NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مسدس حي | حتي الجزء الثاني 29/9/2023

Totti 10

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
1 مارس 2022
المشاركات
266
مستوى التفاعل
54
نقاط
5
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكو ياحبايبي ووحشتوني اوي اوي اوي قااااد زوبري
وحشتكو؟ وانتو و**** بصو قصتنا المره دي هتبقي بعنوان "مسدس حي" القصه هتكون 10 أجزاء غير قابله للمط وللتحوير هنلاقي اكشن وسكس وفساد وحوارات بنت متناكه بس القصه هتكون طالعه من الشارع اوي ودراميه اوي بقي اوي فاهمني؟ الي هو كسم الفساد وطبعا مسميتش القصده مسدس حي من فراغ استني بقي ماتبضننيش تعالي اعرفك علي نفسي

انا اسمي كريم كمال عندي 22 سنه قمحاوي اللون طولي 177 سنتي حوالي 65 كيلو شعري قصير ودقني تقيله وجسمي عادي مش معضل ومش مشفوط بس شكله حلو وعيت ع الدنيا اسمي كريم كمال وابويا وامي مقتولين وعيشت في بيت عمي لحد ماكملت 18 سنه ابويا وامي مقتولين وانا عندي 4 سنين كان عمي راجل شرموط وبتاع نسوان وكل يوم يروح بخمره ونسوان بس كان بيعاملني معامله حلوه لحد ما في مره مات اوفردوز ومن هنا عيشت لوحدي في الشقه وانا 18 سنه وكان لازم ابقي مسؤول من نفسي احنا من منطقه شعبيه جدا في فيصل منطقه فيها النضيف بيبيع مخدرات وطبعا انا مكنتش النضيف لما وصلت لسن ال20 انتقمت لابويا وامي من الي قتلهم ومن هنا ابتدت قصتي كقاتل بالأجر او قتال قتله زي مابيقولو وكلو من اجل لقمة العيش..

الاشخاص المهمه في حياتي

ليلي : واحده صاحبتي 26 سنه حته امريكاني كدا 160 سنتي 60 كيلو بزازها متوسطه طيزها مربربه كدا تاخد اسبانكات تحمر وتغري كسم الواحد كدا بيضه بس مش اوي يعني وملامحها جميله

مالك : اخويا وصاحبي ولازم نتبسطو سوا عنده 23 سنه طويل شويه ورفيع والضرب ناحل كسم جسمه وعينه ضايعه ومقفله وبيتكلم زي فليكس كدا

شهاب : عم عمام السندله والرجوله ابيضاني شويه وشعره ناعم وطويل وقمور يعني مش زي الخول التاني الي وشه شبه طيزي عنده 20 سنه بس سندااال

اظن كدا دي الاشخاص المهمه الجزء ده ويلا نبدأ احداثنا عشان طولت عليكو

الجزء الاول :

نايم علي السرير في اوضتي ومعايا ليلي الساعه 4 الفجر

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنا

انا : هااه

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنااا " وبتصرخ ومأكسسه نيك"

انا : زبك ازاي يعني

ليلي : هو انت زبي

انا : انتي عندك زب؟

ليلي : هو انت زبي

انا : طب اهدي

ليلي : هو انت زبي

انا : خلاااص ياكسمك عرفت

ليلي : هو انت ز... "قومت واخد شفايفها في بوقي وقاعد امص فيها" امم امممم اححح اييييه

انا : ما انت بكسمك مش عايزه تخرسي

ليلي : تقوم بايسني في بوقي يعني اكمني غلبانه

انا : يعني معجبتكيش يعني

ليلي : عجبتني بس رخم اووي

انا : ليه ياحته من طربوشي

ليلي : بوستني بوسه واحده

انا : يعني عايزه تاني

ليلي : اااه

انا : طب خدي بقي الكاس ده خدي بس خدي اشربي ايواااااا ملاك بيسكر يخواتي

ليلي : احححح ااااه

انا : طب اه من ايه دلوقتي

ليلي : كسييي ااحححح

انا : طب اهدي طيب اهدي كدا وريني

ليلي : "بتشاور علي كسها" تحت اهو شد بقي وشوف براحتكك

انا : "شديتلها البنطلون لقيت كسها محمر وهي زنبورها كبير عموما وطالع برا" كسك ده ولا بوقك

ليلي : انت كل مره هتقولي كدا بقي

انا : مابنسي استني كدا "وقومت حاطط صباعي علي كسها دعكتهولها براحه وقامت مغمضه عنيها وعماله تحرك وسطها علي ايدي"

ليلي : ااه كريم احححح اااه يخربيتك اااه ااه كسيي كسسييي

انا : احا انا عملت ايييه

ليلي : بص بص بيقولك بوسني اهوو بيقولك بوسنيي

انا : هو الكس بيتكلم؟

ليلي : بووسههه خخخخخ ااااااهههههه

انا : طب اهدي يابنت المتناكه هتضحكي علينا الشياطين "قومت نازل واخد كسها شافط دين امه في بوقي وقعدت اكل فيه واشرب واتغدي واتعشي وكسم الجماال احححح"

ليلي : ااااه ياحبيبي ااه بحبك اووووي اااححح ب اااه ب اااااه ااااه بحححح سسسس بحبك اااه ماتشيلش بوقك من هنا اااه شيلته ليه طيب

انا : المعامله بعد كدا بالزوبر "وبصيتلها نظرة شر وضحكه شريره كدا وقومت تافف علي زوبري وقعدت ادعكه قومت جايبهم خد و**** ماتزعلش بهزر معاك خلاص المهم دعكت زوبري وقومت نايم عليها وكانت لابسه كروب توب رفعتهولها وقومت نايم عليها ومدخل زوبري فيها وواخدها في حضني وقعدت ابوسها وهي عماله تصرخ وتشخر وتتمحن وتتشرمط وابوسها عشان اكتم صوتها الحركه دي ممتعه نييك وقعدت انيكها بسرعه بعدها واقرص بزازها"

ليلي : ااه كسيييي برااحه بقيي انت اول مره تشوف كس في ايييي

انا : اخرسي ياشرموطه انتي تتناكي وانتي ساكته ولا اقولك اتكلمي خلي الناس تنبسط

ليلي : اااه انت بتنيك طماطمايه ولا ايه مابراحه

انا : طماطمايه طب ماشي "وضربتها علي برازها كذا مره ورا بعض احمرو نيييك" خليتهملك البندوره الحمرا اهو "وضحكنا سويا ثم دهستها بزوبري وقعدنا ندب في بعض شويه وجيبناهم" ااه ياضهري يانا يما

ليلي : هو انت بتنيك بضهرك ولا ايه

انا : اسكتي انتي خالص قعدتي تقولي زبي وطلعتي معندكيش زب

ليلي : ياعم عندي اهو بس صغير انت بتاعك كبير

انا : ايوا بتاعي قد سور الصين العظيم

ليلي : ايوا هو عظيم فعلا

انا : طب ايييه

ليلي : ياعم بقي مش قادره تاني انا

انا : ياست تاني ايه هنشرب

ليلي : ماهو لو شربنا هننيك بعض تاني

انا : طب ما مبضون يعني مفكيتش

ليلي : مفكيتش ازاي هو انت نايم مع شرموطه؟

انا : اه

ليلي : طب وسع وسع كدا وسعلي ياعم ده انت بضان

انا : خدي بس اقولك بس

ليلي : عايز ايه

انا : ايه المعامله الناشفه دي طيب يامكنه انتي يافرسه ياحته من طربوش الزوبر

ليلي : ايوا ثبتني

انا : انتي بتتثبتي بطربوش الزوبر؟ وبعدين هتروحي فين دلوقتي الساعه 5 انتي مش قايله لامك بايته عند ميرنا خخخ اااه صح انتي قولتي لميرنا انك عندي ولا لا لانتبعبص

ليلي : ياعم قولتلها

انا : طب تعالي خلاص هحضنك وننام عشان عندنا مدعكه الصبح

ليلي : مدعكة ايه

انا : هندعك زوبري

ليلي : اااه

انا : اه ايه انتي هتعملي فهمانه وخلاص رايح اتفق علي شغل

ليلي : انت مش هتبطل الشغل ده؟

انا : خايفه عليا ولا ع الناس

ليلي : ع الناس

انا : كسمهم انا هنا عزرائيل

ليلي : هتموت ياكريم هتموت في الاخر ومحدش هيسمي عليك وشوف ايدك اتوسخت كام مره

انا : بغسلها

ليلي : طول ما انت مستسهل الموضوع كدا عمرك ماهتحس ياحبيبي افهم انت غالي عليا وانا مش عايزه اخسرك انت اخويا يالا

انا : باللي احنا بنعمله سوا ده يبقي نيك الاخوه قوه زي مابيقولو

ليلي : انا مبهزرش

انا : وانا بهزر متخافيش عليا انا اعوم اركب موج البحر

ليلي : وانا موج البحر ياقبطاااان

انا : ههههه نامي بقي بضنتيني

ليلي : تصبح علي خير ياحبيبي

انا : وانتي من اهله

"نمنا وصحيت الصبح ليلي صحيتني الساعه 10 كدا"

ليلي : يبني قووم بقي تعبتني

انا : ايييه اييييه خخخخخخ ايييييييييه

ليلي : كنت بصحيك عشان نازله

انا : يلعن كسم اليوم الي عرفتك فيه ماتنزلي وانتي ساكته ماتوجعيش بضان الواحد

ليلي : انا غلطانه ياعم انا نازله

انا : اقفلي النور

ليلي : ماشي سلام

انا : خدي ياكسمك

ليلي : ايه عايز ايه

انا : خدي هن فين بوسة خالو

ليلي : لا مافيش بوس

انا : هقوم انيكك

ليلي : خلاص و**** اهو امممموااحح

انا : يلا اسرحي لو عايزه حاجه في الدولاب عندك

ليلي : لا همشي هروح لميرنا شويه واروح ع البيت

"نزلت ليلي مشيت وصحيت من النوم بعد الضهر بشويه رنيت علي مالك"

مالك : انت فين ياعرص

انا : ماباين علي صوتي يسطا ماتترجم كسم لوحدك مره بقي

مالك : طب ايه هتنزل ولا ايه

انا : انت فين طيب

مالك : في الشغل

انا : خخخخخخ امال هنزل فين يابن المتناكه ومتعصب وانت فين ياعرص ولا الي واقف علي باب الشقه

مالك : ياعم انا كلها ساعه وهخلص عقبال ماتفوقك تضربلك عشره كدا وتدلع نفسك وتنزللي

انا : خلصانه سلام "قفلت مع مالك ولفيت اصطباحتي وروقت الدماغ وقومت اخش الحمام اغسل وشي وانزه علي حالي" خخخخ هو الحمام كان فين؟ ياحماااام هههههءءءءءءكخكخكخكخكخ و**** دمي خفيف علي قلبي "وقومت قاعد علي الكنبه في الريسيبشن ومولع سجاره" هو انا بعمل ايه هنا؟ اااااه الحمااام "قومت دخلت الحمام خدت دش لذيذ كدا وطرطرت في الحوض عشان زوبري مابيطولش القعده وخرجت لبست ونزلت لقيت شهاب واقف ع الناصيه برا"

شهاب : ايه ياحته ياشماااال

انا : يابن المتناكه بقي ماتعدل بوقك مش لايق علي وشك

شهاب : حاضر خلاص رايح علي فين

انا : رايح القهوه

شهاب : ومكلمتنيش ليه يسطا هو انا بتناك

انا : ياعم لسه مشحنتش ماكنت هكلمك انت وابن المتناكه التاني

شهاب : طب خلاص خدني معاك انا مش فاهم ازاي مجرم مشهور معهوش رصيد يعني

انا : يبني مانا لو مشهور هتحبس

شهاب : اااه صح ياخي يلعن كسم شيكا اداني حته مووت ابن المتناكه

انا : ماشيكا بقي ، هنمشي بكسمك ولا ايييه

شهاب : هو كسمي عربيه يسطا مانمشي برجلينا عادي

انا : كسم حسك الفكاهي الي قد زوبرك ده

شهاب : ياااه الواحد معندهوش حس

"خدت شهاب وروحنا ع القهوه ونسيت اشحن عشان ارن علي مالك"

انا : ولا ماترن علي مالك كدا عشان نسيت اشحن

شهاب : معيش رصيد

انا : ايه الصحبه الي تجيب الفقر دي

شهاب : ماتبعتله واتساب يسطا

انا : تصدق فكره "لقيت مالك بيرن لوحده" الووو

مالك : ايه ياحته ياشمااال

انا : يادي الكلمه الي مش حافظين غيرها اييه يسطا انت فين

مالك : انا بغير هدومي ونازل اهو

انا : اشطا مستنيك متتأخرش في السريع بقي مااشي هقوم اخليه يطرقعلي زوبري سلام ، تعالي طرقع ياعبد يابن المتناكه

شهاب : ياواد مش قدام الناس ياولا بتكسف

انا : ياض خد بس امسك كدا استني اطلعه... خخخ يووووه بقي الو

ليلي : بتعيط "الحق ياكريم روحت لقيت مقتوله الحقني

انا : ايه؟ حصل ازاي ده

شهاب : في ايه

انا : طب انا جايلك ماتتحركيش من مكانك ومتلمسيهاش

شهاب : في ايه يبني

انا : خليك انت هنا هبقي احكيلك بعدين

شهاب : ماشي كلمني

انا : "قومت مشيت طلعت علي بيت ميرنا لقيت باب الشقه مفتوح اول مادخلت لقيت الي ضربني علي دماغي اغم عليا....."


اقفل بقي علي كدا خلاص مستني كومنتات كتير نجيلكو بقي ف ابطئ وقت

معلش يا اخواتي الدنيا تلاهي وممرجحانا زي الملاهي بس انت عارف غلاوتك عندي عامله ازاي يستحسن ترجع تقرأ الجزء الاول مره كمان واليومين الجايين هنشتغل معاكو ونفوق الكلام

الجزء الثاني : "صحيت لقيتني مربوط ومش فاهم حاجه بفتح عيني والدنيا ضلمه خخخخ احا انا مش شايف ليه؟ ااااه ده مغميين عيني طب احا انا مش بصرخ ليه؟ ااااه ده مغميين بوقي المهم سمعت صوت مستفز كدا بيغني ومغشلق وابن متناكه عكر"

العرص : سنه حلوه ياجميييييل "وبيشيل الرباط من علي عيني" عامل ايه ياكراميلا كدا متسألش علي حبيبك؟ يلا معذور برضو بس قولي بقي

انا : امممممانل تو سرات موا ن

العرص : بتقول ايه

انا : '$=:5*-"66""

العرص : اه عايز تشيل اللزق من علي بوقك "بيشيل اللزق"

انا : ميرنا وليلي فين؟

العرص : مش نتعرف الاول

انا : انجز يافتحي ميرنا وليلي فين

فتحي : يارجااله "رجالة فتحي جايبين ميرنا وليلي ايدهم مربوطه ومنعكشين وحالتهم بنت متناكه"

انا : انتو كويسين؟ حد عملكو حاجه

ليلي : انا اسفه بجد اسفه مكنش في حل تاني

انا : انتو تمام يعني ميرنا تمام مفيش حاجه صح متخافوش بقي

فتحي : ياحنين انت ‘ دخلو الشراميط دول جوا

انا : بقولك ايه ياتوحه هسالك سؤال بس تجاوبني بصراحه

فتحي : اسالي ياروح قلب توحه ياعيون توحه ده انتي عروسة الليله

انا : وانتي عروسة المولد يغتييي

فتحي : احنا هنهزر ياكسمك ولا ايه؟

انا : ناكك يايا توريه

فتحي : "نزل علي وشي بالقلم" خلي في حدود بينك وبين أسيادك ولخص

انا : بصراحه طيب؟

فتحي : اخلص

انا : هو احنا هنا بقالنا قد ايه او انا يعني هنا بقالي قد ايه

فتحي : نص ساعه

انا : بس؟؟؟

فتحي : ده انت لسه هتتناك

انا : احلف طيب , انت عارف ان ده حلم عمري؟

فتحي : انك تتناك؟

انا : زبي اداك علي قفاك "وهنا بيقتحم الرجاله الشقه وطبعا انت بتسال رجالة مين واقتحمو ازاي اشرحلك بقي يامعلم"

فلاش باك من اول ماقومت من ع القهوه لحد دلوقتي

مالك : "دخل ع القهوه لقي شهاب بس" خخخخخخ احا امال ابن المتناكه التاني فين الي عمال يكلمني

شهاب : مش عارف و**** جاله تليفون وقام مشي وقالي هحكيلك بعدين

مالك : تليفون؟ رن عليه طب يسطا

شهاب : ياجدعان معييش كسم رصييد

مالك : طب اتقل .. الوو ايه يابن الشرمو.. احا بتقول ايه؟

انا : زي مابقولك ميرنا اتقتلت

مالك : طب وانت رايح تعمل ايه ياصاحبي انت هتلبس نفسك مصيبه؟

انا : و**** ياخويا انا شاكك انها لعبه بص انت 10 دقايق ورن عليا مرديتش أو موبايلي اتقفل يبقي في حاجه غلط تلم الرجاله وتجيلي "وطلعت ع الشقه واتضربت وموبايلي رن في جيبي وهما بيربطوني"

ايمن : يابرنس موبايله بيرن

فتحي : مين وريني كدا؟ مين ملك دي كمان؟ "وبيكانسل ويقفل الموبايل"

في الجانب الاخر

شهاب شحته وكباكا وعبده الجحش وشيكا وباقي المساجين مستنيين جمب مالك ع التليفون : هاااا

مالك : مردش وتليفونه اتقفل يلا بينا يارجاله "وخد الرجاله حطهم في التلاجه وطلع علي بيت ميرنا المهجور ابن المتناكه ده معرفش عايشه فيه ازاي ما لازم نلاقي مصايب وبلاوي بتتحدف علي ديك ابونا يلعن كسم ميرنا"

عوده مره اخري الي وقتنا الحالي


فتحي : ده انت لسه هتتناك

انا : احلف طيب , انت عارف ان ده حلم عمري؟

فتحي : انك تتناك؟

انا : زبي اداك علي قفاك "وهنا بيقتحم الرجاله الشقه" يادين امي ياجدعان سايبينني مع الراجل المهزق ده ساعه؟

مالك : زحمة المواصلات و**** ياخويا طمنني علي..

انا : خخخخخخ انجز ياكسمك مربوط

"دخلو الرجاله كلهم بمشهد سينيمائي ومسدسات ومطاوي واللي قلبك يحبه وجيش يسطا ابن متناكه والنحيه التانيه الغبي جاي ووقفلي ب5 رجاله وهنا ادركو انها خسرانه وخضعو وانا اتفكيت طبعا وفتحي ورجالته اتربطو واتشحنو ع التلاجه مش محتاجه مشهد يعني انت راجل فهمان لقيت ليلي واقعه من طولها علي الارض"

ميرنا : "بتعيط بانهيار وبتكلمني" انت عايز مننا ايه بقي ابعد عننا قرفتنا بمشاكلك ونجاستك غوور بقيي

انا : طب اهدي بس دلوقتي ، شهاب هات شوية مياه بسرعه "دخل جاب المياه وجه ومشيتها علي وش ليلي"

ليلي : "شهقت جامد وقامت معيطه" في ايه ياكريم مين دول وعايزين مننا ايه

انا : قومي ياحبيبتي قومو تعالو معايا اوديكو تقعدو في الفيلا تهدو اعصابكو ومحدش هيهوب نحيتكو هناك

ميرنا : "بنفس الانهيار" انت كمان عايزنا نيجي معاك انت ايه مبتحسش؟ معندكش ددمم؟

انا : شهاب خد المفتاح اهو وخد مفتاح عربيتي وصلهم وانا هنزل مع مالك والرجاله نشوف هنرمي الي تحت دول في انهي داهيه

شهاب : ماشي يا اخويا خلو بالكو علي نفسكو

ميرنا : انا مش هروح في حته تخصك مش هرروح

شهاب : "بيبصلي بصة ان الدنيا تحت السيطره وبيكلم ليلي" يلا يالولا بقي قومي مكانتش خطفه

انا : "نزلت للرجاله وخدنا فتحي وخولاته في مخزن مهجور رميناهم جوا مربوطين وقعدنا كلنا" ايه بقي ياتوحه مش كنا انتهينا؟

فتحي : وشرفي ماهسيبك

انا : قالو للشمال احلف

مالك : ماتيجي ننيكهم

انا : و**** فكره ولا انت ايه رايك يابو شيكا

شيكا : ايه يخواتي في ايه

انا : ياعم فوق بقي كسم الي بتشربه ده

شيكا : بقولك ايه ياقلب اخووك انا معايا حاجه موووت

انا : سكت ابن المتناكه ده او بلغ عنه

شيكا : ليه قطع الارزاق بس

الجحش : بقولك ايه ياكيمو احنا نصورهم وننزلهم علي مواقع سكس

كاباكا : لا احنا ننيك مراتاتهم

مالك : ياعم تلاقي مراتاتهم بيتناكو عادي

شحته : "طلع طبنجته وضرب فتحي بالنار في قلبه" ولا اي نيك

انا : خخخخخ يابن المتناكه قتلته؟؟

مالك : يا احااا

شيكا : ههههههههه احا البتاع ده بيطلب حاجات بنت متناكه هي اشتغلت معاك بدري ولا ايه

انا : هههههههه ماتقتل ده معاك يسطا والنبي

شيكا : شحته!!

شحته : ياعم ده عيل علي **** ودماغه واقعه

كاباكا : احا ايه ده انا فاتني كتير ولا ايه

مالك : انت كنت فين؟

كاباكا : يسطا بتكلم في التليفون البت مش حاله كسمي

مالك : يسطا ماقولتلك افكس للبت دي كام مره وكل ما اشوفك الاقيك جايبلها وبتاع وربنا يسطا بتستغلك وهتنيكك في الاخر

كاباكا : بحبها طب اعمل ايه

شيكا : معايا الي ينسييك

انا : خخخخخ ياجدعان في كسم قتيل وفي 5 متربطين هناا

شحته : اه صح "طلع سلاحه وقتل ال5" ولا يشغلنا يامعلم

انا : يابن المتناااااكه كل دول جثث

مالك : هو انت بتشتغل ايه

انا : قتال قتله

مالك : امال متأحبن ليه

انا : ياض ده سينس لازم طالما انا مقتلتش القتيل اتفاجئ

كاباكا : طب هنعمل ايه في ال6 مصايب دول

انا : هيتدفنو برا وولا مين شاف ولا مين دري عادي يعني كسمهم بس بصراحه كان في حوارات عايز اعملها مع فتحي و**** بس يلا ملناش نصيب تتعوض في خصم تاني

مالك : طب يلا ياجدعان عايزين نشتغل بقي عشان نروح بيوتنا الواحد تعبان

"خدنا الخولات دفنناهم ومشينا كلنا بالتلاجه ووصلت البيت اتقتلت في السرير لقيت شهاب بيرن عليا كانسلت مرتين ورن تاني"

انا : اييه يسطا نايم

شهاب : طب اسمعني طيب .....

انا : خخخخخخ احاااااااا


لامؤخذه يخواتي بس نختم هنا الجزء التاني ونراكم في وقت لاحق بقي
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Katie, Siko Jimy, noah1 و 22 آخرين
جامده يا برنس كمل ومتعنا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Totti 10 و Totofillanova
ياخي كسم دماغك العاليه دا كوكتيل ابن وسخه ف القصه يجدع😂😂😂😂بس شابووووه ع البدايه ومتتاخرش علينا تعالي ف ابعد وقت🤣🤣
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زول اسمراني، Totti 10 و Totofillanova
قصه جميله جدا كمل يا برنس
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Totti 10 و Totofillanova
ازيكو ياحبايبي ووحشتوني اوي اوي اوي قااااد زوبري
وحشتكو؟ وانتو و**** بصو قصتنا المره دي هتبقي بعنوان "مسدس حي" القصه هتكون 10 أجزاء غير قابله للمط وللتحوير هنلاقي اكشن وسكس وفساد وحوارات بنت متناكه بس القصه هتكون طالعه من الشارع اوي ودراميه اوي بقي اوي فاهمني؟ الي هو كسم الفساد وطبعا مسميتش القصده مسدس حي من فراغ استني بقي ماتبضننيش تعالي اعرفك علي نفسي

انا اسمي كريم كمال عندي 22 سنه قمحاوي اللون طولي 177 سنتي حوالي 65 كيلو شعري قصير ودقني تقيله وجسمي عادي مش معضل ومش مشفوط بس شكله حلو وعيت ع الدنيا اسمي كريم كمال وابويا وامي مقتولين وعيشت في بيت عمي لحد ماكملت 18 سنه ابويا وامي مقتولين وانا عندي 4 سنين كان عمي راجل شرموط وبتاع نسوان وكل يوم يروح بخمره ونسوان بس كان بيعاملني معامله حلوه لحد ما في مره مات اوفردوز ومن هنا عيشت لوحدي في الشقه وانا 18 سنه وكان لازم ابقي مسؤول من نفسي احنا من منطقه شعبيه جدا في فيصل منطقه فيها النضيف بيبيع مخدرات وطبعا انا مكنتش النضيف لما وصلت لسن ال20 انتقمت لابويا وامي من الي قتلهم ومن هنا ابتدت قصتي كقاتل بالأجر او قتال قتله زي مابيقولو وكلو من اجل لقمة العيش..

الاشخاص المهمه في حياتي

ليلي : واحده صاحبتي 26 سنه حته امريكاني كدا 160 سنتي 60 كيلو بزازها متوسطه طيزها مربربه كدا تاخد اسبانكات تحمر وتغري كسم الواحد كدا بيضه بس مش اوي يعني وملامحها جميله

مالك : اخويا وصاحبي ولازم نتبسطو سوا عنده 23 سنه طويل شويه ورفيع والضرب ناحل كسم جسمه وعينه ضايعه ومقفله وبيتكلم زي فليكس كدا

شهاب : عم عمام السندله والرجوله ابيضاني شويه وشعره ناعم وطويل وقمور يعني مش زي الخول التاني الي وشه شبه طيزي عنده 20 سنه بس سندااال

اظن كدا دي الاشخاص المهمه الجزء ده ويلا نبدأ احداثنا عشان طولت عليكو

الجزء الاول :

نايم علي السرير في اوضتي ومعايا ليلي الساعه 4 الفجر

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنا

انا : هااه

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنااا " وبتصرخ ومأكسسه نيك"

انا : زبك ازاي يعني

ليلي : هو انت زبي

انا : انتي عندك زب؟

ليلي : هو انت زبي

انا : طب اهدي

ليلي : هو انت زبي

انا : خلاااص ياكسمك عرفت

ليلي : هو انت ز... "قومت واخد شفايفها في بوقي وقاعد امص فيها" امم امممم اححح اييييه

انا : ما انت بكسمك مش عايزه تخرسي

ليلي : تقوم بايسني في بوقي يعني اكمني غلبانه

انا : يعني معجبتكيش يعني

ليلي : عجبتني بس رخم اووي

انا : ليه ياحته من طربوشي

ليلي : بوستني بوسه واحده

انا : يعني عايزه تاني

ليلي : اااه

انا : طب خدي بقي الكاس ده خدي بس خدي اشربي ايواااااا ملاك بيسكر يخواتي

ليلي : احححح ااااه

انا : طب اه من ايه دلوقتي

ليلي : كسييي ااحححح

انا : طب اهدي طيب اهدي كدا وريني

ليلي : "بتشاور علي كسها" تحت اهو شد بقي وشوف براحتكك

انا : "شديتلها البنطلون لقيت كسها محمر وهي زنبورها كبير عموما وطالع برا" كسك ده ولا بوقك

ليلي : انت كل مره هتقولي كدا بقي

انا : مابنسي استني كدا "وقومت حاطط صباعي علي كسها دعكتهولها براحه وقامت مغمضه عنيها وعماله تحرك وسطها علي ايدي"

ليلي : ااه كريم احححح اااه يخربيتك اااه ااه كسيي كسسييي

انا : احا انا عملت ايييه

ليلي : بص بص بيقولك بوسني اهوو بيقولك بوسنيي

انا : هو الكس بيتكلم؟

ليلي : بووسههه خخخخخ ااااااهههههه

انا : طب اهدي يابنت المتناكه هتضحكي علينا الشياطين "قومت نازل واخد كسها شافط دين امه في بوقي وقعدت اكل فيه واشرب واتغدي واتعشي وكسم الجماال احححح"

ليلي : ااااه ياحبيبي ااه بحبك اووووي اااححح ب اااه ب اااااه ااااه بحححح سسسس بحبك اااه ماتشيلش بوقك من هنا اااه شيلته ليه طيب

انا : المعامله بعد كدا بالزوبر "وبصيتلها نظرة شر وضحكه شريره كدا وقومت تافف علي زوبري وقعدت ادعكه قومت جايبهم خد و**** ماتزعلش بهزر معاك خلاص المهم دعكت زوبري وقومت نايم عليها وكانت لابسه كروب توب رفعتهولها وقومت نايم عليها ومدخل زوبري فيها وواخدها في حضني وقعدت ابوسها وهي عماله تصرخ وتشخر وتتمحن وتتشرمط وابوسها عشان اكتم صوتها الحركه دي ممتعه نييك وقعدت انيكها بسرعه بعدها واقرص بزازها"

ليلي : ااه كسيييي برااحه بقيي انت اول مره تشوف كس في ايييي

انا : اخرسي ياشرموطه انتي تتناكي وانتي ساكته ولا اقولك اتكلمي خلي الناس تنبسط

ليلي : اااه انت بتنيك طماطمايه ولا ايه مابراحه

انا : طماطمايه طب ماشي "وضربتها علي برازها كذا مره ورا بعض احمرو نيييك" خليتهملك البندوره الحمرا اهو "وضحكنا سويا ثم دهستها بزوبري وقعدنا ندب في بعض شويه وجيبناهم" ااه ياضهري يانا يما

ليلي : هو انت بتنيك بضهرك ولا ايه

انا : اسكتي انتي خالص قعدتي تقولي زبي وطلعتي معندكيش زب

ليلي : ياعم عندي اهو بس صغير انت بتاعك كبير

انا : ايوا بتاعي قد سور الصين العظيم

ليلي : ايوا هو عظيم فعلا

انا : طب ايييه

ليلي : ياعم بقي مش قادره تاني انا

انا : ياست تاني ايه هنشرب

ليلي : ماهو لو شربنا هننيك بعض تاني

انا : طب ما مبضون يعني مفكيتش

ليلي : مفكيتش ازاي هو انت نايم مع شرموطه؟

انا : اه

ليلي : طب وسع وسع كدا وسعلي ياعم ده انت بضان

انا : خدي بس اقولك بس

ليلي : عايز ايه

انا : ايه المعامله الناشفه دي طيب يامكنه انتي يافرسه ياحته من طربوش الزوبر

ليلي : ايوا ثبتني

انا : انتي بتتثبتي بطربوش الزوبر؟ وبعدين هتروحي فين دلوقتي الساعه 5 انتي مش قايله لامك بايته عند ميرنا خخخ اااه صح انتي قولتي لميرنا انك عندي ولا لا لانتبعبص

ليلي : ياعم قولتلها

انا : طب تعالي خلاص هحضنك وننام عشان عندنا مدعكه الصبح

ليلي : مدعكة ايه

انا : هندعك زوبري

ليلي : اااه

انا : اه ايه انتي هتعملي فهمانه وخلاص رايح اتفق علي شغل

ليلي : انت مش هتبطل الشغل ده؟

انا : خايفه عليا ولا ع الناس

ليلي : ع الناس

انا : كسمهم انا هنا عزرائيل

ليلي : هتموت ياكريم هتموت في الاخر ومحدش هيسمي عليك وشوف ايدك اتوسخت كام مره

انا : بغسلها

ليلي : طول ما انت مستسهل الموضوع كدا عمرك ماهتحس ياحبيبي افهم انت غالي عليا وانا مش عايزه اخسرك انت اخويا يالا

انا : باللي احنا بنعمله سوا ده يبقي نيك الاخوه قوه زي مابيقولو

ليلي : انا مبهزرش

انا : وانا بهزر متخافيش عليا انا اعوم اركب موج البحر

ليلي : وانا موج البحر ياقبطاااان

انا : ههههه نامي بقي بضنتيني

ليلي : تصبح علي خير ياحبيبي

انا : وانتي من اهله

"نمنا وصحيت الصبح ليلي صحيتني الساعه 10 كدا"

ليلي : يبني قووم بقي تعبتني

انا : ايييه اييييه خخخخخخ ايييييييييه

ليلي : كنت بصحيك عشان نازله

انا : يلعن كسم اليوم الي عرفتك فيه ماتنزلي وانتي ساكته ماتوجعيش بضان الواحد

ليلي : انا غلطانه ياعم انا نازله

انا : اقفلي النور

ليلي : ماشي سلام

انا : خدي ياكسمك

ليلي : ايه عايز ايه

انا : خدي هن فين بوسة خالو

ليلي : لا مافيش بوس

انا : هقوم انيكك

ليلي : خلاص و**** اهو امممموااحح

انا : يلا اسرحي لو عايزه حاجه في الدولاب عندك

ليلي : لا همشي هروح لميرنا شويه واروح ع البيت

"نزلت ليلي مشيت وصحيت من النوم بعد الضهر بشويه رنيت علي مالك"

مالك : انت فين ياعرص

انا : ماباين علي صوتي يسطا ماتترجم كسم لوحدك مره بقي

مالك : طب ايه هتنزل ولا ايه

انا : انت فين طيب

مالك : في الشغل

انا : خخخخخخ امال هنزل فين يابن المتناكه ومتعصب وانت فين ياعرص ولا الي واقف علي باب الشقه

مالك : ياعم انا كلها ساعه وهخلص عقبال ماتفوقك تضربلك عشره كدا وتدلع نفسك وتنزللي

انا : خلصانه سلام "قفلت مع مالك ولفيت اصطباحتي وروقت الدماغ وقومت اخش الحمام اغسل وشي وانزه علي حالي" خخخخ هو الحمام كان فين؟ ياحماااام هههههءءءءءءكخكخكخكخكخ و**** دمي خفيف علي قلبي "وقومت قاعد علي الكنبه في الريسيبشن ومولع سجاره" هو انا بعمل ايه هنا؟ اااااه الحمااام "قومت دخلت الحمام خدت دش لذيذ كدا وطرطرت في الحوض عشان زوبري مابيطولش القعده وخرجت لبست ونزلت لقيت شهاب واقف ع الناصيه برا"

شهاب : ايه ياحته ياشماااال

انا : يابن المتناكه بقي ماتعدل بوقك مش لايق علي وشك

شهاب : حاضر خلاص رايح علي فين

انا : رايح القهوه

شهاب : ومكلمتنيش ليه يسطا هو انا بتناك

انا : ياعم لسه مشحنتش ماكنت هكلمك انت وابن المتناكه التاني

شهاب : طب خلاص خدني معاك انا مش فاهم ازاي مجرم مشهور معهوش رصيد يعني

انا : يبني مانا لو مشهور هتحبس

شهاب : اااه صح ياخي يلعن كسم شيكا اداني حته مووت ابن المتناكه

انا : ماشيكا بقي ، هنمشي بكسمك ولا ايييه

شهاب : هو كسمي عربيه يسطا مانمشي برجلينا عادي

انا : كسم حسك الفكاهي الي قد زوبرك ده

شهاب : ياااه الواحد معندهوش حس

"خدت شهاب وروحنا ع القهوه ونسيت اشحن عشان ارن علي مالك"

انا : ولا ماترن علي مالك كدا عشان نسيت اشحن

شهاب : معيش رصيد

انا : ايه الصحبه الي تجيب الفقر دي

شهاب : ماتبعتله واتساب يسطا

انا : تصدق فكره "لقيت مالك بيرن لوحده" الووو

مالك : ايه ياحته ياشمااال

انا : يادي الكلمه الي مش حافظين غيرها اييه يسطا انت فين

مالك : انا بغير هدومي ونازل اهو

انا : اشطا مستنيك متتأخرش في السريع بقي مااشي هقوم اخليه يطرقعلي زوبري سلام ، تعالي طرقع ياعبد يابن المتناكه

شهاب : ياواد مش قدام الناس ياولا بتكسف

انا : ياض خد بس امسك كدا استني اطلعه... خخخ يووووه بقي الو

ليلي : بتعيط "الحق ياكريم روحت لقيت مقتوله الحقني

انا : ايه؟ حصل ازاي ده

شهاب : في ايه

انا : طب انا جايلك ماتتحركيش من مكانك ومتلمسيهاش

شهاب : في ايه يبني

انا : خليك انت هنا هبقي احكيلك بعدين

شهاب : ماشي كلمني

انا : "قومت مشيت طلعت علي بيت ميرنا لقيت باب الشقه مفتوح اول مادخلت لقيت الي ضربني علي دماغي اغم عليا....."


اقفل بقي علي كدا خلاص مستني كومنتات كتير نجيلكو بقي ف ابطئ وقت
كمل يا برنس
 
  • حبيته
التفاعلات: Totti 10
ياخي كسم دماغك العاليه دا كوكتيل ابن وسخه ف القصه يجدع😂😂😂😂بس شابووووه ع البدايه ومتتاخرش علينا تعالي ف ابعد وقت🤣🤣
عليا الطلاق ماهتشوفو وشي
 
  • حبيته
التفاعلات: the shehab
(y) (y) :unsure: :unsure: :love: :love: o_O o_O 🤪 🤪 🤩 🤩 😎 😎 :censored: :censored: :coffee: :coffee:
 
مكملتش فوق الحساب ليه
 
ازيكو ياحبايبي ووحشتوني اوي اوي اوي قااااد زوبري
وحشتكو؟ وانتو و**** بصو قصتنا المره دي هتبقي بعنوان "مسدس حي" القصه هتكون 10 أجزاء غير قابله للمط وللتحوير هنلاقي اكشن وسكس وفساد وحوارات بنت متناكه بس القصه هتكون طالعه من الشارع اوي ودراميه اوي بقي اوي فاهمني؟ الي هو كسم الفساد وطبعا مسميتش القصده مسدس حي من فراغ استني بقي ماتبضننيش تعالي اعرفك علي نفسي

انا اسمي كريم كمال عندي 22 سنه قمحاوي اللون طولي 177 سنتي حوالي 65 كيلو شعري قصير ودقني تقيله وجسمي عادي مش معضل ومش مشفوط بس شكله حلو وعيت ع الدنيا اسمي كريم كمال وابويا وامي مقتولين وعيشت في بيت عمي لحد ماكملت 18 سنه ابويا وامي مقتولين وانا عندي 4 سنين كان عمي راجل شرموط وبتاع نسوان وكل يوم يروح بخمره ونسوان بس كان بيعاملني معامله حلوه لحد ما في مره مات اوفردوز ومن هنا عيشت لوحدي في الشقه وانا 18 سنه وكان لازم ابقي مسؤول من نفسي احنا من منطقه شعبيه جدا في فيصل منطقه فيها النضيف بيبيع مخدرات وطبعا انا مكنتش النضيف لما وصلت لسن ال20 انتقمت لابويا وامي من الي قتلهم ومن هنا ابتدت قصتي كقاتل بالأجر او قتال قتله زي مابيقولو وكلو من اجل لقمة العيش..

الاشخاص المهمه في حياتي

ليلي : واحده صاحبتي 26 سنه حته امريكاني كدا 160 سنتي 60 كيلو بزازها متوسطه طيزها مربربه كدا تاخد اسبانكات تحمر وتغري كسم الواحد كدا بيضه بس مش اوي يعني وملامحها جميله

مالك : اخويا وصاحبي ولازم نتبسطو سوا عنده 23 سنه طويل شويه ورفيع والضرب ناحل كسم جسمه وعينه ضايعه ومقفله وبيتكلم زي فليكس كدا

شهاب : عم عمام السندله والرجوله ابيضاني شويه وشعره ناعم وطويل وقمور يعني مش زي الخول التاني الي وشه شبه طيزي عنده 20 سنه بس سندااال

اظن كدا دي الاشخاص المهمه الجزء ده ويلا نبدأ احداثنا عشان طولت عليكو

الجزء الاول :

نايم علي السرير في اوضتي ومعايا ليلي الساعه 4 الفجر

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنا

انا : هااه

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنااا " وبتصرخ ومأكسسه نيك"

انا : زبك ازاي يعني

ليلي : هو انت زبي

انا : انتي عندك زب؟

ليلي : هو انت زبي

انا : طب اهدي

ليلي : هو انت زبي

انا : خلاااص ياكسمك عرفت

ليلي : هو انت ز... "قومت واخد شفايفها في بوقي وقاعد امص فيها" امم امممم اححح اييييه

انا : ما انت بكسمك مش عايزه تخرسي

ليلي : تقوم بايسني في بوقي يعني اكمني غلبانه

انا : يعني معجبتكيش يعني

ليلي : عجبتني بس رخم اووي

انا : ليه ياحته من طربوشي

ليلي : بوستني بوسه واحده

انا : يعني عايزه تاني

ليلي : اااه

انا : طب خدي بقي الكاس ده خدي بس خدي اشربي ايواااااا ملاك بيسكر يخواتي

ليلي : احححح ااااه

انا : طب اه من ايه دلوقتي

ليلي : كسييي ااحححح

انا : طب اهدي طيب اهدي كدا وريني

ليلي : "بتشاور علي كسها" تحت اهو شد بقي وشوف براحتكك

انا : "شديتلها البنطلون لقيت كسها محمر وهي زنبورها كبير عموما وطالع برا" كسك ده ولا بوقك

ليلي : انت كل مره هتقولي كدا بقي

انا : مابنسي استني كدا "وقومت حاطط صباعي علي كسها دعكتهولها براحه وقامت مغمضه عنيها وعماله تحرك وسطها علي ايدي"

ليلي : ااه كريم احححح اااه يخربيتك اااه ااه كسيي كسسييي

انا : احا انا عملت ايييه

ليلي : بص بص بيقولك بوسني اهوو بيقولك بوسنيي

انا : هو الكس بيتكلم؟

ليلي : بووسههه خخخخخ ااااااهههههه

انا : طب اهدي يابنت المتناكه هتضحكي علينا الشياطين "قومت نازل واخد كسها شافط دين امه في بوقي وقعدت اكل فيه واشرب واتغدي واتعشي وكسم الجماال احححح"

ليلي : ااااه ياحبيبي ااه بحبك اووووي اااححح ب اااه ب اااااه ااااه بحححح سسسس بحبك اااه ماتشيلش بوقك من هنا اااه شيلته ليه طيب

انا : المعامله بعد كدا بالزوبر "وبصيتلها نظرة شر وضحكه شريره كدا وقومت تافف علي زوبري وقعدت ادعكه قومت جايبهم خد و**** ماتزعلش بهزر معاك خلاص المهم دعكت زوبري وقومت نايم عليها وكانت لابسه كروب توب رفعتهولها وقومت نايم عليها ومدخل زوبري فيها وواخدها في حضني وقعدت ابوسها وهي عماله تصرخ وتشخر وتتمحن وتتشرمط وابوسها عشان اكتم صوتها الحركه دي ممتعه نييك وقعدت انيكها بسرعه بعدها واقرص بزازها"

ليلي : ااه كسيييي برااحه بقيي انت اول مره تشوف كس في ايييي

انا : اخرسي ياشرموطه انتي تتناكي وانتي ساكته ولا اقولك اتكلمي خلي الناس تنبسط

ليلي : اااه انت بتنيك طماطمايه ولا ايه مابراحه

انا : طماطمايه طب ماشي "وضربتها علي برازها كذا مره ورا بعض احمرو نيييك" خليتهملك البندوره الحمرا اهو "وضحكنا سويا ثم دهستها بزوبري وقعدنا ندب في بعض شويه وجيبناهم" ااه ياضهري يانا يما

ليلي : هو انت بتنيك بضهرك ولا ايه

انا : اسكتي انتي خالص قعدتي تقولي زبي وطلعتي معندكيش زب

ليلي : ياعم عندي اهو بس صغير انت بتاعك كبير

انا : ايوا بتاعي قد سور الصين العظيم

ليلي : ايوا هو عظيم فعلا

انا : طب ايييه

ليلي : ياعم بقي مش قادره تاني انا

انا : ياست تاني ايه هنشرب

ليلي : ماهو لو شربنا هننيك بعض تاني

انا : طب ما مبضون يعني مفكيتش

ليلي : مفكيتش ازاي هو انت نايم مع شرموطه؟

انا : اه

ليلي : طب وسع وسع كدا وسعلي ياعم ده انت بضان

انا : خدي بس اقولك بس

ليلي : عايز ايه

انا : ايه المعامله الناشفه دي طيب يامكنه انتي يافرسه ياحته من طربوش الزوبر

ليلي : ايوا ثبتني

انا : انتي بتتثبتي بطربوش الزوبر؟ وبعدين هتروحي فين دلوقتي الساعه 5 انتي مش قايله لامك بايته عند ميرنا خخخ اااه صح انتي قولتي لميرنا انك عندي ولا لا لانتبعبص

ليلي : ياعم قولتلها

انا : طب تعالي خلاص هحضنك وننام عشان عندنا مدعكه الصبح

ليلي : مدعكة ايه

انا : هندعك زوبري

ليلي : اااه

انا : اه ايه انتي هتعملي فهمانه وخلاص رايح اتفق علي شغل

ليلي : انت مش هتبطل الشغل ده؟

انا : خايفه عليا ولا ع الناس

ليلي : ع الناس

انا : كسمهم انا هنا عزرائيل

ليلي : هتموت ياكريم هتموت في الاخر ومحدش هيسمي عليك وشوف ايدك اتوسخت كام مره

انا : بغسلها

ليلي : طول ما انت مستسهل الموضوع كدا عمرك ماهتحس ياحبيبي افهم انت غالي عليا وانا مش عايزه اخسرك انت اخويا يالا

انا : باللي احنا بنعمله سوا ده يبقي نيك الاخوه قوه زي مابيقولو

ليلي : انا مبهزرش

انا : وانا بهزر متخافيش عليا انا اعوم اركب موج البحر

ليلي : وانا موج البحر ياقبطاااان

انا : ههههه نامي بقي بضنتيني

ليلي : تصبح علي خير ياحبيبي

انا : وانتي من اهله

"نمنا وصحيت الصبح ليلي صحيتني الساعه 10 كدا"

ليلي : يبني قووم بقي تعبتني

انا : ايييه اييييه خخخخخخ ايييييييييه

ليلي : كنت بصحيك عشان نازله

انا : يلعن كسم اليوم الي عرفتك فيه ماتنزلي وانتي ساكته ماتوجعيش بضان الواحد

ليلي : انا غلطانه ياعم انا نازله

انا : اقفلي النور

ليلي : ماشي سلام

انا : خدي ياكسمك

ليلي : ايه عايز ايه

انا : خدي هن فين بوسة خالو

ليلي : لا مافيش بوس

انا : هقوم انيكك

ليلي : خلاص و**** اهو امممموااحح

انا : يلا اسرحي لو عايزه حاجه في الدولاب عندك

ليلي : لا همشي هروح لميرنا شويه واروح ع البيت

"نزلت ليلي مشيت وصحيت من النوم بعد الضهر بشويه رنيت علي مالك"

مالك : انت فين ياعرص

انا : ماباين علي صوتي يسطا ماتترجم كسم لوحدك مره بقي

مالك : طب ايه هتنزل ولا ايه

انا : انت فين طيب

مالك : في الشغل

انا : خخخخخخ امال هنزل فين يابن المتناكه ومتعصب وانت فين ياعرص ولا الي واقف علي باب الشقه

مالك : ياعم انا كلها ساعه وهخلص عقبال ماتفوقك تضربلك عشره كدا وتدلع نفسك وتنزللي

انا : خلصانه سلام "قفلت مع مالك ولفيت اصطباحتي وروقت الدماغ وقومت اخش الحمام اغسل وشي وانزه علي حالي" خخخخ هو الحمام كان فين؟ ياحماااام هههههءءءءءءكخكخكخكخكخ و**** دمي خفيف علي قلبي "وقومت قاعد علي الكنبه في الريسيبشن ومولع سجاره" هو انا بعمل ايه هنا؟ اااااه الحمااام "قومت دخلت الحمام خدت دش لذيذ كدا وطرطرت في الحوض عشان زوبري مابيطولش القعده وخرجت لبست ونزلت لقيت شهاب واقف ع الناصيه برا"

شهاب : ايه ياحته ياشماااال

انا : يابن المتناكه بقي ماتعدل بوقك مش لايق علي وشك

شهاب : حاضر خلاص رايح علي فين

انا : رايح القهوه

شهاب : ومكلمتنيش ليه يسطا هو انا بتناك

انا : ياعم لسه مشحنتش ماكنت هكلمك انت وابن المتناكه التاني

شهاب : طب خلاص خدني معاك انا مش فاهم ازاي مجرم مشهور معهوش رصيد يعني

انا : يبني مانا لو مشهور هتحبس

شهاب : اااه صح ياخي يلعن كسم شيكا اداني حته مووت ابن المتناكه

انا : ماشيكا بقي ، هنمشي بكسمك ولا ايييه

شهاب : هو كسمي عربيه يسطا مانمشي برجلينا عادي

انا : كسم حسك الفكاهي الي قد زوبرك ده

شهاب : ياااه الواحد معندهوش حس

"خدت شهاب وروحنا ع القهوه ونسيت اشحن عشان ارن علي مالك"

انا : ولا ماترن علي مالك كدا عشان نسيت اشحن

شهاب : معيش رصيد

انا : ايه الصحبه الي تجيب الفقر دي

شهاب : ماتبعتله واتساب يسطا

انا : تصدق فكره "لقيت مالك بيرن لوحده" الووو

مالك : ايه ياحته ياشمااال

انا : يادي الكلمه الي مش حافظين غيرها اييه يسطا انت فين

مالك : انا بغير هدومي ونازل اهو

انا : اشطا مستنيك متتأخرش في السريع بقي مااشي هقوم اخليه يطرقعلي زوبري سلام ، تعالي طرقع ياعبد يابن المتناكه

شهاب : ياواد مش قدام الناس ياولا بتكسف

انا : ياض خد بس امسك كدا استني اطلعه... خخخ يووووه بقي الو

ليلي : بتعيط "الحق ياكريم روحت لقيت مقتوله الحقني

انا : ايه؟ حصل ازاي ده

شهاب : في ايه

انا : طب انا جايلك ماتتحركيش من مكانك ومتلمسيهاش

شهاب : في ايه يبني

انا : خليك انت هنا هبقي احكيلك بعدين

شهاب : ماشي كلمني

انا : "قومت مشيت طلعت علي بيت ميرنا لقيت باب الشقه مفتوح اول مادخلت لقيت الي ضربني علي دماغي اغم عليا....."


اقفل بقي علي كدا خلاص مستني كومنتات كتير نجيلكو بقي ف ابطئ وقت
 
الجديد فين
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
انتو فاكرين انكو مش هتشوفوني تاني ولا ايه؟
انا صحيييت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روعه روعه روعه تسلم ايدك بجد تحياتي وتقديري لك
 
تم اضافة الجزء الثاني
 
انتو مش مروقين عليا ليه؟ وانا الي كنت هنزللكو جزء بكرا خساره بقي
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ازيكو ياحبايبي ووحشتوني اوي اوي اوي قااااد زوبري
وحشتكو؟ وانتو و**** بصو قصتنا المره دي هتبقي بعنوان "مسدس حي" القصه هتكون 10 أجزاء غير قابله للمط وللتحوير هنلاقي اكشن وسكس وفساد وحوارات بنت متناكه بس القصه هتكون طالعه من الشارع اوي ودراميه اوي بقي اوي فاهمني؟ الي هو كسم الفساد وطبعا مسميتش القصده مسدس حي من فراغ استني بقي ماتبضننيش تعالي اعرفك علي نفسي

انا اسمي كريم كمال عندي 22 سنه قمحاوي اللون طولي 177 سنتي حوالي 65 كيلو شعري قصير ودقني تقيله وجسمي عادي مش معضل ومش مشفوط بس شكله حلو وعيت ع الدنيا اسمي كريم كمال وابويا وامي مقتولين وعيشت في بيت عمي لحد ماكملت 18 سنه ابويا وامي مقتولين وانا عندي 4 سنين كان عمي راجل شرموط وبتاع نسوان وكل يوم يروح بخمره ونسوان بس كان بيعاملني معامله حلوه لحد ما في مره مات اوفردوز ومن هنا عيشت لوحدي في الشقه وانا 18 سنه وكان لازم ابقي مسؤول من نفسي احنا من منطقه شعبيه جدا في فيصل منطقه فيها النضيف بيبيع مخدرات وطبعا انا مكنتش النضيف لما وصلت لسن ال20 انتقمت لابويا وامي من الي قتلهم ومن هنا ابتدت قصتي كقاتل بالأجر او قتال قتله زي مابيقولو وكلو من اجل لقمة العيش..

الاشخاص المهمه في حياتي

ليلي : واحده صاحبتي 26 سنه حته امريكاني كدا 160 سنتي 60 كيلو بزازها متوسطه طيزها مربربه كدا تاخد اسبانكات تحمر وتغري كسم الواحد كدا بيضه بس مش اوي يعني وملامحها جميله

مالك : اخويا وصاحبي ولازم نتبسطو سوا عنده 23 سنه طويل شويه ورفيع والضرب ناحل كسم جسمه وعينه ضايعه ومقفله وبيتكلم زي فليكس كدا

شهاب : عم عمام السندله والرجوله ابيضاني شويه وشعره ناعم وطويل وقمور يعني مش زي الخول التاني الي وشه شبه طيزي عنده 20 سنه بس سندااال

اظن كدا دي الاشخاص المهمه الجزء ده ويلا نبدأ احداثنا عشان طولت عليكو

الجزء الاول :

نايم علي السرير في اوضتي ومعايا ليلي الساعه 4 الفجر

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنا

انا : هااه

ليلي : ماكفايه ضرب يازبي عميت كسمنااا " وبتصرخ ومأكسسه نيك"

انا : زبك ازاي يعني

ليلي : هو انت زبي

انا : انتي عندك زب؟

ليلي : هو انت زبي

انا : طب اهدي

ليلي : هو انت زبي

انا : خلاااص ياكسمك عرفت

ليلي : هو انت ز... "قومت واخد شفايفها في بوقي وقاعد امص فيها" امم امممم اححح اييييه

انا : ما انت بكسمك مش عايزه تخرسي

ليلي : تقوم بايسني في بوقي يعني اكمني غلبانه

انا : يعني معجبتكيش يعني

ليلي : عجبتني بس رخم اووي

انا : ليه ياحته من طربوشي

ليلي : بوستني بوسه واحده

انا : يعني عايزه تاني

ليلي : اااه

انا : طب خدي بقي الكاس ده خدي بس خدي اشربي ايواااااا ملاك بيسكر يخواتي

ليلي : احححح ااااه

انا : طب اه من ايه دلوقتي

ليلي : كسييي ااحححح

انا : طب اهدي طيب اهدي كدا وريني

ليلي : "بتشاور علي كسها" تحت اهو شد بقي وشوف براحتكك

انا : "شديتلها البنطلون لقيت كسها محمر وهي زنبورها كبير عموما وطالع برا" كسك ده ولا بوقك

ليلي : انت كل مره هتقولي كدا بقي

انا : مابنسي استني كدا "وقومت حاطط صباعي علي كسها دعكتهولها براحه وقامت مغمضه عنيها وعماله تحرك وسطها علي ايدي"

ليلي : ااه كريم احححح اااه يخربيتك اااه ااه كسيي كسسييي

انا : احا انا عملت ايييه

ليلي : بص بص بيقولك بوسني اهوو بيقولك بوسنيي

انا : هو الكس بيتكلم؟

ليلي : بووسههه خخخخخ ااااااهههههه

انا : طب اهدي يابنت المتناكه هتضحكي علينا الشياطين "قومت نازل واخد كسها شافط دين امه في بوقي وقعدت اكل فيه واشرب واتغدي واتعشي وكسم الجماال احححح"

ليلي : ااااه ياحبيبي ااه بحبك اووووي اااححح ب اااه ب اااااه ااااه بحححح سسسس بحبك اااه ماتشيلش بوقك من هنا اااه شيلته ليه طيب

انا : المعامله بعد كدا بالزوبر "وبصيتلها نظرة شر وضحكه شريره كدا وقومت تافف علي زوبري وقعدت ادعكه قومت جايبهم خد و**** ماتزعلش بهزر معاك خلاص المهم دعكت زوبري وقومت نايم عليها وكانت لابسه كروب توب رفعتهولها وقومت نايم عليها ومدخل زوبري فيها وواخدها في حضني وقعدت ابوسها وهي عماله تصرخ وتشخر وتتمحن وتتشرمط وابوسها عشان اكتم صوتها الحركه دي ممتعه نييك وقعدت انيكها بسرعه بعدها واقرص بزازها"

ليلي : ااه كسيييي برااحه بقيي انت اول مره تشوف كس في ايييي

انا : اخرسي ياشرموطه انتي تتناكي وانتي ساكته ولا اقولك اتكلمي خلي الناس تنبسط

ليلي : اااه انت بتنيك طماطمايه ولا ايه مابراحه

انا : طماطمايه طب ماشي "وضربتها علي برازها كذا مره ورا بعض احمرو نيييك" خليتهملك البندوره الحمرا اهو "وضحكنا سويا ثم دهستها بزوبري وقعدنا ندب في بعض شويه وجيبناهم" ااه ياضهري يانا يما

ليلي : هو انت بتنيك بضهرك ولا ايه

انا : اسكتي انتي خالص قعدتي تقولي زبي وطلعتي معندكيش زب

ليلي : ياعم عندي اهو بس صغير انت بتاعك كبير

انا : ايوا بتاعي قد سور الصين العظيم

ليلي : ايوا هو عظيم فعلا

انا : طب ايييه

ليلي : ياعم بقي مش قادره تاني انا

انا : ياست تاني ايه هنشرب

ليلي : ماهو لو شربنا هننيك بعض تاني

انا : طب ما مبضون يعني مفكيتش

ليلي : مفكيتش ازاي هو انت نايم مع شرموطه؟

انا : اه

ليلي : طب وسع وسع كدا وسعلي ياعم ده انت بضان

انا : خدي بس اقولك بس

ليلي : عايز ايه

انا : ايه المعامله الناشفه دي طيب يامكنه انتي يافرسه ياحته من طربوش الزوبر

ليلي : ايوا ثبتني

انا : انتي بتتثبتي بطربوش الزوبر؟ وبعدين هتروحي فين دلوقتي الساعه 5 انتي مش قايله لامك بايته عند ميرنا خخخ اااه صح انتي قولتي لميرنا انك عندي ولا لا لانتبعبص

ليلي : ياعم قولتلها

انا : طب تعالي خلاص هحضنك وننام عشان عندنا مدعكه الصبح

ليلي : مدعكة ايه

انا : هندعك زوبري

ليلي : اااه

انا : اه ايه انتي هتعملي فهمانه وخلاص رايح اتفق علي شغل

ليلي : انت مش هتبطل الشغل ده؟

انا : خايفه عليا ولا ع الناس

ليلي : ع الناس

انا : كسمهم انا هنا عزرائيل

ليلي : هتموت ياكريم هتموت في الاخر ومحدش هيسمي عليك وشوف ايدك اتوسخت كام مره

انا : بغسلها

ليلي : طول ما انت مستسهل الموضوع كدا عمرك ماهتحس ياحبيبي افهم انت غالي عليا وانا مش عايزه اخسرك انت اخويا يالا

انا : باللي احنا بنعمله سوا ده يبقي نيك الاخوه قوه زي مابيقولو

ليلي : انا مبهزرش

انا : وانا بهزر متخافيش عليا انا اعوم اركب موج البحر

ليلي : وانا موج البحر ياقبطاااان

انا : ههههه نامي بقي بضنتيني

ليلي : تصبح علي خير ياحبيبي

انا : وانتي من اهله

"نمنا وصحيت الصبح ليلي صحيتني الساعه 10 كدا"

ليلي : يبني قووم بقي تعبتني

انا : ايييه اييييه خخخخخخ ايييييييييه

ليلي : كنت بصحيك عشان نازله

انا : يلعن كسم اليوم الي عرفتك فيه ماتنزلي وانتي ساكته ماتوجعيش بضان الواحد

ليلي : انا غلطانه ياعم انا نازله

انا : اقفلي النور

ليلي : ماشي سلام

انا : خدي ياكسمك

ليلي : ايه عايز ايه

انا : خدي هن فين بوسة خالو

ليلي : لا مافيش بوس

انا : هقوم انيكك

ليلي : خلاص و**** اهو امممموااحح

انا : يلا اسرحي لو عايزه حاجه في الدولاب عندك

ليلي : لا همشي هروح لميرنا شويه واروح ع البيت

"نزلت ليلي مشيت وصحيت من النوم بعد الضهر بشويه رنيت علي مالك"

مالك : انت فين ياعرص

انا : ماباين علي صوتي يسطا ماتترجم كسم لوحدك مره بقي

مالك : طب ايه هتنزل ولا ايه

انا : انت فين طيب

مالك : في الشغل

انا : خخخخخخ امال هنزل فين يابن المتناكه ومتعصب وانت فين ياعرص ولا الي واقف علي باب الشقه

مالك : ياعم انا كلها ساعه وهخلص عقبال ماتفوقك تضربلك عشره كدا وتدلع نفسك وتنزللي

انا : خلصانه سلام "قفلت مع مالك ولفيت اصطباحتي وروقت الدماغ وقومت اخش الحمام اغسل وشي وانزه علي حالي" خخخخ هو الحمام كان فين؟ ياحماااام هههههءءءءءءكخكخكخكخكخ و**** دمي خفيف علي قلبي "وقومت قاعد علي الكنبه في الريسيبشن ومولع سجاره" هو انا بعمل ايه هنا؟ اااااه الحمااام "قومت دخلت الحمام خدت دش لذيذ كدا وطرطرت في الحوض عشان زوبري مابيطولش القعده وخرجت لبست ونزلت لقيت شهاب واقف ع الناصيه برا"

شهاب : ايه ياحته ياشماااال

انا : يابن المتناكه بقي ماتعدل بوقك مش لايق علي وشك

شهاب : حاضر خلاص رايح علي فين

انا : رايح القهوه

شهاب : ومكلمتنيش ليه يسطا هو انا بتناك

انا : ياعم لسه مشحنتش ماكنت هكلمك انت وابن المتناكه التاني

شهاب : طب خلاص خدني معاك انا مش فاهم ازاي مجرم مشهور معهوش رصيد يعني

انا : يبني مانا لو مشهور هتحبس

شهاب : اااه صح ياخي يلعن كسم شيكا اداني حته مووت ابن المتناكه

انا : ماشيكا بقي ، هنمشي بكسمك ولا ايييه

شهاب : هو كسمي عربيه يسطا مانمشي برجلينا عادي

انا : كسم حسك الفكاهي الي قد زوبرك ده

شهاب : ياااه الواحد معندهوش حس

"خدت شهاب وروحنا ع القهوه ونسيت اشحن عشان ارن علي مالك"

انا : ولا ماترن علي مالك كدا عشان نسيت اشحن

شهاب : معيش رصيد

انا : ايه الصحبه الي تجيب الفقر دي

شهاب : ماتبعتله واتساب يسطا

انا : تصدق فكره "لقيت مالك بيرن لوحده" الووو

مالك : ايه ياحته ياشمااال

انا : يادي الكلمه الي مش حافظين غيرها اييه يسطا انت فين

مالك : انا بغير هدومي ونازل اهو

انا : اشطا مستنيك متتأخرش في السريع بقي مااشي هقوم اخليه يطرقعلي زوبري سلام ، تعالي طرقع ياعبد يابن المتناكه

شهاب : ياواد مش قدام الناس ياولا بتكسف

انا : ياض خد بس امسك كدا استني اطلعه... خخخ يووووه بقي الو

ليلي : بتعيط "الحق ياكريم روحت لقيت مقتوله الحقني

انا : ايه؟ حصل ازاي ده

شهاب : في ايه

انا : طب انا جايلك ماتتحركيش من مكانك ومتلمسيهاش

شهاب : في ايه يبني

انا : خليك انت هنا هبقي احكيلك بعدين

شهاب : ماشي كلمني

انا : "قومت مشيت طلعت علي بيت ميرنا لقيت باب الشقه مفتوح اول مادخلت لقيت الي ضربني علي دماغي اغم عليا....."


اقفل بقي علي كدا خلاص مستني كومنتات كتير نجيلكو بقي ف ابطئ وقت

معلش يا اخواتي الدنيا تلاهي وممرجحانا زي الملاهي بس انت عارف غلاوتك عندي عامله ازاي يستحسن ترجع تقرأ الجزء الاول مره كمان واليومين الجايين هنشتغل معاكو ونفوق الكلام

الجزء الثاني : "صحيت لقيتني مربوط ومش فاهم حاجه بفتح عيني والدنيا ضلمه خخخخ احا انا مش شايف ليه؟ ااااه ده مغميين عيني طب احا انا مش بصرخ ليه؟ ااااه ده مغميين بوقي المهم سمعت صوت مستفز كدا بيغني ومغشلق وابن متناكه عكر"

العرص : سنه حلوه ياجميييييل "وبيشيل الرباط من علي عيني" عامل ايه ياكراميلا كدا متسألش علي حبيبك؟ يلا معذور برضو بس قولي بقي

انا : امممممانل تو سرات موا ن

العرص : بتقول ايه

انا : '$=:5*-"66""

العرص : اه عايز تشيل اللزق من علي بوقك "بيشيل اللزق"

انا : ميرنا وليلي فين؟

العرص : مش نتعرف الاول

انا : انجز يافتحي ميرنا وليلي فين

فتحي : يارجااله "رجالة فتحي جايبين ميرنا وليلي ايدهم مربوطه ومنعكشين وحالتهم بنت متناكه"

انا : انتو كويسين؟ حد عملكو حاجه

ليلي : انا اسفه بجد اسفه مكنش في حل تاني

انا : انتو تمام يعني ميرنا تمام مفيش حاجه صح متخافوش بقي

فتحي : ياحنين انت ‘ دخلو الشراميط دول جوا

انا : بقولك ايه ياتوحه هسالك سؤال بس تجاوبني بصراحه

فتحي : اسالي ياروح قلب توحه ياعيون توحه ده انتي عروسة الليله

انا : وانتي عروسة المولد يغتييي

فتحي : احنا هنهزر ياكسمك ولا ايه؟

انا : ناكك يايا توريه

فتحي : "نزل علي وشي بالقلم" خلي في حدود بينك وبين أسيادك ولخص

انا : بصراحه طيب؟

فتحي : اخلص

انا : هو احنا هنا بقالنا قد ايه او انا يعني هنا بقالي قد ايه

فتحي : نص ساعه

انا : بس؟؟؟

فتحي : ده انت لسه هتتناك

انا : احلف طيب , انت عارف ان ده حلم عمري؟

فتحي : انك تتناك؟

انا : زبي اداك علي قفاك "وهنا بيقتحم الرجاله الشقه وطبعا انت بتسال رجالة مين واقتحمو ازاي اشرحلك بقي يامعلم"

فلاش باك من اول ماقومت من ع القهوه لحد دلوقتي

مالك : "دخل ع القهوه لقي شهاب بس" خخخخخخ احا امال ابن المتناكه التاني فين الي عمال يكلمني

شهاب : مش عارف و**** جاله تليفون وقام مشي وقالي هحكيلك بعدين

مالك : تليفون؟ رن عليه طب يسطا

شهاب : ياجدعان معييش كسم رصييد

مالك : طب اتقل .. الوو ايه يابن الشرمو.. احا بتقول ايه؟

انا : زي مابقولك ميرنا اتقتلت

مالك : طب وانت رايح تعمل ايه ياصاحبي انت هتلبس نفسك مصيبه؟

انا : و**** ياخويا انا شاكك انها لعبه بص انت 10 دقايق ورن عليا مرديتش أو موبايلي اتقفل يبقي في حاجه غلط تلم الرجاله وتجيلي "وطلعت ع الشقه واتضربت وموبايلي رن في جيبي وهما بيربطوني"

ايمن : يابرنس موبايله بيرن

فتحي : مين وريني كدا؟ مين ملك دي كمان؟ "وبيكانسل ويقفل الموبايل"

في الجانب الاخر

شهاب شحته وكباكا وعبده الجحش وشيكا وباقي المساجين مستنيين جمب مالك ع التليفون : هاااا

مالك : مردش وتليفونه اتقفل يلا بينا يارجاله "وخد الرجاله حطهم في التلاجه وطلع علي بيت ميرنا المهجور ابن المتناكه ده معرفش عايشه فيه ازاي ما لازم نلاقي مصايب وبلاوي بتتحدف علي ديك ابونا يلعن كسم ميرنا"

عوده مره اخري الي وقتنا الحالي


فتحي : ده انت لسه هتتناك

انا : احلف طيب , انت عارف ان ده حلم عمري؟

فتحي : انك تتناك؟

انا : زبي اداك علي قفاك "وهنا بيقتحم الرجاله الشقه" يادين امي ياجدعان سايبينني مع الراجل المهزق ده ساعه؟

مالك : زحمة المواصلات و**** ياخويا طمنني علي..

انا : خخخخخخ انجز ياكسمك مربوط

"دخلو الرجاله كلهم بمشهد سينيمائي ومسدسات ومطاوي واللي قلبك يحبه وجيش يسطا ابن متناكه والنحيه التانيه الغبي جاي ووقفلي ب5 رجاله وهنا ادركو انها خسرانه وخضعو وانا اتفكيت طبعا وفتحي ورجالته اتربطو واتشحنو ع التلاجه مش محتاجه مشهد يعني انت راجل فهمان لقيت ليلي واقعه من طولها علي الارض"

ميرنا : "بتعيط بانهيار وبتكلمني" انت عايز مننا ايه بقي ابعد عننا قرفتنا بمشاكلك ونجاستك غوور بقيي

انا : طب اهدي بس دلوقتي ، شهاب هات شوية مياه بسرعه "دخل جاب المياه وجه ومشيتها علي وش ليلي"

ليلي : "شهقت جامد وقامت معيطه" في ايه ياكريم مين دول وعايزين مننا ايه

انا : قومي ياحبيبتي قومو تعالو معايا اوديكو تقعدو في الفيلا تهدو اعصابكو ومحدش هيهوب نحيتكو هناك

ميرنا : "بنفس الانهيار" انت كمان عايزنا نيجي معاك انت ايه مبتحسش؟ معندكش ددمم؟

انا : شهاب خد المفتاح اهو وخد مفتاح عربيتي وصلهم وانا هنزل مع مالك والرجاله نشوف هنرمي الي تحت دول في انهي داهيه

شهاب : ماشي يا اخويا خلو بالكو علي نفسكو

ميرنا : انا مش هروح في حته تخصك مش هرروح

شهاب : "بيبصلي بصة ان الدنيا تحت السيطره وبيكلم ليلي" يلا يالولا بقي قومي مكانتش خطفه

انا : "نزلت للرجاله وخدنا فتحي وخولاته في مخزن مهجور رميناهم جوا مربوطين وقعدنا كلنا" ايه بقي ياتوحه مش كنا انتهينا؟

فتحي : وشرفي ماهسيبك

انا : قالو للشمال احلف

مالك : ماتيجي ننيكهم

انا : و**** فكره ولا انت ايه رايك يابو شيكا

شيكا : ايه يخواتي في ايه

انا : ياعم فوق بقي كسم الي بتشربه ده

شيكا : بقولك ايه ياقلب اخووك انا معايا حاجه موووت

انا : سكت ابن المتناكه ده او بلغ عنه

شيكا : ليه قطع الارزاق بس

الجحش : بقولك ايه ياكيمو احنا نصورهم وننزلهم علي مواقع سكس

كاباكا : لا احنا ننيك مراتاتهم

مالك : ياعم تلاقي مراتاتهم بيتناكو عادي

شحته : "طلع طبنجته وضرب فتحي بالنار في قلبه" ولا اي نيك

انا : خخخخخ يابن المتناكه قتلته؟؟

مالك : يا احااا

شيكا : ههههههههه احا البتاع ده بيطلب حاجات بنت متناكه هي اشتغلت معاك بدري ولا ايه

انا : هههههههه ماتقتل ده معاك يسطا والنبي

شيكا : شحته!!

شحته : ياعم ده عيل علي **** ودماغه واقعه

كاباكا : احا ايه ده انا فاتني كتير ولا ايه

مالك : انت كنت فين؟

كاباكا : يسطا بتكلم في التليفون البت مش حاله كسمي

مالك : يسطا ماقولتلك افكس للبت دي كام مره وكل ما اشوفك الاقيك جايبلها وبتاع وربنا يسطا بتستغلك وهتنيكك في الاخر

كاباكا : بحبها طب اعمل ايه

شيكا : معايا الي ينسييك

انا : خخخخخ ياجدعان في كسم قتيل وفي 5 متربطين هناا

شحته : اه صح "طلع سلاحه وقتل ال5" ولا يشغلنا يامعلم

انا : يابن المتناااااكه كل دول جثث

مالك : هو انت بتشتغل ايه

انا : قتال قتله

مالك : امال متأحبن ليه

انا : ياض ده سينس لازم طالما انا مقتلتش القتيل اتفاجئ

كاباكا : طب هنعمل ايه في ال6 مصايب دول

انا : هيتدفنو برا وولا مين شاف ولا مين دري عادي يعني كسمهم بس بصراحه كان في حوارات عايز اعملها مع فتحي و**** بس يلا ملناش نصيب تتعوض في خصم تاني

مالك : طب يلا ياجدعان عايزين نشتغل بقي عشان نروح بيوتنا الواحد تعبان

"خدنا الخولات دفنناهم ومشينا كلنا بالتلاجه ووصلت البيت اتقتلت في السرير لقيت شهاب بيرن عليا كانسلت مرتين ورن تاني"

انا : اييه يسطا نايم

شهاب : طب اسمعني طيب .....

انا : خخخخخخ احاااااااا


لامؤخذه يخواتي بس نختم هنا الجزء التاني ونراكم في وقت لاحق بقي
جميله تسلم ايدك
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%