NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال - مسحت المحادثه اللى كانت غاليه عليك ولا لسه ؟؟؟؟

αмιя вιℓα єιмαяι

لا تحتضن يداي ، الإرتجاف في الروح هذه المرة 💚💚💚
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
- مسحت المحادثه اللى كانت غاليه عليك ولا لسه ؟

• بيضحكني
  • طب!
التفاعلات: SaMok و AlFã7d
بجد مكسل ادور عليها علشان امسحها😂

• بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d و αмιя вιℓα єιмαяι
  • بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO
  • حبيته
التفاعلات: FLAME VOLCANO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
  • عجبني
  • محزن
  • أتفق
التفاعلات: عبده راغب, ali1hasan, Adam Afndena و شخص آخر
مسحتها بس متمسحتش من جوايا
الوقت كفيل ينسيك كل حاجه ويمحي الذكريات بحلوها ومرها كل حاجه الإنسان بيقدر ينساها مع الوقت وبيروح غالي عشان يجي الأغلي والأحسن والمناسب عنه الدنيا مش بتقف على حد خليكي مؤمنه إن قصه بتمحي قصه وشخص بيمحي شخص وحياه هتنسيكي حياه خليكي مؤمنه بالعوض من **** جمدوا قلوبكم ♥️

• حبيته
التفاعلات: أم رودى
الوقت كفيل ينسيك كل حاجه ويمحي الذكريات بحلوها ومرها كل حاجه الإنسان بيقدر ينساها مع الوقت وبيروح غالي عشان يجي الأغلي والأحسن والمناسب عنه الدنيا مش بتقف على حد خليكي مؤمنه إن قصه بتمحي قصه وشخص بيمحي شخص وحياه هتنسيكي حياه خليكي مؤمنه بالعوض من **** جمدوا قلوبكم ♥️
هو كلام يحترم وكل حاجة بس انا نسيت م اقولك انى انا الشخص التوكسيك والسئ وابن الكلب ف روايته😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂انا تقريبا وصلته للعلاج النفسي😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι و أم رودى
و**** بحبه اوى حب حقيقي بس احنا ك ستات مخنا مهوى بحبه بس كل تصرفاتى معاه تقول العكس حتى انا بقولها صراحة مبحبكش وطلبت نبعد عن بعض وكان بيرفض لحد م خلاص جاب اخره وسابنى😂

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι و Adelhany
  • بيضحكني
خلاص بقا هو احنا هننكد على نفسنا ليه😂😂😂
المشكله ان ده اوسخ وجع اتوجعته فى حياتى وعمر مهتفشخ فسخه زى دى تانى

و**** بحبه اوى حب حقيقي بس احنا ك ستات مخنا مهوى بحبه بس كل تصرفاتى معاه تقول العكس حتى انا بقولها صراحة مبحبكش وطلبت نبعد عن بعض وكان بيرفض لحد م خلاص جاب اخره وسابنى😂
و من الحب ما قتل

• عجبني
لا ما تقلقيش هو راح يتعالج بس وهيرجع لك تاني غير كده شكليات 😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: أم رودى
المشكله ان ده اوسخ وجع اتوجعته فى حياتى وعمر مهتفشخ فسخه زى دى تانى
انا فاهمة انها بتكون صعبة لانك لسه متعلق بالشخص دا ودماغك وهمالك انك خسرته ومتقدرش تكمل من غير وجوده بس بجد و**** عاوزة اقولك ان مهما حبينا وخسرنا وافتكرنا ان الحياة وقفت بيعدى الوقت وربنا بيعوضنا بشخص افضل بكتيير م اللى كنا عاوزينه دايما خليك عارف ان فى احسن ومفيش حاجة فاتتنا كانت من نصيبنا🤝💚

• محزن
التفاعلات: Adelhany
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: أم رودى و doctorgynecologyandobst
لا ما تقلقيش هو راح يتعالج بس وهيرجع لك تاني غير كده شكليات 😅😅😅
هو اخد راحة منى شوية بس معتقدش هينسي وعده ليا وهيجي ف معاده زى م اتفقنا بس الغريبة انى بجد عوزاه ومش عوزاه😭😂
يخربيت الهرمونات ياريتنى كنت راجل

• بيضحكني
التفاعلات: Elbobelbob و αмιя вιℓα єιмαяι
انا فاهمة انها بتكون صعبة لانك لسه متعلق بالشخص دا ودماغك وهمالك انك خسرته ومتقدرش تكمل من غير وجوده بس بجد و**** عاوزة اقولك ان مهما حبينا وخسرنا وافتكرنا ان الحياة وقفت بيعدى الوقت وربنا بيعوضنا بشخص افضل بكتيير م اللى كنا عاوزينه دايما خليك عارف ان فى احسن ومفيش حاجة فاتتنا كانت من نصيبنا🤝💚
الموضوع اكبر من كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%