NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خوف شو بالزبط يريت تحدد نوع الخوف أنا سالب وبفيدك

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
توتر اني اتناك او انيك عمتا اول مره

نصيحه مني طلما اول مره ليك بلاش مع واحد غشيم خليك مع واحد حنين و يعرف يفتحك برحه علشان ميكرهكش في النيك اسال مجرب ولا تسالش طبيب

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe, ahmedlulu10, Jordn و 2 آخرين
نصيحه مني طلما اول مره ليك بلاش مع واحد غشيم خليك مع واحد حنين و يعرف يفتحك برحه علشان ميكرهكش في النيك اسال مجرب ولا تسالش طبيب
صح جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الحل عشان الخوف بتاع اول مره و هل الحشيش يمكن يساعد
لو اول مره ليك تتفتح حاول تكون مع حد مش غشيم و نصيحه مني بلاش اصلا بس لو حابب تتفتح كلمني خاص و لو عاوز تجرب و انت شارب حشيش عندي

Nice words

لو اول مره ليك تتفتح حاول تكون مع حد مش غشيم و نصيحه مني بلاش اصلا بس لو حابب تتفتح كلمني خاص و لو عاوز تجرب و انت شارب حشيش عندي
تعالى خاص

تعال

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%