NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قادر مين اهله من ناس تقيله وبعدين هم هربوا عشان اهل البنت لو شافه هيدبحوه
البنت دى محتاج حد عنده ضمير يهربها هى كمان ويتكفل بيها بس دى محتاجه واحد عنده ضمير اوى

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
البنت دى محتاج حد عنده ضمير يهربها هى كمان ويتكفل بيها بس دى محتاجه واحد عنده ضمير اوى
وللاسف انا لو اقدر كنت اتصرفت وبصراحه الحكومة ناس محترمه جدا وخايفين عليها من اهلها

وللاسف انا لو اقدر كنت اتصرفت وبصراحه الحكومة ناس محترمه جدا وخايفين عليها من اهلها
دى محتاجه واحد يكسب فيها ثواب ويتجوزها

ماشي هي غلطانه وكل حاجة
اهلها بقى فينهم من الخواجه الي ضيع مستقبلها قاعدين مستنينها يخلصوا عليها ومروحوش ليه للمحروس ولاهله يطلعوا كتفم الي جابوهم ويغصبوا امه يتجوزها حتى لو هيطلقها بعد كده _ مرحوش للعالم الزباله ديه ليه !! ؟

• عجبني
دى محتاجه واحد يكسب فيها ثواب ويتجوزها
يتجوزها مؤقت بس لحد ما هى تشتغل وتبقى قادرة تصرف على نفسها وتعيش بعيد عن أهلها عشان دى هتموت لو راحت عندهم

• عجبني
ي جدعان انا لو عندي مقدره ع الجواز كنت اتجوزتها وبعدين انا لم نصحتها ف الاول قالتلي أني مليش دعوه واني بوقع بينهم وبعمل حورات وكده
انت شمتان ولا ايه
الموضوع مش محتاج مقدرة انت هتتجوزها وطلقها علطول

اه بس مش هنا عايشين بره مصر
خلاص **** يعوض عليها بقى او انت اتجوزها او حتى شوفوا حد يتجوزها او بكل بساطه تعمل عمليه تقفل بيها كسها تاني

ي جدعان انا لو عندي مقدره ع الجواز كنت اتجوزتها وبعدين انا لم نصحتها ف الاول قالتلي أني مليش دعوه واني بوقع بينهم وبعمل حورات وكده
ماتخافش انا واثق انهم مش هايطلبو حاجه منك لانك بداري فضيحة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت شمتان ولا ايه
الموضوع مش محتاج مقدرة انت هتتجوزها وطلقها علطول
شمتان ايه ي عم انا بحاول اشوف حل

ماشي هي غلطانه وكل حاجة
اهلها بقى فينهم من الخواجه الي ضيع مستقبلها قاعدين مستنينها يخلصوا عليها ومروحوش ليه للمحروس ولاهله يطلعوا كتفم الي جابوهم ويغصبوا امه يتجوزها حتى لو هيطلقها بعد كده _ مرحوش للعالم الزباله ديه ليه !! ؟
عملنا كل ده

الموضوع ده ملوش علاج ولا اى تصليح . لان الحل فى ايد واحد ابن مرة متناكة وتطلع ندل واهله طلعوا اوسخ منه ولاد اوساخ . والدنيا دوارة اما البيت تستاهل اى حاجة تجرلها من أهلها وصدقنى متخفش عليها من أهلها مجرد علقة سخنة وشوية توبيخ . بس هتعيش بقيت عمرها فى ذول وكسرة نفس . والاصعب عليها عتاب نفسها لنفسها بس الخوف تعمل فى نفسها حاجة ودى اخرت اى واحدة تصدق واحد وتثق فيه بداعى الحب والغرام . انا مبعممش وبقول كل الشباب كده . بس لازم كل واحدة تاخد حذرها كويس جدا . ومتخليش العاطفة تتحكم فيها وتنسى نفسها وأهلها...وأسف على الاطالة

• عجبني
البنت لسه قاصر تتهمه بالاغتصاب وهتنزل جناية هو متهم فيها والحل انه يكتب عليها عرفي لحد ما تتم ١٨

• عجبني
ممكن انته تضحي عشان خاطر البنت دي وتستر عليها وتتجوزها وبعد كده تقطع علاقتك بصحبك ده وهوا هايشوف كتير وكما تدين تدان والدنيا دواره انا رأيي اكسب ثواب في البنت دي واتجوزها
انا بأيد الرأى ده

واحد صاحبي عنده ٣٠ سنه اتقفش مع وحده عندها ١٧ سنه ف واتقفش وهو بينيكها وللاسف هو اللي فاتحها ومن فتره بس المره دي الغبي سخن ونط عليها ف العربيه واتقفش فعل فاضح ف الطريق العام ونا عارف أنه غلطان وانا زعلان اوي جدا ع البنت ل أنها محترمه وهو ضحك عليها ونا حذرتها قبل كده كم مره المهم الوقتي أن الواد اهله عرفه يطلعوا من الحبس وسابه البنت وبصراحه هي صعبانه عليا جدا والواد عامل نفسه من بنها ف ايه الحل اللي يطلع البنت والواد كان بيتسلى فالحل ايه والبنت أهلها لو طلعت هيدبحوها ف ايه الحل والواد مش هيتجوزها
لو تقدر اتجوزها وأقطع علاقتك. بيه ده حيوان

• عجبني
عملية ترقيع بكاره و**** يستر عليها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%