NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مخنوق بحبها

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مخنوق من حياتى و من أهلى و من نفسى و من شكلى و أهلى بيتنمروا عليا عشان أسمر و تخين و تعبان و قهران و هيجلى مرض نفسي
و قاعد فى شقة فوقهم لوحدى و أصعب وقت فى اليوم لما أنزل آكل معاهم لدرجة بقيت مش آكل 😭
أنا قفلت كل مواقع السوشيال و عايش متخفى عن الناس 😭

• محزن
التفاعلات: فكرى
مخنوق من حياتى و من أهلى و من نفسى و من شكلى و أهلى بيتنمروا عليا عشان أسمر و تخين و تعبان و قهران و هيجلى مرض نفسي
و قاعد فى شقة فوقهم لوحدى و أصعب وقت فى اليوم لما أنزل آكل معاهم لدرجة بقيت مش آكل 😭
لو شكلك مزعلك وجهك خلقته هكذا اما جسمك فا تقدر تغيره بشوية إرادة
لون بشرتك لا شيء يجعلك تكرهه انت مخلوق هكذا

نصيحة لا تكره ما خلقت عليه انما حسن جسمك ان اردت

متخليش الموضوع يأثر عليك عيش و اخرج و اتفسح و صاحب و اتكلم وفضفض

متختفيش

انا مش عارف اساعدك غير بالدعاء

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: مخنوق بحبها, Omar35, فكرى و شخص آخر
زعلان ليه بس ياخويا انا عندك اهو عوره وحوله ومتكسحه ووشى يقطع الخميره من البيت بس بحب نفسى
حب نفسك ومتكرهاش واللى يتنمر عليك مقامه تحت رجلك

• عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: برنس الكون, مخنوق بحبها, ahmed beka94 و 3 آخرين
يابني احفظ دي
يعيبونني بالشكل وما هو بعيب وياليتهم عابوني بما هو عيب
ايعيبون خلقي ام يعيبون خالقي،وليس لي في شؤن خلقي شئ

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: 👑••═✼°• الزناتي•°✼═••👑, برنس الكون, مخنوق بحبها و 3 آخرين
قاعد فى شقة . انا عشت فى حجرة بلمبة بجاز . انظر للأيجابيات ودعك من السلبيات واحمد **** .

• عجبني
التفاعلات: مخنوق بحبها
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا حبيب اخوك شكلك ده خلقة **** الى بيتنمر عليه ده غبى و تعبان فى عقله فكك منه عشان هو غبى لو عنده ذرة فهم مش هيعمل كده

اما جسمك فده تقدر تغيره بشوية عزيمة تخس مش لازم عضلات بس تظبط جسمك وده شى كويس وصحى تمام

اما اهلك فكك منهد بردو واشتغل على نفسك شوف شغل شد حيلك فى مذكرتك لو فى ثانوية او جامعة اعملك كيان مع نفسك وهما الى هيحتجولك صدقنى ولو حد قالك كلمة ضايقتك رد عليه ببرود بكلمة تخليه ياكل فى نفسه بس باحترام بردو رد عليه باحتارم كده هيولع

وفى الاخر مش بايدى غير الدعاء ليك

واجه حياتك بنفسك وباللي بيتمروا عليك فية فيلم احمد حلمي لما كان طخين كان مواجهة انه التخن مرض وماثر عليه ليه ما تحاولش تغيرة ومش مهم اسمر ابيض ممكن لما تصلح حاجة تتغير نظرتهم ليك الحياة محاولة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%