NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Zezo5050

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
17 فبراير 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط
175
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير
انا كابتن زيزو كابتن مساج القصه ديه حصلت الصيف اللي فات كنت في يوم بنزل اعلان في الجروبات علي التليجرام مختصر الاعلان اللي حابه تعمل مساج سوفت او هارد وكدا فجأه دخلت تكلمني مدام ساره وتعرف النظام وبكام الجلسه السوفت والهارد وايه الفرق بينهم اتكلمنا يوم واتنين واتاكدنا من بعض عشان بقابل اشتغلات كتير وبعد اسبوع اتقابلنا في ميدان الحصري وتطلعنا علي فيلاتها لاني بعمل الجلسات برايفيت امان للعميل وليا اتكلمنا شويه وعرفت منها ان اجازتها مش طويله في مصر لانها شغاله في الامارات طبعا كان معايا حاجات المساج والتدليك وطلبت منها نبداء نشتغل وتقلع هدومها وطبعا متفقين من غير اندر وبرا وانا بشتغل بالشروت نسيت اقولكم ان جسمها جامد زي ندي الكامل مرات احمد الفيشاوي نامت الاول علي ظهرها وكنت حطيت زيت مساج لحد بطنها وفيه فوطه صغيره علي كسها وبدءت ادلك رقبتها وساره طبعا مكسوفه شويه لانها اول مره تعمل مساج سكسي بدءت ادلك رقبتها ونزلت علي صدرها وانا بدلك بتقولي ايدك حلو اوي يا زيزو فقولت لها طب وكدا كنت بدءت اداك في بزازها وصدرها قالت احا ايدك كدا احلي قولت لها ساره اجمدي شويه لسه في الاول طبعا انا لسه عايز اوصلها لقمه الهيجان فضلت اداك في بزازها واعصرهم ََالعب في حلمه بزازها ونزلت زيت عليها تاني واداك ونزلت علي بطنها وايدي بدلك وهي كانت بدءت تتنهد علي طول نزلت علي فخادها بدلك وجيت جانب كسها بدلك من الناحيه اليمين والشمال من تحت الفوطه ولسه مكنتش دلكت كسها وشلت الفوطه وساره قالت لي دلك كسي بقي دا نار فقولت لها دا قالت ااااه اكني كنت بدخل زبي في كسها فضلت ادلك في كسها وهي تقول اااح جميل اوي المساج قولت لها المساج اللي جميل ولا انتي اللي عايزه تتناكي قالت لي الاتنين وبتقولها بشرمطه كانت لبوه نيك شغال تدليك في كسها واتاكدت خلاص انها بقت خاتم في ايدي ودلت باقي رجلها وخلتها تلف ورحت ادلك ظهرها وانا واقف قدامها وزبي من تحت الشورت واقف قدام وشها وكل شويه ادلك ظهرها وكتفها واميل عليها جامد واحك زبي في وشها وهي نفسها يطول وهيجانه نيك قالت لي اقلع الشورت احسن قلعته وفضلت ادلك وزبي يخبط في وشها تاني وفجأه وانا بدلك كانت واخدها في بوئها وبتمصه وشفايفها وتقولي زبك حلو اوووي وتحلس زبي جامد وتمصه وانا علي اخري وكنت بنيكها في بوئها وانا ماسكها من راسها كانت ايدي مايله عليها وبتبعبصها في خرم طيزها طلعت زبي من بوئها وكملت تدليك في طيزها وبعبصها في طيزها وبحاول اوسع خرم طيزها وهي عماله تقول اااااه واح وبراحه علي طيزك ورحت منزل زيت علي طيزها وخرمها وفضلت ابعبصها بصباع واتنين و وفجأه طلعت عليها وبدلك جسمها من اول ظهرها لطيزها وكنت لبست الواقي وقولت لها جاهزه يا ساره للمساج السكسي قالت لي امال دا كله كان ايه قولت لها دا وكنت بدخل زبي في طيزها وشهت وقالت ااااااه خلت زبي يوقف زياده قالت لي كفايه راسه مدخلوش كله وقولت لها لا متخفيش انا بدلك طيزك بالزيت ونمت عليها شويه كان نصه دخلت في طيزها وبراحه كانت طيزها بلعت وعمال تقول نار وفضلت تقولي مطلعوش قولت لها مش هطلعه هنيكك يا لبوه وفضلت اطلع زبي وادخله واطلعه وهي تقولي جامد نيك زبرك افشخ طيزي اوووي وتقول اه انت بتنيك حلو اووي الطيز وانا عامله لك مفجأه قولت لها هتخليني انيك واحده صاحبتك قالت لا اتقل هتعرف بعدين وبتضحك وانا عمال انيكها في طيزها وهي ملبن خلتها تلف وفتحت رجلها و ونمت عليها امصمص شفايفها وايدي بتدعك بزازها ومتكيفها نيك ونزلت امص حلمهاتها وامصهم وهي نار عماله تقولي نكني وافشخ كسي نااااااار. قولت لها دا وكنت حاطذ زبي علي شفايف كسها وفضلت تقولي دخله وانا عمال احكه في كسها من باره لحد ما ورحت مدخله وشهقت نيك وتقولي نكني اووووي انا متناكه ولبوه افشخني قولت لها بتحبي تتشتمي وانا بنيكك قالت اه. قولت لها طب اتناكي يا كس امك يا شرموطه وهي تمسك في ايدي وانا بنيكها وبطلعه وبدخله وبنيكها اح. وقالت لي تعال في حضني اووي وعمال انيكها وابوسه شفايفها واقولها كسك نار يا لبوه تقولي كيفني انا متناكتك وانا بنيكها وبقولها جبتبهم كام مره لحد دلوقتي قالت لي تلاته كسك ملبن نيك يا لبوه ورحت مطلع زبي اجبهم علي بطنها وفجأه سمعت صوت وحد دخل علينا.................. دا الجزء الاول
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%