NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا انا عايزاك انتا

لا انا صعب شوية في التعامل معايا خليكي مع حد متفاهم شوية بلاش انا ❤️

وانتو خارجين زعقتلها برا في الشارع ولما رجعتو البيت قعدت كده وقالتلك انا زعلانة منك . هتعمل ايه بصراحة؟

وايه يعنى... ماهى اكيد غلطانه عشان زعقلها فى الشارع.. وممكن لو طولت يبقى باللى فى رجليها عشان اصلا مينفعش القاعده دى كده وهى بتكلم من الاساس يعنى
ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: khjf
وايه يعنى... ماهى اكيد غلطانه عشان زعقلها فى الشارع.. وممكن لو طولت يبقى باللى فى رجليها عشان اصلا مينفعش القاعده دى كده وهى بتكلم من الاساس يعنى
ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الناس اذواق يا صديقي 🌹

وانتو خارجين زعقتلها برا في الشارع ولما رجعتو البيت قعدت كده وقالتلك انا زعلانة منك . هتعمل ايه بصراحة؟

هنزل ابوس رجلها واصلحها

• حبيته
التفاعلات: منو منو

ابوس و أمص صوابع رجليها

هنزل ع رجلي ابوس رجلها لحد ماترضي عني

ده يبوس جزمتي و ينزل يجيبلي دكر يركبني
قصدك يركلكو انتو الاتنين بقى طبعا... عشان اما يعمل كده يبقى هو زيك بالظبط واكتر طبعا مينفعش نقول عليه راجل.. عشان احسن الرجاله تزعل يعنى اوووى
هو يبقى زى اللى رجلك ويمكن هى كمان انضف منه.. حىام تقولى راجل طبعا...... ولا ايه..؟؟؟؟

• حبيته
التفاعلات: هيجان علي رجلين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%