NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العقرب وحسب

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
8 مايو 2022
المشاركات
2,073
مستوى التفاعل
2,865
الإقامة
القاهره
نقاط
1,862
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا اسمي رامي عمري 20 سنة امي مطلقة وعايش طول عمري مع خالي وجدتي و أمي و اخويا , أمي اتجوزت من 3 سنين و جدتي ماتت و اخويا دخل الجيش ودلوقتي عايش مع خالي ومراته , انا في الدور الأرضي لوحدي وخالي ومراته في الدور الثاني , خالي اتجوز من سنتتين هو عنده 40 سنة وكان صايع ملوش في الجواز ولا الإستقرار بس إتجوز أخيرا واحدة من اللي كان يعرفهم بس قرر يتجوزها كان ديما بيروح يقابلها من سنين وتجيب له هدايا وجدتي تزعق له وكانت رافضة الجواز وتقوله بقى الصايع اللافف في الآخر هيتجوز شرموطة , وخالي يقولها ملكيش دعوة انا حر المهم ابقى مبسوط واتجوزها وجت عاشت معانا كانت جامدة ودلوعة وجريئة وتبوس خالي وتهزر مع خيلاني التانيين بس بصراحة كلنا حبيناها هي دمها خفيف جدا و طيبة ونشيطة ومش معقدة الأمور حتى جدتي كانت بتحبها جداً .

في يوم كنت راجع من الكلية ودخلت البيت مكانش فيه حد في الدور الأرضي إحنا عايشين في قرية وبيتنا بجنينة وواسع , كنت متعود لو مقالوليش فوق تعالى اتغدى بمشي حالي بأي حاجة , لقيت مرات خالي الجامدة اللي بهيج كل ما اشوفها بتندهلي من فوق طلعت قالت لي تعالى اتغدى , قولت اشطة وطلعت جري , كنت لسة واخد دش وبشورت وفانلة حمالات كالعادة , دخلت زي ما انا متعود وكان الباب مفتوح , بس لقيتها لوحدها انا عمري ما اتغديت معاهم غير لما خالي يكون موجود .

قولت لها أمال خالو فين , قالت لي كرشته وضحكت , قولت لها لا بجد قالت لي و**** كرشته وضحكت تاني , بصراحة طريقتها وكلامها مسخرة كرشت جوزها وبتتكلم جد , قعدت وقالتي كل يا وحش , مبقدرش امسك نفسي من تهييسها رغم ان كان زبي واقف عليها ومش عارف هقوم إزاي وهو واقف كدة , المهم أكلت زي الحلوف ومكنتش قادر أقوم من الأكل , وهي وإحنا بناكل بتحكيلي بتقولي خالك يا عم بيكلم بنت قولت له طيب قولي مبقاش أنا زي الأطرش في الزفة كدة وإنت بتعط من ورايا , وحكمت عليه 3 ايام يشوف حتة يبات فيها قولت لها وهو وافق , قالت لي أه طبعا هو عارف إنه غلطان , كان زبي نام تقريبا من كتر الأكل ههههههه , فقومت وغسلت ايدي وقولت لها شكرا يا وحش , قالت لي يا ولا عيب وهي بتستهبل كدة فضحكت وخرجت قولتلها عايزة حاجة قبل ما انام قالت لي تسلم يا قلب أختك , خرجت و انا بضحك كسم جنانها وكلامها بصراحة خالي عنده حق دي لو لبوة لازم يتجوزها بت مسخرة كلها مميزات , نزلت نمت ساعتين وصحيت , لقيت مرات خالي هند في المطبخ بتنضفه , قولت لها يا مرات خالي انا هعمل الحاجات دي قالت لي يا حبيبي ميهمكش انت بتتعب في الكلية و المذاكرة , هي عمرها 26 سنة مش كبيرة عني كتير , أنا وهي في البيت لوحدنا , الساعة 8 بالليل في ماتش جامد قولتلها أنا هتفرج على ماتش قالتلي إطلع فوق التليفزيون فوق أكبر , طلعت فوق وشغلت الماتش وقعدت بعد ربع ساعة جت معاها فاكهة وحاجة ساقعة وشغلت التكييف كان يوم حر , وقعدت جنبي قولت لها انا هتعود على الدلع دة , قالت لي إنت لسة شوفت دلع , قالت لي اللي يقلب على الماتش دة تعمل فيه إيه ومسكت الريموت ,قولت لها لأ متهزريش , قالت لي تصدق يلا إنت لسة عيل , مفهمتش كلامها قامت مشيت وسابتني .

جت بعد شوية وقفت على الباب وقالت لي وبعدين البعيد مبيفهمش , كانت واقفة بشكل سكسي وانا من ساعة ما صحيت من النوم زبي واقف عليها بس أنا مفكرتش أبداً إنني ممكن اعمل معاها أي حاجة دي مرات خالي , كانت غيرت هدومها كانت لابسة روب نبيتي بفرو شكله جامد وقصير شوية , وكانت حطت ماكياج وبارفان , بصيت لها وقولتها لأ مبفهمش أنا مش عايز أبين إي حاجة خالص حتى لو كنت شاكك إنها عايزاني أنيكها , لازم هي اللي تبدأ , بصيت لها تاني و انا ببلع ريقي وهايج , القناة فصلت قالتلي أحسن فرحانة فيك وهي بتلعب حواجبها , حطيت الريموت وقولت لها هتيجي تاني وسندت ضهري ورا وأنا ببصلها , أنا رغم إني مليش ممارسات جريء جداً وبجح منزلتش عيني من عليها , قالت لي ايه عاجباك , قولتلها إنتي شايفة ايه , قالت لي متدخليش آفية مش هتغلبني , قولت لها ما بلاش أنا , قالت لي جامد أوي يعني , قولتلها اللي جرب هو اللي يعرف انا جامد ولا لأ , قالت لي هو حد جرب قولتلها ملكيش دعوة بحد , فتحت الروب كانت لابسة لانجيري عريان يجنن , قالت لي أنا رايحة انام بقى , جريت وراها , حضنتها دعكتها بوستها وهي ماشية رايحة أوضتها , دخلت وراها قالت لي الماتش بدأ قولت لها ماتش ايه عندي ماتش تاني و انا بقلع هدومي كلها وبقلعها هدومها وباكل في بزازها وبدعك في طيز مرات خالي وهي بتضحك وتقولي عرفني بقى انك جامد , حرمان السنين طلعته عليها مفيش حتة فيها ملحستهاش وبوستها , من أول صوابع رجليها لحد وشها , نايمة بمتع لساني بجسمها وبقلبها ألحس طيزها و أدخل فيها لساني و أبعبصها , مرات خالي مستعدة لأي حاجة أحا يا بختك يا خالي .

شدتني ولما نمت على السرير قعدت على وشي ومسكت زبي مصته وكان بيدخل في زورها , قعدت عليه تترقص وتحك كسها فيه و تعذبني وهو بيدخل منه حته وتقوم تاني من عليه لحد ما كنت هتجنن وهي ترفع حاجبها تعض شفايفها و أنا ماسك وسطها بحاول أدخله فيها , لحد ما حنت عليا وقعدت عليه ودخل كلها في كسها , مستنيتش مسكت طيزها ونزلت فيها نيك بسرعة حوالي 5 دقايق كاملة ماسك طيزها وبنيك فيها بسرعة رهيبة مكنتش اعرف إني مفتري كدة بنيك بسرعة من غير ما أقف وهي بتصرخ من المتعة وبتخربش صدري و انا بلحس حلماتها , نيمتها على ضهرها , رفعت رجليها ضرفتها واحد مفتري صرخت من الهيجان وزبي اللي واقف جامد بيدخل في كسها مرة واحدة , نيكتها في الوضع دة حوالي ربع ساعة نيك سريع متواصل وهي بتجيبهم كل شوية وتخربش في صدري وضهري وطيزي .

حبيت بقى اهزأها و أكسر عينها وغرورها وبهدلتها ليا , خليتها زي الكلبة و بعبصتها و ركبتها وحطيته في طيزها وجعها و انا كنت مبسوط , شديت شعرها وزبي في طيزها وراكبها زي الكلبة اللبوة و بخربش في ضهرها واضربها على طيزها , وهي بتقولي ييخرب بيت أمك يخرب بيت أمك وهي بتجيبهم ومولعة نار كان عاجبني أني مجننها نيمتها على بطنها ونمت فوقها وزبي لسة في طيزها ومسكت بزازها جامد وفتحت رجليها وإديتها في طيزها لحد ما حسيت غني هجيبهم حبيت أجيبهم على وشها , طلعته ومسكته وقعدتها وشديت شعرها و ضربتها بزبي على خدها وجبتهم على وشها وفي بقها , وهي بتتنهد وبتقول آه يخرب بيت امك يا محمد قمت وهي ماسكة طيزها ودخلت الحمام وجت عريانة ولبست قدامي و سرحت شعرها وأنا قومت دخلت الحمام ولبست كان الماتش خلص وكسمه عموما كان في نيك , قضينا ال 3 أيام نيك بص بصراحة كانت جدعة كانت بتخدمني بعنيها وبتخليني أذاكر وتهتم بيا وكانت برة السكس حنينة معايا أوي وجدعة
 
  • حبيته
التفاعلات: شبراويشي
طريقة كتابتك عاوزة اعادة اقرا كتير الاول قبل الكتابه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكتابه على الفون لازم يطلع غلاطات ف اسف لو فى غلطات إملائية
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%