NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سيطرههه

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
25 أكتوبر 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
10
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
صباح الخير أو مساء الخير عليكو تبدأ قصتي بمرات خالي اسمها امل وهي عندها 42سنه وجوزها شريف 45اوصف ليكم أمل دي طويله وجسمها ابيض ملبن اوووي وشخصيته قويه جدا كيرفي صدرها وسط وطيزها كبيره بس مشدوده وصاحب جوزها إسمه أحمد عنده ٤٠سنه وبيلعب جيم تبدأ القصه لم كان شريف عازم صاحبه علي الغداء عنده مرات شريف أمل دي كانت لبسه سدال ضيق عليها صدرها علي وكيزها واضحه اوووي وكل شويه يبص عليها لحد لم أكل وقالها تسلم ايدك يا أمل علي الاكل الجميل ده هي فرحت وردت قالتلو بالف هنا وقام غسل وقعدو شويه لحد لم احمد نزل من بيت شريف الليل جه مرات شريف كانت هايجه اوووووي وعايزه تتناك سخنت شريف عشان ينيكها وشريف معرفش يشبع رغبتها وفضلت تزعق وتشتم في لحد لم ريحت نفسها في الحمام ودخلت تنام صحيو الصبح عملت الفطار وشريف كل ونزل لحد لم احمد عمل مشكله مع الجيران والناس قالتلو امشي من هنا عشان محدش يجي يعورك وكدا وانت راجل محترم شريف اتصل ب احمد قاله تعلي بات عندي أحمد رفض بس وافق في الاخر وصلو البيت وأمل عملت الاكل وكلو وكل واحد دخل ينام اوضه أحمد جنب اوضه امل وشريف طبعا امل كل ليله تسخن في شريف وشريف مش قادر عليها لحد وهي دخله الحمام لمحت اوضه شريف منوره نور خفيف ونايم بصت لقت زبه ظاهر في البنطلون وبلمت في وفضلت هايجه كزل الليل لحد لم قامو فطرو وكل واحد نزل شغله أمل تخطط ازاي توقع أحمد لحد لم جاله فكره ان هي تحط منوم لزوجها وتحط مهيج لاحمد وفعلا كل بعد المغرب راحوا ياكلو والي المفعول ابتدأ مع شريف واحد مكنش علي بعضه كان هايج اوووووي وزبه واقف اووووي طبعا امل فضلت تهزر وتضحك عادي معو لحد لم راحت مسكت زبه هو راح شددها علي الكنبه وفضل يبوس في شفيفها وتقوله اااه أخيرا حتناك منك اووووف ونزلت تمص زبه الي كان زي زب الحصان قالت يلهووووي كل دا هيدخل فيا قالها مصي با شرموطه وفضلت تمص وتغنج لحد لم نزل يلحس كسها وهي تصوت من المتعه تقوله نيك مرات صحبك اااااه كفايه وفعلا فضل يدخله واحده واحده لحد لم دخله كله وفضلت تشهق وتقوله ااااه جامد يا دكري سيبك من الخول جوزي ااااخ فضل ينيك فيها لحد لم لعب في خرم طيزها قالتلو بتعنل ايه قالها بس يا لبوه وفضل يدخل صابعه لحد لم بدأ يوسع وجاب فوزلين ودهن خرم طيزها ودخل زبه براحه وهي تشهق وتصوت لحد لم دخل كله وفضل يبوس فيها أحد لم فشخ طيزها ونزل لبن في طيزها كان عامل زي التور وفضلو نايمين جنب بعض نص ساعه كدا وقامت عشان تستحمي شاف طيزها بتترج هاج عليها قالتلو احوووو لا كفايه قالها مش بمزاجك يا شرموطه قالت اااااخ ااااح نيك لبوتك وفضل ينيك فيها لحد لم نزل لبنه في طيزها الي اتفشخت ودخلت تنام في اوضتها والي اللقاء في الجزء القادم بتاسف ان هو صغير
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Anasmsm, المنحرف 🔥, الشبكشى و 7 آخرين
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: انا سيطرههه
  1. صباح الخير أو مساء الخير عليكو تبدأ قصتي بمرات خالي اسمها امل وهي عندها 42سنه وجوزها شريف 45اوصف ليكم أمل دي طويله وجسمها ابيض ملبن اوووي وشخصيته قويه جدا كيرفي صدرها وسط وطيزها كبيره بس مشدوده وصاحب جوزها إسمه أحمد عنده ٤٠سنه وبيلعب جيم تبدأ القصه لم كان شريف عازم صاحبه علي الغداء عنده مرات شريف أمل دي كانت لبسه سدال ضيق عليها صدرها علي وكيزها واضحه اوووي وكل شويه يبص عليها لحد لم أكل وقالها تسلم ايدك يا أمل علي الاكل الجميل ده هي فرحت وردت قالتلو بالف هنا وقام غسل وقعدو شويه لحد لم احمد نزل من بيت شريف الليل جه مرات شريف كانت هايجه اوووووي وعايزه تتناك سخنت شريف عشان ينيكها وشريف معرفش يشبع رغبتها وفضلت تزعق وتشتم في لحد لم ريحت نفسها في الحمام ودخلت تنام صحيو الصبح عملت الفطار وشريف كل ونزل لحد لم احمد عمل مشكله مع الجيران والناس قالتلو امشي من هنا عشان محدش يجي يعورك وكدا وانت راجل محترم شريف اتصل ب احمد قاله تعلي بات عندي أحمد رفض بس وافق في الاخر وصلو البيت وأمل عملت الاكل وكلو وكل واحد دخل ينام اوضه أحمد جنب اوضه امل وشريف طبعا امل كل ليله تسخن في شريف وشريف مش قادر عليها لحد وهي دخله الحمام لمحت اوضه شريف منوره نور خفيف ونايم بصت لقت زبه ظاهر في البنطلون وبلمت في وفضلت هايجه كزل الليل لحد لم قامو فطرو وكل واحد نزل شغله أمل تخطط ازاي توقع أحمد لحد لم جاله فكره ان هي تحط منوم لزوجها وتحط مهيج لاحمد وفعلا كل بعد المغرب راحوا ياكلو والي المفعول ابتدأ مع شريف واحد مكنش علي بعضه كان هايج اوووووي وزبه واقف اووووي طبعا امل فضلت تهزر وتضحك عادي معو لحد لم راحت مسكت زبه هو راح شددها علي الكنبه وفضل يبوس في شفيفها وتقوله اااه أخيرا حتناك منك اووووف ونزلت تمص زبه الي كان زي زب الحصان قالت يلهووووي كل دا هيدخل فيا قالها مصي با شرموطه وفضلت تمص وتغنج لحد لم نزل يلحس كسها وهي تصوت من المتعه تقوله نيك مرات صحبك اااااه كفايه وفعلا فضل يدخله واحده واحده لحد لم دخله كله وفضلت تشهق وتقوله ااااه جامد يا دكري سيبك من الخول جوزي ااااخ فضل ينيك فيها لحد لم لعب في خرم طيزها قالتلو بتعنل ايه قالها بس يا لبوه وفضل يدخل صابعه لحد لم بدأ يوسع وجاب فوزلين ودهن خرم طيزها ودخل زبه براحه وهي تشهق وتصوت لحد لم دخل كله وفضل يبوس فيها أحد لم فشخ طيزها ونزل لبن في طيزها كان عامل زي التور وفضلو نايمين جنب بعض نص ساعه كدا وقامت عشان تستحمي شاف طيزها بتترج هاج عليها قالتلو احوووو لا كفايه قالها مش بمزاجك يا شرموطه قالت اااااخ ااااح نيك لبوتك وفضل ينيك فيها لحد لم نزل لبنه في طيزها الي اتفشخت ودخلت تنام في اوضتها والي اللقاء في الجزء القادم بتاسف ان هو صغير
    كمل يا نجم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة عادية لا اثارة ولامتعة
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%