NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
378
مستوى التفاعل
6,587
الإقامة
السعوديه
نقاط
9,872
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت مسافر لشغل ف القاهره ف مدينه نصر
انا من المنصوره اساسا
انا عندي23 سنه شغال مع راجل محترم ف السيراميك اتعرفت عليه من ع النت
وطلعت شهرين معاها وكنا مرتحين لبعض ف الشغل وانا كنت معاه كنت كل اسبوع امشي الخميس العصر ورجع السبت الصبح ع الشغل واليوميه شغاله وانا مروح وانا جاي
اشتغلت معاها قيمت شهرين بس بصراحه كنت زهقت من المشوار فقولتلو انا خلاص اخر اسبوع ده انا تعبت من المشوار كل اسبوع انا كنت بنام ف الشغل معايا مرتبه من بتاعت الجيش دي
كنت محتاج فلوس فكنت مضطر ف كلمه من هنا وكلمه من هنا قالي نخلص بس وتعال معايا
خلصنا شغل وركبت معاها عربيتو
واخدني للبيت كنت اول مره اشوف بيتو كان 4 ادوار وبوابه كبيره وموجود جراچ للعربيه
كنت عايز اقولو يابن الكلب وانا الي مفكرك ع قد حالك طب ليه شغال ف السيراميك لوحدك لما انت معاك كل الحاجات دي دخلني البيت وكان الببت معمول بحجر فرعوني دخلت ودخلني اوضه
موجود فيها حمام صغير وبتوجاز ارضي وتلفزيون ضحكت وبقولو هتشغلني بواب ولا ايه
قالي ايه رايك تنام هنا لولا انا بعزك @@ مكنتش جبتك هنا خالص بس عشان انت محترم
وانا واثق فيك قولتلو ليه هيا الاوضه دي مليانه دهب ولا ايه قالي لا بس عشان حريم البيت
البواب الي كان موجود لمحتو بس بيبص للمدام طردتو وقررت ماجبش اي بوابين تاني
قولتلو ممكن سؤال ياعم سعيد
قالي ايه قولتلو ماشاء @@@@ يزيدك كمان وكمان بس ليه شغال ف السيراميك وانت عارف انها تعب اصلا قالي ده هوايه انا بدخل الشقه بفنن فيها وانا مش بروح ل اي زبون لازم الزبون يكون عاالي قولتلو ايوه منا لحظت كده مفيش مره شقه ناس غلابه ال3 شقق الي اشتغلت فيهم معاك كل شقه ياجي قيراطين وضحك
قولتلو ولادك متجوزين هنا بقي قالي بتسال ليه
قولتلو يعني احسن محدش يشوفني هنا يقول حرامي او يحسبني البواب الجديد ويقعدو يمشوروني وبضحك وقالي لا كل حاجه هنا بتاجي دليفري بالتوك توك بنطلب اي حاجه وبتاجي
وانا دخلت اظبطت الاوضه ونضفتها وبعد العشا كلمتو ف التلفون وقولتلو انا عايز فلوس عشان اروح اجيب عشا قالي انا هنزل الاكل دلوقتي
ونزلي فراخ مشويه ومروق عليه وبعد ربع ساعه لقيتو نازل بالشاي وقعد يتكلم معايا
واحنا قاعدين البوابه الصغيره بتتفتح ودخل ابنو الكبير 30 سنه وسلم علينا وطلع وقالي ده بشمهندس محمد ابني الكبير متجوز فوق شقتي علطول قولتلو عندك كام ولد قالي 3 ولاد بس
وكلهم متجوزين فضلنا نتكلم وقالي اعمل حسابك عشان هتتطبخ لنفسك بعد كده عشان المدام ماتطردناش انا وانت وضحكنا وطلع وانا دخلت نمت وصحيت بدري وقولت اغسل هدومي كنت بغسل هدومي ف الجيش قعدت سنتين ف الجيش ف الاسماعيليه يعني حوار الطبخ وكل الحاجات دي تافه متعودين عليها
غسلت هدومي ونشرتهم ع منشر كان تحت كده
وطلعنا الشغل وكملنا اليوم ورجعنا وعطاني فلوس اجيب الطلبات الي هحتاجه ف طبيخي
طلعت اشتريت جبنه وبطاطس وخيار والخ الخ
طلبات الاسبوع الي هتكفيني
انا مكنتش غاوي موضوع العاده السريه ده مشغول ف الشغل فمش بفكر فيها بعد 3 ايام كنت بشوف المدام بتاعتو نازله وانا كنت بقول لنفسي اوعي تبصلها ليكون بيبص عليك
وكنت بلف وشي وتقولي ازيك ياعبده اقولها الحمد ** يامدام ووشي النحيه التانيه كاني بعمل حاجه
وكنت قاعد ف الاوضه وفاتح الباب عشان الهوه يدخل لقيت المدام دخلت مكنتش اعرف اسمها لسه واول مره اركز ف بزازها كده كانت كبيره اووي كنت بتتهز مع كل حركه ف عبايتها بصتلي وطلعت وانا كان معاه كيس من ريحتو كان اكل
عم سعيد كان 50 سنه فتوقعت ان مراتو ف الاربعينات بس كانت قمر
وانا قاعد سمعت جرس بيضرب عندي ضغط ع الزرار كلمت وكان محمد ابن عم سعيد
ايوه يابشمهندس قالي اتعشيت قولتلو لسه هعمل اكل لنفسي دلوقتي قالي احنا كنا طالبين اكل ولسه فيه كتير اطلع خود
كلمت عم سعيد قالي اطلع عادي مش مشكله طلعت وكان وقف عطاني علبه كده وكنت شامم ريحت سمك قولتلو انا شغال مع ابوك بقالي شهرين وشويه عمرو ماجبلي سمكايه لعبه حتي
ضحك ودخل وانا نزلت تحت اتعشيت وشربت الشاي ومزاجي عنب وفضلنا كده ع شهر نزلت ورجعت تاني وتقريبا بقيت اتكلم مع الكل الا الحريم بتوع عيال عم سعيد كانو كلهم بنات حلوه اووي وشكلهم صغيرين بس لبسهم مغري شوي بناطيل جينس ملزقه ع طيزهم والي بزازها بارزه
وكنت فين وفين اجيب ليهم طلبات من الصيدليه حاحات بسيطه كده وكنا طول اليوم شغلين
ونرجع بليل اودام التلفزيون وعيني كانت ع مرات عم سعيد الي سمعتو وهيا بينادي عليه ياسهير
وشوفت مره سهير نزله ببنطلون جينس كنا بليل والبنطلون هيفرقع ع طيزها وصدرها الكبير
ولاول مره اضرب عليها عشره
وف يوم جمعه نزل عم سعيد قالي قرايب المدام هياجو انهارده ماتزعلش لو حد طلب منك حاجات من بره اعتبر نفسك البواب انهارده ضحكت وقولتلو مش مشكله بواب بواب حتي اليوم الي هرتاح في هتمشوروني ضحك وقالي بكره اجازه كمان اهو انهارده مكان بكره قولتلو كده يبقي تمام قالي روق الدنيا كده وروش ميه اوادم البيت عشان الحر ده قولتلها حاضر وبضحك طلعت الخرطوم وبقيت ارش ميه وبعد نص ساعه عربيتين وقفو اودام البيت فتحت ليهم البوابه الصغيره ولقيت راجل ف عمرو ال65 تقريبا بيقولي انت ياحمار راشش ميه كتير ليه كده العربيه لسه مغسوله انا وقف مش عارف اقولو ايه قولتلو معلش يابيه ولقيت اتنين رجاله ف سن الربعين نزلو وكل واحد معاها مراتو ومعاهم عيال صغيره وبنت ق سن ال17 سنه
قالي اغسل العجل بقي الي اتوسخ ده
ضحكت ضحكه بسيطه
قولت بصوت واطي مش عجل مالازم يتوسخ ضحك الراجل الكبير وقالي بطل لماضه طلعو وانا رشيت ع العجل ميه كده وخلاص وروحت @@@ الجمعه ورجعت نمت ع السرير وبقول ايه الي وقعني الوقعه السوده دي انا مالي مروح اشتغل ف بلدنا وخلاص
بس اليوميه قليله ف البلد
وشغل طحن انما ده بشتغل معاه بمزاج وشغلو عالي ورايق وفلوس اكتر قولت استحمل نمت وانا بفكر صحيت ع الباب وهو بيخبط جريت افتح كانت مدام سهير وقفه وشيله طبق في مكرونه بشميل ورقاق قالت كنت نايم ولا ايه قولتلها ايوه
قالت خود اتغدا وماتزعلش من كلام بابا هو مفكرك البواب ولما قولتلو انك شعال مع سعيد قعد يضحك قولتلها ولا يهمك يامدام
وانا شايف صدرها الكبير اودامي وشكلها يجنن اوي طلعت وانا نديت عليها وطلعت وراها ع السلم وانا شايف طيزها الكبيره قولتلها ممكن بعد اذنك بس نفسي ف كوبايه قهوه عم سعيد جيبلي بون معفن ضحكت وقالت حاضر هناديك عليك تاخده
ونزلت وانا بدعك ف زوبري وبقول ياخربيتك ياسعيد وياخربيت مراتك وانا بدعك ف زوبري ومستنيه تنادي عليه واتصدمت لما لقيتها بتخبط ع الباب طلعت مره واحده قولتلها نزلتي ليه كنت هطلع انا قالت مش مشكله وانا زوبري وقف ف البنطلون ومش عارف هيا شافتو ولا لا
وقفلت الباب ودخلت ضربت عشره اهدي زوبري
وشربت القهوه وبعد فتره اليل دخل علينا وانا قاعد اودام البوابه ف الطراوه والشاي معايا والسماعه ف ودني ومزاجي عنب
نزل واحد من الي كان مع الحج الكبير ووقف معايا وقالي ماتزعلش من الحج
قولتلو اتفضل اقعد قالي زي مانت
طب ليه ماقولتش انك مش البواب قولتلو مش فارقه الحج ماقالش حاجه يعني وايه يعني حمار وبضحك وفضل نتكلم مع بعض وقولتلو حضرتكم ماشيين ولا ايه ضحك وقالي ليه زهقت مننا
قولتلو لا مش قصدي هقوم امسح العربيات احسن الحج ينزل يهزقني تاني وضحك وقالي لا هنام انهارده هنا ولقيت العيال الصغيره نزله تلعب وبيركبو العربيه والعيله كلها نزلت وهو لسه وقف جنبي قالي هتعوز اي حاجه من بره عشان رايحين فرح واحد قريبنا ورجعين تاني قولتلو هو الحج سعيد مش جاي معاكم قالي لا
قولتلو بعد اذنك بس انا بحب اشرب بون اووي
والحج سعيد جيبلي بون معفن
وانا مش عارف اي حاجه هنا ياريت لو تجبلي بون معاك من اي حتي ضحك وقالي ماشي معاك فلوس ولا خارج ضحكت وقولتلو خمسن جنيه اهي اصرفها كلها وضحك وراح ماشي
وانا قعدت وبعد شوي نزل الحج الكبير ومعاه عم سعيد جبتلهم كرسيين وقعدو اودام البوابه وانا ف الاوضه ولقيت مدام سهير بتقول يعني ياسعيد انام وصحه الشقه تكون بايظه كده قولي مين هيغملها بقي والكل خرج وليه خليتهم يخرجو ويسيبو الزباله دي كده
هو قالها معلش ي سهير استحملي بقي اخواتك وعيالهم وولادك وعيالهم
قالت هما مش هياجو الا الصبح وانا هعيش ف الزباله دي للصبح لقيت الحج الكبير بينادي عليه طلعتلو قولتلو اومرني ياحج
قالي اطلع روق الشقه وبيعطيني 100 جنيه ضحكت وبصيت ل عم سعيد هو ضحك كمان وقولتلو ياحج مينفعش وبعدين مستحيل اطلع فوق قالي ليه هتتخطف عم سعيد قالي معلش ياعبده اسمع الكلام طلعت وانا مش عارف مبسوط ان هطلع اشوف سهير وهيا لسه صاحيه من النوم ولا زعلان عشان طالع الم زباله العيال الصغيره
طلعت الباب مفتوح احا ايه ده الصاله خرابه مفيش حاجه ف مكانها قشر لب ع الارض وقلابظ والمساند وكياس ف كل حته
بقيت الم الكياس وبقول مدام سهير فين المقاشه قالت عندي اهي تعالي خودها دخلت المطبخ وانا ببص علي طيزها والعبايه مرفوعه
وصدرها المرفوع اخدت المقاشه وكنست الشقه كلها وحطيت المساند مكانها ولقيتها بتقولي محتاج مساعده قولتلها شكرا
وهيا بقت تلم معايا وقعدت تتكلم معايا
وسالتني ع حاجات عن عايلتي كانت تكلمني وترجع تبص ع جوزها وابوها
كانها خايفه من حاجه وانا بكلمها كنت بشوفها وهيا بتمسك الستيان من فوق العبايه وتهز بزازها كانها لزقه ومنظر يجنن وانا زوبري وقف تاني من منظرها بقيت انضف وانا بكلمها وقلقان
لما خلصت قولتلها حاجه تانيه يامدام قالت استني ودخلت جوه ولقيتها جايه وبتعطيني فلوس ف ايدي قولتلها لا ماينفعش @@ ماواخد وانا برجع بضهري ونسيت زوبري الي كان وقف وكنت مخبيه بين فخادي وانا برجع خرج وعمل خيمه بسيطه انا قولت @@ ماتشوف فضلت ابعد عشان انزل
وهيا لمحت زوبري وانا نزلت وهيا بصالي وبعد شويه هيا نزلت وقعدت معاهم وطلعت تعملهم قهوه وندت عليه اطلع اخدها عم سعيد قالي اطلع طلعت فوق كانت وقفه ف المطبخ وقالت
انت نزلت ليه قولتلها مفيش
قربت مني وقالت ولا مش عايزني اشوف بتاعك ولقيت مسكت زوبري وانا مصدوم ووقف مكاني بقولها ماينفعش كده يامدام سهير عم سعيد تحت قالت لو معملتش الا هقولك عليه هفضحك وقول بتتحرش بيه وهتتسجن قولتلها با@@عليك انا مش عايز حاجه تحصل تبوظ الدنيا خالص قالت اسمع كلامي بقي وهيا مسكه زوبري وقالت زوبرك بيوقف عليه وانا وقف وخايف قالت ماتخفش محدش طالع ونزلت ع ركبتها وانا ببصلها وبقولها بتعملي ايه بصتلي وقالت يعني مش عارف ونزلت بنطلون بالبوكسر وزوبري شبه وقف دخلتو ف بوقها تمصو وزوبري وقف واتا وقف وهيا تمصو وتقولي ده كبر اوي ده انت زوبرك يجنن وبقت تمص وانا وقف خايف ومستمتع ف نفس الوقت
وهيا بتمصلي وتضرب عشره ونزلت تمص بضاني ورجعت لزوبري وانا وقف وبعد دقيقتين بالظبط
طلعت مني اااه هيا مسكت زوبري تدعك في وتمص راسو وانا لبني بينزل ف بوقها وهيا تمص ولبني نزل كتير اوووي ونضفت زوبري ووقفت ولبني كلو اتبلع وقالت لبنك كتير اووي وسخن بقالي فتره مابلعتش لبن قالت يلا خود القهوه ونزل وماتخفش انا نزلت وعطيتهم القهوه ودهلت الاوضه مش عارف اعمل ايه وايه هيحصل لو عم سعيد عرف هيا نزلت قعدت معاهم وبعد ساعه كلهم طلعو وانا دخلت الكراسي وقعدت وهيا نزلت ومعاها قهوه قالت خود اشرب دي
انا اخدتها وقالت خود دول معاك قولتلها ايه دول قالت 500 جنيه خليهم معاك ويوم ماتبسطني اكتر هعطيك اكتر
قولتلها مش فاهم راحت قربت مني وقالت زي كده ونزلت تاني طلعت زوبري وبتمصو وزوبري كان نايم وقف وهيا بتمص وانا قولتلها احسن حد ياجي وقفت وقربت مني وقالت هتمتعني هشبعك فلوس وهتعيش احلي عيشه معانا لو عايز تمشي امشي وانت الخسران وانا مش هقول لحد حاجه خالص انا وقفت وبقولها محدش هيعرف حاجه قالت ابدا بيني وبينك بس
قولتلها عايز امسكهم قالت اعمل الي نفسك في
انا بايدي ومسكت بزازها افعص فيهم وقالت عجبينك قولتلها اوووي قالت وايه تاني عجبك مسكت طيزها افعص فيهم وقالت انا بقالي اسبوعين سعيد مالمسنيش ولقيت رفعت عبايتها لوسطها وقالت حط ايدك ع كسي وانا اول مره اعمل كده روحت حطيت ايدي ع كسها كانت لبسه بنطلون لازق ف كسها حسست عليه وقالت بتحب الحس قولتلها انا مجربتش قبل كده بس ايوه بحبو قالت ده احنا كده هنطول لما اكلمك تطلع قولتلها ماشي وهيا طلعت وانا فضلت مستني وبفكر نص ساعه كلمتني وقالت تعالي طلعت هيا كانت ع الباب وقالت تعالي دخلت معاها ومرعوب
دخلت اوضه النوم وكانت فاضيه
لقيتها قلعت الروب وسالتها عن سعيد وابوها قالت نامو بسرعه انت بقي انا شوفت جسمها لبسه قميص نوم لحد كسها وكلوت اسود والقميص اسود وشكلها تجنن راحت نامت ع السرير وقالت يلا انا طلعت ودخلت ايدي تحت القميص ومسكت بزازها وهيا اااه وانا بحسس ع بزازها

HiFOYpS.md.jpg
وهيا سيبالي نفسها وانا دخلت ايدي التانيه وبفعص ف بزازها الاتنين وهيا بصالي وبتغمض عنيها انا ببص ع كلوتها الي كسها شفطو طلعت حطيت زوبري ع كسها وايدي لسه ع ىزازها
وبحك زوبري من فوق البنطلون ف كسها وهيا قالت بسرعه قبل ماحد ياجي
انا نزلت ايدي ع كسها وفضلت ادعك ف كسها من فوق الكلوت ودخلت ايدي تحت الكلوت احسس ع كسها وجبت الكلوت ف جنب وانا بحسس علي

HiFeGtt.md.jpg
وكان كسها لونه فاتح بني فاتح اووي
وهيا ااااه وبصالي وانا بحسس ع كسها ونزلت الكلوت خالص هيا فتحت رجليها وقالت دخلو يلا متعني بزوبرك انا صبرت وروحت نزلت ع كسها بشفايفي ونازل فيها لحس
وهيا ااااااه ااااااه وانا بمص شفايفها واي نقطه غسل بيطلع من كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااااااه اااااااااااااااه بتعمل ايه وانا بلحس ف كسها وبمص زنبورها الصغير وهيا اااااااه ااااااه كمان ومسكت دماغي وانا بلحس كسها وعضيت زنبورها هيا ااااااه ولقيتها بتنزل عسلها انا حطيت ايدي ع كسها والعسل الي كان بيرد ف ايدي بينزل ع كسها لما نزلت وبتنهج حطيت ايدي ع كسها وفضلت ادعك في وهيا ااااه كفايه يلا دخلو انا دخلت مابين راجليها وبدون مقدملت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه ااااااه يلا جامد انا بقيت انيكها وماسك رجليها وبنيك وكسها مكنش واسع اووي
وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا ااااااه كمان اوووووي اووووي وانا بنيك وانا بنيكها جامد عايز انزل وبعد خمس دقايق
طلعت زوبري وهيا نامت فنست وقالت يلا دخلو من ورا انا وقفت وراها ومسكت وسطها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها حامد

HiF8mW7.md.jpg
ولقيتها بترجع هيا بطيزها وبتنيك نفسها وانا ثابت وهيا بتنيك نفسها بترجع وتطلع ع زوبري وانا من هيجاني بقيت انيك معاها وهيا تصرخ
وفضلنا كده خمس دقايق وانا حسيت ان انا قربت عرفتها قالت ف كسي نزلهم ف كسي انا بقيت انيكها جامد ولنا حسيت اني خلاص دخلتو للاخر ولبني بينزل قذايف ف كسها وطلعه مني ااااه من البن الي خرج من زوبري لكسها
خرحت زوبري ومسحتو ف طيزها وهيا نامت ع وشها وقالت انزل وقفل الياب وراك
لبست وخرجت وقفبت الباب ورايا ببص ع الاوضه لقيت ابوها نايم وجوزها كمان نايم ف الغرفه التانيه فتحت الباب بتاعها كانت فاتحه رجليها وصباعها ف كسها وبصالي وانا دخلت وطلعت زوبري وهيا ايتسمت وانا دخلت زوبري ف كسها وهيا حضنتني وقعدت تقولي هو لسه وقف
ااااه زوبرك كبير اووي زوبرك يجنن وانا بنيك ف كسها وهيا اااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا بنيك وبعد خمس دقايق نزلت ف كسها تاني وهيا اخدت مني بوسه طويله وانا نزلت هلكان من الي حصل واتشطفت ونمت تاني يوم الصبح كان الكل نايم والساعه 10 لقيتها نزله وقالت صباح الخير قولتلها صباح النور قالت اعمل حسابك الليله كمان قولتلها ازاي قالت هما كلهم هيروحو الفرح انهارده قولتلها وانتي قالت لا مش هروح عشان كنت عمله مشاكل مع ام العريس وكده انبارج كان الحنه النهارده الفرح قولتلها ماشي قالت خود دول معاك لقيتهم الف جنيه بصتلها وقالت انهارده هتاخد خمسه الاف وكل ماكون مبسوطه منك هتاخد اكتر
روحت اخدتها من ايديها ودخلتها جوه شويه وحضنتها من ورا وقولتلها بنطلونك ده يامه اتمنيت انيكك وانتي لبسه قالت كده هتتعبني خليني امشي شويه وراجعه وبوستها وهيا خرجت وانا قاعد وهيا رجعت بعد شويه بتهز ف طيزها وبترقصلي بزازها وهيا طالعه ع السلم قالت تعالي قربت منها قالت بتحب الرقص قولتلها اوووي
قالت هرقصلك انهارده هلبس ليك طقم جديد تبقي قولي رايك في قولتلها زوبري الي هيتكلم وبحسس ع طيزها هيا قالت ماتستعجلش وفر صحتك لبليل وانا نزلت ونمت وكنت مستني اليل بفارغ الصبر نزلتلي الغدا اخدت منها بوسه وتصبيره كده والعشا كلهم نزلو وانا قولت ل عم سعيد انا هخرج اتفسح شوي قالي ماتتاخرش عشان مفيش غير المدام هيا الي هنا لوحدها
قولتلو حاضر ساعه كده هاخد لفه وهرجع وهما مشيو وانا تحت ولقيتها نزلت وقالت تعالي فوق قولتلها مصي زوبر البواب بتاعكم هيا ضحكت وقالت حاضر ونزلت ع ركبتها طلعت زوبري وبقت تمص في وانا قاعد وماسك دماغها وقولتلها تحبي تتناكي هنا ولا فوق قالت فوق ف اوضت نومي
طلعت وراها وانا بحسس ع طيزها وراحت قلعت العبايه ودخلت اوضه النوم وبصالي وقلعت البنطلون والبلوزه واااااه لبسه ستيان يجنن والكلوت
وبقت تهز ف بزازها وقالت عجبك الطقم قولتلها اوووي وقفت وانا قاعد وزوبري وقف اودامها وهيا قعدت ترقص وتهز جسمها وطيزها المربربه وانا زوبري شد اوووي وهيا نزلت ع زوبري تمصو ورجعت وقالت ثواني ورجعت بكوبايه عصير قالت اشرب دي ببصلها قالت ماتخفش شربتها
وهيا فضلت تبصلي وتحسس ع جسمها حته حته وتدعك ف كسها انا زوبري حاسس انه شديد اووي وهيا تدعك ف كسها وبزازها هيا مسكتو وقالت عايزاك تقطع كسي وتعض بزازي وراحت خرجت بزازها الاتنين من الستيان
HiFQpl2.md.jpg
وهيا مسكه الحلمه انا هجمت عليها وهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ببوس بزازها من كل حته وات الحلمه ف بوقي امصمص فيها وشفطه اووووي
وهيا نايمه ومستسلمه خالص وبسناني براحه ع بزازها وهيا بتتوجع بس مبسوطه وبتقولي اوووي اوووي وانا بعض ف حلماتها وكنت هخلعهم وطلعت قعدت ع بطنها ودخلت زوبري بين بزازها وهيا مسكتهم وانا بنيك بزازها وبزازها زي الملبن تترج طلعت زوبري ونزلت ابوس شفايفها وهيا حضناني وبتبوس معايا جامد وكنت بشفط لسانها
وهيا امممم امممم وانا ببوس رقبتها
روحت قولتلها عايز الحس كسك بعدت عنها وهيا عطتني طيزها وجابت الكلوت ف جنب وقالت الحس الاتنين وانا ببص ع فتحت طيزها

HiFtLGf.md.jpg
قولتلها الحس طيزك قالت كلووو
انت شديتو ف جنب خالص ونزلت بالساني ع خرم طيزها وكانت ريحتو حلوه فضلت العب بيه بالساني ونزلت ع كسها لحس وهيا ااااااه اااااه وبصباعي الوسطاني بدخلو ف طيزها وهيا ااااااه بتعمل ايه وانا بلحس كسها وخرم طيزها شكلو حلو اووووي وانا بلحس كسها صباعي بدخلو وبخرجو ف طيزها وهيا اممممم وحولت ادخل التاني بس طيزها كانت ضيقه
بس بقيت انيكها بصباع جامد وهيا طيزها بقت شغاله معايا بصباع وبقت تتوجع بشهوه
ودهلت الصباع التاني وهيا ااااااه وانا بلحس كسها ولما دخلت التاني هيا ااااااه ااااااااه ولقيتها بتدعك كسها من تحت بطنها وبتنزل عسل ع الفرشه غرقتها وراحت نامت بوشها ع السرير وطيزها مرفوعه روحت ماسك طيزها وفعص فيهم وحطيت زوبري ع عسل كسها وفضلت ادعكو فيها وهيا اااااااه دخلوو بقي انا لسه بدعك ف كسها وروحت مدخل زوبري ف كسها

HiFbAxe.md.jpg
وفضلت انيك فيها جامد وهيا صوتها مكتوم
وانا بنيكها وصوت كسها ليه طعم تاني
فضلت انيك وضرب طيزها وصوت طيزها بيفرقع من الضربه وطيزها بتترج اوووي كانت ملبن بمعني الكلمه اي لمسه لطيزها او بزازها تتترج معاك فضلت انيك فيها وطلعت زوبري وكان مليان عسل قربتو من خرم طيزها
وبقيت ادخلو بالعافيه وهيا تقولي بلاش بلاش عشان خطري انا دخلتو ف كسها وفضلت انيكها فيها وهيا صوتها عالي وانا مش رحمها وكنت حاسس ان زوبري بيخبط ف رحمها من جوه
وهيا ااااااه وانا دخلت صباعي تاني ف طيزها
وبقيت انيكها من الاتنين وهيا ااااااه كفايه خليني اركب عليك انا نمت ع ضهري وهيا نزلت تمص زوبري جامد وتدعكو اووووي وهيا بتمص تفت ع زوبري وراحت قعدت عليه وبقت تروح يمين وشمال وانا حاسس ان زوبري بيخبط ف اركان كسها وراحت تنط ع زوبري وبزازها كانت تجنن هيا مسكتهم وبتنط ع زوبري

HiFpiR2.md.jpg
وهيا بتنط ع زوبري ومسكه بزازها وتنط وبتقرص حلمات بزازها وزوبري ف اعماق كسها بينيكها وهيا ااااااااه اااااااه كبير اوووي زوبرك نيك مرات المعلم بتاعك المحرومه من الزوبر شبعها ومتعها
وانا نايم وهيا بتنط وبزازها تنط ف الجو وتنزل هبد وانا تحت منها ومستمتع بكل ثانيه زوبري ف كسها روحت رفعت جسمي من فوق وبشفايفي ع بزازها امصهم وانا روحت نيمها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيكها وهيا ع السرير
قولتلها مش عايزه طيزك تتفتح قالت هتوجعني
قولتلها استحملي وانا مش هسيبك ابدا قالت دخلو بس براحه انا قولتلها نامي ع بطني نامت ع بطنها وانا خليتها تفتح طيزها تفيت عليه وروحت ماسك زوبري وزقيتو ف طيزها وهيا ااااااااااه وكاتمه بوقها بالعافيه وراس زوبري دخلت
وهيا اممممممممم روحت نايم عليها ورافع وسطي وبقيت ادخلو واحده واحده وهيا بتعض ف المخده دخلت نص زوبري وفضلت سيبو ف طيزها وبعد شويه بقيت ادخلو وطلعو لحد ماتعودت عليه وبقيت ادخلوو زياده كمان وهيا اااااااااه وزوبري دخل كلو ف طيزها وهيا تصرخ اووي ااااااااااه خرجو خرجو وانا سيبو ف طيزها وحاسس ان طيزها بتقفل عليه كانها بتخنقو وانا فوقها وفضلت كده دقيقتين وهيا ارتاحت شوي وبقيت انيكها براحه وهيا اهاتها اشتغلت وبقيت انيكها عادي واخدت علي زوبري بس الوجع بسيط وانا بنيكها وفاتحت طيزها بتقفل وتفتح ع زوبري
وانا بقيت انيكها وقالت طيزي وجعتني ريح شوي ودخلو ف كسي انا طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وانا نايم فوقها وفضلت انيكها
ف كسها من ورا وروحت قلبتها ع ضهرها
وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها اووووي

HiKJAzB.md.jpg
وانا بنيكها ف وفاتح رجليها وزوبري ف كسها وهيا ااااااااه ااااااه طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها تاني ااااااه طلعو فضلت انيك طيزها وهيا اتعودت عليها وبقي تتناك من طيزها عادي وفضلت انيك طيزها وايدي ع كسها ادعك ف كسها
وطلعت زوبري ودخلتوو ف كسها
واتا بقرص زنبورها وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتنطر عسلها علي بطني انا نمت عليها وبقولها عسلك سخن اوووي حضنتني جامد وقالت نكني جامد ونزل ف كسي وانا بقيت انيكها اوووي وكسها تحت زوبري بنيكها وهيا حضناني وانا بنيكها والعصير الي شربتهولي مش عايزه يخلني انزل فضلت انيكها وهيا ااااااااه كل ده انت تعبتني كسي تعبني انا مش قدره وانا بنيكها وحضناني ولقيتها بتنزل تاني مره وانا زوبري مولع من عسلها وكنت بصراحه هتجنن من الي بيحصل فضلت انيك فيها وهيا ااااااااه نيك اووووي كمان كمان وانا بنيك ولقيت زوبري بينبض وزوبري هينفجر حضنتها اووووي وهيا عرفت كتفتني وانا بنزل ف كسها كميه كبيره اوووي ف كسها ونمت عليها هلكان خالص وهيا حضناني وقالت لبنك مغرق كسي كل ده لبن وفضلت نايم ف حضنها ولبسنا وهيا قالت انت تعبتني وحسه بطيزي خلاص فضلنا ف حضنها بوس واحضان وتقفيش وسيبتها ونزلت تحت ونمت تعبان من النيك والبن الي نزل
نمت وصحيت الساعه 10 وانا نايم ع السرير الباب بيتفتح دخلت وكانت لبسه عبايه بيتي قولتلها حد يشوفك قالت كلهم جايين مقتولين
وراحت نزلت ع زوبري تمصو 5 دقايق مص وراحت نزلت قعدت ع زوبري ودخل ف كسها
وبقت تنط ع زوبري وانا قفش ف بزازها ونزلت ف كسها وطلعت تاني وكنت بنيكها ع السلم اوقات واكتر الايام كانت بتعطي ل حوزها منوم وانا اطلع افضل انيك في كسها ساعه كامله وطيزها بقت تتناك وكانت مبسوطه وكانت نازل اجازه ومعايا منها 17 الف حنيه وبقيت انيكها قون وانا ف البلد ورجعت تاني بعد اسبوع بقيت انيك في كل حته ف الشقه لما تنيم جوزها وكنت بنيك طيزها وكسها وبنزل ف كسها وخرم طيزها لما بقت تقولي ان سعيد بيشوك فيا بقي مستغرب انه كل يوم بينام ف اوقات غريبه وانا قولت احا دي اخر اجازه ليه معاهم وفضلت انيكها تحت عندي حتي وجوزها نايم ف يوم شغال وكنت حاسس انه شاكك في
وانا كنت خايف اوووي في اليوم ده بعدت عن سهير اسبوع وانا قولتلها ان جوزها شاكك فيا
وانا الشهر ده كان معايا 15 الف جنيه كمان من سهير وف يوم كنت نايم ف الاوضه ولقيت الباب بيتفتح براحه وانا ببص بطرف عيني اترعبت لما لقيت سعيد دخل سعيد وقرب مني وانا مغمض عيني وراح يهزني وقالي عبدو عبدو وانت عملت نفسي بصحه قولتلو في ايه قالي عايزك ف موضوع صحيت وقولتلو خير
قالي انا عارف كل حاجه بتعملها وانا برتعش قالي ماتخفش انا عارف انها شرموطه وانا طردت البواب عشان عرفت انها كانت بتتناك منو بردو
وانا عارف انها الي وقعتك وانا ممكن اقتلك دلوقتي بس انا هعمل معاك اتفاق بسيط قولتلو اي اييه قالي انا عارف انك بقالك اسبوع مالمستهاش
وانا نايم بشوفها وانا نايم بتلعب ف نفسها
عايزك تصورها وانت معاها وانا هعطيك قرشين وماشوفش وشك تاني قولتلو حاضر الي انت عايزو وقالي بليل تخلص الصبح ماشوفكش
وخرج وانا قاعد طول النهار خايف وعايز امشي
اليل دخل وسعيد كلمني طلعتلو وسهير لبسه ترنج ضيق وانا خايف وقالي تعالي انقل الدولاب الجنب ده عشان ضهري وجعني ولقيتو خرج وسبني معاها وهيا بصالي وانا خايف قربت منها وقولتلها فين المنوم الي معاك عطتني نص قولتلها حبايه عطتني حبايه خلصت وطلعت وقعدت مع سعيد وقالها اعملي قهوه وعملت القهوه اتنين وانا حطيت ف الاتنين الحبوب وانا قولتلو اشرب دي مفهاش حبوب ورميت التانيه من الشباك كان انا شربتها عشان سهير تتاكد انه شرب وانا عطيلو حبايه كمله ف المنوم وانا قلعدين دماغو تقلت جامد وبصلي وحاول يقوم وانا زقيتو ونام ع ضهرو مش عارف يتحرك لحد مانام
وانا دخلت ع سهير الاوضه وهيا بتلعب ف كسها من فوق الهدوم وقولتلها ع كل حاجه وان انا ههرب مش جاي تاني وان حوزها عايز يخليني اصورك وهيا مكنتش خايفه ولا حاجه قالت جدع ياعبدو تعرف لو كنت سمعت كلامو كان ممكن ياخد مني كل حاحه واولهم البيت ده
هو نام قولتلها ف سابع نومه قالت عايزاك تعيشني احلي ليله وتاخد هدومك وتمشي وانا هرضيك احلي رضا روحت قربت منها وهيا لبسه ترنج ملزق ع جسمها انا قلعت هدومي وهيا قالت تعالي نجيبو هنا ع السرير قولتلها ليه قالت تعالي بس
وراحت وقفت وطلعت معاها وشيلنا جوزها كل ايد ع كتف واحد فينا ودخلنا بيه الاوضه ونيمتو براحه ع السرير هيا راحت جيبالي اشرب وقالت خبي وشك كلو انا مستغرب بس عملت كل حاجه
لقيتها بتقولي جريني ف الكلام كان جوزي هو الي جيبك تنكني هنا قولتلها بلاش كده مش هيسيبني قالت ملكش دعوه ولا حد هيلمسك
لقيتها طلعت تلفون وحطتو ع التسريحه
وكان جايب السرير كلو وشغلت وراحت ع السرير وانا وقف ملط ع الارض وهيا طلعت ع السرير نامت ع بطنها ومسكت زوبري وبقت تمص في
وانا مسكت دماغها وهيا بتمص بقيت ادخل زوبري للاخر هيا قالت تعالي اطلع ولقيتها راحت عند زوبر جوزها بتطلعو وانا طلعت روحت فاشخ بنطلونها ومكنتش لبسه كلوت ونزلت لحس ف كسها وهيا بتمص زوبر جوزها النايم وانا بلحس كسها وخرم طيزها وفقت ع ركبي ودخلت زوبري ف خرم طيزها وكنت بنيكها كاني بفحر ف طيزها وهيا بتمص ف زوبر جوزها وفضلت انيكها وهيا اااااااااه كمان كمان وطلعتو من طيزها لكسها وبقيت انيك فيها زي الشرموطه وقولتلها كسك ضيق اووووي ياكسمك قالت ااااااه عجبك قولتلها اوووووي قالت نيكو جامد افشخو اصل جوزي مش بينكني قولتلها ماهو جوزك جيبني هنا عشان انيكك وفشخك وريحك من كتر النيك قالت يعني جوزي يحطلي منوم من الاسبوع الي فات
ويطلع تنكني اودام قولت امشي معاها ف الكلام
قولتلها فكره البواب ياكسمك قالت اااااااه مالو
قولتلها جوزك كان بيخليه ينيكك وانتي نايمه كان بيطلع ينيك ف كسك وجوزك بيتفرج عليكم
سهير بصتلي ولقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وقالت تعالي نكني جامد انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ولقيتها بتحضني وقالت بصوت واطي مين عرفت ازاي موضوع البواب قولتلها جوزك الي قالي عشان كده طردو قالت نكني جامد بقولها كان زوبرو كبير قالت ااااه اووووي كنت بصرخ تحت منو وكسي بيوجعني منو
قولتلها ااااااه ياكسمك قالت نكني جامد فضلت انيك فيها وقولها جوزك الخول مش قادر ينيكك وجيبلك العامل الي شغال معاه ينيكك قالت ااااااه بيجيب الرجاله تنكني جوزي معرص علي
وانا فضلت انيك ف كسها روحت مسكت التشيرت من عند بزها وفسختو ونزلت مص ف بزازها وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وتقولي نكني متعني بيك قبل ماتمشي هتوحشني اوووي ياعبده وانا بقولها وانتي كمان يالبوه هتوحشيني ويوحشني جسمك الفاجر ده
وفضلت انيكها وكسها بيقبض ع زوبري
وهيا قالت كسي هينفجر قوم بسرعه بعدت عنها ولقيتها بتدعك كسها جامد والكاميرا جيبها ولقيت نطرت عسل اول مره اشوفها بتنزل كده
وغرقت الفرشه تحت منها وكانت بتنهج ومنظر كسها وهو غرقان يجنن روحت فاتح رجليها ودخلت زوبري ف كسها ورجعت انيك فيها تاني وصوت كسها مسمع ف البيت كلو من مية عسلها
وانا ااااااه هنزل قالت ف كسي ف كسي وانا نزلت ف كسها لبني كلو طلعت زوبري وهيا بصباعها بتدعك ف البن وانا بتفرج عليه غمزتلي وقالت جوزي عطالك كام عشان تنكني قولتلها 10 الاف جنيه كل اسبوع قالت وانت بتنكني بقالك قد ايه وانا نايمه قولتلها من اول ماجيت هنا
من شهرين بس مكنتيش بتعرفي قالت انت الي فتحت طيزي قولتلها ايوووه هو الي قالي افتح طيزها بزوبرك نزلت كام مره ف طيزي قولتلها كتير وكسك اكتر قالت وايه تاني
قولتلها تعرفي مرات ابنك البشمهندس محمد قالتلي مالها وهيا بصالي كده ومستنيه مني اتكلم
قولتلها ف يوم وانا بنيكك سمعنا صوتها بتخبط عليك واحنا الاتنين كنا بنيكك قالي وقتها مرات ابني الشرموطه بتخبط ليه دلوقتي
انا قولتلو هتمشي دلوقتي
راح قالي دي شرموطه طيزها كبيره بتتناك من طيزها قولتلو ي مرات ابنك
قالي بس جسمها حلو وحلمت قبل كده ان انا بنيكها قولتلو اطلع جيبها ونيكها وانا هنيك مراتك
قالي يارريت انيكها ده انا ياما شوفت طيزها من فوق الهدوم وكنت هتجنن عليها
قولتلو حتي عيالك التانيه مراتتهم حلوين قالي كلهم شراميط وعايزين يتناكو
قولتلو مرات ابنك الصغير طيزها ملبن اوووي
قالي شوفتها قولتلو وهيا بتخرج بره بتفرج ع طيزها قالي كنت نيكها مكنتش هتقولك حاجه ونزل ف كسها عشان تخلف منك
انا طنت بخرف اي كلام من دماغي بس شكلو دخل ف دماغ سهير
ولقيتها بتلعب ف كسها وانا زوبري لسه ف صحه
نزلت ع كسها تاني دخلتو ف كسها ونمت عليها وبقولها عجبك الكلام يالبوه قالت اوووي
قولتلها بس تعرفي طيز مرات ابنك الصغير تجنن بجد انا بكون عايز انط عليها قالت ااااه ااااااه قولتلها الفيديو ده انا هاخدو منك عشان ابقي اتفرج عليه وافتكرك قالت ماشي قولتلها هروج اجيب التلفون الي بيصور ومسكو عشان اصور حلو ولو انتي عايزه تمسحي الجزاء الاخير ده من عندك انتي حره وقومي اقلعي الهدوم المتقطعه دي انا جيبت التلفون وهيا بتقلع وهيا نايمه قولتلها ع بطنها وهيا بتضحك وانا بصورها
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري دخلتو ف كسها

Hio1F72.md.jpg
وهيا اااااه وانا بنيكها وبقولها حد يسيب المتناكه دي ويجيب راجل غريب ينيكها قالت ااااااه نكني اووي انا محرومه جوزي مش بينكني
وانا بنيكها وزوبري داخل طالع ف كسها
وكان احساس ناااااار وانا بنيكها فتحت طيزها بايد عشان اتمتع بزوبري وهو بيدخل ف كسها

HioMz1s.md.jpg
ققالت طيزي هتوحشك اوووي انا خرجتو من كسها لطيزها وفضلت انيك ف طيزها اووووي وهيا اااااااه ااااااااااه طيزي فشختها بزوبرك
واتا بنيك فيها جامد فضلت انيك طيزها وانا بصور وبقولها اهااااا ياشرموطه طيزك وكسك مولعين ف زوبري قالت زوبرك ده جنني نكني اووووي واتا شغال فيها نيك لسه وطلعتو من طيزها لكسها تاني
وفضلت انيك وضرب طيزها وقولتلها تعالي مصي زوبري نمت ع ضهري وهيا نزلت ع زوبري مص جامد وتبلع بضاني وانا نايم ومتمتع اوووي
فضلت تمص ليها انا زقيتها برجلي ونامت ع ضهرها وفتحت رجليه ودخلت زوبري ف كسها

HioVDV1.md.jpg
وفضلت انيك في كسها جامد وهيا اااااااه اااااااه
وفضلت افحر ف كسها وانا بصور كل حته ف وشها وهيا بتغمض عنيها من المتعه
وانا محستش غير بزوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي لبنك خرجت زوبري ولقيت لبني بيخرج مسكت زوبري وبدخل لبني تاني

HioWlUb.md.jpg
وهيا اااااه اااااه لبنك مولع ف كسي قولتلها بحبك هيا وانا بحبك وبحب زوبرك قفلت الفيديو ونمت ف حضنها وفضلت ابوس فيها
وقالت قوم البس وجهز حاجاتك ع مجهزلك الفلوس الي هتكفيك عشان تسافر بره انا بوستها وقولتلها ياريت جوزك مش هيسيبني قالت ماتخفش انا لبست ونزلت الشنطه ولميت كل حاجه فيها تخصني كانت الساعه 10 لسه
بعد 10 دقايق نزلت سهير
ولقيتها جيبالي كيسه سمره وقالت خود دول دول 50 الف جنيه قولتلها بجد قالت ايوه قالت ده تلفون جوزي كان تلفون رخيص كده قالت اكسرو وانت ماشي ورميه ف اي حته انا مسحت رقمك من عليه بس خوفت يرجعو تاني ويبلغ عن رقمك ويجيبك ف انت اكسرو ورميه ف البحر قولتلها ماشي وحضنتها وقولتلها ياريت لو كنت افضل معاك هنا قالت جيب تلفونك وبعتت الفيديو وقالت ده رقمي تبقي كلمني لما تسافر ادلع ورقصلك بليل ولا زهقت مني قولتلها حد يزهق من القمر ده وروحت زنقتها ف الحيطه واخدتها ع جنب وفضلت ابوس فيها وكنت بقطعها من البوس ومافوقناش غير ومرات البشمهندس محمد فوق راسنا قالت ماما بتعملي ايه انا اترعبت ورجعت لورا وهيا بتقولها اسمعي بس يابنتي قالتلها اسمع ايه ده انا هفضحك وبتمشي انا مسكتها من ورا وكتمت بوقها وشديتها لورا ونيمتها ع السرير
ع بطنها وانا فوقها وبقول ل سهير صوري بتلفوني هيا فتحت تلفوني وانا فوقها وكاتم بوقعا وهيا مش قدره تتحرك وانا نايم فوقها وزوبري فوق طيزها المتوسطه كانت لبسه جينز
قولتلها انا ماشي ياكسمك هتوحشيني اوووي
كسك هيوحشني كسك هيوحش زوبري اوووي
جوزك الخول محمد كل مايكونش عايز ينيكك بتنزلي تحت وانا انيكك احلي شهر عيشتو وانا بنيكك وطيزك هتوحشني اوووي شورت ل حماتي تقلعها البنطلون حماتي خايفه وبتصور انا قلبتها ع ضهرها وكاتم بوقها وهيا بصالي وبتعيط
وحماتي بتفك ليها البنطلون وقلعتها لحد رقبتها ولبسه شورت لنص فخادها حماتها نزلتو وكانت لبسه كلوت نمت عليها وزبري ع كسها بحكو وهيا بتعيط قولت ل سهير نزلي بنطلوني ورفعت وسطي وهيا نزلت وبقيت بالبوكسر وحطيت زوبري ع كسها وبقيت احكو فيها وهيا تعيط بصوت مكتوم قولتلها بصوت واطي اسمعيني انا مش هعمل فيك حاجه وحشه بس انا مضطر اصورك عشان ماتقوليش لحد انا ماليش ذنب
حماتك غلبانه وجوزها معرص جيبني هنا عشان انيكها وحماتها قفلت الفيديو وقعدت جنب دماغها وكانت بتعيط كمان وقولتلها حماك خلاني انيك مراتو من غير هيا ماتعرف شهر كامل بنيكها وهو بينيكها معايا وكان بيهددني ان انا لو منكتهاش هيقول انك اغتصبت مراتي
وحماتك عرفت لما اتهورت وفتحت طيزها وقالت ل جوزها وجوزها عرفها كل حاجه وحماك ماقاليش ان حماتك عرفت ف يوم وانا بنيكها لقيتها صحيت وكملت معايا لما عرفت ان حوزها خول جايب العامل الي شغال معاه عشان ينيك مراتو وحماتك قالت ان انا لازم امشي من هنا وكنت خلاص ماشي وببوسها قبل مامشي عشان هتوحشني انت دخلتي علينا وكنتي هتخربي الدنيا هسيبك بس عشان خاطر حماتك وابنك بلاش تصوتي شورت بدماغها وانا زوبري كان صاروخ وهو ع كسها رجعت ورا وكلوتها شفاف وكسها وردي ومفهوش شعرايه هيا لبست وانا لبست وهيا قالت انا هخرج ولا كاني شوفت حاجه ولا سمعت حاجه قولتلها بس حمااتك كده مش ف امان منك
قالت ازاي قولتلها ممكن ف اي وقت تهدديها
قالت وهددها ليه قولتلها شوفي انا عارف الي هطلبو ده غلط بس ده لازم يحصل انا هصورك فيديو خمس ثواني وانتي وقفه زي مانتي بس هاخد منك بوسه صغيره عشان لو عملتي حاجه مع حماتك الفيديو ده هيوصلها قالت وانا ايه جبرني اعمل كده لا طبعا مسكت تاني ولويت درعها وايدي ع بوقها وبقولها يبقي هنيكك هنا دلوقتي وهنزل ف كسك وتخلفي مني لو ماسمعتيش كلامي شورت براسها حاضر قولت ل سهير تصور وهيا بتقول بلاش انا ضمنها دي زي بنتي قولتلها بس ياكسمك بعدين تفضحك وهيا بتصور وانا زنقتها ف الحيطه وزوبري بحكو ف طيزها وبقولها اتجوبي معايا عشان نخلص وبحك زوبري ف طيزها وشيلن ايدي من بوقها وهيا قالت اامممم وانا بهمس ف ودنها كسك جميل اووووي ياريتك مكنتيش وفقتي كنت هنيك كسك ده روحت لفيت وشها ونزلت فيها بوس جامد ومسكت بزها وهيا وقفه وروحت بايدي اليمين علطول دخلتها ف بنطلونها ع كسها علطول وهيا بتحاول تبعد وانا دخلت صباعي ف كسها وحماتي بتصور وانا بقيت انيكها بصباعي وببوسها وهيا مش عرفه توقف 3 دقايق ع نفس الوضع ولقيت كسها بينزل عسل غرق بنطلونها وهيا وقفه مش قدره توقف انا ببص ل سهير قالت كفايه حرام عليك قولتلها كل ده عشانك ممكن تفضحك تكلميني ابعتلك الفيديو ده عشان ماتعرفش تكلمك ونيمتها ع السرير قالت هتعمل ايه رفعت هدومها لفوق خالص وطلعت بزها من الستيان زنزلت ابوس فيها ومص حلماتها الي كانت وقفه زي الصاروخ فضلت امصها وقولتلها ف ودنها لولا انا انا لسه منزل 3 مرات ف كس حماتك كنت فشختك دلوقتي وقفت وهيا نايمه بتلبس وانا بصورها وقفلت الفيديو وقولت ل سهير اطلعي شوفي السكه ع ماقولها كلمه صغيره
هيا طلعت وانا بقولها انا بحترم جوزك بس انتي اجبرتيني ع كده وصدقيني انا كده كده مسافر يعني مش هجبرك ع حاجه وانا ولاد القحبه دول هما الي اجبروني ع كده وانا مصور كل حاجه فيديو وانا بنيكها ع سرير جوزها وحتي حوزها وهو نايم وسيبني انيك مراتو وهيا لبست ووقفت قولتلها شوفي كده ده حسابي ع الفيسبوك شوفي عشان لو عايزه تكلميني ف حاجه مش هتاخر عنك والفيديو بتاعك همسحو بعد ماسافر
هيا قالت ياريت تمسحو قولتلها تعرفي انا ندمان ع ايه قالت ايه قولتلها انك وفقتي تسمعينا مكنتش عايزك توفقي عشان انام معاك
هيا سكتها وماشيه قولتلها شوفت كسك يابخت حوزك كنت نفسي الحسو بالساني ودخل زوبري فيه وفضل انيك في طول اليل وهيا مشت واتا طلعت كانت سهير وقفه بره طلعت قولتلها ثواني طلعت بسرعه ع مرات ابنها
وحضنتها من ورا وقولتلها ياريت تكلميني عايز اشوف كسك تاني لما تكلميني همسح الفيديو بتاعك وصدقيني هبقي ستر وغطا عليك انا من اول يوم شوفتك فيا وانا هتجنن عليكي وهيا تقولي ابعد يامجنون روحت ضربها ع طيزها طلعت اااه ولعتني سيبتها ونزلت سلمت ع سهير ومشيت ورجعت البلد وعملت الجواز وسفرت للسعوديه بعد شهر كلمت سهير واطمنت عليها وعرفتني ان جوزها شاف الفيديو وخايف منها لتوريه لحد سالتها ع مرات ابنها قالت مش بتكلمني كتير وبقيت انيكها فون وفيديو وترقصلي وتصورلي كسها وطيزها وتبعالي صور بزازها وهيا بترقصهم وكنت بنزل كل مابتكلمني
وفضلت كده سنه وعرفت ان جوزها مات من شهرين وقولتلها لما انزل هجيلكم حد يعرف حاجه قالت لا بعد سنه نزلت وبعد اسبوعين من نزولي روحت عندها بليل كان كل واحد ف شقتو دخلت عندها ونزلت فيها نيك طول اليل احلي نيكه نكتها طول اليل انيك ف سهير ف الشقه بقيت انيكها ف المطبخ وف الحمام ف كل حتي ف الشقه
وبعد الفجر لبست وروحت واتجوزت بعد فتره
بس كنت لسه بنيك سهير ف الفون وكنت بروحلها كل فتره كده انيكها طول اليل ورجع تاني لحد ماخلفت بطلت اروح ومسحت رقمها والفيديوهات وكل حاجه ولا كان شئ حصل
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • جامد
التفاعلات: ahmedalasiry85, islam19, البرنس احمد و 54 آخرين
دائما كل قصصك جامده فشخ
بستمتع جدا وانا بقراءها وما بقدر اتركها غير لما اخلص القصة خالص
عاشت ايدك يا بطل وبانتظار المزيد من إبداعاتك
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي و fahd1010
كنت مسافر لشغل ف القاهره ف مدينه نصر
انا من المنصوره اساسا
انا عندي23 سنه شغال مع راجل محترم ف السيراميك اتعرفت عليه من ع النت
وطلعت شهرين معاها وكنا مرتحين لبعض ف الشغل وانا كنت معاه كنت كل اسبوع امشي الخميس العصر ورجع السبت الصبح ع الشغل واليوميه شغاله وانا مروح وانا جاي
اشتغلت معاها قيمت شهرين بس بصراحه كنت زهقت من المشوار فقولتلو انا خلاص اخر اسبوع ده انا تعبت من المشوار كل اسبوع انا كنت بنام ف الشغل معايا مرتبه من بتاعت الجيش دي
كنت محتاج فلوس فكنت مضطر ف كلمه من هنا وكلمه من هنا قالي نخلص بس وتعال معايا
خلصنا شغل وركبت معاها عربيتو
واخدني للبيت كنت اول مره اشوف بيتو كان 4 ادوار وبوابه كبيره وموجود جراچ للعربيه
كنت عايز اقولو يابن الكلب وانا الي مفكرك ع قد حالك طب ليه شغال ف السيراميك لوحدك لما انت معاك كل الحاجات دي دخلني البيت وكان الببت معمول بحجر فرعوني دخلت ودخلني اوضه
موجود فيها حمام صغير وبتوجاز ارضي وتلفزيون ضحكت وبقولو هتشغلني بواب ولا ايه
قالي ايه رايك تنام هنا لولا انا بعزك @@ مكنتش جبتك هنا خالص بس عشان انت محترم
وانا واثق فيك قولتلو ليه هيا الاوضه دي مليانه دهب ولا ايه قالي لا بس عشان حريم البيت
البواب الي كان موجود لمحتو بس بيبص للمدام طردتو وقررت ماجبش اي بوابين تاني
قولتلو ممكن سؤال ياعم سعيد
قالي ايه قولتلو ماشاء @@@@ يزيدك كمان وكمان بس ليه شغال ف السيراميك وانت عارف انها تعب اصلا قالي ده هوايه انا بدخل الشقه بفنن فيها وانا مش بروح ل اي زبون لازم الزبون يكون عاالي قولتلو ايوه منا لحظت كده مفيش مره شقه ناس غلابه ال3 شقق الي اشتغلت فيهم معاك كل شقه ياجي قيراطين وضحك
قولتلو ولادك متجوزين هنا بقي قالي بتسال ليه
قولتلو يعني احسن محدش يشوفني هنا يقول حرامي او يحسبني البواب الجديد ويقعدو يمشوروني وبضحك وقالي لا كل حاجه هنا بتاجي دليفري بالتوك توك بنطلب اي حاجه وبتاجي
وانا دخلت اظبطت الاوضه ونضفتها وبعد العشا كلمتو ف التلفون وقولتلو انا عايز فلوس عشان اروح اجيب عشا قالي انا هنزل الاكل دلوقتي
ونزلي فراخ مشويه ومروق عليه وبعد ربع ساعه لقيتو نازل بالشاي وقعد يتكلم معايا
واحنا قاعدين البوابه الصغيره بتتفتح ودخل ابنو الكبير 30 سنه وسلم علينا وطلع وقالي ده بشمهندس محمد ابني الكبير متجوز فوق شقتي علطول قولتلو عندك كام ولد قالي 3 ولاد بس
وكلهم متجوزين فضلنا نتكلم وقالي اعمل حسابك عشان هتتطبخ لنفسك بعد كده عشان المدام ماتطردناش انا وانت وضحكنا وطلع وانا دخلت نمت وصحيت بدري وقولت اغسل هدومي كنت بغسل هدومي ف الجيش قعدت سنتين ف الجيش ف الاسماعيليه يعني حوار الطبخ وكل الحاجات دي تافه متعودين عليها
غسلت هدومي ونشرتهم ع منشر كان تحت كده
وطلعنا الشغل وكملنا اليوم ورجعنا وعطاني فلوس اجيب الطلبات الي هحتاجه ف طبيخي
طلعت اشتريت جبنه وبطاطس وخيار والخ الخ
طلبات الاسبوع الي هتكفيني
انا مكنتش غاوي موضوع العاده السريه ده مشغول ف الشغل فمش بفكر فيها بعد 3 ايام كنت بشوف المدام بتاعتو نازله وانا كنت بقول لنفسي اوعي تبصلها ليكون بيبص عليك
وكنت بلف وشي وتقولي ازيك ياعبده اقولها الحمد ** يامدام ووشي النحيه التانيه كاني بعمل حاجه
وكنت قاعد ف الاوضه وفاتح الباب عشان الهوه يدخل لقيت المدام دخلت مكنتش اعرف اسمها لسه واول مره اركز ف بزازها كده كانت كبيره اووي كنت بتتهز مع كل حركه ف عبايتها بصتلي وطلعت وانا كان معاه كيس من ريحتو كان اكل
عم سعيد كان 50 سنه فتوقعت ان مراتو ف الاربعينات بس كانت قمر
وانا قاعد سمعت جرس بيضرب عندي ضغط ع الزرار كلمت وكان محمد ابن عم سعيد
ايوه يابشمهندس قالي اتعشيت قولتلو لسه هعمل اكل لنفسي دلوقتي قالي احنا كنا طالبين اكل ولسه فيه كتير اطلع خود
كلمت عم سعيد قالي اطلع عادي مش مشكله طلعت وكان وقف عطاني علبه كده وكنت شامم ريحت سمك قولتلو انا شغال مع ابوك بقالي شهرين وشويه عمرو ماجبلي سمكايه لعبه حتي
ضحك ودخل وانا نزلت تحت اتعشيت وشربت الشاي ومزاجي عنب وفضلنا كده ع شهر نزلت ورجعت تاني وتقريبا بقيت اتكلم مع الكل الا الحريم بتوع عيال عم سعيد كانو كلهم بنات حلوه اووي وشكلهم صغيرين بس لبسهم مغري شوي بناطيل جينس ملزقه ع طيزهم والي بزازها بارزه
وكنت فين وفين اجيب ليهم طلبات من الصيدليه حاحات بسيطه كده وكنا طول اليوم شغلين
ونرجع بليل اودام التلفزيون وعيني كانت ع مرات عم سعيد الي سمعتو وهيا بينادي عليه ياسهير
وشوفت مره سهير نزله ببنطلون جينس كنا بليل والبنطلون هيفرقع ع طيزها وصدرها الكبير
ولاول مره اضرب عليها عشره
وف يوم جمعه نزل عم سعيد قالي قرايب المدام هياجو انهارده ماتزعلش لو حد طلب منك حاجات من بره اعتبر نفسك البواب انهارده ضحكت وقولتلو مش مشكله بواب بواب حتي اليوم الي هرتاح في هتمشوروني ضحك وقالي بكره اجازه كمان اهو انهارده مكان بكره قولتلو كده يبقي تمام قالي روق الدنيا كده وروش ميه اوادم البيت عشان الحر ده قولتلها حاضر وبضحك طلعت الخرطوم وبقيت ارش ميه وبعد نص ساعه عربيتين وقفو اودام البيت فتحت ليهم البوابه الصغيره ولقيت راجل ف عمرو ال65 تقريبا بيقولي انت ياحمار راشش ميه كتير ليه كده العربيه لسه مغسوله انا وقف مش عارف اقولو ايه قولتلو معلش يابيه ولقيت اتنين رجاله ف سن الربعين نزلو وكل واحد معاها مراتو ومعاهم عيال صغيره وبنت ق سن ال17 سنه
قالي اغسل العجل بقي الي اتوسخ ده
ضحكت ضحكه بسيطه
قولت بصوت واطي مش عجل مالازم يتوسخ ضحك الراجل الكبير وقالي بطل لماضه طلعو وانا رشيت ع العجل ميه كده وخلاص وروحت @@@ الجمعه ورجعت نمت ع السرير وبقول ايه الي وقعني الوقعه السوده دي انا مالي مروح اشتغل ف بلدنا وخلاص
بس اليوميه قليله ف البلد
وشغل طحن انما ده بشتغل معاه بمزاج وشغلو عالي ورايق وفلوس اكتر قولت استحمل نمت وانا بفكر صحيت ع الباب وهو بيخبط جريت افتح كانت مدام سهير وقفه وشيله طبق في مكرونه بشميل ورقاق قالت كنت نايم ولا ايه قولتلها ايوه
قالت خود اتغدا وماتزعلش من كلام بابا هو مفكرك البواب ولما قولتلو انك شعال مع سعيد قعد يضحك قولتلها ولا يهمك يامدام
وانا شايف صدرها الكبير اودامي وشكلها يجنن اوي طلعت وانا نديت عليها وطلعت وراها ع السلم وانا شايف طيزها الكبيره قولتلها ممكن بعد اذنك بس نفسي ف كوبايه قهوه عم سعيد جيبلي بون معفن ضحكت وقالت حاضر هناديك عليك تاخده
ونزلت وانا بدعك ف زوبري وبقول ياخربيتك ياسعيد وياخربيت مراتك وانا بدعك ف زوبري ومستنيه تنادي عليه واتصدمت لما لقيتها بتخبط ع الباب طلعت مره واحده قولتلها نزلتي ليه كنت هطلع انا قالت مش مشكله وانا زوبري وقف ف البنطلون ومش عارف هيا شافتو ولا لا
وقفلت الباب ودخلت ضربت عشره اهدي زوبري
وشربت القهوه وبعد فتره اليل دخل علينا وانا قاعد اودام البوابه ف الطراوه والشاي معايا والسماعه ف ودني ومزاجي عنب
نزل واحد من الي كان مع الحج الكبير ووقف معايا وقالي ماتزعلش من الحج
قولتلو اتفضل اقعد قالي زي مانت
طب ليه ماقولتش انك مش البواب قولتلو مش فارقه الحج ماقالش حاجه يعني وايه يعني حمار وبضحك وفضل نتكلم مع بعض وقولتلو حضرتكم ماشيين ولا ايه ضحك وقالي ليه زهقت مننا
قولتلو لا مش قصدي هقوم امسح العربيات احسن الحج ينزل يهزقني تاني وضحك وقالي لا هنام انهارده هنا ولقيت العيال الصغيره نزله تلعب وبيركبو العربيه والعيله كلها نزلت وهو لسه وقف جنبي قالي هتعوز اي حاجه من بره عشان رايحين فرح واحد قريبنا ورجعين تاني قولتلو هو الحج سعيد مش جاي معاكم قالي لا
قولتلو بعد اذنك بس انا بحب اشرب بون اووي
والحج سعيد جيبلي بون معفن
وانا مش عارف اي حاجه هنا ياريت لو تجبلي بون معاك من اي حتي ضحك وقالي ماشي معاك فلوس ولا خارج ضحكت وقولتلو خمسن جنيه اهي اصرفها كلها وضحك وراح ماشي
وانا قعدت وبعد شوي نزل الحج الكبير ومعاه عم سعيد جبتلهم كرسيين وقعدو اودام البوابه وانا ف الاوضه ولقيت مدام سهير بتقول يعني ياسعيد انام وصحه الشقه تكون بايظه كده قولي مين هيغملها بقي والكل خرج وليه خليتهم يخرجو ويسيبو الزباله دي كده
هو قالها معلش ي سهير استحملي بقي اخواتك وعيالهم وولادك وعيالهم
قالت هما مش هياجو الا الصبح وانا هعيش ف الزباله دي للصبح لقيت الحج الكبير بينادي عليه طلعتلو قولتلو اومرني ياحج
قالي اطلع روق الشقه وبيعطيني 100 جنيه ضحكت وبصيت ل عم سعيد هو ضحك كمان وقولتلو ياحج مينفعش وبعدين مستحيل اطلع فوق قالي ليه هتتخطف عم سعيد قالي معلش ياعبده اسمع الكلام طلعت وانا مش عارف مبسوط ان هطلع اشوف سهير وهيا لسه صاحيه من النوم ولا زعلان عشان طالع الم زباله العيال الصغيره
طلعت الباب مفتوح احا ايه ده الصاله خرابه مفيش حاجه ف مكانها قشر لب ع الارض وقلابظ والمساند وكياس ف كل حته
بقيت الم الكياس وبقول مدام سهير فين المقاشه قالت عندي اهي تعالي خودها دخلت المطبخ وانا ببص علي طيزها والعبايه مرفوعه
وصدرها المرفوع اخدت المقاشه وكنست الشقه كلها وحطيت المساند مكانها ولقيتها بتقولي محتاج مساعده قولتلها شكرا
وهيا بقت تلم معايا وقعدت تتكلم معايا
وسالتني ع حاجات عن عايلتي كانت تكلمني وترجع تبص ع جوزها وابوها
كانها خايفه من حاجه وانا بكلمها كنت بشوفها وهيا بتمسك الستيان من فوق العبايه وتهز بزازها كانها لزقه ومنظر يجنن وانا زوبري وقف تاني من منظرها بقيت انضف وانا بكلمها وقلقان
لما خلصت قولتلها حاجه تانيه يامدام قالت استني ودخلت جوه ولقيتها جايه وبتعطيني فلوس ف ايدي قولتلها لا ماينفعش @@ ماواخد وانا برجع بضهري ونسيت زوبري الي كان وقف وكنت مخبيه بين فخادي وانا برجع خرج وعمل خيمه بسيطه انا قولت @@ ماتشوف فضلت ابعد عشان انزل
وهيا لمحت زوبري وانا نزلت وهيا بصالي وبعد شويه هيا نزلت وقعدت معاهم وطلعت تعملهم قهوه وندت عليه اطلع اخدها عم سعيد قالي اطلع طلعت فوق كانت وقفه ف المطبخ وقالت
انت نزلت ليه قولتلها مفيش
قربت مني وقالت ولا مش عايزني اشوف بتاعك ولقيت مسكت زوبري وانا مصدوم ووقف مكاني بقولها ماينفعش كده يامدام سهير عم سعيد تحت قالت لو معملتش الا هقولك عليه هفضحك وقول بتتحرش بيه وهتتسجن قولتلها با@@عليك انا مش عايز حاجه تحصل تبوظ الدنيا خالص قالت اسمع كلامي بقي وهيا مسكه زوبري وقالت زوبرك بيوقف عليه وانا وقف وخايف قالت ماتخفش محدش طالع ونزلت ع ركبتها وانا ببصلها وبقولها بتعملي ايه بصتلي وقالت يعني مش عارف ونزلت بنطلون بالبوكسر وزوبري شبه وقف دخلتو ف بوقها تمصو وزوبري وقف واتا وقف وهيا تمصو وتقولي ده كبر اوي ده انت زوبرك يجنن وبقت تمص وانا وقف خايف ومستمتع ف نفس الوقت
وهيا بتمصلي وتضرب عشره ونزلت تمص بضاني ورجعت لزوبري وانا وقف وبعد دقيقتين بالظبط
طلعت مني اااه هيا مسكت زوبري تدعك في وتمص راسو وانا لبني بينزل ف بوقها وهيا تمص ولبني نزل كتير اوووي ونضفت زوبري ووقفت ولبني كلو اتبلع وقالت لبنك كتير اووي وسخن بقالي فتره مابلعتش لبن قالت يلا خود القهوه ونزل وماتخفش انا نزلت وعطيتهم القهوه ودهلت الاوضه مش عارف اعمل ايه وايه هيحصل لو عم سعيد عرف هيا نزلت قعدت معاهم وبعد ساعه كلهم طلعو وانا دخلت الكراسي وقعدت وهيا نزلت ومعاها قهوه قالت خود اشرب دي
انا اخدتها وقالت خود دول معاك قولتلها ايه دول قالت 500 جنيه خليهم معاك ويوم ماتبسطني اكتر هعطيك اكتر
قولتلها مش فاهم راحت قربت مني وقالت زي كده ونزلت تاني طلعت زوبري وبتمصو وزوبري كان نايم وقف وهيا بتمص وانا قولتلها احسن حد ياجي وقفت وقربت مني وقالت هتمتعني هشبعك فلوس وهتعيش احلي عيشه معانا لو عايز تمشي امشي وانت الخسران وانا مش هقول لحد حاجه خالص انا وقفت وبقولها محدش هيعرف حاجه قالت ابدا بيني وبينك بس
قولتلها عايز امسكهم قالت اعمل الي نفسك في
انا بايدي ومسكت بزازها افعص فيهم وقالت عجبينك قولتلها اوووي قالت وايه تاني عجبك مسكت طيزها افعص فيهم وقالت انا بقالي اسبوعين سعيد مالمسنيش ولقيت رفعت عبايتها لوسطها وقالت حط ايدك ع كسي وانا اول مره اعمل كده روحت حطيت ايدي ع كسها كانت لبسه بنطلون لازق ف كسها حسست عليه وقالت بتحب الحس قولتلها انا مجربتش قبل كده بس ايوه بحبو قالت ده احنا كده هنطول لما اكلمك تطلع قولتلها ماشي وهيا طلعت وانا فضلت مستني وبفكر نص ساعه كلمتني وقالت تعالي طلعت هيا كانت ع الباب وقالت تعالي دخلت معاها ومرعوب
دخلت اوضه النوم وكانت فاضيه
لقيتها قلعت الروب وسالتها عن سعيد وابوها قالت نامو بسرعه انت بقي انا شوفت جسمها لبسه قميص نوم لحد كسها وكلوت اسود والقميص اسود وشكلها تجنن راحت نامت ع السرير وقالت يلا انا طلعت ودخلت ايدي تحت القميص ومسكت بزازها وهيا اااه وانا بحسس ع بزازها

HiFOYpS.md.jpg
وهيا سيبالي نفسها وانا دخلت ايدي التانيه وبفعص ف بزازها الاتنين وهيا بصالي وبتغمض عنيها انا ببص ع كلوتها الي كسها شفطو طلعت حطيت زوبري ع كسها وايدي لسه ع ىزازها
وبحك زوبري من فوق البنطلون ف كسها وهيا قالت بسرعه قبل ماحد ياجي
انا نزلت ايدي ع كسها وفضلت ادعك ف كسها من فوق الكلوت ودخلت ايدي تحت الكلوت احسس ع كسها وجبت الكلوت ف جنب وانا بحسس علي

HiFeGtt.md.jpg
وكان كسها لونه فاتح بني فاتح اووي
وهيا ااااه وبصالي وانا بحسس ع كسها ونزلت الكلوت خالص هيا فتحت رجليها وقالت دخلو يلا متعني بزوبرك انا صبرت وروحت نزلت ع كسها بشفايفي ونازل فيها لحس
وهيا ااااااه ااااااه وانا بمص شفايفها واي نقطه غسل بيطلع من كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااااااه اااااااااااااااه بتعمل ايه وانا بلحس ف كسها وبمص زنبورها الصغير وهيا اااااااه ااااااه كمان ومسكت دماغي وانا بلحس كسها وعضيت زنبورها هيا ااااااه ولقيتها بتنزل عسلها انا حطيت ايدي ع كسها والعسل الي كان بيرد ف ايدي بينزل ع كسها لما نزلت وبتنهج حطيت ايدي ع كسها وفضلت ادعك في وهيا ااااه كفايه يلا دخلو انا دخلت مابين راجليها وبدون مقدملت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه ااااااه يلا جامد انا بقيت انيكها وماسك رجليها وبنيك وكسها مكنش واسع اووي
وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا ااااااه كمان اوووووي اووووي وانا بنيك وانا بنيكها جامد عايز انزل وبعد خمس دقايق
طلعت زوبري وهيا نامت فنست وقالت يلا دخلو من ورا انا وقفت وراها ومسكت وسطها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها حامد

HiF8mW7.md.jpg
ولقيتها بترجع هيا بطيزها وبتنيك نفسها وانا ثابت وهيا بتنيك نفسها بترجع وتطلع ع زوبري وانا من هيجاني بقيت انيك معاها وهيا تصرخ
وفضلنا كده خمس دقايق وانا حسيت ان انا قربت عرفتها قالت ف كسي نزلهم ف كسي انا بقيت انيكها جامد ولنا حسيت اني خلاص دخلتو للاخر ولبني بينزل قذايف ف كسها وطلعه مني ااااه من البن الي خرج من زوبري لكسها
خرحت زوبري ومسحتو ف طيزها وهيا نامت ع وشها وقالت انزل وقفل الياب وراك
لبست وخرجت وقفبت الباب ورايا ببص ع الاوضه لقيت ابوها نايم وجوزها كمان نايم ف الغرفه التانيه فتحت الباب بتاعها كانت فاتحه رجليها وصباعها ف كسها وبصالي وانا دخلت وطلعت زوبري وهيا ايتسمت وانا دخلت زوبري ف كسها وهيا حضنتني وقعدت تقولي هو لسه وقف
ااااه زوبرك كبير اووي زوبرك يجنن وانا بنيك ف كسها وهيا اااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا بنيك وبعد خمس دقايق نزلت ف كسها تاني وهيا اخدت مني بوسه طويله وانا نزلت هلكان من الي حصل واتشطفت ونمت تاني يوم الصبح كان الكل نايم والساعه 10 لقيتها نزله وقالت صباح الخير قولتلها صباح النور قالت اعمل حسابك الليله كمان قولتلها ازاي قالت هما كلهم هيروحو الفرح انهارده قولتلها وانتي قالت لا مش هروح عشان كنت عمله مشاكل مع ام العريس وكده انبارج كان الحنه النهارده الفرح قولتلها ماشي قالت خود دول معاك لقيتهم الف جنيه بصتلها وقالت انهارده هتاخد خمسه الاف وكل ماكون مبسوطه منك هتاخد اكتر
روحت اخدتها من ايديها ودخلتها جوه شويه وحضنتها من ورا وقولتلها بنطلونك ده يامه اتمنيت انيكك وانتي لبسه قالت كده هتتعبني خليني امشي شويه وراجعه وبوستها وهيا خرجت وانا قاعد وهيا رجعت بعد شويه بتهز ف طيزها وبترقصلي بزازها وهيا طالعه ع السلم قالت تعالي قربت منها قالت بتحب الرقص قولتلها اوووي
قالت هرقصلك انهارده هلبس ليك طقم جديد تبقي قولي رايك في قولتلها زوبري الي هيتكلم وبحسس ع طيزها هيا قالت ماتستعجلش وفر صحتك لبليل وانا نزلت ونمت وكنت مستني اليل بفارغ الصبر نزلتلي الغدا اخدت منها بوسه وتصبيره كده والعشا كلهم نزلو وانا قولت ل عم سعيد انا هخرج اتفسح شوي قالي ماتتاخرش عشان مفيش غير المدام هيا الي هنا لوحدها
قولتلو حاضر ساعه كده هاخد لفه وهرجع وهما مشيو وانا تحت ولقيتها نزلت وقالت تعالي فوق قولتلها مصي زوبر البواب بتاعكم هيا ضحكت وقالت حاضر ونزلت ع ركبتها طلعت زوبري وبقت تمص في وانا قاعد وماسك دماغها وقولتلها تحبي تتناكي هنا ولا فوق قالت فوق ف اوضت نومي
طلعت وراها وانا بحسس ع طيزها وراحت قلعت العبايه ودخلت اوضه النوم وبصالي وقلعت البنطلون والبلوزه واااااه لبسه ستيان يجنن والكلوت
وبقت تهز ف بزازها وقالت عجبك الطقم قولتلها اوووي وقفت وانا قاعد وزوبري وقف اودامها وهيا قعدت ترقص وتهز جسمها وطيزها المربربه وانا زوبري شد اوووي وهيا نزلت ع زوبري تمصو ورجعت وقالت ثواني ورجعت بكوبايه عصير قالت اشرب دي ببصلها قالت ماتخفش شربتها
وهيا فضلت تبصلي وتحسس ع جسمها حته حته وتدعك ف كسها انا زوبري حاسس انه شديد اووي وهيا تدعك ف كسها وبزازها هيا مسكتو وقالت عايزاك تقطع كسي وتعض بزازي وراحت خرجت بزازها الاتنين من الستيان
HiFQpl2.md.jpg
وهيا مسكه الحلمه انا هجمت عليها وهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ببوس بزازها من كل حته وات الحلمه ف بوقي امصمص فيها وشفطه اووووي
وهيا نايمه ومستسلمه خالص وبسناني براحه ع بزازها وهيا بتتوجع بس مبسوطه وبتقولي اوووي اوووي وانا بعض ف حلماتها وكنت هخلعهم وطلعت قعدت ع بطنها ودخلت زوبري بين بزازها وهيا مسكتهم وانا بنيك بزازها وبزازها زي الملبن تترج طلعت زوبري ونزلت ابوس شفايفها وهيا حضناني وبتبوس معايا جامد وكنت بشفط لسانها
وهيا امممم امممم وانا ببوس رقبتها
روحت قولتلها عايز الحس كسك بعدت عنها وهيا عطتني طيزها وجابت الكلوت ف جنب وقالت الحس الاتنين وانا ببص ع فتحت طيزها

HiFtLGf.md.jpg
قولتلها الحس طيزك قالت كلووو
انت شديتو ف جنب خالص ونزلت بالساني ع خرم طيزها وكانت ريحتو حلوه فضلت العب بيه بالساني ونزلت ع كسها لحس وهيا ااااااه اااااه وبصباعي الوسطاني بدخلو ف طيزها وهيا ااااااه بتعمل ايه وانا بلحس كسها وخرم طيزها شكلو حلو اووووي وانا بلحس كسها صباعي بدخلو وبخرجو ف طيزها وهيا اممممم وحولت ادخل التاني بس طيزها كانت ضيقه
بس بقيت انيكها بصباع جامد وهيا طيزها بقت شغاله معايا بصباع وبقت تتوجع بشهوه
ودهلت الصباع التاني وهيا ااااااه وانا بلحس كسها ولما دخلت التاني هيا ااااااه ااااااااه ولقيتها بتدعك كسها من تحت بطنها وبتنزل عسل ع الفرشه غرقتها وراحت نامت بوشها ع السرير وطيزها مرفوعه روحت ماسك طيزها وفعص فيهم وحطيت زوبري ع عسل كسها وفضلت ادعكو فيها وهيا اااااااه دخلوو بقي انا لسه بدعك ف كسها وروحت مدخل زوبري ف كسها

HiFbAxe.md.jpg
وفضلت انيك فيها جامد وهيا صوتها مكتوم
وانا بنيكها وصوت كسها ليه طعم تاني
فضلت انيك وضرب طيزها وصوت طيزها بيفرقع من الضربه وطيزها بتترج اوووي كانت ملبن بمعني الكلمه اي لمسه لطيزها او بزازها تتترج معاك فضلت انيك فيها وطلعت زوبري وكان مليان عسل قربتو من خرم طيزها
وبقيت ادخلو بالعافيه وهيا تقولي بلاش بلاش عشان خطري انا دخلتو ف كسها وفضلت انيكها فيها وهيا صوتها عالي وانا مش رحمها وكنت حاسس ان زوبري بيخبط ف رحمها من جوه
وهيا ااااااه وانا دخلت صباعي تاني ف طيزها
وبقيت انيكها من الاتنين وهيا ااااااه كفايه خليني اركب عليك انا نمت ع ضهري وهيا نزلت تمص زوبري جامد وتدعكو اووووي وهيا بتمص تفت ع زوبري وراحت قعدت عليه وبقت تروح يمين وشمال وانا حاسس ان زوبري بيخبط ف اركان كسها وراحت تنط ع زوبري وبزازها كانت تجنن هيا مسكتهم وبتنط ع زوبري

HiFpiR2.md.jpg
وهيا بتنط ع زوبري ومسكه بزازها وتنط وبتقرص حلمات بزازها وزوبري ف اعماق كسها بينيكها وهيا ااااااااه اااااااه كبير اوووي زوبرك نيك مرات المعلم بتاعك المحرومه من الزوبر شبعها ومتعها
وانا نايم وهيا بتنط وبزازها تنط ف الجو وتنزل هبد وانا تحت منها ومستمتع بكل ثانيه زوبري ف كسها روحت رفعت جسمي من فوق وبشفايفي ع بزازها امصهم وانا روحت نيمها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيكها وهيا ع السرير
قولتلها مش عايزه طيزك تتفتح قالت هتوجعني
قولتلها استحملي وانا مش هسيبك ابدا قالت دخلو بس براحه انا قولتلها نامي ع بطني نامت ع بطنها وانا خليتها تفتح طيزها تفيت عليه وروحت ماسك زوبري وزقيتو ف طيزها وهيا ااااااااااه وكاتمه بوقها بالعافيه وراس زوبري دخلت
وهيا اممممممممم روحت نايم عليها ورافع وسطي وبقيت ادخلو واحده واحده وهيا بتعض ف المخده دخلت نص زوبري وفضلت سيبو ف طيزها وبعد شويه بقيت ادخلو وطلعو لحد ماتعودت عليه وبقيت ادخلوو زياده كمان وهيا اااااااااه وزوبري دخل كلو ف طيزها وهيا تصرخ اووي ااااااااااه خرجو خرجو وانا سيبو ف طيزها وحاسس ان طيزها بتقفل عليه كانها بتخنقو وانا فوقها وفضلت كده دقيقتين وهيا ارتاحت شوي وبقيت انيكها براحه وهيا اهاتها اشتغلت وبقيت انيكها عادي واخدت علي زوبري بس الوجع بسيط وانا بنيكها وفاتحت طيزها بتقفل وتفتح ع زوبري
وانا بقيت انيكها وقالت طيزي وجعتني ريح شوي ودخلو ف كسي انا طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وانا نايم فوقها وفضلت انيكها
ف كسها من ورا وروحت قلبتها ع ضهرها
وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها اووووي

HiKJAzB.md.jpg
وانا بنيكها ف وفاتح رجليها وزوبري ف كسها وهيا ااااااااه ااااااه طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها تاني ااااااه طلعو فضلت انيك طيزها وهيا اتعودت عليها وبقي تتناك من طيزها عادي وفضلت انيك طيزها وايدي ع كسها ادعك ف كسها
وطلعت زوبري ودخلتوو ف كسها
واتا بقرص زنبورها وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتنطر عسلها علي بطني انا نمت عليها وبقولها عسلك سخن اوووي حضنتني جامد وقالت نكني جامد ونزل ف كسي وانا بقيت انيكها اوووي وكسها تحت زوبري بنيكها وهيا حضناني وانا بنيكها والعصير الي شربتهولي مش عايزه يخلني انزل فضلت انيكها وهيا ااااااااه كل ده انت تعبتني كسي تعبني انا مش قدره وانا بنيكها وحضناني ولقيتها بتنزل تاني مره وانا زوبري مولع من عسلها وكنت بصراحه هتجنن من الي بيحصل فضلت انيك فيها وهيا ااااااااه نيك اووووي كمان كمان وانا بنيك ولقيت زوبري بينبض وزوبري هينفجر حضنتها اووووي وهيا عرفت كتفتني وانا بنزل ف كسها كميه كبيره اوووي ف كسها ونمت عليها هلكان خالص وهيا حضناني وقالت لبنك مغرق كسي كل ده لبن وفضلت نايم ف حضنها ولبسنا وهيا قالت انت تعبتني وحسه بطيزي خلاص فضلنا ف حضنها بوس واحضان وتقفيش وسيبتها ونزلت تحت ونمت تعبان من النيك والبن الي نزل
نمت وصحيت الساعه 10 وانا نايم ع السرير الباب بيتفتح دخلت وكانت لبسه عبايه بيتي قولتلها حد يشوفك قالت كلهم جايين مقتولين
وراحت نزلت ع زوبري تمصو 5 دقايق مص وراحت نزلت قعدت ع زوبري ودخل ف كسها
وبقت تنط ع زوبري وانا قفش ف بزازها ونزلت ف كسها وطلعت تاني وكنت بنيكها ع السلم اوقات واكتر الايام كانت بتعطي ل حوزها منوم وانا اطلع افضل انيك في كسها ساعه كامله وطيزها بقت تتناك وكانت مبسوطه وكانت نازل اجازه ومعايا منها 17 الف حنيه وبقيت انيكها قون وانا ف البلد ورجعت تاني بعد اسبوع بقيت انيك في كل حته ف الشقه لما تنيم جوزها وكنت بنيك طيزها وكسها وبنزل ف كسها وخرم طيزها لما بقت تقولي ان سعيد بيشوك فيا بقي مستغرب انه كل يوم بينام ف اوقات غريبه وانا قولت احا دي اخر اجازه ليه معاهم وفضلت انيكها تحت عندي حتي وجوزها نايم ف يوم شغال وكنت حاسس انه شاكك في
وانا كنت خايف اوووي في اليوم ده بعدت عن سهير اسبوع وانا قولتلها ان جوزها شاكك فيا
وانا الشهر ده كان معايا 15 الف جنيه كمان من سهير وف يوم كنت نايم ف الاوضه ولقيت الباب بيتفتح براحه وانا ببص بطرف عيني اترعبت لما لقيت سعيد دخل سعيد وقرب مني وانا مغمض عيني وراح يهزني وقالي عبدو عبدو وانت عملت نفسي بصحه قولتلو في ايه قالي عايزك ف موضوع صحيت وقولتلو خير
قالي انا عارف كل حاجه بتعملها وانا برتعش قالي ماتخفش انا عارف انها شرموطه وانا طردت البواب عشان عرفت انها كانت بتتناك منو بردو
وانا عارف انها الي وقعتك وانا ممكن اقتلك دلوقتي بس انا هعمل معاك اتفاق بسيط قولتلو اي اييه قالي انا عارف انك بقالك اسبوع مالمستهاش
وانا نايم بشوفها وانا نايم بتلعب ف نفسها
عايزك تصورها وانت معاها وانا هعطيك قرشين وماشوفش وشك تاني قولتلو حاضر الي انت عايزو وقالي بليل تخلص الصبح ماشوفكش
وخرج وانا قاعد طول النهار خايف وعايز امشي
اليل دخل وسعيد كلمني طلعتلو وسهير لبسه ترنج ضيق وانا خايف وقالي تعالي انقل الدولاب الجنب ده عشان ضهري وجعني ولقيتو خرج وسبني معاها وهيا بصالي وانا خايف قربت منها وقولتلها فين المنوم الي معاك عطتني نص قولتلها حبايه عطتني حبايه خلصت وطلعت وقعدت مع سعيد وقالها اعملي قهوه وعملت القهوه اتنين وانا حطيت ف الاتنين الحبوب وانا قولتلو اشرب دي مفهاش حبوب ورميت التانيه من الشباك كان انا شربتها عشان سهير تتاكد انه شرب وانا عطيلو حبايه كمله ف المنوم وانا قلعدين دماغو تقلت جامد وبصلي وحاول يقوم وانا زقيتو ونام ع ضهرو مش عارف يتحرك لحد مانام
وانا دخلت ع سهير الاوضه وهيا بتلعب ف كسها من فوق الهدوم وقولتلها ع كل حاجه وان انا ههرب مش جاي تاني وان حوزها عايز يخليني اصورك وهيا مكنتش خايفه ولا حاجه قالت جدع ياعبدو تعرف لو كنت سمعت كلامو كان ممكن ياخد مني كل حاحه واولهم البيت ده
هو نام قولتلها ف سابع نومه قالت عايزاك تعيشني احلي ليله وتاخد هدومك وتمشي وانا هرضيك احلي رضا روحت قربت منها وهيا لبسه ترنج ملزق ع جسمها انا قلعت هدومي وهيا قالت تعالي نجيبو هنا ع السرير قولتلها ليه قالت تعالي بس
وراحت وقفت وطلعت معاها وشيلنا جوزها كل ايد ع كتف واحد فينا ودخلنا بيه الاوضه ونيمتو براحه ع السرير هيا راحت جيبالي اشرب وقالت خبي وشك كلو انا مستغرب بس عملت كل حاجه
لقيتها بتقولي جريني ف الكلام كان جوزي هو الي جيبك تنكني هنا قولتلها بلاش كده مش هيسيبني قالت ملكش دعوه ولا حد هيلمسك
لقيتها طلعت تلفون وحطتو ع التسريحه
وكان جايب السرير كلو وشغلت وراحت ع السرير وانا وقف ملط ع الارض وهيا طلعت ع السرير نامت ع بطنها ومسكت زوبري وبقت تمص في
وانا مسكت دماغها وهيا بتمص بقيت ادخل زوبري للاخر هيا قالت تعالي اطلع ولقيتها راحت عند زوبر جوزها بتطلعو وانا طلعت روحت فاشخ بنطلونها ومكنتش لبسه كلوت ونزلت لحس ف كسها وهيا بتمص زوبر جوزها النايم وانا بلحس كسها وخرم طيزها وفقت ع ركبي ودخلت زوبري ف خرم طيزها وكنت بنيكها كاني بفحر ف طيزها وهيا بتمص ف زوبر جوزها وفضلت انيكها وهيا اااااااااه كمان كمان وطلعتو من طيزها لكسها وبقيت انيك فيها زي الشرموطه وقولتلها كسك ضيق اووووي ياكسمك قالت ااااااه عجبك قولتلها اوووووي قالت نيكو جامد افشخو اصل جوزي مش بينكني قولتلها ماهو جوزك جيبني هنا عشان انيكك وفشخك وريحك من كتر النيك قالت يعني جوزي يحطلي منوم من الاسبوع الي فات
ويطلع تنكني اودام قولت امشي معاها ف الكلام
قولتلها فكره البواب ياكسمك قالت اااااااه مالو
قولتلها جوزك كان بيخليه ينيكك وانتي نايمه كان بيطلع ينيك ف كسك وجوزك بيتفرج عليكم
سهير بصتلي ولقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وقالت تعالي نكني جامد انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ولقيتها بتحضني وقالت بصوت واطي مين عرفت ازاي موضوع البواب قولتلها جوزك الي قالي عشان كده طردو قالت نكني جامد بقولها كان زوبرو كبير قالت ااااه اووووي كنت بصرخ تحت منو وكسي بيوجعني منو
قولتلها ااااااه ياكسمك قالت نكني جامد فضلت انيك فيها وقولها جوزك الخول مش قادر ينيكك وجيبلك العامل الي شغال معاه ينيكك قالت ااااااه بيجيب الرجاله تنكني جوزي معرص علي
وانا فضلت انيك ف كسها روحت مسكت التشيرت من عند بزها وفسختو ونزلت مص ف بزازها وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وتقولي نكني متعني بيك قبل ماتمشي هتوحشني اوووي ياعبده وانا بقولها وانتي كمان يالبوه هتوحشيني ويوحشني جسمك الفاجر ده
وفضلت انيكها وكسها بيقبض ع زوبري
وهيا قالت كسي هينفجر قوم بسرعه بعدت عنها ولقيتها بتدعك كسها جامد والكاميرا جيبها ولقيت نطرت عسل اول مره اشوفها بتنزل كده
وغرقت الفرشه تحت منها وكانت بتنهج ومنظر كسها وهو غرقان يجنن روحت فاتح رجليها ودخلت زوبري ف كسها ورجعت انيك فيها تاني وصوت كسها مسمع ف البيت كلو من مية عسلها
وانا ااااااه هنزل قالت ف كسي ف كسي وانا نزلت ف كسها لبني كلو طلعت زوبري وهيا بصباعها بتدعك ف البن وانا بتفرج عليه غمزتلي وقالت جوزي عطالك كام عشان تنكني قولتلها 10 الاف جنيه كل اسبوع قالت وانت بتنكني بقالك قد ايه وانا نايمه قولتلها من اول ماجيت هنا
من شهرين بس مكنتيش بتعرفي قالت انت الي فتحت طيزي قولتلها ايوووه هو الي قالي افتح طيزها بزوبرك نزلت كام مره ف طيزي قولتلها كتير وكسك اكتر قالت وايه تاني
قولتلها تعرفي مرات ابنك البشمهندس محمد قالتلي مالها وهيا بصالي كده ومستنيه مني اتكلم
قولتلها ف يوم وانا بنيكك سمعنا صوتها بتخبط عليك واحنا الاتنين كنا بنيكك قالي وقتها مرات ابني الشرموطه بتخبط ليه دلوقتي
انا قولتلو هتمشي دلوقتي
راح قالي دي شرموطه طيزها كبيره بتتناك من طيزها قولتلو ي مرات ابنك
قالي بس جسمها حلو وحلمت قبل كده ان انا بنيكها قولتلو اطلع جيبها ونيكها وانا هنيك مراتك
قالي يارريت انيكها ده انا ياما شوفت طيزها من فوق الهدوم وكنت هتجنن عليها
قولتلو حتي عيالك التانيه مراتتهم حلوين قالي كلهم شراميط وعايزين يتناكو
قولتلو مرات ابنك الصغير طيزها ملبن اوووي
قالي شوفتها قولتلو وهيا بتخرج بره بتفرج ع طيزها قالي كنت نيكها مكنتش هتقولك حاجه ونزل ف كسها عشان تخلف منك
انا طنت بخرف اي كلام من دماغي بس شكلو دخل ف دماغ سهير
ولقيتها بتلعب ف كسها وانا زوبري لسه ف صحه
نزلت ع كسها تاني دخلتو ف كسها ونمت عليها وبقولها عجبك الكلام يالبوه قالت اوووي
قولتلها بس تعرفي طيز مرات ابنك الصغير تجنن بجد انا بكون عايز انط عليها قالت ااااه ااااااه قولتلها الفيديو ده انا هاخدو منك عشان ابقي اتفرج عليه وافتكرك قالت ماشي قولتلها هروج اجيب التلفون الي بيصور ومسكو عشان اصور حلو ولو انتي عايزه تمسحي الجزاء الاخير ده من عندك انتي حره وقومي اقلعي الهدوم المتقطعه دي انا جيبت التلفون وهيا بتقلع وهيا نايمه قولتلها ع بطنها وهيا بتضحك وانا بصورها
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري دخلتو ف كسها

Hio1F72.md.jpg
وهيا اااااه وانا بنيكها وبقولها حد يسيب المتناكه دي ويجيب راجل غريب ينيكها قالت ااااااه نكني اووي انا محرومه جوزي مش بينكني
وانا بنيكها وزوبري داخل طالع ف كسها
وكان احساس ناااااار وانا بنيكها فتحت طيزها بايد عشان اتمتع بزوبري وهو بيدخل ف كسها

HioMz1s.md.jpg
ققالت طيزي هتوحشك اوووي انا خرجتو من كسها لطيزها وفضلت انيك ف طيزها اووووي وهيا اااااااه ااااااااااه طيزي فشختها بزوبرك
واتا بنيك فيها جامد فضلت انيك طيزها وانا بصور وبقولها اهااااا ياشرموطه طيزك وكسك مولعين ف زوبري قالت زوبرك ده جنني نكني اووووي واتا شغال فيها نيك لسه وطلعتو من طيزها لكسها تاني
وفضلت انيك وضرب طيزها وقولتلها تعالي مصي زوبري نمت ع ضهري وهيا نزلت ع زوبري مص جامد وتبلع بضاني وانا نايم ومتمتع اوووي
فضلت تمص ليها انا زقيتها برجلي ونامت ع ضهرها وفتحت رجليه ودخلت زوبري ف كسها

HioVDV1.md.jpg
وفضلت انيك في كسها جامد وهيا اااااااه اااااااه
وفضلت افحر ف كسها وانا بصور كل حته ف وشها وهيا بتغمض عنيها من المتعه
وانا محستش غير بزوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي لبنك خرجت زوبري ولقيت لبني بيخرج مسكت زوبري وبدخل لبني تاني

HioWlUb.md.jpg
وهيا اااااه اااااه لبنك مولع ف كسي قولتلها بحبك هيا وانا بحبك وبحب زوبرك قفلت الفيديو ونمت ف حضنها وفضلت ابوس فيها
وقالت قوم البس وجهز حاجاتك ع مجهزلك الفلوس الي هتكفيك عشان تسافر بره انا بوستها وقولتلها ياريت جوزك مش هيسيبني قالت ماتخفش انا لبست ونزلت الشنطه ولميت كل حاجه فيها تخصني كانت الساعه 10 لسه
بعد 10 دقايق نزلت سهير
ولقيتها جيبالي كيسه سمره وقالت خود دول دول 50 الف جنيه قولتلها بجد قالت ايوه قالت ده تلفون جوزي كان تلفون رخيص كده قالت اكسرو وانت ماشي ورميه ف اي حته انا مسحت رقمك من عليه بس خوفت يرجعو تاني ويبلغ عن رقمك ويجيبك ف انت اكسرو ورميه ف البحر قولتلها ماشي وحضنتها وقولتلها ياريت لو كنت افضل معاك هنا قالت جيب تلفونك وبعتت الفيديو وقالت ده رقمي تبقي كلمني لما تسافر ادلع ورقصلك بليل ولا زهقت مني قولتلها حد يزهق من القمر ده وروحت زنقتها ف الحيطه واخدتها ع جنب وفضلت ابوس فيها وكنت بقطعها من البوس ومافوقناش غير ومرات البشمهندس محمد فوق راسنا قالت ماما بتعملي ايه انا اترعبت ورجعت لورا وهيا بتقولها اسمعي بس يابنتي قالتلها اسمع ايه ده انا هفضحك وبتمشي انا مسكتها من ورا وكتمت بوقها وشديتها لورا ونيمتها ع السرير
ع بطنها وانا فوقها وبقول ل سهير صوري بتلفوني هيا فتحت تلفوني وانا فوقها وكاتم بوقعا وهيا مش قدره تتحرك وانا نايم فوقها وزوبري فوق طيزها المتوسطه كانت لبسه جينز
قولتلها انا ماشي ياكسمك هتوحشيني اوووي
كسك هيوحشني كسك هيوحش زوبري اوووي
جوزك الخول محمد كل مايكونش عايز ينيكك بتنزلي تحت وانا انيكك احلي شهر عيشتو وانا بنيكك وطيزك هتوحشني اوووي شورت ل حماتي تقلعها البنطلون حماتي خايفه وبتصور انا قلبتها ع ضهرها وكاتم بوقها وهيا بصالي وبتعيط
وحماتي بتفك ليها البنطلون وقلعتها لحد رقبتها ولبسه شورت لنص فخادها حماتها نزلتو وكانت لبسه كلوت نمت عليها وزبري ع كسها بحكو وهيا بتعيط قولت ل سهير نزلي بنطلوني ورفعت وسطي وهيا نزلت وبقيت بالبوكسر وحطيت زوبري ع كسها وبقيت احكو فيها وهيا تعيط بصوت مكتوم قولتلها بصوت واطي اسمعيني انا مش هعمل فيك حاجه وحشه بس انا مضطر اصورك عشان ماتقوليش لحد انا ماليش ذنب
حماتك غلبانه وجوزها معرص جيبني هنا عشان انيكها وحماتها قفلت الفيديو وقعدت جنب دماغها وكانت بتعيط كمان وقولتلها حماك خلاني انيك مراتو من غير هيا ماتعرف شهر كامل بنيكها وهو بينيكها معايا وكان بيهددني ان انا لو منكتهاش هيقول انك اغتصبت مراتي
وحماتك عرفت لما اتهورت وفتحت طيزها وقالت ل جوزها وجوزها عرفها كل حاجه وحماك ماقاليش ان حماتك عرفت ف يوم وانا بنيكها لقيتها صحيت وكملت معايا لما عرفت ان حوزها خول جايب العامل الي شغال معاه عشان ينيك مراتو وحماتك قالت ان انا لازم امشي من هنا وكنت خلاص ماشي وببوسها قبل مامشي عشان هتوحشني انت دخلتي علينا وكنتي هتخربي الدنيا هسيبك بس عشان خاطر حماتك وابنك بلاش تصوتي شورت بدماغها وانا زوبري كان صاروخ وهو ع كسها رجعت ورا وكلوتها شفاف وكسها وردي ومفهوش شعرايه هيا لبست وانا لبست وهيا قالت انا هخرج ولا كاني شوفت حاجه ولا سمعت حاجه قولتلها بس حمااتك كده مش ف امان منك
قالت ازاي قولتلها ممكن ف اي وقت تهدديها
قالت وهددها ليه قولتلها شوفي انا عارف الي هطلبو ده غلط بس ده لازم يحصل انا هصورك فيديو خمس ثواني وانتي وقفه زي مانتي بس هاخد منك بوسه صغيره عشان لو عملتي حاجه مع حماتك الفيديو ده هيوصلها قالت وانا ايه جبرني اعمل كده لا طبعا مسكت تاني ولويت درعها وايدي ع بوقها وبقولها يبقي هنيكك هنا دلوقتي وهنزل ف كسك وتخلفي مني لو ماسمعتيش كلامي شورت براسها حاضر قولت ل سهير تصور وهيا بتقول بلاش انا ضمنها دي زي بنتي قولتلها بس ياكسمك بعدين تفضحك وهيا بتصور وانا زنقتها ف الحيطه وزوبري بحكو ف طيزها وبقولها اتجوبي معايا عشان نخلص وبحك زوبري ف طيزها وشيلن ايدي من بوقها وهيا قالت اامممم وانا بهمس ف ودنها كسك جميل اووووي ياريتك مكنتيش وفقتي كنت هنيك كسك ده روحت لفيت وشها ونزلت فيها بوس جامد ومسكت بزها وهيا وقفه وروحت بايدي اليمين علطول دخلتها ف بنطلونها ع كسها علطول وهيا بتحاول تبعد وانا دخلت صباعي ف كسها وحماتي بتصور وانا بقيت انيكها بصباعي وببوسها وهيا مش عرفه توقف 3 دقايق ع نفس الوضع ولقيت كسها بينزل عسل غرق بنطلونها وهيا وقفه مش قدره توقف انا ببص ل سهير قالت كفايه حرام عليك قولتلها كل ده عشانك ممكن تفضحك تكلميني ابعتلك الفيديو ده عشان ماتعرفش تكلمك ونيمتها ع السرير قالت هتعمل ايه رفعت هدومها لفوق خالص وطلعت بزها من الستيان زنزلت ابوس فيها ومص حلماتها الي كانت وقفه زي الصاروخ فضلت امصها وقولتلها ف ودنها لولا انا انا لسه منزل 3 مرات ف كس حماتك كنت فشختك دلوقتي وقفت وهيا نايمه بتلبس وانا بصورها وقفلت الفيديو وقولت ل سهير اطلعي شوفي السكه ع ماقولها كلمه صغيره
هيا طلعت وانا بقولها انا بحترم جوزك بس انتي اجبرتيني ع كده وصدقيني انا كده كده مسافر يعني مش هجبرك ع حاجه وانا ولاد القحبه دول هما الي اجبروني ع كده وانا مصور كل حاجه فيديو وانا بنيكها ع سرير جوزها وحتي حوزها وهو نايم وسيبني انيك مراتو وهيا لبست ووقفت قولتلها شوفي كده ده حسابي ع الفيسبوك شوفي عشان لو عايزه تكلميني ف حاجه مش هتاخر عنك والفيديو بتاعك همسحو بعد ماسافر
هيا قالت ياريت تمسحو قولتلها تعرفي انا ندمان ع ايه قالت ايه قولتلها انك وفقتي تسمعينا مكنتش عايزك توفقي عشان انام معاك
هيا سكتها وماشيه قولتلها شوفت كسك يابخت حوزك كنت نفسي الحسو بالساني ودخل زوبري فيه وفضل انيك في طول اليل وهيا مشت واتا طلعت كانت سهير وقفه بره طلعت قولتلها ثواني طلعت بسرعه ع مرات ابنها
وحضنتها من ورا وقولتلها ياريت تكلميني عايز اشوف كسك تاني لما تكلميني همسح الفيديو بتاعك وصدقيني هبقي ستر وغطا عليك انا من اول يوم شوفتك فيا وانا هتجنن عليكي وهيا تقولي ابعد يامجنون روحت ضربها ع طيزها طلعت اااه ولعتني سيبتها ونزلت سلمت ع سهير ومشيت ورجعت البلد وعملت الجواز وسفرت للسعوديه بعد شهر كلمت سهير واطمنت عليها وعرفتني ان جوزها شاف الفيديو وخايف منها لتوريه لحد سالتها ع مرات ابنها قالت مش بتكلمني كتير وبقيت انيكها فون وفيديو وترقصلي وتصورلي كسها وطيزها وتبعالي صور بزازها وهيا بترقصهم وكنت بنزل كل مابتكلمني
وفضلت كده سنه وعرفت ان جوزها مات من شهرين وقولتلها لما انزل هجيلكم حد يعرف حاجه قالت لا بعد سنه نزلت وبعد اسبوعين من نزولي روحت عندها بليل كان كل واحد ف شقتو دخلت عندها ونزلت فيها نيك طول اليل احلي نيكه نكتها طول اليل انيك ف سهير ف الشقه بقيت انيكها ف المطبخ وف الحمام ف كل حتي ف الشقه
وبعد الفجر لبست وروحت واتجوزت بعد فتره
بس كنت لسه بنيك سهير ف الفون وكنت بروحلها كل فتره كده انيكها طول اليل ورجع تاني لحد ماخلفت بطلت اروح ومسحت رقمها والفيديوهات وكل حاجه ولا كان شئ حصل
جامده فشخ
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي، صاحب نفسي و fahd1010
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابداااااع
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي، صاحب نفسي و fahd1010
تسلم ايدك
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
تفكيرك عاجبني
فيه عنف الي جانب الملكيه
بصراحه رائع جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
تحفة يا نجم.
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي و Lobna
تحفةوجميلة تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
قصه فكرتها حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
كنت مسافر لشغل ف القاهره ف مدينه نصر
انا من المنصوره اساسا
انا عندي23 سنه شغال مع راجل محترم ف السيراميك اتعرفت عليه من ع النت
وطلعت شهرين معاها وكنا مرتحين لبعض ف الشغل وانا كنت معاه كنت كل اسبوع امشي الخميس العصر ورجع السبت الصبح ع الشغل واليوميه شغاله وانا مروح وانا جاي
اشتغلت معاها قيمت شهرين بس بصراحه كنت زهقت من المشوار فقولتلو انا خلاص اخر اسبوع ده انا تعبت من المشوار كل اسبوع انا كنت بنام ف الشغل معايا مرتبه من بتاعت الجيش دي
كنت محتاج فلوس فكنت مضطر ف كلمه من هنا وكلمه من هنا قالي نخلص بس وتعال معايا
خلصنا شغل وركبت معاها عربيتو
واخدني للبيت كنت اول مره اشوف بيتو كان 4 ادوار وبوابه كبيره وموجود جراچ للعربيه
كنت عايز اقولو يابن الكلب وانا الي مفكرك ع قد حالك طب ليه شغال ف السيراميك لوحدك لما انت معاك كل الحاجات دي دخلني البيت وكان الببت معمول بحجر فرعوني دخلت ودخلني اوضه
موجود فيها حمام صغير وبتوجاز ارضي وتلفزيون ضحكت وبقولو هتشغلني بواب ولا ايه
قالي ايه رايك تنام هنا لولا انا بعزك @@ مكنتش جبتك هنا خالص بس عشان انت محترم
وانا واثق فيك قولتلو ليه هيا الاوضه دي مليانه دهب ولا ايه قالي لا بس عشان حريم البيت
البواب الي كان موجود لمحتو بس بيبص للمدام طردتو وقررت ماجبش اي بوابين تاني
قولتلو ممكن سؤال ياعم سعيد
قالي ايه قولتلو ماشاء @@@@ يزيدك كمان وكمان بس ليه شغال ف السيراميك وانت عارف انها تعب اصلا قالي ده هوايه انا بدخل الشقه بفنن فيها وانا مش بروح ل اي زبون لازم الزبون يكون عاالي قولتلو ايوه منا لحظت كده مفيش مره شقه ناس غلابه ال3 شقق الي اشتغلت فيهم معاك كل شقه ياجي قيراطين وضحك
قولتلو ولادك متجوزين هنا بقي قالي بتسال ليه
قولتلو يعني احسن محدش يشوفني هنا يقول حرامي او يحسبني البواب الجديد ويقعدو يمشوروني وبضحك وقالي لا كل حاجه هنا بتاجي دليفري بالتوك توك بنطلب اي حاجه وبتاجي
وانا دخلت اظبطت الاوضه ونضفتها وبعد العشا كلمتو ف التلفون وقولتلو انا عايز فلوس عشان اروح اجيب عشا قالي انا هنزل الاكل دلوقتي
ونزلي فراخ مشويه ومروق عليه وبعد ربع ساعه لقيتو نازل بالشاي وقعد يتكلم معايا
واحنا قاعدين البوابه الصغيره بتتفتح ودخل ابنو الكبير 30 سنه وسلم علينا وطلع وقالي ده بشمهندس محمد ابني الكبير متجوز فوق شقتي علطول قولتلو عندك كام ولد قالي 3 ولاد بس
وكلهم متجوزين فضلنا نتكلم وقالي اعمل حسابك عشان هتتطبخ لنفسك بعد كده عشان المدام ماتطردناش انا وانت وضحكنا وطلع وانا دخلت نمت وصحيت بدري وقولت اغسل هدومي كنت بغسل هدومي ف الجيش قعدت سنتين ف الجيش ف الاسماعيليه يعني حوار الطبخ وكل الحاجات دي تافه متعودين عليها
غسلت هدومي ونشرتهم ع منشر كان تحت كده
وطلعنا الشغل وكملنا اليوم ورجعنا وعطاني فلوس اجيب الطلبات الي هحتاجه ف طبيخي
طلعت اشتريت جبنه وبطاطس وخيار والخ الخ
طلبات الاسبوع الي هتكفيني
انا مكنتش غاوي موضوع العاده السريه ده مشغول ف الشغل فمش بفكر فيها بعد 3 ايام كنت بشوف المدام بتاعتو نازله وانا كنت بقول لنفسي اوعي تبصلها ليكون بيبص عليك
وكنت بلف وشي وتقولي ازيك ياعبده اقولها الحمد ** يامدام ووشي النحيه التانيه كاني بعمل حاجه
وكنت قاعد ف الاوضه وفاتح الباب عشان الهوه يدخل لقيت المدام دخلت مكنتش اعرف اسمها لسه واول مره اركز ف بزازها كده كانت كبيره اووي كنت بتتهز مع كل حركه ف عبايتها بصتلي وطلعت وانا كان معاه كيس من ريحتو كان اكل
عم سعيد كان 50 سنه فتوقعت ان مراتو ف الاربعينات بس كانت قمر
وانا قاعد سمعت جرس بيضرب عندي ضغط ع الزرار كلمت وكان محمد ابن عم سعيد
ايوه يابشمهندس قالي اتعشيت قولتلو لسه هعمل اكل لنفسي دلوقتي قالي احنا كنا طالبين اكل ولسه فيه كتير اطلع خود
كلمت عم سعيد قالي اطلع عادي مش مشكله طلعت وكان وقف عطاني علبه كده وكنت شامم ريحت سمك قولتلو انا شغال مع ابوك بقالي شهرين وشويه عمرو ماجبلي سمكايه لعبه حتي
ضحك ودخل وانا نزلت تحت اتعشيت وشربت الشاي ومزاجي عنب وفضلنا كده ع شهر نزلت ورجعت تاني وتقريبا بقيت اتكلم مع الكل الا الحريم بتوع عيال عم سعيد كانو كلهم بنات حلوه اووي وشكلهم صغيرين بس لبسهم مغري شوي بناطيل جينس ملزقه ع طيزهم والي بزازها بارزه
وكنت فين وفين اجيب ليهم طلبات من الصيدليه حاحات بسيطه كده وكنا طول اليوم شغلين
ونرجع بليل اودام التلفزيون وعيني كانت ع مرات عم سعيد الي سمعتو وهيا بينادي عليه ياسهير
وشوفت مره سهير نزله ببنطلون جينس كنا بليل والبنطلون هيفرقع ع طيزها وصدرها الكبير
ولاول مره اضرب عليها عشره
وف يوم جمعه نزل عم سعيد قالي قرايب المدام هياجو انهارده ماتزعلش لو حد طلب منك حاجات من بره اعتبر نفسك البواب انهارده ضحكت وقولتلو مش مشكله بواب بواب حتي اليوم الي هرتاح في هتمشوروني ضحك وقالي بكره اجازه كمان اهو انهارده مكان بكره قولتلو كده يبقي تمام قالي روق الدنيا كده وروش ميه اوادم البيت عشان الحر ده قولتلها حاضر وبضحك طلعت الخرطوم وبقيت ارش ميه وبعد نص ساعه عربيتين وقفو اودام البيت فتحت ليهم البوابه الصغيره ولقيت راجل ف عمرو ال65 تقريبا بيقولي انت ياحمار راشش ميه كتير ليه كده العربيه لسه مغسوله انا وقف مش عارف اقولو ايه قولتلو معلش يابيه ولقيت اتنين رجاله ف سن الربعين نزلو وكل واحد معاها مراتو ومعاهم عيال صغيره وبنت ق سن ال17 سنه
قالي اغسل العجل بقي الي اتوسخ ده
ضحكت ضحكه بسيطه
قولت بصوت واطي مش عجل مالازم يتوسخ ضحك الراجل الكبير وقالي بطل لماضه طلعو وانا رشيت ع العجل ميه كده وخلاص وروحت @@@ الجمعه ورجعت نمت ع السرير وبقول ايه الي وقعني الوقعه السوده دي انا مالي مروح اشتغل ف بلدنا وخلاص
بس اليوميه قليله ف البلد
وشغل طحن انما ده بشتغل معاه بمزاج وشغلو عالي ورايق وفلوس اكتر قولت استحمل نمت وانا بفكر صحيت ع الباب وهو بيخبط جريت افتح كانت مدام سهير وقفه وشيله طبق في مكرونه بشميل ورقاق قالت كنت نايم ولا ايه قولتلها ايوه
قالت خود اتغدا وماتزعلش من كلام بابا هو مفكرك البواب ولما قولتلو انك شعال مع سعيد قعد يضحك قولتلها ولا يهمك يامدام
وانا شايف صدرها الكبير اودامي وشكلها يجنن اوي طلعت وانا نديت عليها وطلعت وراها ع السلم وانا شايف طيزها الكبيره قولتلها ممكن بعد اذنك بس نفسي ف كوبايه قهوه عم سعيد جيبلي بون معفن ضحكت وقالت حاضر هناديك عليك تاخده
ونزلت وانا بدعك ف زوبري وبقول ياخربيتك ياسعيد وياخربيت مراتك وانا بدعك ف زوبري ومستنيه تنادي عليه واتصدمت لما لقيتها بتخبط ع الباب طلعت مره واحده قولتلها نزلتي ليه كنت هطلع انا قالت مش مشكله وانا زوبري وقف ف البنطلون ومش عارف هيا شافتو ولا لا
وقفلت الباب ودخلت ضربت عشره اهدي زوبري
وشربت القهوه وبعد فتره اليل دخل علينا وانا قاعد اودام البوابه ف الطراوه والشاي معايا والسماعه ف ودني ومزاجي عنب
نزل واحد من الي كان مع الحج الكبير ووقف معايا وقالي ماتزعلش من الحج
قولتلو اتفضل اقعد قالي زي مانت
طب ليه ماقولتش انك مش البواب قولتلو مش فارقه الحج ماقالش حاجه يعني وايه يعني حمار وبضحك وفضل نتكلم مع بعض وقولتلو حضرتكم ماشيين ولا ايه ضحك وقالي ليه زهقت مننا
قولتلو لا مش قصدي هقوم امسح العربيات احسن الحج ينزل يهزقني تاني وضحك وقالي لا هنام انهارده هنا ولقيت العيال الصغيره نزله تلعب وبيركبو العربيه والعيله كلها نزلت وهو لسه وقف جنبي قالي هتعوز اي حاجه من بره عشان رايحين فرح واحد قريبنا ورجعين تاني قولتلو هو الحج سعيد مش جاي معاكم قالي لا
قولتلو بعد اذنك بس انا بحب اشرب بون اووي
والحج سعيد جيبلي بون معفن
وانا مش عارف اي حاجه هنا ياريت لو تجبلي بون معاك من اي حتي ضحك وقالي ماشي معاك فلوس ولا خارج ضحكت وقولتلو خمسن جنيه اهي اصرفها كلها وضحك وراح ماشي
وانا قعدت وبعد شوي نزل الحج الكبير ومعاه عم سعيد جبتلهم كرسيين وقعدو اودام البوابه وانا ف الاوضه ولقيت مدام سهير بتقول يعني ياسعيد انام وصحه الشقه تكون بايظه كده قولي مين هيغملها بقي والكل خرج وليه خليتهم يخرجو ويسيبو الزباله دي كده
هو قالها معلش ي سهير استحملي بقي اخواتك وعيالهم وولادك وعيالهم
قالت هما مش هياجو الا الصبح وانا هعيش ف الزباله دي للصبح لقيت الحج الكبير بينادي عليه طلعتلو قولتلو اومرني ياحج
قالي اطلع روق الشقه وبيعطيني 100 جنيه ضحكت وبصيت ل عم سعيد هو ضحك كمان وقولتلو ياحج مينفعش وبعدين مستحيل اطلع فوق قالي ليه هتتخطف عم سعيد قالي معلش ياعبده اسمع الكلام طلعت وانا مش عارف مبسوط ان هطلع اشوف سهير وهيا لسه صاحيه من النوم ولا زعلان عشان طالع الم زباله العيال الصغيره
طلعت الباب مفتوح احا ايه ده الصاله خرابه مفيش حاجه ف مكانها قشر لب ع الارض وقلابظ والمساند وكياس ف كل حته
بقيت الم الكياس وبقول مدام سهير فين المقاشه قالت عندي اهي تعالي خودها دخلت المطبخ وانا ببص علي طيزها والعبايه مرفوعه
وصدرها المرفوع اخدت المقاشه وكنست الشقه كلها وحطيت المساند مكانها ولقيتها بتقولي محتاج مساعده قولتلها شكرا
وهيا بقت تلم معايا وقعدت تتكلم معايا
وسالتني ع حاجات عن عايلتي كانت تكلمني وترجع تبص ع جوزها وابوها
كانها خايفه من حاجه وانا بكلمها كنت بشوفها وهيا بتمسك الستيان من فوق العبايه وتهز بزازها كانها لزقه ومنظر يجنن وانا زوبري وقف تاني من منظرها بقيت انضف وانا بكلمها وقلقان
لما خلصت قولتلها حاجه تانيه يامدام قالت استني ودخلت جوه ولقيتها جايه وبتعطيني فلوس ف ايدي قولتلها لا ماينفعش @@ ماواخد وانا برجع بضهري ونسيت زوبري الي كان وقف وكنت مخبيه بين فخادي وانا برجع خرج وعمل خيمه بسيطه انا قولت @@ ماتشوف فضلت ابعد عشان انزل
وهيا لمحت زوبري وانا نزلت وهيا بصالي وبعد شويه هيا نزلت وقعدت معاهم وطلعت تعملهم قهوه وندت عليه اطلع اخدها عم سعيد قالي اطلع طلعت فوق كانت وقفه ف المطبخ وقالت
انت نزلت ليه قولتلها مفيش
قربت مني وقالت ولا مش عايزني اشوف بتاعك ولقيت مسكت زوبري وانا مصدوم ووقف مكاني بقولها ماينفعش كده يامدام سهير عم سعيد تحت قالت لو معملتش الا هقولك عليه هفضحك وقول بتتحرش بيه وهتتسجن قولتلها با@@عليك انا مش عايز حاجه تحصل تبوظ الدنيا خالص قالت اسمع كلامي بقي وهيا مسكه زوبري وقالت زوبرك بيوقف عليه وانا وقف وخايف قالت ماتخفش محدش طالع ونزلت ع ركبتها وانا ببصلها وبقولها بتعملي ايه بصتلي وقالت يعني مش عارف ونزلت بنطلون بالبوكسر وزوبري شبه وقف دخلتو ف بوقها تمصو وزوبري وقف واتا وقف وهيا تمصو وتقولي ده كبر اوي ده انت زوبرك يجنن وبقت تمص وانا وقف خايف ومستمتع ف نفس الوقت
وهيا بتمصلي وتضرب عشره ونزلت تمص بضاني ورجعت لزوبري وانا وقف وبعد دقيقتين بالظبط
طلعت مني اااه هيا مسكت زوبري تدعك في وتمص راسو وانا لبني بينزل ف بوقها وهيا تمص ولبني نزل كتير اوووي ونضفت زوبري ووقفت ولبني كلو اتبلع وقالت لبنك كتير اووي وسخن بقالي فتره مابلعتش لبن قالت يلا خود القهوه ونزل وماتخفش انا نزلت وعطيتهم القهوه ودهلت الاوضه مش عارف اعمل ايه وايه هيحصل لو عم سعيد عرف هيا نزلت قعدت معاهم وبعد ساعه كلهم طلعو وانا دخلت الكراسي وقعدت وهيا نزلت ومعاها قهوه قالت خود اشرب دي
انا اخدتها وقالت خود دول معاك قولتلها ايه دول قالت 500 جنيه خليهم معاك ويوم ماتبسطني اكتر هعطيك اكتر
قولتلها مش فاهم راحت قربت مني وقالت زي كده ونزلت تاني طلعت زوبري وبتمصو وزوبري كان نايم وقف وهيا بتمص وانا قولتلها احسن حد ياجي وقفت وقربت مني وقالت هتمتعني هشبعك فلوس وهتعيش احلي عيشه معانا لو عايز تمشي امشي وانت الخسران وانا مش هقول لحد حاجه خالص انا وقفت وبقولها محدش هيعرف حاجه قالت ابدا بيني وبينك بس
قولتلها عايز امسكهم قالت اعمل الي نفسك في
انا بايدي ومسكت بزازها افعص فيهم وقالت عجبينك قولتلها اوووي قالت وايه تاني عجبك مسكت طيزها افعص فيهم وقالت انا بقالي اسبوعين سعيد مالمسنيش ولقيت رفعت عبايتها لوسطها وقالت حط ايدك ع كسي وانا اول مره اعمل كده روحت حطيت ايدي ع كسها كانت لبسه بنطلون لازق ف كسها حسست عليه وقالت بتحب الحس قولتلها انا مجربتش قبل كده بس ايوه بحبو قالت ده احنا كده هنطول لما اكلمك تطلع قولتلها ماشي وهيا طلعت وانا فضلت مستني وبفكر نص ساعه كلمتني وقالت تعالي طلعت هيا كانت ع الباب وقالت تعالي دخلت معاها ومرعوب
دخلت اوضه النوم وكانت فاضيه
لقيتها قلعت الروب وسالتها عن سعيد وابوها قالت نامو بسرعه انت بقي انا شوفت جسمها لبسه قميص نوم لحد كسها وكلوت اسود والقميص اسود وشكلها تجنن راحت نامت ع السرير وقالت يلا انا طلعت ودخلت ايدي تحت القميص ومسكت بزازها وهيا اااه وانا بحسس ع بزازها

HiFOYpS.md.jpg
وهيا سيبالي نفسها وانا دخلت ايدي التانيه وبفعص ف بزازها الاتنين وهيا بصالي وبتغمض عنيها انا ببص ع كلوتها الي كسها شفطو طلعت حطيت زوبري ع كسها وايدي لسه ع ىزازها
وبحك زوبري من فوق البنطلون ف كسها وهيا قالت بسرعه قبل ماحد ياجي
انا نزلت ايدي ع كسها وفضلت ادعك ف كسها من فوق الكلوت ودخلت ايدي تحت الكلوت احسس ع كسها وجبت الكلوت ف جنب وانا بحسس علي

HiFeGtt.md.jpg
وكان كسها لونه فاتح بني فاتح اووي
وهيا ااااه وبصالي وانا بحسس ع كسها ونزلت الكلوت خالص هيا فتحت رجليها وقالت دخلو يلا متعني بزوبرك انا صبرت وروحت نزلت ع كسها بشفايفي ونازل فيها لحس
وهيا ااااااه ااااااه وانا بمص شفايفها واي نقطه غسل بيطلع من كسها
ودخلت لساني ف كسها وهيا ااااااااه اااااااااااااااه بتعمل ايه وانا بلحس ف كسها وبمص زنبورها الصغير وهيا اااااااه ااااااه كمان ومسكت دماغي وانا بلحس كسها وعضيت زنبورها هيا ااااااه ولقيتها بتنزل عسلها انا حطيت ايدي ع كسها والعسل الي كان بيرد ف ايدي بينزل ع كسها لما نزلت وبتنهج حطيت ايدي ع كسها وفضلت ادعك في وهيا ااااه كفايه يلا دخلو انا دخلت مابين راجليها وبدون مقدملت زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه ااااااه يلا جامد انا بقيت انيكها وماسك رجليها وبنيك وكسها مكنش واسع اووي
وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا ااااااه كمان اوووووي اووووي وانا بنيك وانا بنيكها جامد عايز انزل وبعد خمس دقايق
طلعت زوبري وهيا نامت فنست وقالت يلا دخلو من ورا انا وقفت وراها ومسكت وسطها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها حامد

HiF8mW7.md.jpg
ولقيتها بترجع هيا بطيزها وبتنيك نفسها وانا ثابت وهيا بتنيك نفسها بترجع وتطلع ع زوبري وانا من هيجاني بقيت انيك معاها وهيا تصرخ
وفضلنا كده خمس دقايق وانا حسيت ان انا قربت عرفتها قالت ف كسي نزلهم ف كسي انا بقيت انيكها جامد ولنا حسيت اني خلاص دخلتو للاخر ولبني بينزل قذايف ف كسها وطلعه مني ااااه من البن الي خرج من زوبري لكسها
خرحت زوبري ومسحتو ف طيزها وهيا نامت ع وشها وقالت انزل وقفل الياب وراك
لبست وخرجت وقفبت الباب ورايا ببص ع الاوضه لقيت ابوها نايم وجوزها كمان نايم ف الغرفه التانيه فتحت الباب بتاعها كانت فاتحه رجليها وصباعها ف كسها وبصالي وانا دخلت وطلعت زوبري وهيا ايتسمت وانا دخلت زوبري ف كسها وهيا حضنتني وقعدت تقولي هو لسه وقف
ااااه زوبرك كبير اووي زوبرك يجنن وانا بنيك ف كسها وهيا اااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا بنيك وبعد خمس دقايق نزلت ف كسها تاني وهيا اخدت مني بوسه طويله وانا نزلت هلكان من الي حصل واتشطفت ونمت تاني يوم الصبح كان الكل نايم والساعه 10 لقيتها نزله وقالت صباح الخير قولتلها صباح النور قالت اعمل حسابك الليله كمان قولتلها ازاي قالت هما كلهم هيروحو الفرح انهارده قولتلها وانتي قالت لا مش هروح عشان كنت عمله مشاكل مع ام العريس وكده انبارج كان الحنه النهارده الفرح قولتلها ماشي قالت خود دول معاك لقيتهم الف جنيه بصتلها وقالت انهارده هتاخد خمسه الاف وكل ماكون مبسوطه منك هتاخد اكتر
روحت اخدتها من ايديها ودخلتها جوه شويه وحضنتها من ورا وقولتلها بنطلونك ده يامه اتمنيت انيكك وانتي لبسه قالت كده هتتعبني خليني امشي شويه وراجعه وبوستها وهيا خرجت وانا قاعد وهيا رجعت بعد شويه بتهز ف طيزها وبترقصلي بزازها وهيا طالعه ع السلم قالت تعالي قربت منها قالت بتحب الرقص قولتلها اوووي
قالت هرقصلك انهارده هلبس ليك طقم جديد تبقي قولي رايك في قولتلها زوبري الي هيتكلم وبحسس ع طيزها هيا قالت ماتستعجلش وفر صحتك لبليل وانا نزلت ونمت وكنت مستني اليل بفارغ الصبر نزلتلي الغدا اخدت منها بوسه وتصبيره كده والعشا كلهم نزلو وانا قولت ل عم سعيد انا هخرج اتفسح شوي قالي ماتتاخرش عشان مفيش غير المدام هيا الي هنا لوحدها
قولتلو حاضر ساعه كده هاخد لفه وهرجع وهما مشيو وانا تحت ولقيتها نزلت وقالت تعالي فوق قولتلها مصي زوبر البواب بتاعكم هيا ضحكت وقالت حاضر ونزلت ع ركبتها طلعت زوبري وبقت تمص في وانا قاعد وماسك دماغها وقولتلها تحبي تتناكي هنا ولا فوق قالت فوق ف اوضت نومي
طلعت وراها وانا بحسس ع طيزها وراحت قلعت العبايه ودخلت اوضه النوم وبصالي وقلعت البنطلون والبلوزه واااااه لبسه ستيان يجنن والكلوت
وبقت تهز ف بزازها وقالت عجبك الطقم قولتلها اوووي وقفت وانا قاعد وزوبري وقف اودامها وهيا قعدت ترقص وتهز جسمها وطيزها المربربه وانا زوبري شد اوووي وهيا نزلت ع زوبري تمصو ورجعت وقالت ثواني ورجعت بكوبايه عصير قالت اشرب دي ببصلها قالت ماتخفش شربتها
وهيا فضلت تبصلي وتحسس ع جسمها حته حته وتدعك ف كسها انا زوبري حاسس انه شديد اووي وهيا تدعك ف كسها وبزازها هيا مسكتو وقالت عايزاك تقطع كسي وتعض بزازي وراحت خرجت بزازها الاتنين من الستيان
HiFQpl2.md.jpg
وهيا مسكه الحلمه انا هجمت عليها وهيا نامت ع ضهرها وانا فوقها ببوس بزازها من كل حته وات الحلمه ف بوقي امصمص فيها وشفطه اووووي
وهيا نايمه ومستسلمه خالص وبسناني براحه ع بزازها وهيا بتتوجع بس مبسوطه وبتقولي اوووي اوووي وانا بعض ف حلماتها وكنت هخلعهم وطلعت قعدت ع بطنها ودخلت زوبري بين بزازها وهيا مسكتهم وانا بنيك بزازها وبزازها زي الملبن تترج طلعت زوبري ونزلت ابوس شفايفها وهيا حضناني وبتبوس معايا جامد وكنت بشفط لسانها
وهيا امممم امممم وانا ببوس رقبتها
روحت قولتلها عايز الحس كسك بعدت عنها وهيا عطتني طيزها وجابت الكلوت ف جنب وقالت الحس الاتنين وانا ببص ع فتحت طيزها

HiFtLGf.md.jpg
قولتلها الحس طيزك قالت كلووو
انت شديتو ف جنب خالص ونزلت بالساني ع خرم طيزها وكانت ريحتو حلوه فضلت العب بيه بالساني ونزلت ع كسها لحس وهيا ااااااه اااااه وبصباعي الوسطاني بدخلو ف طيزها وهيا ااااااه بتعمل ايه وانا بلحس كسها وخرم طيزها شكلو حلو اووووي وانا بلحس كسها صباعي بدخلو وبخرجو ف طيزها وهيا اممممم وحولت ادخل التاني بس طيزها كانت ضيقه
بس بقيت انيكها بصباع جامد وهيا طيزها بقت شغاله معايا بصباع وبقت تتوجع بشهوه
ودهلت الصباع التاني وهيا ااااااه وانا بلحس كسها ولما دخلت التاني هيا ااااااه ااااااااه ولقيتها بتدعك كسها من تحت بطنها وبتنزل عسل ع الفرشه غرقتها وراحت نامت بوشها ع السرير وطيزها مرفوعه روحت ماسك طيزها وفعص فيهم وحطيت زوبري ع عسل كسها وفضلت ادعكو فيها وهيا اااااااه دخلوو بقي انا لسه بدعك ف كسها وروحت مدخل زوبري ف كسها

HiFbAxe.md.jpg
وفضلت انيك فيها جامد وهيا صوتها مكتوم
وانا بنيكها وصوت كسها ليه طعم تاني
فضلت انيك وضرب طيزها وصوت طيزها بيفرقع من الضربه وطيزها بتترج اوووي كانت ملبن بمعني الكلمه اي لمسه لطيزها او بزازها تتترج معاك فضلت انيك فيها وطلعت زوبري وكان مليان عسل قربتو من خرم طيزها
وبقيت ادخلو بالعافيه وهيا تقولي بلاش بلاش عشان خطري انا دخلتو ف كسها وفضلت انيكها فيها وهيا صوتها عالي وانا مش رحمها وكنت حاسس ان زوبري بيخبط ف رحمها من جوه
وهيا ااااااه وانا دخلت صباعي تاني ف طيزها
وبقيت انيكها من الاتنين وهيا ااااااه كفايه خليني اركب عليك انا نمت ع ضهري وهيا نزلت تمص زوبري جامد وتدعكو اووووي وهيا بتمص تفت ع زوبري وراحت قعدت عليه وبقت تروح يمين وشمال وانا حاسس ان زوبري بيخبط ف اركان كسها وراحت تنط ع زوبري وبزازها كانت تجنن هيا مسكتهم وبتنط ع زوبري

HiFpiR2.md.jpg
وهيا بتنط ع زوبري ومسكه بزازها وتنط وبتقرص حلمات بزازها وزوبري ف اعماق كسها بينيكها وهيا ااااااااه اااااااه كبير اوووي زوبرك نيك مرات المعلم بتاعك المحرومه من الزوبر شبعها ومتعها
وانا نايم وهيا بتنط وبزازها تنط ف الجو وتنزل هبد وانا تحت منها ومستمتع بكل ثانيه زوبري ف كسها روحت رفعت جسمي من فوق وبشفايفي ع بزازها امصهم وانا روحت نيمها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيكها وهيا ع السرير
قولتلها مش عايزه طيزك تتفتح قالت هتوجعني
قولتلها استحملي وانا مش هسيبك ابدا قالت دخلو بس براحه انا قولتلها نامي ع بطني نامت ع بطنها وانا خليتها تفتح طيزها تفيت عليه وروحت ماسك زوبري وزقيتو ف طيزها وهيا ااااااااااه وكاتمه بوقها بالعافيه وراس زوبري دخلت
وهيا اممممممممم روحت نايم عليها ورافع وسطي وبقيت ادخلو واحده واحده وهيا بتعض ف المخده دخلت نص زوبري وفضلت سيبو ف طيزها وبعد شويه بقيت ادخلو وطلعو لحد ماتعودت عليه وبقيت ادخلوو زياده كمان وهيا اااااااااه وزوبري دخل كلو ف طيزها وهيا تصرخ اووي ااااااااااه خرجو خرجو وانا سيبو ف طيزها وحاسس ان طيزها بتقفل عليه كانها بتخنقو وانا فوقها وفضلت كده دقيقتين وهيا ارتاحت شوي وبقيت انيكها براحه وهيا اهاتها اشتغلت وبقيت انيكها عادي واخدت علي زوبري بس الوجع بسيط وانا بنيكها وفاتحت طيزها بتقفل وتفتح ع زوبري
وانا بقيت انيكها وقالت طيزي وجعتني ريح شوي ودخلو ف كسي انا طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وانا نايم فوقها وفضلت انيكها
ف كسها من ورا وروحت قلبتها ع ضهرها
وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا فاتحه بوقها اووووي

HiKJAzB.md.jpg
وانا بنيكها ف وفاتح رجليها وزوبري ف كسها وهيا ااااااااه ااااااه طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها تاني ااااااه طلعو فضلت انيك طيزها وهيا اتعودت عليها وبقي تتناك من طيزها عادي وفضلت انيك طيزها وايدي ع كسها ادعك ف كسها
وطلعت زوبري ودخلتوو ف كسها
واتا بقرص زنبورها وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيتها بتنطر عسلها علي بطني انا نمت عليها وبقولها عسلك سخن اوووي حضنتني جامد وقالت نكني جامد ونزل ف كسي وانا بقيت انيكها اوووي وكسها تحت زوبري بنيكها وهيا حضناني وانا بنيكها والعصير الي شربتهولي مش عايزه يخلني انزل فضلت انيكها وهيا ااااااااه كل ده انت تعبتني كسي تعبني انا مش قدره وانا بنيكها وحضناني ولقيتها بتنزل تاني مره وانا زوبري مولع من عسلها وكنت بصراحه هتجنن من الي بيحصل فضلت انيك فيها وهيا ااااااااه نيك اووووي كمان كمان وانا بنيك ولقيت زوبري بينبض وزوبري هينفجر حضنتها اووووي وهيا عرفت كتفتني وانا بنزل ف كسها كميه كبيره اوووي ف كسها ونمت عليها هلكان خالص وهيا حضناني وقالت لبنك مغرق كسي كل ده لبن وفضلت نايم ف حضنها ولبسنا وهيا قالت انت تعبتني وحسه بطيزي خلاص فضلنا ف حضنها بوس واحضان وتقفيش وسيبتها ونزلت تحت ونمت تعبان من النيك والبن الي نزل
نمت وصحيت الساعه 10 وانا نايم ع السرير الباب بيتفتح دخلت وكانت لبسه عبايه بيتي قولتلها حد يشوفك قالت كلهم جايين مقتولين
وراحت نزلت ع زوبري تمصو 5 دقايق مص وراحت نزلت قعدت ع زوبري ودخل ف كسها
وبقت تنط ع زوبري وانا قفش ف بزازها ونزلت ف كسها وطلعت تاني وكنت بنيكها ع السلم اوقات واكتر الايام كانت بتعطي ل حوزها منوم وانا اطلع افضل انيك في كسها ساعه كامله وطيزها بقت تتناك وكانت مبسوطه وكانت نازل اجازه ومعايا منها 17 الف حنيه وبقيت انيكها قون وانا ف البلد ورجعت تاني بعد اسبوع بقيت انيك في كل حته ف الشقه لما تنيم جوزها وكنت بنيك طيزها وكسها وبنزل ف كسها وخرم طيزها لما بقت تقولي ان سعيد بيشوك فيا بقي مستغرب انه كل يوم بينام ف اوقات غريبه وانا قولت احا دي اخر اجازه ليه معاهم وفضلت انيكها تحت عندي حتي وجوزها نايم ف يوم شغال وكنت حاسس انه شاكك في
وانا كنت خايف اوووي في اليوم ده بعدت عن سهير اسبوع وانا قولتلها ان جوزها شاكك فيا
وانا الشهر ده كان معايا 15 الف جنيه كمان من سهير وف يوم كنت نايم ف الاوضه ولقيت الباب بيتفتح براحه وانا ببص بطرف عيني اترعبت لما لقيت سعيد دخل سعيد وقرب مني وانا مغمض عيني وراح يهزني وقالي عبدو عبدو وانت عملت نفسي بصحه قولتلو في ايه قالي عايزك ف موضوع صحيت وقولتلو خير
قالي انا عارف كل حاجه بتعملها وانا برتعش قالي ماتخفش انا عارف انها شرموطه وانا طردت البواب عشان عرفت انها كانت بتتناك منو بردو
وانا عارف انها الي وقعتك وانا ممكن اقتلك دلوقتي بس انا هعمل معاك اتفاق بسيط قولتلو اي اييه قالي انا عارف انك بقالك اسبوع مالمستهاش
وانا نايم بشوفها وانا نايم بتلعب ف نفسها
عايزك تصورها وانت معاها وانا هعطيك قرشين وماشوفش وشك تاني قولتلو حاضر الي انت عايزو وقالي بليل تخلص الصبح ماشوفكش
وخرج وانا قاعد طول النهار خايف وعايز امشي
اليل دخل وسعيد كلمني طلعتلو وسهير لبسه ترنج ضيق وانا خايف وقالي تعالي انقل الدولاب الجنب ده عشان ضهري وجعني ولقيتو خرج وسبني معاها وهيا بصالي وانا خايف قربت منها وقولتلها فين المنوم الي معاك عطتني نص قولتلها حبايه عطتني حبايه خلصت وطلعت وقعدت مع سعيد وقالها اعملي قهوه وعملت القهوه اتنين وانا حطيت ف الاتنين الحبوب وانا قولتلو اشرب دي مفهاش حبوب ورميت التانيه من الشباك كان انا شربتها عشان سهير تتاكد انه شرب وانا عطيلو حبايه كمله ف المنوم وانا قلعدين دماغو تقلت جامد وبصلي وحاول يقوم وانا زقيتو ونام ع ضهرو مش عارف يتحرك لحد مانام
وانا دخلت ع سهير الاوضه وهيا بتلعب ف كسها من فوق الهدوم وقولتلها ع كل حاجه وان انا ههرب مش جاي تاني وان حوزها عايز يخليني اصورك وهيا مكنتش خايفه ولا حاجه قالت جدع ياعبدو تعرف لو كنت سمعت كلامو كان ممكن ياخد مني كل حاحه واولهم البيت ده
هو نام قولتلها ف سابع نومه قالت عايزاك تعيشني احلي ليله وتاخد هدومك وتمشي وانا هرضيك احلي رضا روحت قربت منها وهيا لبسه ترنج ملزق ع جسمها انا قلعت هدومي وهيا قالت تعالي نجيبو هنا ع السرير قولتلها ليه قالت تعالي بس
وراحت وقفت وطلعت معاها وشيلنا جوزها كل ايد ع كتف واحد فينا ودخلنا بيه الاوضه ونيمتو براحه ع السرير هيا راحت جيبالي اشرب وقالت خبي وشك كلو انا مستغرب بس عملت كل حاجه
لقيتها بتقولي جريني ف الكلام كان جوزي هو الي جيبك تنكني هنا قولتلها بلاش كده مش هيسيبني قالت ملكش دعوه ولا حد هيلمسك
لقيتها طلعت تلفون وحطتو ع التسريحه
وكان جايب السرير كلو وشغلت وراحت ع السرير وانا وقف ملط ع الارض وهيا طلعت ع السرير نامت ع بطنها ومسكت زوبري وبقت تمص في
وانا مسكت دماغها وهيا بتمص بقيت ادخل زوبري للاخر هيا قالت تعالي اطلع ولقيتها راحت عند زوبر جوزها بتطلعو وانا طلعت روحت فاشخ بنطلونها ومكنتش لبسه كلوت ونزلت لحس ف كسها وهيا بتمص زوبر جوزها النايم وانا بلحس كسها وخرم طيزها وفقت ع ركبي ودخلت زوبري ف خرم طيزها وكنت بنيكها كاني بفحر ف طيزها وهيا بتمص ف زوبر جوزها وفضلت انيكها وهيا اااااااااه كمان كمان وطلعتو من طيزها لكسها وبقيت انيك فيها زي الشرموطه وقولتلها كسك ضيق اووووي ياكسمك قالت ااااااه عجبك قولتلها اوووووي قالت نيكو جامد افشخو اصل جوزي مش بينكني قولتلها ماهو جوزك جيبني هنا عشان انيكك وفشخك وريحك من كتر النيك قالت يعني جوزي يحطلي منوم من الاسبوع الي فات
ويطلع تنكني اودام قولت امشي معاها ف الكلام
قولتلها فكره البواب ياكسمك قالت اااااااه مالو
قولتلها جوزك كان بيخليه ينيكك وانتي نايمه كان بيطلع ينيك ف كسك وجوزك بيتفرج عليكم
سهير بصتلي ولقيتها نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وقالت تعالي نكني جامد انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ولقيتها بتحضني وقالت بصوت واطي مين عرفت ازاي موضوع البواب قولتلها جوزك الي قالي عشان كده طردو قالت نكني جامد بقولها كان زوبرو كبير قالت ااااه اووووي كنت بصرخ تحت منو وكسي بيوجعني منو
قولتلها ااااااه ياكسمك قالت نكني جامد فضلت انيك فيها وقولها جوزك الخول مش قادر ينيكك وجيبلك العامل الي شغال معاه ينيكك قالت ااااااه بيجيب الرجاله تنكني جوزي معرص علي
وانا فضلت انيك ف كسها روحت مسكت التشيرت من عند بزها وفسختو ونزلت مص ف بزازها وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني جامد وتقولي نكني متعني بيك قبل ماتمشي هتوحشني اوووي ياعبده وانا بقولها وانتي كمان يالبوه هتوحشيني ويوحشني جسمك الفاجر ده
وفضلت انيكها وكسها بيقبض ع زوبري
وهيا قالت كسي هينفجر قوم بسرعه بعدت عنها ولقيتها بتدعك كسها جامد والكاميرا جيبها ولقيت نطرت عسل اول مره اشوفها بتنزل كده
وغرقت الفرشه تحت منها وكانت بتنهج ومنظر كسها وهو غرقان يجنن روحت فاتح رجليها ودخلت زوبري ف كسها ورجعت انيك فيها تاني وصوت كسها مسمع ف البيت كلو من مية عسلها
وانا ااااااه هنزل قالت ف كسي ف كسي وانا نزلت ف كسها لبني كلو طلعت زوبري وهيا بصباعها بتدعك ف البن وانا بتفرج عليه غمزتلي وقالت جوزي عطالك كام عشان تنكني قولتلها 10 الاف جنيه كل اسبوع قالت وانت بتنكني بقالك قد ايه وانا نايمه قولتلها من اول ماجيت هنا
من شهرين بس مكنتيش بتعرفي قالت انت الي فتحت طيزي قولتلها ايوووه هو الي قالي افتح طيزها بزوبرك نزلت كام مره ف طيزي قولتلها كتير وكسك اكتر قالت وايه تاني
قولتلها تعرفي مرات ابنك البشمهندس محمد قالتلي مالها وهيا بصالي كده ومستنيه مني اتكلم
قولتلها ف يوم وانا بنيكك سمعنا صوتها بتخبط عليك واحنا الاتنين كنا بنيكك قالي وقتها مرات ابني الشرموطه بتخبط ليه دلوقتي
انا قولتلو هتمشي دلوقتي
راح قالي دي شرموطه طيزها كبيره بتتناك من طيزها قولتلو ي مرات ابنك
قالي بس جسمها حلو وحلمت قبل كده ان انا بنيكها قولتلو اطلع جيبها ونيكها وانا هنيك مراتك
قالي يارريت انيكها ده انا ياما شوفت طيزها من فوق الهدوم وكنت هتجنن عليها
قولتلو حتي عيالك التانيه مراتتهم حلوين قالي كلهم شراميط وعايزين يتناكو
قولتلو مرات ابنك الصغير طيزها ملبن اوووي
قالي شوفتها قولتلو وهيا بتخرج بره بتفرج ع طيزها قالي كنت نيكها مكنتش هتقولك حاجه ونزل ف كسها عشان تخلف منك
انا طنت بخرف اي كلام من دماغي بس شكلو دخل ف دماغ سهير
ولقيتها بتلعب ف كسها وانا زوبري لسه ف صحه
نزلت ع كسها تاني دخلتو ف كسها ونمت عليها وبقولها عجبك الكلام يالبوه قالت اوووي
قولتلها بس تعرفي طيز مرات ابنك الصغير تجنن بجد انا بكون عايز انط عليها قالت ااااه ااااااه قولتلها الفيديو ده انا هاخدو منك عشان ابقي اتفرج عليه وافتكرك قالت ماشي قولتلها هروج اجيب التلفون الي بيصور ومسكو عشان اصور حلو ولو انتي عايزه تمسحي الجزاء الاخير ده من عندك انتي حره وقومي اقلعي الهدوم المتقطعه دي انا جيبت التلفون وهيا بتقلع وهيا نايمه قولتلها ع بطنها وهيا بتضحك وانا بصورها
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري دخلتو ف كسها

Hio1F72.md.jpg
وهيا اااااه وانا بنيكها وبقولها حد يسيب المتناكه دي ويجيب راجل غريب ينيكها قالت ااااااه نكني اووي انا محرومه جوزي مش بينكني
وانا بنيكها وزوبري داخل طالع ف كسها
وكان احساس ناااااار وانا بنيكها فتحت طيزها بايد عشان اتمتع بزوبري وهو بيدخل ف كسها

HioMz1s.md.jpg
ققالت طيزي هتوحشك اوووي انا خرجتو من كسها لطيزها وفضلت انيك ف طيزها اووووي وهيا اااااااه ااااااااااه طيزي فشختها بزوبرك
واتا بنيك فيها جامد فضلت انيك طيزها وانا بصور وبقولها اهااااا ياشرموطه طيزك وكسك مولعين ف زوبري قالت زوبرك ده جنني نكني اووووي واتا شغال فيها نيك لسه وطلعتو من طيزها لكسها تاني
وفضلت انيك وضرب طيزها وقولتلها تعالي مصي زوبري نمت ع ضهري وهيا نزلت ع زوبري مص جامد وتبلع بضاني وانا نايم ومتمتع اوووي
فضلت تمص ليها انا زقيتها برجلي ونامت ع ضهرها وفتحت رجليه ودخلت زوبري ف كسها

HioVDV1.md.jpg
وفضلت انيك في كسها جامد وهيا اااااااه اااااااه
وفضلت افحر ف كسها وانا بصور كل حته ف وشها وهيا بتغمض عنيها من المتعه
وانا محستش غير بزوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااه سخن اووووي لبنك خرجت زوبري ولقيت لبني بيخرج مسكت زوبري وبدخل لبني تاني

HioWlUb.md.jpg
وهيا اااااه اااااه لبنك مولع ف كسي قولتلها بحبك هيا وانا بحبك وبحب زوبرك قفلت الفيديو ونمت ف حضنها وفضلت ابوس فيها
وقالت قوم البس وجهز حاجاتك ع مجهزلك الفلوس الي هتكفيك عشان تسافر بره انا بوستها وقولتلها ياريت جوزك مش هيسيبني قالت ماتخفش انا لبست ونزلت الشنطه ولميت كل حاجه فيها تخصني كانت الساعه 10 لسه
بعد 10 دقايق نزلت سهير
ولقيتها جيبالي كيسه سمره وقالت خود دول دول 50 الف جنيه قولتلها بجد قالت ايوه قالت ده تلفون جوزي كان تلفون رخيص كده قالت اكسرو وانت ماشي ورميه ف اي حته انا مسحت رقمك من عليه بس خوفت يرجعو تاني ويبلغ عن رقمك ويجيبك ف انت اكسرو ورميه ف البحر قولتلها ماشي وحضنتها وقولتلها ياريت لو كنت افضل معاك هنا قالت جيب تلفونك وبعتت الفيديو وقالت ده رقمي تبقي كلمني لما تسافر ادلع ورقصلك بليل ولا زهقت مني قولتلها حد يزهق من القمر ده وروحت زنقتها ف الحيطه واخدتها ع جنب وفضلت ابوس فيها وكنت بقطعها من البوس ومافوقناش غير ومرات البشمهندس محمد فوق راسنا قالت ماما بتعملي ايه انا اترعبت ورجعت لورا وهيا بتقولها اسمعي بس يابنتي قالتلها اسمع ايه ده انا هفضحك وبتمشي انا مسكتها من ورا وكتمت بوقها وشديتها لورا ونيمتها ع السرير
ع بطنها وانا فوقها وبقول ل سهير صوري بتلفوني هيا فتحت تلفوني وانا فوقها وكاتم بوقعا وهيا مش قدره تتحرك وانا نايم فوقها وزوبري فوق طيزها المتوسطه كانت لبسه جينز
قولتلها انا ماشي ياكسمك هتوحشيني اوووي
كسك هيوحشني كسك هيوحش زوبري اوووي
جوزك الخول محمد كل مايكونش عايز ينيكك بتنزلي تحت وانا انيكك احلي شهر عيشتو وانا بنيكك وطيزك هتوحشني اوووي شورت ل حماتي تقلعها البنطلون حماتي خايفه وبتصور انا قلبتها ع ضهرها وكاتم بوقها وهيا بصالي وبتعيط
وحماتي بتفك ليها البنطلون وقلعتها لحد رقبتها ولبسه شورت لنص فخادها حماتها نزلتو وكانت لبسه كلوت نمت عليها وزبري ع كسها بحكو وهيا بتعيط قولت ل سهير نزلي بنطلوني ورفعت وسطي وهيا نزلت وبقيت بالبوكسر وحطيت زوبري ع كسها وبقيت احكو فيها وهيا تعيط بصوت مكتوم قولتلها بصوت واطي اسمعيني انا مش هعمل فيك حاجه وحشه بس انا مضطر اصورك عشان ماتقوليش لحد انا ماليش ذنب
حماتك غلبانه وجوزها معرص جيبني هنا عشان انيكها وحماتها قفلت الفيديو وقعدت جنب دماغها وكانت بتعيط كمان وقولتلها حماك خلاني انيك مراتو من غير هيا ماتعرف شهر كامل بنيكها وهو بينيكها معايا وكان بيهددني ان انا لو منكتهاش هيقول انك اغتصبت مراتي
وحماتك عرفت لما اتهورت وفتحت طيزها وقالت ل جوزها وجوزها عرفها كل حاجه وحماك ماقاليش ان حماتك عرفت ف يوم وانا بنيكها لقيتها صحيت وكملت معايا لما عرفت ان حوزها خول جايب العامل الي شغال معاه عشان ينيك مراتو وحماتك قالت ان انا لازم امشي من هنا وكنت خلاص ماشي وببوسها قبل مامشي عشان هتوحشني انت دخلتي علينا وكنتي هتخربي الدنيا هسيبك بس عشان خاطر حماتك وابنك بلاش تصوتي شورت بدماغها وانا زوبري كان صاروخ وهو ع كسها رجعت ورا وكلوتها شفاف وكسها وردي ومفهوش شعرايه هيا لبست وانا لبست وهيا قالت انا هخرج ولا كاني شوفت حاجه ولا سمعت حاجه قولتلها بس حمااتك كده مش ف امان منك
قالت ازاي قولتلها ممكن ف اي وقت تهدديها
قالت وهددها ليه قولتلها شوفي انا عارف الي هطلبو ده غلط بس ده لازم يحصل انا هصورك فيديو خمس ثواني وانتي وقفه زي مانتي بس هاخد منك بوسه صغيره عشان لو عملتي حاجه مع حماتك الفيديو ده هيوصلها قالت وانا ايه جبرني اعمل كده لا طبعا مسكت تاني ولويت درعها وايدي ع بوقها وبقولها يبقي هنيكك هنا دلوقتي وهنزل ف كسك وتخلفي مني لو ماسمعتيش كلامي شورت براسها حاضر قولت ل سهير تصور وهيا بتقول بلاش انا ضمنها دي زي بنتي قولتلها بس ياكسمك بعدين تفضحك وهيا بتصور وانا زنقتها ف الحيطه وزوبري بحكو ف طيزها وبقولها اتجوبي معايا عشان نخلص وبحك زوبري ف طيزها وشيلن ايدي من بوقها وهيا قالت اامممم وانا بهمس ف ودنها كسك جميل اووووي ياريتك مكنتيش وفقتي كنت هنيك كسك ده روحت لفيت وشها ونزلت فيها بوس جامد ومسكت بزها وهيا وقفه وروحت بايدي اليمين علطول دخلتها ف بنطلونها ع كسها علطول وهيا بتحاول تبعد وانا دخلت صباعي ف كسها وحماتي بتصور وانا بقيت انيكها بصباعي وببوسها وهيا مش عرفه توقف 3 دقايق ع نفس الوضع ولقيت كسها بينزل عسل غرق بنطلونها وهيا وقفه مش قدره توقف انا ببص ل سهير قالت كفايه حرام عليك قولتلها كل ده عشانك ممكن تفضحك تكلميني ابعتلك الفيديو ده عشان ماتعرفش تكلمك ونيمتها ع السرير قالت هتعمل ايه رفعت هدومها لفوق خالص وطلعت بزها من الستيان زنزلت ابوس فيها ومص حلماتها الي كانت وقفه زي الصاروخ فضلت امصها وقولتلها ف ودنها لولا انا انا لسه منزل 3 مرات ف كس حماتك كنت فشختك دلوقتي وقفت وهيا نايمه بتلبس وانا بصورها وقفلت الفيديو وقولت ل سهير اطلعي شوفي السكه ع ماقولها كلمه صغيره
هيا طلعت وانا بقولها انا بحترم جوزك بس انتي اجبرتيني ع كده وصدقيني انا كده كده مسافر يعني مش هجبرك ع حاجه وانا ولاد القحبه دول هما الي اجبروني ع كده وانا مصور كل حاجه فيديو وانا بنيكها ع سرير جوزها وحتي حوزها وهو نايم وسيبني انيك مراتو وهيا لبست ووقفت قولتلها شوفي كده ده حسابي ع الفيسبوك شوفي عشان لو عايزه تكلميني ف حاجه مش هتاخر عنك والفيديو بتاعك همسحو بعد ماسافر
هيا قالت ياريت تمسحو قولتلها تعرفي انا ندمان ع ايه قالت ايه قولتلها انك وفقتي تسمعينا مكنتش عايزك توفقي عشان انام معاك
هيا سكتها وماشيه قولتلها شوفت كسك يابخت حوزك كنت نفسي الحسو بالساني ودخل زوبري فيه وفضل انيك في طول اليل وهيا مشت واتا طلعت كانت سهير وقفه بره طلعت قولتلها ثواني طلعت بسرعه ع مرات ابنها
وحضنتها من ورا وقولتلها ياريت تكلميني عايز اشوف كسك تاني لما تكلميني همسح الفيديو بتاعك وصدقيني هبقي ستر وغطا عليك انا من اول يوم شوفتك فيا وانا هتجنن عليكي وهيا تقولي ابعد يامجنون روحت ضربها ع طيزها طلعت اااه ولعتني سيبتها ونزلت سلمت ع سهير ومشيت ورجعت البلد وعملت الجواز وسفرت للسعوديه بعد شهر كلمت سهير واطمنت عليها وعرفتني ان جوزها شاف الفيديو وخايف منها لتوريه لحد سالتها ع مرات ابنها قالت مش بتكلمني كتير وبقيت انيكها فون وفيديو وترقصلي وتصورلي كسها وطيزها وتبعالي صور بزازها وهيا بترقصهم وكنت بنزل كل مابتكلمني
وفضلت كده سنه وعرفت ان جوزها مات من شهرين وقولتلها لما انزل هجيلكم حد يعرف حاجه قالت لا بعد سنه نزلت وبعد اسبوعين من نزولي روحت عندها بليل كان كل واحد ف شقتو دخلت عندها ونزلت فيها نيك طول اليل احلي نيكه نكتها طول اليل انيك ف سهير ف الشقه بقيت انيكها ف المطبخ وف الحمام ف كل حتي ف الشقه
وبعد الفجر لبست وروحت واتجوزت بعد فتره
بس كنت لسه بنيك سهير ف الفون وكنت بروحلها كل فتره كده انيكها طول اليل ورجع تاني لحد ماخلفت بطلت اروح ومسحت رقمها والفيديوهات وكل حاجه ولا كان شئ حصل
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
جتمده
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
رووووووووووووووووووووووعه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%