NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
412
مستوى التفاعل
6,984
الإقامة
السعوديه
نقاط
11,384
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت اعرف واحد اسمه نزيه كان شغال معايا عامل انا شغال ف السيراميك وهو اكبر مني ب 10 سنين انا 27 سنه
نزيه كان من النوع الي بيتكلم كتير
مراتو حلوه اووووي وعود بلدي الطيز الجميله والصدر المرفوع كنت بروح الصبح بالمكنه وهيا تطلع وتقولي هصحيه ليك اهو
كان زوبري بيوقف عليها كنت لسه متجوزتش
ف يوم برن ع نزيه بليل عشان اعرفو ان بكره مفيش شغل مراتو الي ردت
وانا بقولها فين نزيه قالت بيتشطف كانت الساعه 11 قولتلها خلاص قوليلو بكره اجازه وانا هعدي عليه عشان اعطيلو الاسبوعيه قالت ماشي الصبح روحتلو هيا الي طلعت وهو كان قايلي لو مراتي طلعت اعطيها الفلوس
هيا طلعت وانا ببص ع جمال جسمها وانا بتكلم معاها وهيا بتقولي انت ابن مين وبفيت اتكلم معاها وانا بقولها مفيش عروسه قالتلي في شقتك جاهزه قولتلها ايوه لقيتها بتقولي انا هاخد رقمك من نزيه وكلمك وانا قولتلها ماشي بس بليل لما اكون فاضي هيا ابتسمت وقالت هتعطيني الحلاوه قولتلها احلي حلاوه هتاخديها مني
قالت لما نشوف بعد يومين كلمتني وقالتلي عن واحده وانا مش عايز عروسه انا عايز اكلمها
ف يوم نزيه كان قاعد يقولي ده انا لسه نايك انبارح وعامل وعامل وانا زوبري بيوقف علي كلامو وانا بسخن في ومن كلامو قالي انا بنام ومراتي بتحب تنط علي بتاعي وانا بفتحو ف الموضوع وهو بيسخن ولقيتو بيقولي مراتي بتقولي زي مابمص زوبرك الحس كسي
وانا قولتلو ماتلحسو ليها وهو قالي بقرف وانا قولتلو احلي حاجه انك تنيميها علي ضهرها وهيا فتحالك رجليها وانت عمال تلحس ف كسها قالي ده قرف قولتلو دي بتخلي الست الي تحت منك تعشق الزوبر لما تاجي تركب بتكون نااااار
قالي مراتي ناار من غير اي حاجه
بقيت اتكلم معاه وبليل كلمتني وانا بقيت افتح معاها ف مواضيع وبقيت طول اليل اتكلم معاها كذا يوم وف يوم كنت عندو الخميس بليل عشان احسبو وهيا قاعده وبتضحك
وهو عادي وانا بضحك معاها وهيا خرجت تكلم واحده وانا دخلت اعمل قهوه وانا وقف لقيتها دخلت وقالت انت الي بتعمل قولتلها عادي قالت ماينفعش وانا وهيا ف المطبخ وانا بقلب ف الكانكه وهيا بتزنق نفسها عليه عشان توقف مكاني وانا وقف قالتلي روح انت ولقيتها كتفها ف كتفي وصوت رقيق كانها بتوطي صوتها عشان جوزها مايسمعش وانا رجعت ورا شوي وهيا وقفت اودامي وانا زوبرري وقف وانا حسيت انها عايزه اعمل حاجه انا وقفت وراها وزوبري مابين طيزها وهيا وقفه وانا بقولها خليني اعملها انا وزوبري مابين طيزها وانا زوبري صاروخ وبقولها خليني اعملها وانا بحك زوبري ع طيزها
ولقيتها بتهز ف طيزها انا من هيجاني روحت مسكت وسطها وبحشر زوبري اووي وهيا طلعت ااااه وانا ماسك وسطها وكاني بنيكها بهبد في طيزها وهيا سندت علي الرخامه
وانا مسكت باي بزازها وحضنتها وهيا قالت كفايه وانا لسه بقفش ف بزازها ومردتش اسيبها وهيا وهيا حست بزوبري وهو بينزل لبني ف البنطلون وهيا قالتلي كده تبوظ هدومك
انا بقولها المره الجايه عليك هيا ابتسمت وقالت ادخل الحمام ونشف بتاعك انا طلعت ع الحمام غسلت بتاعي ونضفتو
وطلعت هيا كانت قاعده ومنكشه اووي روحت وهيا كلمتني وقالتلي كده تنزل ف الشورت قولتلها مستحملتش جمالك وبقيت اكلمها وهيا بتسخن معايا وانا قولتلها كنت عايز ارفع العبايه ودخلو جواك وفضل ادخلو جواك وهيا اندمجت معايا وبقيت كل يوم بعمل معاها سكس فون اتطورنا وكلمتها مسنجر فيديو. هيا بتلعب ف شفايفها بالسانها

JtuapBp.md.jpg
وانا بوريها بتاعي من فوق الشورت وهيا عجبها منظر زوبري وهو وقف وقالتلي عايزه اشوفه وانا طلعتو ليها وهيا عجبها زوبري اووووي
وهيا قالت عايزه انزل امصو وانا وهيا نزلنا اليوم ده علي بعض انا نزلت لبني وهيا بقت شرموطه وتحكيلي نزيه بيحب ينيك ازاي وف يوم كنت عند نزيه وهيا بتعملي قهوه ولقيتها بتنادي علي
دخلت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني
وبتبوسني وبتحسس ع صدري
وانا ف لحظه قفشت ف طيزها وايدي مابين فرق طيزها وببعبصها وهيا وقفه ع صوابع رجليها انا لقيتها مسكت زوبري ولقيتها طلعتو وبدون كلمه نزلت ع ركبتها ولقيتها طلعت زوبري
وف لحظه لقيتها بلعتو وانا وقف وهيا بتمص ف زوبري وكانت بتمص حلو اووووي
وهيا بتمص ف زوبري وانا دخلتو كلو ف بوقها وهيا كانت هتتخنق
وانا لقيتها طلعتو وتفت عليه وبتمص بضاني ووقفت وبقولها نزيه بره قالت كسمو لقيتها بترفع عبايتها وبتفتح رجليها انا لقيت البنطلون بتاعها مقطوع من عند كسها وانا شوفت كسها وهيا قالت يلا مستني ايه قولتلها جوزك بره
قالت جوزي ايه انت لسه مافهمتش ياراجل
لقيتها مسكت زوبري وبتدخلو ف كسها وانا زوبري بيدخل ف كسها وهيا اااااااه وفاتحه رجليها وانا حاسس بنار ف كسها زوبري كلو ف كسها وهيا اودامي وفاتحالي رجليها وبقيت ادخلو وطلعو وهيا ااااااااه ااااااااه وانا بقولها وطي صوتك
قالت يارجل نيك جوزي عارف اني بكلمك وعارف انك هتنكني انا مصدقتش كلامها وانا زوبري ف كسها واتصدمت لما جوزها دخل علينا فتح التلاجه وهو ساكت انا من الصدمه زوبري نزل قذايف وهيا قالت ااااااحح لبنك سخن اودام جوزها
نزيه خرج ولا كانوو شاف حاجه انا طلعت زوبري وهيا نزلت تمصو وقالت ايه ياعلي مبسوط قولتلها اوووووي قالت تحب اجي اشتغل معاكم ف الشغل قولتلها البيت الي احنا في مفهوش سكان بس ممكن اي حد ياجي ف لحظه
قالت انا عارفه ان البيت لسه مش ساكن
انا هاجي اعملك شاي قولتلها
تعالي يوم قالت هتعطيني كام قولتلها هنشوف طلعت ونزيه قاعد وتاني يوم الساعه 10 لقيتها طلعت الشقه ولقيتها بتعمل شاي وانا قاعد وهيا قعدت جنبي وجوزها قاعد بيلعب ف التلفون وهيا كانت لبسه عبايه سوده قلعتها وتحت منها عبايه بيتي ضيقه هيا قامت ترقص اودامنا وانا زوبري وقف وانا بتفرج وقومت اشتغل وهيا بتتكلم معايا وزوبري نااااار وهيا طزل الوقت مهيجاني وجوزها بيغسل العده انا زنقتها ف الحمام بوس وتفعيص و
روحت كلمتها فيديو وهيا

Jt7yKzJ.md.jpg

JtYHoAX.md.jpg

JtYHy0l.md.jpgطلعت بزازها وانا هيجان وبقت تقولي دخل زوبرك هنا ف بزازها وعملنا واحد تاني يوم لما جتلي خليت جوزها يخمر وانا زنقتها ف الحمام رفعت عبايتها وطيزها ليه وقلعتها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا صوتها عالي
ولقيت نزيه دخل فجاءه وبيقولي سعد بيقولك نص ساعه والغدا جاي قولتلو ماشي هو قالي خلص بسرعه قبل ماحد ياجي انا ارتحت اووووي وهيا بقت تصرخ اوووي وانا زوبري ناااااار ف كسها دخلت زوبري للاخر وانا لقيتها بتقول اااااااه هنزل هنزل ولقيت كسها بينزل عسل وانا لقيت زوبري بينزل قذايف لبن ف كسها وهيا اااااااح اااااححححح طلعت زوبري وهيا مصتو واخدت لبني من كسها وتلحسو ويوم ورا يوم بقيت انيكها ف البيت عندهم ويوم مالحست كسها وهيا نزلت ع لساني وكانت هيجانه اووووي من الحس
عملت معاها وضع 69 علي سرير جوزها واحنا ملط وهيا كانت بتمص وانا بلحس ف كسها
وهيا ركبت ع زوبري وبقت تنط وهيا ملط ولقيت جوزها دخل علينا ونيمها ف حضني وطلع زوبرو ودخلو ف طيزها وهيا اااااااااه هيا بقت ع زوبري وهو بينيك ف طيزها وانا ونزيه بقينا بنيك فيها وهيا بتتناك واحلي متعه والصبح افضل اكلم نزيه عن مراتو وبليل اروح انيكها طول الشغلانه دي كنت بفشخها كل يوم
سفرت شغل اسبوع ف بلد جنبنا وهيا كانت بتوريني كسها ونفضل مع بعض وجوزها جنبي وانا بكلمها ف الجنس وهيا تنزل عسلها

Jtay6Ex.md.jpg
ويوم منزلت اجازه روحت عندها بقيت انيك فيها
حتي وعيالهم نايمين ف اوضتهم ولدين
كنت بنيكها وهيا فاتحالي رجليها
وزوبري ف كسها ونزلت ع وشها ونزلت الحس ف كسها وبقيت كده نزيه بقي عادي
انا كنت الصبح بروح ل نزيه هيا الي تطلع كنت اخدها وفضل انيك فيها
وكنت انا ونزيه ناخدها ع السرير نقلع كلنا وبقيت انيك ف كسها وطيزها
احلي حاجه لما زوبري بيكون جووووه كسها وانا حاسس بكسها بيقبض ع زوبري
لحد دلوقتي اروح ليها وفضل انيك فيها مش هنسي يوم ماكنت عندها ولقيتها قاعده بقميص نوم كنا بليل وراحت مابين رجلي وطلعت زوبري وبتدعك في ووقفت ولقيتها بتركب ع زوبري وبقت تنط ع زوبري وجوزها بيقولها وهو ناشف وهيا بتضحك وبتقول عشان يقطع ف كسي
بقت تنط ع زوبري وانا قفش ف طيزها وبنيك فيها ووقفتها ودخلت بيها ع السرير وفضلت انيك فيها وبقيت ابدل ع طيزها وكسها وهيا قالت نزلت ف بوقي وانا نزلت ف بوقها وهيا مبسوطه اوووووي واخدتها الحمام ورجعت انيك فيها
وبقيت اروح معاها هيا وجوزها للارض بتاعتهم وف الغيط انيك فيها
في يوم نزيه كلمني وقالي تاجي معانا روحت معاهم بالمكنه وهيا لما وصلنا الطريق الزراعي هيا نزلت ركبت ورايه وهيا حضناني
وبتحسس ع زوبري وصلنا وفضلنا قاعدين جنب بعض وانا باكل شفايفها وجوزها بيبص ع الطريق وقلعتها من تحت وفضلت انيك فيها وهيا شرموطه وهيجانه نزلت ف كسها وجوزها دخل ينيك ورايا وبقيت انيكها ف الارض وف بيتهم حتي عند الجاموسه خليتها تفنس وهوب زوبري دخل ف كسها وفضلت انيكها ف كل مكان عند البهايم لحد انبارح كنت عندها والعيال صاحيه وانا دخلت المطبخ وهيا ورايا وبقيت وقف وهيا بتمص ف زوبري وعنينا ع السكه وانا عارف ان نزيه مخلي بالو وانا قلعتها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها لما خلصت معاها اخدتها واخدنا دش وطلعت وهيا قالتلي انام معاهم وانا نمت معاهم والساعه 6 الصبح انهارده مكنتش جنبي كانت بتسقي البقره
انا اخدتها وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها

وبكره الساعه 4 رايح انيكها ومصمص كسها وبزازها
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: aldorg, لبامل, شبراويشي و 17 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جسد مثير ورائع
 
  • عجبني
التفاعلات: لبامل
كنت اعرف واحد اسمه نزيه كان شغال معايا عامل انا شغال ف السيراميك وهو اكبر مني ب 10 سنين انا 27 سنه
نزيه كان من النوع الي بيتكلم كتير
مراتو حلوه اووووي وعود بلدي الطيز الجميله والصدر المرفوع كنت بروح الصبح بالمكنه وهيا تطلع وتقولي هصحيه ليك اهو
كان زوبري بيوقف عليها كنت لسه متجوزتش
ف يوم برن ع نزيه بليل عشان اعرفو ان بكره مفيش شغل مراتو الي ردت
وانا بقولها فين نزيه قالت بيتشطف كانت الساعه 11 قولتلها خلاص قوليلو بكره اجازه وانا هعدي عليه عشان اعطيلو الاسبوعيه قالت ماشي الصبح روحتلو هيا الي طلعت وهو كان قايلي لو مراتي طلعت اعطيها الفلوس
هيا طلعت وانا ببص ع جمال جسمها وانا بتكلم معاها وهيا بتقولي انت ابن مين وبفيت اتكلم معاها وانا بقولها مفيش عروسه قالتلي في شقتك جاهزه قولتلها ايوه لقيتها بتقولي انا هاخد رقمك من نزيه وكلمك وانا قولتلها ماشي بس بليل لما اكون فاضي هيا ابتسمت وقالت هتعطيني الحلاوه قولتلها احلي حلاوه هتاخديها مني
قالت لما نشوف بعد يومين كلمتني وقالتلي عن واحده وانا مش عايز عروسه انا عايز اكلمها
ف يوم نزيه كان قاعد يقولي ده انا لسه نايك انبارح وعامل وعامل وانا زوبري بيوقف علي كلامو وانا بسخن في ومن كلامو قالي انا بنام ومراتي بتحب تنط علي بتاعي وانا بفتحو ف الموضوع وهو بيسخن ولقيتو بيقولي مراتي بتقولي زي مابمص زوبرك الحس كسي
وانا قولتلو ماتلحسو ليها وهو قالي بقرف وانا قولتلو احلي حاجه انك تنيميها علي ضهرها وهيا فتحالك رجليها وانت عمال تلحس ف كسها قالي ده قرف قولتلو دي بتخلي الست الي تحت منك تعشق الزوبر لما تاجي تركب بتكون نااااار
قالي مراتي ناار من غير اي حاجه
بقيت اتكلم معاه وبليل كلمتني وانا بقيت افتح معاها ف مواضيع وبقيت طول اليل اتكلم معاها كذا يوم وف يوم كنت عندو الخميس بليل عشان احسبو وهيا قاعده وبتضحك
وهو عادي وانا بضحك معاها وهيا خرجت تكلم واحده وانا دخلت اعمل قهوه وانا وقف لقيتها دخلت وقالت انت الي بتعمل قولتلها عادي قالت ماينفعش وانا وهيا ف المطبخ وانا بقلب ف الكانكه وهيا بتزنق نفسها عليه عشان توقف مكاني وانا وقف قالتلي روح انت ولقيتها كتفها ف كتفي وصوت رقيق كانها بتوطي صوتها عشان جوزها مايسمعش وانا رجعت ورا شوي وهيا وقفت اودامي وانا زوبرري وقف وانا حسيت انها عايزه اعمل حاجه انا وقفت وراها وزوبري مابين طيزها وهيا وقفه وانا بقولها خليني اعملها انا وزوبري مابين طيزها وانا زوبري صاروخ وبقولها خليني اعملها وانا بحك زوبري ع طيزها
ولقيتها بتهز ف طيزها انا من هيجاني روحت مسكت وسطها وبحشر زوبري اووي وهيا طلعت ااااه وانا ماسك وسطها وكاني بنيكها بهبد في طيزها وهيا سندت علي الرخامه
وانا مسكت باي بزازها وحضنتها وهيا قالت كفايه وانا لسه بقفش ف بزازها ومردتش اسيبها وهيا وهيا حست بزوبري وهو بينزل لبني ف البنطلون وهيا قالتلي كده تبوظ هدومك
انا بقولها المره الجايه عليك هيا ابتسمت وقالت ادخل الحمام ونشف بتاعك انا طلعت ع الحمام غسلت بتاعي ونضفتو
وطلعت هيا كانت قاعده ومنكشه اووي روحت وهيا كلمتني وقالتلي كده تنزل ف الشورت قولتلها مستحملتش جمالك وبقيت اكلمها وهيا بتسخن معايا وانا قولتلها كنت عايز ارفع العبايه ودخلو جواك وفضل ادخلو جواك وهيا اندمجت معايا وبقيت كل يوم بعمل معاها سكس فون اتطورنا وكلمتها مسنجر فيديو. هيا بتلعب ف شفايفها بالسانها

JtuapBp.md.jpg
وانا بوريها بتاعي من فوق الشورت وهيا عجبها منظر زوبري وهو وقف وقالتلي عايزه اشوفه وانا طلعتو ليها وهيا عجبها زوبري اووووي
وهيا قالت عايزه انزل امصو وانا وهيا نزلنا اليوم ده علي بعض انا نزلت لبني وهيا بقت شرموطه وتحكيلي نزيه بيحب ينيك ازاي وف يوم كنت عند نزيه وهيا بتعملي قهوه ولقيتها بتنادي علي
دخلت عليها واخدتها ف بوسه وهيا حضنتني
وبتبوسني وبتحسس ع صدري
وانا ف لحظه قفشت ف طيزها وايدي مابين فرق طيزها وببعبصها وهيا وقفه ع صوابع رجليها انا لقيتها مسكت زوبري ولقيتها طلعتو وبدون كلمه نزلت ع ركبتها ولقيتها طلعت زوبري
وف لحظه لقيتها بلعتو وانا وقف وهيا بتمص ف زوبري وكانت بتمص حلو اووووي
وهيا بتمص ف زوبري وانا دخلتو كلو ف بوقها وهيا كانت هتتخنق
وانا لقيتها طلعتو وتفت عليه وبتمص بضاني ووقفت وبقولها نزيه بره قالت كسمو لقيتها بترفع عبايتها وبتفتح رجليها انا لقيت البنطلون بتاعها مقطوع من عند كسها وانا شوفت كسها وهيا قالت يلا مستني ايه قولتلها جوزك بره
قالت جوزي ايه انت لسه مافهمتش ياراجل
لقيتها مسكت زوبري وبتدخلو ف كسها وانا زوبري بيدخل ف كسها وهيا اااااااه وفاتحه رجليها وانا حاسس بنار ف كسها زوبري كلو ف كسها وهيا اودامي وفاتحالي رجليها وبقيت ادخلو وطلعو وهيا ااااااااه ااااااااه وانا بقولها وطي صوتك
قالت يارجل نيك جوزي عارف اني بكلمك وعارف انك هتنكني انا مصدقتش كلامها وانا زوبري ف كسها واتصدمت لما جوزها دخل علينا فتح التلاجه وهو ساكت انا من الصدمه زوبري نزل قذايف وهيا قالت ااااااحح لبنك سخن اودام جوزها
نزيه خرج ولا كانوو شاف حاجه انا طلعت زوبري وهيا نزلت تمصو وقالت ايه ياعلي مبسوط قولتلها اوووووي قالت تحب اجي اشتغل معاكم ف الشغل قولتلها البيت الي احنا في مفهوش سكان بس ممكن اي حد ياجي ف لحظه
قالت انا عارفه ان البيت لسه مش ساكن
انا هاجي اعملك شاي قولتلها
تعالي يوم قالت هتعطيني كام قولتلها هنشوف طلعت ونزيه قاعد وتاني يوم الساعه 10 لقيتها طلعت الشقه ولقيتها بتعمل شاي وانا قاعد وهيا قعدت جنبي وجوزها قاعد بيلعب ف التلفون وهيا كانت لبسه عبايه سوده قلعتها وتحت منها عبايه بيتي ضيقه هيا قامت ترقص اودامنا وانا زوبري وقف وانا بتفرج وقومت اشتغل وهيا بتتكلم معايا وزوبري نااااار وهيا طزل الوقت مهيجاني وجوزها بيغسل العده انا زنقتها ف الحمام بوس وتفعيص و
روحت كلمتها فيديو وهيا

Jt7yKzJ.md.jpg

JtYHoAX.md.jpg

JtYHy0l.md.jpgطلعت بزازها وانا هيجان وبقت تقولي دخل زوبرك هنا ف بزازها وعملنا واحد تاني يوم لما جتلي خليت جوزها يخمر وانا زنقتها ف الحمام رفعت عبايتها وطيزها ليه وقلعتها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا صوتها عالي
ولقيت نزيه دخل فجاءه وبيقولي سعد بيقولك نص ساعه والغدا جاي قولتلو ماشي هو قالي خلص بسرعه قبل ماحد ياجي انا ارتحت اووووي وهيا بقت تصرخ اوووي وانا زوبري ناااااار ف كسها دخلت زوبري للاخر وانا لقيتها بتقول اااااااه هنزل هنزل ولقيت كسها بينزل عسل وانا لقيت زوبري بينزل قذايف لبن ف كسها وهيا اااااااح اااااححححح طلعت زوبري وهيا مصتو واخدت لبني من كسها وتلحسو ويوم ورا يوم بقيت انيكها ف البيت عندهم ويوم مالحست كسها وهيا نزلت ع لساني وكانت هيجانه اووووي من الحس
عملت معاها وضع 69 علي سرير جوزها واحنا ملط وهيا كانت بتمص وانا بلحس ف كسها
وهيا ركبت ع زوبري وبقت تنط وهيا ملط ولقيت جوزها دخل علينا ونيمها ف حضني وطلع زوبرو ودخلو ف طيزها وهيا اااااااااه هيا بقت ع زوبري وهو بينيك ف طيزها وانا ونزيه بقينا بنيك فيها وهيا بتتناك واحلي متعه والصبح افضل اكلم نزيه عن مراتو وبليل اروح انيكها طول الشغلانه دي كنت بفشخها كل يوم
سفرت شغل اسبوع ف بلد جنبنا وهيا كانت بتوريني كسها ونفضل مع بعض وجوزها جنبي وانا بكلمها ف الجنس وهيا تنزل عسلها

Jtay6Ex.md.jpg
ويوم منزلت اجازه روحت عندها بقيت انيك فيها
حتي وعيالهم نايمين ف اوضتهم ولدين
كنت بنيكها وهيا فاتحالي رجليها
وزوبري ف كسها ونزلت ع وشها ونزلت الحس ف كسها وبقيت كده نزيه بقي عادي
انا كنت الصبح بروح ل نزيه هيا الي تطلع كنت اخدها وفضل انيك فيها
وكنت انا ونزيه ناخدها ع السرير نقلع كلنا وبقيت انيك ف كسها وطيزها
احلي حاجه لما زوبري بيكون جووووه كسها وانا حاسس بكسها بيقبض ع زوبري
لحد دلوقتي اروح ليها وفضل انيك فيها مش هنسي يوم ماكنت عندها ولقيتها قاعده بقميص نوم كنا بليل وراحت مابين رجلي وطلعت زوبري وبتدعك في ووقفت ولقيتها بتركب ع زوبري وبقت تنط ع زوبري وجوزها بيقولها وهو ناشف وهيا بتضحك وبتقول عشان يقطع ف كسي
بقت تنط ع زوبري وانا قفش ف طيزها وبنيك فيها ووقفتها ودخلت بيها ع السرير وفضلت انيك فيها وبقيت ابدل ع طيزها وكسها وهيا قالت نزلت ف بوقي وانا نزلت ف بوقها وهيا مبسوطه اوووووي واخدتها الحمام ورجعت انيك فيها
وبقيت اروح معاها هيا وجوزها للارض بتاعتهم وف الغيط انيك فيها
في يوم نزيه كلمني وقالي تاجي معانا روحت معاهم بالمكنه وهيا لما وصلنا الطريق الزراعي هيا نزلت ركبت ورايه وهيا حضناني
وبتحسس ع زوبري وصلنا وفضلنا قاعدين جنب بعض وانا باكل شفايفها وجوزها بيبص ع الطريق وقلعتها من تحت وفضلت انيك فيها وهيا شرموطه وهيجانه نزلت ف كسها وجوزها دخل ينيك ورايا وبقيت انيكها ف الارض وف بيتهم حتي عند الجاموسه خليتها تفنس وهوب زوبري دخل ف كسها وفضلت انيكها ف كل مكان عند البهايم لحد انبارح كنت عندها والعيال صاحيه وانا دخلت المطبخ وهيا ورايا وبقيت وقف وهيا بتمص ف زوبري وعنينا ع السكه وانا عارف ان نزيه مخلي بالو وانا قلعتها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها لما خلصت معاها اخدتها واخدنا دش وطلعت وهيا قالتلي انام معاهم وانا نمت معاهم والساعه 6 الصبح انهارده مكنتش جنبي كانت بتسقي البقره
انا اخدتها وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها

وبكره الساعه 4 رايح انيكها ومصمص كسها وبزازها
احسنت
 
  • عجبني
التفاعلات: لبامل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%