NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A

Anonymous (ec7a)

ضيف
"سارة" مرات ابن عمي 32 سنة طيزها كبيرة أوي وبزازها روعة وملبن أنا بحبها من وقت لما اتجوزت ابن عمي أنا حرفيا بعشقها من صغري وهى بتقعد قدامي بالبجامه ولبس خفيف ودايما تقلي بعتبرك ابني بس بسبب ده أنا هجت على طيزها الكبيرة وبزازها وأحيانا بحس إنها قصداها بس المشكلة إنها بتحب زوجها وعندها ابن صغير جالهم بعد مدة من الزواج ابن عمي دائما بيسافر وأنا نفسى أنيكها أوي أوى أوى بجد نفسي أوقعها وأخليها تدمن فيديوهات سكس ( أنا معرفش هي بتسمع ولا لا ) وازاى أقدر على دا أنا مخترق حساب الفيس بتاعها فهل دا يفيدني .

نفسي أنيكها أوي لو حد يعرف ازاى يقول

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ديوث ممحون, Abo hassan, فحل موجب للسالب والديوث و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
"سارة" مرات ابن عمي 32 سنة طيزها كبيرة أوي وبزازها روعة وملبن أنا بحبها من وقت لما اتجوزت ابن عمي أنا حرفيا بعشقها من صغري وهى بتقعد قدامي بالبجامه ولبس خفيف ودايما تقلي بعتبرك ابني بس بسبب ده أنا هجت على طيزها الكبيرة وبزازها وأحيانا بحس إنها قصداها بس المشكلة إنها بتحب زوجها وعندها ابن صغير جالهم بعد مدة من الزواج ابن عمي دائما بيسافر وأنا نفسى أنيكها أوي أوى أوى بجد نفسي أوقعها وأخليها تدمن فيديوهات سكس ( أنا معرفش هي بتسمع ولا لا ) وازاى أقدر على دا أنا مخترق حساب الفيس بتاعها فهل دا يفيدني .

نتمني الإفادة لهذا المسكين

خليك بعيد احسن حتى لو هيه الي عيزاك

الموضوع بسيط
روح واسأل عليه كتير
وقرب منها
وخليك جنبها ومع الوقت الأمور هتفك
ولو عاوز شرح ومساعه كلمنى ع الخاص اقولك تعمل اية
ابعتلي لأني لسه جديد ومعرفش الخاص منين

سيبها في حالها طالما متجوزه بلاش قرف لو عندها مشاكل سيبها تحلها بنفسها بتتطلق من جوزها بسبب بعدوا عنها يتعيش زي العبده كدا

• عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️
هتتلط لطه بنت وسخه لو اطلقت بسببك لانك ببساطه مش هتجوز واحده خانت جوزها فهتشيل ذنبها طول العمر وهتفضل في تأنيب الضمير طول حياتك

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
ابعتلي أنت وياريت تعرفني لو عايز أدخل لحد خاص أدخله ازاي .
لما تتخطي ال 50 مشاركه

• عجبني
التفاعلات: exk
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%