NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكتشفت ان مراتي slave وبتهيج قوي لما بضربها ع وشها وبزازها وطيظها وكسها واشتمها واشدها من شعرها وبقيت في كل مره بعمل نفس الي بعمله في كل مره لحد ما وصلنا للملل
في الفتره الاخيره وكنوع من التجديد بقيت اتخيل ان في بنت معانا ولابسه ديلدو وبتنيكها معايا وهيا الضحيه الي في النص وبقول الخيال اثناء العلاقه وبقت بتحب ده قوي وخصوصا انها بتحب تتفرج على افلام lesbians وتقريبا مبتتفرجش غير عليهم
بس برضه بقينا بنعمل ده في كل مره لحد ما وصلنا للملل تاني

حد عنده افكار بره الصندوق ازاي اجدد في العلاقه وامتعها اكتر؟

ويا ريت برضه تقولولي ازاي اتعامل مع الزوجه ال slave؟

وكذلك الزوجه ال lesbian؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: كازانوفا و AndyCat
انا فشختها تاني دلوقتي ونيمتها على رجلي وفضلت اضربها ع طيظها لحد ما احمرت وبعدين قومتها وزقيتها ع السرير وفشخت وشها ضرب وقفشت بزازها جامد قوي وفشختها ضرب برضه
بعد كده لقيتها عملت ٣ حاجات جداد
اولهم لقيتها قامت وشدتني من ع السرير ووقفتني قدامه وركعت تحت رجلي وفضلت تمصلي في زبري جامد ولما قفشت في بزازها بايدي طلبت اضربها على طيظها
وتاني حاجه انها قالتلي انت عبدتك وعبدة اي واحده تركبني على سريرك
وتالت حاجه فضلت تحلب زبري لحد من جبتهم ع صدرها
انا حاسس اني مبسوط قوي لاني شايف لبونتها وشكل وشها وهيا سايحه وصوتها وتعرببرات وشها كأنها هتعيط كل المتعه الي هيا حاساها دي بتبسطني قوي وبتثيرني وتشجعني اكتر واكتر
حقيقي حاسس اني بنيك واحده تانيه جديده خالص مش مراتي

بس واضح انها نفسها تنام مع واحده بجد
لانها قالتلي اثناء العلاقه انها هتبقى خدامة وكلبة اي واحده هتحط صوباعها في كسها وانها نفسها تمص وتلحس كس واحده وتطلع عسلها تدهن بيه جسمها كله
مش عارف هل الافلام السبب ولا هيا عندها ميول حقيقي للبنات
مع العلم انها بتستمتع معايا جدا وعمرها مرفضتني ولا حسيت منها انها نايمه معايا غصب عني
انت متأكد انها مالهاش علاقات قبل الجواز؟

• عجبني
التفاعلات: Ahmed_Magdy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت متأكد انها مالهاش علاقات قبل الجواز؟
متأكد بس هيا بتتفرج على افلام lesbians كتير وبتحبهم جدا وبتحب تتخيل نفسها كأنها نايمه مع واحده وفي مره خلتني اكتب اسم واحده على طيظها واصورها كمان

متأكد بس هيا بتتفرج على افلام lesbians كتير وبتحبهم جدا وبتحب تتخيل نفسها كأنها نايمه مع واحده وفي مره خلتني اكتب اسم واحده على طيظها واصورها كمان
هات لها مشابك وحطها ف جسمها وانت بتنيكها
يعني خلي المشابك فجسمها
شوف هتحس بوجع ولا الموضوع هيبقي ممتع بالنسبه لها ولا لا.
حط كمية مشابك كبيره ع جميع اماكن جسمها
وابقي رد عليا

• عجبني
هات لها مشابك وحطها ف جسمها وانت بتنيكها
يعني خلي المشابك فجسمها
شوف هتحس بوجع ولا الموضوع هيبقي ممتع بالنسبه لها ولا لا.
حط كمية مشابك كبيره ع جميع اماكن جسمها
وابقي رد عليا
هجرب النهارده بس انا حاسس انها هتتوجع خصوصا ان دي اول مره اعمل كده
خليني اجرب مشبكين بس في الاول
بس مش عارف احطهم على الحلمتين ولا ابتدي بمكان تاتي يكون حساسيته اقل شويه

اخيراً جرب المشابك
مبدئيا انا كنت مطنشها سكس بقالي اسبوع
وهيا كانت هيجانه جدا
بدأت في الاول ابوسها من شفايفها وفي رقبتها وبعدين نزلت على بزازها ومصيت حلمة صدرها
وبعدين مسكت بزها اليمين بايدي اليمين وبدأت اضربها على الحلمه بايدي الشمال وكل فتره اقوم ماصصها ماصه
فقالتلي انا خدامتك يا سيدي اضربني كمان يا سيدي
فقمت ضاربها على وشها ومدخل صباعي في بقها وشادد شفايفها لبره وانا في نفس الوقت بضربها على حلمة بزها
وبعدين طلعت ع البلكونة جبت مشبكين ورجعت قولتها اعملي وضع الكلبه يا كلبه

كانت لابسه اندر فتله يجنن عليها وفنست وتنت ضهرها جامد وانا جبت المشابك وشديت حلماتها وعلقت فيهم المشبكين وشكلها كان يجنن والمشابك مدلدله منها وهيا معترضتش خالص بس بصراحه كان شكلها يجنن من كل الزوايا وخصوصا انها ٦٧ كيلو وجسمها حلو وخصوصا بأه لما فنست جامد قوي وانا ورا طيظها بالظبت وزبري بين رجليها وبضربها على طيظها
انا كل ما افتكر المشهد بهيج عليها اصلا وعلى صوتها والكلام الي كانت بتقوله وهيا هيجانه
لو في هنا صوت كنت سمعتكم صوتها

المهم فضلت اضربها على طيزها بايدي الاتنين لحد ما قربت تحمر وهيا فنست قوي من الهيجان وخلت وشها وبزازها لازقين في السرير وعماله بتقولي اضربني وافشخني يا سيدي انا ملكك يا سيدي
قمت واقف وحاطط رجلي قدام وشها وقلتلها بوسي رجل سيدك يا شرموطة
وباست رجلي فعلا ودي كانت اول مره تعملها من يوم ما اتجوزنا
وبعدها هيا اتقلبت ونامت على ضهرها والمشابك كانت وقعت
قمت ماسك المشابك وماسك حلماتها رافعهم جامد لفوق ومركب المشبكين تاني وبعدها قلعتها الاندر
وضربتها على كسها بايدي الشمال وايدي اليمين حاطط ايدي على رقبتها كأني بخنقها
وبعدها دخلت ٣ صوابع في كسها وفضلت ابعبصها وهيا كانت غرقانه عسل وكل شويه اقوم مطلع ايدي من كسها واقوم ضاربها بالالم على وشها وعسلها يبقى على وشها وبعدها اشد المشبكين من على بزازها وانزل اضربها ضربه على كسها وبعدين ادخل ايدي ابعبصها تاني
وفضلت على كده لحد ما جابت عسلها ٣ مرات
وبعدها وقفت على ركبتي وزبري عند بزازها وهيا فضلت تلعب في زبري لحد ما جبتهم على بزازها وبطنها وبعدها راحت في النوم
بصراحه كانت ليله حلوه وفكرة المشابك كانت جميله

وحقيقي استمتعت بالتجربه الجديده دي
وانبسطت كمان بفكرة ان في حد يقولي اعمل فيها ايه واعمله وخصوصا لو كانت بنت بحيث تبقى فاهمه كويس مراتي ممكن تكون بتحب ايه وتقولي اعمله
حسيتها فكره ممتعه وتنفيذها كان امتع بالنسبه لي علشان كده اقتراحاتكم الجديده؟

اعمل فيها ايه المره الجايه ؟ وياريت الي عنده فكره يشرح بالتفاصيل

اخيراً جرب المشابك
مبدئيا انا كنت مطنشها سكس بقالي اسبوع
وهيا كانت هيجانه جدا
بدأت في الاول ابوسها من شفايفها وفي رقبتها وبعدين نزلت على بزازها ومصيت حلمة صدرها
وبعدين مسكت بزها اليمين بايدي اليمين وبدأت اضربها على الحلمه بايدي الشمال وكل فتره اقوم ماصصها ماصه
فقالتلي انا خدامتك يا سيدي اضربني كمان يا سيدي
فقمت ضاربها على وشها ومدخل صباعي في بقها وشادد شفايفها لبره وانا في نفس الوقت بضربها على حلمة بزها
وبعدين طلعت ع البلكونة جبت مشبكين ورجعت قولتها اعملي وضع الكلبه يا كلبه

كانت لابسه اندر فتله يجنن عليها وفنست وتنت ضهرها جامد وانا جبت المشابك وشديت حلماتها وعلقت فيهم المشبكين وشكلها كان يجنن والمشابك مدلدله منها وهيا معترضتش خالص بس بصراحه كان شكلها يجنن من كل الزوايا وخصوصا انها ٦٧ كيلو وجسمها حلو وخصوصا بأه لما فنست جامد قوي وانا ورا طيظها بالظبت وزبري بين رجليها وبضربها على طيظها
انا كل ما افتكر المشهد بهيج عليها اصلا وعلى صوتها والكلام الي كانت بتقوله وهيا هيجانه
لو في هنا صوت كنت سمعتكم صوتها

المهم فضلت اضربها على طيزها بايدي الاتنين لحد ما قربت تحمر وهيا فنست قوي من الهيجان وخلت وشها وبزازها لازقين في السرير وعماله بتقولي اضربني وافشخني يا سيدي انا ملكك يا سيدي
قمت واقف وحاطط رجلي قدام وشها وقلتلها بوسي رجل سيدك يا شرموطة
وباست رجلي فعلا ودي كانت اول مره تعملها من يوم ما اتجوزنا
وبعدها هيا اتقلبت ونامت على ضهرها والمشابك كانت وقعت
قمت ماسك المشابك وماسك حلماتها رافعهم جامد لفوق ومركب المشبكين تاني وبعدها قلعتها الاندر
وضربتها على كسها بايدي الشمال وايدي اليمين حاطط ايدي على رقبتها كأني بخنقها
وبعدها دخلت ٣ صوابع في كسها وفضلت ابعبصها وهيا كانت غرقانه عسل وكل شويه اقوم مطلع ايدي من كسها واقوم ضاربها بالالم على وشها وعسلها يبقى على وشها وبعدها اشد المشبكين من على بزازها وانزل اضربها ضربه على كسها وبعدين ادخل ايدي ابعبصها تاني
وفضلت على كده لحد ما جابت عسلها ٣ مرات
وبعدها وقفت على ركبتي وزبري عند بزازها وهيا فضلت تلعب في زبري لحد ما جبتهم على بزازها وبطنها وبعدها راحت في النوم
بصراحه كانت ليله حلوه وفكرة المشابك كانت جميله

وحقيقي استمتعت بالتجربه الجديده دي
وانبسطت كمان بفكرة ان في حد يقولي اعمل فيها ايه واعمله وخصوصا لو كانت بنت بحيث تبقى فاهمه كويس مراتي ممكن تكون بتحب ايه وتقولي اعمله
حسيتها فكره ممتعه وتنفيذها كان امتع بالنسبه لي علشان كده اقتراحاتكم الجديده؟

اعمل فيها ايه المره الجايه ؟ وياريت الي عنده فكره يشرح بالتفاصيل
امال هى طول السنين اللي فاتت بتتناك وعايشه معاك ازاى وهى مبتتمتعش بالكريقه اللي بتحبها ؟
طب انت اكتشفت ازاى حوار انها تحب تكون كلبه سرير و خدامة الزبر ؟

امال هى طول السنين اللي فاتت بتتناك وعايشه معاك ازاى وهى مبتتمتعش بالكريقه اللي بتحبها ؟
طب انت اكتشفت ازاى حوار انها تحب تكون كلبه سرير و خدامة الزبر ؟
مين قال انها طول السنين الي فاتت مبتتمتعش وفجأه بعد ما اكتشفت طريقه جديده ابتدت تتمتع بيها
اي علاقه جنسيه بين اي راجل وست مبنيه على الرومانسيه والحب اكيد الست هتستمتع بس الفكره انك ازاي تكتشف الحاجات الدفينه جواها الي هيا شخصيا متعرفهاش علشان تزود المتعه عندها وبالتالي تتحسن العلاقه الجنسيه للطرفين
اما عن سؤالك عرفت ازاي فده من خلال مذاكرتي للمنتدى بقالي فتره والحالات الي كانت شبهها في بعض الاوقات واحتياجهم والطرق الجديده في تجديد العلاقه الجنسيه بين الطرفين

مين قال انها طول السنين الي فاتت مبتتمتعش وفجأه بعد ما اكتشفت طريقه جديده ابتدت تتمتع بيها
اي علاقه جنسيه بين اي راجل وست مبنيه على الرومانسيه والحب اكيد الست هتستمتع بس الفكره انك ازاي تكتشف الحاجات الدفينه جواها الي هيا شخصيا متعرفهاش علشان تزود المتعه عندها وبالتالي تتحسن العلاقه الجنسيه للطرفين
اما عن سؤالك عرفت ازاي فده من خلال مذاكرتي للمنتدى بقالي فتره والحالات الي كانت شبهها في بعض الاوقات واحتياجهم والطرق الجديده في تجديد العلاقه الجنسيه بين الطرفين
تمام .. من خلال قراءتك فالمنتدى عرفت وفهمت
لكن ظهر عليها ازاى و انت ترجمت ده ازاى ؟ واول خطوة عملتها للتأكد كانت ايه و رد فعلها ؟؟

تمام .. من خلال قراءتك فالمنتدى عرفت وفهمت
لكن ظهر عليها ازاى و انت ترجمت ده ازاى ؟ واول خطوة عملتها للتأكد كانت ايه و رد فعلها ؟؟
البدايه كانت حبها للضرب على طيظها واوقات تشد ايدي تحطها على رقبتها عاوزاني امسكها جامد وتديني شعرها وتقولي شده وتشتم نفسها في العلاقه وهكذا وانا من ساعتها كل ما ازود حاجه تنبسط اكتر فبدأت ادور ده ايه وابسطها اكتر ازاي خصوصا انتي ببقى مبسوط قوي لما اشوفها مبسوطه ومتثاره وده بصراحه فرق معايا وحسّن علاقتي بيها جدا

• عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯
البدايه كانت حبها للضرب على طيظها واوقات تشد ايدي تحطها على رقبتها عاوزاني امسكها جامد وتديني شعرها وتقولي شده وتشتم نفسها في العلاقه وهكذا وانا من ساعتها كل ما ازود حاجه تنبسط اكتر فبدأت ادور ده ايه وابسطها اكتر ازاي خصوصا انتي ببقى مبسوط قوي لما اشوفها مبسوطه ومتثاره وده بصراحه فرق معايا وحسّن علاقتي بيها جدا
كويس و برافو عليك انك لاحظت وعملت .. لان النوع ده من الستات مش بيتكيف ولا بتملي عينها و لادماغها غير لما تسيطر عليها و تهينها عالسرير
انجوووى يا نجم

• عجبني
كويس و برافو عليك انك لاحظت وعملت .. لان النوع ده من الستات مش بيتكيف ولا بتملي عينها و لادماغها غير لما تسيطر عليها و تهينها عالسرير
انجوووى يا نجم
بشكرك على كلامك وهشاركك معايا في معلومه طلعت بيها بعد كام سنه جواز

الراجل اي كان بيستمتع اكتر لما يسعد شريكته في السرير ويشوفها في اقصى درجات المتعه وهيا بتتلوى قدامه من المتعه الي معيشهالها
صدقني كل ما افكر ابسطها اكتر ازاي الاقي نفسي انبسطت اكتر بكتير والعلاقه بتوصل لاكثر من ساعه كلها اثاره ومتعه انا كمان حاسس بيها ومستمتع طول ما هيا بتستمتع
وفي المقابل هيا لو معملتش اي حاجه جديده بتحس انها مأثره في حقك وتحاول تدور على التجديد ف الدنيا بشكل عام بيظبط

ف بإختصار اي راجل فينا لو لغى مفهوم الانانيه في العلاقه هيستمتع اكتر جوه وبره السرير

• عجبني
بشكرك على كلامك وهشاركك معايا في معلومه طلعت بيها بعد كام سنه جواز

الراجل اي كان بيستمتع اكتر لما يسعد شريكته في السرير ويشوفها في اقصى درجات المتعه وهيا بتتلوى قدامه من المتعه الي معيشهالها
صدقني كل ما افكر ابسطها اكتر ازاي الاقي نفسي انبسطت اكتر بكتير والعلاقه بتوصل لاكثر من ساعه كلها اثاره ومتعه انا كمان حاسس بيها ومستمتع طول ما هيا بتستمتع
وفي المقابل هيا لو معملتش اي حاجه جديده بتحس انها مأثره في حقك وتحاول تدور على التجديد ف الدنيا بشكل عام بيظبط

ف بإختصار اي راجل فينا لو لغى مفهوم الانانيه في العلاقه هيستمتع اكتر جوه وبره السرير
وعلشان ابسطها اكتر بقيت بنوع في شكل العلاقه
يعني مش كل مره عنف وضرب
ساعات روماسيه وساعات كتير ببعبصها وامصلها وافرشها في كل الاوضاع وهيا واقفه وهيا نايمه على بطنها وعلى ضهرها ومفنسه ووانا قاعد وراها بس من غير ما انيكها
وساعات تتخيلني اني واحده واتعايش معاها واكتب اسم البنت الي في خيالها على طيظها وفوق بزازها كمان
واوقات بساعدها لما تتخيل ان في واحده معاها واتخيل معاها هيا بتعمل فيها ايه
ولما طلبت منى تعمل سكس فون مع بنت ممنعتهاش بالعكس سيبتها براحتها لحد ما تيجي توصفلي احساسها بنفسها

• عجبني
يعني مش كل مره عنف وضرب
ساعات روماسيه وساعات كتير ببعبصها وامصلها وافرشها في كل الاوضاع وهيا واقفه وهيا نايمه على بطنها وعلى ضهرها ومفنسه ووانا قاعد وراها بس من غير ما انيكها
وساعات تتخيلني اني واحده واتعايش معاها واكتب اسم البنت الي في خيالها على طيظها وفوق بزازها كمان
ولما طلبت منى تعمل سكس فون مع بنت ممنعتهاش بالعكس سيبتها براحتها لحد ما تيجي توصفلي احساسها بنفسها
كلامك مظبوط

• عجبني
يعني مش كل مره عنف وضرب
جربت تجعل منها حيوان اليف او تذلها من دن نيك وتحلبها كبقرة مجعوله للحلب والنباح وشوب البول فقط وهي كمان تحاول تذل نفسها زيادة امامك

جربت تجعل منها حيوان اليف او تذلها من دن نيك وتحلبها كبقرة مجعوله للحلب والنباح وشوب البول فقط وهي كمان تحاول تذل نفسها زيادة امامك
حلوه فكرتك
قولي انفزها ازاي بالتفاصيل وانا هطبق وارجعلكو بالنتيجه

اكتشفت ان مراتي slave وبتهيج قوي لما بضربها ع وشها وبزازها وطيظها وكسها واشتمها واشدها من شعرها وبقيت في كل مره بعمل نفس الي بعمله في كل مره لحد ما وصلنا للملل
في الفتره الاخيره وكنوع من التجديد بقيت اتخيل ان في بنت معانا ولابسه ديلدو وبتنيكها معايا وهيا الضحيه الي في النص وبقول الخيال اثناء العلاقه وبقت بتحب ده قوي وخصوصا انها بتحب تتفرج على افلام lesbians وتقريبا مبتتفرجش غير عليهم
بس برضه بقينا بنعمل ده في كل مره لحد ما وصلنا للملل تاني

حد عنده افكار بره الصندوق ازاي اجدد في العلاقه وامتعها اكتر؟

ويا ريت برضه تقولولي ازاي اتعامل مع الزوجه ال slave؟

وكذلك الزوجه ال lesbian؟
تعالا اقولك

حلوه فكرتك
قولي انفزها ازاي بالتفاصيل وانا هطبق وارجعلكو بالنتيجه
يعني مثلا لما ترجع للبيت تكون راكعة من دون ملابس و تستقبل تبوس رجلك وتخلع جزمتك وتركب فوق ظهرها وتصفع طيزها لكي تمشي ولا تتكلم الا بإذنك او لكي تشتم نفسها واهلها فقط وعند الاكل تضع الاكل اما على زبك او قدمك ولا تأكل الا اذا جعلتك تقذف لكي تقذف في طعامها وبعدها تحلبها كبقرة حلوب ودورها انها تحسسك انك تحلب بقرة حقيقية وتمتطيها لكي تذهب للحمام وتكون مرحاضك هناك اي نقطة تسقط تعاقب عليها بالجلد وتلحسها من الارض وتقضي اليوم هكذا الى الليل تجعلها تمص زبك الى ان تنام وتوقظك بالمص في الصباح وهي تتوسلك ان تلعب بجسدها وتضربها كما تريد وايضا لا تنسى طوق الكللابب فهو مهم في كامل اليوم والسوط ايضا فطيزها وبزازها تحتاجان ضرب كل دقيقة

يعني مثلا لما ترجع للبيت تكون راكعة من دون ملابس و تستقبل تبوس رجلك وتخلع جزمتك وتركب فوق ظهرها وتصفع طيزها لكي تمشي ولا تتكلم الا بإذنك او لكي تشتم نفسها واهلها فقط وعند الاكل تضع الاكل اما على زبك او قدمك ولا تأكل الا اذا جعلتك تقذف لكي تقذف في طعامها وبعدها تحلبها كبقرة حلوب ودورها انها تحسسك انك تحلب بقرة حقيقية وتمتطيها لكي تذهب للحمام وتكون مرحاضك هناك اي نقطة تسقط تعاقب عليها بالجلد وتلحسها من الارض وتقضي اليوم هكذا الى الليل تجعلها تمص زبك الى ان تنام وتوقظك بالمص في الصباح وهي تتوسلك ان تلعب بجسدها وتضربها كما تريد وايضا لا تنسى طوق الكللابب فهو مهم في كامل اليوم والسوط ايضا فطيزها وبزازها تحتاجان ضرب كل دقيقة
بس ده كلام صعب يتحقق في الواقع وخصوصا ان في اولاد
انا عاوز كلام واقعي سهل يتحقق في الواقع بتاعنا

بس ده كلام صعب يتحقق في الواقع وخصوصا ان في اولاد
انا عاوز كلام واقعي سهل يتحقق في الواقع بتاعنا
عادي ادي الولاد عند عمتهم او خالتهم يوم واتفق مع المدام وجرب😁

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات
خليها تتخيل انك بتعاملها بهالطريقة قدام اهلها
و انها هيجتن بلبونتها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%