NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكتشفت ان مراتي slave وبتهيج قوي لما بضربها ع وشها وبزازها وطيظها وكسها واشتمها واشدها من شعرها وبقيت في كل مره بعمل نفس الي بعمله في كل مره لحد ما وصلنا للملل
في الفتره الاخيره وكنوع من التجديد بقيت اتخيل ان في بنت معانا ولابسه ديلدو وبتنيكها معايا وهيا الضحيه الي في النص وبقول الخيال اثناء العلاقه وبقت بتحب ده قوي وخصوصا انها بتحب تتفرج على افلام lesbians وتقريبا مبتتفرجش غير عليهم
بس برضه بقينا بنعمل ده في كل مره لحد ما وصلنا للملل تاني

حد عنده افكار بره الصندوق ازاي اجدد في العلاقه وامتعها اكتر؟

ويا ريت برضه تقولولي ازاي اتعامل مع الزوجه ال slave؟

وكذلك الزوجه ال lesbian؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: كازانوفا و AndyCat
ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
ممكن تجبلها اكسسوارات
تزود التحكم فيها اكتر في العلاقه
دخلها فى مود انها وسط ناس كتير وهي الخدامه بتاعتهم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed_Magdy
اكسسوارات زي ايه؟

اما بمناسبة المجموعه فهي امبارح فعلا تخيلت وهيا معايا امبارح اثناء العلاقه ان في بنت ملبساها طوق بسلسله في رقبتها وبتلف بيها شقتها وكل شويه تضربها على طيظها وبتشوقها وهيا تبقى نفسها تتبعبص منها وبعدين تسحبها للصاله وتلاقي فيها اصحاب الماستر البنات ويفضلو يبعبصوها بالدور والماستر تضربها على وشها وتشتمها وهيا بتتبعبص من اصحابها
وع فكره هيا جابتهم على ايدي ٣ مرات متواصله بدون فواصل وانا ببعبصها في كسها وهيا بتحكي
المفروض الخطوه الجايه ايه من ناحيتي؟

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
انا موجودة

• عجبني
التفاعلات: AndyCat، ramysamirmansour و هاني الخول
اقرا عن الماسترز والسليف واتعلم ازاي تمتعها بميولها دي
واشتري ادوات والعاب جنسيه

• عجبني
التفاعلات: Ahmed_Magdy و زهايمر
ذلها يسطا متريحهاش يعنى متخليهاش تنزل شهوتها غير بإذنك عاملها ككلبه متمشيش غير على ايدها ورجلها وتفتض تبوس ف رجلك وتترجاك تريحها
لو حبت تاخد لبنك يبقى بمزاجكك تديهولها او متديهولهاش من على الارض تنزل تلحسه

ان يبق عندك عبد ف متعته ف انه مياخدش عداللى هو عاوزه لا متعته ف انه مجبر يعمل ده غصب عنه وهو مذلول ومكسور العين

• عجبني
التفاعلات: مشغول بيك
ذلها يسطا متريحهاش يعنى متخليهاش تنزل شهوتها غير بإذنك عاملها ككلبه متمشيش غير على ايدها ورجلها وتفتض تبوس ف رجلك وتترجاك تريحها

ان يبق عندك عبد ف متعته ف انه مياخدش عداللى هو عاوزه لا متعته ف انه مجبر يعمل ده غصب عنه وهو مذلول ومكسور العين
كلامك صح قوي

• حبيته
التفاعلات: راحل
انا موجودة
هيا فكره ومفاجأه جاحده الصراحه وانا معنديش مانع ان في بنت زيها تبسطها ومش شرط اكون موجود كمان طالما هي مع بنت مش مع راجل والعلاقه تبقى سريه وعلى سبيل المتعه اللحظيه وانا هنبسطلها طالما هيا هتبقى مبسوطه

هيا فكره ومفاجأه جاحده الصراحه وانا معنديش مانع ان في بنت زيها تبسطها ومش شرط اكون موجود كمان طالما هي مع بنت مش مع راجل والعلاقه تبقى سريه وعلى سبيل المتعه اللحظيه وانا هنبسطلها طالما هيا هتبقى مبسوطه
بس انا قلقان من حاجه
هو صحيح ده هيبقى تجديد رائع في العلاقه ما بيننا وهينشط العلاقه ما بيننا بس انا قلقان انها تدمن ده وتستغنى عنى

كلامك جميل وبشكرك على ردك
بس انا عندي مشكله انا مش عريس جديد هعودها على ده من دلوقتى
الفكره اني متجوز من سنين ومعايا ***** والموضوع ده لسه مكتشفه قريب
والعلاقه ما بيننا عاديه مفيهاش اي نوع من الساديه وكمان الاولاد في البيت ع طول
هي فعلا بتحب الازلال لدرجة انها ساعات بتاخد ايدي وتحطها على وشها علشان اضربها وقت العلاقه
وبتحب قوي اهينها واضربها على بزازها وكسها
بس كل ده اثناء العلاقه
بعد العلاقه كل ده بيختفي وبترجع معاملتنا طبيعيه جدا مع بعض زي اي اتنين متجوزين
ازاي بأه هدرج الموضوع ده وبخطوات عامله ازاي؟

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك جميل وبشكرك على ردك
بس انا عندي مشكله انا مش عريس جديد هعودها على ده من دلوقتى
الفكره اني متجوز من سنين ومعايا ***** والموضوع ده لسه مكتشفه قريب
والعلاقه ما بيننا عاديه مفيهاش اي نوع من الساديه وكمان الاولاد في البيت ع طول
هي فعلا بتحب الازلال لدرجة انها ساعات بتاخد ايدي وتحطها على وشها علشان اضربها وقت العلاقه
وبتحب قوي اهينها واضربها على بزازها وكسها
بس كل ده اثناء العلاقه
بعد العلاقه كل ده بيختفي وبترجع معاملتنا طبيعيه جدا مع بعض زي اي اتنين متجوزين
ازاي بأه هدرج الموضوع ده وبخطوات عامله ازاي؟
منغير تدرج علشان ميبقاش فيه فتور
وخلى ده بيحصل وقت الجنس بس
ف على الاقل تغيرك المفاجئ ده هيخلق متعه بينكو جديده 🤍🤍

• عجبني
التفاعلات: Ahmed_Magdy
اكسسوارات زي ايه؟
قصدك حاجه زي كده
1658245411331

1658245606230

انا جربت الي قلتولو عليه يا شباب
وحست اني اول مره اتعرف ع مراتي النهارده واشوفها بالحاله دي
انا هحكيلكم بالتفصيل الي حصل
كنا نايمين جنب بعض عادي لحد الساعه ٤ العصر وجيت اقوم لقيتها بتتلبون عليا كانت لابسه قميص ابيض مفيش تحتيه برا وحلمة بزازها باينه من القميص ولابسه اندر خفيف
بصراحه شكلها سيسكي قوي وخصوصا ان جسمها متناسق ووزنها تحت السبعين
فضلت احسسلها من فوق الاندر وبعدين افتكرت كلامكو قمت ضاربها على طيظها لقيتها بتقول اه بيماصه قمت نازل على طياظها الاتنين ضرب وفضلت اتناوب على كل فرده وقمت قايلها طيظك حلوه يا كلبه وقمت ضاريها ع وشها ومدخل ايدي من تحت القميص وطلع بزازها بره وقمت مفعصهم جامد بايدي وضربهم بايدي وبعدين دخلت صباعي في بقها وقولتلها مصي يا لبوه لقيت عنيها غربت وفضلت تمص صباعي جامد وتدخله لاخر زورها وانا ايدي التانيه بتقرصها من حلمة صدرها وبفعص وباضرب بزها بايدي
وبعدين لقيتها قامت قالعه الاندر لوحدها وبتشد ايدي تحطها ع كسها
قمت ضاربها ع كسها اكتر من مره وقلتلها افتحيلي رجلك يا كلبه
وكل ما تفتح رجليها اضربها على كسها وبعدين دخلت صباعي الي في النص في كسها لقيته غرقان عسل
فضلت ابعبص فيها واقولها اشتمي نفسك يا كلبه
فقالت انا قحبه ومنيوكة وكلبة البنات
قمت مطلع ايدي من كسها وضاربها عليه وقلتلها كلبة مين يا شرموطه لقيتها صوتها كأنها هتعيط وقالتلي كلبة اي واحده تحط ايديها على كسي
وكانت تبلع ريقها بالعافيه
قمت شاددها من شهرها ومنزلها ع الارض قدام مراية الدولاب وقلتلها اعملي وضع الكلبه يا كلبة
قامت مفنسه ومدياني طيظها قمت حاطط رجلي قدامها وقلتلها بوسي رجلي يا قحبه
قامت ماسكه رجلي ونزلت فيها بوس وانا عمال اضربها على طيظها وادخل صوابعي في كسها وانيكها بصوابعي لحى ما ايدي اتغرقت من عسلها كل ده وهيا بتشتم نفسها
ولما حسيت انها جابت عسلها اكتر من مره قمت موقفها قدام ازاز البلكونه وكانت البلكونه مفتوحه
وقلتلها خلي الناس تشوفك وانتي بتتفشخي يا كلبه
قامت معريه بزازها الاتنين وانا واقف وراها وايدي في كسها وفالق طيظها نصين وعمال ابعبصها وهيا بتقولي الناس كده شايفني وانا عريانه وكلبه ومنيوكه
وهيا عماله بتشد في القميص لتحت علشان جسمها يتعرى اكتر
فقمت شاددها من شعرها ورميتها ع السرير ومسكت رقبتها كاني بخنقها بس بالراحه وايدي التانيه بضربها ع كسها وببعبصها لحد ما قالتلي دخل زوبرك بأه ابوس ايدك
قلتلها مش بمزاجك يا كلبه
وفضلت افرش كسها لحد ما حسيت انها قربت تجيبهم فسيبتها وخرجت علشان اسيبها وهيا ممحونه مش عارفه تعمل في نفسها ايه

ايه رأيكم في الي حصل وهل في حد عنده اضافه اعملها فيها المره الجايه او وضع او طريقه جديده؟

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و مشغول بيك
انا فشختها تاني دلوقتي ونيمتها على رجلي وفضلت اضربها ع طيظها لحد ما احمرت وبعدين قومتها وزقيتها ع السرير وفشخت وشها ضرب وقفشت بزازها جامد قوي وفشختها ضرب برضه
بعد كده لقيتها عملت ٣ حاجات جداد
اولهم لقيتها قامت وشدتني من ع السرير ووقفتني قدامه وركعت تحت رجلي وفضلت تمصلي في زبري جامد ولما قفشت في بزازها بايدي طلبت اضربها على طيظها
وتاني حاجه انها قالتلي انت عبدتك وعبدة اي واحده تركبني على سريرك
وتالت حاجه فضلت تحلب زبري لحد من جبتهم ع صدرها
انا حاسس اني مبسوط قوي لاني شايف لبونتها وشكل وشها وهيا سايحه وصوتها وتعرببرات وشها كأنها هتعيط كل المتعه الي هيا حاساها دي بتبسطني قوي وبتثيرني وتشجعني اكتر واكتر
حقيقي حاسس اني بنيك واحده تانيه جديده خالص مش مراتي

بس واضح انها نفسها تنام مع واحده بجد
لانها قالتلي اثناء العلاقه انها هتبقى خدامة وكلبة اي واحده هتحط صوباعها في كسها وانها نفسها تمص وتلحس كس واحده وتطلع عسلها تدهن بيه جسمها كله
مش عارف هل الافلام السبب ولا هيا عندها ميول حقيقي للبنات
مع العلم انها بتستمتع معايا جدا وعمرها مرفضتني ولا حسيت منها انها نايمه معايا غصب عني

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات
احا دا انا لو معايا مراتك دي
كل يوم قصه جديده وقصه شكل
خش اتفرج ع فديوهات ساديه واعمل زيها دا ابسط مثال
تخيلها مثلا واقفه ف محل جزم وانت داخل تشتري من هناك وافشخها
ف حاجات كتيره فشخ

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%