NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خلاص وسعها بايدك واي زيت او كريم وانتا بتنكها لحد خرمها ما يوسع ويريح وكل يوم وسعها شويه لحد ما تيهيج وخرمها يوسع وبعدين اطلب منها 🔥🔥😈🔥🔥
تمام ياصاحبي

انا متجوز بقالي ٨ شهور احنا ٢٥ سنة ومن ساعة متجوزنا وانا عاوز انيكها من ورا بس خايف مترضاش او متحبهوش او يوجعها مع العلم وانا وبلعلبلها ف كسها او بمصه بلعب ف خرم طيزها من بره كدا بحسها بتهيج اكتر وبتقول كلام او مرة تقوله …. ف انا اعمل ايه دلوقت
ما تقول لها اي حاجه
بس استخدم مسهل او اللي بخرج من كسها وحاول تدخله في طيزها
اذا دخل اصبعين بدون الم و وبشهوه نيكها بدون ما تكلمها
بس كده بتكون هي مفتوحه من الخلف

ما تقول لها اي حاجه
بس استخدم مسهل او اللي بخرج من كسها وحاول تدخله في طيزها
اذا دخل اصبعين بدون الم و وبشهوه نيكها بدون ما تكلمها
بس كده بتكون هي مفتوحه من الخلف
فكرة برضه بس خايف عليها او متحبهوش

• حبيته
التفاعلات: هايج على الشرموطة
انا متجوز بقالي ٨ شهور احنا ٢٥ سنة ومن ساعة متجوزنا وانا عاوز انيكها من ورا بس خايف مترضاش او متحبهوش او يوجعها مع العلم وانا وبلعلبلها ف كسها او بمصه بلعب ف خرم طيزها من بره كدا بحسها بتهيج اكتر وبتقول كلام او مرة تقوله …. ف انا اعمل ايه دلوقت
طب ما تجرب تحط صباعك كده في كل مره وشوف رد فعلها ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
استمتع

• حبيته
لازم تنظيف مهم جدا جدا لانه انتا اكثر حدا خطر عليه ولازم كثير مزلقات لو زبر كبير وشوي شوي عليها مش مرة وحدة

• حبيته
هتاخد معاك شوية وقت انا بقالي فترة كبيرة بناحي ومرة ترفض ومرة توافق العب بيه ورا وواحدة واحدة مع التدليك بصابعك واللعب الكتير واستغلال الفرص زي الدورة كدة هتدخل علي الاقل راسه بس فكرة بقا حرام وكدة بتبقي مسيطرة عليهم شوية ولكن باللعب والممارسة واستغلال الفرص ووقت الهيجان هتدخل زي ما قولتلك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: هايج على الشرموطة و ناقد بناء
هتاخد معاك شوية وقت انا بقالي فترة كبيرة بناحي ومرة ترفض ومرة توافق العب بيه ورا وواحدة واحدة مع التدليك بصابعك واللعب الكتير واستغلال الفرص زي الدورة كدة هتدخل علي الاقل راسه بس فكرة بقا حرام وكدة بتبقي مسيطرة عليهم شوية ولكن باللعب والممارسة واستغلال الفرص ووقت الهيجان هتدخل زي ما قولتلك
تمام ياحبيبي تسلم

• عجبني
التفاعلات: مراتي لبوتي
تقوليله ايه

و انت بتلحس كسها و بتمصه دخل صباعك ف طيزها و انت بتحسس كده حاول صباعك يدخل شويه و حاول تخليها تندمج من لحس كسك و لو دخل اسالها لو مبسوطه و هي مش هتقدر تقاوم الهيجان و هتسيب نفسها ل اي حاجه انت بتعملها جرب و ادعيلي 😉

و انت بتلحس كسها و بتمصه دخل صباعك ف طيزها و انت بتحسس كده حاول صباعك يدخل شويه و حاول تخليها تندمج من لحس كسك و لو دخل اسالها لو مبسوطه و هي مش هتقدر تقاوم الهيجان و هتسيب نفسها ل اي حاجه انت بتعملها جرب و ادعيلي 😉
هجرب كدا

بلاش تنيكها من ورا هتسببلهت وتسبب لنفسك مشاكل صحيح كتير الكوس امتع بكتير

بلاش تنيكها من ورا هتسببلهت وتسبب لنفسك مشاكل صحيح كتير الكوس امتع بكتير
تسلم ياصاحبي بس عاوز اجربه اوي

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%