NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دخل ع طول

انا متجوز بقالي ٨ شهور احنا ٢٥ سنة ومن ساعة متجوزنا وانا عاوز انيكها من ورا بس خايف مترضاش او متحبهوش او يوجعها مع العلم وانا وبلعلبلها ف كسها او بمصه بلعب ف خرم طيزها من بره كدا بحسها بتهيج اكتر وبتقول كلام او مرة تقوله …. ف انا اعمل ايه دلوقت
كله بيفك بالحنية يااسطي

انا متجوز بقالي ٨ شهور احنا ٢٥ سنة ومن ساعة متجوزنا وانا عاوز انيكها من ورا بس خايف مترضاش او متحبهوش او يوجعها مع العلم وانا وبلعلبلها ف كسها او بمصه بلعب ف خرم طيزها من بره كدا بحسها بتهيج اكتر وبتقول كلام او مرة تقوله …. ف انا اعمل ايه دلوقت
بلاش علشان الأمراض وعلي فكرة مش متعة هو بس الممنوع دائما مرغوب خليك في الإثارة وبعدين لو مش متجوزة بتبقي نيك الطيز مسكن إنما بالنسبة الست بتثير عندها زي فكرة اللحس مش محفز قوي ليها والاصعب لو جبت جواها هتلاقي امراض الدنيا وانت اول واحد هتتصاب

وانت بتنيكها دخل صباعك حبه حبه من ورا وشوف رد فعلها بناء عليها هاتعرف اذا كانت عاوزه ولا لا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والكلام ده عبارة عن ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%