NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد تبادل

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
22 يوليو 2022
المشاركات
33
مستوى التفاعل
56
نقاط
143
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
مراتي ماستر انا يوسف عندي ٢٥قصتي بدأت لما خطبت بنت خالتلي نوره عندها٢٧سنه قمه في جمال طويله وتخينه شويه طيزها كبيره ومدوره ونزله لتحت وبزازها ملبن اوي كبيره وبشعرها قصتي بدأت في دياثه كنا انا وهيه مشين واحد حاكسها وانا شخصيته بخاف مش مشاكل وهيه لحظت هيه شخصيته قويه عني أنا كنت بخاف وبحب هدوء كملنا مشي وهوه لسه بيعاكسها حسيت بمتعه اوي وهوه بيعاكسها وزبي وقف اوي ورحنا مول نشتري حاجات بعدين دخلت محل اندرات حريمي وكده كنت واقف برا كان ولد اللي بيبيع كان مكان ديق وهوه معدي زنق زبه في طيزها وهيه فضلت ساكته وعدي تاني عمل نفس حركه وحسس علي طيزها خلصت شرا وطلعنا من مول قلتها ايه اللي راجل عمله اللي اشتريته من عنده اندرات قالتلي عمل ايه يعني حسس علي طيزي قالتلي بعمل كده عشان يعملي خصم عرفت انها بتعمل كده علطول عشان ناس تعملها خصم شديت معاها في كلام كانت واقفه في وشي وزبي واقف على آخره قالتلي طلما عرق ضرب في دمك زبك اللي وقف عليه ده ايه وضربتني علي زبي ومشيت حسيت بمتعه اوي وهيه بتضربني علي زبي في شارع ركبنا تاكسي ورحنا هيه ساكنه في دور اللي فوقينا هوه البيت بيت عليه ركبنا اسنسير كان معانا شنط كتير ومكان ديق جيت ادوس علي زارر اسنسير زبي لزق في طيزها وهيه ساكته كانت لابسه بنطلون جينز ديق اوي زبي فضل لازق في طيزها لحد مخرجنا من اسنسير حسيت بمتعه اوي واحنا طالعين حطيت شنط قدام باب شقه فضلت تخبط علي امها محدش بيفتح اتصلت عليها امها اتصلت عليها قالتلي انا مع ام يوسف بنجيب طلبات قدام بتاع ساعه ونص قالتها انتي معكيش مفتاح قالتها اه وقالت يوسف معاكي قلتها ايوه بتقلي اقعدي معاه لحد منيجي وقفلت خط نوره قالتلي امك مع امي بيجوبه حاجات تعاله ننزل نقعد عندك قلتها المفتاح برضو مش معايا قالتلي يعني هتفضل قاعدين على سلم كسم كده قلتها تعالي نطلع السطح قالتلي مش قادره اطلع ب شنط قلتها سيبي شنط قدام باب شقه ده انتو ساكنين في دور اخير اقتنعت وطلعنا سطح كان في كراسي قعندنا قلتها قولي بقا انتي بتخلي ناس تحسس على طيزك وجسمك ليه هيه جريئة في ردها قالتلي بيعملولي خصم قلتها وانتي مخطوبه لخول قالتلي منت زبك وقف عليه لما راجل حسس طيزي وقربت طيزها عند وشي وضربت طيزها قالتلي ولانسيت سكت قالتلي منت كمان كنت مبسوط وراجل بيحسس علي طيزي منت لو راجل كنت ضربته بصراحه هجت من كلامها قالتلي وبعدين مازبك وقف عليه في اسنسير وفضلت تحسس طيزي طلعت علبت سجائر وطلعت سجاره جت تولع سجاره الولاعه مكنتش شغاله قالتلي حات ولاعه طلعت ولاعه وقربت عند خدت ولاعه ولعت بعدين وقعت علي أرض وطيت اجبها داست بجزمتا علي ايدي بتقلي انت مكانك تحت رجلي فاهم ولا لا قلتها فاهم قالتلي بوس جزمتي بوست جزمتها كنت حاسس بمتعه اوي بعدين جيت اقف قالتلي خليك تحت رجلي ياكسمك فاهم قلتها حاضر قعلت جزمه و شراب قالتلي بوس رجلي يلا بوست رجليها كانت ريحتها وحشه وهيه لحظت قربت رجليها عند مراخيري قالتلي شم فضلت اشم قالتلي يلا الحس لحست رجليها كنت زي كلب احححح شالت رجليها تفونها رن كانت امها قالتها قدامي ساعه وجيه نوره قالتها طيب وقفلت كان في اوضه في السطوح قالتلي تعاله ورايا جيت اقف قالتلي توتو تو امشي زي كلب مشيت زي لحد مدخلنا اوضه نزلت بنطلون بتاعها وقالتلي تعاله ياكلبي الحس طيزي نزلت اندر بتاعها طيزها طريه اوي وناعمه بصيت علي خرم طيزها كانت مفتوحه عرفت انها شرموطه قلتها طيزك مفتوحه لفت وضربتني ب قلم قالتلي انا ستك نوره انت خدام بتاعي فاهم قلتها فاهم ياستي ولفت لزقت طيزها في وشي وفست قالتلي شم ياكلبي الحس يلا فضلت الحس وشم بعدين لفت قربت كسها عند بوقي قالتلي افتح بوقك فتحت وتبولت ميه في بوقي قالتلي ابلع يا كلبي يلا بلعت بولها قالتلي افتح بوقي وتفت قالتلي ابلع بعلت ولفت طيزها عند وشي وفست في وشي جامد ولبست بنطلون قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي بوس رجلي ياكسمك بوست رجليها وطلعت قعدت بره ولعت سجاره قالتلي بكره صبح امي رايحه عند جدتي الساعه ٩صبح القيق قدام باب شقه قلتها حاضر وشافت زبي واقف ضربتني علي زبي قالتلي ده واقف ليه قالتلها هائج قالتلي هريحك بكره وباب شقه فتح أمها جت طفت سجاره ونزلت وانا نزلت الشقه دخلت استحمي ودخلت اوضتي لقيت نورا بعتالي علي واتس بكره تشيل شعر طيزك ياكلبي قلتها حاضر يا ستي ونمت صحيت على ساعه ٩دخلت حمام شلت شعر طيزي وزبي دطلعت ماما كانت نايمه طلعت لي إسراء قالتلي مش معادك الساعه ٩جيت متاخر ليه وضريتني ب قلم كانت لابسه روب قلعت روب وشفت جسمها كانت ملط احححح قالتلي يلا كلب وطي بوس رجلي ياكسمك فضلت ابوسها والحسها ضربتني ب قلم قالتلي يلا اقلع يلا كلب قلعت ملط قالتلي نام علي بطنك علي أرض عملت كده وهيه جت نحيت وحطت طيزها عندي وشي وفست قالتلي شم ياكلبي شميت طيزها قالتلي عجبتك طيزي قلتها ريتحها وحشه ضربتني علي زبي قالت قوم اقف ضربت طيزها قالتلي مش دي انت بتحبها وتضرب طيزها قالتلي انت كلبي تعمل اللي انا عايزه فاهم ياكلب قلتها اه قالتلي وبعدين بعد جواز انا اللي هصرف علي بيت قلتها ازاي وضربت طيزها كانت محترفه في حركات سكسي اوي قالتلي بطيزي هجيب رجاله تنكني كانت جريئه جدا وطيزي دي اللي هتصرف عليك انت كلب بتاعي وحمام بتاعي ولا نسيت لما فسيت عليك فوق سطوح قالتلي يلا كلب نام علي ضهرك نمت وهيه جت فوقيه وفضلت تخرج ريح من طيزها وبتقلي شم ياكلبي شميت اححح وزبي واقف اوي مسكت زبي فضلت تفعص في بضاني وتفت علي زبي وفضلت تدعك فيه اححح قالتلي تعاله ورايا زي كلب مشيت زي كلب ودخلت اوضتها قالتلي نام علي ضهرك نمت علي ضهري فضلت تمص زبي وتفعص في بضاني بعدين افتح سبعه يكلبي فتحت سبعه لحست خرم طيزي ودخلت صبعها مره واحده صوت آه قالتلي وجعك يا لبوه قلتها اوي وعيني دمعت قالتلي متخفيش لسه مختش شرفك بدخل صباعها وطلعه الضرف بتاعها عورني في طيزي ونزلت شويه ددمم جابت منديل ومسحت الدم اللي خرج من طيزي قالتلي مبروك يا عروسه خت شرفك قالتلي يلا كلب خش حمام دخلت حمام وفتحت بانيو قالتلي يلا يا عروسه اقعدي قعت في بانيو قالتلي فتحت يا عروستي قالت يلا اطلعي طلعت ودخلت اوضتها قالتلي نامي بطنك نمت علي بطني وجابت كريم ودعكت طيزي ودخلت صبعها جوه طيزي وانا عيني بدمع مع وجع قالتلي متخفيش يا عروسه قالتلي طيزك حلوه يابت وفضلت تبعبص فيه اححح وتفت فضلت تدخل صبعها الاتنين وانا مش قادر من وجع عيط قالتلي مالك يا حبيبتي قالتلي اعدل نفسك علي سرير وحطيت دماغي علي بزازها وفضلت اعيط طبطبت عليه قالتلي عرفت ليه لازم اكون راجل في بيت وانت عامل زي بنت بنوت بتخاف من اي حاجه قالتلي لما نتجوز انت انا هكون راجل وانت ست فهمت اقتنعت بكلمها قالتلي كنتي بتعطي ليه قلتها حسيت اني خلاص بقيت خول قدام ناس قالتلي قدام ناس انت راجل وسيدي رجاله ومسحت دموعي زبي كان واقف قالتلي وانا هصلحك نزلت تمص زبي وانا كنت بسيح من مصها بعدين عملت وضع دوجو قمت عند طيزها جيت ادخل زبي قالتلي الحس الاول ياكسمك نزلت الحس طيزها وفست عليه وضحكت بشرمطه قالتلي اسفه بحب اعمل كده قلتها اعملي اللي ريحك انا خدام طيزك ونزلت الحس وهيه بتقلي اححححح الحس كمان ياخولي قالتلي يلا دخل زبك دخلت زبي وحده وحده لحد مدخل بدأت انيكها وهيه بتصوت جامد بتقلي افشخني يا فحلي انا لبوتك احححححح هجت اوي من كلمها وبجد كانت محترفه في سكس وحركات فضلت انيكها بسرعه واضربتها علي طيزها قلتها هنزل عايزه لبني فين قالتلي في طيزي نزلت لبني وطلعت جت تمص زبي اححح مصت زبي بعدين قالتلي الحس طيزي نزلت الحس طيزها وهيه بتقلي اححححح كمان خلصت لحس وقعدت علي سرير حطت راسها على صدري قلتها اتبسط اوي قالتلي انا لسه هعلمك حاجات كتيره في سكس بس لما نتجوز الاول قلتها انتي عرفتي كلام ده كله منين قالتلي وانا في ثانوي كانت بنات بتلعب فى طيزي في مدرسه عند حمامات ودخلت علي نت وعرفت اكتر قالتلي لما نتجوز هعيشك كل تجارب سكس معايا قالتلي يلا عشان ماما جايه امها لبست هدومي وجيت انزل نورا قالتلي تعاله قرب عند طيزي وضحكت عرفت هيه كانت عايزه ايه قربت عند خرم طيزها وفست عليه وضحكت بشرمطه قالتلي يلا امشي ونزلت البيت كانت ماما قاعده قالتلي كنت فين قالتلها مع صحابي ودخلت حمام استحمي ودخلت اوضتي نمت زي قتيل صحيت كانت الساعه ١ بليل طلعت صاله أبويه كان قاعد بيقلي كل ده نوم قلته جيت تعبان ونمت علطول دخلت مطبخ فضلت أكل كأني مكلتش بقالي سنه كلت ودخلت اوضتي فتحت واتس نورا بتقلي صباحيه مباركه ياعروسه كل ده نوم نزلت انا ومي نقعد مع امك قلتها نمت علطول قالتلي خش حمام بص ورايا غساله سيبالك حاجه رحت حمام بصيت غساله كان في شنطه سوده صغيره خنتها ودخلت اوضتي فتحت شنطه كان في اندر احمر كان ريحته خرا وعليه خرا مكان طيز نورا قالتلي استعد من دلوقتي لحد فرحنا عشان ده اكلك من بعد كده قالتلي جهز نفسك عشان هنزل انا وامي بكره نجيب اجهزه كهربائيه و ابعتلي صورت طيزك وانته لبسه وقفلت طلعت اندر من شنطه وقعلت ملط فضلت اشم فيه وريحته شخاخ لحسته كنت قرفان بس حسيت بمتعه فضلت اشم فيه والحسه وضربت عشره وقفلت الباب ب مفتاح ولبست اندر حسيت بقشعره لما لبسه صورت نفسي وبعتلها صوره بعت ايموشن قلوب قالتلي يجنن عليكي قالتلي كلها ٥شهور وتجوزك يا لبوه وقفلت قلعت اندر ودخلت حمام استحمي وخرجت دخلت انام صحيت على ساعه ١٢ضهر أبويه وامي حماتي راحو يجزو شقه كلمت نورا قالتلي بنجهز في شقه يا حبيبي سلام بقا قفلت لبست هدومي ورحت شقه دخلت نورا وحماتي بيحطو ستائر وامي في مطبخ بترس حاجه بقلها أبويه فين قالتلي راح عند عمك حماتي كانت لابسه قميص نوم اصفر كان جسمها نار هيه تخينه وبزازها كبيرة اوي وطيزها لبن نورا قالتلي تعاله علق ستاره اللي في اوضت نوم وحماتي راحت مع امي ترس حاجه دخلت أنا ونورا فضلت تبعبص فيه قلتلها اهدي امك او امي ممكن تشفنا قالتلي كسمهم بعبصت طيزي علقت ستاره وهيه طالعه حسست علي طيزها ودخلت صباعي جوه أندر بعبصت خرم طيزها قالتلي شيل ايدك شلت ايدي قالتلي يلا كلبي شم صباعك اللي دخلته في طيزي شميته قلتها ريحته خرا قالتلي اعمل حسابك علي كده علطول وده هيبقي اكلك وضربت طيزها بعدين ركبت دش وجبت راجل يركبه بعدين جت الساعه 7 امي وحماتي قالو يلا نروح وتكمل بكره نورا قالتلها روحو انتو وانا ويوسف هنروق شويه ونروح قالت طيب اقفلو باب شقه كويس قالتها حاضر امي وحماتي مشيو وانا ونورا قالتلي يلا كلب اقلع بسرعه قلعت ملط ونورا قلعت قالتلي كنت عايزه افشخك في اوضت نومنا بس خليها ليليه دخله جابت ملايه وفرشتها علي أرض قلعت ملط وعملت وضع دوجو قالتلي يلا كلبي الحس طيز ستك نوره لحست طيزها كانت عرقانه اوي قرفت بطلت لحس لفت وضربتني ب قلم انا بعتلك ايه يا كلب امبارح قالتلي يلا لفت وشميت طيزها وهيه فضلت تفسي قالتلي طلع لسانك والحس فضلت الحس عرق طيزها وهيه بتفسي قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي الحس لحست عرق طيزها وريحته خرا قالتلي نام علي ضهرك نمت علي ضهري وهيه مسكت زبي تمصه وتدعك فيه اححح قلتها هنزل لبني فتحت بوقها ونزلت لبني في بوقها جت عند بوقي وتفت لبني في بوقي قالتلي ابلع يلا كلب وضربتني ب قلم قالتلي يلا عشان نمشي لبسنا واحنا طالعين قالتلي اعمل حسابك المره جايه هتاكل خرا طيزي فاهم يا كلب قلتلها حاضر وضربت طيزها كانت لابسه جيبه وصله لحد ركبها وصلنا عماره وركبنا اسنسير ركبنا لقتها عرفت جيبه فوق طيزها ونزلت اندر قالتلي قرب عند طيزي عرفت هيه عايزه ايه قربت وفست في وشي وصلنا شقه ودخلت استحما ودخلت نمت ا نمت لقيت الساعه ١٢لقيت نورا بتخبط علي باب شقه رحت فتحت بتقلي بكسمك هتضي يومك كله نوم ودخلت شقه قلتها وطي صوتك يا امي تسمعك قالتلي كسم اهلك قالتلي امي تعبت امبارح علي ساعه ٨ صبح نزلت امك و ابوك جم معايا مستشفي قلتها وانتي خلعتي منهم ازاي قالتلي قلتهم هروح شقه اجهز بقيت فرش امك قالت عدي علي يوسف يروح معاكي يلا خش البس وجهز نفسك وضربت طيزها عرفت هيه هتعمل ايه فيه دخلت استحمي وطلعت نورا ولعب سجاره كانت لابسه فستان اسود مبين كل جسمها واصل لحد ركبها قالتلي انجز ياكسمك وضربت طيزها دخلت البس وطلعت صاله قلتها هتكلي معايا
قالتلي انت مش هتاكل دلوقتي وضربت طيزها قالتلي هخليك تاكل خرا طيزي انا مدخلتش اعمل حمام عشانك كنت بخاف من بصتها رحت لبست جزمه وقلتها يلا نزلنا في اسنسير و احنا نازلين حسست علي طيزها قالتلي شيل ايدك انا هموت واخش اعمل حمام من امبارح قلتلها تعالي نطلع شقه تخشي حمام قالتلي انت حمام بتاعي وخليك كلب وخدام تحت رجلي ياكسمك فاهم خرجنا من اسنسير وركبنا تاكسي وصلنا شقه علي ساعه ٢ دخلنا شقه اول مقفلت باب قالتلي يلا كلب اقلع بسرعه قلعت ملط وهيه فضلت ب هدومها قلتها مش هتقلعي قالتلي من دلوقتي انت هتقعلني قربت عندها طيزها وقلعتها شنطه اللي لابساها و فستان كانت لابسه اندر فتله لونه احمر ومش لابسه سنتيان قلعتها فستان قالتلي روح حطه علي كنبه حطيته عند كنبه وجيت وطيت تحت رجليها وقعلتها اندر قالتلي روح حات ملايه وفرشها على أرض بسرعه عملت كده قالتلي يلا يا حمامي نام علي ضهرك عشان عايز ايه عليك وطيت تحت رجليها وقعلتها ابوس رجلك مش عايزك تعملي كده فيه قالتلي انا اللي هصرف عليك بعد جواز ونت كلب تحت رجلي طول عمرك بوست رجليها قالتلي يلا نايم علي ضهرك بسرعه اشخ عليكي عملت كده ونمت علي ضهري وهيه جت حطت خرم طيزها عند بوقي قالتلي افتح بوقك فتحت بوقي وشخت عليه خرا بعدين خلصت راحت عند شنطه بتاعتها وطلعت جونتي ولبسته بعدين مسكت خرا بتاعها ومسكت ب زبي ودعكته بعدين قالتلي اسند ضهرك علي حيطه عملت كده ومسكت حت خرا حطتها في بوقي قالتلي ابلع يلا كلب بعلت جريت علي قدت حمام فضلت ارجع قالتلي شكلك حامل يا عروسه قالتلي استحمي يلا لحد منضف استحميت وطلعت نورا كانت في صاله بتنضف مكان اللي حصل دخلت اوضت نوم قعت ملط علي سرير عدي بتاع ربع ساعة ونورا دخلت قالتلي شكلك تعبان قوم البس حاجه فتحت دولاب وطلعت قميص نوم ابيض قالتلي البسه لبست من غير متكلم معاها وقعدت علي سرير وهيه طلعت فضلت اعيط ورحت في نوم لقيت نورا بتصحيني وهيه لابسه قميص نوم ابيض قالتلي بكسمك تقضي يوم كله نوم اصحي صحيت بصيت في ساعه ٧بيليل صحيت وهيه
طلعت دخلت حمام كنت لابس قميص نوم طلعت قعدت في صاله كنت مصدع اوي نزلت نورا قاعده علي سفره ملط وكانت نزلت تجيب أكل كانت جايبه سندوتشات شاورما روحت قعدت على سفره قالتلي توتو انزل اقعد تحت رجلي ياكسمك قعدت تحت رجليها وكلت بعدين خلصنا وجابت عصير وهيه بتشرب قالتلي يلا افتح بوقك وتفت عصير في بوقي بعدين قلتلها يلا عشان نروح الوقت اتأخر قالتلي خايفه تروحي يبيضه يحد يعكسك قالتلي انا كلمت امك قالتلي أنهم هيباتو في مستشفى قتلها هن بات انا ويوسف في شقه امي معترضتش عشان كان فاضل شهر علي فرح يعني مش هيحصل حاجه هيه كانت قاعده علي كنبه وانا قاعد تحت رجليها جيت اقوم وقلعت قميص نوم واندر قالتلي انا قلتلك تقلع حاجه ياكسمك انت بتعمل حاجات من دماغك قامت ومشيت براحة لحد سفره وسندت ايديها علي سفره ضرب طيزها وعضت على شفايفها حركت صبعها اللي في نص قالتلي قرب كنت خلاص مستلم لي اي حاجه تعمله فيه وقربت طيزها عند وشي وفست عليه وضحكت بشرمطه ولفت ضربتني ب قلم بعدين اتحركت لحد حمام براحه وطيزها بتطلع وتنزل بعدين قبل متدخلش حمام شورت ب صباعها تعاله مشيت زي كلب لحد حمام دخلت حمام وهيه راحت تقعد على قعدت حمام قالتلي قرب تحت رجلي ياكسمك قربت فضلت أبوسها وهيه كانت بتعمل حمام خلصت وقامت سندت ايديها علي بنو قالتلي يلا كلب النضف طيزي عملت كده وهيه كانت في خرا لحست بعدين لفت فتحت بوقي وتفت فيه وضربتني ب قلم ودخلت بنيو تستحمي ودخلت معاها بعبصتني واحنا في حمام خلصنا بعدين نشفت نفسها ودخلت اوضت نوم وانا ماشي زي كلب وراها فتحت دولاب وطلعت اندر لبسته قالتلي يلا اقعد علي سرير قعدت على سرير نمت علي ضهري وهيه جت فوقيه وتنص زبي وكانت بتزوم احححح لحست بضاني رفعت رجلي شويه ودخلت صبعها في طيزي كنت حاسس بمتعه وهيه بتمص زبي وصبعها في طيزي بعدين وقعدت علي زبري وهيه بتصوت جامد لحد مدخل في طيزها وهيه بتصوت جامد اوي حسيت ان عماره سمعت عماله تتطنط علي زبري لحد منزلت شالت زبي من طيزها وقربت عند شفايفي وتفت علي وشي قالتلي انا قلتلك تنزل ياخول ياديوث وضربتني ب قلم بعدين قامت راحت مطبخ وجت كانت جايبه خياره معاها قالتلي يلا كسمك نام علي بطنك نمت علي بطني وهيه تفت في طيزي ودخلت خياره في طيزي وهيه بصوت اه اه براحه قالتلي وجعك يا لبوه قلتها اوي فضلت تدخل خياره وطلعها من طيزي وانا بصوت دخلت خياره كلها في طيزي قالتلي اقفل علي خياره في طيزك عملت كده وهيه جت نحيت ضهري وخربشتني جامد وفضلت تضربني علي طيزي ورا بعض لحد محمرت طلعت خياره من طيزي بتقلي ياخول طيزك وسعت وبقت حلوه قالتلي بعد كده تنضف طيزك علطول قالتلي في زفت خرا وراحت تقعد على سرير وبدأت تاكل خياره اللي طلعتها من طيزي قتلها انتي مش بتقرفي سكت ورقبت وشها من وشي وتفت خياره عليه قالتلي مش بقرف من حاجه فاهم يكسمك وسابتني ومشيت وهيه طالعه من اوضه كانت بتاكل خياره وبتعمل صوت كنت مش طايقها قلت ف سري افركش كسم جواز دي قعدت افكر شويه لحد مجت الساعه ٣بليل نورا دخلت فضلت ساكته ونضفت سرير وقلعت اندر وحطيته في بوقي ونامت ملط علي سرير طلعت قعدت في صاله ولعت سجاره لقيت شنطه بتاعت نورا فتحت شنطه خت تليفون بتاعها لقتها بتكلم رجاله وبتبعت صورها ليهم من غير هدوم وبيعتلها كروت شحن دخلت علي صورها لقيت صور ليها كتير من غير هدوم ودخلت ماسنجر لقيتها بتكلم رجاله وبتعبت صور ليهم وكانو بيبعتو كروت شحن ليها دخلت علي فيس بوك كانت عامله اكونت فيك باسم ملكه ..... حد بعتلها رساله علي ماسنجر دخلت علي محادثه وجبتها من اولها لقيت ولد بيقلها نفسي ابوس رجلك واعيش تحتها خدام اححح قالتله بوس رجلي ياكسمك وبعت صورت رجليها اححححح تجنن اوي بعدين فضلت اقلب في محادثه لقيت كتبلها نفسي اكون مرحاض بتاعك قالتله نفسك اشخ عليك كتبها اوي لقتها بعتت فيديو كان عباره هيه كانت ملط ومشيه في حمام وراحت تقعد على حمام بتقول طيزي مليانه خرا اححح مين خلصت بعدين صورت خرا بتعاها ومسكته قالت مين كلب اللي نفسه يكله قفلت فيديو وكل افلام اللي علي تليفونها كده بعدين قفلت تلفون وجبت شنطتها ودورت فيها لقيت علبت سجائر كان فيها سجائر حشيش بعدين رجعت شنطه وانا قاعد بفكر خلاص مراتي بقت شرموطه وبتناك بفلوس فضلت قاعد بفكر لحد ساعه 7صبح نورا صحيت دخلت حمام وطلعت قلتها يلا عشان نروح قالتلي شويه كده كانت قاعده راحت عند شنطه وطلعت تليفون فضلت تصور نفسها وهيه ملط وبعتت ريكورد ابعت كرت ب200يلا وقفلت تلفون ولعت سجاره كنت قاعد جنبها حطيت ايدي علي طيزها وهيه كانت ساكته فضلت ابعبص فيها وزبي بدأ يقف قلتها متيجي ادخل زبي في طيزك تعبان اوي حطت سجاره في طفايه وقامت وقربت طيزها من وشي طلعت لساني عشان الحس لقتها فست وشي وضحكت بشرمطه وراحت تقعد وكلمت شرب سجاره وكلمت امها قالتها هنزل اجيب شويه حاجات واروح انا ويوسف وقفلت خط قلتها هتروحي فين قالتلي ملكش دعوه وحطت رجليها عند وشي بعدين قالتلي الحس لحست رجليها بعدين قامت ودخلت اوضه دخلت معاها فتحت دولاب وطلعت اندر وعبايه قالتلي يلا لبسني وانا بلبسها اندر فضلت احسس علي طيزها قالتلي بكسمك قلتلك لبسني مش تنكني قلتها تعبان وقمت وقفت وزنقت زبي في طيزها زقتني قالتلي بكسمك فاكر نفسك راجل لبست عبايه وهدا شنطتها ونزلت قعدت على سرير فضلت كلمت أمي عشان تجهيزات فرح كان فرح يوم الجمعه كلمت وكده وقفلت فضلت قاعد افكر في جوازه زفت كلمت صاحب شغل قلتله هسيب شغل قلي ومش ليه قلتله جواز وكده ولقيت شغل تاني جمب بيت قلي لو تعرف تيجي دلوقتي تاخد بقيت فلوسك وكده قلتله تمام شويه وهاجي لبست ورحت شغل قبلت مدير اتكلم معايا شويه بعدين خت فلوسي ورق بتاعي ورحت البيت استنا نورا لحد متيحي روحت دخلت البيت قعدت في صاله شويه ونورا جت كان معاها شنط خت شنط وخلنا اوضت نوم قالتلي رحت فين قلتها رحت شغل عشان اخد ورق بتاعي وكده سبت شغل يعني قلتها ايوه قامت وجت عند وشي وضربتني ب قلم جامد قالتلي بتنزل من غير متقلي ليه هوه مش انا راجل بيت دلوقتي فضلت ساكت قامت وقفت قالتلي يلا كلب قلعني قلتها عبايه مكنتش لابسه اندر وكسها مبلول قلتها فين اندر بتاعك قالتلي كنت بتناك عشان اعرف اصرف عليك ومسكت راسي وزنقتها في كسها قالتلي الحس لحست كسها من لبن وزقتني وراحت تقعد على سرير وفتحت شنط كانت جايبه اندرات كتير دلوقتي عرفت ليه وفتحت شنطه كان فيها اندر وسنتيان ابيض قالتلي دول ليك قلتها مش فاهم قالتلى بكسمك هتلبسهم ليليه دخله وطلعت اندر وسنتيان كانو لونهم اسود وملمسهم جلد كان لبس ماستر قالتلي دول ليا وشالت شنط قلتها يلا عشان نروح قالتلي ايه امك خايفه عليكي احه علي رجوله وقامت دخله حمام خرجت طلعت جيبه وصله لحد ركبها لبستها قلتها مش هتلبسي اندر قالتلي لا يكسمك ولبست قميص اسود وبزازها كانت باينه قفلت شقه ونزلنا ركبت تاكس وسواق عينيه علي بزازها
وصلنا بيت جيت احاسب تاكس لقتها طلعت فلوس وحسبت تاكسي وهيه بتحسبه حسس علي ايديها دخلنا مدخل عماره قلتها ايه اللي عملتيه ده قالتلي اتعود علي كده ياروح امك وركبها اسنسير زنقت زبي في طيزها لقتها رفعت جيبه وفضلت احسس بزبي عليها وصلنا عند شقتها دخلت اسلم على حماتي ونورا دخلت تغير قعدت شويه وجيت عشان انزل وانا خارج نورا كانت في حمام بتسحمي قلتها انا نازل قالتلي طيب ونزلت شقتي قعدت مع ابويه وامي شويه ودخلت استحمي خرجت ودخلت اوضتي امي جت قالتلي بكره هنروح انا وحماتك شقتك عشان نفرش سجاد وحاجات خفيفه قلتها طيب قعدت على تلفون شويه لقيت نورا بعتلي صورت زب صناعي علي واتس قالتلي هموتك ليليه دخله يا عروسه وقفلت ونمت لقيت نورا بتصحيني وطيزها في وشي وفست قالتلي قوم ياكسمك كل ده نوم صحيت قلتها وطي صوتك امي تسمع قالتلي امك وامي راحو شقه يفرشو سجاد وابوك نزل كانت لابسه ترنج بيتي قالتلي قرايبنا جايين بكره عشان حنه وكده قلتها طيب لقتها فتحت بوك بتاعها وطلعت فلوس قالتلي خد دول ختهم قلتها بتوع ايه دول قالتلي مش انا بقيت راجل بيت وهصرف عليكي يا لبوه فضلت ساكت قالتلي يلا سلام عشان هطلع قلتها طيب زبي كان واقف اوي قلتها زبي وأجعني اوي عايز انيك ضربتي على زبي ومشيت قمت اوصلها وهيه كانت لسه بتفتح باب شقه حضنتها من ورا فضلت احك زبي في طيزها وهيه فضلت ساكته فضلت احك زبي لحد منزلت لبني وسبتها لفت وضربتني ب قلم جامد قالتلي بكسمك لو عملت حاجه تاني هزعلك ومشيت روحت قعدت في صاله كلمت أمي وكده اطمنت عليها ودخلت اوضتي البس قلت انزل اقعد مع صحابي شويه بعدين وانا بلبس خت فلوس اللي نورا ادتهالي عدتهم كانو خمس تلاف جنيه شلتهم ونزلت قدت مع صحابي شويه بعدين طلعت أمي وابويه قاعدين امي قالتلي بنات عمامك وخالتك جايين بكره عشان حنه وكده قلتها طيب ودخلت اوضتي نمت صحيت على ساعه 2 لقيت قرايبنا قاعدين مع امي في صاله وكده سلمت عليهم ولقيت شروق دي بنت عمي اوصفلكو جسمها هيه قصيره رفيه وطيزها وسط وبزازها وسط قالتلي ألف مبروك وبركتلي قلت لي امي هنزل عشان اجيب بدله قالتلي طيب يا حبيبي دخلت اوضتي ولبست لقيت باب بيخبط لقيت شروق دخلت قلتها عايزه حاجه شروق قالتلي ينفع اجي معاك وانت بتجيب بدله قالتها تيجي وتنوري فرحت وراحت قالت لي امها ونزلنا انا وهيه دخلنا ملح بدل نقيط بدله كانت ب3000تلاف جيت عشان احاسب شروق جت تفاصل مع راجل بكل احترام قلها عشان خاطرك وانتو اول مره هحسبلك بدله ب2500ونص بدل 3000 افتكرت نورا وراجل لما كان زنقها اول مره بعدين خلصنا قلتها تسلمي على اللي عملتيه ده قالتلي علي ايه يعني ورحنا كانت ساعه 8 دخلت بيت كان بنات عمامي مشيو عشان فرح دخلت اوضتي لقيت نورا بعتلي صور كسي بقتلي بيكلني اوي قلتها اححح وصورت طيزها بتقلي هخليك تلحس خرايا كله وقفلت قعدت شويه ونمت صحيت على ساعه 1ابويه وعمامي برا سلمت عليهم ودخلت استحمي وطلعت لبست بدله وصحابي جم معايا عند حلاق رحنا كوافير اجيب نورا كانت ساعه6 دخلت اجبها كانت لابسه فستان ابيض واصل لحد ركبها وكتفها باينا ناس كلها مستغربه وصحابي لحظت انهم هاجو عليها مختش بالي اللي بيحصل ركبنا عربيه وصلنا قاعه قدنا وناس جت تبارك شفت شروق بنت عمي كانت لابسه فستان طويل لونه ازرق وطرحه زرقا كانت قمه في جمال بعدين رقصنا شويه وراحت ترقص مع صحبها وانا روحت ارقص مع صحابي وانتو عرفي عملو ايه وانا برقص معاهم واجب عريس 😂 بعدين المعازيم راحو يقعدو وانا ونورا رحنا نقعد في مكان ورا كوشه ناكل جاتوه وكده ونورا رفعت فستان فوق طيزها وضربت طيزها وقربت من ودني بتقلي طيزي مليانه مليانه خرا اححح قالتلي هخليك تاكل خرا بتاعي كلت جاتوه وانا ولعت سجاره محدش كان شايفنا نورا قالتلي حات سجارة اتدتها سجارة كان منظرها سكسي فشخ وهيه بتشرب سجاره نزلت اندر بتاعها ودخلت صبعها في طيزها وطلعت صباعها كان خرا قربت صباعها عند مراخيري قالتلي شم ياكلبي شميت كنت مبسوط وقرفان في نفس الوقت قالتلي افتح بوقك قلتها خليها لما نروح شقتنا لقتها فتحت بوقها ولحست خرا اللي علي صبعها بعدين طلعنا وقعدنا في كوشه المعازيم بداه يمشو كانت الساعه 10قندنا شويه وقمنا عشان نروح شقتنا ركبنا عربيه وصلنا بيت ودخلنا شقه اهلي واهلها مشيو وهيه راحت تقفل الباب دخلنا اوضت نوم وجيت احضنها عشان أبوسها من شفايفها زقتني قالتلي يلا كلب قلعني قلتها فستان ومكتنش لابسه اندر قلتها فين اندر بتاعك قالتلي قلعته واحنا في فرح قلعت وهيه قالتلي خش حمام دخلت نورا جت وكانت جايبه حلاوه وحطتها على رجلي وشدتها جامد صوت آه قالتلي وجعك يا لبوه وفضلت تشيل جسمي كله ب حلاوه بعدين جابت كريم ودعكت جسمي قالتلي شويه واستحمي وهيه خرجت راحت عند صاله وانا قاعد في حمام نورا جت قالتلي يلا كلب استحمي فتحت حنفيه واستحميت وانا بستحمي حسست علي صدري كان ناعم اوي بعدين خرجت نورا كانت قاعده في صاله ببص علي ترابيزه كانت حطه بيرا وحشيش قالتلي يلا كلب خش اوضه دخلت اوضه واكانت حطه علي سرير اندر فتله ابيض وسنتيان ابيض وقميص نوم احمر لبستهملي وجابت صباع روج حطت علي شفايفي قربت شفايفها عند بوقي قالتلي شكلك جامده اوي يابت وبعبصتني قالتلي يلا كلب اطلع بره وستناني في صاله خرجت ورحت قدت علي كنبه شويه ونورا طلعت كانت لابسه لبس ماستر سنتان اسود واندر اسود وملمسهم جلد وكانت لابسه جزمه بكعب كانت مسكه حبل زي بتاع كلاب قربت من رقبتي ولبستهولي قالتلي يلا كلب اقعد علي أرض قعدت وهيه ولعت سجاره حشيش لقتها رفعت رجليها قالتلي حط وشك عند طيزي عملت كده وهيه عملت حمام خرا عليه وفضلت تضحك بعدين نزلت رجليها ومسكت خرا وحطيته في بوقي بعدين دخلت اوضه ولبست زب صناعي لقتها بتقلي مصه يلا كلب مصيته ونيمتني على بطني في صاله وجابت كريم ودعكت زب صناعي كان كبير وحطت كريم علي طيزي وفضلت تبعبص فيه اححح بتقلي طيزك واسعه بالكلب بعدين جت تدخل زبي صناعي وفضلت تنيك وانا بصوت آه آه براحه بيوجع اوي طلعه آه آه براحه وهيه بتنيك فيه جامد بعدين تعبت وشالت زبها دخلت حمام استحمي بعدين نورا كانت بتنضف صاله وانا دخلت اوضت نوم كنت ملط وقدت علي سرير كانت ساعه2بليل بعدين نورا دخلت اوضه كانت من غير هدوم وجت تنام نامت علي طول حضنتها من ورا ونمت لقيت نورا بتصحيني كانت لابسه فستان صباحيه لبست ترنج ولطلت أبويه وامي وحماتي سلمت عليهم وحماتي خدت نورا ودخلت اوضتها شويه وحماتي طلعت قالت يلا نسيب عرسان بقا ومشيو نورا قدت ولعت سجاره قدت جنبها وكنت بعبص في طيزها وهيه بتشرب سجاره قالتلي بص عشان تكون عارف من اولها انا لما هنزل هاجي في أي وقت وهلبس اللي انا عايزه وانت قاعد زي عرص كل اللي ليك عندي مصروفك وليك مره في اسبوع تنام معايا قلتها طيب قالتلي شاطر ياكسمك وقامت راحت عند بوك بتعها وطلعت 2000جنيه قالتلي ده مصروفك وليك زيه كل اسبوع خت فلوس وهيه دخلت اوضه ولبست قميص اسود وجيبه وجسمها كل باين ونزلت كانت ساعه 4 فضلت قاعد لحد مجت كانت ساعه 12دخلت بيت كانت مش قادره تمشي رحت سنتها لحد مدخلت اوضت نوم قلتها مالك قالتي كنت عند زبون وزبه فشخ طيزي مش قادره دخلت حمام تستحمي فضلت علي حال ده لمده سنه نورا تنزل وتيجي وش فجر وهدومها مت بهدلها لحد موحشت من فلوس اللي بتدهالي متين الف جنيه كنا قاعدين في بيت وطيت تحت رجليها قلتها ينفع طلب واحد نفسي فيه من اول متجوزنا قالتلي عايز فلوس عندك شنطه في دولاب خد فلوس اللي انت عاوزه قلتها مش عايز فلوس عايز انيك مره واكون دكر بجد قالتلي هيه مره واحده بس ومش هتكون دكر قلتها اه قالتلي خش حمام ظبط نفسك وتعاله علي سرير دخلت حمام وظبط نفسي وشلت شعر زبي ودخلت اوضت نوم كانت نوره قاعده علي سرير من غير هدوم وغطيه نفسها بعدين قربت منها وشتدتها من شعرها جامد قالتلي انت عبيط مسكتها من شعرها وفضلت اضرب فيها جامد وهيه كانت بتزقني مسكت رأسه قلتله مصي زبي كانت خايفه ضربتها ب قلم بدأت تمص زبي وقفتها قلتها نامي على ظهرك نامت علي ضهرها وفشخت رجليها جيت ادخل زبي في كسها قالتلي الحس كسي الاول دخلت زبي في كسها مره واحده وهيه بتصوت وبتحاول تزقني وتبعندي وانا فضلت انيكها بسرعه واضربتها علي بزازها ونزلت لبني كسها وقمت قامت عشان تضربني مسكتها فضلت اضرب فيها وزقتها على سرير فضلت تعيط جامد قالتلها انتي طالق بتلاته قعدت على فضلت تصوت وتعيط بتقلي انا عملتك ايه عشان تطلقني قلتها بكسمك نسيتي أن انا كنت كلب بتاعك وفضلت اضرب فيها جامد لحد ما دمغها انفتحت وسبتها فتحت دولاب خت هدومي وشنطه فلوس بتاعتها ونزلت ركبت تاكسي ورحت بيت عند امي اول مدخلت بيت امي قالتلي فيه ايه يابني ايه شنط اللي معاك دي وجي متاخر ليه كانت ساعه3بليل قلتها انا طلقت نورا ليه يابني ايه اللي حصل قلتها شدينا مع في كلام وضربنا بعض قالتلي خش اوضتك ارتاح دلوقتي دخلت اوضتي وشلت فلوس ونمت لقيت امي بتصحيني بتقلي البس عشان قرايبك في عندنا برا لبست وطلعت لقيت حماتي وزفت نورا كان شكلها منهاره من عياط وخالتلي وبنات عمتي وشروق كانت قاعده فضلو يتكلو علي اني ردها تاني وكلام قلتهم كل واحد يروح لحاله وانا مش عايز اكمل بقيت حياتي مع وحده زي دي كانو فاكرين سبب مشكله أننا مسكنا في وشتمنا بعض وكده المهم اتفقنا أنها هتاخد جهازها بعد شهر خدت حاجتها ودتها مهر من فلوس اللي ختها من وبعت شقه عشان مش حابب اقعد فيها تاني جبت شقه في نفس منطقة عندنا جمب بيت بنت عمي فرشت شقه من كل حاجه كلمت عمي قلتله هوه لو فاضي بكره هجي اقعد معاك شويه قلي تنور يا حبيبي قفلت مع عمي رحت قعدت مع ابويه وامي كان. مديقين بسبب طلاق قلت لي أبويه انا كلمت عمي ورحله بكره عشان اطلب ايد شروق أبويه وامي فرحو ودخلت نمت صحيت لبست وروحت عند عمي قلت نورت ياحبيبي قلتله هوه انا جاي ياعمي بصراحه عشان عايز اطلب ايد شروق قلي انا موافق بس هسأل عروسه الاول نده على شروق وقلها يوسف عايز يطلب ايدي لي جواز قالتله موافقه وشها حمر ودخلت اوضه قلت لعمي انا مجهز شقه بكل حاجه وعايز شروق بشنط هدومها اتفقنا أن فرح بعد شهر المهم قبل فرح بكام يوم رحت انا وشروق نتجيب شبكه و بدله وبعدين روحنا جه يوم فرح رحت جبت نورا من كوافير كانت لابسه فستان ابيض وطرحه بيضه فستان كان مغطي رجليها وكتفها باينا ركبنا عربيه وصلنا قاعه قعدنا وناس جت تبارك لقيت نورا جت وسلمت عليه بتقلي الف مبروك يا عريس كانت لابسه فستان اسود ومشيت بعدين قمنا رقصنا شويه بعدين خلصنا وركبنا عربيه وصلنا عند شقه كانت اسعد لحظه في حياتي اهلي وقرايبي مشيو وقفلت باب دخلت لي شروق اوضت نوم حضنتها وهيه حضتني جامد وبست ايديها قلتها بحبك اوي وبوست ايديها قالتلي يلا اطلع لحد مقلع طلعت شويه وندهت عليه دخلت كانت معطيه نفسها ب بطاني كانت بزازها سمره شويه بس بزازها كانت وسط وطيزها وسط وكسها اسمر شويه وانا قلعت وفضلت ب بوكسر قربت عند سرير ونمت فوقيها قربت شفايفي منها قلتها بحبك اوي وبوستها من شفايفها بعدين نزلت الحس كسها لحست كسها وقلعت بوكسر قلتها مصي زبي قالتلي هوه لازم الحسه عرفت انها خايفه قلتلها عادي جبت كريم ودعكت زبي وبدات ادخله في كسها وحده وحده لحد مدخل وهيه كانت بتصوت دخلت زبي وطلعته لحد مفتحت كسها قلتها الف مبروك يا عروسه وسهل حمر شلتها ودخلت حمام مليت بانيو وسبتها شويه وخرجت نيمتها علي ضهرها وفشخت رجليها وفضلت انيكها براحه وهيه بطلع آهات آه آه براحه آه لحد منزلت لبني دخلنا نستحمي سوا وانا كنت بلعب في بزازها ودخلنا ننام نامت علي صدري قالتلي بحبك اوي قلتها وانا بموت فيكي ❤️ ياريت القصه تعجبكم
 
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed Fadel
قصه في غايه الرررررررروعه
 
  • حبيته
التفاعلات: احمد تبادل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه في غايه الارف
 
بصراحه انت راجل لقطه .
 
  • حبيته
التفاعلات: احمد تبادل
لازم يعني تحط الحاجات المقرفه دي فالقصه !!!!!
 
  • عجبني
التفاعلات: Saul Goodman و احمد تبادل
بعشق ظرط البنات
 
  • حبيته
التفاعلات: احمد تبادل
مراتي ماستر انا يوسف عندي ٢٥قصتي بدأت لما خطبت بنت خالتلي نوره عندها٢٧سنه قمه في جمال طويله وتخينه شويه طيزها كبيره ومدوره ونزله لتحت وبزازها ملبن اوي كبيره وبشعرها قصتي بدأت في دياثه كنا انا وهيه مشين واحد حاكسها وانا شخصيته بخاف مش مشاكل وهيه لحظت هيه شخصيته قويه عني أنا كنت بخاف وبحب هدوء كملنا مشي وهوه لسه بيعاكسها حسيت بمتعه اوي وهوه بيعاكسها وزبي وقف اوي ورحنا مول نشتري حاجات بعدين دخلت محل اندرات حريمي وكده كنت واقف برا كان ولد اللي بيبيع كان مكان ديق وهوه معدي زنق زبه في طيزها وهيه فضلت ساكته وعدي تاني عمل نفس حركه وحسس علي طيزها خلصت شرا وطلعنا من مول قلتها ايه اللي راجل عمله اللي اشتريته من عنده اندرات قالتلي عمل ايه يعني حسس علي طيزي قالتلي بعمل كده عشان يعملي خصم عرفت انها بتعمل كده علطول عشان ناس تعملها خصم شديت معاها في كلام كانت واقفه في وشي وزبي واقف على آخره قالتلي طلما عرق ضرب في دمك زبك اللي وقف عليه ده ايه وضربتني علي زبي ومشيت حسيت بمتعه اوي وهيه بتضربني علي زبي في شارع ركبنا تاكسي ورحنا هيه ساكنه في دور اللي فوقينا هوه البيت بيت عليه ركبنا اسنسير كان معانا شنط كتير ومكان ديق جيت ادوس علي زارر اسنسير زبي لزق في طيزها وهيه ساكته كانت لابسه بنطلون جينز ديق اوي زبي فضل لازق في طيزها لحد مخرجنا من اسنسير حسيت بمتعه اوي واحنا طالعين حطيت شنط قدام باب شقه فضلت تخبط علي امها محدش بيفتح اتصلت عليها امها اتصلت عليها قالتلي انا مع ام يوسف بنجيب طلبات قدام بتاع ساعه ونص قالتها انتي معكيش مفتاح قالتها اه وقالت يوسف معاكي قلتها ايوه بتقلي اقعدي معاه لحد منيجي وقفلت خط نوره قالتلي امك مع امي بيجوبه حاجات تعاله ننزل نقعد عندك قلتها المفتاح برضو مش معايا قالتلي يعني هتفضل قاعدين على سلم كسم كده قلتها تعالي نطلع السطح قالتلي مش قادره اطلع ب شنط قلتها سيبي شنط قدام باب شقه ده انتو ساكنين في دور اخير اقتنعت وطلعنا سطح كان في كراسي قعندنا قلتها قولي بقا انتي بتخلي ناس تحسس على طيزك وجسمك ليه هيه جريئة في ردها قالتلي بيعملولي خصم قلتها وانتي مخطوبه لخول قالتلي منت زبك وقف عليه لما راجل حسس طيزي وقربت طيزها عند وشي وضربت طيزها قالتلي ولانسيت سكت قالتلي منت كمان كنت مبسوط وراجل بيحسس علي طيزي منت لو راجل كنت ضربته بصراحه هجت من كلامها قالتلي وبعدين مازبك وقف عليه في اسنسير وفضلت تحسس طيزي طلعت علبت سجائر وطلعت سجاره جت تولع سجاره الولاعه مكنتش شغاله قالتلي حات ولاعه طلعت ولاعه وقربت عند خدت ولاعه ولعت بعدين وقعت علي أرض وطيت اجبها داست بجزمتا علي ايدي بتقلي انت مكانك تحت رجلي فاهم ولا لا قلتها فاهم قالتلي بوس جزمتي بوست جزمتها كنت حاسس بمتعه اوي بعدين جيت اقف قالتلي خليك تحت رجلي ياكسمك فاهم قلتها حاضر قعلت جزمه و شراب قالتلي بوس رجلي يلا بوست رجليها كانت ريحتها وحشه وهيه لحظت قربت رجليها عند مراخيري قالتلي شم فضلت اشم قالتلي يلا الحس لحست رجليها كنت زي كلب احححح شالت رجليها تفونها رن كانت امها قالتها قدامي ساعه وجيه نوره قالتها طيب وقفلت كان في اوضه في السطوح قالتلي تعاله ورايا جيت اقف قالتلي توتو تو امشي زي كلب مشيت زي لحد مدخلنا اوضه نزلت بنطلون بتاعها وقالتلي تعاله ياكلبي الحس طيزي نزلت اندر بتاعها طيزها طريه اوي وناعمه بصيت علي خرم طيزها كانت مفتوحه عرفت انها شرموطه قلتها طيزك مفتوحه لفت وضربتني ب قلم قالتلي انا ستك نوره انت خدام بتاعي فاهم قلتها فاهم ياستي ولفت لزقت طيزها في وشي وفست قالتلي شم ياكلبي الحس يلا فضلت الحس وشم بعدين لفت قربت كسها عند بوقي قالتلي افتح بوقك فتحت وتبولت ميه في بوقي قالتلي ابلع يا كلبي يلا بلعت بولها قالتلي افتح بوقي وتفت قالتلي ابلع بعلت ولفت طيزها عند وشي وفست في وشي جامد ولبست بنطلون قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي بوس رجلي ياكسمك بوست رجليها وطلعت قعدت بره ولعت سجاره قالتلي بكره صبح امي رايحه عند جدتي الساعه ٩صبح القيق قدام باب شقه قلتها حاضر وشافت زبي واقف ضربتني علي زبي قالتلي ده واقف ليه قالتلها هائج قالتلي هريحك بكره وباب شقه فتح أمها جت طفت سجاره ونزلت وانا نزلت الشقه دخلت استحمي ودخلت اوضتي لقيت نورا بعتالي علي واتس بكره تشيل شعر طيزك ياكلبي قلتها حاضر يا ستي ونمت صحيت على ساعه ٩دخلت حمام شلت شعر طيزي وزبي دطلعت ماما كانت نايمه طلعت لي إسراء قالتلي مش معادك الساعه ٩جيت متاخر ليه وضريتني ب قلم كانت لابسه روب قلعت روب وشفت جسمها كانت ملط احححح قالتلي يلا كلب وطي بوس رجلي ياكسمك فضلت ابوسها والحسها ضربتني ب قلم قالتلي يلا اقلع يلا كلب قلعت ملط قالتلي نام علي بطنك علي أرض عملت كده وهيه جت نحيت وحطت طيزها عندي وشي وفست قالتلي شم ياكلبي شميت طيزها قالتلي عجبتك طيزي قلتها ريتحها وحشه ضربتني علي زبي قالت قوم اقف ضربت طيزها قالتلي مش دي انت بتحبها وتضرب طيزها قالتلي انت كلبي تعمل اللي انا عايزه فاهم ياكلب قلتها اه قالتلي وبعدين بعد جواز انا اللي هصرف علي بيت قلتها ازاي وضربت طيزها كانت محترفه في حركات سكسي اوي قالتلي بطيزي هجيب رجاله تنكني كانت جريئه جدا وطيزي دي اللي هتصرف عليك انت كلب بتاعي وحمام بتاعي ولا نسيت لما فسيت عليك فوق سطوح قالتلي يلا كلب نام علي ضهرك نمت وهيه جت فوقيه وفضلت تخرج ريح من طيزها وبتقلي شم ياكلبي شميت اححح وزبي واقف اوي مسكت زبي فضلت تفعص في بضاني وتفت علي زبي وفضلت تدعك فيه اححح قالتلي تعاله ورايا زي كلب مشيت زي كلب ودخلت اوضتها قالتلي نام علي ضهرك نمت علي ضهري فضلت تمص زبي وتفعص في بضاني بعدين افتح سبعه يكلبي فتحت سبعه لحست خرم طيزي ودخلت صبعها مره واحده صوت آه قالتلي وجعك يا لبوه قلتها اوي وعيني دمعت قالتلي متخفيش لسه مختش شرفك بدخل صباعها وطلعه الضرف بتاعها عورني في طيزي ونزلت شويه ددمم جابت منديل ومسحت الدم اللي خرج من طيزي قالتلي مبروك يا عروسه خت شرفك قالتلي يلا كلب خش حمام دخلت حمام وفتحت بانيو قالتلي يلا يا عروسه اقعدي قعت في بانيو قالتلي فتحت يا عروستي قالت يلا اطلعي طلعت ودخلت اوضتها قالتلي نامي بطنك نمت علي بطني وجابت كريم ودعكت طيزي ودخلت صبعها جوه طيزي وانا عيني بدمع مع وجع قالتلي متخفيش يا عروسه قالتلي طيزك حلوه يابت وفضلت تبعبص فيه اححح وتفت فضلت تدخل صبعها الاتنين وانا مش قادر من وجع عيط قالتلي مالك يا حبيبتي قالتلي اعدل نفسك علي سرير وحطيت دماغي علي بزازها وفضلت اعيط طبطبت عليه قالتلي عرفت ليه لازم اكون راجل في بيت وانت عامل زي بنت بنوت بتخاف من اي حاجه قالتلي لما نتجوز انت انا هكون راجل وانت ست فهمت اقتنعت بكلمها قالتلي كنتي بتعطي ليه قلتها حسيت اني خلاص بقيت خول قدام ناس قالتلي قدام ناس انت راجل وسيدي رجاله ومسحت دموعي زبي كان واقف قالتلي وانا هصلحك نزلت تمص زبي وانا كنت بسيح من مصها بعدين عملت وضع دوجو قمت عند طيزها جيت ادخل زبي قالتلي الحس الاول ياكسمك نزلت الحس طيزها وفست عليه وضحكت بشرمطه قالتلي اسفه بحب اعمل كده قلتها اعملي اللي ريحك انا خدام طيزك ونزلت الحس وهيه بتقلي اححححح الحس كمان ياخولي قالتلي يلا دخل زبك دخلت زبي وحده وحده لحد مدخل بدأت انيكها وهيه بتصوت جامد بتقلي افشخني يا فحلي انا لبوتك احححححح هجت اوي من كلمها وبجد كانت محترفه في سكس وحركات فضلت انيكها بسرعه واضربتها علي طيزها قلتها هنزل عايزه لبني فين قالتلي في طيزي نزلت لبني وطلعت جت تمص زبي اححح مصت زبي بعدين قالتلي الحس طيزي نزلت الحس طيزها وهيه بتقلي اححححح كمان خلصت لحس وقعدت علي سرير حطت راسها على صدري قلتها اتبسط اوي قالتلي انا لسه هعلمك حاجات كتيره في سكس بس لما نتجوز الاول قلتها انتي عرفتي كلام ده كله منين قالتلي وانا في ثانوي كانت بنات بتلعب فى طيزي في مدرسه عند حمامات ودخلت علي نت وعرفت اكتر قالتلي لما نتجوز هعيشك كل تجارب سكس معايا قالتلي يلا عشان ماما جايه امها لبست هدومي وجيت انزل نورا قالتلي تعاله قرب عند طيزي وضحكت عرفت هيه كانت عايزه ايه قربت عند خرم طيزها وفست عليه وضحكت بشرمطه قالتلي يلا امشي ونزلت البيت كانت ماما قاعده قالتلي كنت فين قالتلها مع صحابي ودخلت حمام استحمي ودخلت اوضتي نمت زي قتيل صحيت كانت الساعه ١ بليل طلعت صاله أبويه كان قاعد بيقلي كل ده نوم قلته جيت تعبان ونمت علطول دخلت مطبخ فضلت أكل كأني مكلتش بقالي سنه كلت ودخلت اوضتي فتحت واتس نورا بتقلي صباحيه مباركه ياعروسه كل ده نوم نزلت انا ومي نقعد مع امك قلتها نمت علطول قالتلي خش حمام بص ورايا غساله سيبالك حاجه رحت حمام بصيت غساله كان في شنطه سوده صغيره خنتها ودخلت اوضتي فتحت شنطه كان في اندر احمر كان ريحته خرا وعليه خرا مكان طيز نورا قالتلي استعد من دلوقتي لحد فرحنا عشان ده اكلك من بعد كده قالتلي جهز نفسك عشان هنزل انا وامي بكره نجيب اجهزه كهربائيه و ابعتلي صورت طيزك وانته لبسه وقفلت طلعت اندر من شنطه وقعلت ملط فضلت اشم فيه وريحته شخاخ لحسته كنت قرفان بس حسيت بمتعه فضلت اشم فيه والحسه وضربت عشره وقفلت الباب ب مفتاح ولبست اندر حسيت بقشعره لما لبسه صورت نفسي وبعتلها صوره بعت ايموشن قلوب قالتلي يجنن عليكي قالتلي كلها ٥شهور وتجوزك يا لبوه وقفلت قلعت اندر ودخلت حمام استحمي وخرجت دخلت انام صحيت على ساعه ١٢ضهر أبويه وامي حماتي راحو يجزو شقه كلمت نورا قالتلي بنجهز في شقه يا حبيبي سلام بقا قفلت لبست هدومي ورحت شقه دخلت نورا وحماتي بيحطو ستائر وامي في مطبخ بترس حاجه بقلها أبويه فين قالتلي راح عند عمك حماتي كانت لابسه قميص نوم اصفر كان جسمها نار هيه تخينه وبزازها كبيرة اوي وطيزها لبن نورا قالتلي تعاله علق ستاره اللي في اوضت نوم وحماتي راحت مع امي ترس حاجه دخلت أنا ونورا فضلت تبعبص فيه قلتلها اهدي امك او امي ممكن تشفنا قالتلي كسمهم بعبصت طيزي علقت ستاره وهيه طالعه حسست علي طيزها ودخلت صباعي جوه أندر بعبصت خرم طيزها قالتلي شيل ايدك شلت ايدي قالتلي يلا كلبي شم صباعك اللي دخلته في طيزي شميته قلتها ريحته خرا قالتلي اعمل حسابك علي كده علطول وده هيبقي اكلك وضربت طيزها بعدين ركبت دش وجبت راجل يركبه بعدين جت الساعه 7 امي وحماتي قالو يلا نروح وتكمل بكره نورا قالتلها روحو انتو وانا ويوسف هنروق شويه ونروح قالت طيب اقفلو باب شقه كويس قالتها حاضر امي وحماتي مشيو وانا ونورا قالتلي يلا كلب اقلع بسرعه قلعت ملط ونورا قلعت قالتلي كنت عايزه افشخك في اوضت نومنا بس خليها ليليه دخله جابت ملايه وفرشتها علي أرض قلعت ملط وعملت وضع دوجو قالتلي يلا كلبي الحس طيز ستك نوره لحست طيزها كانت عرقانه اوي قرفت بطلت لحس لفت وضربتني ب قلم انا بعتلك ايه يا كلب امبارح قالتلي يلا لفت وشميت طيزها وهيه فضلت تفسي قالتلي طلع لسانك والحس فضلت الحس عرق طيزها وهيه بتفسي قالتلي مبسوط قلتها اوي قالتلي الحس لحست عرق طيزها وريحته خرا قالتلي نام علي ضهرك نمت علي ضهري وهيه مسكت زبي تمصه وتدعك فيه اححح قلتها هنزل لبني فتحت بوقها ونزلت لبني في بوقها جت عند بوقي وتفت لبني في بوقي قالتلي ابلع يلا كلب وضربتني ب قلم قالتلي يلا عشان نمشي لبسنا واحنا طالعين قالتلي اعمل حسابك المره جايه هتاكل خرا طيزي فاهم يا كلب قلتلها حاضر وضربت طيزها كانت لابسه جيبه وصله لحد ركبها وصلنا عماره وركبنا اسنسير ركبنا لقتها عرفت جيبه فوق طيزها ونزلت اندر قالتلي قرب عند طيزي عرفت هيه عايزه ايه قربت وفست في وشي وصلنا شقه ودخلت استحما ودخلت نمت ا نمت لقيت الساعه ١٢لقيت نورا بتخبط علي باب شقه رحت فتحت بتقلي بكسمك هتضي يومك كله نوم ودخلت شقه قلتها وطي صوتك يا امي تسمعك قالتلي كسم اهلك قالتلي امي تعبت امبارح علي ساعه ٨ صبح نزلت امك و ابوك جم معايا مستشفي قلتها وانتي خلعتي منهم ازاي قالتلي قلتهم هروح شقه اجهز بقيت فرش امك قالت عدي علي يوسف يروح معاكي يلا خش البس وجهز نفسك وضربت طيزها عرفت هيه هتعمل ايه فيه دخلت استحمي وطلعت نورا ولعب سجاره كانت لابسه فستان اسود مبين كل جسمها واصل لحد ركبها قالتلي انجز ياكسمك وضربت طيزها دخلت البس وطلعت صاله قلتها هتكلي معايا
قالتلي انت مش هتاكل دلوقتي وضربت طيزها قالتلي هخليك تاكل خرا طيزي انا مدخلتش اعمل حمام عشانك كنت بخاف من بصتها رحت لبست جزمه وقلتها يلا نزلنا في اسنسير و احنا نازلين حسست علي طيزها قالتلي شيل ايدك انا هموت واخش اعمل حمام من امبارح قلتلها تعالي نطلع شقه تخشي حمام قالتلي انت حمام بتاعي وخليك كلب وخدام تحت رجلي ياكسمك فاهم خرجنا من اسنسير وركبنا تاكسي وصلنا شقه علي ساعه ٢ دخلنا شقه اول مقفلت باب قالتلي يلا كلب اقلع بسرعه قلعت ملط وهيه فضلت ب هدومها قلتها مش هتقلعي قالتلي من دلوقتي انت هتقعلني قربت عندها طيزها وقلعتها شنطه اللي لابساها و فستان كانت لابسه اندر فتله لونه احمر ومش لابسه سنتيان قلعتها فستان قالتلي روح حطه علي كنبه حطيته عند كنبه وجيت وطيت تحت رجليها وقعلتها اندر قالتلي روح حات ملايه وفرشها على أرض بسرعه عملت كده قالتلي يلا يا حمامي نام علي ضهرك عشان عايز ايه عليك وطيت تحت رجليها وقعلتها ابوس رجلك مش عايزك تعملي كده فيه قالتلي انا اللي هصرف عليك بعد جواز ونت كلب تحت رجلي طول عمرك بوست رجليها قالتلي يلا نايم علي ضهرك بسرعه اشخ عليكي عملت كده ونمت علي ضهري وهيه جت حطت خرم طيزها عند بوقي قالتلي افتح بوقك فتحت بوقي وشخت عليه خرا بعدين خلصت راحت عند شنطه بتاعتها وطلعت جونتي ولبسته بعدين مسكت خرا بتاعها ومسكت ب زبي ودعكته بعدين قالتلي اسند ضهرك علي حيطه عملت كده ومسكت حت خرا حطتها في بوقي قالتلي ابلع يلا كلب بعلت جريت علي قدت حمام فضلت ارجع قالتلي شكلك حامل يا عروسه قالتلي استحمي يلا لحد منضف استحميت وطلعت نورا كانت في صاله بتنضف مكان اللي حصل دخلت اوضت نوم قعت ملط علي سرير عدي بتاع ربع ساعة ونورا دخلت قالتلي شكلك تعبان قوم البس حاجه فتحت دولاب وطلعت قميص نوم ابيض قالتلي البسه لبست من غير متكلم معاها وقعدت علي سرير وهيه طلعت فضلت اعيط ورحت في نوم لقيت نورا بتصحيني وهيه لابسه قميص نوم ابيض قالتلي بكسمك تقضي يوم كله نوم اصحي صحيت بصيت في ساعه ٧بيليل صحيت وهيه
طلعت دخلت حمام كنت لابس قميص نوم طلعت قعدت في صاله كنت مصدع اوي نزلت نورا قاعده علي سفره ملط وكانت نزلت تجيب أكل كانت جايبه سندوتشات شاورما روحت قعدت على سفره قالتلي توتو انزل اقعد تحت رجلي ياكسمك قعدت تحت رجليها وكلت بعدين خلصنا وجابت عصير وهيه بتشرب قالتلي يلا افتح بوقك وتفت عصير في بوقي بعدين قلتلها يلا عشان نروح الوقت اتأخر قالتلي خايفه تروحي يبيضه يحد يعكسك قالتلي انا كلمت امك قالتلي أنهم هيباتو في مستشفى قتلها هن بات انا ويوسف في شقه امي معترضتش عشان كان فاضل شهر علي فرح يعني مش هيحصل حاجه هيه كانت قاعده علي كنبه وانا قاعد تحت رجليها جيت اقوم وقلعت قميص نوم واندر قالتلي انا قلتلك تقلع حاجه ياكسمك انت بتعمل حاجات من دماغك قامت ومشيت براحة لحد سفره وسندت ايديها علي سفره ضرب طيزها وعضت على شفايفها حركت صبعها اللي في نص قالتلي قرب كنت خلاص مستلم لي اي حاجه تعمله فيه وقربت طيزها عند وشي وفست عليه وضحكت بشرمطه ولفت ضربتني ب قلم بعدين اتحركت لحد حمام براحه وطيزها بتطلع وتنزل بعدين قبل متدخلش حمام شورت ب صباعها تعاله مشيت زي كلب لحد حمام دخلت حمام وهيه راحت تقعد على قعدت حمام قالتلي قرب تحت رجلي ياكسمك قربت فضلت أبوسها وهيه كانت بتعمل حمام خلصت وقامت سندت ايديها علي بنو قالتلي يلا كلب النضف طيزي عملت كده وهيه كانت في خرا لحست بعدين لفت فتحت بوقي وتفت فيه وضربتني ب قلم ودخلت بنيو تستحمي ودخلت معاها بعبصتني واحنا في حمام خلصنا بعدين نشفت نفسها ودخلت اوضت نوم وانا ماشي زي كلب وراها فتحت دولاب وطلعت اندر لبسته قالتلي يلا اقعد علي سرير قعدت على سرير نمت علي ضهري وهيه جت فوقيه وتنص زبي وكانت بتزوم احححح لحست بضاني رفعت رجلي شويه ودخلت صبعها في طيزي كنت حاسس بمتعه وهيه بتمص زبي وصبعها في طيزي بعدين وقعدت علي زبري وهيه بتصوت جامد لحد مدخل في طيزها وهيه بتصوت جامد اوي حسيت ان عماره سمعت عماله تتطنط علي زبري لحد منزلت شالت زبي من طيزها وقربت عند شفايفي وتفت علي وشي قالتلي انا قلتلك تنزل ياخول ياديوث وضربتني ب قلم بعدين قامت راحت مطبخ وجت كانت جايبه خياره معاها قالتلي يلا كسمك نام علي بطنك نمت علي بطني وهيه تفت في طيزي ودخلت خياره في طيزي وهيه بصوت اه اه براحه قالتلي وجعك يا لبوه قلتها اوي فضلت تدخل خياره وطلعها من طيزي وانا بصوت دخلت خياره كلها في طيزي قالتلي اقفل علي خياره في طيزك عملت كده وهيه جت نحيت ضهري وخربشتني جامد وفضلت تضربني علي طيزي ورا بعض لحد محمرت طلعت خياره من طيزي بتقلي ياخول طيزك وسعت وبقت حلوه قالتلي بعد كده تنضف طيزك علطول قالتلي في زفت خرا وراحت تقعد على سرير وبدأت تاكل خياره اللي طلعتها من طيزي قتلها انتي مش بتقرفي سكت ورقبت وشها من وشي وتفت خياره عليه قالتلي مش بقرف من حاجه فاهم يكسمك وسابتني ومشيت وهيه طالعه من اوضه كانت بتاكل خياره وبتعمل صوت كنت مش طايقها قلت ف سري افركش كسم جواز دي قعدت افكر شويه لحد مجت الساعه ٣بليل نورا دخلت فضلت ساكته ونضفت سرير وقلعت اندر وحطيته في بوقي ونامت ملط علي سرير طلعت قعدت في صاله ولعت سجاره لقيت شنطه بتاعت نورا فتحت شنطه خت تليفون بتاعها لقتها بتكلم رجاله وبتبعت صورها ليهم من غير هدوم وبيعتلها كروت شحن دخلت علي صورها لقيت صور ليها كتير من غير هدوم ودخلت ماسنجر لقيتها بتكلم رجاله وبتعبت صور ليهم وكانو بيبعتو كروت شحن ليها دخلت علي فيس بوك كانت عامله اكونت فيك باسم ملكه ..... حد بعتلها رساله علي ماسنجر دخلت علي محادثه وجبتها من اولها لقيت ولد بيقلها نفسي ابوس رجلك واعيش تحتها خدام اححح قالتله بوس رجلي ياكسمك وبعت صورت رجليها اححححح تجنن اوي بعدين فضلت اقلب في محادثه لقيت كتبلها نفسي اكون مرحاض بتاعك قالتله نفسك اشخ عليك كتبها اوي لقتها بعتت فيديو كان عباره هيه كانت ملط ومشيه في حمام وراحت تقعد على حمام بتقول طيزي مليانه خرا اححح مين خلصت بعدين صورت خرا بتعاها ومسكته قالت مين كلب اللي نفسه يكله قفلت فيديو وكل افلام اللي علي تليفونها كده بعدين قفلت تلفون وجبت شنطتها ودورت فيها لقيت علبت سجائر كان فيها سجائر حشيش بعدين رجعت شنطه وانا قاعد بفكر خلاص مراتي بقت شرموطه وبتناك بفلوس فضلت قاعد بفكر لحد ساعه 7صبح نورا صحيت دخلت حمام وطلعت قلتها يلا عشان نروح قالتلي شويه كده كانت قاعده راحت عند شنطه وطلعت تليفون فضلت تصور نفسها وهيه ملط وبعتت ريكورد ابعت كرت ب200يلا وقفلت تلفون ولعت سجاره كنت قاعد جنبها حطيت ايدي علي طيزها وهيه كانت ساكته فضلت ابعبص فيها وزبي بدأ يقف قلتها متيجي ادخل زبي في طيزك تعبان اوي حطت سجاره في طفايه وقامت وقربت طيزها من وشي طلعت لساني عشان الحس لقتها فست وشي وضحكت بشرمطه وراحت تقعد وكلمت شرب سجاره وكلمت امها قالتها هنزل اجيب شويه حاجات واروح انا ويوسف وقفلت خط قلتها هتروحي فين قالتلي ملكش دعوه وحطت رجليها عند وشي بعدين قالتلي الحس لحست رجليها بعدين قامت ودخلت اوضه دخلت معاها فتحت دولاب وطلعت اندر وعبايه قالتلي يلا لبسني وانا بلبسها اندر فضلت احسس علي طيزها قالتلي بكسمك قلتلك لبسني مش تنكني قلتها تعبان وقمت وقفت وزنقت زبي في طيزها زقتني قالتلي بكسمك فاكر نفسك راجل لبست عبايه وهدا شنطتها ونزلت قعدت على سرير فضلت كلمت أمي عشان تجهيزات فرح كان فرح يوم الجمعه كلمت وكده وقفلت فضلت قاعد افكر في جوازه زفت كلمت صاحب شغل قلتله هسيب شغل قلي ومش ليه قلتله جواز وكده ولقيت شغل تاني جمب بيت قلي لو تعرف تيجي دلوقتي تاخد بقيت فلوسك وكده قلتله تمام شويه وهاجي لبست ورحت شغل قبلت مدير اتكلم معايا شويه بعدين خت فلوسي ورق بتاعي ورحت البيت استنا نورا لحد متيحي روحت دخلت البيت قعدت في صاله شويه ونورا جت كان معاها شنط خت شنط وخلنا اوضت نوم قالتلي رحت فين قلتها رحت شغل عشان اخد ورق بتاعي وكده سبت شغل يعني قلتها ايوه قامت وجت عند وشي وضربتني ب قلم جامد قالتلي بتنزل من غير متقلي ليه هوه مش انا راجل بيت دلوقتي فضلت ساكت قامت وقفت قالتلي يلا كلب قلعني قلتها عبايه مكنتش لابسه اندر وكسها مبلول قلتها فين اندر بتاعك قالتلي كنت بتناك عشان اعرف اصرف عليك ومسكت راسي وزنقتها في كسها قالتلي الحس لحست كسها من لبن وزقتني وراحت تقعد على سرير وفتحت شنط كانت جايبه اندرات كتير دلوقتي عرفت ليه وفتحت شنطه كان فيها اندر وسنتيان ابيض قالتلي دول ليك قلتها مش فاهم قالتلى بكسمك هتلبسهم ليليه دخله وطلعت اندر وسنتيان كانو لونهم اسود وملمسهم جلد كان لبس ماستر قالتلي دول ليا وشالت شنط قلتها يلا عشان نروح قالتلي ايه امك خايفه عليكي احه علي رجوله وقامت دخله حمام خرجت طلعت جيبه وصله لحد ركبها لبستها قلتها مش هتلبسي اندر قالتلي لا يكسمك ولبست قميص اسود وبزازها كانت باينه قفلت شقه ونزلنا ركبت تاكس وسواق عينيه علي بزازها
وصلنا بيت جيت احاسب تاكس لقتها طلعت فلوس وحسبت تاكسي وهيه بتحسبه حسس علي ايديها دخلنا مدخل عماره قلتها ايه اللي عملتيه ده قالتلي اتعود علي كده ياروح امك وركبها اسنسير زنقت زبي في طيزها لقتها رفعت جيبه وفضلت احسس بزبي عليها وصلنا عند شقتها دخلت اسلم على حماتي ونورا دخلت تغير قعدت شويه وجيت عشان انزل وانا خارج نورا كانت في حمام بتسحمي قلتها انا نازل قالتلي طيب ونزلت شقتي قعدت مع ابويه وامي شويه ودخلت استحمي خرجت ودخلت اوضتي امي جت قالتلي بكره هنروح انا وحماتك شقتك عشان نفرش سجاد وحاجات خفيفه قلتها طيب قعدت على تلفون شويه لقيت نورا بعتلي صورت زب صناعي علي واتس قالتلي هموتك ليليه دخله يا عروسه وقفلت ونمت لقيت نورا بتصحيني وطيزها في وشي وفست قالتلي قوم ياكسمك كل ده نوم صحيت قلتها وطي صوتك امي تسمع قالتلي امك وامي راحو شقه يفرشو سجاد وابوك نزل كانت لابسه ترنج بيتي قالتلي قرايبنا جايين بكره عشان حنه وكده قلتها طيب لقتها فتحت بوك بتاعها وطلعت فلوس قالتلي خد دول ختهم قلتها بتوع ايه دول قالتلي مش انا بقيت راجل بيت وهصرف عليكي يا لبوه فضلت ساكت قالتلي يلا سلام عشان هطلع قلتها طيب زبي كان واقف اوي قلتها زبي وأجعني اوي عايز انيك ضربتي على زبي ومشيت قمت اوصلها وهيه كانت لسه بتفتح باب شقه حضنتها من ورا فضلت احك زبي في طيزها وهيه فضلت ساكته فضلت احك زبي لحد منزلت لبني وسبتها لفت وضربتني ب قلم جامد قالتلي بكسمك لو عملت حاجه تاني هزعلك ومشيت روحت قعدت في صاله كلمت أمي وكده اطمنت عليها ودخلت اوضتي البس قلت انزل اقعد مع صحابي شويه بعدين وانا بلبس خت فلوس اللي نورا ادتهالي عدتهم كانو خمس تلاف جنيه شلتهم ونزلت قدت مع صحابي شويه بعدين طلعت أمي وابويه قاعدين امي قالتلي بنات عمامك وخالتك جايين بكره عشان حنه وكده قلتها طيب ودخلت اوضتي نمت صحيت على ساعه 2 لقيت قرايبنا قاعدين مع امي في صاله وكده سلمت عليهم ولقيت شروق دي بنت عمي اوصفلكو جسمها هيه قصيره رفيه وطيزها وسط وبزازها وسط قالتلي ألف مبروك وبركتلي قلت لي امي هنزل عشان اجيب بدله قالتلي طيب يا حبيبي دخلت اوضتي ولبست لقيت باب بيخبط لقيت شروق دخلت قلتها عايزه حاجه شروق قالتلي ينفع اجي معاك وانت بتجيب بدله قالتها تيجي وتنوري فرحت وراحت قالت لي امها ونزلنا انا وهيه دخلنا ملح بدل نقيط بدله كانت ب3000تلاف جيت عشان احاسب شروق جت تفاصل مع راجل بكل احترام قلها عشان خاطرك وانتو اول مره هحسبلك بدله ب2500ونص بدل 3000 افتكرت نورا وراجل لما كان زنقها اول مره بعدين خلصنا قلتها تسلمي على اللي عملتيه ده قالتلي علي ايه يعني ورحنا كانت ساعه 8 دخلت بيت كان بنات عمامي مشيو عشان فرح دخلت اوضتي لقيت نورا بعتلي صور كسي بقتلي بيكلني اوي قلتها اححح وصورت طيزها بتقلي هخليك تلحس خرايا كله وقفلت قعدت شويه ونمت صحيت على ساعه 1ابويه وعمامي برا سلمت عليهم ودخلت استحمي وطلعت لبست بدله وصحابي جم معايا عند حلاق رحنا كوافير اجيب نورا كانت ساعه6 دخلت اجبها كانت لابسه فستان ابيض واصل لحد ركبها وكتفها باينا ناس كلها مستغربه وصحابي لحظت انهم هاجو عليها مختش بالي اللي بيحصل ركبنا عربيه وصلنا قاعه قدنا وناس جت تبارك شفت شروق بنت عمي كانت لابسه فستان طويل لونه ازرق وطرحه زرقا كانت قمه في جمال بعدين رقصنا شويه وراحت ترقص مع صحبها وانا روحت ارقص مع صحابي وانتو عرفي عملو ايه وانا برقص معاهم واجب عريس 😂 بعدين المعازيم راحو يقعدو وانا ونورا رحنا نقعد في مكان ورا كوشه ناكل جاتوه وكده ونورا رفعت فستان فوق طيزها وضربت طيزها وقربت من ودني بتقلي طيزي مليانه مليانه خرا اححح قالتلي هخليك تاكل خرا بتاعي كلت جاتوه وانا ولعت سجاره محدش كان شايفنا نورا قالتلي حات سجارة اتدتها سجارة كان منظرها سكسي فشخ وهيه بتشرب سجاره نزلت اندر بتاعها ودخلت صبعها في طيزها وطلعت صباعها كان خرا قربت صباعها عند مراخيري قالتلي شم ياكلبي شميت كنت مبسوط وقرفان في نفس الوقت قالتلي افتح بوقك قلتها خليها لما نروح شقتنا لقتها فتحت بوقها ولحست خرا اللي علي صبعها بعدين طلعنا وقعدنا في كوشه المعازيم بداه يمشو كانت الساعه 10قندنا شويه وقمنا عشان نروح شقتنا ركبنا عربيه وصلنا بيت ودخلنا شقه اهلي واهلها مشيو وهيه راحت تقفل الباب دخلنا اوضت نوم وجيت احضنها عشان أبوسها من شفايفها زقتني قالتلي يلا كلب قلعني قلتها فستان ومكتنش لابسه اندر قلتها فين اندر بتاعك قالتلي قلعته واحنا في فرح قلعت وهيه قالتلي خش حمام دخلت نورا جت وكانت جايبه حلاوه وحطتها على رجلي وشدتها جامد صوت آه قالتلي وجعك يا لبوه وفضلت تشيل جسمي كله ب حلاوه بعدين جابت كريم ودعكت جسمي قالتلي شويه واستحمي وهيه خرجت راحت عند صاله وانا قاعد في حمام نورا جت قالتلي يلا كلب استحمي فتحت حنفيه واستحميت وانا بستحمي حسست علي صدري كان ناعم اوي بعدين خرجت نورا كانت قاعده في صاله ببص علي ترابيزه كانت حطه بيرا وحشيش قالتلي يلا كلب خش اوضه دخلت اوضه واكانت حطه علي سرير اندر فتله ابيض وسنتيان ابيض وقميص نوم احمر لبستهملي وجابت صباع روج حطت علي شفايفي قربت شفايفها عند بوقي قالتلي شكلك جامده اوي يابت وبعبصتني قالتلي يلا كلب اطلع بره وستناني في صاله خرجت ورحت قدت علي كنبه شويه ونورا طلعت كانت لابسه لبس ماستر سنتان اسود واندر اسود وملمسهم جلد وكانت لابسه جزمه بكعب كانت مسكه حبل زي بتاع كلاب قربت من رقبتي ولبستهولي قالتلي يلا كلب اقعد علي أرض قعدت وهيه ولعت سجاره حشيش لقتها رفعت رجليها قالتلي حط وشك عند طيزي عملت كده وهيه عملت حمام خرا عليه وفضلت تضحك بعدين نزلت رجليها ومسكت خرا وحطيته في بوقي بعدين دخلت اوضه ولبست زب صناعي لقتها بتقلي مصه يلا كلب مصيته ونيمتني على بطني في صاله وجابت كريم ودعكت زب صناعي كان كبير وحطت كريم علي طيزي وفضلت تبعبص فيه اححح بتقلي طيزك واسعه بالكلب بعدين جت تدخل زبي صناعي وفضلت تنيك وانا بصوت آه آه براحه بيوجع اوي طلعه آه آه براحه وهيه بتنيك فيه جامد بعدين تعبت وشالت زبها دخلت حمام استحمي بعدين نورا كانت بتنضف صاله وانا دخلت اوضت نوم كنت ملط وقدت علي سرير كانت ساعه2بليل بعدين نورا دخلت اوضه كانت من غير هدوم وجت تنام نامت علي طول حضنتها من ورا ونمت لقيت نورا بتصحيني كانت لابسه فستان صباحيه لبست ترنج ولطلت أبويه وامي وحماتي سلمت عليهم وحماتي خدت نورا ودخلت اوضتها شويه وحماتي طلعت قالت يلا نسيب عرسان بقا ومشيو نورا قدت ولعت سجاره قدت جنبها وكنت بعبص في طيزها وهيه بتشرب سجاره قالتلي بص عشان تكون عارف من اولها انا لما هنزل هاجي في أي وقت وهلبس اللي انا عايزه وانت قاعد زي عرص كل اللي ليك عندي مصروفك وليك مره في اسبوع تنام معايا قلتها طيب قالتلي شاطر ياكسمك وقامت راحت عند بوك بتعها وطلعت 2000جنيه قالتلي ده مصروفك وليك زيه كل اسبوع خت فلوس وهيه دخلت اوضه ولبست قميص اسود وجيبه وجسمها كل باين ونزلت كانت ساعه 4 فضلت قاعد لحد مجت كانت ساعه 12دخلت بيت كانت مش قادره تمشي رحت سنتها لحد مدخلت اوضت نوم قلتها مالك قالتي كنت عند زبون وزبه فشخ طيزي مش قادره دخلت حمام تستحمي فضلت علي حال ده لمده سنه نورا تنزل وتيجي وش فجر وهدومها مت بهدلها لحد موحشت من فلوس اللي بتدهالي متين الف جنيه كنا قاعدين في بيت وطيت تحت رجليها قلتها ينفع طلب واحد نفسي فيه من اول متجوزنا قالتلي عايز فلوس عندك شنطه في دولاب خد فلوس اللي انت عاوزه قلتها مش عايز فلوس عايز انيك مره واكون دكر بجد قالتلي هيه مره واحده بس ومش هتكون دكر قلتها اه قالتلي خش حمام ظبط نفسك وتعاله علي سرير دخلت حمام وظبط نفسي وشلت شعر زبي ودخلت اوضت نوم كانت نوره قاعده علي سرير من غير هدوم وغطيه نفسها بعدين قربت منها وشتدتها من شعرها جامد قالتلي انت عبيط مسكتها من شعرها وفضلت اضرب فيها جامد وهيه كانت بتزقني مسكت رأسه قلتله مصي زبي كانت خايفه ضربتها ب قلم بدأت تمص زبي وقفتها قلتها نامي على ظهرك نامت علي ضهرها وفشخت رجليها جيت ادخل زبي في كسها قالتلي الحس كسي الاول دخلت زبي في كسها مره واحده وهيه بتصوت وبتحاول تزقني وتبعندي وانا فضلت انيكها بسرعه واضربتها علي بزازها ونزلت لبني كسها وقمت قامت عشان تضربني مسكتها فضلت اضرب فيها وزقتها على سرير فضلت تعيط جامد قالتلها انتي طالق بتلاته قعدت على فضلت تصوت وتعيط بتقلي انا عملتك ايه عشان تطلقني قلتها بكسمك نسيتي أن انا كنت كلب بتاعك وفضلت اضرب فيها جامد لحد ما دمغها انفتحت وسبتها فتحت دولاب خت هدومي وشنطه فلوس بتاعتها ونزلت ركبت تاكسي ورحت بيت عند امي اول مدخلت بيت امي قالتلي فيه ايه يابني ايه شنط اللي معاك دي وجي متاخر ليه كانت ساعه3بليل قلتها انا طلقت نورا ليه يابني ايه اللي حصل قلتها شدينا مع في كلام وضربنا بعض قالتلي خش اوضتك ارتاح دلوقتي دخلت اوضتي وشلت فلوس ونمت لقيت امي بتصحيني بتقلي البس عشان قرايبك في عندنا برا لبست وطلعت لقيت حماتي وزفت نورا كان شكلها منهاره من عياط وخالتلي وبنات عمتي وشروق كانت قاعده فضلو يتكلو علي اني ردها تاني وكلام قلتهم كل واحد يروح لحاله وانا مش عايز اكمل بقيت حياتي مع وحده زي دي كانو فاكرين سبب مشكله أننا مسكنا في وشتمنا بعض وكده المهم اتفقنا أنها هتاخد جهازها بعد شهر خدت حاجتها ودتها مهر من فلوس اللي ختها من وبعت شقه عشان مش حابب اقعد فيها تاني جبت شقه في نفس منطقة عندنا جمب بيت بنت عمي فرشت شقه من كل حاجه كلمت عمي قلتله هوه لو فاضي بكره هجي اقعد معاك شويه قلي تنور يا حبيبي قفلت مع عمي رحت قعدت مع ابويه وامي كان. مديقين بسبب طلاق قلت لي أبويه انا كلمت عمي ورحله بكره عشان اطلب ايد شروق أبويه وامي فرحو ودخلت نمت صحيت لبست وروحت عند عمي قلت نورت ياحبيبي قلتله هوه انا جاي ياعمي بصراحه عشان عايز اطلب ايد شروق قلي انا موافق بس هسأل عروسه الاول نده على شروق وقلها يوسف عايز يطلب ايدي لي جواز قالتله موافقه وشها حمر ودخلت اوضه قلت لعمي انا مجهز شقه بكل حاجه وعايز شروق بشنط هدومها اتفقنا أن فرح بعد شهر المهم قبل فرح بكام يوم رحت انا وشروق نتجيب شبكه و بدله وبعدين روحنا جه يوم فرح رحت جبت نورا من كوافير كانت لابسه فستان ابيض وطرحه بيضه فستان كان مغطي رجليها وكتفها باينا ركبنا عربيه وصلنا قاعه قعدنا وناس جت تبارك لقيت نورا جت وسلمت عليه بتقلي الف مبروك يا عريس كانت لابسه فستان اسود ومشيت بعدين قمنا رقصنا شويه بعدين خلصنا وركبنا عربيه وصلنا عند شقه كانت اسعد لحظه في حياتي اهلي وقرايبي مشيو وقفلت باب دخلت لي شروق اوضت نوم حضنتها وهيه حضتني جامد وبست ايديها قلتها بحبك اوي وبوست ايديها قالتلي يلا اطلع لحد مقلع طلعت شويه وندهت عليه دخلت كانت معطيه نفسها ب بطاني كانت بزازها سمره شويه بس بزازها كانت وسط وطيزها وسط وكسها اسمر شويه وانا قلعت وفضلت ب بوكسر قربت عند سرير ونمت فوقيها قربت شفايفي منها قلتها بحبك اوي وبوستها من شفايفها بعدين نزلت الحس كسها لحست كسها وقلعت بوكسر قلتها مصي زبي قالتلي هوه لازم الحسه عرفت انها خايفه قلتلها عادي جبت كريم ودعكت زبي وبدات ادخله في كسها وحده وحده لحد مدخل وهيه كانت بتصوت دخلت زبي وطلعته لحد مفتحت كسها قلتها الف مبروك يا عروسه وسهل حمر شلتها ودخلت حمام مليت بانيو وسبتها شويه وخرجت نيمتها علي ضهرها وفشخت رجليها وفضلت انيكها براحه وهيه بطلع آهات آه آه براحه آه لحد منزلت لبني دخلنا نستحمي سوا وانا كنت بلعب في بزازها ودخلنا ننام نامت علي صدري قالتلي بحبك اوي قلتها وانا بموت فيكي ❤️ ياريت القصه تعجبكم
احححح قصة جميلة اوي صرت ضارب عشرة اكتر من 5 مرات احح ده حلمي في مرتي المستقبلية
 
صورة البروفايل بتاعك لصراحة قتلانى
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%