NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
408
نقاط
442
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
كنت ف رمسيس قاعد فالجنينة جنب المترو لقيت واحد خارج من المحطة لابس افرول جيش و لابس شنطة ضهر تقريبا راجع من اجازة بس كان سكسي اوي و تيزه كبيره و بيهزها و هو ماشي قمت مشيت وراه لقيت وشه ناعم من غير شنب او دقن و عيونه سود و ملامحه حلوة اوي مز اخر حاجة وقف عند كشك وقفت وراه و حسست ع تيزه لقيتها طرية اوي و ملقتش منه رد فعل هو بس بصلي و رجع يكلم الواد بتاع الكشك تاني قمت بعبصته قام بصلي و ضحك شوية كان خلص و انا عملت نقسس بشتري ولاعة حسبت و لفيت لقيته مستني قلت اعدي جنبه عادي كأن معملتش حاجة لقيته بيسالني عن ميكروباص المنصورة لانه مش من هنا القاهرة يعني قلتله مفيش مشكلة تعالى اوصلك مشي معاية اتعرفت عليه اسمه مصطقى عنده ٢٢ سنة زيي و كان من شربين و قلتله احنا هنروح عبود عشان مفيش منصورة هنا قالي ماشي تعالى بس نروح قهوة عشان تعبان موت قولتله مش هتتاخر قالي لأ انا مروح البيت اصلا لسى واخد الاجازة قولتله طب يلا روحنا القهوة لقينها زحمة قالي مفيش قهوة تانية قولتله لازم قهوة قالي طب اي حمام قولتله طب م تقول كده تعالى معايا روحنا حمام رمسيس و ده طبعا شقة دعارة في ميدان عام دخلنا الواد ع الباب سالنا انتوا سوا ولا كل واحد لوحده مصطفى رد بسرعة قاله اه احنا مع بعض الواد بتاع الحمام قالنا هتطوله قاله لا ده احنا هنعمل بسرعة الواد بتاع الحمام ضحك و قالنا تعالوا و دخلنا حمام ع جنب كان محطوط عليه قفل قلنا خلصوا و رنوا عليا انا عارف رمسيس بس اول مرة اجرب الحوار ده استغربت هرن ازاي بس لما دخلت لقيته كاتب رقمه ع الحيطة قام مصطفى قالي انتا هتعمل قولتله لا قام قالي طب ممكن تمسك الشنطة مسكتها قام لف و فك البنطلون و وقف يطرطر طبعا انا عيني متشليش عن تيزه كنت باكلها خلص و قالي معلش خليك ماسك الشنطة هغير فتح الجيب و طلع كوتش و قام قلع البيادة و ركنها و نزل البنطلون لقيته لابس اندر بكيني سخني اوي مقدرتش امسك نفسي قمت حطيت ايدي ع فخاده و قولتله ايه الحلاوة دي ضحك و قالي انتا احلى قمت حركت ايدي ع الاندر و بعبصته قام ضحك و قالي بس بقا هتوقعني سبته قام قلع البنطلون و طبقه و شاله فالشنطة و فك زراير الافرول و قلعه طبقه و شاله برضوا كان لابس بادي فكرت هيلبس عليه قام قلعه لقيت جسمه ابيض مفهوش شعره و صدره بارز و شكله هايج عشان الحلمات كانت وقفه قمت مسكت الحلمة قرصتها و قولتله يخربيتك انتا مزة قالي انتا هايج ولا ايه قولتله احا ده انتا فرس لازم اهيج قالي طب متوريني و مسك الشنطة حطها فالارض و زنقني قمت حضنته.. حط شفايفه ع شفايفي بوسنا بعض و دخلت ايدي جوة الاندر لقيت تيزه ناعمة موت معترضش قمت زحلقت صباعي لحد الفتحة و دخلته هاج اكتر و بقا ياكل شفايفي و يمص لساني فضلت ابعبصه لقيت خرمه فتح اكتر قمت حطيت صباعين قالي لا بيوجع قمت طلعت ايدي و تفت ع صوابعي و دخلت الصبعين اتزحلقوا قام فك الحزام بتاعي و فك زراير البنطلون و دخل ايده مسك زبري يدعكه و وطى يمصه ونا زبري شد ع الاخر مقدرتش استحمل قولتله لف و نزلتله الاندر و رشقت زبري و بقيت برزع و بقفش بزازه قام الواد خبط علينا و قالنا الصوت جوه بقيت بدخل براحة قام قالي جامد مش قادر قولتله طب وطي و اسند ع الحيطة و افتح رجلك جامد و قمت لزقت فيه و بقيت ارزع من غير صوت و هو بيقول ااااه ااااي و بيحاول يكتم صوته بايده فضلنت ربع ساعة و جاتلي الرعشة مسكته جامد و حشرت زبري ع الاخر و جبتهم فضلت مسكه لحد م نزلت و اول م طلعت زبري لف و قعد فالارض و مسك بتاعي و فضل يلحسه و يمصه و يلحس بضاني ونا ماسك شعره لقى بتاعي لسى واقف قام مسك الافرول حطه فالارض و نام عليه و رفع رجله و قالي دخله تاني قعدت ع ركبي و رشقت بتاعي و بقيت ادخل و اخرج حوالي عشر دقايق قالي استنى اغير الوضع قام ع ركبه وضع الدوجي و قالي يلا حطيت زبري و لزقت فيه تاني و بقيت برزع و نمت ع ضهره و بقيت بعصر بزازه و هو مش بيقول غير ااااه ااااي نكني جامد لحد م جاتلي الرعشة تاني و جبتهم بقيت طيزه بتشر لبن قمت شطفت زبري و قفلت الزراير كان هو قام مسح اللبن قولتله مش هتتشطف قالي لما اروح قولتله طب تعالى عندي قالي انتا لوحدك قولتله اه مفيش حد قالي ماشي قام لبس بنطلون مليتون محزق ع تيزه و تي شيرت نص و خرجنا الواد قالنا تمم انبسطوا قولنا تسلم ايدك مشينا لحد الميكروباص ركبنا و طول الطريق عمال اتحرش بيه لحد م وصلنا خدته عندي البيت قولتله مش عاوز الحمام قالي لما نخلص قولتله برحتك قولتله طب لو عاوز تقلع خد راحتك انا لوحدي فولتلك قام قلع التي شيرت و البنطلون و مسك الاندر قالي اقلع ده كمان قولتله براحتك مفيش حد قام نزله و كانت المفاجاة لقيت زبره كبير رغم نايم شهقت و قولتله احا يخربيتك ايه ده كله قالي ايه قولتله انتا عندك وحش ابن متناكة انتا ازاي كده قام حطه بين رجليه و قالي عادي اهو استخبى قمت نزلت ع ركبي قدامه و قولتله احا ده مش يستخبى ده بتاعي من دلوقتي ضحك و طلعه من بين رجليه و هزه فالهوا قمت مسكته بقيت امصه و الحسه لحد م وقف بقا حجر قالي احححح انتا بتمص حلو اوي قولتله و عندي حاجات تانية اخلى قمت قلعت ملط و نمت ع الكنبة و قولتله انا عاوزك تفشخني قام تف ع ايده و حط صباعه جوه تيزي اححححح و قام حشره قالي كده حلو قولتله يلا نكني بقا مش قادر قام سحبه و بقا يرزع جامد ونا بوحوح تحت منه حوالي ربع ساعة قام سحبه و قالي عاوز انيكك ع الواقف قمت وقفت قدامه و بقا يحشره جامد و يرزعه ف تيزي قولتله رجلي وجعتني تعالى اقعد ع الكنبة و قعدت عليه و بقيت اطنطت و احرك تيزي دواير حوالي عشر دقايق كمان لقيته مسك وسطي و ثبتني و بقا ينطر جوه تيزي شلالات لبن كتيره حوالي خمس دقايق لدرجة اني حسيت بطمعه في بؤي قمت مش قادر قالي يلا بقا دوري قولتله مش قادر نستريح شوية قالي و هتقوم تنكني قولتله انا لسى مشبعتش من زبرك قالي احا يا وكستك يا مصطفى رايح تتناك لقيت نفسك بتنيك قولتله زبؤك محدش يقدر يقاومه جامد نيك قالي طب اتصل بحد هنا من القاهرة اسمه ياسين لو موجود يجي يكفيني ونا اكيفك قولتله طب هو عادي ممكن يجي قالي هنقوله انك قريبي.. اتصل بيه و قاله عندي قربيتي مرا كديانة و عاوزه يللي يفشخها قاله طب خليها تكلمني واتس بصراحة خفت يعرف بيتي و ينط كل شوية ويعملي سمعة في العمارة قالي طب ايه قولتله هتصل انا بحد تبعي قالي طب بص احنا هنكلمه و نقوله اننا ماجرين الشقة قولتله ماشي دخلت كلمته ع الواتس اتعرفنا و بعتله جسمي خليت مصطفى يصورني ملط و يصور الخرم لقيته و هو كمان باعتلي جسمه و باعتلي زبره و يهوي ع زبره حاجة كده مرعوبة طويل و راسه كبيرة قولتله لا مش هقدر انتا تجيلي حالا وصل و نزلته قبلته ع الناصية لبست شورت و تي شيرت كت و هو كان لابس شورت جينس زبره بابن منه حاجة مرعبة و لابس تي شيرت مبين عضلاته سلمت عليه و حضنته و بوسته خدته ع الشقة و احنا طالعين غرفين بعبوص احححح من المفاجاة وقفت مكاني لقيت كمل و حشر صباعه حسيت انه خرم الشورت و دخل طيزي فعلا هو كمان حس قالي احا انتي واسعة كده لية يلبوة قولتله عشان اعرف اخد الوحش يلي بين رجلك و قمت مسكته قالي احا يمتناكة انتي عاوزني افشخك ت السلم ولا اية قولتله طب يلا بين طلعت عند الباب و طلعت المفتاح قالي احا انتا زبرك وقف من البعبوص قولتله لا من ده زبرك قالي ده انتي هيطلع ميتين امك النهاردة دخلت ونا بتاصع و بهز طيزي قام دخل ورايا فك زراير الشورت و نزله و قالي مش هتسلمي ع سيدك يا نجسة نزلت ع ركبي طلعت زبره من الاندر اممممم اححححح قالي كمان يا لبوة بقيت ابلعه كله و الحسه بضانة و هو بقا يشد شعري و يقولي اخخخ يلبوة و بقا يشخر احححح ع شخرته و بقا يضربني بالقلم هيجني اوي ونا بقيت امسك زبره اضربه ع وشي و رحت قلعت التي شيرت و بقيت ادعك زبره بين بزازي و احكه في حلمات صدري قام هو قومني و فقعني بوسة و قام لفني و شد الشورت بالاندر نزلهم و ضربني كف ع طيزي اححح جامد اوي و قام قلع التي شيرت و بل صباعه دخله لقى طيزي مفتوحة قام شالني و حط زبره فيا و بقا ينطنطي عليه و قالي هندخل فين يمتناكة قولتله اوضة النوم هناك اهي مشي بيا لحد م دخل و راح رماني ع السرير و بقا يرزع جامد لدرجة ان السرير بقا يتهز مقدرتش امسك نفسي من الوجع مسكت المخدة اعض فيها عشان صوتي ميوصلش للجيران حوالي نص ساعة ؤزع لحد م كبهم و طلعه مقدرتش اثوم قالي ايه رايك يشرموطة قولتله انتا جامد جحيم قالي طب ايه قولتله مش ثادرة قالي احا احنا لسى بنسخن قولتله عملالك مفاجاة قالي ايه قولتله تعالى قمت و دخلت بيه الاوضة التانية لقى مصطفى نايم ع بطنه و ماسك الموبايل اول لما شافه قاله احا يبن الخول انتا هنا من الصبح قاله يعني انتا سالت قاله طب تعالى خد دورك انا سبتهم و دخلت اخد شاور مثدرتش اقف قعدت ع الكابنيو و فتحت الشطاف اغسل الفتحرن و الشرج و بسن قمت خدت الشاور خرجت لقيت مضطفى لسى بيوح ح دخلت المطبخ اعمل نسكافية خدته و خارج خارج لقيت لسى مصطفى بيوحوح دخلت عليهم قولتلهم مش محتاجين مساعده لقبيت مصطفى زبره واقف و عمال يتهز مع كل رزعه هجت اوي حطيت النسكافية ع التسريحة و نزلت ع ركبي مسكت زبر مصطفى امصه و الحسه احححح جامد اوي و العرق كان نازل حبيت اوي طعمه مالح مع طعم النسكافية مسكر مقدرتش امسك نفسي قمت لفيت و حشرته جو تيزي احححح حلو اوي يس كان خلاص يس هيكب قاله عاوزهم فين قاله حاتهم في بؤي يس قاله لا انا هجبهم في النسكافية بتاع الشرموطة يلي متشبعش دي و قام سحب زبره و قام راح مسك النسكافية و نزلهم و جابلي الكوباية قالي اشربي يا نجسة مسكتها و كان مصطفى بيرزع في تيزي قولتله براحة يا مصطفى و قمت شربتهم يس قعد يضحك و خرج ياخد شاور كان مصطفى اصلا قرب يكبهم قالي قومي يبت قمت قام مسك زبره و بقا يدعكه و قام نطرهم ع رجله احححح منظرهم جامد اوي و كمان رجله ناعمه كنت هموت و الحسهم فعلا خلص و قام وقف و قالي انزل يا كلبة ع وشك الحسي لبن سيدك نزلت ع طول الحس قالي نامي ع ضهرك يا شرموطة نمت قام حط رجله وشي بقيت الحسه قالي نفسك ف ايه تاني قولتله زبرك قالي زبري نام ي كسمك الحسي تيزي و لبن سيدك يس منه و قام حط تيزه ع وشي كنت مفكر اني هقرف بس لقتني باكله و بلحس اللبن منه و ببلعه احححخ طعمه خرافة مصطفى قالي شبعتي قولتله اوي قالي لا لسى افتح بؤك و قام سحب تفه جامدة من مناخيره و تفها جوة بؤي و ضربني بالقلم و قالي ابلعي يا وسخة يلي بتشربي نسكافية بالعشرة بلعته و قمت حضنته قالي ايه تاني قولتله عاوزه الحس العرق تحت باطك قالي تعالي يا نجسة و قام رفع ايده بقيت اشمه الحسه و ابلع اححححح حلو اوي قالي انتي تيجي معايا الحمام كان يس خرج دخلت مع مصطفى قالي اقعدي فالارض قعدت قام مسك زبره و بقا يطرطر عليا فتحت بؤي قام حشره جوة بؤي ونا ببلع و مبسوطة اول مرة احس اني هيجانة كده مصطفى خلص و خد الشاور بتاعه و لبس و نزل مع يس
 
  • عجبني
التفاعلات: mjwdymajd459 و Aol
جبتهم عليها 😂 بس بتاع شربين دا جامد
 
جامده اوي
 
بص جامده جدا جدا لحد ما طرطر عليك دي مكنش ليها اى لزمه فى رآيي
 
  • عجبني
التفاعلات: تعبان جدا
جامدة نيك
 
انا عاوز الزب ده
 
أنا كمان من شربين بس عمري ما قابلت حد بالمواصفات دي 😂💔
لو قابلت مكنتش سيبته 😢
 
  • عجبني
التفاعلات: sieef
انا عاوزه اعرف فين الحمام الي ف رمسيس ده؟
 
  • عجبني
التفاعلات: Omar2016
انا عاوز سالب او بنوتي من رمسي انا تخين شويه
 
أوووووووف قصة جامدة فشخ
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كداب عشان حمام رمسيس مفيش فيه الهري دا و اناي عيال معفنه تنام ع ارضية حمام عام
 
انا عاوزه اعرف فين الحمام الي ف رمسيس ده؟
الحمام الي فمحطة المترو ادخل عند المبوله واتعامل هتلاقي جمبك هتعرفهم من نظراتهم علطول
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%