NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مراتي حبت ورا

دلوقتي مراتي انا فتحت طيزها وحبت النيك ورا اوي مع انها ملتزمه اوي وعندها استعداد لاكتر من كده اقف عند كده ولا اكمل
كمل ليش لا .. اذا طيزها حلو اشبع بي نيج

دلوقتي مراتي انا فتحت طيزها وحبت النيك ورا اوي مع انها ملتزمه اوي وعندها استعداد لاكتر من كده اقف عند كده ولا اكمل
المعني بالسؤال ده المفروض يكون مراتك، هي شريكتك في العلاقة وهي اللي تقرر.

هتيجي يوم تحتاج ورا وقدام مع بعض

بلاش تكمل انت ممكن تفتحلها سكه الشطان جلها منها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص احسن حاول تلم الحوار لو مش عايز تقلب تحرر تلم الدنيا معاها علشان هيجان طيزها هيخليها تتناك من طوب الارض
بتكلم جد

• عجبني
التفاعلات: MM011
المبالغة في كل حاجة مش كويس. تكمل طبعا بس بالهداوة، يعني التنويع افضل

كمل ليش لا .. اذا طيزها حلو اشبع بي نيج
لو مراتك حبت تتناك من ورا، يبقى تتفق معاها على برنامج مضبوط، 3 قدام بعدين واحد من ورا عسان متتعبهاس كثير

لو مراتك حبت تتناك من ورا، يبقى تتفق معاها على برنامج مضبوط، 3 قدام بعدين واحد من ورا عسان متتعبهاس كثير
هي مش بتحب الاتفاق انا اصلي بنفذ اللي هي بتقول عليه ولما بتقولي كفايه وكمل في كسي بسمع كلامها

هي مش بتحب الاتفاق انا اصلي بنفذ اللي هي بتقول عليه ولما بتقولي كفايه وكمل في كسي بسمع كلامها
خليها تفهم ان نيك الطيز مجرد حلاوة وفاكهة زيادة، اما الاكل الطبيعي والفريضة هي نيك الفرج

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
خليها تفهم ان نيك الطيز مجرد حلاوة وفاكهة زيادة، اما الاكل الطبيعي والفريضة هي نيك الفرج
هي اللي بتبقي متحكمه ومزاجها يعني من الاخر كلمتها هي اللي بتمشي

هي اللي بتبقي متحكمه ومزاجها يعني من الاخر كلمتها هي اللي بتمشي
ما دام كده، اعتقد ان الست مراتك كانت متعوده نيك الطيز قبل ما حضرتك تتجوزها، حاول تعرف منها القصة كلها، ولو ثبت فعلت، يبقى تخوفها انك حتجيب حد متعود زيها، خاص عشان الطيز

ما دام كده، اعتقد ان الست مراتك كانت متعوده نيك الطيز قبل ما حضرتك تتجوزها، حاول تعرف منها القصة كلها، ولو ثبت فعلت، يبقى تخوفها انك حتجيب حد متعود زيها، خاص عشان الطيز
لا عمرها مااتناكت في طيزها الا مني

لا عمرها مااتناكت في طيزها الا مني
عملت ايه انت عشان تصحيها وتخليها تحب الورا؟ يمكن جربت معاها ولقيت انك جدع وقوي وبطل، وخلتها تحس كويس وطيى فوق السما. عشان كده مش عايزة تبدل وترجع قدام

عملت ايه انت عشان تصحيها وتخليها تحب الورا؟ يمكن جربت معاها ولقيت انك جدع وقوي وبطل، وخلتها تحس كويس وطيى فوق السما. عشان كده مش عايزة تبدل وترجع قدام
حاولت كتير معاها لحد ما اقنعتها وكنت بشربها خمره وحشبش

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص
اكتر من كده ايييه

لو حبيتوا تجربوا التحرر كلمني بمعني نخليها تجرب الثلاثي انت من قدام وانا من ورا والعكس نبدل عليها لغاية ما تجيبهم وتقولك ارحمني 😉
اهم حاجة يكون بسرية واحترام 🤍✨

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%