NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بقالي سنة متجوز بس مراتي من شهرين كده لقيتها سايبة شعر باطها و ما بتحلقوش المهم انا معلقتش لقيتها بتطلب مني ان انا الحس لها باطها المهم انا بصراحة رفضت بقت هي تقلل العلاقة معايا و بتقولي انت مش عايز تبسطني فا انا مش هبسطك مش عارف اعمل ايه و حاسس الموضوع مقرف شويه و هي بتقولي انا بلحسلك بتاعك فيها ايه لما تعملي كده

• عجبني
التفاعلات: hani1, صعيدي هايج, الجوكر المصري و 5 آخرين
انا بقالي سنة متجوز بس مراتي من شهرين كده لقيتها سايبة شعر باطها و ما بتحلقوش المهم انا معلقتش لقيتها بتطلب مني ان انا الحس لها باطها المهم انا بصراحة رفضت بقت هي تقلل العلاقة معايا و بتقولي انت مش عايز تبسطني فا انا مش هبسطك مش عارف اعمل ايه و حاسس الموضوع مقرف شويه و هي بتقولي انا بلحسلك بتاعك فيها ايه لما تعملي كده
بصراحه انا شايف ان مراتك بتحاول تروضك وتجرك انك تبقا تحتها معرفش بقا هي عايزه تعمل كده عشان هي بتحب كده في العلاقه وده الاحتمال الاقل لانها قللت العلاقه كلها عموما يعني ف هي عايزه تروضك في الحياه كلها وترفعلك قرونك اسف لو كلامي ضايقك بس ده تحليلي للموقف

انت الوحيد اللي تقدر تحدد سلوك مراتك .
لازم تسال نفسك هي عايزه كده علشان دا بيعجبها ولا عايزه كده تجرب الاحساس ، علشان لو دا بيعجبها يبقي اكيد جربت قبل كده ،المهم تتفق معاها ع حل وعادي خليها تحلق شعرها والحسه عادي بس بشرط يومها تكون عنيف معاها وانت اللي تمشي العلاقه من اولها لاخرها علشان متركبكش وتحس انها اللي مسيطره

بص هو عادى بس تكون نضيفة علشان هى كمان تظبتك وياريت تقولى على النتيجة

مراتك شيفه انك محتاج من تسيطر عليك هتعملك خاضع لها

حقها بس حاول توصل لحل يرضيكوا انتو الأتنين

اديني الحسها انا

• عجبني
التفاعلات: hani1
اتكلم معاها زبلاش تعمل ده لانه صحيا خطر ومقرف فشخ صراحه

عايزه تسيطر عليك فى النيك جرب مره وشوف

اولا النظافه مطلوبه ولازم تكون نظيفه قدام جوزها وتشيل اي شعر في جسمعها وتحط مزيل العرق ومعطرات للجسم وبعد كده التغير مطلوب في الجنس ايه المانع لما الزوجه تكون ساديه وتعمل لها اللي هيا عايزاه ده عز الطلب بس شرط احترامها ليك مايروحش بعد المتعه ده رأيي انا

مراتك معشقة من جن طيار مجوسى هو مسيطر علية على شان كده هى قوية عليك ها تلقى النظافة الداخلية صفر بترابى كل الشعر الداخلى

• بيضحكني
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحاارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى
ياريت علشان قلب دجل ودياثه وقرف

هي معاها حق
قلتلك الحسلها ومتعها بس اشرط عليها يكون نضيف ومعطر
وأصلا هي باطها حلو ولا لا؟

طيب الحس شو فيها
يعني مابتلحس كسا اذا عليه شعر
عادي انا بلحس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%