NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بقالي سنة متجوز بس مراتي من شهرين كده لقيتها سايبة شعر باطها و ما بتحلقوش المهم انا معلقتش لقيتها بتطلب مني ان انا الحس لها باطها المهم انا بصراحة رفضت بقت هي تقلل العلاقة معايا و بتقولي انت مش عايز تبسطني فا انا مش هبسطك مش عارف اعمل ايه و حاسس الموضوع مقرف شويه و هي بتقولي انا بلحسلك بتاعك فيها ايه لما تعملي كده

• عجبني
التفاعلات: hani1, صعيدي هايج, الجوكر المصري و 5 آخرين
اتكلم معاها واوصلوا لحل معتدل

انا بقالي سنة متجوز بس مراتي من شهرين كده لقيتها سايبة شعر باطها و ما بتحلقوش المهم انا معلقتش لقيتها بتطلب مني ان انا الحس لها باطها المهم انا بصراحة رفضت بقت هي تقلل العلاقة معايا و بتقولي انت مش عايز تبسطني فا انا مش هبسطك مش عارف اعمل ايه و حاسس الموضوع مقرف شويه و هي بتقولي انا بلحسلك بتاعك فيها ايه لما تعملي كده
مراتك بتدربك انك تكون تحت أمرها - بس هي ليها حق ف الحاجة اللي تمتعها زي منت ليك حق ف الحاجة اللي تمتعك

• عجبني
التفاعلات: hani1, صعيدي هايج, bandd و شخص آخر
كس اخت القرف.
مش تتمتع هي وتقرفك انت. اتفقو ع شي يرضيكم انتو الجوز. لو ما رضيت اتركها كم يوم وما تقرب عليها وقت تشوفها بدها.

• عجبني
التفاعلات: Saul Goodman
اتكلم معاها واعرف سبب التغير

قولها موافق بس بشرط نعمل حاجه جديده
اربطها فى السرير كويس قوى والحسلها من تحت لحد ما تنزل كام مره وتفرهد وتكون مجهز جنبك مزيل شعر او ماكينة حلاقه واحلقلها باطها على قد ما تقدر
وبعد ما تخلص الحسلها كل جسمها ومن تحت تانى عشان لما تفكها يبقي حيلها اتهد
وادعيلى

• بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: صعيدي هايج, nadaM, فكرى و 2 آخرين
ايه القرف دا ماتسيبهاش تسيطر وتتحكم فيك دا لو انت مش حابب وحقك خده حتى لو بالغصب

حاول تمتعها وتعمل الى بدها اياه خليها تتحمم وترش برفان والحس يا عمهم

• عجبني
التفاعلات: hani1 و فكرى
لا طبعا ده قرف ده

ده متعه فشخ خصوصا بعد الشاور

راقب زوجتك كويس وتليفونها طبعا
أكيد حاجه زي دي عرفتها من موقع او من صديقه ليها
أتكلم معاها وعرفها ان مش كل حاجه تنفع تتعمل خاصة ان الجنس عملية بتحتاج رضا من الطرفين عن الممارسات اللي هتتم
فلو انت مش موافق او مش عاجبك هتتحول من متعه لمجرد اداء

• عجبني
التفاعلات: فكرى, koko1972, العنتيل 007 و شخص آخر
شوف هي حابة تجرب و تقارن مع مص زبك و غالباً هي تمصه عشانك بس و هي ما بتحبش كده
ثانياً انت كون قدوتها بأنك تحلق شعر باطك و عانتك و خصوصاً قبل النيك
ثالثاً كلمها و قلها ده مكان للجراثيم لو فيه شعر احلقيه و انا اكيفك من مصه

• عجبني
التفاعلات: فكرى و FahdFahd
راقب زوجتك كويس وتليفونها طبعا
أكيد حاجه زي دي عرفتها من موقع او من صديقه ليها
أتكلم معاها وعرفها ان مش كل حاجه تنفع تتعمل خاصة ان الجنس عملية بتحتاج رضا من الطرفين عن الممارسات اللي هتتم
فلو انت مش موافق او مش عاجبك هتتحول من متعه لمجرد اداء
كلامك في محله للي يفهم

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
معني كلامك ان مراتك محدده هي عايزه اي بالظبط وعارفه ايه اللي بيبسطها بالظبط ودا معناه انها ليها تجارب قبل كدا سوري ف كلامي ودا معناه بردوا انك مقعدتش معاه واتكلمت او حتي اتناقشتوااااا ف اللي فات ودا غلط بس انا هقولك ع حل...قولها انا هعملك حاجه تهيجححح اكتر بكتير من اللحس هتقولك ازاي... اشتري ريش طاوس وانتا بتدلعها مشي الريشه براحه علي حلمه بزازها وتحت باطها وجسمها كله هيقشعر وهتبقي عاووزك تركبها وتفشخها ولو عاوز افكار اكتر كلمني خاص

انا مبستحملش اشوف شعره في جسمي بس عادتا هيا كده كده هتبقا واخده شاور ونضيفه

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي، Jan 6 و محمد اسامه
قولها موافق بس بشرط نعمل حاجه جديده
اربطها فى السرير كويس قوى والحسلها من تحت لحد ما تنزل كام مره وتفرهد وتكون مجهز جنبك مزيل شعر او ماكينة حلاقه واحلقلها باطها على قد ما تقدر
وبعد ما تخلص الحسلها كل جسمها ومن تحت تانى عشان لما تفكها يبقي حيلها اتهد
وادعيلى
وهي دي الصياعة يا محمد يا علي😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قولها ماشى
بس انا بهيج اوى من اللحس بين صوابع رجلى واديها رجلك من غير متغسلها

خليها تشيلوا و الحسهولها عادي

عادى جداً بيكون فيه متعه جامده بس بع الشور

بصراحة لو بتحبها ممكن تاكل خراها

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: bandd و 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%