NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Shady1977

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا مراتي ***** وملتزمه ومحترمه جدا لكن معرفش من فتره قريبه بقت عندي ميول وخيال كده اني بتخيلها بتتتاك من حد غيري وبقيت بهيج جدا لما بتخيل كده وبقيت معاها ع السرير مبعرفش انيكها غير لما اتخيلها في حضن حد غيري
هي شهوانيه جدا ع السرير لدرجة اني اوقات من شهوتها بخس انها بتنكني هي جامده بصراحه وحسمها ملبن وبيضه

• عجبني
التفاعلات: مراتك صديقتي و Sandro
حاول تطلع الفكرة دى من دماغك لانك مع الوقت هتكون ديوث

ممكن يكون الغيرة الذيادة بتعمل كدا فا انت ممكن تكون مش عوزه تبين حده منه فا بيكون شعور جوك عكسك الي هو التحرر

• عجبني
التفاعلات: Shady1977 و بنوتي اسمر
ومش بعيد تشوفها بتتناك بجد

طيب ما تفرجنا جسمها

تخيل حد تعرفه معاكم وشوف رد فعلها

• عجبني
التفاعلات: Shady1977
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا يسلمووو

• عجبني
التفاعلات: Shady1977
انا مراتي ***** وملتزمه ومحترمه جدا لكن معرفش من فتره قريبه بقت عندي ميول وخيال كده اني بتخيلها بتتتاك من حد غيري وبقيت بهيج جدا لما بتخيل كده وبقيت معاها ع السرير مبعرفش انيكها غير لما اتخيلها في حضن حد غيري
هي شهوانيه جدا ع السرير لدرجة اني اوقات من شهوتها بخس انها بتنكني هي جامده بصراحه وحسمها ملبن وبيضه
١هي فكره بتهيج
خصوصا لو مراتك فرسه وهيوجه ومش بتشبع نيك

مشوقني اشوفها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%