NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مذكرات مراهق (انا وأمي والفيس) ـ حتي الجزء السادس 25/9/2022

moo777.. 99

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
7 أبريل 2022
المشاركات
55
مستوى التفاعل
68
نقاط
685
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
اهلا بيكم
انا اسمى عماد من مصر وبالتحديد محافظة القاهرة هتكتب قصة حصلتلى من فترة ومازلت اعيش احداثها حتى الان
اعرفكم اولا بنفسى انا محمد 20سنة شاب عادى بدرس فى كلية طب جسمي متوسط وبشرتى قمحى نفس بشرة بابا اللى اصولة من صعيد مصر
والدى دكتور عنده 60سنة ملهوش دور كبير فى القصة
دخلة المادى عال اوى اوى اوى اوى
لية مصادر دخل كتير جدا
واغلب وقتة للشغل وتقريبا بيبات بره البيت

بعد كدا امى غادة 43 سنة ست من جميلة ورشيقة وبيضة البشرة ومتوسطة الطول وملامح وشها جميلة جدا
صدرها متوسط الحجم طيزها برضو متوسطة بطنها اسفلت معندهاش كرش ودرعاتها جميلة معندهاش ترهلات على الرغم من سنها لانها مهتمه بنفسها من ميك اب لبيوتى سنتر لتلعب رياضة في البيت
تقدر تقول شبة ليلي علوى هي وصغيرة

بعد كدا اختي مها23سنة مرضيتش تدخل طب واكتفت بالكلية تجارة وصفها من الاخر كدا مزة بمعني الكلمة بشرتها قمحي شوية رفيعة بذاذها بالنسبة لجسمها كبيرة ومشدودين لفوق
طيزها صغيرة ومدورة
جسمها كيرفي وشكل وشها جميل
الوش اللى هو يجبرك تبص عليه وتتأمل كم الجمال والانوثة اللى فية

اختي التانية عُلا ملهاش دور في القصة


نبدأ قصتنا
من سنتين بالظبط انا كنت في تالتة ثانوي علمى علوم
وكنت مشغول بالدراسة جدا وعلى طول برة في سناتر الدروس وباليل برجع اذاكر
كنت طاحن نفسي حرفيا لاني كنت مدرك ان السنة دي هتغير مجري حياتي الوظيفي والمهني بالكامل وهي بالفعل غيرت مجري حياتي المهني والوظيفي والعاطفي وكل حاجة اتغيرت

الخميس 12مارس 2020
طلعت من شقتنا وسلمت علي امي وقلتلها عليا معاد درس ونازل تعوزى حاجة من برا
امي/ لا حاسب وانتبه علي نفسك وتوصل بالسلامة
نازل رايح الدرس وصلت وكنت طالب اوبر نزلت ولقيتة مستنيني
ركبت واول موصلت عند السنتر ملقيتش حد
فسألت وعرفت ان السناتر كلها لاغت موعيدها النهاردة بسبب حالة الجو
قلت تمام مصلحة برضو
النهاردة فرى
رجعت تاني بس متصلتش بامي هاقولها اني راجع وده لحسن الحظ🙂
رجعت البيت كان معايا نسخة من المفتاح وفي نسخة مع كل واحد
فتحت ودخلت غيرت هدومي وروحت اشوف حاجة اكلها
وانا ومعدي من قدام باب اوضة بابا وماما سمعت صوت اهات وتوجعات ركزت في الصوت لاقيت ماما بتتكلم بصوت واطي وكمان بتتوجع
قلقت عليها فافتحت الباب بسرعة اطمن عليها لاقيت ماما ملط نايمة على ضهرها وتانية رجليها وبتعلب في كسها
بتضرب سبعة ونص
شافتني اتخضت جامد واتفزعت
وغطت نفسها
قلتلها انا اسف معلش افتكرتك تعبانه ولا حاجة
بصت في الارض ومغطية جسمها
وقالتلى /لا مفيش
وهي مكسوفة اوي
قلتلها/ خلاص اسف كملى عادي انا رايح اكل
وقفلت الباب ومشيت ناحية المطبخ بصراحة كنت مستغرب 😑ومتلخبط
مكنتش قادر احدد احساسي ساعتها
متعصب من اللى بتعملة ولا مكسوف من الموقف ولا استغراب وقرف ولا اى بالظبط
اللى قدرت احددة انى سخنت
ايوا سخنت
شفت جسم ملفاية اربعينة بيضة بتلعب في كسها وانا اول مره اشوف حاجة زى كدا في الطبيعة اول مرة اشوف جسم ست ادامى حقيقي
وانا وبعمل الاكل عمال افتكر شكل جسمها الجميل واتخيل وهى وبتضرب سبعة ونص اووووف جمدان ولكن فوقت وقلت احا دى امى
فجاءة جات كحت ورايا
بصيتلها وضحكت وهى ضحكت
قلتلها /حصل خير وانا لسف
قالتلى وهى محرحة ووشها احمر /خلاص اوك ملهوش لازوم الاعتزار
قلتلها /كان لازم اتصل واقولك راجع
قالتلى /هو اى اللى رجعك
عرفت انها عاوز تغير الموضوع
اخدت الاكل وطلعت بره
قلتلها /روحت السنتر لاقيت الدرس ملغى بسبب الجو
قالت /اه الجو مش حلو النهاردة
قلتلها / تعالى كلى
قالتلى /لا شبعانة
حبيت ارخم عليها
قلتلها/ لا لازم تتعذي انت بتعملى مجهود
لقيتها ضحكت بكسوف وضربتنى ضربة خفيفة وقالتلى اتلم
قلتلها/خلاص متبقيش قفوشة بقا
قالتلى /انا بصراحة فى موقف لا احسد علية
ضحكنا بصوت عالى
وقلتلها/ عادى و**** يماما
كلنا بنعمل كدا
قالتى/ اتلم يمحمد
قلتلها /مكسوفة من اى طب تعرفى ان انا بعمل كدا اربع مرات في اليوم الواحد
لاقيتها بتتصنع الدهشة
وتقولى لا اربعة كتير صحتك يحبيبي الحاجة دى مضرة
قلتلها ادينى ادامك كويس جدا
وبصيتلها كدا وقلتلها طب وانتى كام مرة مع ضحكة فيها شوية خباثة كدا
قالتلى اسكت بقا
قلتلها لا قولى
قالتلى خلاص يمحمد بقا
سبتها ومرضيتش اضغط عليها ولا ارخم عليها
قلتلها خلاص ولايهمك وكنت خلصت اكل
وهشيل الاطباق على المطبخ
انا ورايح قولتلها ابقي خدى احطتياطاتك المرة الجاية
ضحكت وانا ضحكت
وقلتها/ هنام يماما تعوزى حاجة يحبيبتى

قالتى/ لا يروحى
دخلت اوضتى ومسكت الموبايل وشغلت افلام سكس
كنت عارف نوع سكس المحارم وبهيج علية وبضرب علية بس متخيلتش انى ممكن افكر اجربة مع محارمى
شغلت سكس وبتفرج لاقيت ماما بتخبط قلتلها ادخلى يماما
دخلت وقالتلى /منمتش يعنى
قلتلها / لا مش دلوقتى شوية كدا وضحكت
هى فهمت انا اقصد اى
فقالتلى/ امممممم
طب اسيبك انا تكمل يلا باى
قلتلها /طب كنتى عاوز حاجة
قالتلى/ ايوا طلب صغير
قلتلها/ اتفضلى
قالت /بلاش حد يعرف اللى انت شوفتة النهاردة
قلتلها /اي يماما ده ازاى يعنى انا لازم اقول لاصحابى وكل اللى اعرفهم ولازم افضح نفسي وافضحك
ضحكنا سوا

قالتلى /ماشي شكرا بزعل كدا
قلتلها/ عيب يقلبى احنا ستر وغطا على بعض ويستي لو حبيتي تعمليها تاني ابقي قوليلي اامنلك المكان وتاخدي راحتك
راحت ضاحكة

وقالتلي/ ماشي يخفيف

نهاية الجزء الاول
اسف مفهوش احداث جنسية
بس من الجزء اللى جاي مش هتلاحقو 😅


الجزء التانى
واسف للتأخير
وشكرا لتعليقاتكم الايجابية وانا متقبل ارآكم مهما كانت واتمنى الاقى نصائح للكتابة




بعد ما ضحكنا انا وامي طلعت بره وانا كملت اتفرج على افلام سكس ضربت مرة وروحت في النوم
صحيت والتليفون كان جمبي
كنت هيجان اوى وبتاعى واقف اول مرة احس بهياج زى كدا
طلعت برا الصالة
ملقيتش غير ماما
سئلتها عن بابا واخواتي
قالتلى /لسة مرجعوش
قلتها /اوك
قالتلى /جعان احضرلك اكل؟
قلتلها/ اه جعان اوى مش عارف لية مع انى اكلت قبل ما انام
قالتلى وهى مبتسمة كدا / من المجهود اللى بتعملة كتر خيرك لازم تجوع
قلتلها / على اساس انك مبتعمليش مجهود وضحكتلها
ردت /اتلم بقا يمحمد عيب
قلتلها /ياستى متبقيش كدا انا بهزر معاكى وبعدين عادى اللى انتى عملتية كلنا بنعمل كدا وانا بصراحة عازرك ومقدر اللى انتى فية

قالتلى/ اى اللى انا فية
قلتها /اتكلم براحتى
قالت /عادى اتكلم
‏ قلتها /اى ست مهما كانت لازم يكون فى راجل في حياتها وانا عارف ان بابا مش على طول برا البيت
‏فانتى بتلجئ لل ااااا
‏قالتلى /للل اى قول متتكسفش
‏قلتلها/ للعادة السرية وبتريحى نفسك
‏انا عازرك فى الحته دى ومن حقك
‏لاقيتها اتاثرت بكلامى وكانها زعلت او صعبت عليها نفسها
‏فعلا ست بالجمال ده عندها كل الكبت الجنسي ده
‏قلتلها/ قومى
‏قالت/ فين
‏قلتلها/ بس تعالى وشديتها من ايديها
‏ووقفتها فى نص الصالة
‏وشغلت اغنية اجنبية رومنسية هى كانت بتحبها
‏وحضناتها وشبكنا ايدينا فى بعض
‏وفضلنا نرقص ونتمايل على بعض
‏وهى تضحك وتبتسم
‏وانا اضحكلها ونبتسم لبعض
‏لحد ما خلصت الاغنية
‏لقيتها عمالة تضحك وفرحانه جدا
‏فرحت انها انبسطت
‏وقالتلى /ميرسي ليك
‏قلتها /ميرسي ليكى انتى خليتينى ارقص معاكى ياحلى
‏واجمل ست
‏قالتلى بتعجب كدا /بطل الحركات دى
‏قلتها /حركات اى بس يقلبى
‏انتى فعلا جميلة انتى يماما مزة هههههههه
ماما /ههههههههه طيب يسيدي شكرا هروح احضرلك اكل بقا
قلتلها/ ماشي يقلبى
حوار داخلى بينى وبين نفسي بفكر اى شعورى حاليا
وبفكر اى هيحصل بعد كدا
هل انا اشتهيت امي ولا حبيتها ولا اي بس
افتكرت جسمها الصبح وهي قالعه وبذاذها وجسمها الابيض الطري وهو وبيتهز
وسخونة جسمها وانا وبرقص معاها اححححححححح
بصراحة جامدة
بس فى شعور داخلى قرفان من الحوار دة ومستغرب ورافض تمام
وفى شعور تانى مستسلم ومستمتع باللى حصل ده
بعد حوار طويل طويل جدا
استقريت انى اكمل فى اللى انا فية
هدفى انى اعمل علاقةجنسية مش مهم بقا مع مين
ببص لقيت ماما جاية قطعت تفكيرى
جابت الاكل وانا جبت باقى الاكل
قعدنا ناكل واحنا وفى وسط الاكل
قلتها/ عازمك باليل على العشي
قالتلى/ بجد فين
قلتلها /مطعم شيك كدا
وكمان هنروح سينما بما ان اليوم فرى بقا
‏كانت فرحانة اوى وبصالى باندهاش كدا
‏قالتلى/ طب لية دة كلة اى التغيير المفاجئ اللى حصل ليك
‏قلتلها بصي يماما انت بصراحة محدش مقدرك هنا بتتعبى وبتعملى حاجات كتير ومحدش بيقدر ولاحتى انا
‏واول مشوفتك الصبح عرفت اد اى انتى مظلومة ومحرومة من حاجات كتيرة وانا يستى بحاول افرحك على قد ما اقدر لانك امى حبيبتى وكمان صحبتى وكل حاجة عندى
‏ولو مكنش حد مقدرك انا موجود وبوستها من راسها

‏لاقيتها بدون مقدمات حضنتنى جامد وفضلت تعيط ساعتها عرفت اد اى ماما محرومة من حاجات كتيرة كتيرة جدا ومش لاقية حد فعلا يقدر مجودها او يقدرها هي بذات نفسها

باليل كان اخواتي رجعو وبابا رجع ومشي وقاله انه هيبات في المستشفي قبل مايمشي قلتلة هنخرج انا وماما وهو وافق
على الساعة 9 قلت لماما البسي هنخرج
قالتلى / البس اي محتارة
قلتلها /اي عندك هدوم
قالتلى تعالا بص واخاترلى واحد على ذوقك
فرحت من كلامها
وروحت معاها على الدولاب اغلب هدومها هدوم محتشمة مفيش غير فستان اسود فى ابيض وقصير لحد الركبة
اختارته ليها وقلتلها ده
قالتلى /بس ده مفتوح اوى
قلتلها /البسي تحته اى حاجة
قالتلى/ مش هينفع هيبقي شكلة مش حلو
قلتلها البسية وخلاص
وبعد اصرار اقنعتها انها تلبسو وكانه شئ عادى
قالتلى طب اطلع اغير
قلتلها متغيرى انا وواقف انا ابنك مكسوفة منى
قالتلى متبقاش رخم اطلع بقا
قلتلها اوك طالع يقلبى
وبصيتلها واديتها بوسة فى الهوا
وهى بصلتلى وابتسمت واديتنى بوسه برصو
طلعت اخواتى البنات كانو فى اوضهم روحت غيرت ولبست كوتش ابيض وقميص ابيض وبنطلون اسود واستنيت مامت
نص ساعة وماما كانت طالعة
كانت قمر مزة بمعنى الكلمة شعرها مفرود ووشها منور وميكب خفيف مخليها اجمل
اندهشت منها وبصيتلها وقلتلها اى ده انتى مين انتى انت بقيتى صغيره اوى وجميلة
قالتلى بطل حركاتك دى وضحكنا
قلتلها هتشوفى بره الناس هاتبصلك ازاى
نزلنا واخدت العربيه وكنت بعرف اسوق
ووصلنا لسيتى سنتر الماظة
قبل ماتنزل قلتلها متفتحيش
هنزل افتحلك انا
ضحكت جوا العربية
قالتلى ماشي يجنتل
نزلت فتحتلها وبوست ايديها فى حركة رومانسية كدا وقلتلها اتفضلى
احنا وماشيين الناس كانت بتبصلنا وبتبصلها هى خصوصا
لانها فعلا كانت قمر
وصلنا مكان الفوود كورد
وده مكان الاكل هناك زحمه جدا
لقينا طرابيزة فاضية قعدنا عليها
قلتها تطلبي اية يقلبى
قالتلى اطلب انت على ذوقك
قلتلها ماشي
روحت جبت اكل ومية وكيت وعصير والخ الخ الخ
واكلنا وخلصنا وفضلنا نلف شوية
واحنا مشبكين صوابعنا في بعض
فضلنا نلف يجي ساعة
حرفيا ماما كانت طايرة من الفرحة وسعيدة جدا وانا كنت سعيد لكدا ومبسوط انها سعيدة
طلعنا برا
وركبنا العربية
قالتلى باستغراب مروحين!
قلتلها مروحين اي بس
احنا عملنا حاجة لسة
اخدتها وروحنا سينما ودخلنا فيلم نسيت اسمه اي كان لسة نازل وكان رومانسي
قعدنا انا وماما من ورا بحث نكون شايفين المكان كلة
السينما مكنتش زحمه اوي يدوب يجي 20شخص
كان قاعد ادامنا واحد وخبيبتة وزانقها بل حرفيا فاشخها ماسك رقبتها لحس وبوس اوووف
شاورت لماما علية
بصيتلى وضحكت
خلص الفلم وطلعنا فضلنا نلف شوية كمان
لخد ما جات الساعة اتنين باليل
محسيناش بنفسنا خالص روحنا
ماما كانت طايرة من الفرحة و
وشكرتنى جدا قالتلى عمرها ما انبسطت زى النهاردة
قلتلخا ميرسي ليكى يقلبى. انت اهم حاجة انك انبسطى ودايما هفرحك كدا
قالتلى لا خلى بالك علشان مذاكرتك
قلتها متقلقيش
راحت حضنانى جامد وانا حضنتها وضميتها عليا
قربت من ودنها وهمست وقلتلها بحبك اوى
وهى همست فى ودنى قالتلى وانا بعشقك
ضميتها جامد عليا وحسست على ضهرها
سمعت احلى اه طالعة منها
قلتها اه يماما بموت فيكى
وهى قالتلى وانا بعشقك يقلبى
فضلنا حاضنين بعض خمس دقايق
وبعدين بصيتلها وقلتها اتمنى اسعدك اكتر واكتر
وبوستها من راسها
وهى باستنى من راسي
وقالتلى **** ميحرمنى منك
دخلت اوضتها
وانا دخلت اوضتى
وفضلت افكر
استنتجت ان ماما مفتقدة الحنان والحب فى حياتها
وده بدليل انى مجرد ما فسحتها وخرجنا حضنتنى حضن زى ده
يبان عادى للي يشوفنا حاضنين بعض
انما ليا وليها لامش عادى كنا حاسين بحاجات مينفعش ام وابن يحسوها لانها مقتصره فقط على العشاق
الا اذا كنا عشاق محاارم

استمر الوضع ده كتير كل اسبوع نخرج نتفسح ونروح سينما ومش بنزهق من بعض ابدا ونهزر سوا
وبرضو كنت مهتم بدراستى ومذاكرتى جدا


لحد هنا الوضع عادى
فى يوم قبل امتحاناتى ب15يوم كدا
خرجنا نتفسح وكنا متفقين انها اخر خروجة علشان الامتحانات
وبعد الامتحانات نبقي براحتنا وكمان هناخد راحتنا اكتر لانى هتخلص من ضغط الامتحانات

اليوم ده الصبح كنت واخد من بابا فلوس قلتلة هشترى حاجة لماما
قالى هتشتريلها اى
قلتلة اقترح عليا لانى مفكرتش هشترى اى
قالى اممم ممكن خاتم 💍
قالتة حلو ماشي
ايدك بقا على الفلوس
ضحك وقالى ماشي
قالى بس هتلها حاجة كويسة

بابا كان بيحب ماما بس كان بيفضل شغلة عليها
هو كان فاكر ان حياتها كويسة لانها مش بتشتكى لانها ست طيبة وكتومة

اخدت منه الفيزا
وسحبت 20الف وادانى 10كاش
وانا كان معايا 10
ادى معايا
40الف جنية
روحت محل دهب بنشترى منه علطول
واشتريت خاتم لماما كان خاتم جميل بمعنى الكلمه ملفت للنظر وشيك جدا
وعارف انه هيعجب ماما
واشتريت لها فستان برضو كان جامد جدا
اتصلت عليها وقلتلها عاملك مفاجئة النهاردة
قالتلى مفجئة اي
قلتلها باليل هتعرفى
اصرت تعرفي وانا اصريت ما اعرفهاش
اتقابلنا باليل ووريتها الفستان وقلتلها البسي ده
قالتلى **** دى جميل اوى ميرسي يحبيبي وحضنتنى
قلتها ده مش الهدية
قالت امال اى هيا
قلتها بعدين
وسكتنا
قلتلها يلا البسية
قالت ماشي دخلت الاوضة
لبستة
كان جامد اوى عليها وضيق على صدرها وقصير لفوق الركبة
كانت تهيج الحجر
قلتها اى الجمال ده
ضحكت وقالتلى ميرسي لذوقك
نزلنا تحت وركبنا العربية
ومشينا فى حته مفهاش عربيات كتيرة
قالتلى اى رايح فين

قلتلها اصبرى بس.
ركنت على جمب وبطلت العربية وولعت النور اللى في السقف
وطلعت علبة الخاتم وفتحتها
وقلتلها هديتك ياحلى واجمل وارق غدغود فى الدنيا
بصيتلى وهى فاتحة بقها
قالتلى بجد مش مصدقة دا حلو جدا جدا
وبصيتلى وقالتلى انت احلى واحن وارق انسان شفتة في حياتى
الفترة اللى فاتت حياتى انا وماما بقت غير حياتنا السابقة خالص
الخروجات والفسح كسرو كل حواجز الامومة وخلونا نحس اننا عشاق او مخطوبين
بس كان فى لسة حاجز بسيط اسمة الامومه

طلعت الخاتم ومسكت ايديها وبوستها
وبوست كف ايدها ولبستها الخاتم
وبصيتلها فى عيونها وقلتلها بحبك وبعشقك
هى قربت منى وبتهمس قالتلى وانا بموت فيك
قربنا على بعض اكتر
وبصين فى عيون بعض
ومش سامعين غير صوت انفاسنا
قربنا اكتر كمان
مفيش سنتى بين شفايفنا اى حركة من اى حد فينا ناحية اى حد فينا شفايفنا هتلقط في بعض
انا كنت
حاسس بحراحة شفايفها وسامع ضربات قلبها
لقيتها غمضت عيونها ومدت شفايفها لمست شفايفى وانا لمست شفايفها
بقينا بنبوس بعض براحة
قربنا باجسامنا واحنا ومغمضين
وشفايفنا لاحمه في بعض
وببوسها بشوق وحب
وهى كمان كانها بتبوس عشيقها
مسكت شفتها اللى فوق مصيتها
وطلعت لسانى لحست شفتها اللى تحت
وهى طلعت لسانها حسيت بية على شفايفى
اخدته مص جوا بوقى
سيبة ورجنا نبوسة بعض
فتحنا ببقنا وبقينا نلامس السنتنا في بعض
كاننا بنتخانق بلسانا
فضلنا نبوس بعض لحد ما وشوشنا غرقت من اللعاب
فضلنا كدا يجى نص ساعة بوس وشفط شفايف ومص لسان
وقفنا وبصينا وقلتلها بعشقك وبوستها تانى بوسة خفيفة
وهى قالتلى وانا بموت فيك



عنا عزيزى القارئ ومعلش هفصلك شوية
هنت هتسأل نفسك وتقولى اى ده انتو مفيش تأنيب ضمير عندكم
السؤال اللى انت سألتة دة مبنى او طالع منك على خبرتك فى قراية قصص المحاارم انهم بعد مابينيكو بعض بيحسو بتانيب ضمير
انما هنا انا وماما لينا حوالى اربع شهور بنهيج على بعض
وكل الحواجز اتكسرت واخرجها حاجز الامومة


نرجع لقصتنا
ماما قالتلى انا بموت فيك وبعشقك
مسكت ايدها وبوستها وقلتلها **** ميحرمنيش منك يقلبى
ودورت العربية ولسة هطلع قالتلى رايح فين
قلتلها هنروح سينما
قالتلى مينفعش
بصيتلها باستغراب لية يعنى مينفعش
حسيت فى حاجة بس محروجة تقول
سألتها اي مالك يغادة
بصت لي بكسوف وشاورت لتحت
بصيت لتحت لاقيت كارثة
لاقيت بركة مية وماما رجليها كلها مبلولة ضحكت وهي ابتسمت بكسوف
قلتلها اي دة كلة
قالتلى فضلة خيرك 🙂
ضحكنا سوا
قلتلها بضوت واطي
جبتيها كام مرة بضحك
مرديتش وبصت للارض قلتلها انتي مكسوفة مني
قلتلها بجد كام مرة
قالتلى مرتين
حضنتها وقلتلها عادي يقلبى
ولايهمك اى يعنى مكسوفة من اى
مكسوفة انك عبرتى عن حبك ليا كدا
ويقلبى لو عاوزه تجيبى مرتين كمان قليلى
سالتها قلتلها ها اى رائيك تجيبيهم مرتين كمان تانى
كانت باصة فى الارض
مسكت راسها ولفيتها ناحيتى
نزلت ايدى رفعت الفستان وانا وبرفعة نن على وراكها
بحسس عليها
رجليها حرفيا غرقانة عسل
وصلت لكسها لمستة من برة
وانا باصص فى عنيها
قلتلها عاوزه تجيبهم تانى يحبيبتى
قالتلى اه بصوت واطى
قالتلها مش سامع
قالتلى اه اخلص بقا متبقاش بارد وضحكت
وانا ضحكت
ودوست على كسها وبليت صوابعى من عسلها
وطلعت ايدى
ومصيت صوابعى وقلتها اى الجمال ده
ضحكت
وقربت عليها وبوستها
وبعدين
دورت العربية وواتحركنا
قلتلها افتحى رجليكى وارفعى الفستان
هاخد شوية عسل
رفعت الفستان
وانا دخلت ايدى
وزحزحت الكلوت وحكيت صوابعى فى كسها من فوق لتحت
وماما بتغمض عيونها وبتغير ريأكشنات وشها اللى تجنن
دخلت صباعى جوا كسها
لاقيتها صرخت لاااااااا اااااه
لا بلاش
طلعت صباعى
ومصيتة وقلتلها بلاش لية
قالتلى مش دلوقتى
لما تخلص امتحانات
قلتلها اشمعنا
قالت عشان امتحاناتك وتعرف تذاكر
قلتلها امال لية قلتى انك عاوز تجيبهم تانى
قالت عادى
قلتلها طيب تخلينى الحسلك
قالت ماشي دى سهل انما اللى فى دماغك بعد الامتحانات
قلتلها اوك
وقفت العربية قالتلى وقفت لية
قلتلها هلحسلك هنا
قالت هنا فين حد يشوفنا ونتفضح
قلتلها اما فين فى البيت ممكن حد يطب علينا
قالت فى الشقة التانية وبالمرة اغير هدومى اللى اتغرقت دى
قلتلها ماشي
ولسة همد ايدى على كسها
قالتلى اهدا سوق لنعمل حادثة يقلبى
قلتلها طب عاوز عسل عاوز ادوقة
لقيتها دخلت ايدها
وقالتلى عاوزة من اللى برا ولا جوا
قلتها عاوزة طازة من اللى جوا من الاعماق جوا
ضحكت وقالت ماشي
دخلت صباعها وغمصت عنيها وعمالة تزوم
قلتها دخلى كمان
قالت بصوت متقطع اهو اه لل للاخر اهو
وطلعت صباعها كان مبلول
حطته فى بوقى فضلت الحس فية
مصمصتة
وهى باين عليها الهياج اوى

قلتلها بحبك
قالتلى بموت فيك
وصلنا الشقة


نهاية الجزء الثاني


الجزء الثالث

تنبية بسيط: انا مش ديوث والقصة مفهاش اى نوع دياثة ولا انحطاط

نكمل الجزء التالت

وصلنا العمارة
نزلنا من العربية وماما كانت متغرقة خالص وهدومها متبهدلة
بصيتلها وابتسمت
وهى بصتلى بشماتة كدا
طلعنا جرى على الشقة لحد يشوفنا
ودخلنا
ماما /انا هطلع هدومى واخد شاور وننزل
انا /وبقرب منها وبمسك ايديها
شور اى بس وحضنتها لاقيتها حضنتنى
وقالتلي اتلم شوية
مينفعش كدا
قربت من ودنها
وقلتلها/ انا بعشقك
‏قالتلى /وانا بموت فيك بس مينفعش وفكت نفسها ودخلت جرى على اوضة النوم
‏وانا بصراحة اتبضنت اوى
‏فنزلت اقعد فى العربية
‏فضلت قاعد خمس دقايق
‏لاقيت ماما بترن ورديت عليها
‏ماما /الو
‏انا /الو ايوا يماما
‏ماما /فينك
‏انا/ نزلت تحت
‏ماما /طيب اطلع
‏انا /حاضر لحظة وقفلنا
‏وطلعتلها
‏دخلت الشقة لاقيتها لسة بهدومها زي ماهى
‏انا /اى مغيرتيش يعنى
‏ماما /مفيش هدوم هنا وانا ناسية خالص
‏قلتلها /طب اى الحل
‏قالتلى/ننزل نشترى هدوم
‏قلتلها /ننزل!! ننزل ازاى بس هدومك متبهدلة اوى
‏قالتلى /طب اى العمل
‏قلتلها /خليكى هجيب انا
‏قالت/ ماشي
نزلت بالفعل وركبت عربيتى وفضلت ماشي لحد ما لاقيت محل بيبيع لبس حريمي
‏نزلت من العربية ووصلت ودخلت المحل ومكنش فى حد
‏جات بنت شغالة في المحل وقفت معايا وسالتنى هشترى اى
‏قلتلها /هشترى طقم يكون كويس لخطيبتى
‏قالت طيب تمام فى حاجة معينة
‏قلتلها هدور انا وهناديلك
‏قالت ماشي تحت امرك يفندم
ومشيت
‏فضلت ادور لحد ما لقيت شميز ابيض واسود عجبنى
‏وبنطلون جبر دين اسود

شاورت للبنت جابتهملى
وقلتلها عاوز حاجة داخلية
قالتلى ماشي تعالا اتفضل معايا فوق
طلعت معاها
ومكنش فى حد خالص
قالتلى عاوز حاجة معينة
حبيت انكشها
قلتلها هاتى حاجة على زوقك
ابتسمت ابتسامة خفيغة
قالتلى حاضر اوك
سالتنى عن مقاس حمالة الصدر
بصراحة انا مكنتش اعرف ان الصدور ليها مقاس
قلتلها مش عارف المقاس اد اى بصراحة
ضحكت بصوت
قالتلى طيب حجمة اد اى
قلتها هو اى بالظبط؟!!
ضحكت بصوت عالى
وقالتلى صدر خطيبتك حجمة ادى اى
شاورتلها على صدرها
قلتها فى نفس حجم صدرك كدا
بصت فى الارض
وقالتلى طيب تمام
جابتلى شوية موديلات بتصاميم مختلفة
وقالتلى اختار نوع
بصيت عليهم
لاقيت حاجات بنت وسخة
اخترت واحدة ملهاش حمالة كتف
حمالة ظهر بس
وكان لونها اسود
وجابتلى شوية كلوتات اخترت واحد
وسالتنى قالتلى هى مقاس الكلوتات بتاعتها اد اى
قربت عليها وبصوت واطى قلتلها نفس حجم بتوعك
ابتسمت
قالتلى اللى فى ايدك ينفع
مسكتة فردتة ادمها
وضحكت
قلتها جامد
ضحكت برضو
انا بصراحة هجت اوى
البنت كانت فرس
وشكلها هى كمان هايجة
بس قلت مش وقتها هاجى مرة تانية وابقي اتعامل معاها
اخدت الحاجات ونزلت حاسبت عند الكاشير
وسيبت تبس محترم ليها
ومشيت
ركبت العربية وحبيت اهيج ماما
اتصلت عليها
انا /الو
ماما /ايوا بحبيبي
انا /بقولك اى يقلبى انت بتلبس برا مقاس كام
ماما /لية
انا /عشان هجيبلك هدوم داخلية والبنت سالتنى مقاس كام
قالتلى /بلبس مقاس 36
قلتلها /من حقك
قالتلى /اشمعنا
قلتلها /كبير وجامد
سمعتها بتضحك
قالتلى /طيب شكرا على المجاملة اللطيفة
قلتها /العفو يقلبى بس هو فعلا جامد وكبير ومشدود
قالتلى /طيب وانت شفتو فين
قلتلها /فى اليوم اياه
قالتلى /يوم اى ده
حسيتها بتستعبط
قلتلها/ اليوم اللى اتغلى فية الدرس ولاقيتك اااااا
قالتلى / مش فاكرة
هنا اتاكدت انها بتستعبط
قلتلها بصوت واطى /اليوم اللى رجعت ولاقيتك بتلعبى في كسك
قالتلى /امممم شفتنى فى اليوم ده
قلتلها/ اه
قالتلى بصوت واطى /وشفت اى تانى يقلبى
حسيت ماما هايجة وعاوزانى اهيجها كمان
قلتلها/ شفت احلى جسم.. واحلى صدر واحلى بطن
قالتلى بصوت واطى كلة محن /اممممم واى كمان يحبيبي
قلتلها /شفت جسمك اللى جنني جسمك الجميل السخن اووووف جسمك حلو اوى يغادة
قالتلي //اااااه بحبك اوى يقلبى
قلتلها /وانا بعشقك يروحى
معوزاش تعرفى كان نفسي فى اى لما شفتك
ردت بسرعة وبصوت متقطع وممحون اوى
قالتلى /عاوزه اعرف
قلتلها /كان ادخل عليكى ابوسك وابوس جسمك كلة حته حته وبعدين هنام فوقيكى واني....
قالتلى /وبعد ماتنام فوقيا هتعمل اى
قلتلها /هنيككك هفشخ كسك يماما
لقيتها صرخت وقالت ااااااااااااااه بجييييب اوووووف
قلتلها /ايوا يقلبى هاتى.. هاتى احلى عسل فى الدنيا
نزلى كمان يقلبى اووووف
وسابت التليفون وانا قفلت
كل ده كنت سايق العربية
وكنت قربت على البيت
سوقت بسرعة ووصلت في دقيقة
ركنت العربية
ونزلت واخدت الحاجات وطلعت على الشقة
فتحت ودخلت
لاقيت ماما فى اوضة النوم ملط وغرقانة مية
بصلتى وضحكت
وانا ضحكتلها
قربت عليها
لاقيتها بتغطى نفسها بملاية السرير
قعد ادامها على السرير
قالتلى /دى تانى نرة تشوفني كدا
قلتلها /اه وكل مرة بتكونى احلى من اللى قبلها
بس المرة اللى فاتت متكلمناش زى كدا
قلتها /عاوز اشوفو المرادى
قالتلى مش هينفع دلوقتى واطلع برا اغير هدومى
قلتلها اشوفه اوطلع برا
قالتلى اطلع دلوقتى بس واستناتى برا
محبيتش اكتر فى الكلام
طلعت وانا متضايق ومخنوق
قعدت فى الصالة
وهى دخلت الحمام وفضلت تستحمى
استنيتها ربع
وسمعت المية قفلت
لقيتها بتنده عليا
ماما /محمد
انا /نعم
ماما/معلش هات الحاجات من عندك
انا/ اوك حاضر
بصراحة استغربت ازاي نسيت الحاجات مخدتهمش ولاهى متعندة تعمل كدا
جبتلها الحاجات واتعمدت انى اديها الهدوم الداخلية بس 😂
اديتهم ليها
واستنيتها ادام الحمام
نادت عليا وقالتلي
فين باقي الحاجات التانية
قلتلها في الكيس
قالتلى هاتها
قلتلها لاء هاتيها واحدك
قالتلى بطل بقا
قلتلها لاء
سكتت
وفضلت مستنيها
قالتلى هنطول
قلتلها براحتنا الهدوم برا هاتيها براحتك
قالتلى طيب روح اقعد فى الصالة
جاتلى فكرة انى هقولها انى هروح على الصالة بس هستناها في اوضة النوم
بصراحة انا مكنتش عاوز انيكها
بس كنت عاوزها تتعود على كدا ودا بالفعل هيحصل ادام
قلتلها ماشي هستناكى فى الصالة
روحت على اوضة النوم واستخبيت ورا الباب
جات دخلت ومقفلتش الباب
شفتها بالكلوت والبرا
احااااااا
جسم خرافى ابيض شمعى مفيش ترهلات كانها بنت عندها 19سنة
جسمها كيرفى ومتقسم احا على الجمال
قفلت الباب وراها
مبصيتش
قلتلها اى الجمال ده
بصتلى وضحكت
وقالتلى عاوز اى
قلتلها عاوزك
قالتلى عاوز اى بالظبط
قلتلها انتى فاهمة
قالتلى اممم يعنى عاوز زى ما انا عاوزه
قلتلها وانتى عاوزه اى
قالتلى وهى وبتغمز عاوزة منك نفس اللى انت عاوزة منى بالظبط
بس مش دلوقتى
قلتلها براحتك اهم حاجة انك عاوزانى
بس برضو امتى بالظبط
قالتلى بعد الامتحانات علشان متنشغلش
قلتلها بعيد بس موافق
قالتلى اصبر هانت
قلتلها ماشي يقلبى
قالتلى وانت عمرى وحياتى
قلتلها مفيش حاجة طيب كدا ولا كدا
قالتلى لا فى من هنا لحد الامتحانات بوس بس
استغربت جرائتها فى الكلام وكنت فاكرها هترفض بحجة انها امى وانا ابنها. ولكن الواقع عكس كدا خالص
قلتلها طب يلا
قالتلى لا البس هدومى
قلتلها لا عاوز وانتى كدا
قالتلى ماشي بس بسرعة
قربت منها وهى برضو قربت منى
وبصينا لبعض
وحضنا بعض
ولازقنا فى بعض اكتر
وحسيت بجسمها الطرى السخن
احا بجد جسم الستات مختلف خالص عن جسم الرجالة
ملمسهم ناعم اوى وطرى اووووووى
حطيت ايدي على وسطها وايد على ضهرها
وقلتلها السنتيان تجنن عليكى
ولسة مكملتش الكلمه لاقيتها اخدت شفايفى فى شفايفها
وفضلت تبوس فيها
انا كنت مستغرب
وهى حست بدة
وقفت بوس وقالتلى مالك
ردى عليها كان عصره لفردت طيزها طلعت منها احلا اه
وفتحت بقها
بسرعة نزلت عليها بوس
وهى اندمجت معايا فى البوس
مكناش بنبوس كنا بناكل شفايف بعض
فضلت اشد في شفايفها ولسانها ونتبادل اللعاب ونشربة
فضلنا لحد ما وشوشنا غرقت تقريبا فضلنا ساعة
شفايفنا وجعتنا من البوس
فكينا من بعض
وبصيتلها وبوستها بوسة خطف كدا
وقلتلها بعشق
وهي بصلتلى وباستني بوسة سريعة وقالتلى بموت فيك
سيبنا بعض
وانا على اخرى وذبي ظاهر اوى في البنطلون
حاولت اخبية بين رجليا بس معرفتش
ماما بصتلى وضحكت
وقالتلى يلا علشان اتاخرنا
قلتلها ماشي غيري وانا هطلع
دخلت الحمام شفت كلوتها القديم
مسكتة فضلت اشم فيه وطلعت ذبي كان هايج بطريقة غريبة اوي
وكان طويل اوي حسيت انه عايز يطلع من جسمي
فضلت ادعك فية احد ماقربت اجيب
دعكتة جامد جامد
لحد ما هينزلو خلاص وفعلا نزلتهم بس نزلتهم على الكلوت حرفيا الكلوت اتغرق لبن كان اسود بقي لونه ابيض اول مرة انزل كمية لبن زي كدا
كتفم الهيجان
مسكت الكلوت وعلقتة زي مكان وطلعت
لاقيت ماما خلصت
وقالتلى على فكرة ذوقك حلو اوي في اختيار الهدوم
قلتلها ميرسي يقلبى يحياتي
بصتلى وقالتلى انت اللى عمرى كلة وحياتي بعشقك
فضلنا باصين لعيون بعض شوية في الاخر
قلتلها يلا بينا بس هاتي هدومك الاول من الحمام
قالتلى يووه تصدق كنت هنساهم

قلتلها اديني فكرتك
مشيت ناحية الحمام
ودخلته واتاخرت شوية
روحت عليها بس بتسحب لاقيتها ماسكة الكلوت بتلحس فية
شفتها وشافتني
قلتلها عجبك طعمة
ضحكت وقالتلى يلا بينا
حطت الهدوم فى كيس كدا ونزلنا
ركبنا العربية
ودورت وماشيين
قلتلها انا مبسوط اوي
قالتلى وانا اكتر منك
قلتلها بس انا مستغربك اوي يماما ازاي بسهولة كدا اتطورت العلاقة بينا
قالتلى بص زي ما انت عاوزني انا كمان عاوزاك
انا بحبك انت الانسان الوحيد المهتم بيا انت حسستني اني حبيبتك او صحبتك
انت خليتني اعيش حياتي تاني وحسستني اني ليا قيمة
انت الوحيد اللى بتحبني بجد وبتقدرني
انا حاسة بدة ناحيتك
انا كنت باصصلها ومستمتع بكلامها
كملت كلامها
قالتلى انا بعشق
من يوم اليوم اياه وانت اتغيرت معايا 180درجة
ياريت اليوم ده كان من زمان
انا في حياتي محدش اهتم بيا كدا ولاحسسني اني مهمه كدا
انت الوحيد
من ساعة منتا اتغيرت معايا كدا انا كمان اتغيرت
مبقيتش اشيفة حد غيرك
بقيت بحبك وبعشقك
انت عارف لو ينفع اتجوزك لكنت اتجوزتك
انت علقتني بيك وخليتني احبك
كنت بحبك كأم بس من ساعة ما اتغيرت معايا بقيت بحبك كا واحدة بتحب واحد
انا مش حاسة انك ابني قد منا حاسة انك حبيبي
مسكت ايدي وانا مسكت ايدها وبوستها
قالتلى انا عاوزه افضل معاك علطول
كنا قربنا نوصل
قلتلها وانا كمان بعشقك وبخبك
ومش حاسس انك امي انا حاسك مراتي او عشيقتي انا بعشقك يغادة
قالتلى وانا كمان يقلبى
هنا كنا وصلنا البيت


وكمان وصلنا لاخر الجزء

شكرا لتعليقاتكم اللى بتسعدني
وانا متقبل اي رأى مهما كان مدام كان ايجابي وبيطبلى😅


الجزء الرابع

شكرا لتعليقاتكم الايجابية اللى مخليانى مستمر فى الكتابة
واتمنى تشاركونى رائيكم فى الجزء ده
واتمنى تعذرونى فى التأخير لانى ببقي مشغول بجد



الجزء الرابع (ما بعد المصارحة)
الجزء اللى فات اتكلمنا انا وماما وصارحنا بعض بمشاعرنا
وهى كانت سابقة بكدا بصراحة انا كنت مبسوط اوي وطاير من الفرحة
الاحداث جريت وتتطورت بسرعة جدا فى خلال شهور دخلت فيها فى علاقة مع ماما
وكمان مش اى علاقة
علاقة عاطفية جنسية
واو بجد واو
انا منبهر بنفسي انى وصلت للنقطة دى او المرحلة دى



وصلنا البيت وكان الوقت متاخر جدا
مكنش فى حد صاحى خالص
دخلت ماما اوضتها
وانا دخلت وراها وقفلنا البابا
ماما بصتلى وانا باصصلها
قلتلها انبسطى النهاردة
قالتلى جدا اول مرة ابقي سعيدة كدا
قلتلها هخليكى سعيدة دايما
قربت منها وحضنتها وبوستها من رقبتها وقلتلها بحبك
لاقيت جسمها ارتخى وقالتلى وانا كمان
فكيت منها
ورجعت لورا
وباصصلها
بصيت فى عنيها لاقيتها كانها بتقولى تعالا احضنى تانى

بوستها بوسة فى الهوا وقلتلها هروح انام
وطلعت مشيت
وروحت نمت

اليوم ده كان يوم الخميس 16/7/2020
وكان الاحد بداية امتحانات الثانوية العامة المصرية
واليوم ده كنا متفقين انا وماما انه هيكون فرى بمناسبة انا اخر يوم قبل الامتحانات

نمت نوم عميق
محسيتش غير بماما وهي بتصحيني قوم افطر علشان تذاكر
ماما /يلا اصحي محمد اصحي افطر
صحيت مش فايق وتاوز انام تاني بس قاومت وصحيت
صباح الخير يقلبى عاملة اي
ماما/صباح النور يروحي يلا اصحي علشان تفطر
انا /حاضر صحيت اهو.. بابا واخواتي هنا؟
قالتلى بصوت واطي بابا مجاش من امبارح
واخوات واحده نزلت والتانية بتفطر وهتنزل
قلتلها ماشي يقلبى
وطلعت وانا قمت من على السرير
وطلعت بعدها
لاقيت عُلا في وشي
اتكلمنا شوية وفضلنا نهزر وخرجت
مفضلش غيري انا وماما
جيت ادور عليها
لاقيتها بتغير هدومها
خبط عليها
قالتلى بغير هدومي
روحت داخل
لاقيتها لسه بتقلع
بصتلى وقالتلى الفطار فى المطبخ
قلتلها تمام ماشي
هى كانت لسة بقميص النوم مقلعتهوش
دخلت عليها وقربت منها وهى قربت منى
وحضنا بعض وقلتلها بحبك
ماما/بموت فيك
اووووف جسمك حلو اوي غلى فكرة
ماما/عيونك اللى حلوة
وحاضنين بعض وبنتحرش ببعض
اتماديت
ونزلت ايدي احسس على ضهرها
طالع نازل واشد القميص ارفعهولها
لفيت القميص في ايدي لحد مابقي فوق طيزها
نزلت ايدي احسس عليها
واقفش في طيزها
ماما قالتلى كفايا كدا
بس كفايا
قلتلها سيبيني شوية كمان اشبع منها
قالتلى مش دلوقتي
تعالا بس نفطر لاحسن حد من اخواتك يجي
وفكت نفسها عني

بوستها من شفايفها بوسة سريعة وطلعت وهي بقت تغير وطلعت ورايا
روحنا على المطبخ جبنا الاكل ورصيناه على السفرة
وفضلنا ناكل

بصراحة معرفتش ازاى جبت الجرأة في الكلام دي مع ماما
ولا هي ازاي بقت جريئه كدا
سئلتها
قلتلها ماما انا عاوزك
رد عليا بمنتهى الهدوء
وانا كمان عاوزاك بس بعد الامتخانات علشان تركز مينفعش دلوقتي
قلتلها مش قادر
قالتلى استحمل شوية وبعدين هترتاح
قلتلها طب عاوز اشوفو
قالتلى لا
قلتلها علشان خاطرى
قالتلى لا مش هتشوف حاجة غير بعد الامتحانات
اكلنا وخلصنا اكل
وشلنا الاطباق
وانا روحت على اوضتي
فضلت ازاكر لحد الساعة 11باليل
كنت خصلت مراجعة العربي كلة
ولاني كنت مذاكرة قبل كدا فمكنش صعب اوي ولا في صعوبات تاني يوم السبت فطرت وجيت فضلت احل اسئلة اليوم كلة
برضو كنت حالل الكتب كلها فمكنش صعب عليا
فضلت اراجع واذاكر لحد الساعة 12باليل
لحد ماما جات قالتلى نام كفايا كدا
بالفعل انا كنت جبت اخري
ورحت نمت مجانيش نوم من قلق الامتحانات
فضلت سهران
لخد الفجر
لحد ماتعبت ونمت
صحيت الساعة 7 الصبح لوحدي من القلق ورهبة الامتحان
قمت استحميت وغيرت هدومي ومكنش ليا نفس افطر ولا اعمل حاجة
صحيت ماما واختي مها ولاقيتهم بيحضرو فطار
ونادولى اكلت معاهم اكل خفيف علشان ميزنوش كتير
كانت الساعة جات 8
ماما لبست واختي كمان
وجم نزلو معايا
علشان اختصر الوقت وصلت االجنة
ودخلنا وحليت كويس جدا وامتحان يعتبر سهل اوي اوي اوي
كسر عندي رهبة الامتحانات
وتاني امتحان وتالت نفس النظام
لخد اخر امتحان
كان جيولوجيا
وده ابسط واسعل امتحان
وطلعت فرحان اووووي
وماما سالتنى قلتلها امتحان كويس وان شاءلله هقفلة

كانت ماما لوخدها معايا
ركبت العريية واحنا وماشيين
قلتلها ده كان اخر امتحان
قالتلى عندى وعدى يحبيى
شاورتلى على صيدلية اقف عندها
وقف وهى نزلت
راحت الصيدلية وجات قلتلها عملتى اى
طلعت شريط مانع حمل وقالتلى كنت بجيب ده
فرحت اوى اوى
وضحكنا
وطلعت شريط تانى
كان فياجرا
احااا ماما جايبالى فياجرا
ادتنى حباية واخدتها
قلتلها مش مستاهلة
قالتلى لا لازم نتمتع

وقالتلى اطلع على الشقة التانية
طول الطريق وانا ببصلها وهتجنن عليها
عاوز اركبها حالا
هى حست بدة
وقالتلى اصبر خمس دقايق وضحكت
قلتلها مش قادر
قالتلى ولا انا.. انا طول الليل بفكر فيك
وهموت عليك
قلتلها اووووووووف
ردت قالتلى ااااااه
وصلنا اخير الشقة وكانت الفياجرا اشتغلت
طلعنا وقفلنا على نفسنا باب الشقة
هنا تبتدى مرحلة الدعك
بصيت لماما وهى بصيتلى ومفيش اى كسوف بينا
جسمى سخن اوى اوى
قلتلها ماما انا بعشقك
قالتلى بلاش ماما دي انا هنا عشيقتك وبس
نزلنا على بعض بوس اوووووف
اححححح
ماما امممممممم اوووووف
بقيت بمص شفتها اللى فوق
وهى تمص فيها
وقغنا بوس وبصينا لبعض
وهى مدت ايديها تقلعنى هدومى
بقيت ملط وزبى واقف عمود ادامى
بصت على زبي وابتسمت
اول مرة اشوف زبى كدا
طويل اوى وواقف اوى
وعروقة بارزه
ماما بصتلى وقالت دة هيعوضنى عن كل حاجه
وقربت عليا باستنى
مسكت هدومها اقلعها
قلعتها مبقتش غير بالسنتيان والكلوت
بقت شبة الصورة
البرا سودا وجسمها ابيض بيلمع
بصيت عليها وقلتلها اووووووووف هقطعهم
قالتلى ملكك اقلعهم من مكانهم
مسكتها ولفيتها وحضنتها من ضهرها
ودخلت ايديا من تحت باطها ومسكت بذاذها من فوق السنتيان وضميتهم علي بعض ورفعتهم لفوق ماما جسمها ساب وارتخى عليا
رجعت راسها لورا ولفت وشها عليا
اخدت شفايفها بوس وتقطيع
تطلعلى لسانها امصة وانا اطلعلها لسانى تمصهولى وفى نفس الوقت بقفش بذاذها
ماما /يلا يحبيبي
انا /يلا فين يقلبى
ماما /يلا تريحنى
انا /اى يقلبى اللى تاعبك
قالتلى بصوت ممحون وكلة لبونة /الكوكو.. الكوكو تعبان اوى
قلتلها اى اللى تاعبو الكوكو
قالتلى وهى بترجع ايديها تمسك زبي /ده جنن الكوكو دة هوس الكوكو... يلا بقا
لقيتها بترفع ايدها بتفك السنتيان فكتة وانا مسكت البرا وشديتها قلعتها
اوووووف بذاذها بقت تحت ايدى حرة مفيش حاجز
مسكت بذاذها اووووووف طرية اوووووووووى وناعمة اوووووى
فضلت اقفشلها واعصر فيهم واشدهم يجى نص ساعة
حلماتها كانت واقف وصلبة
مسكت حلماتها بين صوابعى وهرستهم
ماما صرخت /ااااااااااااااااااه لاااااا اه اه بتقرص جامد
وانا مكمل قرص وتقفيش
ماما /كفايا كدا حاساهم هيتقطعو.. يلا بقا فى حاجات اهم عاوزه تتقطع
وقفت زلفيتها واديتها بوسة وشلتها دخلنا اوضة النوم
نيتها على ضهرها
احاااااا على منظرها كسم كدا يجدعان
بذاذها نايمة على الجنبين وجسمها اوووووووف حاجة بنت متناكة
ماما بنفس متقطع /متيلا بقا ارحمنى
لقيتها بتحاول تقلع الكلوت
قربت عليها ومسكت حرفين الكلوت وشديته قلعتهولها
كانت ضامة رجليها
بصيتلها وقلتلها بعشقك
اخدتها على حرف السرير
و نزلت على ركبى وفتحت رجليها يلهوووووى كس ابيض واحمر فى النص و وصغنن ومفهوش ولا شعراية
وظنبورها واقف وكسها غرقان عسل
بصيتلها وقلتلها اى ده حرمانى لية منه
قالتلى انتى اللى حارمة ده (شاورت على كسها) هايجة عليك ليه سنه ونص وعايز تريحو
قلتلها سنه ونص ازاى
قالتلى هقولك بعدين بس يلا ارحمو وارحمنى
طلعت لسانى وقربت على من تحت
ومشيت لسانى من تحت لفوق لاقيت ماما صرخت
فتحت بؤقى واخد الظنبور فية فصلت امص في ظنبورها والعب بلسانى جواه واضربة بلسانى
ماما كانت هتبكى حرفيا
حطت ايدها على راسة وداست عليا وضمت رجليها على راسي
ومفيش لقيت جسمها بيترعش اوووى اوى
وماما بتغرغر
عرفت انها هتنزل عسلها
بسرعة سرعت المص والعض في بظرها ودخلت صباعى الوسطانى فى فتحة كسها اللى كانت ضيقة وفضلت ابعبص كسها
ماما /ااااه اه اه اه اهاااااهخخخخخغغغغ
هنا عرفت انها خلاص
ومفيش ثانية كان ضاربة نافورة عسل فى وشي
ماما /ااااااااااااااااه اووووووف اححححححححح اااااااااااااه
فضلت ابعبص والحس لحد ما هديت خالص وطلعت كل العسل من جواها
فكت رجليها وشالت ايديها
وانا رجعت براسى لورا وبصيتلها
وقلتلها /ااااااااه
بصتلى ودمعها بتنزل من عنيها
ماما /بحبااااااااك
وقفت ومسكت ذبي وقربت من كسها وفضلت احكه في كسها وافتح الشفرتين واتحرش بكسها
ماما /يلاااااا
انا /يلا اى
ماما يلا نط عليا اكبسنى ادينى فى كسي
بدون مقدما الكلمتين دول يخلو الحجر يولع
وقفت ونمت فوقيها كانى بلعب ضغط ساند بايديا جمب كتفها لقيت ايدها مسكت ذبي وبتحطة على اول فتحة كسها
وضغطت براحة
كسها ضيييق بس موقفتش وبرضو مرزعتوشمرة واحدة
ماما اول مادخلته /اااااااه يالهوووووووووى كمان
انا اول مرة احس كدا سخونية ممتعة اوى وذبي مولع اوى
كملت دخيل للاخر
وماما على نفس واحد اووووزف ااااااه محمد بعشقك بموت فيك
انا /وانا كمان بموت فيكى يروحى
ثبت ذبي جواها لحد ما هدينا خالص
لسة بطلع ذبي هجت اوى اوى
روخت طلعت لحد الراس ورزعتة جامد
طلعته ورزعته
وماما مع كل رزعة تزوم اااااممممه اااااممممه
كنت خلاص هنزل لبنى جواها وهجيب زودت النيك اسرع
ماما عرفت انى هنزل
لاقيتها حضنتنى
وكلبشت فيا
وقالتلى بصوت عالى عشرررررننننى وهاتهم جواااا جوا جوا جوا جوا جواااااا
انا /ااااااااااااااااه احححححححح هجييييييب
وولقيت خرطوم لبن اتفتح جوا كسها كمية كبيرة جدا جدا
ماما /اووووووووف سخنييييين اوى اوى اوى
انا /ااااااااااااااااه يحبيبتي
فضلت انزل يجي دقيقتين وفضلت مكلبشة فيها وانا حاضنها
مقدرتش احرك ذبي جواها وفضل جواها لحد ما منام جواها وطلع لوحده
وانا وماما صوت انفاسنا عالى
همست في ودني وقالتلى بحبك اوي
انا /وانا بعشقك
نمنا في حضن بعض لحد ما ارتحنا خالص
قمنا وانا لسة كنت هايج
لسة مشبعتش منها
ببص ليها ولجسمها متغرقة مية وكسها بينقط لبن
ماما بكل جرائة /كدا يقلبى تعبيني لبن... اهي بطني اتملت من لبنك
انا/اووووووووف انا سكسي اوي يماما
قالتلى /اششش اسمي غادة مش ماما
قلتلها /انتي غدغود قلبى
قالتلى /تيجي نعمل اوحد تاني
قلتلها /واحد تاني!! قولى نعمل اتنين تلاته لحد مانشبع من بعض
حضنتني وباستني واباستني وانا نزلت في رقبتها بوس
روح لاسع طيزها حته قلم فرقع
من شدتة ماما اتخضت وقالت اااااااااه براحة يحبيبي
ذبي وقف تانى وماما مسكتة وفضلت تدعك فية
هجت على الاخر
ماما /هسيبك دلوقتى اروح اخد شور علشان الجولة التانية
قلتلها فى حاجة عاوز اسئلك عليها
قالتلى اسئل
قلتلها انا وبلحسلك قلتلى انك بتاعك وشاوتلها لتحت على كسها
قالتلى ماله بتاعى وهى بتمسك ايدى وتقربها من كسها وتخلينى المسة وبصالى فى عنيا
قلتلها قلتى انه كان مشتاق ليا من ستة ونص.. كنتى تقصدى اى
ابستمت ابتسامة صفرا
وقالتلى هقولك بعدين
ومشيت راحت على الحمام

وبرضو عزيزى القارئ انا هكملك الجزء بعدين
انتظرونى فى الجزء الخامس


الجزء الخامس (مابعد اول نيكة)

وقفنا لما سألت ماما كانت تقصد اي انها قالتلى ان كسها كان مشتقا لذبي من سنة ونص
وقالتلى انها هتقولى بعدين

ماما خرجت تاخد شاور
وانا مع نفسي في الاوضة هتجنن من الفرحة والمتعة والهيجان
مستحملتش روحتلها الحمام وفتحت عليها بكل جرأة
ماما/اتاخرت لية
قلتلها يعني كنتى عارفة اني مش هستحمل
ماما /ههههههههههه ايوا
ماما تحت الميا كانها ملاك بيستحمي قربت عليها واخدتها في حضني وضميتها جامد اوى
وانا وضاممها ايديها بتهرس ضهرها وبتنزل على طيازها ببعبص خرم طيزها وبقفش طيازها
وفوق نازل بوس ولحس وعض في رقبتها
وماما عمالة تتنفس بسرعة وتأن وتتاوه كل ما المس خرمها او اعض رقبتها
لاقيتها بتفتح رجليها وبتمسك ذبي
عرفت انها عاوزه تاخدة على الواقف
نزلت بجسمي شوية
ومسكت ذبي ومشيتة على كسها
زانقت ذبي في كسها وحكيتة من فوق لتحت جامد
ماما/ ااااااه اوووووف زنبوى احححححح
مكملتش الكلمه الا كنت رافع جسمى مرة واحدة
وذبي اللى كان على فتحتة كسها مع رفعة جسمى دخل فيها كلة مرة واحدة عشرها
ماما بصريخ /ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه اوووووووف اوووووووف
انا /حقك عليا كل ده علشان تتكيفي يروحىى
ثبت ذبي جوا كسها وباصين فى عيون بعض
ماما /يعشقك يعشيقي فى الحرام
وانا بعشق يروحى ياللى بتخونى جوزك مع ابنه
الكلام كان بيهيج اوى
ابتديت احرك ذبي
انزل بجسمى ذبي يطلع من كسها واقف مرة واحدة ذبي يخبط في كسها جامد وماما تتاوه اوى
فضلت اطلع وادخل ذبي وماما تتوجع لحد ماتعبنا من الوقفة
قالتلى تعالا على اوضة النوم
‏قلتلها تعالى
‏مكنتش عاوز اطلع ذبي من جواها
‏بوستها من شفايفها وسحبتة بالعافية منها بس سحبتة مرة واحدة
‏ماما شهقت شهقة جامدة وقفلت الميه وطلعت ادامى تهز فى طيازها اوووووووف طيازها نار اوى
‏دخلنا اوضة النوم وهى ادامى
‏حضنتها من ضهرها
‏ماما /اوووووف
‏وانا/ جسمك حلو اوى يماما
‏ماما /ملكك ريحة لانه تعبان اوى
‏انا /انا هفشخة مش هريحة
‏ماما /مهو اتفشخ خلاص
‏انا حاضنها من ورا وببوس فى رقبتها ومديت ايديا من تحت باطها روحت للبلونتين بتوعها اووووووف
‏ااااااااه على بذاذها مسكت بذاذها شديتهم لفوق وبعتهم عن بعض
‏وعمال اعصر فيهم واقفش فيهم ونازل فى رقبتها بوس ومص والحركة دى بالنسبة للبنات والستات بتخليها توصل لاقصي درجه هيجان عندهم
‏ماما /ااااااااااااااااااه اووووفه ه هج هجيب ااااااااااه
‏بسرعة حضنتها عليا شديتها جامد
‏ونزلت ايدى الشمال على كسها ادعك زنبورها وكسها وايدى اليمين بتلعب فى صدرها وبوقى بياكل رقبتها
‏ماما /ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه امممممممم امممممممم امممممممم
‏انا /هاتى يقلبى عسلك ريحى كسك وجسمك
‏ماما جسمها شد اوى واتشنجت لقيتها ضربت نافورة مية عملت squirt وغرقت ايدى والارض
‏بعدين جسمها ارتخى خالص وبتاخد نفسها بصوت عالى
‏شيلتها نيمتها على السرير
‏وقعد جمبها وبصيت عليها وبصتلى
‏ماما /اووووف اول مرة فى حياتى يحصلى كدا اول مرة اهيج وارتاح كدا
‏انا /انا دايما هيريحك وامتعك وابسط يروحى
‏ماما مسكت ايدي وشدتنى عليها
‏بقيت فوقيها صدرى على صدرها وذبي كل كسها وبقرب على شفايفها ببوسها
‏لاقيتها مدت ايدها ومكست ذبي وحطته على اول فتحته كسها وفتخت رجليها
‏اول ماحسيت بحرارة كسها على راس ذبي زقيتة واحدة واحدة واحدة جواها
‏نايم علي صدرها وبذاذها معصورين بينا
‏دخلت ذبي كلة للاخر ووقفت بوس
‏واشتغلت نيك بدخل ذبي وافضل اكبس فية واول مايوصل للاخر بضغط كمان
ماماكانت بتتالم من الحركة دى بس ئلم متعة
حاوطيتنى برجليها واشتغلنا نبوس بعض تانى نبوس شفايفنا ونعضعض بعض ومن تحت ذبي بيدشمل كسها قضلنا كدا يجى 10دقايق لخد ماحسيت انى هجيب
ساعتها حسيت بحرارة فى ذبي وسرعت النيك اوى
قلتلها هنزلهم
قالتلى هاتهم جوايا وضمت رجليها اوى
روحت كابسة للاخر
ماما /ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه
انا /احححححح اااح
ماما ااااااااااااااااااه سخنين اوووووف اححح
انا هعشرك يقلبى اوووووف
نزلت لبنى كله جواها
ماما /انت عنيف اوى
انا /اتكيفتى
ماما /اوى اوى اوى اوى
واخدنا بوسة مشبك
وقومنا
ارتحنا شوية وعملنا واحد تالت ورابع كمان مهو دي تعتبر ليلة دخلتى 😄وانا جعان نيك
خلصنا واستحمينا مع بعض ولبسنا هدومنا ونزلنا ركبنا العربية
دورت ومشيت
ماما /اللى حصل ده سر بينا
انا /من غير ماتقولى يقلبى
ماما /خلينا نتفق على مواعيد
انا /ماشي حددى معاد
ماما / هنعمل يوم ويوم وفي البيت لا
انا /لالالالالا يوم ويوم اي.. انا عاوز كل يوم
ماما /علشان صحتك انا خايفة عليك
انا /ملكيش دعوة بي صحتي
ماما /اوووف انت عندي اوي ودماغك ناشفة
انا /اه دماغي ناشفة زي حاجة تاني برضو عندي ناشفة
ماما /هههههه لا الحاجة التانية دي مفيش انشف منها ونشفانها حلو اوي
انا/كسك وحشنى اوى
ماما /ههههههه منتا لسة فالقة نصين سيبة حرام عليك
مسكت ايديها وحطيتها على ذبي
قلتلها مولع اوى
ماما /انت هتستعبط مش لسة عامل اربعة دلوقتى لحقت تهيج
انا /مش عارف
ماما /استحمل شوية حاول تتحكم فيه
انا ماشي بس هنعمل امتي تاني
ماما /انت عاوز امتي
انا /باليل نخرج ونتفسح شوية ونروح على الشقة
ماما /لا بلاش النهاردة
انا /لية
ماما /كفايا اللى عملناه النهارده
انا /خلاص يبقي نخرج وبس
وانا في دماغي هنخرج وهجرجرك على الشقة وهفشخك وكلة برضاكي يغادة

سكتنا وقربنا نوصل من البيت
قبل مانوصل بوست ماما من شفايفها
ووصلنا ونزلنا

استقبلتنا اختى مها
حصل حوار طويل عريض بس ملهوش اي تلاتين لازمة فمش هكتبة
دخلت اوضتي ونمت
محسيتشي بنفسي من التعب. تعب النيك وتعب ايام المذاكرة اخيرا هرتاح
نمت لحد الساعة 10باليل
صحتني ماما
ماما /اصحي احصا قوم اتعشي
انا قمت ومصدع شوية
انا/اي يماما هي الساعة كام دلوقتي
ماما /الساعة عشرة يعريس
انا /هههههه ماشي ياحلى عروسة
وطلعت ادامي تهز في طيازها
صحيت كالعادة ملقيتش حد غير ماما
وكانت قاعدة على السفرة بتاكل
قعدت قصاد منها وبناكل ونبص لبعض
مديت رجلى من تحت السفرة خبطها في ركبتها لاقيتها بصتلى وضحكت
قربت رجلى لحد فخادها لاقيتها فتحت رجليها قربتها لحد كسها يدوب لمستة ماما غمضت عيونها بس رجعت رجلى تاني لان رجلى مش طايلاه روحت موقعت المعلقة بالعمد ونزلت عملت نفسي بدور عليها
ماما /بتعمل اي
انا /بدور على المعلقة يماما
ماما /طيب
ببص على ماما لاقتيها لابسة بطلون ترنج
قربت مسكت رجليها احسس عليهم
وطالع احسس على فخادها لاقيت ماما فتحت رجليها وكسها مرسوم على البنطلون وفي زي نقط بلل على البنطلون ادام كسها بوست فخادها وقربت بوست كسها من على البنطلون
ماما /امممممم
قلت لماما ممكن تقفي يماما اشوف المعلقة فين بالظبط
ماما /اوك اديني وقفت يحبيبي
وقفت ماما وانا مسكت البنطلون من الجمبين وشديتة لتحت مكنتش لابسة كلوت
نزلت بنطلونها لحد رجليها
وظهر كسها الوردى الصغنن المنتوف مسكتها وبقيت بين فخادها ووشي ادام كسها
وقربت لحس من فخادها لحد ماوصلت لكسها لحست حوالين كسها
ماما /اممممممم دور كويس على المعلقة يحبيبي
انا /منا بدور كويس اهو يماما
وانا نازل لحس حوالين كسها بعمل دواير
ماما /طيب دور فى النص كدا يحبيبي
عرفت انها عاوزانى الحس كسها
انا /حاضر يماما هدور اهو
مسكت ظنبورها وحطيتة فى بوقى وشفطة جامد
ماما ضمت رجليها وزامت وخبط على السفرة جامد
ماما /الحس براحة يحبيبي اااا قصدى دور بالراحة
ماما /دور تحت كدا
قصدها الحس كسي من تحت
نزلت لحسته من تحت وماما عمالة تئن وتتوجع
ماما /لالالالالا ثوانى تعالا دور فى اوضة النوم هنا مفيش حاجة
ووقفت وانا طلعت من تحت السفرة وروحنا على اوضة النوم وانا حاضنها دخلنا الاوضة ولسة هنقفل الباب لقينا باب الشقة بيخبط
ارتبكنا جامد
وماما قالعه بنصها التحتاني
طلعت انا من الاوضة وماما دخلت
وروحت اشوف مين وانا وماشي لمحت بنطلون ماما عند السفرة
اهدتة وجريت على الاوضة بتاعتي وحطيتة فيها
وروحت على الباب افتح
وفتحت الباب....... يتبع؟؟


وهكملكم الجزء السادس عملت اي واي علاقة الفيس بامي وبيا


الجزء السادس

فتحت الباب وكانت اختى مها
مها / اى ساعة بخبط ومالك كدا وشك جايب الوان انت كنت بتجرى ولا اى
انا /لا لابجرى ولاحاجة
مها بنظرة شك /اممم طيب
انا /طيب
مها /هى ماما فين
انا /ااابرا لالا جواه
مها بنظرة غريبة /برا ولاجوة
انا/جوا
مها سابتنى ومشيت ناحية اوضة ماما نادت على ماما
مها /ماما مااااماااا
وصلت البابا وخبطت عليها ودخلت من غيرما ماما ارد
لقيت ماما نايمة ومتغطية
انا وراها اخدت نفسي وقلت الحمد***
ماما لحقت تنام قبل ما مها تشوفها
دخلت اوضتى وفضلت شوية لحد ما هديت من موقف مها
وافتكرت موقف ماما قبل ما مها ترجع وهجت تانى
ببص جمبى لقيت بنطلون ماما اللى كانت لابساه
اخدته وفضلت اشم فى ريحة كسها اوووووف ريحته جميلة اوى اوى سيبتة مكانه
ومرضيتش انزل عليه
مسكت تليفوني ورنيت علي ماما اللى اكيد كانت مرعوبة من مها برضو
ماما بصوت واطي بتضحك
وانا ضحكت
ماما /هههههههه
وانا /هههههههه
ماما /بتضحك علي اي بس
انا /بضحك على الموقف اللى كنا فية
ماما /منا قلتلت بلاش الحاجات دي في البيت
انا /خلاص عدت علي خير
ماما /ممكن المرة الجاية متعديش علي خير خالص
انا /**** يسترها بقا
ماما /لايحبيبي لازم نرتب للحاجات دي
انا /اكيد لازم نرتبلها بس اكيد انتي حاسة بيا وعارفة اني دي اول مره اعمل سكس وكمان مع احلى واجمل بنوتة في الدنيا كلها
ماما /هههههه بنوتة
انا /طبعا بنوتة وكتوكه وبطل كمان انتي حبيبتي يقلبى
ماما /يااااه على الكلام الحلوة دي بس برضو بنوتة دي مبالغ فيها شوية
انا /انا وصفتك باللى شايفه اودامي
ماما /انا بعشقك يقلبى
انا/وانا بموت فيكي يعمرى
ماما /المهم دلوقتي لم نفسك وبلاش تعمل حاجة زي كدا في البيت هنا
انا /هحاول على اد ما اقدر هههههه
ماما /ٔ**** انا عارفة اخرتها هتفضحنا هههه
انا /مفيش فضايح متقلقيش وانا هسمع كلامك ومش هعمل حاحة كدا في البيت
ماما /ياريت يقلبى بجد.. لانه كدا ممكن حد يعرف السر ده
انا /خلاص وعد مني مش هعمل كدا تاني
ماما بسرعة /لااااااا اعمل كدا براحتك بس مش في البيت يعني
انا /ههههه خلاص ماشي يعمرى
ماما /ماشي يروحى
وبوسنا بعض في التليفون وقفلنا
انا روحت نمت ومحسيتش بالوقت
وصحيت تاني يوم كانت الساعة 10 الصبح
طلعت ملقيتش حد خالص
مفيش غيرى انا
جهزت فطار لنفسي وفطرت
رن عليا واحد صاحبي ملهوش دور في القصة فضلنا نرغي في حوار النتيجية وكدا وقالى النتيجة بعد 10 ايام
بصراحة انا قلبى دق جامد وخايف ما اجيبش مجموعى يدخلنى كلية طب
بس برجع واقول منا حالل كويس اوي في الامتحانات
وفضلت احسب لنفسي هجيب كام ومجموع درجاتي كام وغلطت كم غلطة في كل امتحان
لقيت نفسي مش هنقص كتير لو نقصت هنقص حوالى 4 درجات بس ودول بحوالى 1٪٪
المهم
من القلق والخوف نزلت اتمشي في الشارع واتصلت بحاصبي نتقابل برا في منهم اللى جه واتقابلنا ومنهم اللى فكس اصلا
قعدنا نلف بعربيتي لحد ما الليل جه
لقيت ماما بتتصل عليا
ماما /الو حبيبي خير انت فين
انا /الو يماما انا برا مع صحابي بنلف شوية من الزهق
ماما /طيب يحبيبي متتاخرش وخلي بالك من نفسك
انا /حاضر يحبيبتي عاوزه حاجة اجيبهالك من برا
ماما /لا عاوزة سلامتك
قفلت مع ماما وفضلت الف شوية مع صحابي وخلصنا خروجتنا وروحتهم وروحت
رجعت علي 11 باليل
وروحت ملقيتش حد صاحبي
دخلت نمت
الصبح لقيت ماما بتصحيني
اووووف كانت قمر اوي وعسل اوي
ماما / اصحي يحبيبي صباح الخير
انا /صباح السعادة يقلبى
ماما / يلا قوم الساعة 10
يلا تعالى افطر
انا / ماشي يماما جاي وراكى
طلعت ماما وكانت لابسة روب نبيتى ورابطاه وانا بعد شوية صحيت ورحت افطر
قعدت على السفرة وماما كانت حاطت الاكل
ماما /امال كنت فين امبارح اليوم كله
انا /صحيت امبارح ملقيتش حد فاتصلت على صحابى خرجنا سوا
ماما /اها اصل قلقت عليك لما اتاخر
انا /متقلقيش يقلبى
ماما /ماشي يروحى.. اه صحيح نتيجتك المفروض كمان 10
انا /لا 9 بس واتمنى تكون قبل كدا لان الواحد زهق ومرعةب منها
ماما /متقلقش انت مش حالل كويس؟
انا /اه حالل كويس.. حسبت لنفسي ولقيت انى لو نقصت ممكن انقص 4 او خمس درجات
ماما /طيب هايل انت بس متخوفش نفسك
انا /حاضر
ماما/طب اى
انا /اى
ماما بضحك /هههههههه ايييي
انا بضحك برضو / فى حد فى البيت
ماما/ لا كلهم نزلو مفيش غيري وغيرك وضحكت
انا حبيت استفزها شوية /اها طيب هقوم انزل انا كمان اضيع وقت
ماما باستغراب /نعم تنزل!!
انا /اها هنزل هلف شوية
ماما طيب بغيط /طيب لف براحتك
ووقفت تشيل الاكل بتاعها وهي وبتوقف كانت فكت الروب بتاعتها فلما وقفت الروب اتفتح
اووووووووووووووف احا اى ده
ماما لابسة سنتيان وكلوت لونهم اسود
احاااااااا جسمها ابيض وبزازها كبار
اووووووف ولعت مكانى
ماما اخدت اطباقها ومشيت ناحية المطبخ
هى حركتها دى خبيثة اوى انها تهيجنى كدا
وانا اخبث منها وانا روحت قالع هدومى فضلت بالبوكسر بس
وزبى واقف وباين فية
شلت الاطباق بتاعتى وروحت المطبخ وانا كدا
دخلت لقيت ماما واقفة وبصالى شافتنى وبصت على بتاعى وفتحت بقهها
متكلمتش راحت قلعت الروب وبقت بالسنتيان وقربت عليا
انا حبيت ازلها شوية
بعدت عنها وقلتلها انا طالع مع صحابى عاوزه حاجة من برا
مردتش عليا
طلعت اخدت هدومى من الصاله ودخلت اوضتى
بصراحة كنت هموت من الهيجان ومش عارف عملت لية كدا

لبست هدومي ونزلت ومش عارف رايح فين اصلا
انا وماشي جاتني رسالة واتس على التليفون من ماما
ماما/؟؟
انا /??
ماما / مالك
انا / مفيش
ماما /اي ده بجد
انا /مالى
ماما/خلاص براحتك يمحمد
انا /اي اللى براحتي
ماما /انا هسيبك براحتك شكلك ملكش نفس
انا /مين قالك كدا اني مليش نفس
ماما / اللى انت عملته ده تسمية اي
انا / اسمية اي حاجة غير اني مليش نفس فيكي
ماما / يرااااجل
انا /يقلببببىىى
ماما / حضت ايموجي ضحك
انا /اى اللى يضحك
ماما /مش عارفة
انا /طيب ماشي
وسكتنا شوية يجيي دقيقه
ماما /هو اي اللى ماشي مالك في اي متحسسنيش بالذنب معاك لية كدا
انا في نفسي احاااا اوبا انا عملت اي وهببت هي فهمتني غلط فاكراني اني مش حابب العلاقة دي
انا كتبتلها بسرعة /لالالالالا استني بس
ذنب اي وبتاع اي 😂
انا كل الفكرة بس مرضيتش اعمل حاجة في البيييييت
واكدتلها على كلمة البيت دي
قالتلى اهااااا
قلتلها تعالا الشقة التانية
قالتلى /لا
قلتلها نعم
قالتلى لا بحد. سديت نفسي بموقفك البارد ده
قلتلها خلاص متزعليش مني بقا
قالتلى لا زعلانه
قلتلها طب اي يرضيكي وانا اعملة
قالتلى معرفش شوف انا
قلتلها خلاص عرفت
قالتلى اي
قلتلها نروح سينما انا واني باليل ونلف شوية
قالتلى بس كدا
قلتها بس كدا هههه
قالتلى طيب اقفل يمحمد وباى
انا 😂😂استني بس
قالتلى عاوز اي
قلتلها وبعد ما نلف هنروح الشقة التانية
قالتلى لامش هروح
قلتلها عشان خاطري
قالتلى بعينك
قلتلها موافق
قالتلى موافق علي اي
قلتها تاخدي عيني
قالتلى بعد الشر عنك يقلبى
قلتها اهاااا اخيرا طلعت كلمه قلبى يبقي خلاص هاجي اخدك ونروح الشقة التانية باليل ومش عاوزك تردي بس لو موافقة ابعتيلى صورتك دلوقتي حالا
مرديتش عليا استنيت شوية يجي خمس دقايق
قفلت التليفون وحطيتة في جيبي وفضلت اتمشي
وبعد شوية تانى
جالى اشعار
وبفتح لقيت الصورة دى



اوووووف
اى ده يماما انتى للدرجادى
قالتلى واكتر يقلب امك
قلتلها يلا هاخدك على الشقة التانية
قلتلها راجعلك
قالتلى مستنياك
ورجعت وانا وفى الطريق اشتريت فياجرا واخدت حبابة وصلت البيت لقيتها مستنايني تحت البيت ركبت بسرعة العربية ومتكلمتش كلمة
وطلعت بسرعة علي الشقة التانية
وصلنا الشقة ونزلنا زى المجانين من العربية وطلعنا جرى على السلم
دخلنا الشقة وقفلت الباب
وحضنتها حامد اوي واحسس عليها
ماما ///ااااااااااااه
انا /اااااااااااه يقلبى
ماما/ كنت عاوزني استناك لبليل
انا/اوووووف هموت عليكي
ماما /ثواني اوريك حاجة تعرفك اد اي انا مولعه
رجعت ماما لورا ونزلت البنطلون وكانت من غير كلوت
ولقيتها فتحت رجليها وطلعت الخيارة من كسها
انا /احااااااااااااا
ماما والدموع في عنيها /شوفت بقا يكلب عاوز تسيبني
قلعت هدومي
وقلعتها التيشرت بتاعها
وبقينا ملط شلتها ودخلت الاوضة وحطيتها علي السرير
ونميتها علي ضهرها
ولسة هنزل الحس كسها لقيتها كانها بتبكي
ماما /محمد دخله على طول هو جاهز ومستنيك لية يومين
وبالفعل كان ليا يومين منكتهاش
المهم
مسكت زبي اللى مع الهيجان اللى انا فية وتاثير الفياجرا
روحت رازعة في كسها
ماما /اووووووووووووووووووف احاااااااااا اااااااااااه خخخخخ
انا خخخخخخخ ااااااااااااااااه اااااااااه
زبي دخل كلة
امى /اه اه اه شغل النيك وافشخ كسي يمحمد
انا /هعشرك يقلب محمد هفشخك يروح محمد هنيكك وابهدلك يعقل محمد
امى /افشخ ونيك وحبلنى بلبنك يعمرى
ماما /ااااااه اوووووف ريحنى ريح تعب امك
وطفى محنتها
ااااااه امك بتعشقك بعشقك يمحمد
انا /بعشقك يقلبى
ماما /نييييييك نييييييك نيييييك نيييييييك نيك ينياكى
ماما /امك محرومه يحبيبي امك محرومة يمحااااااد كسها عاوز يتناك يمحمااااااد امك عاوزه تحبل يحبيب امك يعشيق امك
نمت عليها وفضلت ابوس فيها وانيك فيها وهى كسها بينزل عسل واهاتنا جايبة اخر الشارع
ماما صرخت وقالت هنزل
ماما /ااااع اع اع اه اه اه اخخخخ وجسمها يتهز
ونزلت عسلها
هديت شوية بس انا لسة منزلتش
شبكت ايديا فى ايديها
وصوابعى فى صوابعها
وفضلت احرك جسمى فوق جسنها ونتهز مع بعض وابوس فيها واضم صوابعى علي صوابعها
لحد ما قربت اجيب
انا/ماما هجيب لقيت ماما ضمت رجليها عليا وقالتلى فى ودنى حبلنى ااااه
انا /خخخخخخخخخ اااااااااااااه ااااااه ونزلت فيها وماما صرخت معايا ونزلت معايا
ارتحت شوية
ومسكت شفايفها بوس ولسانها مص
وهدينا شوية
ولسة هقوم لقيت الباب بيرزع
اتنفضنا انا وهى
وقمت اشوف مين لبست هدومى وماما لسة بتاخد نفسها
فتحت
احا لقيتها مها اختى


يتبع

استكمال الجزء السادس
اسف على التاخير يجماعة وغصب عنى
وشكرا جدا للى اتواصل معايا علشان اكمل القصة
الجزء ده هيكون استكمال للجزء السادس

حته صغير تفكركم بالقصة وبعدين هبدا اكملها
القصة المفروض سلسلتين 🥰🥰
قراءة ممتعة باااى




فتحت الباب لقيتها اختي مها
اتصدمت صدمه عمرى
لقيتها دخلت مره واحده وراحت على اوضة اانوم وشافت ماما قاعدة على السرير ماما اول ما شافتها صوتت
مها من غير ما تتكلم طلعت تليفونها زصوتنا انا وماما
مها/كنت شاكه فيكي بس مكنتش متخيلة انه مع ابنك
انتي احقر ام في الدنيا كلها
وانت اوسخ اخ واحقر اخ شفته في حياتي
مها صورتنا فيديو
وانا وماما مش قادرين نتكلم ولا نقول حاجة
مصدومين ومرعوبين
ومش عارفين نفكر خالص في اي حاجة
فجاءة مها قفلت فونها وبصلتنا بصه استحقار
وتفت عليا ورايحة تخرج برا الشقة ماشية
معرفش لية انا اتعصبت مروة واحده
حاله الرعب والخوف اللى كانت عندي اتحولت لغضب من مها تخيلت مها وهي بتصورنا وبتجسس علينا باسلوبها الرخم المعفن
زاد غضبي اكتر
وقبل ما مها تخرج من باب الشقة
جريت عليها ومسكت ايديها
وشديتها جامد لجوه وقفلت الباب
رجعت ورا مني حوالى متر ضهرى ليها ووشي ناحية الباب اللى هقفلة
قفلت الباب
ولفيتلها
مها/سيبني اطلع يا وسخ
انا /مش هتطلعى
مها /هفضحكم.. انا مصوراكم فيديو يا اوساخ
وهفضحكم
ااكلام ده كله بيحصل وماما واقفه بتبكي ومصدومة من اللى حصل
المهم
مها /اوعى وطلعني عاوزة اخرج
قربت عليها
مها /ابعد يا......
قبل ما تكمل كلامها كنت ضربتها بالبوكس في وشها
وقعت اغمي عليها
ماما حطت ايدها على بقها وكانت عاوزه تصوت
شاورتلها تسكت وقلتلها تلبس هدومها
ماما مش بتتحرك
انا بزعيق /البسي هدومك
دخلت ماما تلبس هدومها
مسكت تليفون مها
كانت مقفول بكلمه سر (باسورد)
حطيته على جمب
وشلت مها على سرير في الاوضة التانية وقلت لماما تقعد جمبها
كملت لبس هدومي ونزلت
اشتريت حبل طويل
ورجعت تاني
بصراحة مش عارف هعمل اي معاها
رجعت الشقة ولقيت ماما بتحاول تفوقها وهي بالفعل فاقت شويه
قلتلت لماما ابعدي عن اذن يماما
ماما /حاضر
قربت على مها
وحاولت افوقها لقيتها ابتدت تفوق
مها /اااه امممم اغغغغ اي
انا / ميهو ميهو فوقي يا حبيبتي
فاقت اكتر شويه
وقلت لماما تجيب كرسي
جابته وجات
رفعت مها
قعدتها علية انا وماما
ماما /هتعنلها اي
انا /هربطها
وجبت الحبل ربطها من ايديها ورجليها
وفوقتها اكتر
فاقت خالص
قعدت ادامها
مسكت تليفونها كام الباسورد
مرديتش
ضربتها بقلم جامد
مها /ااااااه
وابتدت تبكي
وماما زعقت فيا
ماما/لااااا متضربهاش علشان خاطرى
بصيت لماما وخليتها سكتت
انا /مها كام الباسورد
مها باصالى وخايفة
قمت واقفت وضربتها اربع اقلام ورا بعض
مها كان هيغمي عليها تاني
وماما عماله تبكى وتصوت بصوت ضعيف
فوقتها وعماله تبكي زي الطفل الصغير
انا /مها كام الباسورد
متكملتش
رفعت ايدي
ولسه هضربها لقيتها قالتلى هقولك
انا /كام
مها/ Amgad123
انا / امجد؟؟ امجد مين
مها مرديتش
وانا مهتميتش اعرف تفاصيلها
كتبت الباسورد والفون فتح
ماما بصتلى بصة كانها بتقولى هتعمل اي
بصيتلها وكملت فتح الفون
دخلت على الفيديو
مسحت الفيديو بتاعنا
ودخلت على الصور مسحت الصور
ودخلت على سله المحذوفاات
واوبااااا لاقيت صور لاختي وهي بتبعت نودز لحد
انا باستغراب /ماما تعالى بصي
ماما/اي ده؟.دي صورها؟
انا / اه صورها

 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Abdzok, Moro2642, العمده أحمد و 49 آخرين
اهلا بيكم
انا اسمى عماد من مصر وبالتحديد محافظة القاهرة هتكتب قصة حصلتلى من فترة ومازلت اعيش احداثها حتى الان
اعرفكم اولا بنفسى انا محمد 20سنة شاب عادى بدرس فى كلية طب جسمي متوسط وبشرتى قمحى نفس بشرة بابا اللى اصولة من صعيد مصر
والدى دكتور عنده 60سنة ملهوش دور كبير فى القصة
دخلة المادى عال اوى اوى اوى اوى
لية مصادر دخل كتير جدا
واغلب وقتة للشغل وتقريبا بيبات بره البيت

بعد كدا امى غادة 43 سنة ست من جميلة ورشيقة وبيضة البشرة ومتوسطة الطول وملامح وشها جميلة جدا
صدرها متوسط الحجم طيزها برضو متوسطة بطنها اسفلت معندهاش كرش ودرعاتها جميلة معندهاش ترهلات على الرغم من سنها لانها مهتمه بنفسها من ميك اب لبيوتى سنتر لتلعب رياضة في البيت
تقدر تقول شبة ليلي علوى هي وصغيرة

بعد كدا اختي مها23سنة مرضيتش تدخل طب واكتفت بالكلية تجارة وصفها من الاخر كدا مزة بمعني الكلمة بشرتها قمحي شوية رفيعة بذاذها بالنسبة لجسمها كبيرة ومشدودين لفوق
طيزها صغيرة ومدورة
جسمها كيرفي وشكل وشها جميل
الوش اللى هو يجبرك تبص عليه وتتأمل كم الجمال والانوثة اللى فية

اختي التانية عُلا ملهاش دور في القصة


نبدأ قصتنا
من سنتين بالظبط انا كنت في تالتة ثانوي علمى علوم
وكنت مشغول بالدراسة جدا وعلى طول برة في سناتر الدروس وباليل برجع اذاكر
كنت طاحن نفسي حرفيا لاني كنت مدرك ان السنة دي هتغير مجري حياتي الوظيفي والمهني بالكامل وهي بالفعل غيرت مجري حياتي المهني والوظيفي والعاطفي وكل حاجة اتغيرت

الخميس 12مارس 2020
طلعت من شقتنا وسلمت علي امي وقلتلها عليا معاد درس ونازل تعوزى حاجة من برا
امي/ لا حاسب وانتبه علي نفسك وتوصل بالسلامة
نازل رايح الدرس وصلت وكنت طالب اوبر نزلت ولقيتة مستنيني
ركبت واول موصلت عند السنتر ملقيتش حد
فسألت وعرفت ان السناتر كلها لاغت موعيدها النهاردة بسبب حالة الجو
قلت تمام مصلحة برضو
النهاردة فرى
رجعت تاني بس متصلتش بامي هاقولها اني راجع وده لحسن الحظ🙂
رجعت البيت كان معايا نسخة من المفتاح وفي نسخة مع كل واحد
فتحت ودخلت غيرت هدومي وروحت اشوف حاجة اكلها
وانا ومعدي من قدام باب اوضة بابا وماما سمعت صوت اهات وتوجعات ركزت في الصوت لاقيت ماما بتتكلم بصوت واطي وكمان بتتوجع
قلقت عليها فافتحت الباب بسرعة اطمن عليها لاقيت ماما ملط نايمة على ضهرها وتانية رجليها وبتعلب في كسها
بتضرب سبعة ونص
شافتني اتخضت جامد واتفزعت
وغطت نفسها
قلتلها انا اسف معلش افتكرتك تعبانه ولا حاجة
بصت في الارض ومغطية جسمها
وقالتلى /لا مفيش
وهي مكسوفة اوي
قلتلها/ خلاص اسف كملى عادي انا رايح اكل
وقفلت الباب ومشيت ناحية المطبخ بصراحة كنت مستغرب 😑ومتلخبط
مكنتش قادر احدد احساسي ساعتها
متعصب من اللى بتعملة ولا مكسوف من الموقف ولا استغراب وقرف ولا اى بالظبط
اللى قدرت احددة انى سخنت
ايوا سخنت
شفت جسم ملفاية اربعينة بيضة بتلعب في كسها وانا اول مره اشوف حاجة زى كدا في الطبيعة اول مرة اشوف جسم ست ادامى حقيقي
وانا وبعمل الاكل عمال افتكر شكل جسمها الجميل واتخيل وهى وبتضرب سبعة ونص اووووف جمدان ولكن فوقت وقلت احا دى امى
فجاءة جات كحت ورايا
بصيتلها وضحكت وهى ضحكت
قلتلها /حصل خير وانا لسف
قالتلى وهى محرحة ووشها احمر /خلاص اوك ملهوش لازوم الاعتزار
قلتلها /كان لازم اتصل واقولك راجع
قالتلى /هو اى اللى رجعك
عرفت انها عاوز تغير الموضوع
اخدت الاكل وطلعت بره
قلتلها /روحت السنتر لاقيت الدرس ملغى بسبب الجو
قالت /اه الجو مش حلو النهاردة
قلتلها / تعالى كلى
قالتلى /لا شبعانة
حبيت ارخم عليها
قلتلها/ لا لازم تتعذي انت بتعملى مجهود
لقيتها ضحكت بكسوف وضربتنى ضربة خفيفة وقالتلى اتلم
قلتلها/خلاص متبقيش قفوشة بقا
قالتلى /انا بصراحة فى موقف لا احسد علية
ضحكنا بصوت عالى
وقلتلها/ عادى و**** يماما
كلنا بنعمل كدا
قالتى/ اتلم يمحمد
قلتلها /مكسوفة من اى طب تعرفى ان انا بعمل كدا اربع مرات في اليوم الواحد
لاقيتها بتتصنع الدهشة
وتقولى لا اربعة كتير صحتك يحبيبي الحاجة دى مضرة
قلتلها ادينى ادامك كويس جدا
وبصيتلها كدا وقلتلها طب وانتى كام مرة مع ضحكة فيها شوية خباثة كدا
قالتلى اسكت بقا
قلتلها لا قولى
قالتلى خلاص يمحمد بقا
سبتها ومرضيتش اضغط عليها ولا ارخم عليها
قلتلها خلاص ولايهمك وكنت خلصت اكل
وهشيل الاطباق على المطبخ
انا ورايح قولتلها ابقي خدى احطتياطاتك المرة الجاية
ضحكت وانا ضحكت
وقلتها/ هنام يماما تعوزى حاجة يحبيبتى
قالتى/ لا يروحى
دخلت اوضتى ومسكت الموبايل وشغلت افلام سكس
كنت عارف نوع سكس المحاارم وبهيج علية وبضرب علية بس متخيلتش انى ممكن افكر اجربة مع محارمى
شغلت سكس وبتفرج لاقيت ماما بتخبط قلتلها ادخلى يماما
دخلت وقالتلى /منمتش يعنى
قلتلها / لا مش دلوقتى شوية كدا وضحكت
هى فهمت انا اقصد اى
فقالتلى/ امممممم
طب اسيبك انا تكمل يلا باى
قلتلها /طب كنتى عاوز حاجة
قالتلى/ ايوا طلب صغير
قلتلها/ اتفضلى
قالت /بلاش حد يعرف اللى انت شوفتة النهاردة
قلتلها /اي يماما ده ازاى يعنى انا لازم اقول لاصحابى وكل اللى اعرفهم ولازم افضح نفسي وافضحك
ضحكنا سوا

قالتلى /ماشي شكرا بزعل كدا
قلتلها/ عيب يقلبى احنا ستر وغطا على بعض ويستي لو حبيتي تعمليها تاني ابقي قوليلي اامنلك المكان وتاخدي راحتك
راحت ضاحكة
وقالتلي/ ماشي يخفيف




نهاية الجزء الاول
اسف مفهوش احداث جنسية
بس من الجزء اللى جاي مش هتلاحقو 😅
كمل يسطا
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و mhmhm
روعة ما تتاخرش فى الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: Abbass 1 1 و mhmhm
طريقة سردك جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
كمل وياريت يكون الجزء أطول شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
روعة مروعة كمل ا تتاخرش فى الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
كمل بدون تأخير 🌹🌹
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
مستنيين طبعا👍🌹
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
حلوة جدا اسلوبك رائع كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
القصه جميله و تسلسل احداثها هادى و منطقى بس خلى الاجزاء اطول من كده و متتأخرش فى النشر
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهلا بيكم
انا اسمى عماد من مصر وبالتحديد محافظة القاهرة هتكتب قصة حصلتلى من فترة ومازلت اعيش احداثها حتى الان
اعرفكم اولا بنفسى انا محمد 20سنة شاب عادى بدرس فى كلية طب جسمي متوسط وبشرتى قمحى نفس بشرة بابا اللى اصولة من صعيد مصر
والدى دكتور عنده 60سنة ملهوش دور كبير فى القصة
دخلة المادى عال اوى اوى اوى اوى
لية مصادر دخل كتير جدا
واغلب وقتة للشغل وتقريبا بيبات بره البيت

بعد كدا امى غادة 43 سنة ست من جميلة ورشيقة وبيضة البشرة ومتوسطة الطول وملامح وشها جميلة جدا
صدرها متوسط الحجم طيزها برضو متوسطة بطنها اسفلت معندهاش كرش ودرعاتها جميلة معندهاش ترهلات على الرغم من سنها لانها مهتمه بنفسها من ميك اب لبيوتى سنتر لتلعب رياضة في البيت
تقدر تقول شبة ليلي علوى هي وصغيرة

بعد كدا اختي مها23سنة مرضيتش تدخل طب واكتفت بالكلية تجارة وصفها من الاخر كدا مزة بمعني الكلمة بشرتها قمحي شوية رفيعة بذاذها بالنسبة لجسمها كبيرة ومشدودين لفوق
طيزها صغيرة ومدورة
جسمها كيرفي وشكل وشها جميل
الوش اللى هو يجبرك تبص عليه وتتأمل كم الجمال والانوثة اللى فية

اختي التانية عُلا ملهاش دور في القصة


نبدأ قصتنا
من سنتين بالظبط انا كنت في تالتة ثانوي علمى علوم
وكنت مشغول بالدراسة جدا وعلى طول برة في سناتر الدروس وباليل برجع اذاكر
كنت طاحن نفسي حرفيا لاني كنت مدرك ان السنة دي هتغير مجري حياتي الوظيفي والمهني بالكامل وهي بالفعل غيرت مجري حياتي المهني والوظيفي والعاطفي وكل حاجة اتغيرت

الخميس 12مارس 2020
طلعت من شقتنا وسلمت علي امي وقلتلها عليا معاد درس ونازل تعوزى حاجة من برا
امي/ لا حاسب وانتبه علي نفسك وتوصل بالسلامة
نازل رايح الدرس وصلت وكنت طالب اوبر نزلت ولقيتة مستنيني
ركبت واول موصلت عند السنتر ملقيتش حد
فسألت وعرفت ان السناتر كلها لاغت موعيدها النهاردة بسبب حالة الجو
قلت تمام مصلحة برضو
النهاردة فرى
رجعت تاني بس متصلتش بامي هاقولها اني راجع وده لحسن الحظ🙂
رجعت البيت كان معايا نسخة من المفتاح وفي نسخة مع كل واحد
فتحت ودخلت غيرت هدومي وروحت اشوف حاجة اكلها
وانا ومعدي من قدام باب اوضة بابا وماما سمعت صوت اهات وتوجعات ركزت في الصوت لاقيت ماما بتتكلم بصوت واطي وكمان بتتوجع
قلقت عليها فافتحت الباب بسرعة اطمن عليها لاقيت ماما ملط نايمة على ضهرها وتانية رجليها وبتعلب في كسها
بتضرب سبعة ونص
شافتني اتخضت جامد واتفزعت
وغطت نفسها
قلتلها انا اسف معلش افتكرتك تعبانه ولا حاجة
بصت في الارض ومغطية جسمها
وقالتلى /لا مفيش
وهي مكسوفة اوي
قلتلها/ خلاص اسف كملى عادي انا رايح اكل
وقفلت الباب ومشيت ناحية المطبخ بصراحة كنت مستغرب 😑ومتلخبط
مكنتش قادر احدد احساسي ساعتها
متعصب من اللى بتعملة ولا مكسوف من الموقف ولا استغراب وقرف ولا اى بالظبط
اللى قدرت احددة انى سخنت
ايوا سخنت
شفت جسم ملفاية اربعينة بيضة بتلعب في كسها وانا اول مره اشوف حاجة زى كدا في الطبيعة اول مرة اشوف جسم ست ادامى حقيقي
وانا وبعمل الاكل عمال افتكر شكل جسمها الجميل واتخيل وهى وبتضرب سبعة ونص اووووف جمدان ولكن فوقت وقلت احا دى امى
فجاءة جات كحت ورايا
بصيتلها وضحكت وهى ضحكت
قلتلها /حصل خير وانا لسف
قالتلى وهى محرحة ووشها احمر /خلاص اوك ملهوش لازوم الاعتزار
قلتلها /كان لازم اتصل واقولك راجع
قالتلى /هو اى اللى رجعك
عرفت انها عاوز تغير الموضوع
اخدت الاكل وطلعت بره
قلتلها /روحت السنتر لاقيت الدرس ملغى بسبب الجو
قالت /اه الجو مش حلو النهاردة
قلتلها / تعالى كلى
قالتلى /لا شبعانة
حبيت ارخم عليها
قلتلها/ لا لازم تتعذي انت بتعملى مجهود
لقيتها ضحكت بكسوف وضربتنى ضربة خفيفة وقالتلى اتلم
قلتلها/خلاص متبقيش قفوشة بقا
قالتلى /انا بصراحة فى موقف لا احسد علية
ضحكنا بصوت عالى
وقلتلها/ عادى و**** يماما
كلنا بنعمل كدا
قالتى/ اتلم يمحمد
قلتلها /مكسوفة من اى طب تعرفى ان انا بعمل كدا اربع مرات في اليوم الواحد
لاقيتها بتتصنع الدهشة
وتقولى لا اربعة كتير صحتك يحبيبي الحاجة دى مضرة
قلتلها ادينى ادامك كويس جدا
وبصيتلها كدا وقلتلها طب وانتى كام مرة مع ضحكة فيها شوية خباثة كدا
قالتلى اسكت بقا
قلتلها لا قولى
قالتلى خلاص يمحمد بقا
سبتها ومرضيتش اضغط عليها ولا ارخم عليها
قلتلها خلاص ولايهمك وكنت خلصت اكل
وهشيل الاطباق على المطبخ
انا ورايح قولتلها ابقي خدى احطتياطاتك المرة الجاية
ضحكت وانا ضحكت
وقلتها/ هنام يماما تعوزى حاجة يحبيبتى
قالتى/ لا يروحى
دخلت اوضتى ومسكت الموبايل وشغلت افلام سكس
كنت عارف نوع سكس المحاارم وبهيج علية وبضرب علية بس متخيلتش انى ممكن افكر اجربة مع محارمى
شغلت سكس وبتفرج لاقيت ماما بتخبط قلتلها ادخلى يماما
دخلت وقالتلى /منمتش يعنى
قلتلها / لا مش دلوقتى شوية كدا وضحكت
هى فهمت انا اقصد اى
فقالتلى/ امممممم
طب اسيبك انا تكمل يلا باى
قلتلها /طب كنتى عاوز حاجة
قالتلى/ ايوا طلب صغير
قلتلها/ اتفضلى
قالت /بلاش حد يعرف اللى انت شوفتة النهاردة
قلتلها /اي يماما ده ازاى يعنى انا لازم اقول لاصحابى وكل اللى اعرفهم ولازم افضح نفسي وافضحك
ضحكنا سوا

قالتلى /ماشي شكرا بزعل كدا
قلتلها/ عيب يقلبى احنا ستر وغطا على بعض ويستي لو حبيتي تعمليها تاني ابقي قوليلي اامنلك المكان وتاخدي راحتك
راحت ضاحكة
وقالتلي/ ماشي يخفيف




نهاية الجزء الاول
اسف مفهوش احداث جنسية
بس من الجزء اللى جاي مش هتلاحقو 😅
فى إنتظارك
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
عرفني عليها
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
جامدة فشخ متتأخرش علينا بالجزء التالت بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
روعة كمل واستمر + حاول تطول الأجزاء شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm
انزل بالثالث بتتاخر اوووى فى الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل يعشق النساء و mhmhm
رووووعة زبي فضل واقف طول القصة
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: mhmhm

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%