NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تم اضافة الجزء الثالث

• حبيته
التفاعلات: Saleb.aswan
ايه الابداع ده فكرة بجد جديدة وخارج الصندوق بس هى هتركب منير امتى وتخليه نتايتها
القصة دى تقدر تعمل منها ١٠ سلاسل على الأقل خليك جدع كدة ونزل اجزاء على طول

• عجبني
التفاعلات: Alqaher و عوز موجب يفشخنى
استمر يا بطل بصراحه اسلوبك مشوق جدا جدا جدا جدا ويا ريت تكمل القصه دي بسرعه جدا وما تتاخرش علينا بالاجزاء بصراحه انا مبسوط من القصه دي جدا وبالتوفيق دائما

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الابداع ده فكرة بجد جديدة وخارج الصندوق بس هى هتركب منير امتى وتخليه نتايتها
القصة دى تقدر تعمل منها ١٠ سلاسل على الأقل خليك جدع كدة ونزل اجزاء على طول
تحت امرك ياقلبي عنيه ليكم

• عجبني
التفاعلات: موجب المنصوره رومانسي و mistress 13
استمر يا بطل بصراحه اسلوبك مشوق جدا جدا جدا جدا ويا ريت تكمل القصه دي بسرعه جدا وما تتاخرش علينا بالاجزاء بصراحه انا مبسوط من القصه دي جدا وبالتوفيق دائما
تسلم ياغالي ويسلم دعمك

• عجبني
التفاعلات: موجب المنصوره رومانسي
جميل اوي

• عجبني
قصة مثيرة ومنوعة ورائعة
برجاء استكمال باقى القصة

• عجبني
رايقه فشخ
اهلا بيكم اصحابى النسوانجيه...
معاكم فى قصه جديدة انا اول مرة اكتب النوع ده من القصص فا معلش راعونى شويه بس القصه هتكون فيها كل انواع السكس وهتراضى اغلب الازواق محارم شواز ساديه سحاق كله هى هترضى شويه ومش هتراضى شويه بس برضوا اتمنى تعلقتكم الجميله علشان دى اكتر دعم ليا واكتر حاجه بتخلينى اكمل ❤
والجزا الاول هيبقه تعريف باصحاب القصه ومعلش مش هيبقى فى الجزا الاول جنس كتير بس هيجي في الاحداث جنس كتير نار واتمنه تعجبكم وتحياتى لكم💋❤
يلا بينا نبتدى القصه....

الجزا الاول.......

اول حاجه اعرفكم على عيلتى الاول........

ابويه...راضى 60سنه بيطلع على المعاش خلاص طوله 175رجل مصرى بكرش 😂بس ملامحه جميله بس مش بيحبنى خالص......

الام... مديحه 36سنه طولها 160فى عز شبابها وجملها صدر وسط وطيز كبيرة وشعر اسمر وجميل وفى كام خصله بيضه.......

واخويه الكبير... عماد 24سنه طوله 172شكله مقبول عندة كرش صغير وجسمه كويس مش بيحبنى خالص من اول لما بدات استوعب الدنيا اتخرج من تجارة وشغال محاسب فى شركه صغيرة ومرتبه مش بطال مقدى الحال ومتجوز زملته من سنه اسمها منال.....

واخويه... منير 20سنه طوله 170شكله جميل عنيه زرقا زي وملامحه جميله وانا وهو اصحاب وهو بيهون عليه الدنيا اولى اداب وبيعيد السنه علشان مقضيها لعب 😅😅😅

اختى.. حنان الدلوعه بقى واخر العنقود 16سنه طولها 155ولسه في اولى ثانوى وبتفكر تسيب التعليم علشان مش عاوزه وجع دماغ هى جميله بس انا احلى منها بكتير صدرها صغير لسه وطزها صغيرة برضوا بس بتهتم بنفسها اوى وزى ماالشعب بيقول عود فرنساوى ❤😂

انا بقىاسمى.. ورد سنى 18سنه فى تالته ثانوى شطرة من وانا صغيره علشان اثبت نفسي لى بابا واخواتى والاكثر بعد ماخواتى الاتنين جابو مجموع فى الثانويه العامه ميدخلهمش كليات جميله اوى طولى 165صدرى اكبر من الوسط شويه وسطى ملفوف طيزى وسط عنيا لونها ازرق وشعرى اسمر زي سواد اليل طالعه لماما فى حجات كتيره.....

كدة عرفتم عيلتى ولسه عمامى واولادة وناس كتير بس هيظهروا فى وقتهم وفى الاحداث....

نرجع بقى شويه لوارة ايام متولت وكنت صغيرة...... فلاش باك.....

من اول يوم اتولت فيه كان ابويا وامي فرحانين ان اخيرا جالهم بنت بعد ولدين لا وبنت ملامح وشها جميله وعنين زرقا بقى بس الحلو ميكملش لان عندها مشكله وان عندى عضو زكرى بدل الكس وساعتها كانت مفجاة كبيرة اوى وتقيله على ابويا وامى والى قعدو فى حدود الاسبوعين مش عارفين يعملوا اي مع الطفله دى يموتوها وخلاص ولا يعملو ايه وفضل الحال لى شهر الام بترضعها وتنيمها من غير متعرف هتعمل ايه ولا ايه الى هيحل مهما كان دى حته منها دنها ومش هتهون عليها لغايه ما الاب اخد قرار انهم هيربوها بس قالها متطلبيش منى انى احبها.....

اخويه منير كان فرحان بيه اوى وبيلعب معيا بس عماد الى كان متديق اوى منى ومحبنيش علشان كان بيحب بابا ومضيق ان بابا زعلان وبعدها بسنتين جت اختى حنان اختى حببتى مكنتش بنفس جمالى بس حمدا **** انها طلعت سليمه وخلاص وتدور الايام وكرة ابويا واخويا يكبر مع السنين وانا مع السنين احلو وابقى اجمل وجسمى يبلغ اكتر واسرع من الى فى جيلى كنت بنت عندها 10سنين وجسمى ملفوف وجميل وشعرى اسود وجميل ولايق على ملامحى وشى وعنيا الزرقا بس لبسى كله واسع علشان كان في كارثه بين رجلى وهو زبى كان عندى 10وعندى زبر كبير بيبقى مدلدل بين رجليا كان رجل زيادة ومكنتش فاهمه اى دة وكل الى اسمعه من امى ان محدش يقربلك ولا تقلعى قدام حد ولا حد من صحابك ولا حد من اخواتك وتحزيرات كتيرة كتيرة دة غير بقى كرة ابويا ليا طول الوقت وكنت وكنت بحاول انجح فى دراستى علشان اثبت نفسى اكتر وكانت امى تفهمنى ازى اخلى بالى من نفسى وازى انضف نفسى واهتم بنفسى وكنت طول الوقت دة خنقات بينى وبين عماد اخويه الكبير اللى طبعا ابويا كان بياخد صفه وبيهزقنى ويكسرنى ويضربنى قدامه ومنير هو الى كان بيجى يصالحنى والى كنت بستغربه هو لى بيحب حنان وبيعملها كويس وانا وحش ومع زلك كنت بحبها وبعاملها كويس مع انها كانت خبيثه ولمضه بس حببتى واختى الصغيرة ومنير كان صاحبى فى كل حاجه تعدى السنين ومازلت حياتى المعقدة وكرة ابويا واخويا يكبر مع السنين وامى بتحاول تقف جمبى ومنير كان منطوى شويه عندة اصحاب قليلين واللى كان يعرفوا سرى بس عماد وابويا وامى منير مكنش يعرف علشان كان لسه صغير وانا كنت ببات مع منير وعماد لوحدة وحنان لوحدها وساعات كنت انام لوحدى ومنير وعماد مع بعض وحنان لوحدها.....

تمر الايام واوصل لى سن 16سنه وكنت علطول بحس بوجع تحت عند زبى وبازات لما بصحى من النوم وساعات كنت بصحى الاقى الاندر بتاعى مليان حاجه بيضه لزجه وريحتها قويه افتكرت الاول انى كنت بعمل على نفسى حمام بس سالت ماما قالتلى ان انا كبرت وان لما يحصل كدة ادخل الحمام استحما وانظف نفسى وكنت بدات اسمع عن السكس من زمايلى فى المدرسه والكس والزب ومكنتش فاهمه الحجات دى وكنت بسمع ام مين جلها الدورة ومين مش عارفه ايه ولما بنت كانت بتسالنى اقولها لا لسه مجتش واسمع ان مين مصاحبه فلان وبيبوسها وبيفرش لها كانت حاجات غريبه عليا بس كنت واخدة جمب علشان احافظ على نفسى زى ماماةمبتقولى وكمان علشان كنت مركزة فى الدراسه علشان ساعتها كان بابا زعلان علشان عماد مجبش هندسه لغايه اما فى يوم كنت اول مره اشوف حاجه جنسيه كنت صاحيه من النوم قبل الفجر بشويه وكنت رايحه الحمام وفجاة سمعت صوت ماما وهى بتكلم بابا معرفش اي لي الفضول خلانى اروح اشفهم بيعملو ايه ولما بصيت عليهم من خرم الباب لقيت حاجه اول مره اشوفها بابا عريان ملط هو وماما وهنا كنت اول مره اعرف ان عندى زب زى بابا ومليس كس زى ماما وفى نفس الوقت استغربت ان زب بابا كان اصغر من بتاعى بكتير يعنى كان طوله فى حدود 13سنتى ورفيع كدة وانا فى الفترة دى بتاعى وصل 18سنتى وتخين وعريض وفى عروق كنت بشوفه علطول لما اصحى من النوم وكنت ببقى مخضوضه من الحجم كبير وكنت فاكرة انى عندى مشكله لقيت بابا كان عمال يلحس لى ماما وهى بتقوله....

ماما.. الحس كسى ياراجل انا هيجه على الاخر....

بابا... هو كسك دة مش بيتهد ياوليه كبرت على الحجات دى...

ماما.. اخلص بقولك هاجه نكنى بقى وريح كسى ياراجل انت...

بابا.. يقوم ويروح مدخل زبه فى كسها..

ماما.. يلا نكنى ريح كسى يا خول انجز......

بابا.. انا خول ياشرموطه هنيكك واريح كسك الى مش بيهدة ده....

ماما.. نكنى ياخول ياعرص كسى هايج انا عرفه انك زبك بيبقى على اخرة لما اشتمك نكنى وريحنى يامتناك اخلص.....

وفى الحظه دى القى نفسى مطلعه بتاعى وبلعب فى لا ارادى وعماله اتفرج على بابا وهو بينيك ماما بس بابا مكملش 5دقيق وكان جبهم ونام جمبها.....

ماما.. لحقت تخلص يارجل انا لسه عايزة وعلى اخرى قوم كمل.....

بابا.. خلاص معنتش قادر....

ماما.. قعدت تلعب فى كسها علشان تريح نفسها وانا فضلت العب فى زبى لحد ما حسيت جسمى كله بيتشنج واحساس غريب اول مرة احسه ولقيت نفسى بجيب مائه لونه ابيض بس بكميه كبيرة وكانت اول مرة اضرب عشرة فى حياتى قومت نظفت بسرعه مكان ماعملت وروحت نمت وانا مش متخيله اللى شوفته وانى مستغربه لى عندى زب زي بتاع بابا ومش زى ماما وقولت هنام وادور بكرة فى النت وافهم......

صحيت على حاجه سوخنه على بتاعى عيني لقيت نفسي قالعه البطلون وبتاعى برة وماما ماسكاة ثانيه ماما 😲بتعملى اى ياماما وهى مكنتش معايا اصلا هى كانت مبرقه ومستغربه حجمه وبتقولى اى دة يابت جبتيه منين قولتلها هو كدة معرفش وفجاة لقيت ماما بتحسس عليه وبدات تمص بتاعى وتلعب فى وتلحس عروقه زبى وهو بدا يقف اكتر مهو واقف....

ماما... يخربيت زبك يابت دة عمود النور اممممم.....

وانا مستغربه امى بتعمل ايه وببص عليها بس وفضلت تمص فيه ولقتها فجاة قامت وقلعت ملط وجت وقعدت بكسها على وشى وقالتلى.....

ماما... الحسى الحسى كسى وهنا بدات اعمل زى ما شفت بابا وهى بدات تقولى فوق الحسى الزنبور ايوة هنا ايوة اه اه براحه يابت يخربيت لحسك يجنن وراحت قايمه وقايله نكينى يابنتى ريحى امك كسى هايج وعلى اخرة....

ورد.. قلتلها يعنى ايه مش فهمه ياماما....

ماما.. نامى انتى وملكيش دعوة ونمت على ضهرى تانى وهى قامت وظبطت كسها على زبى وبدات تنزل عليه لقتها بتتالم اوى واه بيوجع كبير اوى مش قادرة ومكنش راضى يدخل فيها من كبر حجمه
فضلت تطلع وتنزل براحه خالص وعماله تتوجع....

ورد.. بيوجعك ياماما اطلعه....

ماما.. لا دة الم متعه يابت يخربيتك وفضلت تطلع وتنزل لحد نصه وانا جسمى كان سخن على الاخر وهى بدات تنزل على نصه بس جسمى كان على اخرة لقيت لا ارادى جسمى بدا يتحرك معاها وبدات ادخل بيقت زبرى فيها وهى تقولى لالا براحه كسى مش متعود اه براحه يابت يخربيت وانا من هيجانى روحت مدخله زبى كله مرة واحدة فيها لقيتها صوتت وكتمت بقها بسرعه قبل ماحد ياخد باله فضلت قاعدة عليه شويه وشالت ايدها من على بقها وقالتى يلا ابداى اتحركى بس براحه بدات وهى عمله تان وتتاوة من المتعه وفجاة لقتها نزلت وبدات تبوسنى من بقى ولحس فى لسانى وانا عماله ابوسها جسمى سخن وبدات اسرع اسرع اسرع على اخرى وهى بدات صوتها يعلى فضلت ابوسها ومسكت وسطها وبقى الصوت اللى فى الاوضى صوت تخبيط جسمى فى لحمها وبوسنا بعض لغايه ما حسيت بتشنج تانى على الاخر واعصابى بتسيب ولقيت نفسى بجيب فيها وبقيت عماله اجيب على اخرى فى كسها وهى بقت عماله تقولى ايوة اروى كسى المحروم اللى مش لاقى اللى يريحه وفجاة 😱😱😰صحين من النوم ولاقيت مغرقه نفسى من الحلم غرقت الاندر والسرير عليهم نفس المادة اللزجه كنت بجبها قبل كده والى جبتها امبارح والسرير متغرق قمت خدت دش وغيرت الميلايه وظبط السرير انا لازم اافهم اى دة واى الى عندى دة وازى انا كدة واى الى شفته امبارح ده وزى منا شاطرة اصلا ومجتهدة وبحب اقرا كتير وافهم وادور على النت واعمل سيرشات كتيرة اوى اوى وبدات افهم اى دة ومعناة اى نيك وان الى حصل وبيحصل دة اسمه جنس وعرفت ان حالتى مختلفه عن غيرى وعلشان كدة كميه التنبيهات اللى كانت بتحصل ليا وعلشان كدة بردو ابويا منع امى تحمينى نهائى وانى استحمى لوحدى وانظف نفسى لوحدى وفهمت اغلب الحاجات وطبعا فهمت ضرب العشرات وازاى 😂😂😂وازاى اعملها وعملتها كتير فى اليوم دة وتعبت وكان السبب انى اغيب من المدرسه والدروس وحتى امى استغربت انا ليه مروحتش الدرس بس انا قولتلها انى تعبانه ومش قادرة بجد بس فى اليوم دة اكتشفت انى عندى قدرة جنسيه رهيبه وعوزة اضرب كمان مرة او اتنين بس هحاول اقلل شويه الموضوع دة على قد ماقدر علشان اقدر اوصل لحلمى واكون دكتورة واحافظ على جسمى ويفضل جميل زى ما هو كدة وطبعا فضلت اتخيل امى وانى انا الى بنيكها مهو اكتر حاجه بقيت بحبها فى الجنس يومها نيك المحارم واستغربت الشواز شويه بس عادى قولت مش هتتكرر تانى اوصل لى حلمى وهعملها لما القى نفسى على اخرى ومحتاجه وكمان علشان احفظ على جسمى علشان انا اصلا بحب الرياضه وحابه افضل كدة محافظه على جسمى وجماله ولازم اطلع دكتورة الكل يافتخر بيه حتى بابا الى بيكرهنى واخويه الكبير الى ديما بيكرهنى...

ماما.. ورد انتى يابت ورررررد.....

ورد.. اهاا نعم ياماما كنت عوزة حاجه...

ماما.. 😲😲😲مالك يابنتى شكلك بيقول ان فى مشكله مزعلاكى قولى انا امك انتى تعبانه..

ورد... لا ابدا ياماما شويه ارهاق وصداع معرفتش اروح الدرس بس ونبى بلاش بابا يعرف هبهدنى

ماما.. متخفيش ياقلبى انا معاكى وانتى عارفه ربينا يهديهم يابنتى انتى مهما كان بنته واخت عماد

منير.. ماما ورد انا جيت فى اكل اصلى هروح لماجد صحبى ازكر عندة وعوز اكل قبل مروح 😲😲😲مالك ياورد حد زعلك بابا ضربك تانى عماد ديقك مالها ياماما ورد.....

ماما... مفيش ياقلبى تعبانه شويه ومرحتش الدرس وخيفه من بابا يبهدلها لما يجى هو او عماد..

منير.. خلاص محديش يقلهم انا مش عارف معملتهم وحشه ليه معها مع ان ورد اجمل واحدة هنا..

حنان.. نعم ياخويه وانا ايه بقى كلبه 😂😂😂😂منا بنت ولا ايه ياورد ماما عوزة اكل جعانه

ماما... حاضر عشر دقايق وبابا وعماد يجوا وناكل كلانه مع بعض...

حنان.. طيب هخد دش وازكر على متخلصى ياجميل انتى...

منير... وانا هلبس واجهز على متحطى الاكل ياماما 💋💋💋💋

ماما.. هههههه متحرمش منكم ابدا ياحبيبى وانتى ياقلبى خشى غيرى لحسن يجوا يغلسوا عليكى

بابا دخل وبعدة عماد وخد دش وطلع وبعدة عماد وقعدو فى الصاله مستنين الاكل..

عماد.. هى ست الحسن والجمال فين مش بتسعد ليه على رجليها الحنه انتى يازفت الطين ورد البرك

ورد. نعم ياعماد عوز حاجه انا كنت بزاكر وماما هى الى قالت خليكى زكرى...

بابا.. وانتى لزمتك ايه لما ماما تعمل كل حاجه لوحديها انت مفكرة نفسك بنت انت عاله علينا فهمه

عماد.. غورى اعمل الاكل مع ماما يعنى هتفلحى وتبقى ايه اتنيلى حتى لو اتعلمتى مش هتكونى ست

ورد.. 😰😰😰ماشى ياعماد بس بكرة الايام تسبت ليك انى هكون ايه لانى مش بايدى حاجه..

بابا.. امى من قدمى بدل ماقوم اقسمك نصين انتى عارفه انى مش طيقك من يوم مشوفت وشك.

ورد.. حاضر يابا.....😭😭😭😭😭😭

ماما.. تعالى يابنتى ولا يهمك منهم انتى بنتى انا وكفايه منير وحنان وانا سيبك منهم...

راحت ماما لبابا وعماد وقعدت معهم...

ماما.. مش هبطلو ازيه فيها بقى هى كانت بادها تتولد كدة ليه مش بتحبوها دى بتنك واختك

عماد.. ماما لو سمحتى بلاش نتخانق بسببها انا مش بحبها من يوم مشفت بابا زعلان بسببها

بابا.. ازن انا قولتلك متطلبيش منى انى احبها صح متجيش دلوقتى ونتخانق علشنها ونهد البيت
اهدى كدة بلاش عصبيه علشان منخربش بتنا بسببها..
عماد... انا كلها شهر واتنيل اتجوز ورتاح من وشها والى يعوزنى يجينى هستحمل الشهر دة

ماما.. 😭😭😭😭😭😭😭ماشى ياعماد بس فى الاول وفى الاخر اختك قدام الدنيا كلها وانت مضمنتش نفسك ممكن يجيلك بنت زيها وابقه اعمل زى ابوك مهو بيعمل 😭😭😭😭😭😭

بابا... اف طب بتعيطى عليه دلوقتى ياوليه ايه النكد دة طب خلاص علشان خطرى خلينا نكل

ورد... حطت الاكل ومشيت دخلت اوضتها والكل قعد يكل....

منير... ورد فين مش بتاكل معنا ليه انت زعلتها ياعماد صح يااخى حرام عليك دى اختك..

عماد.. احترم نفسك انا اخوك الكبير مش عجبك حصلها وقعد جمبها ياعم..

منير.. هو انا بكل من عندك ولا من تعبك بابا لسه عيش متتحكمش فينا ياسطا انا قايم ياعم

بابا.. كمل اكلك يامنير عيب كده تقوم من على الاكل وترد على اخوك الكبير اقعد....

منير.. اسف يابابا مش هكل غير واختى معنا على سفرة واحدة يكدة يكل معها فى اوضتها...

حنان.. 😳😳😳😳اقعد يامنير واسمع الكلام بقى..

منير.. لا يادلوعه بابا انا ماشى عند صحبى احسن بدل النكد دة...

ماما.. كلو انتوا انا شبعت مش وكله منير تعاله عوزاك...

منير.... نعم ياماما عجبك الى بيعمله مع ورد دة ليه المعمله دى هى غلطت فى ايه بس

ماما.. خد الاكل دة دخله لها لانى لو انا او اى حد دخله مش هتاكل وهى تعبانه لاكن مش هقلك لا

منير.. حاضر ياماما هخش لها وهاكل معها منا زعلان علشنها بقى يلا علان اكل وامشى...

منير دخلت بالكل لورد وحط الاكل قدمها وقعد جمبها...

منير... ورد انتى لسه زعلانه ياقلبى سيبك منهم انا ماما ادتنى الكل ليكى وانا مكلتش معهم هتسبينى من غير اكل ولا ايه انا ورايه مزكرة مع ماجد صحبى يلا بقى انا جعان هتسبينى كدة

ورد.. 😰😰هو انا اقدر اكسفك انت بزات عرف معزتك عندى يامنير وهكل علشان خطرك لانى عوزة ازاكر شويه وانام ...

منير كل هو وورد وطلع الصانيه ودها المطبخ وعرف ماما انى اكلت
ومشى مشوارة..

عماد.. دخل نام وقبل مينام كلم خطبته وعمل معها سكس فوف وهى نزلت وهو نزل كمان ونام

ورد.. خرجت وراحت عند بابا الاوضه وبصت من الخرم وشافت بابا بيصالح ماما وبيبعبصها وماما سكته ومش بتكلمه وهو هيجان وعوز ينكها وورد بتلعب فى زبها وهى بتسمعهم..

بابا.. مالك ياوليه قلبه بوزك ليه عليه ومديانى ضهرك كدة عوزك عوز انيك كسك الفاجر دة اااااف

ماما.. ابعد عنى هتتعبنى وهتنزل بسرعه وسبنى انا تعبانه من شغل البيت والقرف دة...

بابا.. معندك حبيت القلب تعمل مكانك هى ليها لازمه اهو نستنفع منها بحاجه بدل قعدتها عوله عليه

ماما.. بقلك ايه ملكش دعوة بيها وشلها من دماغك انا مش عرفه انت كرها ومكرة الواد فيها ليه

بابا.. طب سيبك منها انتى وحشانى قومى اقلعى والبسى قميص يهيج كدة يابطل هههههه

ماما... ماشى امه اشوف اخرتها معاك هتتعدل زى الرجاله ولا هتطلع خول وتتعبى وخلاص

قامت ماما وغيرت هدمها ولبست قميص احمر شفاف بززها هتطلع منه وطيزها كبيرة فيه ونامت..

بابا... ااااف ايه دة ياوحش انا ختلك حبايه علشان افشخك وقام مسك زبه وماما مصته شويه وبابا حطه ودخله كسها ااااف كسك نار يالبوة بحب كسك سابيت ااااف احححح مش قادر هنزل يالبوة

ماما.. اخخخخخخ احااااااا ياعرة الرجاله ياخول انت مكملتش خمس دقايق ونزلت مش قولتلك هتولعنى وتهيجنى وتسبنى بنارى قوم فز الحس كسى خلينى انزل ولا قوم هتلى واحد ينكنى احسن

بابا.. 😔😔😔خلاص بقى يام عماد غصب عنى بس بلاش تقولى كدة انا مقدرش اشوفك مع حد

ورد.. كانت سمعه الى حصل 🫤🫤🫤🫤ولسه بتلعب فى زبها ودخلت الحمام نزلت البن وخدت دش وطلعت نامت وهى بتضحك على ابوها الى مش عارف ينيك مراته ونمت وهى نيمه حلمت تانى
ان ماما راحت وقعدت جمبها وهجمت عليها وطلعت زبها وفضلت تمص فيه وورد هيجه اوى اوى

ورد.. اااف ياماما مصك حلو اوى هو بابا مش عارف يكيفك ليه انتى فرسه وعوزة خيال اححححح

ماما.. ريحى كسى ياورد انتى الى بتريحينى يابنتى كويس ان ليكى زب بدل مكنت اغلط مع حد

ورد.. زبى وجسمى ليكى انتى ياماما ونزلت ورد تلحس كس ماما وماما بتمص زبها والاتنين هيجين ومتمتعين اوى وقامت ورد ورفعت رجلين ماما زى مشافت ابوها بيعمل ده غير الى اتعلمته من النت ومقاطع السكس ودخلت زبها وامها كانت هتصرخ بس ورد قفلت بقها بشفيفها ونزلت فيها نيك بقت تدخل زبها كله لحد البيوض وماما تصرخ بصوت مكتوم ومتمتعه متعه مشفتهاش مع بابا..

ماما.. ايوة كدة هو دة النيك بجد مش الخول ابوكى الى عمل راجل عليكى وبس وفى السرير خول

ورد.. مبسوطه ياماما انا كلى ملكك زبى وجسمى بحبك اوى ياماما اااف مش قادة ياماما هنزل فى كسك خلاص انا على اخرى زبى ملكك فى اى وقت ياماما هنزل احححححح اممممم بنزل ياماما

ماما.. نزلى ياقلبي ماما اروى كسى الى مات من قله البن اااااف لبنك نار يابت بيحرق كسى جامد

ورد نزلت البن فى كس ماما وقامت من النوم غرقانه لبن نزلت كتير اوى قامت خدت دش وغيرت الملايه وغسلتها ونشرتها ودخلت نامت...

الساعه تالته رجع منير متسحب ومتمتع مع صحبه ودخل الحمام بعد مخد غيار دخلى ودخل يخد دش وهو بياخد دش افتكرك الى بيعمله ومسك زبه وقعد يلعب فيه.... فلاش باك...

منير... الووو ايو ياماجد انا نازل ياعم اهو مفيش كان بابا بيتخانق مع ورد هو عماد وتاخرت انا جاى

ماجد.. كسمك انجزز ابويه وامى خرجوا وهمكن يباتوا برة اليله انجز قبل ميجوا ياعم انت..

وصل منير شقت ماجد وفتحه وخدة بلحضن وباشه من شفيفه وحضنه وفضل يبعبص فيه..

ماجد.. تاخرت ليه ياعلق انا على اخرى عوز انيكك زبين قبل محد يجى تعاله جمبى هنا واقلع

منير.. حاضر ياروحي انا ملكك بس انت متاكد ان محدش يطب علينا اليله ده ممكن اتفضح

ماجد... متخفش وحتى لو حد جاى انا قافل الباب وهيرن الجرس خلص عوز نعمل واحد حتى اليله

قام ماجد مسك منير ونيمه على بطنه وقعد يلحس طيزة وخرمه ويبعبصه وبعدين خلى منير يمص زبه وبعدين نيمه على ضهرة ودخل زبه وقعد ينيك فيه ومنير متمتع اوى من زب ماجد اااااااف طيزك تجنن يامنير بحب طيزك اوى اكتر طيز بتمتعنى من صحابى كلهم طيزك انت وبس احححححح

منير.. وانت زبك اجمل زب بيمتعنى بلبنك ونيكك ليه من زميلى كلهم اااااف نكنى افشخنى اوى اوى

ماجد.. بنيكك اوى يالبوة ياشرموطه ااااه لو توفق اكرم ينكك معيه هتتمتع ياخول صدقنى اااااف

منير... كسمك لو اكرم عرف حاجه هنيكك ومش هتلمسنى تانى اااااحححح امممممم ااااااف

ماجد... كسم اكرم والشله كلها جمب طيزك انت حبيبي ياعلق مش قادر بنزل ياخول ااااف اممممم

منير... اححححح اممممممم لبنك سخن يامتناك بيلسع طيزى اااف انا عوز كمان زب بسرعه قبل محد يجى والمرة الجايه عندى فى البيت هنزوغ من المدرسه ونروح على بتنا ماما هتكون عند خالتى طول اليوم ماشى متنساش بعد بكرة هنزوغ ونفط من الصور مع بعض يلا عوز زب كمان ااااف

منير.. فاق وخد الدش ودخل نام وساب هدومه الى فيها البن بتاع ماجد ونام ....

تانى يوم الصبح الكل فطر ومنير راح المدرسه وحنان وعماد وبابا ورد فضلت تساعد امها فى شغل البيت والغسيل وهى بتغل شافت البن الىةفى هدوم منير افتكرت انه بينزل زيها لكن البن من وره🤔🤔🤔🤔معقوله منير لالا ممكن يكون نزل والبن نزل من على فخدة على طيزة اة ممكن وغسلت الهدوم وعملت شغل البيت ودخلت تزاكر شويه والكل جيه وطبعا زى العادة شتيمه واهانه من بابا وعماد لكن منير هو الى بيزعل علشانى وبيزعق معهم وكان بابا هيضربه هو وعماد لكن ماما اتدخلت

عدة اليوم عادى والكل نام وطبعا ورد سمعت وشافت الى بيحصل عند بابا ودخلت نامن لكن منير شفها وهى بتتفرج على بابا وماما وسكت محبش يحرجها قال كفايه الى بتشوفه منهم ودخل نام

الصبح الكل راح مدرسته ومنير اطمن ان اخواته مش فى البيت واتاكد ان حنان وورد فى مدرسهم وانا ماما عند خلتى وبابا فى الشغل وراح لماجد وفطوا من الصور وزوغوا وراحوا البيت وقلعو ومن لهوجت منير نسى يقفل الباب ودخل الاوضى بتعتهم وقلع هو وماجد وماجد عمال يلحس ليه ومنير بيمص زبه وماجد دخل زبه ورافع رجلين منير على كتفه وبينيك فيه جامد ومنير بيصرخ وواخد رحته وبعدين عمل وضع السجود وماجد بينيكه من ورة وعمال يرزع فيهو فجاة ورد دخله البيت تعبت واستازنت من الناظرة وروحت واول مفتحت الباب سمعت صوت صرخ منير خافت عليه ليكون تعبان جريت على الاوضى وفتحت الباب وفجاة لقيت منير سجد على ايدة ورجليه وماجد بينيك فيه وقفت ورد مزهوله وزبها وقف جامد وكان بين وشافه منير وماجد ومنير مشلش عينه من عليه

ورد.. 😱😱😱😱😱معقوله منير ماجد بتعمله ايه ياخربيتكم...

ماجد.. 😳😳😳😳😳مين ورد انانانا.....

منير.. 😲😲😲😲😲😲انتى ايه ورد ولا مين انتى اختى ورد ودة ايه الى ظاهر قدامى...

ورد... 😲😲😲😱😱😱😱😱😱😱مش وقته البس انت وهو حلا بسرررررعه.........

وبكدة يكون خلص الجزا دة واتمنه انها تنول اعجبكم وهنشوف ورد هتعمل ايه بعد مشافت منير بيتناك ومنير هيعمل ايه بعد مشاف زب ورد وماجد هيعمل ايه كل دة هنعرفه فى الجزا الجاى...

.... تحياتى لكم جميعا.🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹......

الجزا الثانى .........

اهلا بيكم جميعا وقفنه فى الجزا الى فات لما ورد روحت البيت وسمعت صريخ منير خافت ليكون تعبان جريت على الاوضه وفتحت الباب وفجاة لقيت منير ساجد على ايدة ورجليه وماجد بينيك فيه وقفت ورد مزهوله وزبها وقف جامد وكان بين رجليها وشافه منير ملشلش عينه من عليه.....

ورد.. 😱😱😱😱😱معقوله منير وماجد بتعمله ايه ياخربيتكم......

ماجد.... 😳😳😳😳😳مين ورد انانانا........

منير... 😲😲😲😲😲😲انتى ايه ورد ولا مين انتى اختى ورد ايه الى طاهر قدامى ........

ورد... 😲😲😲😲😱😱😱😱مش وقته الكلام البسم انت وهو حلا بسرعه

ماجد... انا اسف ياورد انا مكسوف منك اوى بس ونبى متقولى لحد على الى شفتيه ممكن وانا هفهمك بعدين.....

ورد.. تمام يلا امشى انت دلوقتى قبل محد يجى وتبقه فضيحه...

ماجد مشى ورد قعدة تبص لاخواها وهو مكسوف يتكلم معها وساكت وهى كمان ساكته وبتبصله....

ورد.. ارفع راسك يامنير محدش يقدر يزلك ياقلبى انا ولا كانى شوفت حاجه متخفش ....

منير... انتى فعلا احسن واجمل وعظم اخت ليا انا مش عارف اقولك ايه بعد الى شفتيه...

ورد.. متقولش حاجه ياقلبي بعدين نتكلم لان زمان بابا ووالطور الهايج اخوك جاين ويدوبك اعمل الاكل بدل منته عارف ايدهم طويله عليا وانت الوحيد اللي حنين عليا فيهم وصدقنى انت زى منته فى نظرى مقلتش هتفضل منير اخويه وحبيبى الى الوحيد بيمسح دمعتى هنا ودى حريتك تعمل الى انت عوزة محدش ليه حاجه عندك ولا حد هيعرف حاجه منى سرك فى بير بس خد بالك بعد كدة وحرس بلاش هنا لحد غيرى يقفشك......

منير... 🥺🥺🥺🥺ورد ممكن اسالك عن حاجه علشان ارتاح انتى ازى كدة وايه دة انا هتجنن مش مصدق خيف اكون بحلم...

ورد... 😅😅😅قولتلك هتعرف كل حاجه بس بعدين يارخم عوزة اجهز الاكل ياقلبى وانت اخرج دلوقتى وتعاله فى معادك وروح لماجد طمنه 😂😂😂زمانه ميت من العرب دلوقتى ومارسوا حياتكم بس حرس علشان خطرى اوعدنى انك تاخد بالك من نفسك...

منير... 😘😘😘اوعدك يااجمل اخت ليا حاضر انا همشى واروح لماجد اطمنه وارجع فى معادى باى ياقمر انتى 😘😘😘😘😘😘

مشى منير وورد اطمنت ان ماجد مختش باله من زبها الى كان واقف واتلخم لما شفها واترعب وقالت كويس ان منير بس الى شاف وكانت خايفه لمنير يقلب عليها ويكرها زى عماد وابوها وان محدش كان هيصدقها لو هى قالت انها شافت منير بيتناك من ماجد وسرحت فى جمال طيز منير البيضه والى زى القشطه وكانت بتترج وماجد بيرزع فيها وعجبتها طيز منير اوى واتمنت انها تنكها بس خافت لمنير يزعل منها وقالت اسبها لوقتها وراحت تجهز الاكل قبل ابوها واجوها ميرجعوا من شغلهم.......

منير... راح لماجد وامه فتحت ليه ودخل سلم عليها ولقى ابو ماجد قعد واخته وماجد قام سلم عليه واخدة ودخلو الاوضه واول مدخلو منير حضن ماجد وقعد يبوسه من بقه وطول فى البوسه وبيلعب فى زبه وماجد خايف لحد يخش عليهم وكان لسه مرعوب من ورد لتقول لحد واهله يعرفوا.......

ماجد... اهدة يابن الوسخه الجماعه برة لحد يخش علينا هنتفضح وبابا يموتنى

منير... كسمك وحشنى اوى احنه مكمناش الزب ياعرص وطيزى عوزة لبن...

ماجد.. 😲😲😲😲انت مجنون ياعلق هادى كدة واختك قفشتنا وانا بنيكك

منير.. 😅😅😅ياخول اختى ورد لا يمكن تفضحنى بدليل انها قلتلك امشى انت ومتكلمتش معاك وبعد ممشيت قالت ليا اخلى بالى بعد كدة لحد يقفشنا غرها من اهلى وبلاش البيت عندنا وقالت انها ولا كانها شافت حاجه دى اختى وبتحبنى موت انا عرفها كويس عمرها متازينى ابدا.....

ماجد.. 😉😉😉طب مدام هى كدة ومتفهما وشفتنا ملط وشافت زبى وزبك متدخلها معنا وانيكك انت وهى ونتمتع مع بعض ايه رايك يابيبى 😉😉😉

منير... 😡😡😡اسمع ياماجد لو جبت سيرة اختى تانى هكون اخر كلام بينا مش علشان شفتنا ملط تاخد عنها فكرة وحشه دى اختى ولا يمكن هوفق على كدة سلام ياعم واخر مرة تشفنى وانسه انى صحبك....

ماجد.. 😳😳😳خد ياعلق انت متعصب ليه كدة انا بهزر معاك وياعم انا اسف ليا وليها ورد دى اختى وانت اعز صاحب ليا خلاص بقا متزعلش حقك عليا...

منير.. خلاص ماشي ياقلبي حصل خير انا جيت اطمنك زى ورد مقالت روح طمنه وعيشوا حياتكم برحتكم وحرسوا 😔😔😔😔

ماجد.. طب تعاله معيا انا هصلحك متزعلش بقا تعاله نطلع فوق السطوح شويه ونكمل النيكه الى باظت هههه وتروح بلبنى فى طيزك ياعم ماشى يلا بينا...

نرجع عند ورد فى البيت.....

ورد.. خلصت الاكل وبتزاكر وابوها وصل ودخل ياخد دش ونادة عليها....

بابا... انتى يازفته يانيله هاتى ليا غيار وفوطه نضيفه بسرعه اخلصى....

ورد.... حاضر يابابا حلا وراحت جابت الغيار والفوطه وبابا اخدهم منها وسد الباب فى وشها وهو مكشر لها....

عماد... وصل من الشغل وقعد على الكرسى ونادة عليها انتى يابت يااا زفت انتى تعالى قلعينى الجزمه تعبان من الشغل انتى ياحيوانه...

ورد...نعم ياعماد جزمه ايه الى اقلعها ليك اطلب منى اكل او غسيل او اى حاجه لكن اقلعك الجزمه لا انا انسانه زيكم ليه المعمله دى معيه ده انا اختك

عماد... 😡😡😡نعممم اختى ايه انتى عواله علينا 💥💥💥💥علشان تردى عليا يابنت الجزمه انا ميتقليش لا فهمه وهتقلعينى الجزمه 💥💥💥💥والى هموتك هنا انتى هنا خدامه وبس يابت والكلمه تتسمع كلامى امر ليكى فهمه..

بابا.. فى ايه ياعماد مالها الزفته دى عملت ايه تانى اقطم رقبتها لو غلطت فيك

ورد... بابا الحقنى هموت اااااه الحقنى خلاص ياعماد خلاص هقلعك الجزمه اسففه اااااااه الحقونى هموت حرام عليكم...

منير... 😡😡😡سيبها ياعماد واياك تضربها تانى هى مش خدامك عندك هى زيها زيك هنا انت ايه يااخى مفترى ليه وانت يابابا قعد ويسبه يضرب فيها ومبهدلها كدة يعنى عجبك ده...

بابا... اخرس يلا اخوك الكبير وكلمته ماشيه عليك وعليها مفهم ولا لا...

منير.. انت شايف كدة هو ده العدل عندك يابابا دى بنتك هى عملتلكم ايه لكل

عماد... غورى جهزى الاكل وانت يامنير بلاش تدخل نفسك وتزعنى منك انت اخويه الصغير ومحبش ازعلك انا ولا بابا انا سكت ليك وسبتها تانى مرة هتزعل منى انا بلغتك ماشى...

بابا.. وبعدين هو انت المحامى بتعها دى بنت وتربيتها ملزومه منى او من اخوك

ماما.. فى ايه انا سمعه صوتكم وانا طلعه بتتخنكم ليه وورد ملها متبهدله ليه كدة انت ضربتها ياراجل تانى حرام عليك هى زمبها ايه انها كدة حد فيكم ضمن نفسه حرام عليكم كدة حرارررررم...

بابا.. باس ولا كلمه انا مكلمتهاش هى وعماد ياوليه انا مالى....

عماد.. ايوة ياماما انا ضربتها علشان بترد عليا...

ماما... ماشى ياعماد اضربها موتها ورتاح منها انت وابوك بس افتكر كلامى بكرة تتجوز ويمكن يجلك بنت واخوها يعمل زى منته بتعمل فيها يابن بطنى ويمكن تطلع زى اختك وهشوف اليوم دة فيك وبكرة افكرك...

عماد.. 😳😳😳😳😳انتى بتدعى عليا ياماما علشان دى ماشى.....

ورد بعدماكلوا تخش اوضتهاوتزاكر وتفكر انها تهرب من البت بس هتروح فين وممكن ابوها واخوها يستغلوا الموقف ويقتلوها ويخلصوا منها بس قالت لا انا مش هسيب البيت وهركز فى درستى واسبتلهم انى احسن منهم واكيد هيجى اليوم الى انتقم منهم كلهم بما فيهم بابا وهو اول واحد وانا والصبر لحد معرف اخد حقى منهم الصبر جميل زكرت ونامت والصبح بدرى صحيت وغيرت وجهزت الفطار ليهم والكل صحى ولقى الاكل جاهز فطرم وكل واحد راح على مصلحته وهى راحت مدرستها وهى مشيه لقيت شاب ماشى ورها وعوز يكلمها
ووقف قدمها ويحاول يكلمها وهى ماشيه ومش مدياله وش...

الشاب... هاى ياورد انتى متعرفنيش انا ايمن ابن مدام مرفت الناظرة بتعكم دة رقم تلفونى دنى عليا ياقمر انتى بجد انتى تجننى وهديكى الى انتى عوزة....

ورد.. مبختش ارقام حد حتى لو كنت انت ابن مين وامشى بقى علشان مصرخش والم الناس عليك واشتكيك لمدام مرفت الناظرة.....

ايمن.. تمام بس مش هسيبك ومسيرك هتجينى برجليكى باى....

ورد دخلت المدرسه وكانت بتبص على ابن الناظرة الواد حلو وعجبها بس هى خايفه تتفضح زى امها منبهت عليها وقالت مش عوزة فضايح ولا مشاكل وهى لسه صغيرة فكرة كلام امها وكمان مينفعش لا تتجوز ولا تحب فدخلت الفصل وخلصت الحصه وهى خرجه اخر واحدة لقيت ايمن قدمها وبيحاول يكلمها جات تمشى وقف وزقها وقعت على الارض وقفل باب الفصل بسرعه ونام عليها وقعد يفعص فى بززها وحط شفيفه على شفيفها وبيبوسها جامد ومتمتع من طروة شفيفها وجسمها وعمال يلعب فى طزها وهى خيفه زبها يقف وايمن لسه شاب16سنه وبيقلد الى شافه فى افلام السكس معها ومتمتع اوى اوى وهى خيفه يعرف انها شميل او حد يخش عليهم تتفضح فى المدرسه وايمن نايم عليها وقفش فيها وبيبسها جامد قامت متديله بونيه فى وشه داخ منها 💥💥💥وراحت زقاة من فوقها ونزلت ضرب فيه وهو بيضرخ من الخبطه الى فى وشه وادته خبطه فى بيوضه وسبته وجريت على برة وروحت البيت.....

ايمن قام وهو بيتوجع وبيتوعد لها انه مش هيسبها وهيخد حقه منها باى وسيله وكان دايخ...

عماد.. راح لخطبته وكانت معزومه عندهم وورد عماله تجهز هى وامها واختها حنان وشويه وعماد وخطبته وصلو وكانت معها امها.....

ماما.. اهلا وسهلا نوتونا ياجماعه نورتى ياوعد بيتك اهلا ام وعد اتفضلوا البيت بتكم تعالو يبنات سلمو على وعد وطمط.....

حنان... ازيكم ياجماعه نورتونا بعد ازنك عندى درس ساعه ورجعه...

ورد.. اهلا وسهلا تحبوا تشربوا ايه على ماالاكل يجهز ازيك ياوعد.....

عماد.. مخلاص صدعتينه غورى هاتى عصير ولا اى حاجه بدل منتى رغايه كدة ياتك القرف لكاكه غورى...

ورد.. 🥺🥺🥺اسفه مقصدش حاجه حلا هجيب العصير

وعد.. 😳😳😳ليه كدة ياعماد تكسر بخطرها هى مغلطتش انها بترحب بينا وكمان دى اختك ايه المعمله الزفت بتعتك دى قوم رضيها بكلمتين والى هكون زعلانه منك بجد ورد هتكون اختى وانت جوزى بلاش كدة...

ام وعد.. لا يابنى مش كدة لما انت بتعمل فى لحمك كدة هتعمل ايه فى بنتى الى هتكون مراتك لا ياعماد انا خت عنك فكرة وحشه بجد.....

ماما.. 😅😅😅متخديش فى بالك هو كدة وبيتصلحوا علطول 😅😅😅😅

عماد... 😬😬😬😬 هقوم اصلحها من عنيه ودخل عليها المطبخ ومسكها من درعها وخبطها قلمين 💥💥عجبك كدة هتبوزى الجوازة يابومه ايه الى دخلك علينا من امته وانتى بتسلمى عليهم اياكى اشوفك قعدة معنا فهمه....

ورد.. صرخت من القلمين وسمعتها وعد وراحت ليهم وشافت عماد مسكها وبيشتمها وبيضربها وعد جريت زقته عنها....

وعد.. اوعه انت مجنون ولا اتجننت بقولك رضيها صلحها تقوم تضربهاوتشتمها
اتفضل اخرج برة وليا كلام معاك بعدين متزعليش ياورد حقك عليا انا هو بيعمل معكى كدة ليه بس انا الى هقفله بعد كدة انتى اختى واى حاجه يعملها معاكى رنى عليا على متجوزة واخليه يتلم اخوكى عوز يتلم اصبرى بس عليا
يلا مسعدك فى تجهيز الاكل انتى اختى من اول متخطبت لعماد بس مكنتش اعرف انه كدة يلا ياعسل انا معاكى هنجهز ومش هاكلغير وانتى جمبى ولا يهمك من كلامه طز فيه خليه يتكلم وانا الى هرد عليه....

عماد قاعد هيطق مش عارف يعمل ايه وعد زعلت منه بسبب اخته مكنش عمل حساب كدة وان وعد هتلاحظ وتشوفه وعوز يرضيها باى طريقه دى حببته..

عماد.. ايه ياحببتى انتى لسه زعلانه منى ياقلبى منا لازم اخوفها علشان متعملش غلط..

وعد.. تقوم تضربها ياظالم انا شيفاك بنفسى انا مكنتش اعرف انك كدة....

عماد.. خلاص بقا انا اسف ياحبيبتي مش هتحصل منى تانى بقولك ايه هتى بوسه انتى وحشتينى اوى قبل امى وامك يخلصوا دول ملخومين فى الكلام على الدخله والفرح والقاعه والمعزيم وقدمهم ساعتين ويمكن اكتر وهمه فى اوضه ماما واخواتى بتزاكر هاتى بقى بوسه من شفيفك الملبن دى يابت متخليش حاجه تزعنا من بعض بحبك بحبك ❤ومسكها ونيمها ونام فوقها وطلع بززها وبيرضع فيهم وبيرجع يبوس شفيفها وكب فوقها وعمال يبوس كل حته فى جسمها بززها وبقها ويخد لسنها يمصه مش مخلى ههههه وقلها النطلون وقعد يلحس كسها ويدخل لسانه جوة كسها وبيشرب عسلها جامد

وعد.. ااااف عماااد ح. ح حد يخش علينا اااااف كسى ولع يابيبى امممم حد يخش علينا اصبر لمانروح ونعمل الى نفسنا فيه لزحدنا عمااااد مش قدرة اااف كسى صوتى هيعلا يابيبى ارجوك عماااد نزل نزل عسلى دخله بقى مش قادرة

عماد... خدى مصى زبى وبيوضى ياقلبى وانا بلحس كسك الى يجنن وهنيكك وريح كسك لسه معنا وقت متخفيش اااااف مصى كمان الحسى بيوضى ايوةكدة بقيتى هايله اااف اححححح يلا مش قادر عوز انيك كسك ياوعد

وعد... تعاله دخل زبك كسى عوزة اححححح فى نار ياقلبى طفيها ليا..

عماد قام ونيمها على الكنبه ورفع رجليها ودخل زبه وكتم بقها بشفيفه علشان الصوت وفضل يدخلويخرج وزبه مولع من كسها ااااف كسك نار يالبوة اول مرة اشوفه كدة ولا علشان خيفين حد يخش علينا اااااااف نار فى زبى يامتناكه عماد هفشخك انتى وامك بحبك وبحب كس امك يابت بتمتع لما بنكم مع بعض ونمفس فى كس امى كمان اااااف هنزل يالبوة مش قادررررر...

وعد.. نزل فى كسى خلاص شهر ونتجوز وانا عله حسابى كسى عوز لبنك.

عماد.. وحيات كسمك الى بنيكه هنزل فى طيزى وكسك وطلع زبه دخله فى طزها وفضل ينيك طزها ونزل لبنه فى طزها وطلعه بسرعه وكمل تنزيل فى كسها وطلع زبه تنضفه وبتمصه وبيلتفت لقى ورد وقفه على الباب وشافت وسمعت كل حاجه من اول النيكه لحد اخرها هههههه

وتخش عليهم ورد وهى مصدومه من الى شفته اخوها بينيك خطبته فى كسها وطزها وعماد مصدوم وزبه لسه برة ووعد بتلبس هدومها وعماد اخد باله ان زبه برة وورد بتبص عليه دخله بسرعه وقفل السوسته وقعد مش بيتكلم وورد دخلت بكل جراة وقفلت الباب ومش خايفه من عماد...

ورد.. اناا جبتلكم العصير واسفه مكنتش اعرف انكم احمم اسفه بس خدوا بلكم وبقوا اقفلو الباب كان ممكن ماما او منير ولاحنان ولا طنط لا طنط بتتمتع معكم هههههه كويس ان انا الى خشيت 😁😁😁😁يلا اسكم تكملو

وعد.. اسفه ياورد على الى شفتيه وسمعتيه وانا عرفه انك جدعه وحببتى ولا يمكن تفضحينى انا ولا ماما صح وبعدين ياورد اخوكى مقدرتش عليه 😅😅
وبتدخل بززها وبتعدل هدومها.....

عماد... لبس هدومه بسرعه ودخل زبه وهو عوز يقتلها بس سكت وبصلها بغضب 😡😡😡مش تخبطى على الزفت الباب الاول ياحيوانه 💥💥غورى بره واى حاجه من الى شفتيها او سمعتيها طلعت لحد هقتلك غور....

وعد... عماد اهدى هى مش غلطانه انا وانت مش الى غلطنين مش هى اهدى
اختك سمعت كل حاجه وعرفت انك بتنيك ماما معيه اهدى لتفضحنه..

وورد دخلت عليهم تانى 😭😭😭😭😭انا اسفه ياوعد اسفه ياعماد انا غلطانه انى دخلت من غير مخبط مش عزعجكو تانى بعد ازنكم ومشيت ورد ودخلت الاوضه والجماعه مشيوا وعماد راح يوصلهم وهو بتكلم مع وعد وهى زعلانه جدا من معملته لاخته وصعبانه عليه حتى لما شفتهم وسمعتهم لانى ورد صعبانه عليها من الى بيعماه عماد معها.....

منير.... عوز يتكلم مع ورد ومحرج منها بس قال لازم يفهم هى ايه والى كان بين رجليها ده فعلا زب ولا ايه لازم يتاكد بنفسه ومهما تكون حبه لها مش هيتغير وهيفضل يحبها اكتر من الاول ويتمنه انه يتناك منها بجد...

عماد...وصل الجماعه وعد معهم وطبعا ناك حماته وخطبته قبل حماة ميجى من برة ومله كس كل واحدة لبن منهم وروح ودخل على ورد وهو غضبان 😡وهى كانت سهرانه بتزاكر 😡😡😡😡انتى ازى تخشى ياحيوانه علينا وتقفى تتمفرج واحنه بلوضع دة انتى سمعينا وشفتينى وانا احممم يافجرة شفتى حجاتى لا وكمان كنتى بتبصى عليه اوى انا لازم اربيكى هتجبنا العار يافجرة..

منير.. 😳😳😳عمااااد فى ايه اختك بتزاكر ومعملتش حاجه هو فى ايه مالك

عماد.. دى دى وقعت العصير علينا وعلى الجماعه وكسفتنى قدمهم ينفع يعنى كدة الصبر جميل نفتى من ايدى ياورد علشان اخوكى بس وحسابك بعدين هروح انام ياتكوا القرف انت وهى طولى بالك عليه يازقته انتى...

منير... هو فى ايه وعصير ايه انا مش مصدق الكلام دة ايه الى حصل ياورد

ورد.. 😅😅😅انا كنت دخله بالعصير ليهم لقيت اخوك ملط وعد ملط واخوك نيم فقها ومدخل حجته جوها وسمعتهم اخوك فتح خطبته من زمان وببنام مع امها واكيد امها هى الى لخمت ماما وعماد متفق معها ودخلت وقفشهم واخوك كان هيضربنى قدمها بس هى حشته وكان جاى يضربنى دلوقتى.......

منير.. 🤨🤨🤨🤨علشان كدة ههههههه ورد عوز اسالك عن حاجه ممكن انت بنت ولا ولد ولا ايه لانى شفت حاجه بين رجليكى زى الزب احممم...

ورد.. انا 😔😔😔😔شميل يامنير بنت كامله بس بعضو زكرى من يوم متولت
وبابا كرهنى بسبب العضو بتاعى وعماد كمان كرهنى بسبب زعل بابا ولما عرف انى ليا عضو زكرى كرهنى ومعملته بقت اوسخ من بابا ليا...

منير... وانتى بايدك ايه انتى اتولتى كدة هما ناس جهله سيبك منهم انا معاكى

ورد.. ممكن تحكيلى بقيت كدة ازى وانت سعيد كدة ومتمتع مش ندمان..

منير... هحكيلك كل حاجه ياورد علشان انتى احب واحن اخت ليا ونفسى اتكلم معاك بصى ياستى وانا فى اولى اعدادى صحيت رايح 🚽الحمام سمعت بابا وماما مع بعض ودخلت الحمام 🚽وطلعت ورجعت ابص عليهم من خرم الباب لقيت ماما ملط وجسمها عجبنى اوى وهى بتمص زب بابا وبعد مسابت زب بابا عينى راحت علي زبه وعجبنى اوى معرفش جسمى ارتعش وزبى وقف لما شوفت زبه واعجبت بيه وبجسمه ونسيت جسم ماما وفضلت العب فى زبى وانا بتفرج على بابا وهو بينيك ماما فى كسها وبعدين طلعه ودخله فى طزها حسيت انه دخل فيه انا وبقيت اتخيل انه بينكنى انا لحد منزل حاجه بيضه كدة بتنزل من طيز ماما وانا من الهيجان دخلت صباعى فى طيزى وزبى نزل حاجه بيضه وكنت متمتع اول مرة احسها وجريت على اوضتى لبابا ولا ماما ولا عماد يلحظوا انى بتصنت عليهم ونمت فى سريرى وعينى على عماد وبتخيل ماما وهى بتمص زب بابا ولقيت زب عماد واقف وهو نايم وانا عارف نومه تقيل نزلت وروحت عند عماد ونزلت الشورت بتاعه
وطلعت زبه قدامى وهزيته لقيته نايم قعت العب فيه وبعدين حطيته فى بقى ومصيت فيه زى ماما مكانت بتمص وشويه وعماد نزل فى بقى وكان بيحسب انه بيحلم من خوفى ليصحه بلعتهم ودخلت زبه ورحت نمت وانا هايج وتانى يوم بعد المدرسه بقيت اخد خيارة واحول ادخلها فى طيزى ونجحت انى ادخلها وبقيت اريح نفسى كدة وكل يوم امص زب عماد واشرب لبنه وانا خيف يحصه بس حبيت البن بتاعه وفى يوم ملحقتش اريح نفسى خت الخيارة معيه ودخلت حمام المدرسه وكان فاضى ودخلت الخيارة وقعت انيك نفسى
وكنت نسيت اقفل الباب وفجاة ماجد كان دخل الحمام لانى بنيك طيزى بلخيارة دخل عليه وانا من الصدمه متكلمتش وهو قفل الباب علينا وطلع زبه
ونزلت امص زبه وكان وقف حديد والحس بيضه زبه كان 15سنتى وتخين وبعدين نيمنى على القعدة قبل محد يخش علينا ودخل زبه وفضل ينيك فيه بسرعه لحد منزل لبنه فى طيزى وكان احساس روعه والبن جوة طيزى واول مرة اجربه وهو كمان حس بمتعه وشكرنى وقالى انه نزل بسرعه خايف لحد يقفشنا وخرنا وعزمنى على ايس كريم واتكلمنه واتفقنا انى هكون مراته وهينكنى عندنا وعندهم وفى اى مكان يكون خالى او حمام المدرسه ومن يومها وهو بينكنى زى مرته ومسبنيش ولا ناك غيرى وبيقولى اهم حاجه متعتى ورحتى انا قبل منه وادى كل حاجه حصلت ليه ياقلبي.....

ورد.. 🥺🥺🥺حبيبي انت تعبت اوى وملقتش حدهنا يريحك غير ماجد انا حاسه بيك وبيلى انت بتحسه ومتخفش سرك فى بير....

منير... ممكن طلب ياورد علشان اخوكى ممكن انتى دلوقتى عرفتى سرى ....

ورد.. عنيه ياروحي اطلب زي منته عاوز انت بزات طلبك امر وينافز 😅😅😅

منير... ممكن اشوف زبك شكله ايه زى زبى او زى زب ماجد ولا بابا وعماد...

ورد.. 😳😳😳انااا مكسوفه يامنير منك اوى ازى اطلعه لاخويه مقدش عيب

منير.. علشان خاطري هشوفه بس متخفيش انا حبب اشوفه ممكن ياورد..

ورد.. 😓😓😓حاضر ياقلبي هطلعه ليك مقدرش رفض طلبك بس اقفل الباب كويس لحد يخش علينا اهو ياقلبى زبى قدامك شوفه والمسه انا كلى ملكك....

منير.. 😳😳😳😳كل دة زب ده 20سنتى وتخين وبعروق كتير زبك ده مش موجود عندى ولا عند الطور اخوكى ولا ماجد اااف يبخت الى هتتناك منك اااف يجنن ياورد ممكن العب فيه شويه ااااف اححححح امممم يجنن ياورد

ورد... 🥺🥺🥺ااااف اممممم منير براحه. احححح حسه نفسى بيهيج من لعبك فيه منير ااااف علشان خاطري كفايه لعب لحد يجى ونبى ااااف م منير

منير.. احححح يخربيتك ده يجنن يابت ياورد انا مش عوز ابطل لعب فيه بس
مقدرش اتعبك ياقلبى بس بصرحه زبك يجنن هقوم انا انام وايبكتركزى شويه

مشى منير و ورد فضلت تتخيل طيزة البيضه الى ماجد بينكها وهاجت عليها وكانت نفسها منير ميبطلش لعب بس خافت لحد يحس مع انها قفله الباب من جوة بس مش عوزة تزعل اخوها ونامت وهى نايمه حست بحاجه سخنه بتلحس طزها وصابع بيخش فيها فتحت عنها لقيت عمادمطلع زبه وبيبعبصها

عماد.. مصى يالبوة زبى عجبك كنت بتبصى عليه وانا بنيك وعد وكنت هتكليه من وعد انا هعرفك ازى تخشى علينا واكسر عينك كلهم ناموا وانا فضلت صاحى ليكى وهنيكك وهفشخك طول اليل يالبوة ههههههه

ورد.. لا ياعماد انا اختك انا اسفه مكنتش اقصد انى اشفكم ونبى بلاش ....

عماد... 😅😅😅😅كسمك هتمصى وهنيكك غصب يالبوة دنتى كنتى هتموتى على زبى ومسكها عماد من بقها دخل زبه وفضل يدخل ويخرج زبه ويضربها على وشها وهى بتبكى وهو ولا هنا ونيمها غصب عنها وتف على خرمها وعلى زبه وهى عوزة تصرخ لحد يلحقها وهو كاتم بايدة وحط زبه على خرمها ودخل زبه مرة واحدة وجامد فى خرمها صرخت جامد اااااااه 😱😱😱😱😱😱وفجاة تصحه من النوم وتلاقى نفسها عرقنا من الحلم😲😲😲
ورد كويسانه حلم شربت مياه ونامت تانى وهى خايفه ليحصل بجد من عماد

تانى يوم الصبح صحيت وجهزت الفطار وعماد مكشر فى وشها وقلقان منها وابوها كمان مش طيقها وامها شيفه ومش بادها تعمل حاجه غير بتدهلهم **** يهديهم لها ومنير بياكل وعنيه على زب ورد هيكلها وورد نفسها يمسكه تانى ويمصه وخايف تزعل منه خلصوا فطار ورد دخلت المطبخ تعملهم الشاى ومنير دخل يشرب وحك طيزة فى زب ورد وفضل حشر طيزة وورد سكته وزبها وقف وحضنته من ورة وضحكت وبسته ومشيت لحد يخش عليهم المطبخ ومنير فرح اوى ان اخته حست بيه وممكن تريحه زى ماجد شربوا الشاى والكل مشى ومنير وقف ورد خدت بالها راحت ليهوبسته من بقه وضربته على طيزة وضحكوا ومنير مشى وبعدة بشويه ورد مشيت هى كمان وفجاة لقيت ايمن ماشى وراها وقف قدمها وابتسم وهى كشرت😡ليه

ايمن.. اسف ياورد ملقتش طريقه اعبرلك عن حبى ليكى غير كدة وانا بعتزر

ورد.. انت كنت هضيع شرفى وتفضحنى انت ايه معندكش اخوات بنات حد يعمل كدة دى طريقه تعبر بيها ولا تحب بيها.....

ايمن... طيب كنت هعمل ايه بس مقدرتش اقاوم حمالك وحلوتك غصب عنى
وبحسب ان كده هتحبينى اسف ممكن تقبلى اعتزارى وتسمعينى انا غردى شريف و**** بحبك ❤ والى حصل دة من حبى ليكى.....

ورد.. ممكن تبعد عن سكتى ولا اصرخ والم الناس عليك اف.....

ايمن... 🤔🤔🤔وكسمك لاجيبك تحت زبى طولى بالك عليا ياحشرة انتى...

عنتر زميله... 😅😅😅ايه ياسطا حلقت ليك مقولتلك البت دى غير اى بنت عرفتها دى متربيه ومحترمه انا شخصيا بحترمها بجد من يوم معرفتها.....

ايمن.. بس ياكسمك كلهم زى بعض وهجبها تحت زبى وهخليك تنكها بعد يامتناك بس اصبر يلا ايمن دخل الفصل وعينه عليها وسرحان بيفكر فى خطه يجبها بيها وورد مش هنا ولا حطه فى دمغها ومركزة فى الدرس والشرح وبس

خلصت الحصه وطلعت ورد مع زميلتها وقعدين وايمن جاب ليهم عصير وقعد معاهم ورد سبتهم ومشيت راحت الفصل وشويه وايمن حصلها وقعد جمبها وضحك لها وفجاة خد شفيفها وطول فى البوسه وهى كانت هيجه وزبها هيقف وتتفضح وفجاة نزلت على وشه 💥💥بقلمين جمدين نار وسبته وطلعت وجرس الفصحه ضرب وزميلتها جاين وهى دخلت معهم وعنتر شاف
وشه احمر وصوابع معلمه عليهم ضحك وفهم بس سكت علشان ايمن ميزعلش

ايمن... بيبص عليها ومتغاز طولى بالك عليه انا انضرب منك ماشى حسابك تقل اوى ياورد لازم افكر فى خطه اجيبك بيها تحتى وانتقم منك يالبوة بس ازى ازى 🤔🤔🤔🤔اه لقتها 😅😅😅😅😅😅

عنتر... ممكن اسالك ايه الى حصل ووشك احمر ليه وعليه صوابع ورد صح

ايمن.. اتلم بكسمك انت كمان ايوة هى هجمت عليها ابوسها يدوبك لمست شفيفها وكانت هتسلم لكن فجاة اتحولت لطرزان ولطشتنى قلمين جامدين وكسمها مهسبها انا لقيت فكرة هجبها بيها لحد عندى وانكها واكسر عنها هنكها

عنتر... ازى بقى قولى وانا معاك وفى ضهرك مدام هتمتع 😅😅😅حد يكرة النيك ااااف انا زبى بقاله فترة منكش كس ياسطا...

ايمن هرسم عليها الحب والجواز وهخليها تصدقنى ولما تحبنى هخدها عندى الشقه واشربها منوم وانكها واصورها واتصل عليك تنكها معيا ايه رايك فى الخطه دى هى دى الى هتجبها لحد عندى وتسلم ليه هههههه

عنتر.. 😲😲😲😲معلم ابن معلم طب امته هتنفز انا على اخرى وزبى تعبنى

ايمن.. العب عليها الحب وتصدقنى واعرفك هتيجى امته وانت تطب علينا ..

تانى يوم ورد راحه المدرسه وتلاقى ايمن واقف لها ومعه بوكيه ورد 🌷وبيقدموا لها وبيقلها انا اسف انا بحبك سبته ومشيت وهو هيتجنن وراح وراها
وفى الفصحه ايمن امه الناظرة بعتتله وراح لها ورد قعدة بتزاكر وراح لها عنتر

عنتر... ممكن اقعد معاك خمسه فى موضوع يخصك وضميرى بيقولى مخبيش علكى حاجه لانك زى اختى ومقبلش لاختى يحصلها الى هيتعمل معكى ياورد

ورد.. 😳😳😳فى ايه ياعنتر انا بعتبرك اخويه انا عرفه انك اعز صاحب لايمن بي انت راجل عنه وانا بحترمك من زمان...

عنتر... ايمن ناوى يعمل معاكى....... وحكالها كل حاجه عرفها من ايمن..

ورد.. 😲😲😲كدة طب متشكرة اوى ياعنتر وطمن انا بميت راجل وهادبه

عنتر مشى وايمن جاى وجايب عصير والبوكيه الورد وشاف ورد ضحكت ليه وهو اتشجع وراح لها بيه وادها البوكيه والعصير وعنتر بيضحك عليه وحاسس ان هيخد فوق دماخه لان ورد غير البات الى هو يعرفها...

ايمن... ايوة كدة فكيها بقى و**** بحبك بحبك ❤وعملت كل دة علشان اوصلك واعرفك بحبى ليكى بعشقك محبتش غيرك وعوز اخطبك موفقه اتقدم ليكى ياورد ونكون اسعد حبيبين كفايه بقى عزاب ها موفق....

ورد.. 😔😔موفقه بس لو بتلعب بيا هقتلك انا بغير حدا فهم طيب مش هتعرفنى عنكم انت مين واهلك باباك وممتك وكل حاجه عنكم وكمان معرفتنيش ليه انت كنت سافل اوى معيه لو كنت عرفتنى مكنت عملت كدة..

ايمن.. ماهو ده الى حببنى فيكى انك مش يسهله زى البات الى عرفتها من اول كلمه تسلم ليا انتى مختلفه وحبيتك بعد مضربتينى فى الفصل ويوم البوسه
بصى ياستى ماما مرفت الناظرة بتعتكم ست شيك اوى اهم حاجه عندها تكون شيك وكبيرة فى السن بس محفظه على جسمها تشفيها تقولى عندها 30سنه هههه بابا كامل ابو الدهب رجل اعمل غنى علطول مسافر بنشوفه بظرفها واختى توتى متجوزة وعيشه مع جوزها فى باريس وانا اهو زميلك وخالى وبتقدم ليكى ياقمر موفقه اكلم ماما ونتقدم ليكى هكون اسعد انسان ياحبى
وفضل ايمن يلعب عليها الحب ومرة يحضنها ومرة يبوسها وكل يوم خروجه مع بعض ويجبلها هدايه ويحبها وهى مخليا طاير من السعادة ان ختطه نجحت وفى يوم وهمه قعدين مع بعض بيشرب عصير قالها وهو بيبوس ايدها

ايمن... حبيبتي مش نويه تتفرجى على شقتك الى هنتجوز فيها وكمام ماما هناك عوز اعرفها على الانسانه الى هتجوزها وارطبت بيها وبحبها قولت ايه

ورد.. 🥰🥰انا عمرى مروحت شقه حد ياايمن بس انا وثقه فيك بس مش عوزة اتاخر بابا واخويه صعب اوى بيزعق وبيضربنى هى ساعه او اتنين ماشى

ايمن.. 🤔🤔فى نفسه (ساعه او اتنين كسمك دنا هفشخك اربع سعات).....

وصلو الشقه وايمن فتح ودخل ومعه ورد ودخل عمل عصير وجابه وقعد جمبها وحضنهاوقعد يبوس فيها وهى مسكت فيه مص وبوس وهو متمتع ومبسوط ان الخطه نجحت وعمال يقفش ويلعب فى بززها ويعض فيهم...

ورد.. ايمن اممممم ماما تشفنا اصبر معاك اهو مش هطير اف رقى نشف هتلى اشرب يابيى نشفت ريقى وتعبتنى عوز مياة..

ايمن.. عنيه ياقمر انتى احله ميه ياقلبى لاجمل بنوته بحبها وراح يجيب الميه ورد بدلت العصير بسرعه قبل ميرجع وايمن جبلها وشربت وبسته بوسه طويله

ورد.. يااااه كنت عطشانه كله منك شفيفك نشفت ريقى نشرب العصير بقى اممم لزيز اوى تسلم ايدك امال ممتك فين ياايمن هى لسه مجتش ولا ايه

ايمن.. ماما برة وقالت عشر دقيق وجايه انى زهقتى 😴😴😴😴😴😴😴

ورد... 😅😅😅😅ايمن حلوتك يابيضه مقوم اجبلك حبل واكتفك بيه...

ايمن بعد سعتين فاق لقى نفسه متكتف وورد قعدة جمبه وبتضحك ليه ايمن 😮😮😮😮ايه دة مكتفانى ليه ياورد ايه الى حصل فكينى بسرعه يلا..

ورد.. افكك ازى بس يابيبى انا همتعك على طريقتى وهخليك تشوف متعه مشفتهاش سبلى نفسك ولو سمعت كلمه واحدة منك هتبقى اشهر من اشهر بورناستار فهم...

ايمن 😮😮😮😮😮😮😮ازى ياورد طب افهم فكينى

ورد.. انا كنت فكراك بتحبنى بجد بس طلعت خول عوز غرضك وخلاص وعلى العموم انا هخليك تندم ومتفكرش تعمل فى بنت تانى كدة عارف ليه علشان انا عرفت انك عايز تاخد غرضك منى وبس ولا بتحبنى ولا نيله بس على العموم سهله مش كنت عوزنى اديك هتوصلى بس بطرقتى انا وكل حاجه هتحصل هنا متصورة بس هناك كدة التلفون بيصور وتقوم ورد وتمسك بيوضه تلعب فيهم وتبوسه من شفيفه وتمص لسانه وبعدين تنزل تمص زبه وتبعبص خرمه
وتبل صبعها وتدخل فى خرمه وهو بيصرخ من الالم لحد مدخلت صبعين وهى بتمص زبه وتقوله مش كان نفسك امصلك من زمان زبك وفضلت تمص وتلحس بيوضه وتبعبص فيه ودخلت تالت صوابع لحد مهاج اوى ومبقاش قادر من المتعه وقامت ورد جابت طبق وكوبايه وفضلت تمص وتحلب زبه وهو متمتع ونزل لبنه فى الكوبايه.......

ورد.. ورد.. الحلوة امك عندها لجنه انهاردة وهتتاخر يعنى هناخد رحتنا تعاله بقى نكمل اليله ياعروسه بقى عمل دكرى و100راجل فى بعض وتالعه شوف الزبر عامل ازى ياخول شوف زبى مش زبك الى 13سنتى 😅😅😅😅😅

ايمن.. 😳😳😳انتى ايه ولد مش ممكن بنت ولا اى وايه الزب دة......

ورد... شميل ياكسمك وحيات شرف كسمك لا انيكك انت وامك ياخول واخليك تعرص عليها علشان تعرف ازى تكون عوز تغتصبنى افتح بقك ياخول مص زبى حلو اااااف ايوة كدة يالبوة مصك حلو اااااح كمان يامتناك مص كمان قربت اجيب اااااف هنزل فى بقك ياعلق ولازم تشربهم اااااف بنزل ااااااف اياك حاجه تنزل منك على الارض هفضحك انت واهلك يامتناك فاهم....

ايمن.. ااااف اخيرا خلصتى فكينى بقا عوز انيك واتمتع زى ممتعتك ياورد...

ورد.. خلصت 😅😅😅😅انا لسه ببدا ياخول وزبى لسه واقف انا قولتلك اليله دخلتك ياعروسه تعاله منيمك على بطنك علشان هتتناك منى يابيضه..

ايمن.... 😭😭😭😭ارجوكى ابوس رجلك انا اسف خلاص حرمت صدقينى

ورد.. 😅😅😅فين اوضه نوم امك انطق مش عوز تقول انا هعرفها لوحدى اااف حلو اوى اندرات امك وصورها تجنن اول اندر فى بقك خد اممم والتانى هتلبسه فى دماغك. ياقلبى والتالت هتلبسه وانا بنيكك بيه تصدق امك طلعت فرسه يلا ههههههه امال ابوك مسافر من زمان امك محرومه من الزبر وعايزة الى يريحها يلا وبلت زبها وقعت تلحس طيزة وبلتها وبلت الخرم زيت ودخلت زبها فيه غصب عنه وهو بيصرخ جامد بس الاندر فى بقه وفضلت تنيك فيه وطيزة اتعورت وجابت ددمم طلعت زبها وجابت منديل ومسحت زبها ومسحت الدم من طيزة وقالت الف مبروك يالبوة وجابت لبنه الى فى الكوبايه وحطته على خرم طيزة وعلى زبها وكملت نيك فيه وفضلت تنيك فيه لحد منزلت تانى مرة وكملت نيك وفشخ فيه لحد منزلت لتالت مرة وطلعت زبها وخلته ينضف ويمص زبها متنساش ياخول موضوع امك هتسعدنى انكها واريحها واعرصك عليها والى هفضحك بلفديوهات والاندرهات بتاعت امك وصورها شايفه يام ايمن ابنك وهو شرموطهتحت زبى خلفتى شرموطه محترفه قريب هتيجى انت كمان وهنيكك انتى وابنك جمب بعض يالبوة اسمع ياخول هفك ايدك وبعد ممشى ابق فك انت نفسك واى حركه هفضحك انت وامك ماشى يالبوة ورينى معاك فلوس ايه كام دول 5000ببس تمام يلا باى يالبوة اممممموا....

ومشت ورد وهى مشيه اشترت فلاشه وكارت زاكرة ونقلت عليه الفديهات وروحت على البيت وهى سعيدة لانها خدت حقها من ايمن وبتتوعد الباقى ولما وصلت الشقه وفتحت الباب مكنش حد موجود ودخلت اودضتها علشان تاخد غيار وتخد دش يوفقها بعد المجهود واول مفتحت الباب اتفجاة بمنظر منير اخوها بيشم وبيلحس كلتها الى فيه لبن من الحلم وكان متغرق لبن وبينيك نفسه بالخيارة بيقول نيكينى ياورد زبك يجنن افشخينى عشرينى

ورد... 😳😳😳😳😳😳............

وبكدة ينتهى الجزا ده وهنعرف ورد هتعمل ايه مع منير فى الجزا الجاى وتحياتى لكم جميعا وياريت متنسونيش بتعلقتكم لانها بتفرق معنا اوى وجزا مهم ودعم لينا اننا نكمل فاتمنى متبخلوش علينا بتعلقتكم ورايكم ولو فى سلبياتقولولى تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹.....

الجزا التالت......

اهلا بيكم وقفنا فى الجزا الى فات لما ورد ناكت ايمن وصورته وطلبت منه يسعدها انها تنيك امه والى هتفضحه ومشيت وهى ماشيه اشترت فلاشه وحفظت الفديو عليها وروحت على البيت وهى سعيدة لانها خدت حقها من ايمن وبتتوعد للباقىولما وصلت الشقه وفتحت الباب مكنش حد موجود ودخلت اودضتها علشان تاخد غيار وتخد دش يفوقها بعد المجهود واول مفتحت الباب اتفجاة بمنظر منير اخوها بيشم وبيلحس كلوتها الى فيه لبن من الحلم وكان متغرق لبن وبينيك نفسه بالخيارة وبيقول نكينى ياورد زبك يجنن افشخينى عشرينى........

ورد.... 😳😳😳😳😳😳.........

منير... ااااف ياورد زبك حلو يجنن افشخينى عشرينى انا كلبك ومتناك زبك احححح نكينى ياورد نكينى محتاج زبك ولبنك حسى بيا انا بحبك ياقلبى يسلام لو تحسى بيا قد ايه محتاج زبك من اول مشوفته اااااف يجنن.....

ورد سمعت الكلام وطلعت برة الشقه وقفلت الباب وبعد شويه رنت الجرس ومنير كان نزل لبنه ولبس بسرعه وفتح لقى ورد ابتسم وخش الحمام وبعد مطلع لبس ودخل لوارد الى ابتسمت ليه وهو قعد جمبها وسكت وبصص لها

ورد.. مالك ياروحي شكلك عوز تقول حاجه ومكسوف منى قول عوز ايه ....

منير.. كنت كنت عوز 😔😔😔منك اشوف زبك تانى ممكن والمسه تانى

ورد.. مالك يامنير هو زبى عجبك اوى كدة معندك ماجد بيريحك روحله.

منير.. كلامك صح بس انا عوز اجرب زبك ممكن المسه بس لمس بس ونبى

ورد بتلعب فى زبها توقفه وهى بتغير وبتبص على منير من غير ميشفها

ورد.. تعاله المسه بسرعه بسرعه قبل محد يجى وعلشان عندى مزكرة ماشى

منير راح لها ومسك زبها وقعد يلعب فيه وكان هايج اوى وبسرعه حطه فى بقه وقعد يمص فيه وورد هيجه بس مش عوزة تخليه يتناك منها دلوقتى وعلشان عندها مزكرة وامتحنات ومسكت زبها طلعته من بق منير وقالت ليه.....

ورد.. منير بجد كفايه كدة عندى مزكرة ممكن تسبنى ازاكر شويه.....

منير... 😓😓😓حاضر ياقلبي انتى تامرى...

مشى منير وورد قعت تزاكر طول اليل وقالت خلينى فى مزكرتى ومنير مش طايق نفسه عوز يتناك منها وهى حاسه وعرفه بس عندها مزكرة وامتحنات

تانى يوم منير فى المطبخ وشويه ورد دخلهالمطبخ لعبت فى زبها شويه لحد موقف ودخلت المطبخ وعبطت منير وزبها على خرم طيزة وسبته بعدها وهو هايج وكل شويه تمشى قدامه وتلعب فى زبها ومنير هيتجنن عليها عوز زبها
وسبته ودخلت تزاكر وهو هيتجنن عليها نفسه تحن عليه وتنيكه فشخ...
شويه وجات حنان اختها من برة ودخلت لورد تزاكر معها علشان امتحنات قربت وورد بتزاكر بكل قوة علشان تنجح وتفرح امها واخوها وميهمهاش عماد وابوها يفرحوا ولا لا ركزت فى مزكرتها وكان سعات تتحرش بمنير وتعبطه مرة تضربه على طيزة مرة وتبوسه مرة وسعات كانت تقوله يصحيها الصبح وتنام بكلوت فتله وزبها بيكون واضح ونازل من الاندر وهى عمله نيمه وهو يخش يفضل باصص لزبها ويلمسه ويلعب فيه شويه وسعات كانت تقعد تلعب فى زبها وهو قاعد ومنير هيتجنن عوز زبها عوز يدوقه باى طريقه وهى عماله تغرى فيه وتزاكر جامد والامتحنات خلاص بعد يومين وهى مستعدة ونامت علشان تصحه بدرى تزاكر شويه وبعد منامت جالها عماد وصحاها من النوم

عماد.. انت يازفته اصحى نيمه ليه قومى حضريلى الاكل جعان يلا فزى

ورد.. 🥱🥱🥱🥱نعم ياعماد انا تعبانه كنت بزاكر صحى حنان ونبى

عماد... اخخخخخ احاااااااا ياكسمك انتى الى هتقومى تجهزى وبتزكرى ليه انتى طول عمرك فشلا اصلا ولا ليكى لازمه ولا هتتجوزى ولا هتخلفى فى يوم انت عاله علينا يازفت انتى انا مبتقش ابص فى وشك بقرف غورى

ورد.. مشيت وجهزت الاكل وحتطه وهى مش عرفه ليه المعمله الجافه دى
😪😪😪وفكرت (ماشى ياعماد مسيرى اخد حقى منك فى يوم ياريتنى كان الموبيل معيه ساعه مكنت بتنيك ختبطك كنت صورتك وزليتك) 😪😪😪😪

عماد.. انتى يازفت شيلى الاكل واعملى شاى ومتنميش الى لما اققولك يمكن اعوزك مفهوم ياكسمك ولا لا اقوم افهمك وانت عرفه هفهمك ازى هههههههه

ورد.. فضلت قعدة منتظرة عماد يقولها وفين بعد كام ساعه قلها تنام ونامت
والصبح راحت المدرسه وقبلت ايمن واول مشفها وشه جاب الوان وهى عادى

عنتر.... صباح الخير ياورد طمنينى عملتى ايه مع ايمن انا شيفه مكسوف منك

ورد... 😅😅😅😅متساله ياعنتر انت صحبه بس انا بشكرك جامد اوى انت فعلا اخ ليه انت خظرتنى وانا اخت حقى منه متخفش عليه ياعنتر سلام بقى

عنتر... 🤔🤔🤔🤔🤔جدعه و**** ياورد بت ب100راجل فعلا تسلمى

ايمن قاعد بيفكر فى المصيبه الى هو فيها ومش عارف يقنع امه ازى ان ورد تنكها لحسن تفضحه زى مقالت ليه وخايف يكلم امه وبيفكرة يعمل ايه

ورد.. ايه ياعروسه عملتى ايه كلمتى امك ولا لسه انا مولعه على جسمها ههههه

ايمن.. 😓😓😓ورد ب**** عليك بلاش امى انتى انتقمتى منى بلاش امى

ورد.. مش بمزاجك يامعرص تحب انقلها ليك ولا اقعدها معكم فى البيت ولا ابعتلها حتى من الفديوا بتاعك على الوتس....

ايمن... لا ونبى ياورد سبينى بس كام يوم ممكن وهعمل الى انتى عوزة

ورد.. بعد المدرسه هستناك نروح الشقه عوزة انيكك طيزك وحشتنى ياخول وعوزة انيكها فهم اياك تتاخر انا هايجه وعوزة انيك وطيزك تجنن يلا غور

عنتر.. مالك ياعلق مرعوب كدة ليه مش انت قولت انك نكتها لوحدك ياخول وطنشتنى ماشي خلاص تمام

ايمن.. هاا اه اتمتعت اوى اوى ياعنتر معها لدرجه انى نسيتك خالص و****

عنتر... و**** انا حاسس انك انت الي معملتش حاجه وهى الى نكتك ياايمن

ايمن... كدة طب هى بعد المدرسه هتستنانى علشان هنروح الشقه انكها تانى طزها نار ياعنتر بتخلينى انزل بسرعه وهى مش قادره تبعد عن زبى ياخول

عنتر... طب ايه رايك اجيلكو انكها معاك ياخول ولا ايه هتنكها لوحدك تانى

ايمن.. خليها بس المرادى انا وهى والمرة الجايه تكون معنا ونكها مع بعض يلاةهروح لماما لانها عوزنانى وبعدها هجيلك الفصل تانى عشان الحصه..

ورد.. حست بتعب فى بطنها وقالت تروح تستازن وتروح وراحت للمشرفه ملقيتهاش وقالت ومشرفه ليه مروح للناظرة مباشر انا معيه فيدو يوديهم فى دهيه ويفضحهم ولازم استغله ومشيت ومشيت وراحت عى مكتب الناظرة ولسه هتخبط سمعت اهات مكتومه وسمعت صوت ايمن بيقول لجابر البواب زبك حلو اوى اوى ياعمى جابر نيك ماما ريحها ماما تعبانه اوى ياعمى جابر بابا مسافر وكسها تعبان والنظرة بتكتم اهتها لحد يدخل ورد استغلت الموقف وطلعت تلفونها وصورت المشهد كله وكانت فرحنه انها مسكت على الناظرة فيدو هينفعها قدام وفضلت تصور جابر تعاله يامعرص مص زبى ودخله فى كس امك الشرموطه يامعرص مص زبى ودخله فى كس امك يلا ياخول يابن البوة انا سيب البوابه لوحدها لحد يجى ايمن مسك زب جابر وفضل يمص فيه

الناظرة احححح ايوة كدة الحس ياجابر كسى وايمن بيمص زبك اااااف متعه انت هتبات اليله متتاخرش وعرف مراتك انك هتبات برة فى المدرسه عشان عندك شغل لحد تاني يوم الصبح وانك هتروح لها تانى يوم بعد المدرسه هستناك ياجابر كسى ااااااف.....

ايمن... بيمص زب جابر البواب وفضل يمص فيه لحد مجابر طلع من بقه وقاله داخل زبى ياخول فى كس امك الشرموطه ياكسمك هبات طبعا علشان افشكم

الناظرة.. ايمن لا قولتلك قبل كده ايمن لا متقربش منه انت عوز تبوظ الولد الي حلتى لو قربت ليه هنقلك من المدرسه وهشوف بواب غيرك فهم....

جابر... خلاص يامتناكه عنه متناك كفايه انه بيعرص ليكى وبيمص زبى ااااف ابعد بقى وامسك زبى دخله فى كس امك الشرموطه ياكسمك عاوز انيك كسها

ايمن... مسك زب جابر البواب ودخله فى كس امه وجابر سندها على المكتب ودخله فى كس من ورة وايمن نزل تحت يلحس زب جابر وكس امه..

الناظرة.. ااااف نكنى ياجابر والحس ياايمن ياحبيب مامى ااااف زبك حلوة اوى ياجابر والحس ياايمن انا متمتعه ابنى بيلحس كسى وزب جابر ااااف اااااه

جابر... ااااف كسك نار يالبوة انا سيدك انت وابنك يالبوة هبات يامعرص ونكها

ايمن.. ايوة ياعمى هتابت مع ماما وانا هسهر مع اصحابى واجلكم اااااف اممم

جابر خلاص يامتناكه هاتى اى مبلغ اسد بقها بيهم وعرفها انى هبات فى الشغل

الناظرة... اححح كسى ولع ياجابر كسى ولع نزل طفى نارة ونكمل فى الشقه لحد يجى فجاة ونتفضح ااااف زبك يجنن وانت ياايمن الحس ماما بتنزل ااااف كسى بينزل اشرب عسل ماما يامعرص بنزل اااااااف كسى مولع اممممم

جابر.. نزلى ياشرموطه خلى ابنك يشرب عسلك ولبنى مع بعض انا قربت اهو

ايمن... امممم عسلك لزيز يامامى هاتى كمان نزلى عوز كمان اااااف يجنن...

جابر.. كسمك يابنت المتناكه بنزل فى كس امك الشرموطه اااااف بنزل لبنى

الناظرة.. نزل في كسى اوعه تنزل برة علشان محدش يعرف حاجه وانت ياايمن روح جيب منديل اسد كسى بيه عشان مفيش لبن ينزل على رجلى

جابر... كسمك يابنت المتناكه ايمن هيلحس البن من كسك يالبوة مفيش منديل
وطلع زبه لاايمن ينضفه من عسل كس امه ولبنه وايمن مسك زب جابر البواب ودخله فى بقه وفضل يمص وينضفه وبعد مخلص جابر البواب مسكه من راسه وشدة من شعرة ونزله على كس امه وامرة يلحس البن من كسها وايمن خاف وفضل يلحس البن من كس امه وشرب البن كله وجابر قال لها عوز فلوس مش هنيكك ببلاش طلعت 2000جنيه وخدهم جابر وكان بيلبس وايمن بيعدل هدومه والناظرة كمان ورد جريت بسرعه على الفصل بتعها قبل محد يشفها

بعد المدرسه ورد كانت منتظرة ايمن وعنتر كان مراقب من بعيد علشان يشوف كلام ايمن صح ولا غلط وشاف ورد بتركب معه العربيه ومشيوا وراحوا الشقه وبعد مدخلو ورد وقعدت عل الكرسى وقالت لايمن قوم البس قميص نوم ياخول عوزة انيكك بمزاك قبل مروح بسرعه علشان متاخرش بسرعه ياعلق يلا
قام ايمن وهو موطى راسه ودخل لبس قميص نوم وطلع لورد وقعد تحت رجلها وقعد يلحس رجلها ويبسها ويمص صوابع رجليها ويعمل زى مطلبت منه وكان كلب تحت رجلها وهى قامت وطلعت الحزام ونزلت ضرب على طيزو وهو بيصرخ وهى تضرب فيه لحد وطيزو احمرت وبعدين قلعت ملط وقلعته القميص ومسكته من شعرة ونزلته على زبها وقالت له مص زبى ياخول عوزة انيكك بسرعه ااااف الحس بيوضى وخرم طيزى عوزة اتكيف منك فهم يلا...

قامت ورد وطلعت زبها من بق ايمن ونيمته على ضهرة ودخلتزبها فى طيزو وهو بيتالم من حجم زبها لحد مدخل كله وفضلت تنيك فيه وهى بتضرب فيه
وبتشتمه وتهينه جامد وهو متمتع بجد لانه خد على زبها وخلاص اتناك منها

ايمن... اااااف زبك يجنن ياستى انا خلاص مبقتش قادر استغنه عن زبك ياستى نكينى جامد افشخينى انا لبوتك وكلبك ياورد عشرينى اااااف اممممم

ورد.. مبسوط يامتناك انى بفشخك تحتى اااف طيزك تجنن انت المتناك بتاعى اياك حد يلمسك غيرى فهم ياعلق هفضحك لو حد لمسك ولازم تجبلى امك فهم

ايمن.. هجبها ازى بس و**** صعب عليا ياستى ازى اكلم مامى فى حاجه زى دى ارجوكى اعملى فيه الى انتى عوزة بلاش مامى وهكون خدمك وكلبك..

ورد.. كسمك وهو البواب عمك جابر احسن منى ده حتى زبك 18سنتى مش زى زبى فشخك وهيفشخ امك يابن مامى ياعلق ياخول فكرنى معرفش ههههه

ايمن... 😳😳😳😳😳انتى عرفتى ازى انتى ايه......

ورد... انا ستك وست امك اقصد مامى بس شوف شكلك يجنن وانت ديوث وبتمص زب عمك جابر ههههههه لا وكمان بتلحس البن حلو من كس مامى....

ايمن... 😓😓😓😓😓😓ارجوك اوعى حد يعرف وانا هحول معها ممكن.....

ورد.. خلى عنك انت ياخول انا الى هجبها وهنكم مع بعض وافشخكم مع بعض واخليكم تنسوا جابر انا عندى قدرة جنسيه جامد ومحتاجه اطلعها فيكم يلا وطلعت زبها ونامت على ضهرها وطلع ايمن ونزل بطيزة على زبها وجل كله...

ايمن... ااااااه بيوجع اوى براحه عليه زبك كبير اوى ياستى اتفشخت اوى منك

نور... كسمك طيزك بقت نفق تاخد زب كمان مع زبى علشان تدعيلى يامتناك ااااف طيزك سخنه ياخول يامعرص على مامى يابتاع البواب هههههههه هفشخك وهجيب امك امممممم تحتى ااااف وتلحس لبنى من كسها ااااااف هنزل يابنت الشرموطه ااااف بنزل فى طيزك ياخول انت وامك ياكلاب اااااااف

ونزلت نورة لبنها فى طيز ايمن وفضل زبها فى طيزة ورجعت تنيكه تانى لحد مفشخته بجد وطولت فى النيكه التانيه وبعد ساعه نزلت فى طيزة تانى وجاى يقوم شدته ودخلت زبها فى بقه وفضلت تنيك فيه لحد منزلت فى بقه وشرب البن واترمه جمبها مفهوش نفس وهى قامت وشلته ودخلت بيه الحمام ونكته تانى وهو ولا بيتحرك وساكت وبعدين اخدت دش وهو معها وخرجو وسبته وطلعت لبست ونزلت وهو كمان وصلها بعربيته وادها 5000 تلاف وخدتهم ومشيت روحت البيت وهو مشى ودخلت الاوضى وشويه ومنير خبط عليها ودخل لها وكان حزين اوى وزعلان منها وهى لاحظت كدة وراحق له وبتسمت.

ورد.. منير مالك ياروحي فيك ايه شكلك بيقول انك متديق من حاجه فى ايه

منير.. ورد انتى ليه بتعزبينى ليه بتبعدى عنى كل مقرب منك انا وحش كدة

ورد.. 😳😳😳😳منير انت اخويه واحسن واغله واحد هنا ليه بتقول كدة انا متغيرتش من نحيتك ولا بعت عنك ولا عمرى مبعد عنك انت حبيبى وانت عارف كدة كويس وبعدين ماجد فين بقى 😉😉مبقاش بيريحك ولا ايه....

منير... ورد ماجد معيه كل يوم حتى لو ملوش مزاج بيعمل كدة معيه علشان يريحنى حتى لو على حسابه هو مش مقصر معيه و**** ياورد بس بس اااااا..

ورد.. منير انا عرفه وحسه بيك بس لازم تعرف انى عندى مزكرة وامتحنات اخلص امتحناتى واكون تحت امرك فى اى حاجه انت عوزها انا كمان عوزاك اكتر منته عوزنى ياقلبى اوعه اسمع منك الكلام دة تانى انا بحبك بس اصبر عليه شويه عشان خاطري وبعد الامتحنات همتعك متعه وهكون لك انتى وبس

منير بص لاخته وهى بصلتله وغمض عنيه وهى كمان ولقيوا نفسهم شفيفهم بتتقابل مع بعض وقفوا فى بعض وباسوا بعض بوسه طويله وكانت ورد بتاكل شفايف منير ومنير هايج ومسك زبها بيلعب فيه وسابت شفيفه ورد وبصت ليه ومش مصدقه المتعه الى حستها من بوسه اخوها حببها ومنير نزل تحت رجليها وطلع زبها وهى ساكته ومش عوزة تزعله وسبته ياخد رحته ومنير مسك زب ورد وحطه فى بقه وفضل يمص فيه وينزل على بيوضها يلحسها ويرجع لزبها ويطلع يمص بززها وهى متمتعه متعه محستهاش مع ايمن وسيباة
يعمل الى عوزة وفضل منير يمص فى زب ورد لحد فنزلت فى بقه وشربالبن كله وبعدين خد شفيفها فى بوسه طويله حسوا بمتعه سوا وكانو مبسوطين

منير... متشكر اوى ياورد على المتعه الى عمرى مشفتها غير معاكى انتى...

ورد.. عيب يامنير انا اختك وحببتك واى حاجه تعوزها عنيه ليك بس بعد الامتحنات انت شايف انا طحنه نفسى فى المزكرة وسعات اخوك الخلس يقرفنى اخلص امتحان وابقه ملكك ياقلبى وهمتعك كل دقيقه ماش....

خرج منير وهو شبعان متعه مص زب ورد الى يامه حلم بيه وشرب لبن كتير اكتر من لبن ماجد بكتير وشبع فعلا وراح اوضته لبس وخرج لصحابه....

ورد دخلت الحمام تخد دش وسابت الباب عادى مفيش غير هى وامها ولسه عماد مجاش ولا ابوها فوخدة رحتها وبتستحمه وفجاة امها دخلت عليها واتفجاة بمنظر زب ورد الى اكبر بكتير من زب ابوها الى بينزل بسرعه ومش بيقف كتير وفضلت بصه ليها لحد ورد مشفتها مبحلقه فى زبها واستغربت

image
ورد... ماما فى ايه مالك ودخلتى عليه ليه من غير متخبطى انا خرجه اهو لو عوزة الحمام ماما... مامااااااااا مالك فى ايه انتى تعبانه ولا حاجه...

ماما.. هااا لا انا انا كنت دخله معرفش ان انتى لسه هنا خلصى برحتك ياورد

ماما خرجت وكانت سرحانه فى زب ورد الى كبير وراسه فحله وتخيلت لو اتناكت من ورد هيفشخها بجد بس لو اتناكت من بنتها احسن من انها تعبانه وتبص لبرة واحد يستغلها ويهددها ويفضحها وفضلت سرحانه لحد بابا مرجع

بابا.. انتى ياوليه مالك بقالى ساعه بندة عليكى فى ايه بتفكر فيه ولا بتحبى هههههه ايه اشتقتى ليه يابت متجى نعمل واحد سريع كدة قبل العيال ميجوا

ماما... يخويه اتلم شويه عماد زمانه جاى وبنتك جوة هى وحنان بيزكرو..

بابا.. اف قولتلك متقوليش بنتك هى حنان بنتى وبس فهمه ياوليه 😡😡😡

ماما.. ماشى بكرة تتندم لانها بنتك مهمه عملت حتى منك طلعه من ضهرك من صلبك وانا تعبت فيها زيها زى اخوتها فهم مهما عملت انا قيمه اشوف الاكل

بابا... خدى يابت انتى قيمه فين انتى هتخش الاوضه معيه وهنيكك حتى لو ولادك كلهم هنا انتى مراتى فهمه وانا عوزك دلوقتى خشى قدامى والزفته الى هنا تشوف الاكل انتى يابت يازفته ياورد البرك تعالى هنا....

ورد.. نعم يابابا كنت بزاكر حضرتك عوز حاجه...

بابا.. هعوز من وش امك ايه انتى انا وماما دخلين نريح شويه خلصى الاكل على منخلص وايكى تعملى مشكله مع عماد فهمه هقطع خبرك غورى يلا...

دخل بابا وماما الاوضى وماما قلعت ولبست قميص ازرق ونامت على ضهرها وفشخت رجليها لبابا وبابا بيلحس كسها ودخل زبه مفيش شويه يدوبق دخل وطلع ونزل لبنه بسرعه وماما زعقت فيه وقامت وهى متعصبه جامد...

ماما.. انت لازم تشفلك حل دى مبقتش عيشه كل مرة تتعبنى وتنزل بسرعه وانا مبقتش حسه بمتعه كدة انا انسانه عوزة اتمتع بحياتى يارجل انت فهم

بابا.. وطى صوتك يالبوة ايه بتنكرى منا زمان كنت فشخك وجايب العيال دول من كسمك ولا علشان تعبت ومبقاش فيه هتنكرى عوزانى اعملك ايه يعنى

ماما.. اتصرف زى الرجاله الى بتمتع نسونها ولا عوزنى ابص لبرة وامتع نفسى

بابا... 😡😡😡😡هى حصلت 💥💥اياكى اسمع منك الكلام دة تانى هقتلك

ماما خدت القلمين وقامت ولسه هتخرج بابا حول يصلحها لكن زقته وخرجت راحت المطبخ ورد شافت وش امها وكانت سمعت كلامهم وعملت انها مشفتش حاجه وكملت الطبخ عادى واخوها عماد وصل ودخل خد دش وطلع الصاله..

عماد.. انتى يازفت الاكل جاهز عوز اطفح علشان خارج مع وعد شويه نتفسح
مالك ياماما معيطه ليه اوعى تكون البت دى زعلتك اقطع رقبتها....

ماما.. 😪😪😪عماد اختلك ملهاش دعوة انا وابوك متخنقين مع بعض...

عماد.. 🤨🤨🤨غريبه ليه هو مش شغال ولا ايه يامزة انتى هههههههه....

ماما.. اتلم ياخول انت مش فيقالك يلا كل وغور للغندورة بتعتك ياعلق انت

ورد حطت الاكل والكل كل وماما قعدة بتفكر فى زب ورد وهيجانه عليها وبابا متديق عوز يصلحها وعماد بيغلص على بابا وماما ومنير بيكل وبيبص لورد ويغمر لها ويبعت لها بوسه وبرجليه بيلعب فى رجليها من تحت السفرة وحنان بتاكل ومش معهم مركزة فى الموبيل بتعها وبعد الكل مخلص عماد خرج وحنان راحت تزكر مع صحبتها ومنير خرج لماجد ورد دخلت تزاكر علشان الامتحان بتعها بكرة وفضلت تزاكر لحد منامت وصحيت الساعه اتنين بليل وريحه الحمام لقيت بابا بيتكلم مع ماما وبيصلحها وانه هيخدها يومين فسحه عماد حجز ليهم علشان يصلحها وبعدين فضل يلحس ليها لحد منزلت عسلها وبعدين نكها ونزل بسرعه ونامو ولما ورد رجعه الاوضه سمعت عماد بيكلم وعد

عماد.. ايوة ياقلبي البيت بكرة هيكون فاضى ماما وبابا انا حجزتلهم يومين فى شرم فسحه واخواتى هيكونوا فى الامتحان بتعهم ومنير برة مع صحبه وانتى تجينى بكرة انا هطلع قدمهم وبعد ميمشوا هرجع واستناكى ياقلبى ماشى..

وعد.. ماشى مكنت تيجى عندنا علشان ماما كسها تعبها يابيبى وتنكنا مع بعض

عماد.. كس ماما هرجع معاكى وانيكوا واريحه لكن انا نفسى اكمل النيكه الى الزفن ورد ضيعتها منى المرة الى فاتت وكمان عوز انيكك على سريرى ماشى

وعد.. ماشى يابيبى هجيلك بكرة باى ياقلبى هجيلك الساعه 2كدة علشان ريحه مع ماما مشوار ولما اجيلك هتصل عليك ونخش اوضتك حتى لو اخواتك موجدين مش هطلع صوت يابيبى ...

عماد.. اشطا ياقلبى ولا يهمك اخواتى حتى لو رجعوا محدش بيخش اوضتى

ورد سمعت الكلام ودخلت الاوضه بتعتها ونامت وصحيت الصبح راحت الامتحان بتعها وحلت الامتحان بتعها وبعد مخلصت صحبها كانوا عوزين يعزموها بس هى اتاسفت ليهم انها تعبانه وهتروح وروحت واستخبت وعماد روح بعدها ودور فى الشقه ملقاش حد اتصل على وعد وعرف انها فى الطريق

عماد قام خد دش وخد حبايه وجهز نفسه وشويه الجرس ضرب وراح يفتح

وعد... حبيبي وروحي وحياتي وعمري كله وحشتنى اوى اوى اوى بجد

عماد... هههههه يسلام طب يلا يالبوة كسك وحشنى خش الاوضه قبل محد يجى انا مشتاق لكسك يابت وعوز انيكك فى سريرى ااااف لو حماتى معنا

وعد.. بس بقى هو انا مش مكفياك دلوقتى بكرة نتجوز وامى تبات معنا هنا

عماد... مستحملش وهجم عليها وعمال يرضع فى بززها ونزل يلحس كسها ويشرب عسلها ويعض زمبورها وعمال يشرب عسلها كل متنزل من كسها

وعد... ااااه ياقلبى لسانك يجنن ياعماد كمان الحس دخل لسانك جوة كسى زى مكنت بتنيك ماما معيه عماد كسى انا ولا كس ماما الى بيمتعك اكتر...

عماد.... احححح كسك بتاعى انا ملكى لكن كس ماما ملك باباكى وانا بنكها علشان محرومه وبتمتع من كسها وبكون متكيف وانا بنكم انتم الاتنين مقدرش استغنه عن كس حد فيكم ياقلبى كل كس ليه طعمه وحلوته اااااف كسك بيكل زبى يالبوة عمله حسابن يالبوة ولا لا علشان ابقه انزل فى كسك عوز اعشرك

وعد.. نكنى كمان افشخنى قبل محد يرجى زبك يجنن يسلام على المتعه اااااه
كسى بينزل ياقلبى ااااف على المتعه زبك بيمتعنى نكنى كمان ااااااة كسى مولع ياعماد متبطلش نيك بنزل تانى كسى اتصفا بحبك يابيبى اااااف اممممم

عماد.. بحبك يالبوتى بحبك ياعلقه بحبك يامتناكه زبى اااااه هنزل فى كسك

وعد.. ااااف لبنك نار بيلسع كسى ياعماد مطلعوش دلوقتى عوزة اشبع منه..

عماد نزل وكان عوز يقوم يخد دش لكن وعد منعته لسه عوزة وهو خلاص تعب وملوش مزاج بس وعد مسكت زبه وقعدت تمص فيه وهو غصب عنه ساكت مش قادر يتكلم لتزعل منه وهو حاسس انه تعبان وهى عماله تمص زبه لحد موقف وبعد شويه نزل فى بقها وشربت البن وهى لسه تعبانه بس سكتت

وعد.. مالك ياقلبي انت كل مرة كنت بتفشخنى انا وماما فى ايه قولى..

عماد. مفيش ياقلبي انا بس تعبان شويه واول مرة اخد حبايه بس حاسس انى تعبان والحبايه معملت حاجه يلا بينا ناخد دش واروحك واروح اكشف...

عماد لسه وعد فى حضنه وبيبسها وهو ملط وهى كمان وبيتلفت يلاقى ورد وقفه فى الاوضه ومعها التلفون وبتصور وحفظت الفديو وعماد جاتله صدمه

وعد.. انتى هنا من امته ياورد وليه بتصورينا انتى نويه على ايه ياورد

عماد.. هى حصلت أنك تتجسسى علينا وتصورينا وتخشى علينا واحنا ملط

ورد.. اى حركه ياعماد هصوت والم العمارة واخليها فضيحه والفديو دة انا هحتفظ بيه معملتك اتغيرت ماشى هحزفه هتفضل معملتك زباله هفرج ابوك واخواتك وامك وهنشرة على النت فهميه ياوعد انا فضلت مراقباك لحد موقعت وفى ايدى سلاح ادافع فيه عن نفسى منك ياعماد ههههههه باى

عماد اتخرص ووعد اتصدمت وخرجوا من الشقه وورد كانت فى الاوضه بتعتها وبعدها الكل وصل البيت وكانت ورد عملت الاكل وعماد رجع من عند خطبته

عماد.. مساء الخير يابابا مساء الخير ياماما......
الكل مساءالنور ياعماد...

ماما.. مالك ياعماد شكلك مهموم فى حاجه اتخنقت مع وعد ولا ايه مالك

بابا.. فزى يازفته سخنى الاكل لاخوكى شكله جعان وتعبان بسرعه يابت انتى

ورد... حاضر يابابا هسخن الاكل لاخويه عماد هتعوز منى حاجه بعد محط الاكل لعماد علشان عندى مزكرة وامتحنات بكرة....

بابا.. لا يلا غوزى فى داهيه من وشى وشوفى اخوكى عوز ايه منك تنفزيه

عماد.. سخنى الاكل بسرعه وتعالى عوزك فى موضوع بسرعه متتاخريش

ورد.. حاضر ياعماد الى انت عوزة هسخن الاكل واعملك شاى وهجيلك حاضر

الكل دخل نام وعماد بعد ماكل وشرب الشاى ورد دخلت ليه الاوضه ووقفت

عماد.. انا عوز اعرف انتى ايه الى عملتيه دة وازى تخشى علينا واحنا ملط وتشفينا واحنا بنمارس ولا اتكسفتى على دمك وفضلتى تبصى عليه ايه هو بتاعى عجبك اوى كدة انا ممكن اقوم اكسر دماغك واعرفهم انتى عملتى ايه

ورد... 😅😅😅😅تمام مفيش مشاكل وهرد على كلامك انا كنت من بدرى هنا ودخلت من اول مكنت بتبسها لحد مخلصت معها وتانى مرة وانت تعبان هههه ومتكسفتش علشان انا شميل وانت عارف كده كويس اما بنسبه لكلامك انى كنت هكل بتاعك وببص ليه فانا عندى واحد اكبر واطول واتخن من بتاعك فمش محتاجه ابس او اعجب بيه والفديو دة حاجه رد فعلا تحمينى منك...

عماد.. 🤨🤨🤨يااااا بقينا نخطط ونصور ونتكلم تمام يلا غورى من وشى

ورد مشيت على اوضتها ونامت وصحيت الصبح حضرت الفطار وراحت الامتحنات وهى ريحه جالها ايمن لانها اتصلت عليه يخدها بعربيته ونزلت قدام المدرسه وعنتر شفها وصدق كلام ايمن انه نكها لما شفها بتركب معه المرة الى فاتت والمردى فتاكد ان كدة ورد بقت مفتوحه من ايمن وقال اخد نصيبى

ايمن راح لعنتر وقعد معه وعنتر كان زعلان منه وايمن حب يعرف ماله...

عنتر.. بقى كدة ياايمن نستنى انت نكتها صح انا شفتها ركبت معاك المرة الى فاتت والمرادى طنشتنى ياعلق مش قولت هتخلينى انكها معك ياخول..

ايمن.... اصبر شويه علشان خاطري وهخليك تنكها ياعم طول بالك اسبقنى انت وانا شويه وجاى وراك هشوف ماما وراجع..

عنتر راح لورد وشدها وبصلها كدة وقال لها وهو متعصب عليها....

عنتر.. انتى ياورد الوحيدة الى كنت بحترمك هنا وبقول انتى غرهم وحظرتك من الى كان هيعمله ايمن فيكى وقولت انتى مش زى البنات الى بيتضحك عليها بهديه او كلمه حب تقومى انتى ينضحك عليكى من ايمن ياخسارة...

ورد.. انا مش هرد عليك دلوقتى ياعنتر بعد ازنك 😳😳😳😳😳😳😳

خلص الامتحان وورد بعتت فيدو لناظرة الى فيه جابر بينيك الناظرة وايمن بيلحس كسها ويشرب عسلها وشويه تلفونها رن ورد رضت عليها

ورد.... الووو ايوة....

الناظرة... الووو انتى مين وازى صورتينا ممكن اعرف مين انتى وعوزة ايه وتحزفى الفيدو دة وايه طلباتك....

ورد.. طلباتى انتى عوازك انتى وايمن وهتشوفوا متعه احسن من جابر البواب

الناظرة... طيب اسمك ايه....

ورد.. هتعرفى لما نتقابل وافشخك بزبى يالبوة ....

الناظرة.. طيب هنتقابل امته وفين طيب علشان مش فاضيه فى امتحنات

ورد... هقبلك عندك الساعه واحده كويس كدة...

الناظرة... طيب اسمك ايه عشان اقولهم يدخلوكى الوووووو الووووو

تانى يوم ورد صحيت وجهزت الفطار وراحت الامتحنات وبعد مخلصت راحت للناظرة ودخلت لها والناظرة شفتها قالت لها بعصبيه....

الناظرة... عوزة ايه ياورد مش وقته انا مستنيه ناس مهمه اتفضلى روحى...

ورد... 😅😅😅😅منا الناس الى مستنياها ياابله اتاخرت عليكى....

الناظرة.... 😳😳😳انتى ازى وصورتينى ازى انا هرفدك وهفضحك انا هعمل..

ورد.. 😡😡😡كلمه زيادة وهدوس نشر وكل اهلك واهل جوزك والبلد كلها هتتفرج عليكى ياابله قولت ايه انا بنيك ايمن ومكيفاة واساليه جربينى

الناظرة.. 😡😡😡كدة ياورد دى اخرتها تضيعى الولد الى حيلتى وعوزة تفضحينى طيب انا مش شيفه صناعى معاكى ولا هو فين وايمن خلاص بيتناك

ورد.. بظبط كده ايمن بيتناك ويلا بينا على شقتك علشان امتعك انت وايمن...

الناظرة وورد وصلو الشقه وايمن فتح ليهم وراح يعملهم عصير وورد قعدت جمب الناظرة وايمن جالهم ومسكت ايمن قدام امه شدته من شعرة ونزل وطلع زبها والناظرة اتفجاة واتخضت من حجم زبها ومش مصدقه الى شفته ونزلت مع ايمن تمص وايمن يلحس بيوضها وبعدين ورد نامت عليه ودخلت زبها بعد ماايمن مصه زبها والناظرة بتمص زبها وقامت ورد ونيمتهم جمب بعض وفضلت تبدل بنهم وتلحس ليهم وتفت فى كس الناظرة وفى طيز ايمن ودخلت زبها فى كس الناظرة وايمن بيلحس كسها وطزها والناظرة اتمتعت منها وايمن كمان وقالت لها انا وايمن من دلوقتي بتوعك انتى ياورد وفضلت تنيك فى كس الناظرة لحد منزلت فى كسها وطلع زبها ودخلته فى طيز ايمن وفضلت تنيك فيه وهو يصرخ من حجم زبها وامه نامت مكنها من الفشخ وايمن خلاص مش قادر وفضلت تبدل بنهم وتنيك فيهم ونزلت فى طيز ايمن وبعدين نزلت نيك تانى فيهم لحد متفشخوا جامد ونزلت فى بقهم الاتنين ونكتهم مع بعض ونزلت وقامت لبست وروحت وهى فى الطريق بعتت فديو لعنتر وراحت نامت من تعب المزكرة واﻤها كل متشفها تسرح فى منظر زبها وتعشوا ودخلو ناموا كلهم ولكن الام فضلت سرحانه ونفسها تغرى ورد...

عنتر كان قاعد بيزاكر وجاله رساله وتس بيفتحها لقى فيدو لاايمن بيتناك...

عنتر... 😳😳😳😳😳احاااااااا ايمن خول بيتناك ومعرص احاااااااااا...

وبكدة بنتهى الجزا دة والجزا الجديد هنعرف عنتر هيعمل ايه وورد كمان هتعمل ايه مع عماد وامها كل دة هنعرفه الجزا الجاى شكرا ليكم...

.... تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹....
رايقه نيك و تجنن بس متتاخرش ف الاجزاء الباقيه و كمل لانها ممتعه و غير كده احلي حاجة انت فنان عامل الجزء كبير ف اللي يقرا يستمتع كده و طريقتك حلوة استمر بجد تحفه❤❤

• عجبني
رايقه فشخ

رايقه نيك و تجنن بس متتاخرش ف الاجزاء الباقيه و كمل لانها ممتعه و غير كده احلي حاجة انت فنان عامل الجزء كبير ف اللي يقرا يستمتع كده و طريقتك حلوة استمر بجد تحفه❤❤
تسلم ياغالي شرفنى مرورك

• عجبني
الجديد امته

• عجبني
قاعده مستنيه الجديد اهوه علشان اقراه هتنزله امتي

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الشرقاوي روميو
تم اضافة الجزء الرابع