NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حقيقي نفس حلمك مع حبيبتي بس في بعض التعديلات عليها ولكن أين المال
بس سوف يتحقق
واضح أن حلمي مشترك مع كتير منكم ،❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: Elbobelbob
نفسي اروح مكان بعيد حاجة زي الريف بس في بحر و شجر كتير و ابقي لوحدي او مع حد بحبه (اهل او صحاب) و مسمحولي اعمل كل اللي نفسي فيه من غير اي قيود

• عجبني
التفاعلات: Elbobelbob و مجنونة مطرقعة
نفسي اروح مكان بعيد حاجة زي الريف بس في بحر و شجر كتير و ابقي لوحدي او مع حد بحبه (اهل او صحاب) و مسمحولي اعمل كل اللي نفسي فيه من غير اي قيود
بتمني يا مريم تحققي حلمك بسيط ينقع يتحقق

• حبيته
التفاعلات: Marioumaa1
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
  • حبيته
احلام وخيالات جنسية..... 💭💭

في بعض الأوقات كل منا يسرح بخياله ومن اعماق قلبه وعقله الى علاقات جنسية صعبة للتحقيق وان كانت مع زوجه ... ناهيك عن الشباب السنجل الي في سن البلوغ والأرامل والمطلقات وكذلك الرجال بشتى ظروفهم المعيشية.... وهنا ولأول مرة سوف اتكلم عن خيالاتي الجنسية معكم .💭💭

حلمي أو خيالي : عربية جيب رانجلر * جبل أو هضبة من الخلف جبال وصحراء شاسعة ومن الامام بحر مفتوح * خيمة واسعة مطلة علي البحر بها جميع متطلبات المعيشة والمزاج * شاب نفس سني زوج أو عشيق مش فارقة المهم يكون موووز 🤦🏼‍♀️* واعيش الجو دة وحدينا بدون اي مقاطعة من اي حد ومش مهم كهرباء ولا نت .... مرح وبس ✌️✌️
بليز دة مجرد خيال ومش منتظرة علاقة ولا حد يعرض عليا اوكي ✌️✌️

* انتوا بقي خيالك وصلك لاي نقطة ؟؟

* اية الحلم الجنسي الي نفسك حقيقة؟؟

ملحوظة : الموضوع لغرض الترفيهية مش اكتر يعني مش مطلوب منك تعارف ولا استعراض حاجة خاصة ... قول الي في خيالك ونفسك في تحقيقة وبس ..

Roooody 🦋
حلوه عجبتني الفكره 🌹❤️

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Marioumaa1
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Ahmedmax7
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Ahmedmax7
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmedmax7
احلام وخيالات جنسية..... 💭💭

في بعض الأوقات كل منا يسرح بخياله ومن اعماق قلبه وعقله الى علاقات جنسية صعبة للتحقيق وان كانت مع زوجه ... ناهيك عن الشباب السنجل الي في سن البلوغ والأرامل والمطلقات وكذلك الرجال بشتى ظروفهم المعيشية.... وهنا ولأول مرة سوف اتكلم عن خيالاتي الجنسية معكم .💭💭

حلمي أو خيالي : عربية جيب رانجلر * جبل أو هضبة من الخلف جبال وصحراء شاسعة ومن الامام بحر مفتوح * خيمة واسعة مطلة علي البحر بها جميع متطلبات المعيشة والمزاج * شاب نفس سني زوج أو عشيق مش فارقة المهم يكون موووز 🤦🏼‍♀️* واعيش الجو دة وحدينا بدون اي مقاطعة من اي حد ومش مهم كهرباء ولا نت .... مرح وبس ✌️✌️
بليز دة مجرد خيال ومش منتظرة علاقة ولا حد يعرض عليا اوكي ✌️✌️

* انتوا بقي خيالك وصلك لاي نقطة ؟؟

* اية الحلم الجنسي الي نفسك حقيقة؟؟

ملحوظة : الموضوع لغرض الترفيهية مش اكتر يعني مش مطلوب منك تعارف ولا استعراض حاجة خاصة ... قول الي في خيالك ونفسك في تحقيقة وبس ..

Roooody 🦋
انا حلمي انسان بلا حدود ابدا يكون متفهم كل ميولي الغريبه ويعمل الي عايزه بس احس صعب الاقي حد كده يفهمني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حلمي انسان بلا حدود ابدا يكون متفهم كل ميولي الغريبه ويعمل الي عايزه بس احس صعب الاقي حد كده يفهمني
يعني اية ميولي الغريبة ممكن توضيح تقصدي اية

موضوع البحر او الجزيرة هو حلمي لاكون انا ومن احب في حرية وبعيد عن اعين الغرباء لكن ده من الاحلام الرومانسية
انما اعتقد في ناس هتشاركني الحلم من الرجال وهو ان اكون كهارون الرشيد مع 100 امراءة جميلة اتزوق من جمالهم جميعا

• عجبني
موضوع البحر او الجزيرة هو حلمي لاكون انا ومن احب في حرية وبعيد عن اعين الغرباء لكن ده من الاحلام الرومانسية
انما اعتقد في ناس هتشاركني الحلم من الرجال وهو ان اكون كهارون الرشيد مع 100 امراءة جميلة اتزوق من جمالهم جميعا
ياريت يتحقق حلمك 🌹

• عجبني
التفاعلات: espresso

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%