NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الناس بتاع انا مليش ف الجنس وعايز اتعرف ع حضرتك والكلام دا جم ولا لا 😂
انا عارف خيالك انت عاوز امتحان رياضة و لجنة و بنت حلوة تكون بتراقب عليك الامتحان يوترك تقوم عامل معاها الجلاشة في اللجنة😂

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Mahmoud abdo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عن نفسي ع سطح يكون عالي أو ع السلم ومحدش ف البيت طبعا
اظبط الحلم بق عشان لو حد قفشك هتنط من السطح العالي ازاي بق 😂🤷🏻‍♂️..

• عجبني
دي حقيقه انا كمان ذكرت النقطة دي في البوست
عربيات و قرف و سفر و فلوس و دا بيجري علشان عايز فيلا و دا عايز واحده حلوه و الخبس زاد جدا و لازم للاسف تبقي زيهم علشان تعرف تعيش

• عجبني
احلام وخيالات جنسية..... 💭💭

في بعض الأوقات كل منا يسرح بخياله ومن اعماق قلبه وعقله الى علاقات جنسية صعبة للتحقيق وان كانت مع زوجه ... ناهيك عن الشباب السنجل الي في سن البلوغ والأرامل والمطلقات وكذلك الرجال بشتى ظروفهم المعيشية.... وهنا ولأول مرة سوف اتكلم عن خيالاتي الجنسية معكم .💭💭

حلمي أو خيالي : عربية جيب رانجلر * جبل أو هضبة من الخلف جبال وصحراء شاسعة ومن الامام بحر مفتوح * خيمة واسعة مطلة علي البحر بها جميع متطلبات المعيشة والمزاج * شاب نفس سني زوج أو عشيق مش فارقة المهم يكون موووز 🤦🏼‍♀️* واعيش الجو دة وحدينا بدون اي مقاطعة من اي حد ومش مهم كهرباء ولا نت .... مرح وبس ✌️✌️
بليز دة مجرد خيال ومش منتظرة علاقة ولا حد يعرض عليا اوكي ✌️✌️

* انتوا بقي خيالك وصلك لاي نقطة ؟؟

* اية الحلم الجنسي الي نفسك حقيقة؟؟

ملحوظة : الموضوع لغرض الترفيهية مش اكتر يعني مش مطلوب منك تعارف ولا استعراض حاجة خاصة ... قول الي في خيالك ونفسك في تحقيقة وبس ..

Roooody 🦋

ينفع عجوز ٥١ سنه لان ده نفس حلمي​

• عجبني
اظبط الحلم بق عشان لو حد قفشك هتنط من السطح العالي ازاي بق 😂🤷🏻‍♂️..
يقفشني لي بس مش ممكن البيت بتاعي وحبيت اني اعملها ع السطح 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو و مجنونة مطرقعة
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Range Rover و مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo
انا نفسي حد ينزل يجيلي سجاير الوقتي 😂

• بيضحكني
عربيات و قرف و سفر و فلوس و دا بيجري علشان عايز فيلا و دا عايز واحده حلوه و الخبس زاد جدا و لازم للاسف تبقي زيهم علشان تعرف تعيش
عادي دة خيال. وكل واحد حر فية اكيد

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Range Rover و Mahmoud abdo
  • عجبني
هو حاجه مكنتش اتوقع اني اعملها مش مكنتش بتخيلها 😂
اني اعمل واحده الشارع 😂

• عجبني
احلام وخيالات جنسية..... 💭💭

في بعض الأوقات كل منا يسرح بخياله ومن اعماق قلبه وعقله الى علاقات جنسية صعبة للتحقيق وان كانت مع زوجه ... ناهيك عن الشباب السنجل الي في سن البلوغ والأرامل والمطلقات وكذلك الرجال بشتى ظروفهم المعيشية.... وهنا ولأول مرة سوف اتكلم عن خيالاتي الجنسية معكم .💭💭

حلمي أو خيالي : عربية جيب رانجلر * جبل أو هضبة من الخلف جبال وصحراء شاسعة ومن الامام بحر مفتوح * خيمة واسعة مطلة علي البحر بها جميع متطلبات المعيشة والمزاج * شاب نفس سني زوج أو عشيق مش فارقة المهم يكون موووز 🤦🏼‍♀️* واعيش الجو دة وحدينا بدون اي مقاطعة من اي حد ومش مهم كهرباء ولا نت .... مرح وبس ✌️✌️
بليز دة مجرد خيال ومش منتظرة علاقة ولا حد يعرض عليا اوكي ✌️✌️

* انتوا بقي خيالك وصلك لاي نقطة ؟؟

* اية الحلم الجنسي الي نفسك حقيقة؟؟

ملحوظة : الموضوع لغرض الترفيهية مش اكتر يعني مش مطلوب منك تعارف ولا استعراض حاجة خاصة ... قول الي في خيالك ونفسك في تحقيقة وبس ..

Roooody 🦋
لازم نفس سنك يعنى مينفع اصغر سيكا هههههه بهرج عارف انه خيال عشان متقولش بعرض وكدا
انا نتقريبا نفس الأجواء وتكون معايا شريكتى مش مهم صفتها الرسمية بس الأهم من المكان والست والعربية وخلافه روقان البال مشكلتى انى من الناس اللى دماغها مشغولة وبتفكر فى المشاكل

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و الصقر_الجارح
انت ابو الشباب يا صقر

ايوه صح ابوهم عشان عجوز ....​

بس نصيحه مني حتي لو اصغر منك وعجبك مش تقولي لأ ...احيانا يكون الاضغر افضل الشيء الاخر خليه زوج مش عشيق​

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%