NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا خجولة 😂😂 ماشي زي بعضة 😄
[/QUOTE]
اه انتي خجولة وشك مش مكشوف بتتحرجي بسرعة بلاش نقول وشك بيحمر و كدا بس شخصية فريدة من نوعها ودي حقيقة مش مجاملة

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
انا خجولة 😂😂 ماشي زي بعضة 😄
اه انتي خجولة وشك مش مكشوف بتتحرجي بسرعة بلاش نقول وشك بيحمر و كدا بس شخصية فريدة من نوعها ودي حقيقة مش مجاملة
[/QUOTE]
مممم انا بحب التعامل باحترام بجد ..... إنما في حياتي العادية لساني زفت اوي طول اليوم لساني واقع مني ... ودة بيظهر لما حد بيعصبني هنا

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
بص بقى هي الهيونداي تحفة انما سيبك من المديللات القديمة
الجديدة تحفة تحفة و تكنولوجيا و كبيرة بردو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: طيار١٤، Range Rover و مجنونة مطرقعة
مممم انا بحب التعامل باحترام بجد ..... إنما في حياتي العادية لساني زفت اوي طول اليوم لساني واقع مني ... ودة بيظهر لما حد بيعصبني هنا
[/QUOTE]
اي شخص له مراية زي ما بيعامل الناس الناس بتعامله و انا بحب الاحترام و احب اتعامل بيه مع اي حد علشان يحترمني و انتي شخصية فعلا تحترم اما بالنسبة لحياتي انا العادية مفيش اسهل من دراعي و ممكن احرق منطقة بالي فيها ومش يهمني حد طالما علي حق و مش بحب الافتراء لكن بالنسبة للسانك الي بيقع منك دا يرجع للحالة المزاحية بتاعك يا سيدة الفنجان

• عجبني
معايا 2020كويسة بصراحة

• عجبني
التفاعلات: طيار١٤، أم قويق و Range Rover
اي شخص له مراية زي ما بيعامل الناس الناس بتعامله و انا بحب الاحترام و احب اتعامل بيه مع اي حد علشان يحترمني و انتي شخصية فعلا تحترم اما بالنسبة لحياتي انا العادية مفيش اسهل من دراعي و ممكن احرق منطقة بالي فيها ومش يهمني حد طالما علي حق و مش بحب الافتراء لكن بالنسبة للسانك الي بيقع منك دا يرجع للحالة المزاحية بتاعك يا سيدة الفنجان
[/QUOTE]
انت حافظني اكتر من نفسي بقي 😂😂

• بيضحكني
اولا دا واحد تاجر بيكتب اي كلام يشد الزبون و تجار السيارات كترو بطريقة رهيبة في مصر اما بالنسبة لهيونداي نازل منها هيونداي ايونك الكهربة حاجة تحفة التحفة رهيبة بجد امكانيات و تسارع و تكنولجيا ملهاش حل بس سعرها عالي اوي

• عجبني
التفاعلات: محمد ايزل و مجنونة مطرقعة
نفسي أبقى مع تلات بنات و يفضل لو كانوا أخوات و تكون أعمرهم واحدة ٣٥ سنة ، و التانية ٢٥ سنة ، و التالتة ١٨ سنة!!
و نبقى أحنا الأربعة فى بيت واحد و التلاتة يبقوا ستات محترفين جنس!!
ده مجرد خيال جنسي مش أكتر!! 😅

• عجبني
  • بيضحكني
انت حافظني اكتر من نفسي بقي 😂😂
[/QUOTE]
الاهتمام مبيطلش يا فندم😂😂

• أتفق
اولا دا واحد تاجر بيكتب اي كلام يشد الزبون و تجار السيارات كترو بطريقة رهيبة في مصر اما بالنسبة لهيونداي نازل منها هيونداي ايونك الكهربة حاجة تحفة التحفة رهيبة بجد امكانيات و تسارع و تكنولجيا ملهاش حل بس سعرها عالي اوي
هم الاسعار نار النار النار من ابام الكورونا
انا عندي سانتا في ٢٢ حلوة خالص

• عجبني
التفاعلات: Range Rover و مجنونة مطرقعة
  • حبيته
نفسي أبقى مع تلات بنات و يفضل لو كانوا أخوات و تكون أعمرهم واحدة ٣٥ سنة ، و التانية ٢٥ سنة ، و التالتة ١٨ سنة!!
و نبقى أحنا الأربعة فى بيت واحد و التلاتة يبقوا ستات محترفين جنس!!
ده مجرد خيال جنسي مش أكتر!! 😅
خيال واسع اوي بس اشطاااا بتمني يتحقق يا ماكس 🙈😁😁

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
احلام وخيالات جنسية..... 💭💭

في بعض الأوقات كل منا يسرح بخياله ومن اعماق قلبه وعقله الى علاقات جنسية صعبة للتحقيق وان كانت مع زوجه ... ناهيك عن الشباب السنجل الي في سن البلوغ والأرامل والمطلقات وكذلك الرجال بشتى ظروفهم المعيشية.... وهنا ولأول مرة سوف اتكلم عن خيالاتي الجنسية معكم .💭💭

حلمي أو خيالي : عربية جيب رانجلر * جبل أو هضبة من الخلف جبال وصحراء شاسعة ومن الامام بحر مفتوح * خيمة واسعة مطلة علي البحر بها جميع متطلبات المعيشة والمزاج * شاب نفس سني زوج أو عشيق مش فارقة المهم يكون موووز 🤦🏼‍♀️* واعيش الجو دة وحدينا بدون اي مقاطعة من اي حد ومش مهم كهرباء ولا نت .... مرح وبس ✌️✌️
بليز دة مجرد خيال ومش منتظرة علاقة ولا حد يعرض عليا اوكي ✌️✌️

* انتوا بقي خيالك وصلك لاي نقطة ؟؟

* اية الحلم الجنسي الي نفسك حقيقة؟؟

ملحوظة : الموضوع لغرض الترفيهية مش اكتر يعني مش مطلوب منك تعارف ولا استعراض حاجة خاصة ... قول الي في خيالك ونفسك في تحقيقة وبس ..

Roooody 🦋
صدقيني مش عارف

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة