NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علي حسب البنت اللي داخل اكلمها...
كل واحده وليها طريقه

الناس الى نجحت فى الشقط
متشاركونا كدا بالمده من اول محطتها فى دماغك لحد موصلتها للسرير
خلينا نعرف فيه رينج معين ولا كل شقطه وليها ظروفها
كل شقطى وليها ظروفها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شهر أو ٢ و نبقي ع السرير

الناس الى نجحت فى الشقط
كل شقطه وليها ظروفها .. بس عمتآ انا بحب الشقط علي المدي البعيد .. لأن المتعه في الرحله بيبقا اكتر من الوصول

الناس الى نجحت فى الشقط
حسب المكان وظروف الشقطه ف تخليص وقتي وف بياخد اسبوع مثلا تعارف وحركات وف الاخر بيكون السرير ف الحالتين

ك
الناس الى نجحت فى الشقط
كل واحده ولها ظروفها

الناس الى نجحت فى الشقط
مبيبقاش ليها مدة معينة كل واحدة وليها ظروفها ف مقدرش احدد واخد رينج معين لان مش كل مرة بتبقي نفس ظروف التانية و نفس الخطوات

الشقط السريع عامل زي الدلفري كده حاجه بتفضي الشهوة و خلاص انما الشقط الطول و الي كلو تفاصيل بيبقا عامل زي اكل البيت الي الواحد بيصحالو من بدري الي هو ممكن افضل شهر و اتنين و تلاته بس المتعة فالسرير بتبقا اكر و اعمق و بيبقا في مشاعر مش مجرد شهوة و بس و انا ف كل علاقاتي بحاول نفضل اصدقاء انما الشقطة السهلة و السريعة اول م بنزلهم مبعرفهاش تاني او مبحبش اتعامل معاها تاني لاني كنت شاقطها لسبب و خلاص و هي بتبقا عارفة كده و كل واحد خد الي هو عايزو + حبيت ابقا او واحد يقولك كل سنه و انتي طيبة بمناسبة العيد🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: Anas868
هنتقابل فى شقتى فقط
هسحب منك موبيلك اول مندخل الشقه
مفيش حاجه اسمها خلفى
طب مهو طبيعي يرفض يضمن منين انك مش هتقلبيه او عملاله كمين ؟

الشقط السريع عامل زي الدلفري كده حاجه بتفضي الشهوة و خلاص انما الشقط الطول و الي كلو تفاصيل بيبقا عامل زي اكل البيت الي الواحد بيصحالو من بدري الي هو ممكن افضل شهر و اتنين و تلاته بس المتعة فالسرير بتبقا اكر و اعمق و بيبقا في مشاعر مش مجرد شهوة و بس و انا ف كل علاقاتي بحاول نفضل اصدقاء انما الشقطة السهلة و السريعة اول م بنزلهم مبعرفهاش تاني او مبحبش اتعامل معاها تاني لاني كنت شاقطها لسبب و خلاص و هي بتبقا عارفة كده و كل واحد خد الي هو عايزو + حبيت ابقا او واحد يقولك كل سنه و انتي طيبة بمناسبة العيد🥰🥰
بتعرف ازاي انها بتبقي عاوزن يوم واحد او تنكها فون او حقيقه او اي يكن ياعني بتعرف ازاي دا انت عارف انك شاقطها عشام تتمتع بيها ف بتعرف ازاي انها عاوزه دا معاك وكدا

مفيش وقت معين بس هىا بتتعرف من اول اكلام هل اشخص ده هىطول ولا جى علطول كان ف بنات معاىا ف اكلىه كانت ف ىومها بنروح اشقه وف بنت قبل كده قعد 3سنين ونص ع م جت ع اسرير
بتجبهم ازاي علي السرير بقي سوء يوم او شهور ؟! اي الطريقه الي بتجبهم بيها علي السرير وكدا بتدخل عليها ب اي وبتفتح معاها الموضوع ازاي

الموضوع بياخد معيا وقت لان مليش في جو شقلب واقلب دا وبحب تبقى علاقه دايمه وبحب يكون في ثقه بنا واحلا حاجه أن الموضوع يستوي على نار هاديه وياخد وقتو

• عجبني
الناس الى نجحت فى الشقط
مل شقطه وليها ظروفها و مش بتمشي بسستم معين أو خطواط محدده كل حاجه و ظروفها

لو عادية يوم لا اتنين
انما انتى بشقط فيكى من سنتين بتتزفلطى من زبي

• عجبني
الناس الى نجحت فى الشقط