NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

نسوانجي الشوارع

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
قصتي مع مدام هاله الجزء الرابع
فقالت احنا صحاب وما نخبيش حاجه عن بعض اتفقنا فقولتلها اتفقنا فقالتي فقالتي بصراحه احسن لبس شوفتي عليا انهي فيهم فقولتلها بصراحه البنطلون بتاع امبارح كان تحفه عليكي فقالتلي طيب ثواني وهجيلك شغل الاب واتفرج عليه لحد ما اجيب حاجه واجيلك كل ده وانا البطلون غرق من زبي وحاسس اني بحلم ومش مصدق نفسي ببص لقيتها جايه وجايبه عصير وكيك وقعدنا جنب بعض ع كنبه وقعدنا نتكلم فقولتلي يا بخت اللي هتجوزك فضحكت وقولتلها ليه يعني فقالتي عشان بتاعك كبير فضحكت وقولتلها ما كل الرجاله كده فضحكت اوووووي وقالت لا متهيئلك فقولتلها يمكن فلقيتها حركاتها غريبه شويتين مش مرتاحه ف قعده فقالتي بص هوريك حاجه بس قصادها هتوريني انت زيها قالت حاجه ع الاب قوبتلها ماشي وصدمتتي ورتني صورة زب جوزها فقالتي هااا تفتكر هبقي مبسوطه فانا سكت واتسمرت ف مكان كل كلام دخلتني ف حاجات تانيييه فقالتي هااا وريني بقي بتاعك بصراحه برغم اني هموت عليها بس خايف لاني ف حاجه جديده عليا خالص فقالتي لو مكسوف خش الحمام وصوره وضحكتي بتزغرت ف قلبي واعضائي فسكتت وقالتلي ع فكره انت بقال هنا شهرين وانا دايما بقابلك وبصراحه معجبه بيك اووي وبتمني تفهمني صح فقولتلها طيب انتي متجوزه وافتراضا حد شافنا فقالتي مين هيشوفنا وانا ماليش اهل ولا صحاب هنا وجوزي مواعيده معروفه والباب قضاد الباب فانا مزهول بصراحه تسمع ماشي تحكي ماشي انما تعيش موقف كل اللي جواك بيتغير ف يومين عايزاني انيكها ومن هنا هتبدأ كل حكاياتي الجنسيه مع جارتي
وانا بكتب القصه دي لانها اجمل ذكريات حياتي
وتتوالي الاجزاء

• عجبني
التفاعلات: ملك المتعه الجنسيه و المهاجر
الاجزاء قصيره اوي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%