NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

نسوانجي الشوارع

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
8
قصتي مع مدام هاله الجزء التامن

ومشيت وراها وهتجنن علي الطيز وعلي محنها وهزها اووووووف تخيلو كده شرمطه ومحن ومرقعه غزاله ماشيه بتتمرقع قدام عنيا ودخلنا الحمام هي واحده اشهدلها علمتني فن النيك والمتعه واللي ما يعرفش ان النيك فن مش شهوه بس يبقي ما يفهمش حاجه واحده كسها وطيزها غرقانين كريمه وزبي شيكولاته دي واحده تحس انها مخططا مش مجرد شاور مع بعض واحنا بناخد الشاور سندت بايدها علي حوض الحمام وفردت رجلها وطيزها لوري فرسة طالبه خيالها وابا بضرب ع طيزها بايدي وبلحس وابوس دهرها ونازل بلساني وشفايفي علي فلقت طيزها وفخادها وبصوت هادئ منها محمد نيك بنت الشرموطه بصراحه تنحت وما عرفتش اتكلم ولا اعمل حاجه قالتالي يا ولا اسمع الكلام واعمل اللي بقولك عليه وانا ما بحبش الشتيمه عامة بس بتجرني لحاجات والغريبه بمشي معاها فهي حست اني بدات افصل فقراحت جابت فوطة واتنشفنا وخرجنا لاوضة النوم وقالتلي يا حبيبي انت اول مره فخليك متجاوب وواحده واحده تعرف كلامي وتفهمه وتقبله وحضنتني وقالت مش هتنيك ياعم ولا ايه شايف كسي ده ابن متناكه وعايز اللي يفشخه فابتسمت ولقيتها نامت ع دهرها وفتحت رجلها وقالتالي ما تبقاش غشيم واحده واحده لحد ما يعرف طريقه وانا مش فاهم اول مره واللي افهم هرزعه ف كس بدفعة الف حصاااان هههههههه لقيتها بخبرتها بتمسك زبي بايدها وتفرح تكسها وبتحكه ف فتحه كسها الوردي وانا بدخله واحده واحده وبفرك بظرها بايدي واما حسيت انه بدأ يدخل اكتر واكتر وخبرتها مساعداني قومتني ونامت ع جنبها ورفعت رجلها لفوق وانا جيت ومسكت رجلها وسانها بصدرها وبدخل زبي ف كسها وقامت ناررررررها وكل اما ادخل واخرج وبسرعه واااااااه من نار كسها ولهيبه ومية كسها مغرقان والمتناكه بتصوت نيك يا محمد نيك كسي انا متناكه نيك يا لا نيك نيك ااااااه يا كسي نيك كسي يااااااامحمد والنبي يا محمد وانا بزرع واخبط ف كسها تور هايج اسد ماسك لبوه متناكه وتترعش وتصوت وتعيط نيك المتناكه بتاعتك نيك بنت المتناكه نيك الشرموطه اااااااااه نيك يا محمد نيك جامد بسرعه والنبي بسرعه والنبي عشان خاطري اووووووف يا محمد يخرب بيت ام زبك يا لا يالهوووووووي فين اهلي وجوزي يشوفوني وانا بتناك انا المتناكه يا حبيبي انا الشرموطه احححححححح اه يا كسي لقيتلك زب وانا تور هايج زب شومه بيرزع الف رزعه ف الثانيه الواحده اوووف يا محمد وتتوالي الاجزاء

• عجبني
التفاعلات: ملك المتعه الجنسيه و المهاجر
اهلا بك صديقنا العزيز

مجهودك ملحوظ فى نشر القصة

لكن صديقى يجب ان تكتب الجزء الثاني فى تعليقات الجزء الاول اى فى موضوع واحد

وتبلغ بطلب دمج الجزء المراد فى هذا الموضوع

https://xn--mgbkt9eckr.net/index.ph...حد-للتبليغات-الدمج-والتعديل-نسخه-جديده.83119/

ارجو ان اكون ساعدتك

ان امكن @Bosy17 اسطورة القصص ان تتخذ الاجراء اللازم وشكرا

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جمعها وخليها قصه وحده واعيد نشرها مره اخرى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%