NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

☆ N£S₩ANG¥ $TAR

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
معلش يا جماعة انا بس عايز اوضح ان ده مش موضوع تعارف ولا بلمح لاي حاجة ولا اي حد واساسا انا ذوقي في الجنس بتاع اكل وتلاقيني بغتصب المعكرونة بالباشاميل بكل سخونة

انا بس عايز افهم عشان بشوف تقريبا ٩٥% من الرجال هنا بيجبو الستات التخان والستات الكيرفي وكمان الستات الكبيرة شوي بالعمر

هو ده الطبيعي يعني ولا انا اللي مش طبيعي عشان عمري ما انجذبت غير للبنات اللي في سني و شبه العصي بس في ملامح انوثة عليهم ف ايه النظام وحيات دادي

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage و Mr. Berlin
ازوف كل واحد لي زوق معين ف الستات

أنت طبيعى أكيد .. ومن الطبيعى إن كل واحد يكون ليه ذوق معين فى الستات .. والذوق دا بيتكون حسب الرواسب النفسية اللى اتكونت فى عقله الباطن تجاه الجنس الآخر طوال مراحل عمره

كل انسان
ليه ذوقه

اخيرا لقيت حد نفس تفكيري بس انا بحب الفرنساوي والملامح الهادئة
مش تكون فلات

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
معلش يا جماعة انا بس عايز اوضح ان ده مش موضوع تعارف ولا بلمح لاي حاجة ولا اي حد واساسا انا ذوقي في الجنس بتاع اكل وتلاقيني بغتصب المعكرونة بالباشاميل بكل سخونة

انا بس عايز افهم عشان بشوف تقريبا ٩٥% من الرجال هنا بيجبو الستات التخان والستات الكيرفي وكمان الستات الكبيرة شوي بالعمر

هو ده الطبيعي يعني ولا انا اللي مش طبيعي عشان عمري ما انجذبت غير للبنات اللي في سني و شبه العصي بس في ملامح انوثة عليهم ف ايه النظام وحيات دادي
مش لازم كل يوم تاكل مكرونه بشاميل جرب مع كرواسون بالجبنه هتلاقيه تحفه واحتمال هو الي يغتصبك

• بيضحكني
التفاعلات: Mr. Berlin
أنت طبيعى أكيد .. ومن الطبيعى إن كل واحد يكون ليه ذوق معين فى الستات .. والذوق دا بيتكون حسب الرواسب النفسية اللى اتكونت فى عقله الباطن تجاه الجنس الآخر طوال مراحل عمره
كلام منطقي وسليم حضرتك ، بس مستغرب اني عمري ما شفت حدا بالمنتدى حمد او شكر الجسم النحيف

• أتفق
التفاعلات: القائد1
  • عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
  • حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
مش لازم كل يوم تاكل مكرونه بشاميل جرب مع كرواسون بالجبنه هتلاقيه تحفه واحتمال هو الي يغتصبك
شاكر ذوق حضرتك

• محزن
التفاعلات: FLEX&PABLO

كله هاد طبيعي كل حد بنجذب لشي معين الناس اذواق بكل شي حتى باعجابهم بالاشخاص
يعتي اكيد الي بعجبك مابعجب ممكن غيرك والي بعجب غيرك ممكن ماراح يعجبك
بتصير حتى بينا احنا البنات
مثلا قاعدين بقعدة ومرق شب بتلاقي بنات حبو شكله وطوله وعرضه وبنات تانبه بتبهدلهم على ذوقهم الزبالة 😂 مع انه ممكن يكون حلو بس مو بعين الجميع نفس النظرة اله
فالنهاية كل حد ذوقه بختلف عن التانين

• بيضحكني

كل واحد وليه ذوق مختلف بس الست الكيرفى اللى عندها امكانيات حلوه طبيعى اى راجل تعجبه و يشتهيها

سيبك انت مفيش أحلي من الاكل
الاكل هو المتعه الحلال
ولا بشاميل يزعلك ولا فراخ تقرفك ولا كوفته تتنك عليك
انا عندي صينيه رقاق باللحمه المفرومه اجمل من مليون ست 😍😍

• حبيته
ملكش دعوه بحب اختار الى بتحبو والى ترتاح معاه

• حبيته
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: FLEX&PABLO، مصطفى مصطفى و Single27
ماتشغلش بالك ولا تحتار ولا حتى تستفسر..
مفيش ستات هنا اصلا 😂😂

• هممم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا طبيعي وعادي جدا

• حبيته

كل واحد وليه ميوله وليه حاجه بيحبها في ناس بيحبو الستات الكبيره وفي ناس بتقول انهم اسهل من البنات انهم يجو سكه وكل واحد وليه رايه مع احترامي للكل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%