NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة محسن الأحمر وهوانم الحي الراقي ـ ثلاثة قصص 20/2/2022

BASM17 اسطورة القصص

ⓁⒺⒼⒺⓃⒹ ⓈⓉⓄⓇⒾⒺⓈ
طاقم الإدارة
كبير مشرفين
مشرف
كاتب متميز
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
1645322266945

قصة صورة
--------------
الفصل الاول
--------------
سوزانا و خطيبها نور
زواج التحرر

بعد انقطاع طويل عن ابطال قصصي كنت استعيد ذكريات الماضي و تذكرت نور ذالك الفتي صاحب المواهب المتعددة فوجدت له صورة في مجلة هوانم المجتمع مع شابة انيقة ورشيقة وتحتضنهم امرأة مسنة فنسخت صورتها ووضعتها علي محرك البحث جوجل فوجدتها ممثلة قديمة وملكة جمال عهدها اسمها ماري طوني يونانية الاصل تقطن بحي جاردن سيتي الذي تقطنه بدور وابنها نور فقررت المجازفة للقائها وبما انها ام صديقة نور اتصلت به،

الو استااااااذ محسن فينك يا عم ليه طال غيابك عنا، جميل جدا يا ابن بدور تفتكر انك وعدتني بأن تظل صديقي فلما تتزاكي علي، بصراحة يا محسن انت دائمآ علي بالي لكن اعتقدت ان صداقتي لك قد تجرحك ففضلت الابتعاد عنك، تمام طول عمرك ندل مش جديدة عليك لقد اصبحت فنان مشهور ونسيت انني صاحب فضل عليك وعلي امك، لا ابدآ يا صاحبي عمرنا ما هننسي جميلك ولعلمك الخاص ان اضع صورة لك بالحجم الطبيعي في شقتي، علي العموم ال فكرني بيك صورتك مع الفنانة ماري طوني لكن من هيا الفتاة التي معكم بالصورة، انها ابنتها وخطيبتي واقسم لك اذا اتيت الان لوجدت دعوي بأسمك مفتوحة لحضور حفل نصف الاكليل، المهم اريد ان اقابل حماتك المستقبلية لعل في ذاكرتها قصة تريد أن انشرها لها فهي كانت زائعة الصيت في الستينيات، سأسألها يمكن توافق بس الافضل من كده اني اعزمكم معا علي حفل عيد ميلاد مامي بدور بعد غدا بس بشرط متكلفش نفسك ارجوك، ماشي يا نورا بس عاوز اعرف شوية معلومات عنهم ايه رأيك تقبل عزومتي علي العشاء الليلة انت وخطيبتك، واو استاذ انت تؤمر حبيبي هتصل بيها واقولك علي الموعد المحدد،

واستدرجت الولد الي كرسي الاعتراف نعم لا يهمني ان اكتب قصة تروي الي من انسان عن اخر قدر ان يقصها صاحبها عن نفسة فمتعة الكتابة في ادق التفاصيل حتي الاحلام وما يكنه في نفسه واتصلت بأحد المطاعم ليرسل الطعام الي مكتبي وبعد ان حدد الموعد وصل الطعام ومعه سفرجي لتجهيز السرفيس وليعطي للجلسة وجاهه،

وصل نور وصديقته فاستقبلتهم بالترحاب وجلسنا بالهول نتبادل اطراف الحديث ونتعارف كم هي رقيقة هذه الفتاة ومتحرره ومتأنقة،

طلعت باشا يا نور لقد احسنت اختيار هذه الملكة شريكة لحياتك، طيب قليلو انتي يا سوزي مين ال خطب التاني يا عم هي ال خطفتني، بصراحه يا محسن نور قطعة اللماس ومالوش تجربة في البنات وبيتكسف منهم وهعترفلك انا ال شبكته هاهاها، العشا جاهز يا محسن بيه اتفضلي يا ست الهوانم، سلم ايدك يا شيف هات زجاجة نبيت من البراد، اتفضلوا تؤمروني بحاجة تانية صحتين وعافية علي قلوبكم،

وبعد تتاول العشاء جلسنا بالتراس وغمزت لنور ان ينشغل عنا ويجلس ربع ساعة بمكتبي لاحلل شخصية هذه الفتاة،

تعرفي يا سوزي ان مامتك كانت ملكة جمال مصر فالستينيات، واو استاذ محسن مامي كانت سيدة صالونات وشاعرة وعازفة بيانو وصاحبة منتدي سنوهوايت مامي كانت اجمل فتاة فالعالم، لذالك عاوز منك تحديد موعد معها لاعيد صياغة تاريخها و مغامراتها، عيوني يا باشا نور لمحلي انك سبب شهرته هو و بدور ممكن اقابلك لوحدنا تعملي اختبار القبول، انا كاتب ومحلل لكن استطيع ان اخلق منك نجمة لامعة في سماء الفن ومكتبي مفتوح ليكي تشرفي في اي وقت، يلا نروح لنور زمانه ميت من الغيرة هاهاها، ايه رؤيك فالبت بتاعتي يا سي محسن مش عرفت اختار بردو، بصراحة انا باحسدك عليها مع اني متأكد ان انت الولد بتعها تسمحولي ادون مقدمة قصة مدام ماري طوني من لقاء عاطفي بدء بينكم، بس بشرط تكتب اسمي بالقصة مش تغيرو اسمي الحقيقي سوزانا، اتفضلي ابدأي واهتمي بالتفاصيل،

في حفل عيد الفصح ال فات اتعرفت علي ماما بدور لاني شوفتها في اعلانات كتير وكان ننوس عينها بيبوصلي من تحت لفوق ومكسوف اخدته من ايده وخرجت بيه علي التراس وابتديت اغازله هاهاها ولقيت خدودو احمرت لما حسست علي هاهاها قعدت جمبه علي المرجيحة ولزقت فيه جامد واتحرشت بيه طلع تعلب وعفريت شالني وقعدني علي حجره وهمس فودني انتي غيرتي نظرتي فالانثي وحضني بقوة حسيت بأشتياق لذيذ فانسحبنا من الحفل واخدته علي شقتي الخاصة وقررت فنفسي اني اغتصبه،

هقوم اروح مشوار قريب وخدو حريتكم محسن ده اخويا، خد بالك من نفسك وسلملي علي الاستاذ جاسم، يوصل بااااي،

قلعته الچاكيت وفتحت زراير قميصه حسيت انه انثي صدره ناعم مفيهوش ولا شعرايه سحبته من الجرافيت لاوضة النوم مثل اللولو ونزلته علي ركبه ورفعت الچوب مسكني من فخودي ولصق وشو تحت الاندر ونزل لحس، ممممم خلاني انهارت طلع معلم فلحظة سحب الچوب والاندر ورماني علي السرير في سيمفونية عزف علي الاوتار حسيت بقضيبه بين رجليا قايم زقيتو وضربته بالالم علي وشه راح قالع البنطلون والبوكسر ومسكني من شعري ورشق قضيبه فبوقي وانا مسكاه من اردافه بفتح فيهم واقفل والطمهم بكفوفي راح نايم علي ضهره وفتح رجليه نزلت مص ولحس لحد ما نزل شهوته فبوقي قومت تفتهم فبوقو وانا ببوسو قومت طلعت كندوم ودهنت قضيبه بلاكوست المثير والمخدر ولبسته الكندوم وقعدت عليه ودخلته وفضلت ارقص وهوا هيمان في عالم تاني حسيت بشهوتي قربت قومت قعدت علي بوقو نزل لحس بأحتراف صرخت اااااااااااه اااااااااااه وقزفت شهوتي فبوقو وعلي دقنه وقلبني علي بطني وفتح رجليا ومارس معايا الجنس بكل الاوضاع حسيت بالسعادة وفرحة اني لقيت شريك حياتي المتأنث لاني بأكره الراجل المشعر الخشن بقرف منهم وبعدين قلعته الكندوم ونزلت شهوته بايدي ودخلنا الحمام استحمينا ورجعنا الحفل،

جرس،لو سمحت يا شيف ضيفتنا نفسها فحاجة حلوة من ايدك، تؤمري يا ست البنات اعملك مرونج لاسيه، هاهاها شيف ممتاز لا انا اتفطمت يااا اسمك ايه، طوع امرك يا هانم شيف منذر وده الكارت بتاعي مخصوص للقمرات، عندك شيري او اي نوع ويسكي، في كل حاجه يا قطة خزانة الاستاذ محسن عمرانة هعملك كوكتيل هتحلفي بيه طول عمرك، نور شاب رائع ومتفتح اتمني لك حياة سعيدة معاه حافظي عليه، احنا متفاهمين يا عزيزي تحرر كامل بصراحة انا معجبة بالشيف منذر باين عليه من اهل الشام، انتي فري ولذيذة امتي الشبكة ولا هتتجوزو علي طول، اتفقنا علي زواج مؤقت لمدة سنة بدون عقد نور موافق، اتفضلي يا قمر طبيعي تحبي بتلج ولا بارد بس، اقعد يا منذر نادمني باين الاستاذ محسن ملتزم مش بيحب الخمر، اقعد يا شيف بصراحة يا سوزانا شربي للخمر نادر منذر هيشرب معاكي، هعملك قهوة يا باشا اعتقد في حد علي الباب هفتح، انا جيت حذري فزري جيبلك ايه يا مهجة حياتي، مممم انت طبعآ هدية السماء ليا تعالي اقعد جمبي وحشتني، القهوة يا باشا اتفضل الا الا الا انت قعدت ليه مكاني يا عريس انا نديم العروسة، وسعتلك تعالي وسطينا اعملي مشروب جديد انا الليلة مبسوط قوي،

جلست ادون علي الحاسوب واراقب همسات ولمزات العروسين مع الشيف اعتقد انه سيكون له دور كبير في حياتهم وقصتي زواج متحرر اختيار لشاب مثلي لزوجة متحررة شيئ جديد في مجتمعنا قد غزا بيوت الفنانين وسوزي قناصة بارعة وشرهه جنسيا والشيف شاب جميل الطلعة واعتقد عنده خبرة في معاملة هذا النوع من الازواج فقد قبل العمل عندهم بدون تحديد راتب يعني انه يعرف كيف يحصد المال من علاقتهم كتبادل الزوجات والحفلات الحمراء وشعرت بأن الامر تطور بين ثلاثتهم فكان لابد ان اتدخل،

قولي يا نور اخبار الدنيا ايه معاك في فرقة موسيقية هتزور دار الاوبرا ومحتاجه عازفين للمقطوعات الشرقية تحب ارشحك ليهم، اسمحولي يا شباب مليش في احاديث العمل هقوم انا والشيف علشان يعلمني صناعة الكوكتيل، براحة علي مراتي يا شيف اوعاك تخليها تمسك السكينه لبسها جونتي امووووه موافق طبعآ يا استاذ محسن ومعايا جاسم لو تحب عازف تاني معانا صديقة جاسم بتعزف علي الهارموني، قولي يا نور انت سعيد مع سوزانا ولا بتقضي وقت وخلاص، انت عارف متعتي هتكون مع حماتي لانها هدفي اما سوزي اعتبرها جسر معلق لحصد المال، لسه بتمارس الجنس مع جاسم، جاسم ده حياتي الحقيقة احنا شبه متجوزين بعض، و بدور لسه بتمارس الجنس مع ماريا وازي وافقت انك تتجوز اعتقد فيه علاقة غير شرعية بينك وبين مامتك، نسيت اقولك ان دكتور صنوع زوج ماريا اتوفي من شهرين ومامي شبه مقيمة مع ارملته عايشين حياتهم، ههههه صوت خطيبتك ابتدي يطلع الشيف شقي، انت عرفته منين وايه سبب وجوده هنا، لا دي صدفة المطعم ارسلة سرفيس مع العشاء، منذر ده يا استاذ محسن ليه تاريخ فجاردن سيتى خادم مطيع وبرنس فالجنس اعرفه من ايام المعهد في حفلات الترحيب ليه في كل انواع السكس انا نكته وانا طالب ممتع، قوم شوف منذر صوت البنت هيصحي الجيران بلاش فضايح، هههههههههههههههههاي اهم راجعين انت بتعمل حساب لجيرانك العمارة كلها مكاتب ومفيش غير الخواجة فيبوس والشغالة بتاعته، ايه يا شيف مش هتعملنا طبق حلويات العشاء اتهضم يا راجل، بصراحة يا سعدة الباشا انت معاك جوز حلويات ما يتكررش ربع ساعة اجهزلك طلبك، انبسطت مع منذر صوتك كان بيرن بالمطبخ، ايه انت بتغير عليا يا نورا كان بيعلمني فنون الطبخ وعمل الكوكتيلات بس شقي فتعليمه هاهاها، امتي يا عروسة هاقابل مامتك، وقت ما تحب بس انت صحيح هتكتب قصة مغامرتها وتنشرها دي الذاكرة عندها اصبحت مشوشة كفايا تقعد معاها جلسة واحدة وخد بالك هي بترفض اجر فممكن تشتري لها هدية تليق بثمن القصة، كويس انك نورتيني وياريت تسجلي قصتك علي فلاشة ولو تقدري تنزلي عليها صور لمغامراتك عندي هنا برنامج بيخفي تفاصيل الوجه، مش انت وعدتني انك تطلعني سلم الشهرة امتي هترفع رجليا بقاااا هاهاها، الاول هتبدئي في مجال اعلانات المنشطات الجنسية لانك خبيرة مثل ما فهمني نور، اتفضلوا طبق منذر مش هتقدروا تغمضوا عينيكم من الضحك طبق قاتل هاستأذن عندي حفلة في اخر الشارع اي خدمات سعادتك، خد يا شيف الظرف ده شكرا علي حسن واناقة السرفيس وخدمتك للضيوف، ده كتير قوي ما اتحرمش منك وانا في خدمتك فأي وقت اتفضل الكارت بتاعي بااااي،

وانصرف الشيف ونظراته الساحرة خطفت قلوب العروسين وما هي الا لحظات تبعه نور وخطيبته لعلهم متفقين او شيء من هذا القبيل، جلست واشعلت سيجار وانا اتأمل صور كاميرات المراقبة في المطبخ بين شيف منذر وسوزي قناصة المتعه ولم اتخيل ابدآ انها بهذه الجرأة هيا من تحرشت به وكأنها تعرف وجيعته ههههه تضع يدها داخل مؤخرته بخبث شديد فينحني طالبا المذيد ولكنه امتعها بالجنس الفموي بأحتراف مما يؤكد انه سيكون رفيق العروسين في فراشهم،

مجتمع راقي بكل مقاييس العهر والدعارة العلانية و الجهرية لقد بدأت اشعر بالبرود الجنسي من كثرة متابعتي لحكايات سفاحي المحاارم وحياة المثليين و العاهرات يجب ان اذهب الي طبيب لعل العلم توصل لعلاج مرض كتابة القصص الجنسية هههههه.

Bosy Boy

قصة صورة

الفصل الثاني.

جمال و ذات الدلال
العشق الطاهر

كنت اتجول في شوارع القاهرة باحثا عن الخروج من الصمت الذي اعيشه في مكتبي وقادتني قدماي الي مقهي شعبي اعتقد أنه اثري حيث قرأت يافطته انشئ عام 1914 هههههه مقهي القرن اذا فجلست في وسط الصالة السفلية حيث يجلس كبار السن لاستمع الي فكاهتهم مع بعض فطلبت شيشة طمباق فابتسم صاحب المقهي وقام من مجلسه وجلس الي جواري بعد ان سلم علي وقال،
المعلم بهنسي تخيل يا بيه منذ عام لم يطلب احد الطمباق،
انا لا ادخن عادة ولا اعرف طعم الطمباق ههه،
انصحك الا تدخنها قفل علي الطمباق يا دو،
هل هيا شديدة الي هذا الحد ام غير متوفرة،
مازلت شابا هذه المقهي كانت منتدي الشعراء والأدباء جلس هنا معظم مشاهير القرن العشرين تاريخ كنت ايامها لم اولد ولكن هذه قصص جدي،
هل ذكر لك اي شيء عن الفنانات او المشاهير،
كتير جدا وترك لنا البومات واوتغرافات كثيرة،
تعرف مدام ماري طوني كانت ملكة جمال مصر تقريبآ اواخر الستينيات،
ماري ماري نعم انا اتذكرها كنت تقريبا في المدرسة الثانوية نعم كانت حديث المشاهير بأنها تملك منتدي الشعراء،
هذه صورتها الان وجدتها منشورة بمجلة،
ايوا هيا هههههه مازالت جميلة رغم سنها،
يا دو احضر قهوة سادة لي انا والمعلم،
قهوة من مكتبي يا دو والحساب وصل قولي يا باشا شكلك مألوف اعتقد شوفتك ببرنامج او صحيفة نعم انت كاتب مشهور عرفتك فذاكرتي قوية واحب القراءة واحيانا اكتب بعض ابيات الشعر الحلمنتيشي هل تعرفه،
نعم فهو زجل ممزوج بالشعر العامي الفكاهي،
اتفضل القهوة وسأتركك لاتابع العمل الحساب عندي واتمني تكون زبون دائمآ لعلها تعود منتدي المشاهير مرة أخرى،
هههههه ما تحلمش يا راجل يا طيب اختلف الزمان والشعراء والادباء قد انقرضوا،

بعد ان شربت قهوتي انصرفت لاقود سيارتي الي مكتبي لاحاول سرد بعض هذه المعلومات ولكني فوجئت بفتاة تنظر إلي وتضحك،
هههههه بتعمل ايه هنا يا استاذ محسن،
سوزي الرشيقة في المدينة ماذا تفعلين هنا،
ابدآ كنت في زيارة لدار الايتام انا عضوة بروتري الخيرية،
واو معقول يا صغيرة هذا عمل الشيوخ،
سيارتي تأخرت سأركب معك وارافقك الي مكتبك فهل تسمحلي،
تفضلي ما اخبار نور وجدته امس في الاوبرا،
مللت منه بصراحة ولكن سأتزوجه هههههه،
هيا انزلي ساركن السيارة والحق بك،

صعدنا الي المكتب وانا اشك انها ليست صدفة فهي تحلم بالشهرة وتلقي علي امال كبيرة،

تفضلي ما هو مشروبك المفضل،
لا خليه بعدين عملت ايه في مشروعي،
مفاجأة لا تتوقعيها فأتمني ان لا تتعجلي،
هههههه نور علي الهاتف اقولوا اني هنا ولا،
هاتي الهاتف في ايه يا ابني مانعرفش نفرفش شويا من غير ماتقلقنا،
واو وقعتك هاهاها انا عارف انك مش هستحمل في ايد سوزي 5 دقايق لحظة هاجي،
انتي فاهمة انك ممكن تهدديني يا شيطانة،
بصراحة انا معجبة بيك هاقوم اعمل مشروب تحب اعملك كاس،
لا لسة ماتغدتش تحبي اجي اساعدك فالمطبخ،
هههههه لا ممكن علي السرير انت دمك عسل،

هذه الملعونة تعتقد اني لقمة سائغة الهضم لابد ان اقابل والدتها اليوم بأي وسيلة فقررت ان اقنعها هي ونور بان بعض الصور في صالون الملكة ماري ستجلب لهم الخير والشهرة،

بتكتب ايه يا استاذ تحب اقعد جمبك وتعلمني ازاي اكون ممثلة اعلانات،
لا هذه المهنة لا تليق بك ولن ابوح لك بما اخفي ايتها المتعجلة،
يعني مش هقدر اراوضك عن التزامك الغريب،
خلصي مشروبك سننتقل الي بيت والدتك بمجرد وصول خطيبك،
مامي اليوم غير موجودة هيا مسافرة اليكس،
يا خسارة لقد كنت سأبوح لك بالمفاجأة امام مدام ماري لكن نأجلها بعد اسبوع،
هههههه طيب يلا قوم و نور يحصلنا انته هههه،
احصلكم علي فين ناوية تخونيني ازيك يا محسن باشا خطفت البت بتاعتي،
عندنا قعدة رومانسية مع السلطانة خد عروستك في سيارتك وانا هاتبعكم،

واخدت معي الكاميرا و الحاسوب لابدأ قصتي المميزة وعندي امل ان تكون ذاكرتها قوية واتصلت بهم لانتظاري امام احد محلات التحف واشتريت لها لوحة فينوس وعدة اسطوانات نادرة لاغنيات قديمة ونادرة وحين وصلنا كانت تأخذ ايلولة الظهيرة فقدمت لنا الخادمة واجب الضيافة وانا اصور كل معالم هذه الغرفات التي تغطيها صور الفنانة ماري طوني منها الفوتوغرافية ومنها لوحات لفنانين عظماء من القرن الماضي شقة تشعرك بروعة الماضي والزمن الجميل،

ايه رأيك في زوء مماه وصورها نفسي اكون في جمالها وشهرتها،
نعم يا سوزنا هذا متحف وليس منزل واوعدك ستتخطين شهرتها لكن كاعاهره هاهاها،
سوزي جسمها روعة يا محسن اتمني ان تنشر صورها بأسلوب متحرر،
طيب وصورك تحب انشرهالك ازاي ايضآ باسلوب عاهر ام عاهرة فين يا سوزي مماه،

بنسوار عليكم يا شباب جيل 21،
اهلا بيكي يا سلطانة المنتديات واسطورة الزمن الجميل انا محسن الأحمر كاتب ومؤلف بحثت عنك في كل حدائق الزهور واخيرا وجدتك متواريه عن الانظار في فازة غالية يا اجمل فنانة مرت علي سريرة العشاق،
هاه هاهه انت شاب مثقف اهلا بيك تخيل لم يزورني اي صحافي من تقريبا 10 سنوات انطفأت اضواء الثقافة والشعر زمن طويل،
يلا يا نور خد عروستك وهوونا انا عاوز انفرد بهذه الدرة الغالية،
يعني احنا بقينا عوازل يلا يا نور نسكسك في اوضتي هاهاها،
تعال يابني اقعد جمبي انا قلبي اتفتحلك ثم انا مش بعرف اتكلم وعينك فعيني تحب نبدأ ازاي سوزانا فهمتني انك مؤرخ ثقافي،
اتفضلي اولا دي تحفة نادرة لألاهة الجمال وهذه اقدم اسطوانات لاغنيات الاربعينيات لتذكرك بطفولتك،
انت شاب لك زوء جميل واسلوبك راقي،
ابدئي من أول لقاء لاختيارك وصيفة الفن العذري في ملائكة 57،
كان عندي تقريبا 16 سنة ومثلت دور الاميرة المسحورة فدار الاوبرا الخديوية في مسابقة افضل مسرحية مدرسية وحصلت علي المركز الثاني كوصيفة متميزة ودي كانت اول درجات سلم الشهرة انهالت عليا عروض الأزياء كاموديل وبعض الادوار في الافلام مع مشاهير الزمن الجميل كانت ايام واتعرفت علي الفنان الراحل جمال الدويني ورشحني اخوض مسابقات ملكة الجمال بجميع أنواعها كان اكبر مني بعقد كامل ونشأت بنا قصة حب اتفضل دي اول صورة انا وهو في حديقة الاورمان ودي صورتنا واحنا مخطوبين فالاوبر الخديوية زمان كنا محتشمين انظر حتي علي البلاج،

صورك رائعة اعتقد المصور كان ابداعي ثم الاستاذ جمال كان فتي الشاشة ايامها وكان ليه معجبات كتير من المراهقات،

ههه هههههه لكن هو مش كان شايف غير ماري لدرجة انه كان بيلبسني نضارة سوداء بليل علشان اظهر امام الجمهور اكبر من سني وفي يوم عيد ميلادي ال17 اخدني علي قصرة الخاص بمدينة مطروح وهناك طلب مني اني اتحرر من ملابسي ليرسم لي هذه الصورة الموجودة فوق المدفئة وعليها امضاءه بنقطة ددمم من صباعه كان انسان خلوق ورومانسي وبعد ان وضع اللمسات الاولي علي الصورة شالني كأني طفلة ودخل بيا بيت الزهور الخاص به او زي ماتقول جنته ونام بيا علي ارضية من المرمر وبدء بالمداعبة اللطيفة لينتفض جسدي وبسرعة البرق قومت اجري وهو بيلاحقني فشدني من من وسطي وحملني علي كتفة الي غرفة النوم وقعدني علي حجره وحط في فمي قطعة شيكولاته مملؤه بداخلها ويسكي وتبعها بقبلة ساخنه سحبت مني روحي ليدخل بدل منها روحه ووقفنا نرقص كاريوكي وفي كل دفعه ينزع من ملابسي قطعة وبعدين رفعني مثل العصفورة باعلي من رأسه كاراقصات الباليه العاريات وفضل يدور بيا وانا شبه مغيبة فلقيت نفسي علي السرير وهو فوق مني فمه في فمي وعينه فعيني ويده خلف رأسي والتانية علي ثديي وبحركات خفيفة شعرت بالنشوة فاحتضنته بقوه وانا اتراقص تحته وحسيت بشيئ قوي بين فخذيا فقبضتهم بقوة حتي احافظ علي عذريتي يااااه كان صبورا وشاعريا لدرجة انني ارخيت عضلاتي وسلمت له نفسي وحسيت بمغناطيسية شديدة تجزب مهبلي ليحتك وينبض بلمسات قضيبه واخذ يتقلب بي وكاننا نسبح في حمام مملوء بالعسل افرزت فيهم شهوتي ثلاث مرات وهو لم يحاول أن يفقدني عزريتي فنمت علي بطنه اداعب قضيبه بفخذي ومهبلي ليقذف منيه بغزارة دافئة علي ساقيا وقال لي،

اختطف الذئب جمال ارنبته ذات الحسن والدلال
فسن انيابه ليأكلها فلانت من قبلتها و الأختيال
فأضحي الذئب أرنبا والأرنبة الفاتنة ددمم غزال
اواه من عينيها وشهقتها اخضعته كقوة احتلال

استسلمت لك طائعة فكنت لي غطاء واشك
فزاد حبي لك ايها الذئب وتمنيت ان اشبعك

كان انسان امين قضينا اجمل ايام الحب الرومانسي في فراش واحد لمدة عشرة ايام دون أن يفقدني عذريتي او يغتصب انوثتي ولما رجعنا الي القاهرة اصبحت صورة ماري العارية اغلي صورة في معرض الفنون الجميلة وذات يوووووممم!!! انت مين ياولد بتعمل ايه جمبي فين السياف انتي يا جارية!!!!!!!!!!!!!

فعلمت انها غابت عن قصتها بفعل رياح السبعينيات الربيعية وانا اسمع صرخات سوزنا العاهرة مع خطيبها فماذا اتصرف تناولت البوم ذكرياتها وفتحته ووضعته امامها وهي تحدق في شذرا واتت ابنتها تحمل جرو ابيض ووضعته في حجر امها فغمزت لها ان تدخلها الي غرفة نومها فنفذت واتي نور يضحك،
ايه صدقت جتلها نوبة الزهايمر وطبعا طلبت منصور علشان يطير رقبتك،
كانت تتحدث معي وهي في ربيع العشرينات وفجأة انتقلت الي خريف الثمانينات لكن اكملت اجمل قصة كتبتها،
تصدق انا منتظر اللحظة دي بفارغ الصبر علشان انام معاها واشبع شذوذي،
ههههههه طيب قوم يا جوز العاهرة وصلني للباب علشان قرفت من رغبتك،
احا دي سوزي كانت تقتلني انت عاوز تخلف وعدك ليها احييه،
خد اديها الكرت ده والخطاب وتروح معاها بليل المعادي هتوقع عقد موديل للاعلانات كعارضة ازياء للملابس الداخلية ولو نجحت هيعملولها ريكلام لتصوير الاوضاع الجنسية في بعض الافلام كبديل للبطلات يمكن ينوبكم من العقد منتج شهواني يفترسكم ويريحني منكم،
اموووه انت رائع يا محسن،
في ايه يا نور انت بتبوس محسن ليه يا خاين،
هاهاها تعالي اقعدي علي حجره خلاص رفع رجليكي علي سلم المجد،
امووووووووه تشكر يا باشا مماه تعبت انا اسفه،
عاوزك تجهيزها غدا بليل علشان اكمل اخر لقاء حدث معاها هي سجلت اول لقاء والي اللقاء غدا فالمساء نفذي كل ال فهمتوا لنور وخليكي رزينة علشان تنالي اعجاب اللجنة يلا باييي،

صور ماري وهي صغيرة ذكرتني بعائلات ملوك القرون الوسطى فأستعجبت كيف تركها المنتجين وتناساها مكتشفي النجوم في عصر السينما الذهبي لو حدث ذالك لكانت اشهر فنانة في مصر و الغد قريب سنعرف منها لماذا؟،
والي اللقاء

Bosy Boy

قصة صورة

الفصل الثالث

منطقة محرمة

ذهبت إلى مكتبي مبكرا علي غير عادتي وجلست احتسي قهوتي وانا اتصفح السوشيال ميديا فوجدت استغاثة من مقهي 1914 تطالب بأيقاف محاولة الهدم من مجلس الحي فأتصلت فورا بصاحب المقهي الذي كان مرهقا وحزين فأخذت سيارتي وانطلقت اليه علي الفور فوجدت اهل المنطقة يقفون درعا امام المقهي لمنع الجرافة من هدم المبني الاثري فتوجهت الي ضابط المرافق وانا اتصل بمكتب المحافظ وقولت له،

في ايه انت معاك حكم قضائي ولا اداري،
انا مرغم دي اوامر رئيس الحي،
اللو اديني سعادتك مكتب المحافظ الامر في غاية الأهمية قولو محسن الأحمر...........!الموضوع منشور علي صفحة الاخبار بخصوص مقهي 1914............!شكرا معاك ضابط المرافق،

وانصرفت معدات الهدم فرفعت يدي لاحيي ابناء الحي علي شجاعتهم وتماسكهم وشكروني وخرج المعلم بهنسي وحضنني وجزبني الي المقهي وهو مشرق الوجه،

انت سعادتك عملت عمل رائع انقذت اثر من تراث مصر الحضاري،
فهمني يا معلم ازاي حصل ده هيا الارض دي ملكك ولا ملك الدولة،
طبعا ملكي ورئيس الحي طمعان فيها وطلب مني ابيعها للمحافظة او يهدمها،
لازم تشوف محامي خبير وتعمل محضر بالواقعة وتاخد معاك صور عقود الملكبة،
المهم انت شرفتنا يا باشا انا كنت هتصل بيك خد الالبومات اهه تقدر تصورها وترجعها وقت ما تحب،
انت طيب قوي يا معلم مش خايف انك تفقدها،
يا باشا انت تؤمر انت بتحيي اوراق مدفونة،
اسيبك طيب انا سايب المكتب مفتوح لما قرأت استغاثتك سلام عليكم،

عودت الي مكتبي لاتفحص الكنز الذي معي فسمعت صوت ضحكة سالبه ترج اركان العمارة فأذا بسوزي الملعونة ومعها نور وامها ملكة قصتي فشيطت فرحا،

مش معقول مفاجأة غير متوقعة السلطانة في مكتبي،
اصلنا كنا عند الدكتور فاروق تخيل ماما كانت بتيجي العمارة دي وانا معرفش،
المهم حالتها مستقرة هقدر استشف منها حاجة،
طبعا اعتبرها رجعت 50 سنة لايام شببها،
طيب خد شرموطتك وسيبني معاها بس اعملولنا قهوة وخدو راحتكم عندي اوضة للفرفشة،

نورتيني يا سلطانة شوفي علي حظك ده البوم لسه واصلني من نص ساعة تصفحيه وانتي بتحكي،
تحب احكي ايه ولا ايه يريت س ج افضل،
اخر مغامرة تفتكريها ايام شبابك،
اغرب لقاء كان فلبنان مع عماد رشدي كنت بمثل معاه مسرحية بائعة الهوي بطولة نجوي فوزي وكان دوري عبارة عن عاملة الريسبشن المهم هو عزمني علي سهرة في فيلا المنتج شلبي ديوار وبعد انصراف الضيوف قالي بصوت خافت،
انتي عجباني يا ست الكل خليكي معايا الليلة محتاج حد يونسني ارجوكي مترفضيش،
بس خايفه من كلام الصحافة يا استاذ،
خدي بس الكوليه الماسي ده تعبيرا عن حبي ليكي،
واو معقول ده شيء كتير حبيبي بس ايه الثمن،

قام وقف وراح شددني علي صدره وضمني وخطف بوسة وراها بوسة ثم بوسه ساخنة وقعت شنطتي من ايدي ورفعني كأني لعبة فأديه ودخل بيا اوضة النوم وجسمي كله منمل معقول هنام فحضن معشوق المشاهير هههههه كان خلبوص كبير قعدني علي حجره وقلعني جزمتي وهو بيبوسني بحرارة وسحب الجيبه وفتح قميصي وطلع بزي يفرك فيه وانا مستسلمه للمتعة قومني وقلع بدلته وكل ملابسه عضلات بطل مش ممثل نزلت تحت رجليه قلعته الشراب طلعلي زوبره من رجل الكلوت مرعب خطف روحي قومت اجري هههههه لكن اهرب من مين الخمرة بتخليك ضعيف شدني وحدفني علي السرير وهجم عليا بوس واحضان فكل جسمي وقلبني علي بطني فوق وسادة ونام فوقي وزبره الشقي بين فخودي بينبض وبمغناطيسية غريبه دخل فكوسي كأنهم متواعدين اووووووووووه يححححححح مؤلم يا برنس سلو بليز هو يتنهد وانا اتأوه ويحضني ويتقلب بيا اوففففف نار المتعه قايدة فجسمي طلع زوبره ونام علي ضهره ورفعني مثل الدمية قعدني علي قضيبه القوي وسابني اتفنن فامتاعه انت قاتل يا فنان وييييييي حضني بقوة حسيت بشهوته مع شهوتي متكاملة واتقلب بيا وهوا رافع رجليا لحد ما خارت قوانا،
انت رضيت الروح شوف الصورة دي وان مع فرقة البلشون الفرنسية للباليه جيبتها منين،
وريني قمر تخيلي مازلتي بهذه الرشاقة والكسم تستحقي لقب ملكة جمال بحق الالبوم ده من مقهي اثري عثرت عليه اسمه 1914 تفتكريه،
مش عارفة يمكن ليها اسم تاني ياااااه دي كانت منتدي ثقافي كبير ايام وعدت،
بس مكلمتنيش عن ابو سوزي ولا ده سر يا ست النجوم وفاتنة الاجيال،
سوزي مين تقصد سوزنا هههههه ايوا دي بنت البرنس جوهر شاهين اتجوزني تقريبا ستة شهور كان سادي ووسخ انسان واطي من اسرة اصولها من المغول عيشت معاه اسود ايامي وخلصت منه بالعافية،
لو كان هيزعلك قصته كفايا عليا كده انا عاوز احلي ايام في حياتك،
احلي ايام كلها كانت جميلة فين البنت الملعونة دي انا تعبت نادي الوصيفة والسواق يروحوني،

وطلع السواق والممرضه اخدوها ومشيو ومازالت ابنتها تمارس الجنس مع الخليع نور وبعد ان صورت كل محتويات البوم المعلم بهنسي ورتبته كما كان نسخت له صورتين علي فلاشة حتي يحتفظ به كأثر موثق واتصلت بوزير الثقافة ليوقف قرار رئيس الحي لتظل هذه المقهي قائمة،
كفايا يا نور اهمد عاوز سوزي تعالوا،
ماماه فين انت وديتها العربية ولا مشيت وحدها،
روحت مع السواق والممرضه قوليلي معقول نور كل ده شغال فيكي فشخ ولا كنتي انتي ال ركباه،
روحت امس عند المنتج طلع مش تمام بيئة رفضت شروطه وتفيت فوشه،
انتي فاكرة ان الشهرة من غير ثمن يا غندورة فين جوزك يفهمك نجوم الزمن ده بيوصلوا ازاي،
عارفة بس الحيوان ده طلب مني المستحيل اوففف،
خلاص فهمت ما تحكيش لواط ونجس يغور فداهية هشوفلك منتج رومانسي،
عم محسن هتحضر فرحي علي سوزي يوم الأحد الجاي ولا هتتهرب،
يوم الأحد انا هكون في مهرجان كان علي العموم هدية جوازكم هتوصلكم في الموعد سلملي علي ماما بدور كتير وبوسها من بؤها هاهاها،
سوزي قالتلك ان المقابلة فشلت امبارح وهدمت احلامنا ومستقبلها،
هتصل بيك الصبح واحدد موعد مع شركة الاعلانات مؤقتا لحد ما ارجع من المهرجان،
يب يلا بينا يا سوزي نطمن علي مامتك ونسيب محسن بيه يكمل شغله سلام حبيبي،
صاحبتكم السلامة حياة سعيدة،

وانصرف الجميع بعد أن انهيت قصتي وانا اتخيل معاملة جوهر شاهين ابو سوزي مع هذه الفاتنة ماري طوني نجمة قصتي هل يعقل زواج الضوم من تفاحة،

يلا اقوم اروح للطبيب هههههه ✍️

👷‍♂️ Bosy Boy

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: mido013، جدو سامى 🕊️ 𓁈 و salemsoly
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
👍

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة