NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

m.h.joker

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
محدش ملاحظ ان اغلبية الناس ال هنا نصهم fake وعيال صغيره وتحس ان المنتدي بقا غير زمان ولا انا لوحدي ؟؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Mike75, Moonman, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و 5 آخرين
محدش ملاحظ ان اغلبية الناس ال هنا نصهم fake وعيال صغيره وتحس ان المنتدي بقا غير زمان ولا انا لوحدي ؟؟
في مثل مش فاكرو بالظبط بس من تابع الناس مات هما 🌚

• بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55 و m.h.joker
  • بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر
هو ف فيك كتير بس انا معرفش القديم حتي اللي بيحكوا مواقف واحداث كله بيفسي وبييجي يحكي خياله ع انه حصل فعلا

• عجبني
التفاعلات: m.h.joker
اي علاقته بالموضوع ياعم الدنيا 😂
ان متشغلش بالك مين عيل مين كبير
طالما محدش ضرك سيبهم يكبرو ف وسطينا كلنا بناخد خبرات من بعض 😂

• عجبني
ان متشغلش بالك مين عيل مين كبير
طالما محدش ضرك سيبهم يكبرو ف وسطينا كلنا بناخد خبرات من بعض 😂
مش قصه ضرر فعلا وكلنا كنا عيال صغيره وكبرنا بس لو انت قديم.هنا هتعرف ان المنتدي اتغير متجيش مثلا تكتب موضوع وتلاقي عيل داخل يشرحلك قصه من خياله والحاجه دي محصلتش فا اي ال يخليه يكذب ما هنا مفيش حد ظاهر بشخصيته الحقيقة عكس زمان بقا كان قصص و حكايات بجد و اثبتات دلوقتي تلاقي اي عيل داخل يحكيلك حاجه فى خياله دي الفكره

مش قصه ضرر فعلا وكلنا كنا عيال صغيره وكبرنا بس لو انت قديم.هنا هتعرف ان المنتدي اتغير متجيش مثلا تكتب موضوع وتلاقي عيل داخل يشرحلك قصه من خياله والحاجه دي محصلتش فا اي ال يخليه يكذب ما هنا مفيش حد ظاهر بشخصيته الحقيقة عكس زمان بقا كان قصص و حكايات بجد و اثبتات دلوقتي تلاقي اي عيل داخل يحكيلك حاجه فى خياله دي الفكره
بص هجيبهالك من سكه تانيه تقمص دور سعيد صالح ف المسرحية لما قال انا عارف كل حاجه بس مدكن
خليك مقتنع بوجهه نظرك وليك عقل بيميز الفيك من الحقيقي لا الفيك يشغلك ولا الحقيقي يهمك دي ساحه وكل واحد بيقول ال نفسو فيه هنكبتهم ف الخيال والحقيقه 😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص هجيبهالك من سكه تانيه تقمص دور سعيد صالح ف المسرحية لما قال انا عارف كل حاجه بس مدكن
خليك مقتنع بوجهه نظرك وليك عقل بيميز الفيك من الحقيقي لا الفيك يشغلك ولا الحقيقي يهمك دي ساحه وكل واحد بيقول ال نفسو فيه هنكبتهم ف الخيال والحقيقه 😂😂
ياسطا انا عاوزك تعرفني علي الديلر بتاعك 😂😂
حاضر يا معلم هسمع كلامك

• بيضحكني
ياسطا انا عاوزك تعرفني علي الديلر بتاعك 😂😂
حاضر يا معلم هسمع كلامك
لا الحلاق بيعرف يظبطلي دماغي 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
هتفرق في ايه

• عجبني
فين ايام زمان وزمن الديسكورد الجميل

هتفرق في ايه
ان محدش هنا بشخصيه الحقيقة ان لي تدخل تحكي قصص وحكايات و حورات محصلتش عكس بقا لو انت كنت موجود هنا زمان مكنش في الكلام ده

بالعكس الناس الموجودين هون بيعكسو تماما طبيعة المكان
وبيشبهوه تماما
اكيد ما رح تلاقي الناس حاطة صورة عن هويتها الشخصية وعم تقلك تعال اشرب قهوة الصبح وتعطيك العنوان

الناس اللي عم تقول عنهم fake هن اللي مستغلين المكان صح 🤷🏻‍♀️

الغلط منك انت اللي مفكر انك ب مكان طبيعي جدا ومستني الناس تتعامل مع الناس بشكل عادي 🤷🏻‍♀️

بالعكس الناس الموجودين هون بيعكسو تماما طبيعة المكان
وبيشبهوه تماما
اكيد ما رح تلاقي الناس حاطة صورة عن هويتها الشخصية وعم تقلك تعال اشرب قهوة الصبح وتعطيك العنوان

الناس اللي عم تقول عنهم fake هن اللي مستغلين المكان صح 🤷🏻‍♀️

الغلط منك انت اللي مفكر انك ب مكان طبيعي جدا ومستني الناس تتعامل مع الناس بشكل عادي 🤷🏻‍♀️
انت عشان جديد هنا مش عارف الناس كانت زمان هنا ازاي انا مثلا لما بنزل طلب و حد يكلم انا اي ال جبرني ان اسمع قصه من خياله طيب منا كنت ممكن ابحث عن قصه ! و بعدين مفيش حد هنا بشخصيه الحقيقة اي ال يجبره ان يدخل يكذب افهم الموضوع و بعد كده رد رد صحيح تحياتي

انت عشان جديد هنا مش عارف الناس كانت زمان هنا ازاي انا مثلا لما بنزل طلب و حد يكلم انا اي ال جبرني ان اسمع قصه من خياله طيب منا كنت ممكن ابحث عن قصه ! و بعدين مفيش حد هنا بشخصيه الحقيقة اي ال يجبره ان يدخل يكذب افهم الموضوع و بعد كده رد رد صحيح تحياتي
لا انا كنت موجودة من زمان كتير وما في شي اتغير الا الناس والاشخاص ونوعية المواضيع كانت جادة وممتعة أكتر 🤷🏻‍♀️

لكن مبدأ المكان وسياسته و مبتغى و هدف الناس وطريقتا بالتعامل ما اتغيرت اطلاقاً 🤷🏻‍♀️

• عجبني
كل واحد كيف يفكر مش لازم نكون بنفس التفكير بس لازم نكون نحترم بعض خاصة البنات هون مش لازم نهجم عليهن حتى لو تنشر في جسمها

• عجبني
لا انا كنت موجودة من زمان كتير وما في شي اتغير الا الناس والاشخاص ونوعية المواضيع كانت جادة وممتعة أكتر 🤷🏻‍♀️

لكن مبدأ المكان وسياسته و مبتغى و هدف الناس وطريقتا بالتعامل ما اتغيرت اطلاقاً 🤷🏻‍♀️
كل واحد لي تفكير مختلف عن التاني بس انا ال فارق ان طالما الشخص مش باين هويته لي يدخل كذب

كل واحد لي تفكير مختلف عن التاني بس انا ال فارق ان طالما الشخص مش باين هويته لي يدخل كذب
الشخص هاد ما بيسمي اللي بيقوله كذب
كلامه من وجهة نظره هوة تقمص ل دور بيناسب المكان
ب معنى انا ب مكان أساسه الخيالات والأكاذيب والقصص المختلقة ف خليني امشي مع التيار و اكون جزء من المكان

يعني ليه الشخص بده يفوت ب شخصيته الحقيقة ويكون حقيقي كتير ازا المكان ب حد ذاته موفرله خاصية التخيلات والاوهام والتهيئات

ب هاد الوقت بيلاقي فرصة يغير شوي عن روتين شخصيته الحقيقة المملة وبيمثل دور تاني هوة حابه حتى لو بس ساعتين تلاتة باليوم 🤷🏻‍♀️

• عجبني
ان محدش هنا بشخصيه الحقيقة ان لي تدخل تحكي قصص وحكايات و حورات محصلتش عكس بقا لو انت كنت موجود هنا زمان مكنش في الكلام ده
عادي محدش هنا داخل بشخصيته الواقعية
هنا افتراضي فقط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%