NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

البوم محجبة برة البيت

اححححح
نفسي الاقي هنا واحده متحرره اتجوزها وابقى ديوث عليها

• عجبني
التفاعلات: فحل_صغير
اووووف احا عليها لبوه فاجره نيك تتاكل و تتفشخ

هي الصور اللي فوووق مانتمه مع الشيخ محمود انما الصور اللي تحت مأنتمه مع عمرو دياب

وجهة نظرى وتجربتى من المنتدى ، ان البنات والستات هنا عددهم مش كبير زى الرجاله ، واللى موجود مبيتواصلش بسهوله ، يعنى مش مجرد انى انزل الكيك او التليجرا هلاقيهم بيجروا عليا ، لان الست بتبقى محتاجه معامله راقية مش بس جنس وكمان الاهم ان اللى بيدخل هنا بيدور على السرية وده بردوا نادراًُ لما تلاقيه
أنا بقا بعيداً عن تزويق الكلام داخل أشقط بس بشكل راقى وعلاقة مستمرة وسرية فلو فيه ست من القليلين اللى هنا شافت الكومنت ده ممكن نتكلم على كيك
بس يا ريت الشباب اللى عاملين نفسهم نسوان يمتنعوا
ده الكيك Zabeer.com

• عجبني
التفاعلات: فحل_صغير و Salehsaleh
وجهة نظرى وتجربتى من المنتدى ، ان البنات والستات هنا عددهم مش كبير زى الرجاله ، واللى موجود مبيتواصلش بسهوله ، يعنى مش مجرد انى انزل الكيك او التليجرا هلاقيهم بيجروا عليا ، لان الست بتبقى محتاجه معامله راقية مش بس جنس وكمان الاهم ان اللى بيدخل هنا بيدور على السرية وده بردوا نادراًُ لما تلاقيه
أنا بقا بعيداً عن تزويق الكلام داخل أشقط بس بشكل راقى وعلاقة مستمرة وسرية فلو فيه ست من القليلين اللى هنا شافت الكومنت ده ممكن نتكلم على كيك
ده الكيك Zabeer.com
كلام صحيح وموزون..وانا زيك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده الكيك Zabeer.com
انا نفس الموضوع دا

كس مره فاتح ومره غامق بس منيوكه اوى حتى بال****

رووووووووووووووعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%