NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وازاي سابك وصلت للحاله دي
ومن امتا الكلام ده
وازاي ممشتش ع دوا مؤقت حتي
مع احترامي الكلام ده خطير
الأعراض دي من اعدادي بس مظهرتش الا بعد ما انفصلت عن البنت اللي حبتها كتب دوا ورفض شراءه اصلا
قطعت علاقتي بالطبيب وبلغته برفضي للدواء وبطلت اروح الاخصائي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وازاي سابك وصلت للحاله دي
ومن امتا الكلام ده
وازاي ممشتش ع دوا مؤقت حتي
مع احترامي الكلام ده خطير
الحكاية مبقتش فارقة تماما معايا كل اللي فارق هو آخر خطوة ادمر نفسي بعلاقة جنسية خارج إطار الزواج
كتير فكرت اكون سالب بس الأمر بالنسبة لي مش مقبول مش قادر اتقبله حتى لو دخلت علاقة مع بنت مش هعرف اتصرف بس على الاقل اخدت الذنب

الأعراض دي من اعدادي بس مظهرتش الا بعد ما انفصلت عن البنت اللي حبتها كتب دوا ورفض شراءه اصلا
قطعت علاقتي بالطبيب وبلغته برفضي للدواء وبطلت اروح الاخصائي
نصيحه واتمني ده تسمعه اتمني لازم تسلم بطبيعتك انت مميز جدا بس غبي زي ما بتقول عشان مش عارف انك مميز
ودور ع طبيب تاني او طبيبه تانيه كسم ده

• عجبني
التفاعلات: sexypump و دكر الكل
الحكاية مبقتش فارقة تماما معايا كل اللي فارق هو آخر خطوة ادمر نفسي بعلاقة جنسية خارج إطار الزواج
كتير فكرت اكون سالب بس الأمر بالنسبة لي مش مقبول مش قادر اتقبله حتى لو دخلت علاقة مع بنت مش هعرف اتصرف بس على الاقل اخدت الذنب
انت مارست مع حد

أنا مش عايز ولا حابب كل الحكايه ايذاء لنفسي وبس
فاهمك جدا جدا وبدون تفاصيل بردو بس صدقني و**** و**** انت مميز انك تفكر كده انت مميز جداااااا بس لازم انت اللي تعرف ده سيبك مني ومن كل الناس ومن حبيبتك سابتك ؟
تعمل ايه في حد عايش بذنب إيذاء اكتر ملاك في الحياه حقيقي نادره واذيتها واديتني حب الدنيا حقيقي بس مقدرتش اواحهها ولا اكمل وادمرها ليه قلبت عليا كتير
المهم صدقني انت لازم تواجه نفسك بس وتثق في نفسك

فاهمك جدا جدا وبدون تفاصيل بردو بس صدقني و** و** انت مميز انك تفكر كده انت مميز جداااااا بس لازم انت اللي تعرف ده سيبك مني ومن كل الناس ومن حبيبتك سابتك ؟
تعمل ايه في حد عايش بذنب إيذاء اكتر ملاك في الحياه حقيقي نادره واذيتها واديتني حب الدنيا حقيقي بس مقدرتش اواحهها ولا اكمل وادمرها ليه قلبت عليا كتير
المهم صدقني انت لازم تواجه نفسك بس وتثق في نفسك
شكرا لحضرتك ورغبتك في تقديم المساعدة

عايز اكون اسوء واحد في الدنيا عايز اتعلم ازاي ممكن اخون واعرف بدل البنت عشرة وازاي اخدعها واخد اللي عايزه منها من غير ما ادفع حاجه
عايز اكون اسوء انسان عايز اكون شيطان عايز اعرف اعيش في الدنيا دي
ارجوكم مش عايز حد يسأل ايه السبب ولا يقول خليك كويس ولا الكلام ده
اللي عايز يساعد يقول
اسوء شئ عندما يفقد الرجل مروئته كن رجلا لنفسك و ليس لاحد

• عجبني
التفاعلات: دكر الكل
انسى كل شي وبعد عن الكل خليك لا مبالي رح تلاقي الكل يجي لعندك

عايز اكون اسوء واحد في الدنيا عايز اتعلم ازاي ممكن اخون واعرف بدل البنت عشرة وازاي اخدعها واخد اللي عايزه منها من غير ما ادفع حاجه
اللي عايز يساعد يقول
شكلك اتخنت او ثقتك قلت ف نفسك

كل ما تتمناه هتبقى عليه متقلقش خد وقتك فى التعليم بس

اللي عايز يساعد يقول
عايز تكون اسوء واحد خليك احسن واحد والناس هتحولك متقلقش

اسمع
وهتفضل بطبعك ومش غبي ممكن تبقي نادر بس مش غبي
ثانيا محاولتك بالهروب من طبيعتك يزيد الطين بله اسالني انا واجه نفسك اقوي حاجه فيك دي غبائك اللي شايفه غباء
وفائك ده واخلاصك بالنسبالي عندي نقطه قوه لان اللي بيروح من مصفتي لا رجعه له تاني لاني طيب لاني وثقت لاني كل حاجه بتأثر اه بس للاحسن وبنفس طبعي
انت اقوي من الباد بوي يا نجم ويوم ما تكسب واحده وتكسب علاقه صدقني مش هتبقي زي اللي بيكسبوهم الباد بويز
انتي شخصية جدعة 👍

انت مش عاوز تكون اسوء بني ادم انت بس مش عاوز تتظلم وتعرف تاخد حقك لانك معرفتش تاخده .. أما اسوء بني ادم دي حاجه اكبر من قدرتك ك شخص انك تتحملها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%