NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه محتاج مساعدة ارجوكم

انا دلوقتي شاب في العشرينات عمري ما لمست ولا حد لمسني في الفتره الاخيره بقيت اعمل اكونتات فيك واكلم الرجاله واتفرج علي ازبارهم لحد اما بقت متعه عندي وبعدين الموضوع اتطور وبقيت هايج علي طول وحاسس اني عايز اتناك مش عارف ليه ومن فتره قريبه كنت من كتر الهيجان كنت هشوف اي حد ينكني وحاسس بالذنب اوي ومش عارف اعمل ايه
نص
يحه ليك ابعد عن الموضوع ده
دى كلها مشاكل وضغوطات نفسيه مخلياك حاسس انك ضعيف وبتترجم ده فى انك تحس ان حد زيك يبقى راجل عليك
غير مودك واطلع من خلواتك للحياه اللى بجد
اخرج مع اى حد من صحابك طالما فاضى روح معاه اى مكان واى حاجه حتى لو رايح يجيب طلبات لبيتهم روح معاه
ابعد عن سكه اخرها ندم وقرف ووسطها ذل ومهانه وصدقنى مش هتعرف تخرج منها

انا دلوقتي شاب في العشرينات عمري ما لمست ولا حد لمسني في الفتره الاخيره بقيت اعمل اكونتات فيك واكلم الرجاله واتفرج علي ازبارهم لحد اما بقت متعه عندي وبعدين الموضوع اتطور وبقيت هايج علي طول وحاسس اني عايز اتناك مش عارف ليه ومن فتره قريبه كنت من كتر الهيجان كنت هشوف اي حد ينكني وحاسس بالذنب اوي ومش عارف اعمل ايه
نصيحتي ليك ابعد عن السكة دي لانك لو دخلت فيها مش هتعرف تخرج منها وهتعيش ندمان وفي نفس الوقت محتاج ترتاح من اي حد
المكان دا لو جربت فية مرة هتبقي مدمن علية الف مرة واتفرج علي افلام سكس عادي واتخيل وانت بتضرب عشرة علي صورة واحدة لغاية ما تعرف تنيك حقيقي لكن ابعد عن السكة دي وزي ما الناس اللي علقوا خليك راااجل تنيك مش تتناك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%