NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قطقط الزبير

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصوا انا شاب بردوا انا بحب الستات الكبيره و بكلم مجوزين و بنام معاهم بس بحب بنوته بردوا ف اعمل اي عشان احافظ عليها و ملحوظة انا عندي قدره جنسيه بنت قحبه ف لما ببقي معاها بكون محترم بكلم اي بنت تانيه بهيج فشخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصوا انا شاب بردوا انا بحب الستات الكبيره و بكلم مجوزين و بنام معاهم بس بحب بنوته بردوا ف اعمل اي عشان احافظ عليها و ملحوظة انا عندي قدره جنسيه بنت قحبه ف لما ببقي معاها بكون محترم بكلم اي بنت تانيه بهيج فشخ
فين السؤال

تصدقي اني من وجع دماغي نسيت اكتبه بس السوال اعمل اي عشان اخلص من الستات الكبيره دي
هتلاقي نفسك منقسم اتنين جزء بيحب دا وجزء عايش مع اللي بتحبها بعيد عن كل دا
الجزء الاول انت بشهوتك بحبك للمتعه
الجزء التاني قلبك وحبك وروحك مع حبيبتك هنا بقي بييجي دور تحكم في نفسك عايز تلغي الجزءالاول ولا لا طبعا الموضوع صعب قدرت تعمل كدا يبقي روحك غلبت شهوتك
تخيل شهوتك حجر وروحك وقلبك بالون مربوط بالحجر دا البالون عايز يطير لفوق والحجر بيشدوا لتحت
لو قدرت تتحرر وتطير من حجر شهوتك اللي رابطك في الارض هتتخلص من اي رزيله وهتبقي حد تاني
مقدرتش يبقي عيش كل حاله بوقتها وقت ما تبقي مع ستات وبتنيك ركز في حالتك الشهوانيه وقتك مع حبيبتك ركزع روحك وقلبك ولو حبك ليها كبير هيخلصك من شهوتك
انت في سراع مخلوقين عليه وانت في ايدك اختيار الطريق واجبار نفسك عليه وانك تحارب شهوتك فدي اكبر حرب بتخوضها
دا توضيح متستناش حد يقولك تعمل اي
هو اختيار منك وعزيمه وشكرا

كنت محتاج اتشجع بقالي كذا يوم بهرب من الستات دي و بعمل مشاكل تافهه عشان اخلص منهم و اكون مخلص ليها بس جوايا رغبتي الزايده ف الجنس مخلياني لو هكلم اتنين بس و حبيبتي ف مكان لوحدها بفكر انام مع اتنين وبس و الباقي اطنشه
هتلاقي نفسك منقسم اتنين جزء بيحب دا وجزء عايش مع اللي بتحبها بعيد عن كل دا
الجزء الاول انت بشهوتك بحبك للمتعه
الجزء التاني قلبك وحبك وروحك مع حبيبتك هنا بقي بييجي دور تحكم في نفسك عايز تلغي الجزءالاول ولا لا طبعا الموضوع صعب قدرت تعمل كدا يبقي روحك غلبت شهوتك
تخيل شهوتك حجر وروحك وقلبك بالون مربوط بالحجر دا البالون عايز يطير لفوق والحجر بيشدوا لتحت
لو قدرت تتحرر وتطير من حجر شهوتك اللي رابطك في الارض هتتخلص من اي رزيله وهتبقي حد تاني
مقدرتش يبقي عيش كل حاله بوقتها وقت ما تبقي مع ستات وبتنيك ركز في حالتك الشهوانيه وقتك مع حبيبتك ركزع روحك وقلبك ولو حبك ليها كبير هيخلصك من شهوتك
انت في سراع مخلوقين عليه وانت في ايدك اختيار الطريق واجبار نفسك عليه وانك تحارب شهوتك فدي اكبر حرب بتخوضها
دا توضيح متستناش حد يقولك تعمل اي
هو اختيار منك وعزيمه وشكرا

كنت محتاج اتشجع بقالي كذا يوم بهرب من الستات دي و بعمل مشاكل تافهه عشان اخلص منهم و اكون مخلص ليها بس جوايا رغبتي الزايده ف الجنس مخلياني لو هكلم اتنين بس و حبيبتي ف مكان لوحدها بفكر انام مع اتنين وبس و الباقي اطنشه
هنا الحرب يا تغلب شهوتك يا شهوتك تغلبك
احنا خدنا الشهوه من الحيوانات وخدنا الروح اللي جواها العفه
والعقل اللي هيتحكم ويختار
شوف انت مين هيغلب جواك الشهوه ولا الروح

هنا الحرب يا تغلب شهوتك يا شهوتك تغلبك
احنا خدنا الشهوه من الحيوانات وخدنا الروح اللي جواها العفه
والعقل اللي هيتحكم ويختار
شوف انت مين هيغلب جواك الشهوه ولا الروح
الروح هتكسب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل