NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

روح لدكتور نفسي تخصص سكس ثيرابيثت انا بروح بردو ولكن انا الحوار معايا كبير وتكلموا عادي لان الدكتور بيبقا سرك ولو طلع برا يتحبس فيها ومتكسفش عادي هيبقا صاحبك اصلا
ادور عليه فين دا بيبقا مكتوب ع اليافطه من برا تخصص اي

ادور عليه فين دا بيبقا مكتوب ع اليافطه من برا تخصص اي
مكتوب عليه جنسي زواجي حل مشاكل الميول الجنسية الاضطرابات الجنسية اضطراب الهوية الجنسية كدا هو ده معظم الكلام بس مش بيبقا يافطه علشان خصوصية الناس فاهمني

• عجبني
التفاعلات: مانو المتبادل
انا ممكن ارشح ليك لدكتور كويس ارشح ٢ كويسين جدا
ارشح ليك الدكتور اللي بتعالج عنده ارشح ليك دكتور كويس بردو بس ده سعره غالي شوية وتعديل انا هوديك عند دكاترة ينقال عليهم دكاترة فعلا لازم يتقال في حقهم كلمك حلوة كويسين فشخ وعايزين يساعدونا

و انا كمان برده بحاول بس مش عارف🙂😕

• عجبني
صعب جدا جدا جدا - لكنه ليس مستحيلا . مش محتاج دكتور محتاج قوة ارادة حديدية

• عجبني
صعب جدا جدا جدا - لكنه ليس مستحيلا . مش محتاج دكتور محتاج قوة ارادة حديدية
مش عارف اجيب القوه دي

• حبيته
التفاعلات: فكرى
انا سالب نفسي ابطل ومش عارف كل ما ابطل ارجع تاني شهوتي بتخليني ارجع تاني اعمل ايه
اروح لدكتور تخصص ايه واكلمه اقوله ايه لاني هبقا مكسوف اوي بليز حل
مفيش حاجه مستحيله ممكن صعبه بس عادي تستاهل تتعب علشانها لانه الإنسان لو مش تعب مع نفسه هيتعب مع مين بعديين ليه حاطين الجنس شئ اساسي في الحياه ليه نخلي ميولها يتحكم فينا حتي لو غلط روح لدكتور نفسي واتكلم معاه بصراحه وابعد عن المنتدي واشغل وقتك واعمل رياضه كتير واكيد هتقد

خالي عندك اراده واشغل نفسك وممكن تشوف دكتور تتابع معاه وليها حل متقلقش

• عجبني
التفاعلات: Madara 13
مفيش حاجه مستحيله ممكن صعبه بس عادي تستاهل تتعب علشانها لانه الإنسان لو مش تعب مع نفسه هيتعب مع مين بعديين ليه حاطين الجنس شئ اساسي في الحياه ليه نخلي ميولها يتحكم فينا حتي لو غلط روح لدكتور نفسي واتكلم معاه بصراحه وابعد عن المنتدي واشغل وقتك واعمل رياضه كتير واكيد هتقد
الجنس قبل الطعام - شئ هام واساسى فى الحياة . الاخ محتاج قوة ارادة فقط ليقلع عن هذه العادة .

جرب مع بنات
وكل مره اشتهيت جرب مع بنت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجنس قبل الطعام - شئ هام واساسى فى الحياة . الاخ محتاج قوة ارادة فقط ليقلع عن هذه العادة .
قبل الطعام لما يكون حلال وغير مخالف لطبيعه البشريه

• حبيته
التفاعلات: فكرى
سبب نفسي، وعلاجه نفسي. وفي سبب هرموني وعلاجه هرموني أو جراحي. راجع اختصاصي غدد صماء.

الشذوذ الجنسي، نوعان، نفسي، ويعالج عند طبيب الأمراض النفسية، هرموني وخلل ولادي ، يعالج حسب الحالة وقد تصل إلى تغيير الجنس. راجع اختصاصي أمراض نفسية في البداية.

في قناة علي التليجرام وعندهم فيديوهات ع اليوتيوب كمان اسمها متوسم متخصصة في علاج الشذوذ الجنسي هتفيدك

انا سالب نفسي ابطل ومش عارف كل ما ابطل ارجع تاني شهوتي بتخليني ارجع تاني اعمل ايه
اروح لدكتور تخصص ايه واكلمه اقوله ايه لاني هبقا مكسوف اوي بليز حل
متتكسفش مع الدكتور واحكيله

خدها نصيحه مني . وبصدر رحب ومن غير زعل ولا قص
اني اسيئ لحضرتك . انا شخص عن علم بتكلم مش عن جهل . انا لازم تراجع طبيب نفسي . وخليك شجاع . ما فيها اي غلط او عيب . بالتوفيق يا محترم يالي جواك ابيض وقلبك نظيف

• عجبني
قبل الطعام لما يكون حلال وغير مخالف لطبيعه البشريه
أتفق معاك - لكن ايام المراهقة توجد بعض الأنفلاتات المجنونة . ( قبل النضج والخبرة واتزان العقل )

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%