NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شلال اللبن

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز حل اقلل بيه التفكير الجنسى اللى فى دماغى شوية حرفيا بقيت بشوف اغلب الحاجات جنس محتاج حل غير انى اشغل نفسى لان يعتبر يومى كله نصه فى الشغل و النص الثانى فى شقة لوحدى فا اول ما بوصل الشقة الشياطين بتلعب بقى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Hassnhh, كسك متعتى, سُهْدٌ و 2 آخرين
عايز حل اقلل بيه التفكير الجنسى اللى فى دماغى شوية حرفيا بقيت بشوف اغلب الحاجات جنس محتاج حل غير انى اشغل نفسى لان يعتبر يومى كله نصه فى الشغل و النص الثانى فى شقة لوحدى فا اول ما بوصل الشقة الشياطين بتلعب بقى
متعدش لوحدك لو ينفع .. انزل جيم لو قادر

متعدش لوحدك لو ينفع .. انزل جيم لو قادر
المشكلة ان اجبارى لوحدى انا مسافر محافظة ثانية لشغل و كده فا ليا شقة قاعد فيها لوحدى هناك فا ده إجباري

المشكلة ان اجبارى لوحدى انا مسافر محافظة ثانية لشغل و كده فا ليا شقة قاعد فيها لوحدى هناك فا ده إجباري
خلاص شوف الحل التانى اشغل يومك مفيش غير كدة لكن الوحدة تساوى ابليس معروفة

هواياتك الاخري مش بس جيم ..
قراءات مفيده .. افلام ومسلسلات عاديه عربي او اجنبي .. اصدقاء وخروجات .. رياضه منزليه .. وطبعا بعد عن مواضيع وقراءات جنسيه فتره ٩٠ يوم ثم تعود بنظام ودي محتاجه اراده وترجع عادي كانه بقي تواصل اجتماعي زي هنا مش اثاره ..

الفكره مفيش زرار يمنعك او حل واحد زي دوا يقلل الرغبه لانه اكيد له اعراض جانبيه ولكن لازم تكسر الملل باكثر من كريق ومتنوع وامور كتيره فاولا هتقلل فتره الفضي فتقلل عمليه الاثاره والجنس وبعدين تضبط وتنظم نفسك فتقل اكتر وهكذا لغايه ما تعود للطبيعي وفقط وظي بتاخد عزيمه ووقت

• عجبني
التفاعلات: شلال اللبن
هواياتك الاخري مش بس جيم ..
قراءات مفيده .. افلام ومسلسلات عاديه عربي او اجنبي .. اصدقاء وخروجات .. رياضه منزليه .. وطبعا بعد عن مواضيع وقراءات جنسيه فتره ٩٠ يوم ثم تعود بنظام ودي محتاجه اراده وترجع عادي كانه بقي تواصل اجتماعي زي هنا مش اثاره ..

الفكره مفيش زرار يمنعك او حل واحد زي دوا يقلل الرغبه لانه اكيد له اعراض جانبيه ولكن لازم تكسر الملل باكثر من كريق ومتنوع وامور كتيره فاولا هتقلل فتره الفضي فتقلل عمليه الاثاره والجنس وبعدين تضبط وتنظم نفسك فتقل اكتر وهكذا لغايه ما تعود للطبيعي وفقط وظي بتاخد عزيمه ووقت
انا معاك فى ده كله بس غصب عنى و انا بقلب فى الفيس او التيك توك بيظهرلى حاجات جنسية مع انى مش مشترك فيها بس عليها تفاعل الحاجات دى بتخلينى ارجع للصفر

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
انا معاك فى ده كله بس غصب عنى و انا بقلب فى الفيس او التيك توك بيظهرلى حاجات جنسية مع انى مش مشترك فيها بس عليها تفاعل الحاجات دى بتخلينى ارجع للصفر
هممم هو تعود للصفر من بوست او صوره دي عجيبه شويه كدا انت بتفكر ومهيأ شويتين تلاته زياده ولو شايف فيها اذي ليك قلل وقت القعاد عليهم وصوباعك موجود تقلب علي طول وتقوي عزيمتك مترجعش ومره في مره هتنجح لا سبيل اخر .. ارادتك وقرارك لا دكتور ولا دوا ولا زرار .. زي التليفزيون ريموت تقلب ما لا يعجبك دا سهل تفر بسرعه دا وتكتفئ نفسك كل مره تنجح انك لم تعود للي قلبته ولم تتفجر عليه كاملا مكافات بسيطه هدفه بس تعديل المزاج للنفس

• حبيته
إشتغل بالتمارين الرياضية والقراءة أحسن لك

• حبيته
اشغل دماغك باي حاجه بعيد عن الجنس

• حبيته
اشغل دماغك باي حاجه بعيد عن الجنس
بشغل المشكلة انه بيظهرلى لوحده سواء من لبس اللى معايا فى الشغل أو من السوشيل ميديا عموما

بشغل المشكلة انه بيظهرلى لوحده سواء من لبس اللى معايا فى الشغل أو من السوشيل ميديا عموما
لو على البس فا أنا بشوف لبس انيل من الي انتا بتشوفو ما السوشيال ميديا انسى التليفون خالص لغايت لما تعرف تتحكم في شهوتك

• عجبني
التفاعلات: زورق
اضرب عشرة كتير هتزهق ومش هيبقى ليك نفس تتفرج على حاجة ولا تعملها تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أقرأ لو بتحب القرأة او العب اي حاجة

انتى محتاج تمارس هواية وتحط شغفك فيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%