NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاج حل ضروري يرجالة

A

Anonymous (e97c)

ضيف
فيه واحدة متجوزة واحد قريبي بس عبجانى اوى اوى اوى من وانا صغير وبالغ جديد بجيبهم عليها لغاية انهردا كل يوم بتخليها ومش بتروح عن بالى هى جوزها مسافر .. وانا كنت بروحلها الشقة وهى لوحدها اصلحلها حاجات بس مكنش فيه حاجة غريبة بتحصل يعني .. حد عنده حل للى انا فيه ده " دماغي فيها مليون حوار بس هي دايما فبالى
بلاش نصايح لو حد عنده حال خارج صندوق النصايح ياريت يقول

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متروحلهاش تاني

• عجبني
التفاعلات: bifadlos94
فيه واحدة متجوزة واحد قريبي بس عبجانى اوى اوى اوى من وانا صغير وبالغ جديد بجيبهم عليها لغاية انهردا كل يوم بتخليها ومش بتروح عن بالى هى جوزها مسافر .. وانا كنت بروحلها الشقة وهى لوحدها اصلحلها حاجات بس مكنش فيه حاجة غريبة بتحصل يعني .. حد عنده حل للى انا فيه ده " دماغي فيها مليون حوار بس هي دايما فبالى
يعيني بصراحة كده حضرتك عاوزنا نساعدك تمشي في سكة غلط وخلاص. ليه كده حرام عليك

هو إحنا فموقع براعم الايمان وانا مش واخد بالى ولا إيه ؟

• بيضحكني
التفاعلات: الجنتل حوده
هو إحنا فموقع براعم الايمان وانا مش واخد بالى ولا إيه ؟
إنت حر تختار وحدك من غير متستنى حد يساعدك. بس إفتكر فيه قوانين متغرقش حد معاك

• عجبني
التفاعلات: G_909
ياعم فكك

• بيضحكني
حاول تقرب منها وخليك جريئ معاها اتكلمو ف مواضيع جنسيه لو هيا قبلت واتكلمت يبقى عندك فرصه لو مقبلتش متحاولش معاها تاني الموضوع هيطول لحد ما تثق فيك ف متكونش مستعجل

• عجبني
حاول تقرب منها وخليك جريئ معاها اتكلمو ف مواضيع جنسيه لو هيا قبلت واتكلمت يبقى عندك فرصه لو مقبلتش متحاولش معاها تاني الموضوع هيطول لحد ما تثق فيك ف متكونش مستعجل
افتح المواضيع دى ازاى طيب

قرب منها الاول ووخليها كل ما تحتاج حاجه تلاقيك وانت لوحدك هتلاقي اتفتحلك سكه

• عجبني
احترم قريبك و متروحش تاني

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: مهووسة و G_909
بلاش تخرب بيوت الناس

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: $.KHA LED.$ و G_909
انت حر تنصحه بنصيحتك وهو حر وده مواقع جنسي اصلا ف طبيعي بس دي نصيحتي الي انا كمان حر اقولها ونت برحتك تتقبلها او لا بلاش يصحبي تنصحه بحاجه زي دي لانه ممكن فعلا يطبقها لان شطانه سايقه ع اخر والشهوه متحكمه في ودي واحده لوحدها ممكن تضعف ف انت لو نصحته بحاجه تساعده يقع في زني وهو عمل بيها يعني انت لبست معاه ف زنب زي ده ونت قاعد ف بيتك معملتش اي حاجه ف لي

• بيضحكني
انت حر تنصحه بنصيحتك وهو حر وده مواقع جنسي اصلا ف طبيعي بس دي نصيحتي الي انا كمان حر اقولها ونت برحتك تتقبلها او لا بلاش يصحبي تنصحه بحاجه زي دي لانه ممكن فعلا يطبقها لان شطانه سايقه ع اخر والشهوه متحكمه في ودي واحده لوحدها ممكن تضعف ف انت لو نصحته بحاجه تساعده يقع في زني وهو عمل بيها يعني انت لبست معاه ف زنب زي ده ونت قاعد ف بيتك معملتش اي حاجه ف لي
يسلم لسانك 😂

باشا اتعامل يا تطلع شرموطة وتجي سكة يا تنساها

هو السؤال انت لما بتروحلها بتعاملك ازاي لبسها اي قدامك بتهزر معاك بيكون في حد معاكم في حجات كتير بس المهم انك ماتتهورش وتستعجل علشان هتلبس

• لا تعليق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%