NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاج افاده من حد فاهم ضروري...

ح

حيران ف بحر المتعه😉🥃.

ضيف
يجماعه كل الموضوع انا فيوم ضربت عشره وصحبتي جاتلي بليل ومعرفش انها جايه المهم جت وانا نيكتها بس منزلتش فكسها حاجه نهائي ومنزلتش نهائي لان امها رنت عليها وقالتلها تعالي وكان يوم ١٥ الشهر ال فات او ١٦ المهم هو فالحدود دي وبتاع اامهم يجماعه مفروض البريود تجيلها يوم ٢ ومجتش لغايه النهارده وانا قلقان لان في ناس بتقولي ممكن لما ضربت عشره معصوتش زبك وكان في شويه فالامبوب بتاع زبك ونزلو جواها هل ده ممكن بجد يحصل ولالا عشان انا قلقان جدا بجد حد يفيدني يا جماعه بس يكون فاهم ومع احترامي للكل الموضوع مش هزار اعمل ايه انا دلوقت وده بجد ممكن يكون حصل؟.

خليها تحلل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه مش هينفع تحلل ددمم
تحليل الدم بيبان قبل تحليل الصيدلية

ليه مش هينفع تحلل ددمم
تحليل الدم بيبان قبل تحليل الصيدلية
هي عشان هي ف ٣ ث مفروض معايا فالجامعه بس سقطت ف ابتدائي وبتعيد ف ٣ محدش هيحلل حمل لواحده كده اولا وغير كل ده صعب جدا مش بيسيبوها تخرج الا كل فين وفين معرفش هي معقده كده ليه

بص ياخى هوا من جهة يحصل حمل دا ممكن مدام حدث جماع حتى لو مقذفتش بداخلها لان فية افرازات بتخرج اسناء الجماع وبتكون مصحوبة بحيونات منوية وسوال تانى هيا كانت بنت بنوت ولا لاء

بص ياخى هوا من جهة يحصل حمل دا ممكن مدام حدث جماع حتى لو مقذفتش بداخلها لان فية افرازات بتخرج اسناء الجماع وبتكون مصحوبة بحيونات منوية وسوال تانى هيا كانت بنت بنوت ولا لاء
لا

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
بس ازاي يحصل حمل من غير قذف طب منا كنت بنيك غيرها اكتر من واحده ومحصلهمش حاجه اشمعنا هي انا هتجنن بجد؟

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
بس ازاي يحصل حمل من غير قذف طب منا كنت بنيك غيرها اكتر من واحده ومحصلهمش حاجه اشمعنا هي انا هتجنن بجد؟
مش تحت شرط ممكن يكون مش مواعيد خصوبة عندهم او بيستخدمو وسائل منع الحمل زى برشام وغيرة اما عن الحلول هناك كثير من الحلول لكن يفضل معرفة اذا كان حمل ام لا فى اسرع وقت ممكن عشان لو حمل تلحقو قبل 40 يوم

لازم تحليل من الصيدلية سريع

انتظر شوية لان ممكن ميعادها يخلف وتتاخر شوية ولو اتاخرت يبقى تعمل تحليل عادى

طيب هي ازاي البنت مفتوحة؟

طالما حصل جماع يبقي فرصة الحمل موجودة إذا كانت في فترة التبويض

بس علشان حصل معايا موقف مشابه لده بلظبط وكنت عبيط وفاكر ان لو منزلتش جواها مش هتحمل وكده وحملت بس يبقي في اعراض تانيه كتير بردوا

صل الشك باليقين تحليل لدم نتيجة أكيدة

هو انا مش خبير بس هى ممكن تعمل تحليل على أساس معرفة كمية الفيتامين و الحديد او حاجة زى كده او على أساس انهيا تتطمن لحسن يكون عندها كرونا وكدا لو حامل
طب هعمل ايه لو حامل.
اياك ثم اياك تخليها تسقط انا بحظرك لو عملت كده فى خطر عليها و كده قتلت شخص بدون ذنب
المفروض دلوقتى تجهز ظروف على الاقل تناسب حياة الطفل

ده خطأك ولازم تصلحه و اكتب عليها و خلى الواد بأسمك عشان لا يطلع معقد او ناقص وفى الاخر هينتحر و لو انت عارف ان هى ست مش كويسة زيك بالظبط ماشى طلقها و شوف الولد يعيش مع مين

لو محصلش حمل يأخى اتعظ وبس بقا شوف اتجوز باقل حاجة معاك او استحمل
ماشى

فى الاخر مفيش صعب كده او كده هتعرف هيا جامل ولا لا انت راجل و المفروض تكون عاقل و مسؤول ماشى يلا بسرعه كدا

بص هى تجيب تست من الصيدليه وتحللب طلعت حامل يبقا تجوزها سكات ت

مطلعتش حامل يبقا متعملهاش تانى

• بيضحكني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%