NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاجه رد مقنع بجد و****

norhan

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير
عايزه اعرف ليه لما انا و صاحبتي بنعمل سويت لبعض جوزي و جوز صاحبتي بيكونو محرجين جدا من بعض مع ان معروف ان اي عروسه بتتجوز بتبقي عامله و نظيفه و الناس كلها عارفه انها عامله ؟

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان جوزك وجوز صحبتك كساسكم اتعرضت علي بعض وممكن محروج مراته تكون حكتله عن كسك والعكس صحيح

• عجبني
وممكن عشان عارف ان كل واحد ناك مراته الليله

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الباشا ممرض و الصقر (الصياد)
ممكن علشان ممكن تحطوا لبعض حجات

• عجبني
التفاعلات: الباشا ممرض
ما بعرف بس هي عفنه يعني أن تعرض نفسه علي صديقته واصلا رجل من الذي راح يوفق أن جوزته تفعل هذا مع امرأة اتكلم عن الرجل لا الشرميط

• عجبني
التفاعلات: abdom, Life selector, الباشا ممرض و شخص آخر
ممكن يكون عشان صحاب وكل واحد خايف مراته تحكيلو عن التانيه مش اكتر

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ملكة الحنين, Amer31, بيكو و شخص آخر
مساء الخير
عايزه اعرف ليه لما انا و صاحبتي بنعمل سويت لبعض جوزي و جوز صاحبتي بيكونو محرجين جدا من بعض مع ان معروف ان اي عروسه بتتجوز بتبقي عامله و نظيفه و الناس كلها عارفه انها عامله ؟
وانتي لي يوم متعملو كده تعرفيه ماممكن تقولي عملتي لنفسك اوحد من قريبك جيه ومعملتي معاه مش لزمن كل حاجه يعرفها جوزك

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مرحب و الباشا ممرض
  • عجبني
من الشائع بين الأصدقاء المقربين سواء كاتوا ذكور أو أناث بيحكوا لبعض عن المغامرات اللي بتحصل ليهم سواء مع أزواجهم أو حتى خارج العلاقة الزوجية

• عجبني
  • عجبني
مساء الخير
تقدري تقولي إن كل واحد بيكون مكسوف أن التاني عارف ان مراته بتنضف جسمها عشان تتناك.
و بردو ممكن كل واحد يكون بيتخيل مرات التاني ف حضنه و بزات لو جسمهم حلو و سنهم صغير

تقدري تقولي إن كل واحد بيكون مكسوف أن التاني عارف ان مراته بتنضف جسمها عشان تتناك.
و بردو ممكن كل واحد يكون بيتخيل مرات التاني ف حضنه و بزات لو جسمهم حلو و سنهم صغير
طبيعي اي زوجين بيعملو علاقه

• عجبني
مساء الخير
عشان اكيد كل وحده فيكم بتحكي لجوزها عن التانيه ولو هيا ما حكتشي هوا بيسالها

• عجبني
  • عجبني
طبيعي اي زوجين بيعملو علاقه
طبعاً اكيد في علاقه بس تخيل أن كل واحد منهم بيتخيل التانيه ف دا اكيد بيسبب إحراج
و كمان لو هما مش قربين من بعض يعني ممكن انتي وصحبتك قريبين من بعض و جوزك و جوزها مش قريبين من بعض ةف عشان كدا محرجين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%