NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش محبين الانمي والاوتاكو

Safel gda 24

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لكل الناس الي بتحب الانيميشن والمانجا ياريت تشاركونا بالحاجات الي بتابعوها سواء انيميشن او مانجا ... اجمعوا هنا خلونا نعرف في كام اوتاكو في المنتدي

لكل الناس الي بتحب الانيميشن والمانجا ياريت تشاركونا بالحاجات الي بتابعوها سواء انيميشن او مانجا ... اجمعوا هنا خلونا نعرف في كام اوتاكو في المنتدي
ون بيس❤️

• عجبني
التفاعلات: Safel gda 24
تابعت معظم الانميات المشهوره بس حاليا عشان مفيش وقت كبير وكده فاضى فبتابع بس ون بيس فى المانجا

• حبيته
ون بيس❤️
دا العشق ميختلفش عليه اتنين بس اكيد مش متابع ون بيس بس ؟؟ شاركنا بالانميات خلي غيرك يستفيد

• عجبني
التفاعلات: hfbvc
تابعت معظم الانميات المشهوره بس حاليا عشان مفيش وقت كبير وكده فاضى فبتابع بس ون بيس فى المانجا
هههههههههههه انا عملت زيك بالظبط بقيت بتابع ون بيس مانجا مش انمي .. بس بتابع حاجات تانية جنبه برضو مانجات ...اكتر حاجه واخده وقتي الروايات

• عجبني
التفاعلات: hfbvc
كنت بحب أتاك بس بقا زباله عشان نوت البطل و بقا الموتوم امه و البلاد أبطال و هز الي بقا مجرم في نظرهم

• عجبني
و وان بيس انا شفته لحد موت ايس وبعده مليت منها طريقة في حلب الأحدث فظيعة وبعدين الاستديو المعفن من إيام ٢٠٠١ لحد دلوقت لا رسوم اضافيه ولا بين صرف في الحلقات ده في القتلة بي بين بيكسلات في الفديو هههههه

• عجبني
انمي ناروتو روعة مفيش اي حاجة فيه غلط الي الموسم الجديد بتع بروتو زباله حرفيا

• عجبني
كنت بحب أتاك بس بقا زباله عشان نوت البطل و بقا الموتوم امه و البلاد أبطال و هز الي بقا مجرم في نظرهم
نهاية اتاك فعلا مكانتش ظريفه خالص ... بس الحاجه الوحيدة الي عجبتني هي الشخصية وطريقتها بجد الشخصية لعبة دورها علي اكمل وجه ومكنش ممكن حاجه تطلع احلي من كدا بشخصية بالشكل دا

و وان بيس انا شفته لحد موت ايس وبعده مليت منها طريقة في حلب الأحدث فظيعة وبعدين الاستديو المعفن من إيام ٢٠٠١ لحد دلوقت لا رسوم اضافيه ولا بين صرف في الحلقات ده في القتلة بي بين بيكسلات في الفديو هههههه
لا الاستوديو اتغير من زمان خلاص وطريقه العرض جميله وعلي فكرة القصة من بعد ايس اتطورت جدا وبقت في حته تانية خالص انتي فايتك كتير حرفيا

نهاية اتاك فعلا مكانتش ظريفه خالص ... بس الحاجه الوحيدة الي عجبتني هي الشخصية وطريقتها بجد الشخصية لعبة دورها علي اكمل وجه ومكنش ممكن حاجه تطلع احلي من كدا بشخصية بالشكل دا
هو حب يطلع المجرمين أبطال يعني في النهاية موت ايرين و خالص علي كدا بس هو لا عظيم ولت حاجة الموسم لحد الثالث روعه بعد كدا كا تقيم رسم و شخصية روعة إنما كا قصة زباله

دا العشق ميختلفش عليه اتنين بس اكيد مش متابع ون بيس بس ؟؟ شاركنا بالانميات خلي غيرك يستفيد
كنت بحب فياري تيل وديث نوت و هانتر و الخطايا السبع

لا الاستوديو اتغير من زمان خلاص وطريقه العرض جميله وعلي فكرة القصة من بعد ايس اتطورت جدا وبقت في حته تانية خالص انتي فايتك كتير حرفيا
انا حاليا متابعة قتل الشيطان و في انمي جديد روعة الاسك بدعه طويل قوي مش فكرة منها حاجة

هو حب يطلع المجرمين أبطال يعني في النهاية موت ايرين و خالص علي كدا بس هو لا عظيم ولت حاجة الموسم لحد الثالث روعه بعد كدا كا تقيم رسم و شخصية روعة إنما كا قصة زباله
مهو دا الي انا بتكلم فيه بالظبط انا معاكي لحد الجزء التالت قصه ممتعه بعد كدا الشخصيات الي كانت جامده وقصة زباله ونهاية مش حلوة

ايام لما كان معايا تليفون اندرويد كنت منزل تطببق انيمي سلاير كنت بتفرج علي حاجات كتير
دكتور ستون التالت نزل ولا لسه

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت بحب فياري تيل وديث نوت و هانتر و الخطايا السبع
حاجات عظيمة وواضح انك من الناس الي بتفهم وخاصة هانتر والخطايا السبع .. جرب تتابع بليتش او ديمون سلاير .. ون بيس .. ناروتو هيعجبوك جدا ولو محتاج اقتراحات تانية قولي وانا اجيبلك كتيييييير

مهو دا الي انا بتكلم فيه بالظبط انا معاكي لحد الجزء التالت قصه ممتعه بعد كدا الشخصيات الي كانت جامده وقصة زباله ونهاية مش حلوة
خسر كتير اوي بسبب ان لو ماشه بي القصة ان البطال يحاول يكشف السر و السر يطلع ان هو يقدر يتحكم في القدرة الي عنده و حاول في ده كان هيقدر يحلب في القصة اكتر من ٦ او ٨ موسم كمان بس هو غبي حب ينهي القصة بي نهاية زباله

• عجبني
ايام لما كان معايا تليفون اندرويد كنت منزل تطببق انيمي سلاير كنت بتفرج علي حاجات كتير
دكتور ستون التالت نزل ولا لسه
لسه للاسف 🥲🥲 مستنيه بقالي كتير معايا انمي سلاير علي الفون بردو وتقريبا في منه نسخه للاي يو سي

بس فعلا الانمي المظلوم هو اكادمية الابطال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%