NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدام دعاء

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
مبدع
توجه جنسي
انجذب للذكور
اعضاء نسوانجى الحلوين
ياترا عاملين ايه فى الجو دا
ماتيجو كدا كل واحد يحكى عن محاولة شقط فشل فيها بدل الصمت المخيم على المنتدى دا يمكن حد ياخد بالو من الى ناقصو فى ال فات

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده, AMGjr, رمضان حفيظ و 6 آخرين
اعضاء نسوانجى الحلوين
ماتيجو كدا كل واحد يحكى عن محاولة شقط فشل فيها بدل الصمت المخيم على المنتدى دا يمكن حد ياخد بالو من الى ناقصو فى ال فات
سقط دا بالنسبه للشباب طب والبنات ياقلبي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: اوووي، مدام دعاء و الدكتور النسوانجي
بحاول اشقطكي بس نفسي ما افشل

• عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب
اعضاء نسوانجى الحلوين
مفيش محاولات جدية حضرتك هي بس مناوشات من بعيد تقدري تقولي تمرين عشان الواحد مينساش الشغلانه

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
المحاولات الفاشلة بتحصل كتير عادي مش بتزعل خصوصا أن شكلي أو هيئتي عموما عادية جدا ..و كمان مش ببدء بلجرائة إلا إذا القدامي تفتح باب أو تلمح أو تسمح بالحدود دي
إنما المحاولة اللي فعلا ندمت و معلمة في دماغي لحد دلوقتي كنت في مكان بيبيع ايس كريم و عصير و حاجات كدا و كانت جامبي بس متقدمة كدا خطوة عني كانت قمر بمعنى الكلمة و لونها ابيض شمع و عيون عسلية تجنن و ريحة برفيوم راهيبة سكسي ..و كانت لابسة تيشيرت ابيض لحد الوسط كدا و تحته فيزون اسود مبين الاندر الاسود بردو من تحت روعة ...حاولت افتح اي موضوع ولكن من هيجاني كنت بفتح مواضيع الرد عليها بيكون من كلمة او اتنين و تنتهي ..و هي كانت عارفة أنها حلوة و بترد بتقل اوي بس اللي هو مش قافلة الباب . قعد اعمل اللالي و كل المغريات و الإمكانيات و كان ناقص اعرض عليها اقولها اختاري انتي عايزة اية.
بس جه راجل كدا كله معرفة و بصراحة أخدها و مشي بيها ..و هي كانت متأكدة اني هكون باصص على طيازها راحت احطت كف أيدها على طيزها و شاورت باي باي 😂😂
قطعت قلبي بنت الإية ..لسة معلمة في دماغي و بتمنى الاقيها تاني في أي حتة ..بس المرة دي هقولها أنا مش سايبك و لو اية .
عموما أنا مش شاطر في الشقط اوي بس اقدر اقول حظي حلو .

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء، 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋 و mo salah ali
انا بتشقت كتير بس من حوالى كام سنة كدة بفشل انى اتشقط معرفشى السبب

• ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء و 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
اعضاء نسوانجى الحلوين
مافيش محاوله فشلت علشان مش بحاول اشقط كتير علشان خاطر ما اتحطش في موقف انا مش حابه لكن اللي بلاقيها سالكه وبتتكلم عادي بدخل بقلب جامد علشان عارف انها هاتيجي معايا سكه غير كدا مش بحاول علشان انا اهم حاجه عندي كرامتي مسمحش لحد يجي عليها ابدا

• عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
مافيش محاوله فشلت علشان مش بحاول اشقط كتير علشان خاطر ما اتحطش في موقف انا مش حابه لكن اللي بلاقيها سالكه وبتتكلم عادي بدخل بقلب جامد علشان عارف انها هاتيجي معايا سكه غير كدا مش بحاول علشان انا اهم حاجه عندي كرامتي مسمحش لحد يجي عليها ابدا
انت صح
لكن في نسوان فلتات تخلي دماغك تولع 😁 بتخليك انت اللي بتجر كلام ..و بتقول اي كلام عن طياز باكينام😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب, مدام دعاء, 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋 و شخص آخر
أنا شقطت بنت عمي ونكتها في بيتنا وأمي دخلت علينا فجأة بس الموضوع عدي من غير ما تقول لابويا

• ايه ده
  • عجبني
اعضاء نسوانجى الحلوين
ف الحقيقة ؟ عمري مشقطت بنت واصلا مش ببص عليهم 😌😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
انت صح
لكن في نسوان فلتات تخلي دماغك تولع 😁 بتخليك انت اللي بتجر كلام ..و بتقول اي كلام عن طياز باكينام😂
انا معاك في كدا بس ماينفعش استحمل اي حد يقولي كلمه ماتعجبنيش

• عجبني
التفاعلات: sexypump و 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
  • عجبني
اعضاء نسوانجى الحلوين
محاولت شقطك 😂

• عجبني
تربيتي👻👻👻👻👻👻👻

• بيضحكني
التفاعلات: mo salah ali
بصراحه انا الحمد لله مجربتش قبل كده وليه السبب أن عندي اخوات وبخاف من كنا تودين تودان

• حبيته
التفاعلات: مدام دعاء
اعضاء نسوانجى الحلوين
المره الوحيده اللي الموضوع ما نجح معايا كان لان البنت ليزبين بس بقينا أصحاب و بقيت بخبي نسواني منها هههههههههههه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe، مدام دعاء و Boda13
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بحاول اشقطكي بس نفسي ما افشل
كان ممكن اديك فرصه قبل ماتجوز بس بردو هتفضل نسبه نجاحك لا تتعدى ال -15%

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني