NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على ايه كل دا بجد مكنتش واخد بالي او مش فاكر فعلا
المهم بما انك كاتب قصص رايك ايه فى موضوع النقاش وهل هو عادل بالنسبه ليك كا كاتب ولا لا

عشان كده بنقول لا يعتد بيها فى التقيم
وكمان هيبقى الكاتب مجهول بالنسبه للاعضاء للحياديه فاللى هيعلق مش هيبقى عارف مين صاحب القصه الا بعد انتهاء المسابقه
انا مشفتش حوار ان الكاتب يكون مجهول
هي حلوه ووحشه
حلوه ف الحياديه
وحشه ف ان في واحد يقولك انا مش بقرأ الا ل دا او واحد معجب بكتابه دا
وحتي ف الحياديه مش فير
منا ممكن ادخلك مثلا واقولك مرام قصتي دي هي القصه الفلانيه صوتيلي او اعملي تعليق او اواو
دا غير ان الكاتب مش هيعرف يعمل دعايه لقصته

انا مشفتش حوار ان الكاتب يكون مجهول
هي حلوه ووحشه
حلوه ف الحياديه
وحشه ف ان في واحد يقولك انا مش بقرأ الا ل دا او واحد معجب بكتابه دا
وحتي ف الحياديه مش فير
منا ممكن ادخلك مثلا واقولك مرام قصتي دي هي القصه الفلانيه صوتيلي او اعملي تعليق او اواو
دا غير ان الكاتب مش هيعرف يعمل دعايه لقصته
اظن مفيش كاتب واثق من نفسه ومن قصته بيخش لحد يقوله تعالى صوت لى على القصه بتاعتى
لكن الكاتب يعمل دعايه للمسابقه وتبقى المنافسه شريفه

اظن مفيش كاتب واثق من نفسه ومن قصته بيخش لحد يقوله تعالى صوت لى على القصه بتاعتى
لكن الكاتب يعمل دعايه للمسابقه وتبقى المنافسه شريفه
مش كل صوابعك زي بعضها
عشان تحطي قانون او لوائح لمسابقة
تتوقعي الأسوء ديما مش تبنيها ع الكاتب الكويس
احنا اه ف واقع افتراض لكم مش ف المدينه الفاضله ولا اي رايك

• أتفق
التفاعلات: rafefq
مش كل صوابعك زي بعضها
عشان تحطي قانون او لوائح لمسابقة
تتوقعي الأسوء ديما مش تبنيها ع الكاتب الكويس
احنا اه ف واقع افتراض لكم مش ف المدينه الفاضله ولا اي رايك
وعشان احنا مش فى المدينه الفاضله انا بقول حلول تخلينا نقرب من اعلى قدر من الحياديه انا متاكده اننا مش هنوصل للحياديه الكامله بس عايزة المسابقه اللى اعملها تكون على اعلى قدر من النزاهه والعدل بين الكل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المهم بما انك كاتب قصص رايك ايه فى موضوع النقاش وهل هو عادل بالنسبه ليك كا كاتب ولا لا
موضوع النقاش عبارة عن ايه اصلا

أعتقد يجب أن تتفقوا علي البنود بطريقة منظمة ونطرحها للاقتراع

• أتفق
التفاعلات: Mahmoud abdo
ايه الموضوع يا جماعة حد يفهمني طيب

هههه اسف بس دي خربت خالص، عايزين الكاتب يبقى مجهول، دي لعبت ولا ايه، لو دا حصل مين هيكتب 😂😂😂😂

وعشان احنا مش فى المدينه الفاضله انا بقول حلول تخلينا نقرب من اعلى قدر من الحياديه انا متاكده اننا مش هنوصل للحياديه الكامله بس عايزة المسابقه اللى اعملها تكون على اعلى قدر من النزاهه والعدل بين الكل
انا معاكي ف دا كله وفكره انك تفكري ف مسابقه حاجه حلوه .وعجبتني تاني فكره ان لكل قسم مسابقه
بس لما جيت اراجعها ف دماغي الوقتي لقيت انك هتعدلي وتظلمي ف نفس الوقت
ازاي هقولك
قسم القصص الجنسيه كله ب انواعه تفاعله اعلي من الغير جنسي
انتي اه هتوفري لكل قسم مسابقه والكلام دا كله
بس في كدا أقسام ممكن محدش يخدها ولا يدخل مسابقتعا
وهقولك حاجه المسابقه الاخيره
رودي اول قصه غير جنسه ف مسابقه معاك قصصها جنسيه
اه رودي لها شهرتها بس مش دا بس سبب حصولها ع المركز الاول معني كدا ان ممكن قصه غير جنسيه تفوز ع قصه جنسيه

• أتفق
ر ب ن ا معاكم و بالتوفيق

أعتقد يجب أن تتفقوا علي البنود بطريقة منظمة ونطرحها للاقتراع
البنود دلوقتى اللى مطروحه للنقاش
1 نسبه تقيم على عدد المشاهدات
2 نسبه التقيم على عدد التعليقات
3 جعل الكاتب مجهول الهويه للجمهور لضمان اعلى قدر من الحياديه وعدم المحابه ويبقى الفيصل هو مضمون القصه المطروحه
4 جعل لقب خاص لا يحصل عليه العضو الا من خلال المشاركه فى المسابقه فقط وليس لقب كاتب متميز ويمكن اعطاء لقب كاتب متميز عندما يفوز العضو باكثر من مسابقه على سبيل المثال ثلاث مسابقات او كما ترى الاداره وهيئه النقاد
5 حمله توعيه من متتطوعين يساعدوا الناس على كيفيه الكتابه وتحسين مستواهم لكل من يريد كتابه قصه

• عجبني
هههه اسف بس دي خربت خالص، عايزين الكاتب يبقى مجهول، دي لعبت ولا ايه، لو دا حصل مين هيكتب 😂😂😂😂
الكاتب هيبقى مجهول طول مده المسابقه فقط وبعد المسابقه هيعلن عن هويه الكاتب وتنقل القصه باسمه عادى ودى للحياديه بين المشاركين

بنتكلم فى مسابقه واليات تنظيمها
انتي عارفة وجهة نظري كويس في الحوار دا و بلاش اتكلم لاني كدا هكون اكتر واحد اخد بان في مصر كلها 👍👍 بس اللي اقدر اقوله هو أن انا ك سيزر يكفيني ان قصتى و أفكاري اللي ف القصة و أحداثها و خيالها يوصلوا للجمهور بشكل سليم و سلس 👍👍👍 لكن مسابقات اسف جدا جدا انا لا اقارن نفسي ب احد

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: rafefq، Maram Said و مرحب
البنود دلوقتى اللى مطروحه للنقاش
1 نسبه تقيم على عدد المشاهدات
2 نسبه التقيم على عدد التعليقات
3 جعل الكاتب مجهول الهويه للجمهور لضمان اعلى قدر من الحياديه وعدم المحابه ويبقى الفيصل هو مضمون القصه المطروحه
4 جعل لقب خاص لا يحصل عليه العضو الا من خلال المشاركه فى المسابقه فقط وليس لقب كاتب متميز ويمكن اعطاء لقب كاتب متميز عندما يفوز العضو باكثر من مسابقه على سبيل المثال ثلاث مسابقات او كما ترى الاداره وهيئه النقاد
5 حمله توعيه من متتطوعين يساعدوا الناس على كيفيه الكتابه وتحسين مستواهم لكل من يريد كتابه قصه
طيب
١ انا معاها
٢ لو نسبه قليله تمام
٣ فيها كلام كتير
٤ مش فاهمه شويه ممكن توضحي
٥ انا متفق جدا جدا جدا

الكاتب هيبقى مجهول طول مده المسابقه فقط وبعد المسابقه هيعلن عن هويه الكاتب وتنقل القصه باسمه عادى ودى للحياديه بين المشاركين
كدا كدا الموضوع غلط من البداية

انتي عارفة وجهة نظري كويس في الحوار دا و بلاش اتكلم لاني كدا هكون اكتر واحد اخد بان في مصر كلها 👍👍 بس اللي اقدر اقوله هو أن انا ك سيزر يكفيني ان قصتى و أفكاري اللي ف القصة و أحداثها و خيالها يوصلوا للجمهور بشكل سليم و سلس 👍👍👍 لكن مسابقات اسف جدا جدا انا لا اقارن نفسي ب احد
منظور مثير للاهتمام

انا معاكي ف دا كله وفكره انك تفكري ف مسابقه حاجه حلوه .وعجبتني تاني فكره ان لكل قسم مسابقه
بس لما جيت اراجعها ف دماغي الوقتي لقيت انك هتعدلي وتظلمي ف نفس الوقت
ازاي هقولك
قسم القصص الجنسيه كله ب انواعه تفاعله اعلي من الغير جنسي
انتي اه هتوفري لكل قسم مسابقه والكلام دا كله
بس في كدا أقسام ممكن محدش يخدها ولا يدخل مسابقتعا
وهقولك حاجه المسابقه الاخيره
رودي اول قصه غير جنسه ف مسابقه معاك قصصها جنسيه
اه رودي لها شهرتها بس مش دا بس سبب حصولها ع المركز الاول معني كدا ان ممكن قصه غير جنسيه تفوز ع قصه جنسيه
كل اللى بتتكلم فيه جميل جدا
بس بالنسبه لنقطه القصه بتاعته رودى مش ده محور الحديث اصلا بالعكس انا عايزه ايبقى فى تنافسيه فى كل قسم
+ لو هتبص بالمنظرو ده اقسام القصص الغير جنسيه التفاعل عليها قليل بس الناس بتكتب فيها
اقسام المثليه والسحاق التفاعل عليها قليل بس الناس بتكتب فيها
الناس بتكتب عشان حابه الكتابه مش عشان تفاعل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%