NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الحالم10 و البلبل الأزرق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الحالم10, ليلي احمددد, BٍِASM17 اسطورة القصص و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
رابط خطأ

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻ و BٍِASM17 اسطورة القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Thread 'القوة الخارقة وغموض كريشنا | السلسلة الثانية | عشرة أجزاء | 14/11/2022' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/القوة-الخارقة-وغموض-كريشنا-السلسلة-الثانية-عشرة-أجزاء-14-11-2022.152387/

ياريت تعملو نقد علي القصة دي ومحتاج رايكم بصراحه ومش هزعل من اي تعليق ♥
الصراحة لم أكمل قراءة القصة ممكن لظروف نفسية فى هذا الوقت وجدت بدايتها نوعا ما بها القليل من الملل لكن لن اتسرع و سأقرأها مرة أخرى

• عجبني
الصراحة لم أكمل قراءة القصة ممكن لظروف نفسية فى هذا الوقت وجدت بدايتها نوعا ما بها القليل من الملل لكن لن اتسرع و سأقرأها مرة أخرى
في انتظارك

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و مرحب
Thread 'القوة الخارقة وغموض كريشنا | السلسلة الثانية | عشرة أجزاء | 14/11/2022' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/القوة-الخارقة-وغموض-كريشنا-السلسلة-الثانية-عشرة-أجزاء-14-11-2022.152387/

ياريت تعملو نقد علي القصة دي ومحتاج رايكم بصراحه ومش هزعل من اي تعليق ♥
الصراحة في الاول كان بها نوع من الملل بسبب تكرار البداية
لكن لما اكملت القراءة وجدت بها اختلاف وجذب لاكمال القراءة
وفعلا احييك على مجهودك
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و boya brat
الصراحة في الاول كان بها نوع من الملل بسبب تكرار البداية
لكن لما اكملت القراءة وجدت بها اختلاف وجذب لاكمال القراءة
وفعلا احييك على مجهودك
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
شكرا لك حبيبي

• عجبني
هاي يا شباب
اتمنى تناول قصصي للنقد

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مرحب
هاي يا شباب
اتمنى تناول قصصي للنقد
الصراحة معز انا بتعجبنى قصصك لكن اكلمك بصراحه انا بقرأ سلسلتين من كل قصصك

عشان بحس انها بقت قصة للجنس اكثر من اى حاجه و بتكون معقدة جنسيا

و برضوا من ضمن المشاكل الشخصيات الكثير و أغلبهم يؤثروا فى القصة

نصحتى لك شوف فكرة جديدة و اشتغل عليها و خليها قوية و مش جنسية بس او غير جنسية بس

و برضوا احيانا قصصك بعض الفصول ثلاث ارباعها مشاهد جنسية

لكن ده ميقللش من ابداعك

• جامد
التفاعلات: معز ١٤
الصراحة معز انا بتعجبنى قصصك لكن اكلمك بصراحه انا بقرأ سلسلتين من كل قصصك

عشان بحس انها بقت قصة للجنس اكثر من اى حاجه و بتكون معقدة جنسيا

و برضوا من ضمن المشاكل الشخصيات الكثير و أغلبهم يؤثروا فى القصة

نصحتى لك شوف فكرة جديدة و اشتغل عليها و خليها قوية و مش جنسية بس او غير جنسية بس

و برضوا احيانا قصصك بعض الفصول ثلاث ارباعها مشاهد جنسية

لكن ده ميقللش من ابداعك
انا فعلا بعمل كده و يمكن علشان مريت بمعارف كتير و عرفت قصص عنهم تشيب
للاسف على ارض الواقع صادفنى من حوالى ٢٠ سنه مجموعه من الاصدقاء اتعرفت عليهم دخلت بيوتهم و شوفت و سمعت هوايل و كان في تشابك علاقات خطير جدا يمكن كان كله في كله فبكتب مثلا دلوقتى اكبر من سنه لحكاية من شبرا بس انا خليتها في وقت معاصر و الحقيقة هي قديمه عن ٥ اصدقاء كانوا بيخونوا بعض و خلفوا من مراتات بعض و الولاد اتربوا مع بعض و النهارده مش عارفين يتجوزوا من بعض و تلائيني متأثر بمواقف حصلت بالفعل زي في الخائن و معارف زوجته قصة ايمن و اميره و كتبتها زي ما حصلت
علشان كده بحط حكايات حقيقية بدمجها بالخيال و بكتب زي عائلة الاكابر عن رجل اعمال عيلته شغاله جوه بعض ودي قابلتها في الامارات من ١٠ سنين
اما عن امبراطورية اتش فدي من مجموعة افلام شوفتها و عملت منها قصه
الجنس بيتمارس لمدة ٢٤ ساعه متواصله على الكوكب و كمان المحتوى الجنسي في قصصي مقارنه بالاخرين من الكتاب لا شئ

• عجبني
التفاعلات: مرحب
انا فعلا بعمل كده و يمكن علشان مريت بمعارف كتير و عرفت قصص عنهم تشيب
للاسف على ارض الواقع صادفنى من حوالى ٢٠ سنه مجموعه من الاصدقاء اتعرفت عليهم دخلت بيوتهم و شوفت و سمعت هوايل و كان في تشابك علاقات خطير جدا يمكن كان كله في كله فبكتب مثلا دلوقتى اكبر من سنه لحكاية من شبرا بس انا خليتها في وقت معاصر و الحقيقة هي قديمه عن ٥ اصدقاء كانوا بيخونوا بعض و خلفوا من مراتات بعض و الولاد اتربوا مع بعض و النهارده مش عارفين يتجوزوا من بعض و تلائيني متأثر بمواقف حصلت بالفعل زي في الخائن و معارف زوجته قصة ايمن و اميره و كتبتها زي ما حصلت
علشان كده بحط حكايات حقيقية بدمجها بالخيال و بكتب زي عائلة الاكابر عن رجل اعمال عيلته شغاله جوه بعض ودي قابلتها في الامارات من ١٠ سنين
اما عن امبراطورية اتش فدي من مجموعة افلام شوفتها و عملت منها قصه
الجنس بيتمارس لمدة ٢٤ ساعه متواصله على الكوكب و كمان المحتوى الجنسي في قصصي مقارنه بالاخرين من الكتاب لا شئ
و انا حاسس فى كتاباتك الفن و من اول قصة ومقدرش انكر كده لكن هما التعقيبين او الثلاثة هما الكانوا على لسانى اما من ناحية قصصك

كل ما فيها هو التعقيد و احيانا مد القصة كثيرا

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
و انا حاسس فى كتاباتك الفن و من اول قصة ومقدرش انكر كده لكن هما التعقيبين او الثلاثة هما الكانوا على لسانى اما من ناحية قصصك

كل ما فيها هو التعقيد و احيانا مد القصة كثيرا
التعقيد اه لكن مد القصص معتقدش
انا بحاول اخلي قصصي تنفع افلام مش مجرد واحد شاف واحده عجبته و يمارس الجنس معاها
و كمان مفيش في الدنيا دي واحد ملهوش اصحاب ووجود العيله و الصحاب بيعمل علاقات كتير و في الحلو و الوحش بس بطلع بنتيجه كويسة
ارجع مثلا لمملكة الظلام احدهم قال انه حس انها الف ليله و ليله
العبيط عن شخص مهان شخصيته ضعيفه بس عنده قوه جنسيه و فيها فكاهة
الماء العذب عن علاقة اخت باخواتها و عمتها
و من السلاسل عائلة الاكابر و الخائن و اكبر من سنه و امبراطورية اتش كان فيها تشابك علاقات و كنت بنهي باحداث او اخبار عما حدث للابطال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%