NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Mido0
معاك حق هو بس الحب الاول بيخلي العقل مشتت شويتين لكن اتوقع ان اللى بعد كدا لازم يكون بحذر على مدار الدنيا كلها
انا مريت بتجربة اشبة لتجربتك وحاليا عادي خالص وعايش حياتي ومتجوز ومخلف والدنيا ورد خالص

• عجبني
وضعك المادي والاجتماعي مقارنة بخطيبها ايه؟ لان ممكن يكون الفرق هنا ولو مش هنا الفرق يبقى اللي زي كدة شخصية سامة جدا وعلاقتكم كانت هيبقى محكوم عليها الفشل قبل ما تبدأ وحتى لو كنت تعرف كده فاللي هينغص عليك عيشتك وافكارك هو انك اتهجرت مش هجرت لان واضح انك من النوع اللي مش بيتقبل الهزيمة بسهولة
ف سواء كدة او كدة انت في الحالتين كسبان، سيبك من الانتقام كده كده الايام دوارة وقيمتك هتتعرف طالما كنت ناوي خير فمتستعجلش
هون على نفسك
بالنسبه للوضع المادى ف لا نفس الوضع الفرق بيني وبينه ان هو عنده بابي بيصرف انما انا اللى بجيب وانا اللى بصرف بس حتى لو كدا فبرضو مفيش فروق ماديه بالعكس كمان دا انا ف سنتين قدرت انى اشترى بيت تمنها 400الف واكبر من بيت اللى اتخطبتله انا مكنش عندى مشاكل ماديه ومش فاهم لحد دلوقت هى عملت كدا ليه مع انى كنت ناوي كل خير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
انا مريت بتجربة اشبة لتجربتك وحاليا عادي خالص وعايش حياتي ومتجوز ومخلف والدنيا ورد خالص
**** يباركلك ياباشا انت راجل جدع وتستاهل كل خير

**** يباركلك ياباشا انت راجل جدع وتستاهل كل خير
حبيبي وانت تعامل موقفك انو كان اختبار وفشل واتعلم منة

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: El-5dewy
حاول تتعلم من غلطك اكيد برده هي شافت حاجة خلتها تخاف ترتبط بيك
او هي نفسها متستهلكش
واحمد رببنا على كده لان الجواز نصيب

• عجبني
حاول تتعلم من غلطك اكيد برده هي شافت حاجة خلتها تخاف ترتبط بيك
او هي نفسها متستهلكش
واحمد رببنا على كده لان الجواز نصيب
مفتكرش انى عملت حاجه خوفتها منى بالعكس انا كنت بحاول اراعى رببنا فيها على اد مقدر واكيد اللى حصل دا فيه الخير ليا وليها يعنى يمكن كانت هتبقي اكبر من كدا ورحمة رببنا هى اللى خلتها تبقي كدا ♥️

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%