NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mido0

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا جديد بس قديم بقالى فتره طويله هنا بس محدش يعرفنى ومكنتش بشارك بس عندى حاجه حابب احكيها ومعنديش حد يسمعنى.
المهم انا دماغى شريره شويه وخايف استسلم للأفكار دى بس اللى كان مخلينى كل دا مبأذيش حد او مبعملش حاجه بالافكار دى وحابس شياطينى جوه دماغى واحده حبيتها بس هى اتخطبت امبارح وبمزاجها مع انها مشافتش مني غير كل خير وكمان كنت كل ما افتح معاها موضوع انى اتقدم كانت تقولى ومالو وبعدها تعمل اى مشكله معايا وتتخانق وتختفي وترجع بعد كام شهر ومن حبى ليها انا كنت بقول عادى يمكن خوف او يمكن الزعل جه صدفه واخترعلها عذر عشان مش عايز افكارى تسيطر عليا برضو بحبها المهم لما هى اتخطبت انا كل شياطينى ظهرت وبيعذبونى وفي افكار كتر اوى وكلها هتئذيها هي وبس وكأن دماغى عايزانى انتقم منها وانا مش هئذيها بس لو حد يعرف ازاى احبسهم تانى من غير مساعدة حد ياريت يفيدنى لأن انا مش عارف هفقد السيطره امته واى اللى هيحصل وقتها

• عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: غريب عن العالم و EMY AHMED
انا جديد بس قديم بقالى فتره طويله هنا بس محدش يعرفنى ومكنتش بشارك بس عندى حاجه حابب احكيها ومعنديش حد يسمعنى.
المهم انا دماغى شريره شويه وخايف استسلم للأفكار دى بس اللى كان مخلينى كل دا مبأذيش حد او مبعملش حاجه بالافكار دى وحابس شياطينى جوه دماغى واحده حبيتها بس هى اتخطبت امبارح وبمزاجها مع انها مشافتش مني غير كل خير وكمان كنت كل ما افتح معاها موضوع انى اتقدم كانت تقولى ومالو وبعدها تعمل اى مشكله معايا وتتخانق وتختفي وترجع بعد كام شهر ومن حبى ليها انا كنت بقول عادى يمكن خوف او يمكن الزعل جه صدفه واخترعلها عذر عشان مش عايز افكارى تسيطر عليا برضو بحبها المهم لما هى اتخطبت انا كل شياطينى ظهرت وبيعذبونى وفي افكار كتر اوى وكلها هتئذيها هي وبس وكأن دماغى عايزانى انتقم منها وانا مش هئذيها بس لو حد يعرف ازاى احبسهم تانى من غير مساعدة حد ياريت يفيدنى لأن انا مش عارف هفقد السيطره امته واى اللى هيحصل وقتها
البنت توكسيك فشخ و واخداك تسلية و دا حصل معايا مع الي كنت معتبرها البيست و كانت تروح و تختفي تطلع همومة و تضحك شوية و تجري ورا شاب ف بص يا غالي فكك من شيطان أفكارك و فكك من حبك ليها و شوف بنات تاني مفيش راجل بيئذي بنت و ع رأي حكمة سانجي ان تكون ذكر مش اختيارك و لكن اختيارك ان تكون راجل او لا
ف كبر دماغك و امشي با المبدا دا اولاد او بنات و فرفش يسطا انت المفروض تفرح ان واحدة زي كدا اتخطبت و بعدت عنك بس المهم ركز ع نفسك و ع الي جي من حياة و علاقات و با توفيق

• عجبني
التفاعلات: Mido0
البنت توكسيك فشخ و واخداك تسلية و دا حصل معايا مع الي كنت معتبرها البيست و كانت تروح و تختفي تطلع همومة و تضحك شوية و تجري ورا شاب ف بص يا غالي فكك من شيطان أفكارك و فكك من حبك ليها و شوف بنات تاني مفيش راجل بيئذي بنت و ع رأي حكمة سانجي ان تكون ذكر مش اختيارك و لكن اختيارك ان تكون راجل او لا
ف كبر دماغك و امشي با المبدا دا اولاد او بنات و فرفش يسطا انت المفروض تفرح ان واحدة زي كدا اتخطبت و بعدت عنك بس المهم ركز ع نفسك و ع الي جي من حياة و علاقات و با توفيق
تسلم يا باشا كلامك دا فرق معايا بجد هى فعلا كويس انها مشيت شكرا يا راجل ياجدع✨♥️

• حبيته
التفاعلات: السرطان
من غير متفقد السيطرة ولا تغضب ولا اي حاجه خالص انت شكلك قنوع وبتفهم اسال نفسك سؤال واحد لو كان النصيب جمعكم وهيا حبها ليك كدبة كنت هتكمل معاها

• عجبني
الرجاله مبتفكرش تنتقم لان ببساطة بالنسبالهم بتكون تجربة وراحت لحالها ،،،، الإنتقام في موضوع العلاقات زي جواز ، طلاق ، علاقة انتهت ، خطوبة فركشت ،، كل دة من طباع النسوان لان الراجل بينشغل بغير التجربة اللي حصلت معاه

• عجبني
من غير متفقد السيطرة ولا تغضب ولا اي حاجه خالص انت شكلك قنوع وبتفهم اسال نفسك سؤال واحد لو كان النصيب جمعكم وهيا حبها ليك كدبة كنت هتكمل معاها
مهو الفكره ان انا مقبلش اعيش مع حد مبيحبنيش بس هى ليه تعمل كدا ليه تقول بحبك وتعيش معايا كل حاجه فالحب وبعدها تجرى لو هى مش حبانى من الاول ليه عرفتنى اصلا

مهو الفكره ان انا مقبلش اعيش مع حد مبيحبنيش بس هى ليه تعمل كدا ليه تقول بحبك وتعيش معايا كل حاجه فالحب وبعدها تجرى لو هى مش حبانى من الاول ليه عرفتنى اصلا
اعتبر ان دي تجربة ومنجحتش وان دي فترة مراهقة بينكم ومريت بيها

• عجبني
يمكن نصيبك مش معاها ادعلها بالخير واكيد هتلاقى بنت تحبك زى ما بتحبها

• عجبني
الرجاله مبتفكرش تنتقم لان ببساطة بالنسبالهم بتكون تجربة وراحت لحالها ،،،، الإنتقام في موضوع العلاقات زي جواز ، طلاق ، علاقة انتهت ، خطوبة فركشت ،، كل دة من طباع النسوان لان الراجل بينشغل بغير التجربة اللي حصلت معاه
انا معاك ان احنا كرجاله مش بننتقم بنعدى وخلاص بس وانا اكيد مش هنتقم الفكره كلها فدماغى هى اللى مش ساكته كمية افكار بشعه وانا زهقت بس فالعادى انا بسيطر عليها لكن مع كمية الضغط اللى انا فيه من كل اتجاه مشاكل عائليه مع اهل الاب والام وموت الاب مع مرض الام واخوات اصغر منى ف رقبتى واخت على وش جواز ومشكله مع صاحب الشغل وتقريبا سيبته فدى الحاجه الوحيده اللى كانت نقصانى عشان انفجر ووقت زى دا اكيد عارف يعنى اى قهر الرجال الموضوع بيبقي صعب السيطره شويتين

يمكن نصيبك مش معاها ادعلها بالخير واكيد هتلاقى بنت تحبك زى ما بتحبها
هو اكيد نصيبي مش معاها وانا دعيت ليها كتير جه الوقت انى ادعى لنفسي

• حبيته
التفاعلات: EMY AHMED
بص ي غالي حط ف دماغك ان البنت والست عموما حتى لو ليك عندها حق لازم تسيبه دي رجوله وأصول مش اكتر إنما لو ليك حق عن راجل الانتقام مش عيب مع ان العفو عند المقدره بس بردو انا هقدر اعفي اه بس مش هنام بليل وهفضل تعبان خد حقك من اي راجل بس لو بنت لازم تسامح

• عجبني
عندك حق تعليم الدنيا مش ببلاش برضو
خليك دايما متوقع الاسوء قبل الجميل عشان متتوجعش دايما

• عجبني
بص ي غالي حط ف دماغك ان البنت والست عموما حتى لو ليك عندها حق لازم تسيبه دي رجوله وأصول مش اكتر إنما لو ليك حق عن راجل الانتقام مش عيب مع ان العفو عند المقدره بس بردو انا هقدر اعفي اه بس مش هنام بليل وهفضل تعبان خد حقك من اي راجل بس لو بنت لازم تسامح
انا سامحت بس دماغى بتفكر كتير اوى وافكار سلبيه جدا ومش عارف اوقف تفكيري دا

انا سامحت بس دماغى بتفكر كتير اوى وافكار سلبيه جدا ومش عارف اوقف تفكيري دا
لازم تنسي وانت راجل لازم تقدر

• عجبني
وضعك المادي والاجتماعي مقارنة بخطيبها ايه؟ لان ممكن يكون الفرق هنا ولو مش هنا الفرق يبقى اللي زي كدة شخصية سامة جدا وعلاقتكم كانت هيبقى محكوم عليها الفشل قبل ما تبدأ وحتى لو كنت تعرف كده فاللي هينغص عليك عيشتك وافكارك هو انك اتهجرت مش هجرت لان واضح انك من النوع اللي مش بيتقبل الهزيمة بسهولة
ف سواء كدة او كدة انت في الحالتين كسبان، سيبك من الانتقام كده كده الايام دوارة وقيمتك هتتعرف طالما كنت ناوي خير فمتستعجلش
هون على نفسك

هو اكيد نصيبي مش معاها وانا دعيت ليها كتير جه الوقت انى ادعى لنفسي
اتمنالك الأفضل 🤍

• عجبني
خليك دايما متوقع الاسوء قبل الجميل عشان متتوجعش دايما
معاك حق هو بس الحب الاول بيخلي العقل مشتت شويتين لكن اتوقع ان اللى بعد كدا لازم يكون بحذر على مدار الدنيا كلها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%