NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي يبنت عمي انا هقول ولاول مره منذ انضمامي كلمتين جد😂😂
احنا هنا للترفيه عن نفسنا تمام الحرص واجب طبعاً نصيحه من اخ بقا اللي دخل وقلك حرص من المنتدي وبتاع دول هما اسسن اللي يتخاف منهم لانهم دخلولك اصلا انتي فاهمه دول بيشقطو بس الطريقه مفضوحه نيك انتي في منتدي للترفيه عن يوم وقرف الحياه الشخصيه اتعاملي طبيعي فل مفيش مشكله متدخليش حياتك الشخصيه علي المنتدي ولا صور ولا الجو التعبان ده والجو هيفضل ربيع والورد مفتح وجميل لاكن بيحذروكي من المنتدي احا احنا مش في الازهر بروح ام اللي بيحذرك ده طبيعي في ناس داخله شيلاه علي كتفها ومبيصدقو يمسكو حاجه علي حد ده طبيعي وده مش ف المنتدي بس لا ده في الواقع بتاعنا كمان صباح الفل انتي عقلك كبير انا ممكن ادخل لوحده اقلها ده فيه وفيه وفيه وفيه والان انا الشهم اللي مفيش مني اتنين وحذرتك من الوحشين دول لا مش كده طبيعي اللي بيحصل ودي لمؤخذه بقت موضه اركب علي كتف زميلك ودوس لحد متوصل انته فاهمه انته عقلك اكبر من كده تعاملي عادي وابعدي حياتك الشخصيه عن المنتدي هتعيشي في سلااااام🤝
شكرا لنصيحة حضرتك

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
خلال تواجدي هنا فترة التلت الايام اللى فاتو
وصلني اكثر من 100 رسالة من 100 شخص واكثر من نص نقاشتكم معي كانت كلها تحذير ونصيحة بانى اخد بالى واحرص من الناس هنا مما نتج عنة انى مبقتش عارفة اتصرف ازاى جوايا كلام كتير واسئلة كتير عايزة اسئلها لكن خايفة
انتوا موجودين هنا من قبلى والاكيد عارفين اكتر منا عارفة
عمالة افكر وافكر اخد بكل النصايح دي ولا ادى نفسة فرصة بانى اكتشف دة لوحدي والى هذة اللحظة خايفة
تنصحونى اتصرف ازاى ؟
نفسك تسالي في اي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا لنصيحة حضرتك
عيب ده انا في النصايح معنديش ياما ارحميني انا اصلا اسمي في البطاقه بتاع نصايح😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
كله بالتجربة بس في اي مكان واي وقت الحرص مهم

وصلني اكثر من 100 رسالة من 100 شخص واكثر من نص نقاشتكم معي كانت كلها تحذير ونصيحة بانى اخد بالى واحرص من الناس هنا مما نتج عنة انى مبقتش عارفة اتصرف ازاى جوايا كلام كتير واسئلة كتير عايزة اسئلها لكن خايفة
عمالة افكر وافكر اخد بكل النصايح دي ولا ادى نفسة فرصة بانى اكتشف دة لوحدي والى هذة اللحظة خايفة
تنصحونى اتصرف ازاى ؟
سيبي نفسك تكتشفي ده ب معرفتك لوحدك

• عجبني
التفاعلات: ░▒▓█🧩𝕵𝖎𝖌🔪𝖘𝖆𝖜🧩█▓▒░
  • حبيته
التفاعلات: غدر الناس
تنصحونى اتصرف ازاى ؟
مهما كانت نصيحه تجربتك غير تجربتي غير تجربتها غير تجربته كل واحد عنده قصته و تجربه بتاعته مختلفه تفرق من واحد للتاني ف سيبي نفسك تكتشفي كل حاجه بمعرفتك عيشي قصه و تجربه الحياه للتعلم و محدش بيعرف يتصرف صح غير لما يعيش تجربه هو بنفسه ساعتها بيتعلم درس صح لكن مهما سمع في نصايح عمرها ماتكون زي لما يكون هو بطل قصه

مهما كانت نصيحه تجربتك غير تجربتي غير تجربتها غير تجربته كل واحد عنده قصته و تجربه بتاعته مختلفه تفرق من واحد للتاني ف سيبي نفسك تكتشفي كل حاجه بمعرفتك عيشي قصه و تجربه الحياه للتعلم و محدش بيعرف يتصرف صح غير لما يعيش تجربه هو بنفسه ساعتها بيتعلم درس صح لكن مهما سمع في نصايح عمرها ماتكون زي لما يكون هو بطل قصه
اكيد مع حضرتك كامل الحق فى كل كلمة

اكيد مع حضرتك كامل الحق فى كل كلمة
شكرا لحضرتك ده من ذوقك وانا موجود في اي وقت تحبي اي استشارة او مساعده

• حبيته
التفاعلات: غدر الناس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%