NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صبا الخير او مساء
محتاج اعرف الناس اللى بداوا علاقه مع بعض مثليه اقصد بدات ازاى و حضروا ليها ازاى و ازاى ممكن تثق فى حد ميعرفوش خالص فى حاجه زى كده و الحياة بعد كده بتبقى شكلها ازاى و هل بتتغير ..
معلومه انا فيرجين عمر ما حد لمسنى بس الاسئلة دى بتيجى فى راسى نفسى حد يوجهنى و يقولى الصح

• عجبني
التفاعلات: بحب خالتي, هشام الملك سالب, The_Cuck و شخص آخر
أنا اللي ناكني صاجبي اللي أعرفه من 20 سنة، عشان كده ماكانش في مخاطرة مع حد معرفوش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بحب خالتي, سيف بتااار, سالب وخرمي ضيق و 2 آخرين
صبا الخير او مساء
محتاج اعرف الناس اللى بداوا علاقه مع بعض مثليه اقصد بدات ازاى و حضروا ليها ازاى و ازاى ممكن تثق فى حد ميعرفوش خالص فى حاجه زى كده و الحياة بعد كده بتبقى شكلها ازاى و هل بتتغير ..
معلومه انا فيرجين عمر ما حد لمسنى بس الاسئلة دى بتيجى فى راسى نفسى حد يوجهنى و يقولى الصح
للاسف مش هافيدك زيك بالظبط بالحرف

• محزن
التفاعلات: ابن متناكه
أنا اللي ناكني صاجبي اللي أعرفه من 20 سنة، عشان كده ماكانش في مخاطرة مع حد معرفوش
طيب و اللى ميعرفش حد زيي كده يعمل ايه

اعتقد لو انت عاوز تمارس فعلا مش حتفكر بالطريقة ده ، الجنس حيشدك انك تمارس مع واحد يعجبك شكله و اسلوبه و امكانياته ، اكيد طبعا مش اول ما حتتعرف على واحد حتروح تمارس معاه ، لازم حتعرفه و تطمن له و كده كده لازم يكون المكان امان و يفضل انك انت اللى توفر المكان عشان تبقى مطمن اكتر و طبعا الميزة فى انك تمارس مع حد ماتعرفوش انك ممكن تبعد عنه اى وقت و تنهى العلاقة بعكس فى حالة انك حتمارس مع حد تعرفه قبل كده وواثق فيه ده بيكون له ميزة الامان و الاستمرارية و صعب انك تنهى العلاقة و تقاطعه كده بسهولة ، فكر انت عاوز ايه بالظبط ممارسة طيارى و لا ممارسة مستمرة

• عجبني
التفاعلات: hamada_x و ابن متناكه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد لو انت عاوز تمارس فعلا مش حتفكر بالطريقة ده ، الجنس حيشدك انك تمارس مع واحد يعجبك شكله و اسلوبه و امكانياته ، اكيد طبعا مش اول ما حتتعرف على واحد حتروح تمارس معاه ، لازم حتعرفه و تطمن له و كده كده لازم يكون المكان امان و يفضل انك انت اللى توفر المكان عشان تبقى مطمن اكتر و طبعا الميزة فى انك تمارس مع حد ماتعرفوش انك ممكن تبعد عنه اى وقت و تنهى العلاقة بعكس فى حالة انك حتمارس مع حد تعرفه قبل كده وواثق فيه ده بيكون له ميزة الامان و الاستمرارية و صعب انك تنهى العلاقة و تقاطعه كده بسهولة ، فكر انت عاوز ايه بالظبط ممارسة طيارى و لا ممارسة مستمرة
الحقيقه شكرا جدا على تعليقك انا كل يوم جوايا شخصين واحد بيشجعنى اخد خطوة و التانى بيرجعنى و يقولى اياك

• عجبني
التفاعلات: عاشق القدمين
الحقيقه شكرا جدا على تعليقك انا كل يوم جوايا شخصين واحد بيشجعنى اخد خطوة و التانى بيرجعنى و يقولى اياك
الفكرة انك طالما لسة ما عملتش أول مرة، فانت لسة ع البر
بعد أول مرة انت خلاص بقيت خول
المصيبة كمان لو أول مرة عجبتك
حيبقى صعب جدا تبطل
وحتى لو أول مرة ما عجبتكش قوي، فانت خلاص كسرت الحاجة، وحتيجي عليك لحظات هياج، فحتقول ايه المشكلة لما أكررها، ما أنا خلاص بقيت خول واللي حصل حصل
وحتقنع نفسك انك حتبطل بعد تاني مرة
وبعدها تفنع نفسك انك حتبطل بعد تالت مرة
وهكذا لحد ما تستسلم انك بقيت خول رسمي ومش حتفكر تبطل
عشان كده أول مرة دي أهم مرة
لو مش عايز تبقى خول يبقى اهرب. اوعى تجرب أول مرة
طبعا ممكن تجرب مرة واتنين وتلاتة وعشرة، ورغم كده تعرف تبطل لو عندك إرادة قوية
بس بيبقى صعب.
انك ما تتناكش أصلا، أسهل بكتير من انك تتناك مرة أو أكتر وبعدين تبطل

• عجبني
التفاعلات: Alloll69، ابن متناكه و the last man standing
صبا الخير او مساء
للاسف مقدرش افيدك لانه كان صديق

• عجبني
صبا الخير او مساء
الشهوه تتغلب على كل شيء

• عجبني
طيب و اللى ميعرفش حد زيي كده يعمل ايه
عادي لوعايز تتناك يعني هتلاقي كتير في الجروب هايجين ومش لاقين بنت فهينكوك ولو انت ديوث يبقي لقط

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%